Το ψηφιακό Σχολείο , ανά ενότητα, όπως παρουσιάστηκε από τον Κ. Πιερρακάκη

Στο Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις Ριζωμάτων Ημαθίας με τη συμμετοχή μαθητών

17/05/2024

Ενημερώθηκε: 18/05/2024, 08:21

Άκουσε το άρθρο

 Παρουσιάστηκε σήμερα, παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, από τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκου Πιερρακάκη το Ψηφιακό Σχολείο. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις Ριζωμάτων Ημαθίας με τη συμμετοχή μαθητών, οι οποίοι συνομίλησαν με τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την αξιοποίηση των τεχνολογικών μέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία.  
 

Ψηφιακό Σχολείο

  1. Ψηφιακό Φροντιστήριο, Μαθήματα Α’ Δημοτικού - Γ’ Λυκείου
  2. Ψηφιακό Φροντιστήριο για Πανελλαδικές Εξετάσεις
  3. Τάξεις για απομακρυσμένες περιοχές
  4. Εφαρμογή eParents
  5. Ψηφιοποίηση βιβλίου πράξεων συλλόγου διδασκόντων
  6. Εκπαιδευτικό υλικό διαδραστικών πινάκων

Ψηφιακό Φροντιστήριο, Μαθήματα Α’ Δημοτικού - Γ’ Λυκείου

  • streaming.digitalschool.gov.gr
  • Ψηφιακή πλατφόρμα μαθημάτων για μαθητές και μαθήτριες
  • Πλήρες περιεχόμενο μαθημάτων που διδάσκονται στα σχολεία
  • Σύντομα βίντεο σε μορφή επεισοδίων από έμπειρους εκπαιδευτικούς
  • Έναρξη με τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου σε Γλώσσα και Μαθηματικά

Ψηφιακό Φροντιστήριο για Πανελλαδικές Εξετάσεις

  • Ζωντανά μαθήματα Πανελλαδικών Εξετάσεων τα οποία θα είναι διαθέσιμα και για μεταγενέστερη χρήση
  • ΓΕΛ, ΕΠΑΛ συμπεριλαμβανομένων των ειδικών μαθημάτων (π.χ. σχέδιο)
  • Διαδραστικά μαθήματα από έμπειρους εκπαιδευτικούς με αξιολόγηση και διαγωνίσματα
  • Η διδασκαλία θα πραγματοποιείται απογευματινές ώρες
  • Έναρξη λειτουργίας: Σεπτέμβριος 2024

Τάξεις για απομακρυσμένες περιοχές

  • Για πρώτη φορά καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες απομακρυσμένων νησιωτικών και ορεινών περιοχών που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ίδρυσης σχολείου (π.χ. Γαύδος)
  • Δημιουργία τάξεων με φυσική παρουσία τουλάχιστον τριων ειδικοτήτων εκπαιδευτικών (φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικών επιστημών ή πληροφορικοί)
  • Ζωντανή ψηφιακή διδασκαλία των μαθημάτων εντός σχολικού ωραρίου που δεν καλύπτονται από τις διαθέσιμες στην περιοχή ειδικότητες
  • Εποπτεία και καθοδήγηση από σχολείο της οικείας διεύθυνσης

Εφαρμογή eParents

app.digitalschool.gov.gr

Ανοιχτός δίαυλος επικοινωνίας γονέων και κηδεμόνων με το σχολείο σε πραγματικό χρόνο

Δυνατότητες εφαρμογής:

  • Ανακοινώσεις και ειδοποιήσεις
  • Ηλεκτρονική ενημέρωση για τις βαθμολογίες και τις απουσίες του μαθητή
  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες - προγραμματισμός συναντήσεων *
  • Δυνατότητα on-line επικοινωνίας μέσω βιντεοκλήσης *
  • Ημερολόγιο εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων του σχολείου/τάξης/τμήματος *
  • Οι λειτουργίες θα είναι διαθέσιμες σε μεταγενέστερη έκδοση

Εφαρμογή edudocs.services.gov.gr

Ψηφιοποίηση βιβλίου πράξεων συλλόγου διδασκόντων

Διευκόλυνση της καθημερινότητας των εκπαιδευτικών

Ψηφιακές υπογραφές για το σύνολο των εκπαιδευτικών κάθε σχολείου

Ψηφιακή βιβλιοθήκη παραδειγμάτων και προτύπων εγγράφων που εντάσσονται στα πρακτικά του συλλόγου διδασκόντων η οποία θα εμπλουτίζεται και επικαιροποιείται

19 πρότυπα έγγραφα για τα οποία συντάσσουν πράξεις οι σύλλογοι διδασκόντων Α/θμιας και Β/θμιας

  • Πράξη ανάληψης υπηρεσίας
  • Εκπαιδευτική επίσκεψη
  • Αποτελέσματα Προαγωγής Απόλυσης, κ.α.

Διαδραστικά συστήματα μάθησης

  • Προμήθεια και εγκατάσταση 36.264 διαδραστικών συστημάτων, σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης
  • Το πρόγραμμα αφορά τάξεις Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού, Γυμνασίων και Λυκείων
  • Έχουν ήδη παραδοθεί και εγκατασταθεί 20.509 διαδραστικά συστήματα
  • Ολοκλήρωση του έργου εντός του 2024
  • Συνολικός προϋπολογισμός €122.877.161,29 προ ΦΠΑ

Εκπαιδευτικό υλικό διαδραστικών πινάκων

Προβλέπεται η δημιουργία:

  • 15.000 ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων
  • 4.000 ψηφιακών εκπαιδευτικών σεναρίων
  • 4.000 ψηφιακών μαθημάτων

Διαμορφώνεται ένα συνεκτικό πλαίσιο με ανοιχτούς επεκτάσιμους εκπαιδευτικούς πόρους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη

Έργο Ταμείου Ανάκαμψης υπό υλοποίηση με ορίζοντα παράδοσης 31 Οκτωβρίου 2025

Προϋπολογισμός €41.906.779 προ ΦΠΑ (με προαίρεση +50%)

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (21)

Πλατάρος Γιάννης
|

Είναι πολύ θετικά όλα αυτά και πρέπει να γίνουν κι άλλα.

Θα σχολιάσω μόνο τα φροντιστηρια:
Πάει ένας μαθητής στο γυμνάσιο και διδάσκεται 4 ωρες/εβδομάδα.
Πάει και φροντιστήριο 5 ωρες/εβδομάδα.
Σύνολο 9 ωρες/εβδομάδα.
Γνωστικό αποτέλεσμα 4 ωρών, το μηδεν.
Γνωστικό αποτέλεσμα τω 9 ωρών, πάλι το 0.
Αυτο είναι ένα αρχαίο υπαρκτό, πολύ συχνό πρόβλημα.
Το ψηφιακό φροντιστήριο είναι βοηθητικό για πάντες τους ενδιαφερόμενους μαθητές, με ενδιαφέρον με"οσο πατάει η γάτα"
Για την πρώτη κατηγορία την πολυπληθή (20%) θα είμαστε στα ίδια. Πολύ θετικό για το 80%.

Ελένη
|

Αλλού βαράν τα όργανα, αλλού χορεύει η νύφη. Δεν έχουν αντιληφθεί ότι το σημαντικότερο πρόβλημα είναι η κινητοποίηση των μαθητριών και των μαθητών σε μια κοινωνία όπου ο θεσμός του σχολείου είναι απαξιωμένος.... και το χειρότερο είναι ότι δεν βλέπω να γίνεται κάτι προς την πλευρά της κινητοποίησης των μαθητών και των μαθητριών..... Είτε αρέσει είτε όχι τα ισχύοντα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και τα σχολικά εγχειρίδια κάθε άλλο παρά κινητοποιούν τις μαθήτριες και τους μαθητές ....

ΚΣ
|

Θα επικεντρωθώ στα ψηφιακά φροντιστήρια. Είτε με τη μορφή διαδικτυακής επικοινωνίας με επιλεγμένους συναδέλφους είτε με τις κονσέρβες βιντεάκια που επίσης παρουσιάζονται ως φροντιστήριο. Εδώ κανονικά θα έπρεπε να έχουμε ξεσηκωθεί οι πάντες. Αλλά που. Στα συνδικαλιστικά παίζει η αξιολόγηση και η σωτηρία της χώρας γενικότερα, στα σωματεία ύπνος αξιοπρεπής.Το φροντιστήριο είναι κάτι που ταλαιπωρεί το σχολείο χρόνια, τώρα άσχετοι άνθρωποι συνεχίζουν το ιδεολόγημα "θα σας φτιάξουμε εμείς καλύτερο". Το Υπουργείο μιλά για φροντιστήριο! Και ουδείς εξανίσταται! Όλοι ξεκινούν με την παραδοχή "το φροντιστήριο που είναι τόσο αναγκαίο για τα παιδιά μας" .. Να εξαιρέσω τα διαδικτυακά μαθήματα για απομακρυσμένες πειροχές . Να το δεχτώ και να το επαινέσω. Κατά τ΄άλλα δεν καταλαβαίνω γιατί ένα παιδί δεν μπορεί να πάει στο σχολείο του και να πει τις απορίες του στον καθηγητή του. Βεβαίως θα τις έχει ήδη πει στο φροντιστήριο. Το οποίο ακριβώς προσφέρει στοργή, ασφάλεια, στήριξη, επιβεβαίωση, βεβαιότητες. Και κατευθύνει μαζί με τους γονείς την εφηβική επιθετικότητα προς το σχολείο και τους διδάσκοντες. Δηλαδή ζωντανά πράγματα. Να δεχτώ ότι το Υπουργείο σε μια γενικότερη αναδιάρθρωση της Παιδείας προσφέρει και εκπαιδευτικό υλικό ποιότητας. Βοηθητικό για διδάσκοντες και διδασκόμενους. Έγκυρο. Όπως π.χ. λειτούργησε το study4exams. Αλλά φροντιστήριο, καλοί μου άνθρωποι! Και ανακοίνωση από τουν Υπουργό! Επομένως έχουν δίκιο αυτοί που υποστηρίζουν ότι το όλο πράγμα πάει αλλού. Ήδη έχει δρομολογηθεί εδώ και καιρό.. Στην τυποποίηση, τον κομφορμισμό, την ξύλινη γλώσσα στην εκπαίδευση, την αποφυγή προσωπικού χαρακτήρα, την εξοικείωση με το αυτονόητο του περιεχομένου διδασκαλίας, αλλά και τον τρόπο της , την εκγύμναση κι όχι τη διδασκαλία. Το φροντιστήριο με τη βούλα του πια παντού. Πράγμα για το οποίο είμαστε κι εμείς υπεύθυνοι όταν τόσο χρόνια αυτό ανταγωνιζόμαστε, με αυτό εξισωνόμαστε, και κρατάμε την επαναστατικότητά μας για τις φαντασιακές συνελεύσεις και διεκδικήσεις. Για προγράμματα και δράσεις. Όχι μέσα στις τάξεις μας. Όχι εκεί που διορθώνουμε. Δεν παίρνουμε το θάρρος να μεταθέσουμε εμείς το παιχνίδι εκεί που πρέπει.Δεν έχουμε παραδόσεις και φορείς τέτοιας συλλογικότητας. Τα δεχτήκαμε άτυπα τώρα θα τα δεχτούμε και θεσμικά. Και ακόμα περιμένουμε τους διαδραστικούς. Ακόμα και τώρα, τελευταίοι αυτοί στην ουρά, με ένα αριθμό. Όχι με την εξαγγελία όλα τα σχολέια θα έχουν διαδραστικούς. Τόσα . Περιμένετε. Σιγά σιγά. Και από την άλλη έχουμε και τους τεχνοφοβικούς . Ποιοτικούς και μη. Στη Φιλανδία γυρνούν πάλι στο χαρτί και το μολύβι. Στη Σουηδία το ίδιο. Τα παιδιά έρχονται στο σχολείο εξαντλημένα από ολονύχτιο παιχνίδι και ό, τι άλλο, για να συνέλθουν από 6 ώρες σχολείο και τρεις τέσσερεις φροντιστήριο, και όλα τ΄άλλα τα εφηβικά, τα στριμωγμένα. Δεν διαβάζει ουδείς. Δεν μελετά. Που να προφτάσει. Αλλά εμείς ...σφυράμε κλέφτικα. Άλλοι θεωρούν ότι η ψηφιακή επανάσταση στο σχολείο ειναι να βλέπουν τα παιδιά βιντεάκια κι άλλοι να γυρίσουμε πίσω. Όλα αυτά στο σχολείο. Έξω η κοινωνία βράζει.. Τυφλοί και κουφοί για τα προβλήματά αυτού του σχολείου. Τα ουσιαστικά και τα τυπικά. Τις μπαλαντέζες, τον ένα προτζέκτορα ανά σχολείο, τη μία αίθουσα για προβολές και μάθημα στους υπολογιστές, συναγωνισμός και κρυφά ραντεβού.. Θλίψη και οργή θα έπρεπε. Κι ομως ακούω τα επί μέρους. Μόνο στη φτήνια αυτών διακηρύξεων βλέπω να συμφωνούμε οι περισσότεροι..

Rty
|

Η τάξη είναι τάξη και τα εργαλεία παραμένουν εργαλεία. Παραδειγμα: Μάθημα σε νηπιαγωγείο την περίοδο κοβιντ με θέμα:"η ελιά." Η δασκάλα μιλούσε για το θέμα..... Μαθήτρια ρωτάει:γιατί κυρία καθόμαστε στην οθόνη αντί βγούμε έξω που έχει ελιές και να μας τα δείξετε?

@Ενήλικας
|

Να μάθετε και οδήγηση αυτοκινήτου μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας, δεν θα σας κοστίσει τίποτα, μόνον μερικές αθώες ψυχές μόλις βγείτε να κυκλοφορήσετε..

Ψηφιακός αξιολογητής
|

@Ψηφιακή Μάθηση
Άριστα 10'! Οι "μαθητές" σας μας έφτιαξαν το κέφι με τα καμώματά τους. Εφάμιλλο του Καλιφορνικατιον στο "Σταθμάρχες Ιατροί, παράρτημα Ελληνικού" 1 Μαρ 2024 10:09
https://www.esos.gr/arthra/87137/proedros-ethaae-den-mporo-na-fantasto-…

Ενήλικας
|

Εσείς στα σχόλια μπορεί να διαφωνείτε με το ψηφιακό σχολείο, αλλά εμένα μου αρέσει.
Δίκιο έχει ο κύριος Πιερρακάκης που λέει ότι η μάθηση με διαδραστικούς πίνακες και με βίντεο είναι πιο ενδιαφέρων. Μπήκα στην ιστοσελίδα του ψηφιακού φροντιστηρίου.
Επέλεξα την κατηγορία εκπαίδευση. Επέλεξα το ΤΠΕ και άρχισα να μαθαίνω πληροφορική
με βίντεο μαθήματα. Είναι πιο απολαυστικό.

Αρκεί, να μην καταργήσει τα σχολεία ο υπουργός και τα παιδιά γίνουν ψηφιακοί μαθητές και δεν πηγαίνουν σχολείο και μαθαίνουν γράμματα μόνο από τους υπολογιστές στο σπίτι
ΧΑΧΑ. Πλάκα, πλάκα, αυτό παίζει να γίνει πραγματικότητα μετά από 100 χρονιά.

ΓΙΏΡΓΟΣ
|

Το μητρώο μαθητών θα γίνει ψηφιακό? Για ποιο λόγο να γράφουμε κάθε χρόνο όλους τους μαθητές κ τους βαθμούς αναλυτικά όταν η έκδοση αποδεικτικό απόλυσης από το 2014 κ μετά μπορεί να γίνει σπο το myschool?

Ψηφιακή Μάθηση
|

Στην τάξη του σχολείου αρχίζει η ώρα του μαθήματος.
-Δασκαλος-α (-Δ): Σήμερα θα μας πουν μάθημα ο Κούλης (-Κ), ο Πιέρ (-Π), και η Άννα (-Α). Θα απαντάται με την σειρά σας. Πείτε μου τι μάθημα έχουμε σήμερα
Κ: Ψηφιακό
Π: Ψηφιακό μάθημα
Α: Εγώ τα έλεγα αυτά από το 2010!
Δ: Πάλι αδιάβαστοι ήρθατε, τι βαθμό να σας βάλω τώρα, ε; Θα σας βοηθήσω, να μου απαντάται σε απλές ερωτήσεις. Πόσες ώρες πρέπει τα παιδιά να παρακολουθούν τηλεόραση καθημερινά;
Κ: Σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ, από το απόγευμα μέχρι την ώρα του ύπνου στο ψηφιακό φροντιστήριο.
Π: Και στο ψηφιακό σχολείο τα πρωινά, όπου δεν έχουν εκπαιδευτικούς.
Α: Εγώ τα έλεγα αυτά από το 2010!
Δ: Τι κουμπούρες είστε εσείς μωρέ. Εσύ παιδί μου Άννα έχεις κολλήσει στο ίδιο τροπάρι για 14 χρόνια. Πες και κάτι νέο, ορίστε.
Α: Να βάλουμε στο ψηφιακό μάθημα κάθε 15-λεπτο κληρώσεις για δωρεάν εγγραφή σε συνδρομητικά κανάλια τηλεόρασης, για να έχει ενδιαφέρον.
Δ: Όταν μας ήρθες εδώ από το κολέγιο, είχες άριστες συστάσεις. Σε τι ηθικό τέλμα έχεις περιέλθει όλα αυτά τα χρόνια και δεν μπορείς να συνεφέρεις;
Κ: Μα...
Δ: Μαμάκια, μην πετάγεσαι στην μέση, αύριο να έρθεις με τον κηδεμόνα σου.
Κ: Ααααα, ααααα
Δ: Γιατί κλαίς;
Κ: Γιατί δεν έχω κηδεμόνα, αααα
Π: Μην κλαίς Κούλη, θα κάνουμε μια καταγγελία στην άλλη ψηφιακή πλατφόρμα μου για μπόουλινγκ και κάσιους μπέλι.
Δ: Τι μπούφερμαν είσαι εσύ πουλάκι μου!
Π: Εγώ, ω, ω, ... ψηφιακό, ψηφιακό, ψηφιακό, ψηφιακό...
Δ: Πάλι κώλυσες, Κούλη τρέχα να φέρεις τον ψυχολόγο υπηρεσίας
Κ: Να μου το στείλετε σε SMS, γιατί αλλιώς δεν θυμάμαι αυτά που μου λένε.
Α: Τα έλεγα εγώ αυτά, από τότε που βγήκαν τα SMS.
Π: Δεν γίνεται αυτό, έχω απαγορέψει τα κινητά στα σχολεία.
Κ: Εμ, καλά σου τόπε τότε η Δ
Π: Τι, εγώ, ωωω, ...ψηφιακό, ψηφιακό, ψηφιακό...
Δ: Πάει, είχανε δεν είχανε ..κολέγιο μου το κάνανε κι εδώ μέσα, τα κολεγιόπαιδα!
Κ: Όχι, που νομίζατε ότι θα μου ξεφύγετε, θα σας βάλω εγώ να παραμιλάτε με το ChatGBT
Δ: Αυτό δεν είναι τάξη, είναι το κλουβί με τις τρέλες! Πάμε για φούντο.
Α: Καλέ, δεν πάτε για φούντες καλύτερα να ηρεμήσετε.
Δ: Δεν θα με τρελάνετε εσείς, και οι 3 σας στον Δ/ντη, τώρα. Κύριε Διευθυντά, αυτό κι αυτό μου κάνανε οι τρεις τους.
Άλλος συνάδελφος: Που να μάθετε τι γίνεται και στα δικά μου έδρανα, της αντιπολίτευσης! Τους λέω πχ για το Κυπριακό ζήτημα στην ιστορία και πετάγονται,
Σπαρτιάτες: να λένε για την εθνοσωτήριο επανάσταση των συνταγματαρχών του 21, για την νέα τάξη πραγμάτων..
Ο Στέφανος: να λέει ότι αυτός τα ξέρει όλα καλύτερα, κι αυτά οφείλονται στο ότι διαρρήχθηκαν οι σχέσεις μας από τα αρχαιοελληνικά ήθη, το Δάμωνα και τον Φειδία ...
Η Πλεύση: να φωνάζει ότι αυτά είναι αντεθνικά, αντίχριστοι
Ο Νίκος: να κλαίει επειδή δεν του λένε γιατί τον παρακολουθούσαν μαζί με τους άλλους
Η Κωνστ/λου: να μην σταματάει και να στέλνει εξώδικα σε όλους
Ο μπόμπος: να επαναλαμβάνει ότι αλλαγή δεν δίνεται χωρίς το ... δικό του
Ο Βελό: να φωνάζει ότι είναι όλοι προδότες και ότι θα τους αλείψει όλους με τις κηραλειφές του, θα τους κολλήσει επάνω τους τις επιστολές του Ιησού και θα τους περιφέρει για διαπόμπευση.
Η νέα Αριστερά: να λέει σοβαρευτείτε επιτέλους, όχι άλλες κωλοτούμπες..
Δ/ντης: Αααα, σταματήστε επιτέλους. Μια στιγμή να ρωτήσω τον ψηφιακό σύμβουλό μου τι να κάνω. Να γκουγκλάρω, ChatGBT 4o, ...Hi there, how can I help you? Που να στα λέω τι περνάω εδώ...It sounds Greek to me, na sas valw ena tragoudaki na iremisete:
Ki an se thelw ki an me theleis, tipota den vgainei, sto meseo to katarti oloi eimaste demenoi.. OPA, OPA, Cheers..
Δ/ντης: Καλά κρασιά, με όποιον σύμβουλο θα κάτσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις.
Κ: Με συγχωρείτε αλλά σε λίγο αρχίζει το ψηφιακό φροντιστήριο και πρέπει να το παρακολουθήσω για να μπω στο πανεπιστήμιο.
Δ/ντης: Τι μας λες, αφού εσύ πληρώνεις και πας σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο!
Κ: Ναι, άλλα ρίχνω και κάτι "τούφες" στο ψηφιακό, αμέσως παίρνω τον υπνάκο μου, είμαι ήσυχος και δεν επιβαρύνω άλλο τους γονείς μου!
Δ/ντης: Εδώ μας χρειάζεται ένα "κουφό λιοντάρι", να ξεμπερδέψουμε

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
|

Όλα τα παραπάνω είναι θετικά και η υλοποίηση τους, με προσεκτικά οργανωμένα βήματα, θα βοηθήσει πολύ τους μαθητές/μαθήτριες και ιδιαίτερα των απομακρυσμένων νησιωτικών περιοχών. Οι τεχνολογικές εξελίξεις ξεπέρασαν την εκπαιδευτική πρακτική εδώ και αρκετά χρόνια. Επομένως είναι ορθολογικό να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις χωρίς να χαθεί η παιδαγωγική λειτουργία του σχολείου με την φυσική παρουσία.

Σωτήρης
|

Δεν υπάρχουν λόγια... Μπράβο! Τελικά ισχύει όντως το ότι όταν πολεμάς κάτι από μέσα σου έρχεται η κατραπακιά απ' έξω... Αφιερωμένο σε όλες τις διοικήσεις με πολλή πολλή αγάπη...

Vgeo
|

Εδώ τα παιδιά δεν μαθαίνουν στο σχολείο και θα μάθουν στο ψηφιακό..... Είναι εργαλείο..... δεν υποκαθιστά το σχολείο.... Περικοπές παντού.... Ντρέπομαι....

Η εποχή Covid ξανάρχεται
|

Το σχολείο σε κάδρο, νέα επιδημία με τον ψηφιακό Κυριακό-ιό:
Όλο εμένανε σηκώνει
να πω μάθημα η δασκάλα
θα τη σφάξω σαν κουνέλι
και θα βγω να παίξω μπάλα

Χρηστος
|

Τι να πούμε τώρα;;
Λυπάμαι για το σχολείο όπως αυτό έχει μετατραπεί, λυπάμαι για τους γονείς και όχι μόνο φορολογούμενους που δίνουμε λεφτά τα οποία αντικαθιστούν τους φυσικούς δασκάλους με τις πλατφόρμες... ψηφιακό φροντιστήριο, πλατφόρμα για το bullying , έχουν υπολογίσει, τους βγαίνει φυσικά φθηνότερα από το να προσλάβουν καθηγητές , ψυχολόγους...
Τα πληρώνουμε όλα αυτά, οπότε οποίος έχει λεφτά θα παίρνει δάσκαλο , οποίος δεν έχει θα παίρνει .... πρόγραμμα..
Μπράβο Μητσοτάκη γίναμε πολίτες ψηφιακής μπανανίας τώρα!

ΠΕ 60
|

Η πιο σωστή παρατήρηση ήταν του συναδέλφου για τα έγγραφα σχετικά με τις παράλληλες στηρίξεις. Για τις ανανεώσεις αν είναι δυνατόν αιτήσεις, γνωματεύσεις, πινακάκια, excel, περιγραφικες εκθέσεις πόσες φορές τα ίδια στοιχεια σε πόσα έντυπα. Πέθανα σήμερα για 4 αιτήσεις και δεν τελειωσα. . Αν υπάρχει σχέδιο εξόντωσης να μας το πείτε. Αν είναι έτσι το ψηφιακό σχολείο! Δεν έχουμε δύναμη να ασχοληθούμε με τα παιδιά!

Κ.Α.
|

Δυνατότητα on-line επικοινωνίας μέσω βιντεοκλήσης * με γονείς.
Γέλασα πολύ. Ούτε η Θεοπούλα τέτοιες βιντεοκλήσεις στο γνωστό σίριαλ.

Στράτος
|

Το ψηφιακό Βιβλίο Πράξεων Συλλόγου είναι απαραίτητο. Δεν είμαι βέβαιος ότι έχει οργανωθεί, τουλάχιστον προς το παρόν σωστά. Μια ματιά στα πρότυπα πράξεων για διάφορα θέματα δείχνει ότι είναι μάλλον πρόχειρα ετοιμασμενα. Ας ελπίσουμε ότι θα βελτιωθεί το όλο σύστημα και ότι σήμερα έγινε μια βιαστική ανακοίνωση εφαρμογών που θα είναι πλήρως έτοιμες για την επόμενη χρονιά.

Pt
|

Η εγκύκλιος για την παράλληλη στήριξη είναι 44 σελίδες.Για τον κάθε μαθητή απαιτούνται περίπου 20 σελίδες έγγραφα .Σε αυτά επαναλαμβάνονται άπειρες φορές τα ίδια στοιχεία.Και για ολίγη ψηφιοποίηση από φέτος και ένα excel πάλι μετά ίδια στοιχεία χωρίς να καταργηθεί τίποτε από τα..χειρόγραφα.Αυτα μόνο από κάθε σχολική μονάδα.Προσθεστε και την επεξεργασία από τις δνσεις και το Κεδασυ... μιλάμε για ατελείωτες
εργατοώρες χωρίς αντίκρυσμα.
Η ψηφιοποίηση σε όλο της το μεγαλείο.......

ΠΡΩΗΝ ΚΑΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ
|

Προτείνω στον υπουργό παιδειας θρησκευματων και αθλητισμού το ψηφιακό σχολείο να είναι κατάλληλο και για άτομα τα οποία έχουν τελειώσει το σχολείο, αλλά δεν διάβαζαν και το έχουν μετανιώσει. Και θέλουν πλέον να ξανά μάθουν γραμματα, δηλαδή για ενηλικες. Παρακολουθωντας μαθήματα με ασύγχρονη εκπαίδευση. Δηλαδή να έχουν πρόσβαση να παρακολουθούν όλα τα μαθήματα στο δικό τους χρόνος, χωρις να επικοινωνούν με καθηγητες/τρεις. Μην αρχίσουμε όμως να λέμε ας διάβαζες. Τώρα πάει. Πότε δεν είναι αργά να το μετανιωσουμε και να μορφωθουμε διαδυκτιακα έστω, διότι στο σχολειο να ξανά πάμε δεν γίνετε.

Τέλεια!
|

Για όσους ενημερώνουν τους γονείς μέσω Myschool, βάζοντας σε drive αρχεία, ή μέσω Viber για να είναι σίγουροι ότι το είδαν άμεσα, η εφαρμογή eparents μας κάνει την καθημερινότητα πιο εύκολη.
Το ίδιο ισχύει και για τα ηλεκτρονικά πρακτικά.
Ακόμα και στα σχολεία τύπου Γαύδου, και να υπάρχει σχολείο δεν γίνεται να έχει όλες τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών.

Όλα προς τη σωστή κατεύθυνση.

Μπράβο!

ΑΙ
|

Ψηφιακό σχολεία με μόλις μία ώρα την εβδομάδα μάθημα Πληροφορικής στις θεμελιώδεις βαθμίδες του Δημοτικόύ και του Γυμνασίου δεν γίνεται. Ούτε και αξιοπρεπής παρουσία στο διαγνωστικό τεστ PISA (το αυθεντικό, όχι το "ελληνικό"), όπου η Υπολογιστική Σκέψη είναι ο βασικός σκελετός των θεμάτων τόσο στα Μαθηματικά, όσο και στις Φυσικές Επιστήμες. Πόσο μάλλον, που στην PISA 2025 η Πληροφορική θα εξεταστεί για πρώτη φορά και ξεχωριστά ("Μαθαίνοντας στον Ψηφιακό Κόσμο" - Learning in the Digital World).

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ