Με ταχύτητες χελώνας: πώς αντί για 30 δευτερόλεπτα απαιτούνται 30 ημέρες

12/08/2020

Άκουσε το άρθρο

του Αλέξανδρου Κοκκάλη, καθηγητή ΔΠΘ

Λαμβάνουμε ένα ευρύχωρο γραφείο του Υπουργείου Παιδείας. Εγκαθιστούμε εκεί 4 ζεύγη υπαλλήλων. Σκοπός τους η κατανομή των υποψηφίων στις σχολές επιλογής τους. Ένα ζεύγος για κάθε πεδίο. Έστω 30.000 υποψήφιοι στο χι πεδίο που το απαρτίζουν 200 τμήματα. Ο επιφορτισμένος υπάλληλος του χι πεδίου, την επομένη της λήξης της προθεσμίας των δηλώσεων προτίμησης, λαμβάνει το excel των 30.000 υποψηφίων κατανεμημένων κατά βαθμολογική σειρά.

Αρχίζει με τον αριστούχο και τον τοποθετεί στο τμήμα πρώτης επιλογής του. Ταυτόχρονα το εν λόγω τμήμα έχει διαθέσιμη μια θέση λιγότερη. Λαμβάνει τον 2ο και τον τοποθετεί στο τμήμα πρώτης επιλογής του, κ.ο.κ. Ο έτερος υπάλληλος εκάστου ζεύγους επιτηρεί και ελέγχει τη διαδικασία, ώστε να μην υπεισέλθουν αβλεψίες. Κάποια στιγμή, έστω στον 2635ο υποψήφιο, η πρώτη επιλογή του αντιστοιχεί στη τελευταία διαθέσιμη θέση κάποιου τμήματος υψηλής προτίμησης. Τότε καθορίζεται η βάση του εν λόγω τμήματος και το τμήμα βγαίνει από τα 200 διαθέσιμα. Αν τώρα, έστω ο 2639ος υποψήφιος, έχει πάλι ως πρώτη επιλογή το προηγούμενο τμήμα, αυτό πλέον δεν υπάρχει και ο ίδιος κατατάσσεται στη 2η επιλογή του. Όσο προχωρεί η διαδικασία θα λιγοστεύει το μητρώο των διαθέσιμων 200 τμημάτων.

Αν ακολουθούνταν η παραπάνω διαδικασία, θα χρειαζόταν, πράγματι, κατά πρόχειρους υπολογισμούς, περίπου 30 εργάσιμες μέρες για να ολοκληρωθεί.

Αν τώρα όλα τροφοδοτηθούν σε πρόγραμμα υπολογιστή, η διαδικασία θα ολοκληρώνονταν σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα, οι πιθανότητες αβλεψιών και ανθρώπινων παρεμβάσεων θα μηδενίζονταν. Ας λάβουμε πρόσθετα υπόψη μας ότι κάθε μεγάλη διάρκεια επώασης, δημιουργεί ευκαιρίες και πειρασμούς παρεμβάσεων και μαγειρεμάτων. Αφήνει περιθώρια αμφισβητήσεων και ανάπτυξης θεωριών συνομωσίας.

Είχα δώσει πανελλήνιες (εισαγωγικές λέγονταν τότε) το 1978. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι, 42 έτη μετά, η διαδικασία αντιστοίχησης διεξάγεται ακόμα με ταχύτητες και μεθόδους 1978. Εκτός κι αν βαρύνουν άλλες παράμετροι, όπως για παράδειγμα η καλοκαιρινή ανάπαυλα είτε τυχόν ιερά πριμ υπαλλήλων. Δεν μπορώ να αντιληφθώ το λόγο οι προθεσμίες των μηχανογραφικών να είναι μέχρι 17 Ιουλίου και τα αποτελέσματα να ανακοινώνονται το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου.

Δεν θα αποτελούσε, η άμεση ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, μια παράμετρο εκσυγχρονισμού και μηχανοργάνωσης της Παιδείας; Δεν θα θεωρούνταν μια ιστορική αλλαγή, που θα άξιζε να μνημονεύονταν; Όπως οι άλλες λίγες (και αυτονόητες) ιστορικές αλλαγές, που έχουν συμβεί στο Ελληνικό γραφειοκρατικό γίγνεσθαι, ως το taxisnet, το ΑΣΕΠ, η απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων, το gov.gr;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (26)

@ Κοινή λογική
|

Έχετε απόλυτο δίκιο.
Σε όλες τις στρατιωτικές σχολές τα αποτελέσματα των προκαταρκτικών εκδόθηκαν μέχρι τις 28/7 και στα ΤΕΦΑΑ στις 29/7.

Προφανώς είναι άλλος ο λόγος που ανακοινώνονται τα αποτελέσματα εισαγωγής ένα μήνα μετά.

Κοινή λογική
|

Τα αποτελέσματα των προκαταρκτικών έχουν ήδη εκδοθεί πριν το τέλος Ιουλίου. Ο λόγος που τα αποτελέσματα εισαγωγής ανακοινώνονται περίπου έναν μήνα αργότερα είναι άλλος.

Ασημίνα Καλ.
|

Απλοική τοποθέτηση. Άσχετος με την διαδικασία επιλογής υποψηφίων.

Ανακοίνωση βάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ
|

Η καθυστέρηση οφείλεται στην έκδοση αποτελεσμάτων για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και ΤΕΦΑΑ. Από 30 Ιουλίου θα μπορούσαμε υπηρεσιακά να έχουμε βάσεις, αν δεν είχαμε το λόγο των ικανοτήτων των στρατιωτικών και τα αποτελέσματα των ΤΕΦΑΑ. (Δηλώσεις 2016)

https://www.esos.gr/arthra/45674/ypoyrgeio-30-ioylioy-mporoyme-na-anako…

Η κατάταξη γίνεται με αυτοματοποιημένο σύστημα και χρήση Η/Υ, αδύνατον να γίνεται χειρόγραφα για 70.000 υποψηφίους.

Προφανώς τρέχει μια παράλληλη ταξινόμηση βάση των προτιμήσεων: στον πρώτο γύρο το σύνολο των υποψηφίων κατατάσσονται στις σχολές πρώτης επιλογής τους, και όσοι ξεπερνούν το όριο των προσφερόμενων θέσεων (πχ. το 90%) δημιουργούν μια ομάδα για την οποία εξετάζεται η δεύτερη επιλογή τους κοκ.

Γίνεται εξέταση τριών συνθηκών: κατάλογος υποψηφίων εκτός ΑΕΙ, εξέταση δηλώσεων, σύγκριση βαθμολογίας.

Θα γίνονται διαδοχικές αντικαταστάσεις, με βάση τη βαθμολογία, και έτσι αλλάζει συνεχώς ο πληθυσμός των επιτυχόντων σε κάθε τμήμα (π.χ όσοι δεν πέρασαν σε κάποια παραδοσιακά υψηλόβαθμη σχολή, λογικά θα διοχευτούν στα υπόλοιπα τμήματα που έχουν δηλώσει κατά σειρά)

πχ. Αν κάποιος δεν πέρασε στο τμήμα Ψυχολογίας (προσφερόμενες θέσεις 200, θέση 250) και μετά έχει δηλώσει ένα Παιδαγωγικό Τμήμα θα πάρει τη θέση του στην αντίστοιχη κατάταξη επιτυχόντων (πχ. θέση 162), ενώ ο τελευταίος (δομή στοίβας - Last In, First Out) θα βρεθεί πάλι στην ομάδα όσων δεν έχουν εισαχθεί και θα πρέπει να εξεταστούν οι επόμενες επιλογές του (2η, 3η, 4η, 5η, ...., ν-οστή επιλογή).

Σταδιακά οι πρώτες θέσεις καταλαμβάνονται από όσους έχουν την υψηλότερη βαθμολογία και δήλωσαν το κάθε τμημα σε υψηλότερη θέση προτίμησης, ενώ γίνονται αλλαγές στις τελευταίες θέσεις.

Τελικά, η βάση εισαγωγής προσδιορίζεται όταν ολοκληρωθούν οι κύκλοι αξιολόγησης και δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ υποψήφιος που:

(1) ΔΕΝ έχει εισαχθεί ακόμα σε σχολή (2) από αυτές που ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ στο μηχανογραφικό του δελτίο, (3) έχοντας ταυτόχρονα συγκεντρώσει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ από κάποιον από όσους είναι ήδη στη λίστα.

Κώστας
|

Προς τον κύριο ή κυρία με όνομα "Άλλο ΣΕΠ" :
το Πρόγραμμα που βγάζει αποτελέσματα τρέχει σε δευτερόλεπτα. Η προετοιμασία των στοιχείων που χρησιμοποιεί είναι αυτό που καθυστερεί και υπάρχουν πολλοί λόγοι. Άλλοι γιατί γιατί έτσι είναι η φύση της διαδικασίας και άλλοι ίσως λύνονται αλλά χρειάζονται διοικητικές αλλαγές, νομικές αλλαγές, διυπουργικές συνεννοησεις κλπ. Μην τα βάζετε με την μηχανογραφηση

BLAST
|

Μήπως είναι και NP-hard το πρόβλημα;
@ Αλγόριθμος για κατανομή θέσεων εισακτέων

Χελώνα
|

Γνωστή από τη LOGO, όπου καλλιεργείται η αλγοριθμική δεξιότητα.

Το κράτος γνωρίζει πόσους εργαζομένους έχει, απλώς δεν έχει οργανόγραμμα. Και στα ΑΕΙ είναι φανερό ότι χρειάζεται να έρθουν νέοι άνθρωποι, που να έχουν πάρει πτυχίο μετά το 2000.

Αλλο ΔΕΠ
|

Με χαμογελο διαβαζω πως το προβλημα ειναι πολυπλοκο για υπολογιστη γιαυτο κ το λυνουν οι δημοσιοι υπαλληλοι που κ αυτοι ομως εφαρμοζουν αλγοριθμο. Το κωμικοτραγικο ειναι οταν το δημοσιο προσπαθει να σου εξηγησει πως μονο με τις δικες του αδιεξοδες διαδικασιες μπορουν να γινουν τα πραματα αλλιως η γη μπορεί αιφνιδιως να σταματησει κ να γυριζει.

Ελεύθερος
|

1) Τραγικά αποκομμένοι οι της Τριτοβαθμίου Εκπαιδεύσεως από την ζωή, από την κοινωνία, από την οικονομία και διοίκηση πέραν των τμημάτων τους, ακόμη και από την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια εκ της Δευτεροβαθμίου.

2) Η απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων ήταν ένα αχρείαστο φιάσκο. Δεν υπάρχει τίποτε πιο εξευτελιστικό από το να δηλώνει ένας εργοδότης, εν προκειμένω το Κράτος, ότι δεν ήξερε ποιούς πλήρωνε. Εννοείται πως δεν προέκυψε κανένα απολύτως όφελος, αντιθέτως ήταν μία χρονοβόρος, κοστοβόρος, και ταυτόχρονα διχαστική και εν γένει δημιουργούσα εντελώς στρεβλές εντυπώσεις διαδικασία, που βόλευε στα επικοινωνιακά της παιχνίδια την πρωτομνημονιακή κυβέρνηση Γεωργίου Αν. Παπανδρέου.

Μηχανογραφικό δελτίο
|

Σημασία έχει με ποια *σειρά* έχουν δηλωθεί οι σχολές όχι μόνο η βαθμολογία, γι'αυτό και αριστούχοι εισάγονται σε σχολές με βάση πολύ χαμηλότερη.

Η κατατάξη θα συνδυάζει τις προτιμήσεις για το κάθε τμήμα με την βαθμολογία όσων το επέλεξαν: αν δηλώσεις ένα τμήμα ως 1η επιλογή προηγείσαι σε σχέση με όποιον το δήλωσε ως 6η επιλογή, αλλά η τελική λίστα με τους εισακτέους θα εξαρτηθεί από τις βαθμολογίες όλων όσων το δήλωσαν και δεν έχουν εισαχθεί σε κάποιο άλλο τμήμα, πιο ψηλά στις προτιμήσεις τους.

Είναι πιο περίπλοκο πρόβλημα, καθώς υπάρχουν διάφορα τμήματα που πρέπει να ελεγχθούν παράλληλα: πρώτα έλεγχος στις πρώτες προτιμήσεις, μετά έλεγχος με βάση τις δεύτερες προτιμήσεις και τη βαθμολογία για όλα τα τμήματα και όλους τους υποψηφίους, από διαφορετικά πεδία, και τελικά όλες οι σχολές θα κλείσουν μαζί, όχι μια-μια όπως περιγράφει εντελώς πρόχειρα το παραπάνω άρθρο.

Όσοι έχουν εξασφαλίσει θέση σε σχολή της προτίμησής τους βγαίνουν από τη λίστα με τους υποψηφίους αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να περάσουν πολλές επαναλήψεις και έλεγχοι, αφού όσοι τελικά δεν πήραν θέση στη σχολή της πρώτης προτίμησής τους επανέρχονται στη λίστα μέχρι να χαρακτηριστούν εισακτέοι ή να εξαντλήσουν τις δηλωμένες επιλογές τους.

Αλγοριθμική κατάταξη μέσω υπολογιστικής σκέψης
|

Ο μπλαστ το λύνει σε 15 δευτερόλεπτα, με χρήση αλγορίθμων βιοπληροφορικής. Φανερή η έλλειψη υπολογιστικής σκέψης στα σχολεία το 1978.

Κώστας
|

Ο κύριος αυτός έχει πλήρη άγνοια και απορώ πως μιλάει έτσι δημόσια. Δεν έχει συναίσθηση της άγνοιάς του ή εξυπηρετεί κάποιους σκοπούς;
Κατ' αρχήν δεν υπάρχει μια ενιαία λίστα με υποψηφίους και μόρια γιατί ο υποψήφιος μπορεί να διεκδικεί σχολές με διαφορετικά μόρια, επίσης υπάρχει και η σειρά προτίμησης όπου μπορεί να θέλεις πρώτα μια σχολή που την διεκδικείς με λιγότερα μόρια και δεύτερη μια που την διεκδικείς με περισσότερα. Προφανώς με ένα Excel που τα ταξινομεις με φθίνουσα σειρά δεν βγαίνει.
Ο αλγόριθμος είναι άλλος, μελετημένος και για να τελειώνουμε με τις ανοησίες του καθενός :
Από τη στιγμή που έχεις όλα τα δεδομένα ετοιμα, βγαίνει σε δευτερόλεπτα. Τέλος.
Ας αναζητήσει ο κυριος αυτός στις υπόλοιπες διαδικασίες τι γίνεται.

Άδικο έχει ο αρθρογράφος
|

@Δίκαιο έχει ο αρθρογράφος ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ

ΑΝΝΑ
|

Και γιατι δεν δινετε εσεις τον αλγοριθμο στο υπουργειο να το χρησιμοποιουν οι υπαλληλοι και να τα εχουμε ολα ετοιμα σε 30 δευτερα αφου ειστε τοσο σιγουρος οτι ετσι γινεται? Το αρθρο φαινεται οτι βαλει κατα της μηχανοργανωσης του ΥΠΑΙΘ. Τον λογο τον ξερει ο ιδιος εκτος αν υφισταται αγνοια δεδομενων και διαδικασιων.

Τάσος
|

κ. καθηγητά, μήπως ήρθε η ώρα τα πανεπιστήμια να αναλάβουν τα περί της διαδικασίας εισαγωγής σε αυτά; Έτσι θα έχετε την δυνατότητα να βγάζετε τα αποτελέσματα πιο γρήγορα και θα αναπνεύσει και το λύκειο το οποίο δεν υφίσταται πλέον ως εκπαιδευτική διαδικασία.

Προτιμήσεις υποψηφίων
|

Ενδεικτικά για το τμήμα Βιολογίας (ΑΠΘ), προσβάσιμο από 2ο και 3ο πεδίο, για 103 συνολικά θέσεις, υπήρχαν 7629 δηλώσεις που πρέπει να ελεγχθούν.

1η Επιλογή (403), 2η Επιλογή (460), 3η Επιλογή (384) και Υπόλοιπες επιλογές (6382).

Από τους 403 που το δήλωσαν ως πρώτη προτίμηση μόνο οι 17 πέτυχαν την εισαγωγή τους, από τους 460 που το δήλωσαν ως δεύτερη επιλογή οι 4 και μετά 3 ως τρίτη επιλογή, 4 ως τέταρτη επιλογή, 7 ως πέμπτη επιλογή και 4 ως έκτη επιλογή.

Οι υπόλοιποι 64 από τους 103 (ποσοστό 62%) το έχουν δηλώσει σε χαμηλότερη θέση προτίμησης.

Ένα πρόβλημα του ελληνικού συστήματος είναι ότι επιτρέπει υπερβολικά πολλές δηλώσεις σχολών (όλο το επιστημονικό πεδίο) και έτσι καταλήγουν απόφοιτοι να εγγράφονται ως φοιτητές σε σχολές που δεν τους ενδιαφέρουν.

Μια άμεση διορθωτική ρύθμιση με πολλαπλά οφέλη θα είναι να περιοριστούν οι δηλώσεις σε έναν λογικό αριθμό που να επιτρέπει τον συνδυασμό ενδιαφερόντων, πχ. 15 ή 20 τμήματα, σχετικά με τα μαθήματα που έχουν εξεταστεί οι τελειόφοιτοι Λυκείου.

Μηχανογραφικό δελτίο Υπουργείο Παιδείας
|

Το ζήτημα είναι διαδικαστικό και αλγοριθμικό - καταρχάς, πρέπει να συγκεντρωθούν όλα τα επιπλέον στοιχεία, οιβαθμολογίες Ειδικών Μαθημάτων και τυχόν ενστάσεις.

Κατόπιν, θα τρέξει ένας αλγόριθμος matching με βάση τις προτιμήσεις για κάθε τμήμα: Όσοι δήλωσαν ως 1η προτίμηση ένα τμήμα (πχ. 1.000 απόφοιτοι Λυκείου) κατατάσσονται με βάση τα μόριά τους και θεωρούνται "προσωρινοί" εισακτέοι (πχ. σε 200 θέσεις), σε δεύτερη επανάληψη όσοι δήλωσαν το ίδιο τμήμα ως 2η προτίμηση αλλά έχουν συγκεντρώσει υψηλότερη βαθμολογία από τους 200 "προσωρινούς" θα τους αντικαταστήσουν, σε τρίτη επανάληψη όσοι το δήλωσαν ως 3η προτίμηση αλλά έχουν συγκεντρώσει υψηλότερη βαθμολογία από τους προηγούμενους, και αυτό θα συνεχιστεί μέχρι να ελεγχθούν ΟΛΕΣ οι δυνατές δηλώσεις του τμήματος στο μηχανογραφικό δελτίο (πχ. από την πρώτη μέχρι την πεντηκοστή όγδοοη θέση)

Σαφώς υπάρχουν Σχολές (πχ. Ιατρική, Νομική, Αρχιτεκτονική) που λόγω δημοφιλίας όλοι οι τελικοί εισακτέοι τις έχουν δηλωμένες στις θέσεις 1 έως 6, αλλά κάθε χρόνο, στην συντριπτική πλειονότητα των τμημάτων, πάνω από το 30% των εισακτέων που θα ανακοινωθεί τα έχει δηλώσει σε χαμηλότερες θέσεις (πχ. 10η έως 20η).

Κατόπιν, πρέπει να γίνουν αντίστοιχες διεργασίες για τους εισακτέους άλλων κατηγοριών, για το 10% ή για τους υποψηφίους με το παλαιό σύστημα εξετάσεων.

Υ.Γ. Εννοείται πως η παραπάνω διαδικασία γίνεται με χρήση Η/Υ, δεν ζούμε στον περασμένο αιώνα. Απαράδεκτο ότι μέλη ΔΕΠ στην Ελλάδα φανερώνουν πλήρη άγνοια για την μηχανογράφηση των διαδικασιών στο υπουργείο Παιδείας, που μάλιστα σχετίζονται άμεσα με τα ΑΕΙ, με δεικτικές αναφορές σε "καλοκαιρινή ανάπαυλα" και "ιερά πριμ υπαλλήλων".

Δίκαιο έχει ο αρθρογράφος
|

Και γιατί δεν δίνουν τα τεστ για τις στρατιωτικές σχολες, ΤΕΦΑΑ κλπ νωρίτερα, πχ στις διακοπές του Πάσχα;

Observator
|

Το σχόλιο έχει βάση. Ο χρόνος δεν είναι 30 δευτερόλεπτα αλλά σίγουρα είναι μικρός.

Έλεγχος μηχανογραφικών δελτίων
|

Ξεκινάμε από τις ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ όχι από τη βαθμολογία των μαθητών. Αυτό είναι προφανές, αφού δεν μπορείς να εισαχθείς σε σχολή που δεν έχεις δηλώσει.

Υπάρχουν όμως επικαλύψεις, καθώς σχολές δηλώνονται από υποψηφίους που έχουν συγκεντρώσει μόρια σε διαφορετικά πεδία.

Λογικά λοιπόν θα δημιουργείται μια λίστα με τις προτιμήσεις για κάθε τμήμα ή σχολή (400 ξεχωριστοί κωδικοί για όλα τα ΑΕΙ) και ξεχωριστές λίστες με τη συνολική βαθμολογία ανάλογα με το πεδίο του υποψηφίου, και γίνονται επαναλήψεις μέχρι να προκύψει το βέλτιστο αποδεκτό αποτέλεσμα βάσει συνδυασμών προτιμήσεων και μορίων ( deferred acceptance algorithm ).

πχ. 1η επιλογή για Α τμήμα 2.500 δηλώσεις υποψηφίων - έλεγχος στις αντίστοιχες λίστες βαθμολογίας, 2η επιλογή για Α τμήμα 3.000 δηλώσεις υποψηφίων - έλεγχος στις λίστες βαθμολογίας κ.ο.κ., με συνεχή αντικαταστάση ονομάτων όσο προχωράει η διαδικασία μέχρι να "κλειδώσουν" όλες οι θέσεις εισακτέων σε κάθε τμήμα.

Προφανώς, δεν είναι ένα απλοϊκό πρόβλημα που μπορεί να λυθεί με υπολογισμούς σε ένα λογιστικό φύλλο, σε "1 λεπτό", και πρέπει να γίνουν διάφοροι έλεγχοι ορθότητας.

Αλγόριθμος για κατανομή θέσεων εισακτέων
|

Δεν είναι τόσο απλό γιατί σε πολλά τμήματα οι δηλώσεις προέρχονται από υποψηφίους 2 ή περισσότερων διαφορετικών πεδίων, με βαθμολογίες σε διαφορετικά μαθήματα πχ. Παιδαγωγικά Τμήματα (προσβάσιμα από όλα τα πεδία) ή τμήματα που είναι κοινά σε 2ο και 4ο πεδίο, όπως τα τμήματα Πληροφορικής.

Άρα δεν υπάρχει μια *μοναδική* συνολική λίστα με τη βαθμολογία των 70.000 υποψηφίων, αλλά πολλαπλές λίστες βαθμολογιών και προτιμήσεων από τα 4 πεδία που πρέπει να συνδυαστούν ώστε να προκύψει ενιαία κατανομή υποψηφίων στις ίδιες θέσεις - είναι μια συγκεκριμένη κατηγορία αλγοριθμικού προβλήματος.

ck
|

Κύριε καθηγητά, θεωρητικά έχετε δίκιο.
Στην πράξη όμως υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που συνεισφέρουν σε αυτή την καθυστέρηση. Τέτοιοι είναι οι βαθμολογίες των ειδικών μαθημάτων (φέτος π.χ. τα παιδιά έγραφαν μέχρι τις 13/7), τα αθλήματα για τα ΤΕΦΑΑ και οι δοκιμασίες για τις στρατιωτικές σχολές.
Ο χρόνος έκδοσης των αποτελεσμάτων σίγουρα μπορεί να γίνει και νωρίτερα, όχι πάντως άμεσα όπως θεωρείτε.

Γιάννης Κ.
|

Θα μπορούσατε να έχετε και απόλυτο δίκιο. Άλλωστε ως πληροφορικός είχα πάντα την ίδια απορία...
Ωστόσο, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι πχ η 17η Ιουλίου που τελείωσαν φέτος (ας πούμε) τα μηχανογραφικά δεν αποτελεί ταυτόχρονα και την ημερομηνία κατά την οποία είναι γνωστά τα αποτελέσματα όλων των εξετάσεων. Τα αποτελέσματα, για παράδειγμα, των αθλητικών και ψυχομετρικών εξετάσεων των στρατιωτικών σχολών εκδίδονται πολύ αργότερα. Χωρίς αυτά δεν μπορούν να βγουν τα αποτελέσματα των εισαγωγικών.

ΠΕ86
|

Ο αρθρογράφος βλέπει απλοϊκά τη διαδικασία. Υπάρχουν και άλλες παράμετροι στις οποίες οφείλεται η καθυστέρηση. Στρατιωτικές σχολές αθλήματα πυροσβετικες αστυνομικές. Όλες πρέπει να στείλουν τα αποτελέσματα στο υπουργείο και να ενσωματωθούν στο σύστημα. Έχει ψάξει πόσο αργούν να γίνουν αυτά;

Το θέμα λοιπόν είναι διαδικαστικό και όχι τεχνολογικό. Τον αλγόριθμο για το πρόγραμμα κατανομής μπορεί να το γράψει και ένας καλός μαθητής της ΑΕΠΠ πάντως.

Γιαννης
|

Πολύ σωστά, τα ίδια ισχύουν και για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών όπου οι αιτήσεις γίνονται Νοέμβριο και τα αποτελέσματα βγαίνουν Απρίλιο ή και Μάϊο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ