Placeholder

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Δημοσιοποίηση των αξιολογήσεων των Στελεχών Εκπαίδευσης

Δημοσίευση: 02/12/2014
Λοβέρδος Δερμεντζόπουλος
Alt Text: 
Λοβέρδος Δερμεντζόπουλος
Title Text: 
Λοβέρδος Δερμεντζόπουλος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Μετά την ολοκλήρωση της εξέτασης των ενστάσεων που υπέβαλαν ενώπιον της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε Στελέχη της Εκπαίδευσης κατά της αξιολογικής τους έκθεσης και της ανακοίνωσης των αποφάνσεων,για να αρθούν οι οποιες αμφιβολίες για το αξιοκρατικό σύστημα της αξιολόγησης είναι καθοριστικής σημασίας να δημοσιοποιηθούν οι αξιολογήσεις των Στελεχών.

Αν στόχος της αξιολόγησης είναι η διασφάλιση της ποιότητας και της εξέλιξης της εκπαιδευτικής διαδικασίας πρέπει αυτή να στηρίζεται στη διαφάνεια, ώστε να πείθει τους επόμενους αξιολογούμενους πως τα κριτήρια είναι αξιοκρατικά και δεν συνδέονται με την πολιτική ή συνδικαλιστική λειτουργία.

Ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος καλείται να δώσει εντολή για την δημοσιοποίηση των στοιχείων, μέσα από τα μπορεί να σχηματιστεί στην εκπαιδευτική κοινότητα η εικόνα :

1) Αν η βαθμολόγηση των Σχολικών Συμβούλων στηρίχθηκε σε μια ενιαία γραμμή βαθμολόγησης ή αν συγκριθεί το έργο ενός σχολικού συμβούλου με το αντίστοιχο των συναδέλφων της ίδια ειδικότητας σε διαφορετικές περιφέρειες παρατηρείται διαφορετική βαθμολογία και αντιμετώπιση;

2) Υπάρχουν Περιφερειακοί Διευθυντές που αξιολόγησαν στελέχη της εκπαίδευσης με περισσότερα προσόντα από αυτούς;

3) Είναι τυχαίο ότι το 90% των ενστάσεων απορρίφθηκαν; Έγιναν δεκτές ενστάσεις που στηρίζονταν σε « προσωπικές γνωριμίες»; Στελέχη που υπηρέτησαν σε γραφεία μελών της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε είχαν καλύτερη εύνοια έναντι άλλων Στελεχών που δεν είχαν αυτό το προνόμιο ;

4) Στελέχη που είχαν παραπεμφθεί σε Πειθαρχικά και αξιολογήθηκαν από αυτούς που είχαν παραπεμφθεί πώς αντιμετωπίστηκαν;

Η αξιολόγηση απαιτεί διαφάνεια . Η διαφάνεια θα αποτρέψει την καλλιέργεια του φόβου, και θα απαντήσει σε ψιθύρους ότι βαθμολογούνται με άριστα, όσοι βρίσκονται κοντά στην εξουσία.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα πρέπει να κατανοήσει ότι το όραμα του δημοκρατικού σχολείου απαιτεί δραστικές πρακτικές στη χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής, προκειμένου αυτή να αποβεί σε όφελος των μαθητών, των εκπαιδευτικών και τελικά, της κοινωνίας.

Ετικέτες: 
Αξιολόγηση

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.