Υφ. Παιδείας: Πλατφόρμα για ανώνυμες καταγγελίες για περιστατικά σχολικής βίας

Σε μερικές εβδομάδες η υπουργική απόφαση με όλες τις λεπτομέρειες

05/10/2023

Άκουσε το άρθρο

Την κατάρτιση υπουργικής απόφασης   η οποία, μεταξύ άλλων,   θα ορίζει προδιαγραφές για την ψηφιακή πλατφόρμα στην οποία θα καταγράφονται ανωνύμως τα περιστατικά της σχολικής βίας ανακοίνωσε σήμερα στη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας Δόμνα Μιχαηλίδου, κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης της Βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ Ράνιας Θρασκιά.

Η  υπουργική απόφαση η οποία θα είναι έτοιμη σε κάποιες εβδομάδες, τόνισε η υφυπουργός,   θα περιγράφει πώς πρέπει να δημιουργηθούν τα πρωτόκολλα, ποιος καταγράφει, τι καταγράφει, πώς –ακόμα πιο σημαντικό- χρησιμοποιείται η καταγεγραμμένη πληροφορία, με ασφάλεια ως προς και το θύμα, αλλά και αυτόν που έδωσε την πληροφορία.

Αλλά, ακόμα πιο σημαντικά, σημείωσε η Δ. Μιχαηλίδου, είναι τα πρωτόκολλα διαχείρισης των περιστατικών αυτών.

Ειδική ψηφιακή πλατφόρμα

Στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα που  θα δημιουργηθεί και θα λειτουργεί, με την ευθύνη του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) «Διόφαντος», για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και των φαινομένων εκφοβισμού, πρόσβαση έχουν οι μαθητές και οι γονείς, καθώς και όσοι έχουν την επιμέλεια μαθητών.

Η πρόσβαση διασφαλίζεται με τη χρήση ατομικών κωδικών εισόδου στην ψηφιακή πλατφόρμα και διευκολύνεται με τη δημιουργία ψηφιακού ιστότοπου που υποδέχεται επώνυμες και ανώνυμες αναφορές.

Οι μαθητές δύνανται να υποβάλουν επώνυμες ή ανώνυμες αναφορές.

Οι γονείς και όσοι έχουν την επιμέλεια των μαθητών υποβάλλουν μόνο επώνυμες αναφορές.

Η ανωνυμία της αναφοράς ισχύει έναντι όλων των χρηστών της πλατφόρμας και αντιτάσσεται έναντι όλων των εκπαιδευτικών και του προσωπικού της σχολικής μονάδας.

Η υποβολή αναφορών στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα δεν εξαρτάται από άλλους όρους και προϋποθέσεις, είναι δε προαιρετική και παράλληλη με τη δυνατότητα υποβολής αναφορών, προφορικών ή γραπτών, απευθείας στον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο κάθε σχολικής μονάδας και Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.).

 Η ψηφιακή πλατφόρμα θα είναι προσβάσιμη από τα άτομα με αναπηρία.

Υπεύθυνοι αποδέκτες αναφορών στη σχολική μονάδα

Αποδέκτες - υπεύθυνοι υποδοχείς σε επίπεδο σχολικής μονάδας των αναφορών για περιστατικά εκφοβισμού και ενδοσχολικής βίας που υποβάλλονται ψηφιακά είναι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ο Διευθυντής ή ο Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας και ένας (1) εκπαιδευτικός που ορίζεται από εκείνον για τον σκοπό αυτόν.

Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ο Διευθυντής σε κάθε σχολική μονάδα συνεπικουρείται από έναν (1) Σύμβουλο Σχολικής Ζωής που είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση κρίσεων και την πρόληψη κάθε τύπου αντικοινωνικών συμπεριφορών.

Η επεξεργασία των αναφορών γίνεται με δική τους ευθύνη και ο χειρισμός αυτών λαμβάνει υπόψη κατά προτεραιότητα τις αναφορές για σοβαρές αντικοινωνικές και παραβατικές συμπεριφορές που πλήττουν μαθητές και διαταράσσουν την εκπαίδευση.

Αρμόδια όργανα εξέτασης αναφορών και περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού

Αποδέκτες των αναφορών για περιστατικά εκφοβισμού και ενδοσχολικής βίας σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης είναι οι τετραμελείς ομάδες δράσης που θα συσταθούν , οι οποίες αναπτύσσουν, με τη συμμετοχή ειδικών επιστημόνων και ειδικότερα ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, δράσεις υποστηρικτικές και επιμορφωτικές, ενώ ασκούν εποπτεία σχετικά με τον χειρισμό των υποθέσεων σε επίπεδο σχολικής μονάδας.

Οι ομάδες αυτές παρακολουθούν, επιβλέπουν και συνεπικουρούν τις σχολικές μονάδες στον χειρισμό των σχετικών κρίσεων, ιδιαίτερα σε σοβαρά περιστατικά που έχουν αντίκτυπο στη σχολική και στην κοινωνική ζωή. Επιλαμβάνονται, ιδίως, αν παρατηρείται καθυστέρηση στον χειρισμό και την αντιμετώπιση σοβαρών περιστατικών ενδοσχολικής βίας ή σημειώνεται αδυναμία επίλυσης του περιστατικού, στο οποίο αναφέρεται η καταγγελία.

Οι ομάδες   εκτός από τις    προαναφερόμενες δράσεις, έχουν την υποχρέωση να συντάσσουν σε ετήσια βάση εκθέσεις με τις παρατηρήσεις και τα συμπεράσματά τους για το είδος και τον τρόπο αντιμετώπισης των περιστατικών που έλαβαν χώρα στις σχολικές μονάδες της αρμοδιότητάς τους, τις οποίες υποβάλλουν στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης και τον Προϊστάμενο του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, μαζί με τις προτάσεις τους. Στις εκθέσεις αυτές δεν καταχωρίζονται προσωπικά δεδομένα.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης ενημερώνει για τα θέματα αυτά, εντός τριμήνου από τη λήξη κάθε σχολικού έτους, τον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στον οποον προωθεί τις ετήσιες εκθέσεις των ομάδων δράσης που του υποβλήθηκαν.

Eιδικότερα, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης αποστέλλει τις ετήσιες εκθέσεις στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και συγκεκριμένα:

α) Στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τα θέματα εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής φύσης και

β) στη Διεύθυνση Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Καινοτομίας της Γενικής Διεύθυνσης Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων, η οποία έχει την εποπτεία της ψηφιακής πλατφόρμας, αναφορικά με τεχνικά θέματα και προτάσεις προσθήκης, τροποποίησης ή διαγραφής προδιαγραφών της εν λόγω πλατφόρμας. Στην ενημέρωσή του ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης διατυπώνει τα συμπεράσματά του για τη λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και καταθέτει τις προτάσεις του για την αντιμετώπιση των περιστατικών σχολικής βίας.

Σχόλια (22)

xa
|

Θα γεμίσουμε καταγγέλοντες, καταγγελόμενους και ερασιτέχνες "δικαστές" χωρίς γνώσεις νομικής.

ΑΕΚΑΡΑ 21
|

Καλό σας απόγευμα,

Σήμερα θα ήθελα να μιλήσω για διάφορα θέματα που απασχολούν το ελληνικό κοινό. Θεωρώ κρίμα και άδικο να ταλαιπωρείται ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού για να περνάει μια μικρή μερίδα του πληθυσμού ξεκούραστα χωρίς να ιδρώσει.

Ξέρουμε ότι στην Ελλάδα αξιοκρατία δεν υπάρχει, αλλά θα πρέπει να σταματήσει το θράσος και η αλαζονεία από διάφορους και διάφορες. Έχω ακούσει τα απίστευτα δηλαδή: Δεν είναι όλοι για όλα, θα σου κάνω θα σου δείξω, είσαι πολύ καλός αλλά θα σε έχουμε στα υπόψιν (και έχεις ήδη περάσει από συνέντευξη και ξέρεις ότι θα πιάσεις δουλειά).

Όσον αφορά στις διαπροσωπικές σχέσεις καλό είναι να είμαστε ξεκάθαροι έτσι ώστε να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις και μετά το πρόβλημα να επεκτείνεται και να δημοσιοποιείται στα ΜΜΕ.

Δε θέλω να γίνω προκλητικός αλλά πρέπει να ειπωθούν αλήθειες εάν θέλουμε η Ελλάδα πραγματικά να πάει μπροστά. Τον κόπο και την προσπάθεια δεν θα την ξανακλέψει κανένας από κανέναν και ούτε θα πάρει κάποιος ή κάποια αποτέλεσμα με τεχνάσματα όπως το μέσο, οι συμπάθειες, οι εύνοιες και τα λοιπά.

Είμαι πολύ απογοητευμένος από αυτά που έχω δει τους 7 μήνες. Θα συνεχίσω να κυνηγάω τους στόχους μου μέχρι να τους πετύχω. Το καλύτερο είναι αυτοί ή αυτές που αξίζουν με αξιοκρατικές διαδικασίες είναι οι ίδιοι που πρέπει να προχωρήσουν. Έχουν γίνει τόσα τραγικά συμβάντα μέσα σε αυτή τη χρονιά και έχουμε μείνει μόνο στη συμπαράσταση που συμβαίνει μέσω του πληκτρολογίου. Στην πράξη ωστόσο δε γίνεται τίποτα.

Τουλάχιστον τα τελευταία 15 χρόνια άτομα που έχουν λαμπρές ακαδημαϊκές σπουδές κατέληξαν στο πουθενά, δηλαδή να κάνουν δουλειές άσχετες με το πτυχίο τους, λόγω οικονομικών δυσκολιών, μέσου, εύνοιας και φυλετικών διακρίσεων.

Έλεν
|

@ Δυστυχώς καθηγητής
Πολύ στενοχωρήθηκα με το σχόλιο που διάβασα. Μπορώ μόνο να φανταστώ τι πέρασες και τι περνάς . Ελπίζω να το διαβάσει και η υφυπουργός .Η παθητική αποδοχή της κατάστασης σίγουρα δεν είναι λύση.

δυστυχώς καθηγητής
|

Θα ήθελα να ρωτήσω την κα .υφυπουργό εάν μπορεί να εγγυηθεί την σωματική μας ακεραιότητα στο χώρο εργασίας και τι προτίθεται να κάνει γι αυτό. Στο παρελθόν μου επιτάθηκαν πλήθος μαθητών και υπέστη άγριο ξυλοδαρμό. Οι διευθυντές των σχολείων έθαψαν το συμβάν για να μην εκτεθούν. Χωρίς καμία όρεξη για δικαστική διαμάχη άφησα το γεγονός να περάσει. Πλέον έχω αποκτήσει έντονο στρες και άγχος όταν βρίσκομαι κοντά σε νεαρούς μαθητές. Δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι την ζωή μου.

@Ευτυχώς που εδώ έχουμε τους καλύτερους σχολιαστές
|

ε, όχι και πληθυντικό ! ένας είσαι θες να πεις !

προς ανήσυχο εκπαιδευτικό : ρε ανήσυχε, εσύ έχεις πρόβλημα προσωπικότητας, κανε΄νας άλλος ! πήρες , τυχερούλη, και σχεδόν διάγνωση . αλίμονο από τους αδιάγνωστους. δεν μπορεί να βοηθήσει και ο μάστεργιατρός της πείνας

Όταν το σκορ είναι 15-2 κι ακόμα παίζεις μπάλα
|

@Πλατάρος Γιάννης 08 Οκτ 2023 23:31
Ευτυχώς για εσάς, από τα 17 σχόλια που έχουν κατατεθεί μέχρι τώρα, αποδείξατε τεκμηριωμένα ότι οι συγγραφείς των 15 που διαφωνούν με τις ανώνυμες καταγγελίες.... έχουν "γνωστικό κενό". Δεν έχουν κάνει Σερίφηδες στο Φαρ Ουέστ φαίνεται.
Βέβαια η "προκαταρκτικη εξέταση" στις 08 Οκτ 2023 19:31, τέσσερις ώρες μετά μεταλλάχθηκε ως εκ θαύματος σε "προκαταρκτικη έρευνα".
Ελλείψει όχι πειστικών, αλλά και του παραμικρού επιχειρήματος, εστιάσατε για πολλοστή φορά στο αγαπημένο σας θέμα, περί της δήθεν εγκυρότητας των επώνυμων έναντι των ανώνυμων τοποθετήσεων …. αλλά οι ανώνυμες καταγγελίες να είναι έγκυρες??? Λες και δεν έχουμε ακούσει ή διαβάσει σημεία και τέρατα σε επώνυμες τοποθετήσεις. Λες και υπάρχουν μεγαλύτερες ανακρίβειες, από αυτές που ακούμε επώνυμα στα κανάλια κάθε μέρα.
Τέλος είναι νομίζω και άκομψο και αντιδεοντολογικό, το να διαστρεβλώνετε τους λόγους που οδήγησαν στη στάση-απόφασή του, τον σχολιαστή στον οποίο αναφέρεστε. Λόγους που ο ίδιος έχει εξηγήσει με σαφήνεια, είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί κανείς μαζί του.

Το εξετάζεις αλλά πώς?
|

@Πλατάρος Γιάννης
- Πρέπει ΠΡΩΤΑ να εξετάσεις τα στοιχεία και την αξιοπιστία της καταγγελίας. Δεν είναι "απολύτως συγκεκριμένη" μια καταγγελία που λέει, ότι ο Α έχει σχέση με τη Β. Έτσι θα μπορούσε να κατηγορήσει κανείς ανώνυμα πχ για μοιχεία, τη μισή χώρα.
- Πρέπει ΠΡΩΤΑ να εξετάσεις την ταυτότητα, την αξιοπιστία και τα πιθανά κίνητρα του καταγγέλλοντος. Πρέπει να γνωρίζεις ποιος είναι, ποια η ιδιότητά του, ποια η πιθανή σχέση του με τους Α και Β. Δεν μπορεί πχ να είναι κάποιος που περνούσε απ' έξω και του φάνηκε ότι κάτι είδε ή κάτι κατάλαβε ή κάτι του είπε κάποιος κάπου κάποτε.
- Πρέπει ΠΡΩΤΑ να εξετάσεις το βίο και την πολιτεία του Α. Εάν υπάρχει ιστορικό, εάν έχει δώσει ποτέ το παραμικρό δικαίωμα, αφορμή, υπόνοια, την ώρα που πχ είναι χρόνια στο σχολείο και σε καθημερινή επαφή με 100δες παιδιά.
- Εάν δεν εξετάσεις πρώτα όλα τα παραπάνω και μάλιστα με τη μέγιστη προσοχή, αποτελεσματικότητα και διακριτικότητα.... αλλά εξετάσεις και σύρεις τον Α ως απολογούμενο με μια τέτοια κατηγορία.... τότε νομίζω ότι πρέπει να εξεταστείς και εσύ* και ο ανωνύμως καταγγέλλων.
(*αυτός που εξετάζει)

@
|

ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΘΕΛΑΤΕ. ΦΑΤΕ ΑΡΙΣΤΕΙΑ.

Ανάποδα
|

@ Πλατάρος Γιάννης
Ας το δούμε ανάποδα. Ο εκπαιδευτικός Α, που έχει -υποτίθεται- σχέση με τη μαθήτρια Β, έχει το ονοματεπώνυμο Πλατάρος Ιωάννης. Τι κάνει ο εκπαιδευτικός (με ονοματεπώνυμο) στην περίπτωση αυτή; Και ιδίως εφόσον γνωρίζει ότι δεν υφίσταται τίποτε τέτοιο. Δέχεται την "ανώνυμη" καταγγελία και λέει "θυσιάζομαι για να φωτιστεί η αλήθεια"; Δεν ψάχνει να βρει ποιος κρύβεται πίσω από την συκοφαντία; Το προσπερνά επειδή είναι υπεράνω;
Παραπέρα: το τεκμήριο της αθωότητας πού πάει; Πετιέται στα σκουπίδια; Όταν αποδειχτεί η αθωότητα του Πλατάρου, υπόλογος θα είναι μόνο ο συκοφάντης του; Ο φορέας που διακίνησε με τόση επιπολαιότητα τη συκοφαντία, δεν έχει ευθύνη; Πόσο μακριά θα έφτανε ο Πλατάρος για να υπερασπιστεί τον αθώο εαυτό του; Πόσο ψηλά; Πόσο θα αποδεχόταν να παίζει τέτοια παιχνιδάκια ένας δημόσιος φορέας, σε επίπεδο υπουργείου μάλιστα, το οποίο είναι ο απόλυτος εμπνευστής της αθλιότητας;

Πλατάρος Γιάννης
|

Σας διευκολύνω με μια απολύτως συγκεκριμένη ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΝΤΕΛΩΣ καταγγελία. :
Ο Α εκπαιδευτικός έχει σχέση με την Β ανήλικη.
Την πετάς στον κάλαθο των αχρήστων ή κάνεις "προκαταρκτικη εξέταση;"
Η απάντηση που είναι προφανής είναι ότι το εξετάζεις.

Ανώνυμους είχαμε το '40....
|

@Χουρδάκης Μιχαήλ @Καμία υπόσταση
- Τόσο η ίδια η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος όσο και η ΕΛ.ΑΣ. χρησιμοποιούν ανώνυμες καταγγελίες.... κι άντε μετά ν' αποδείξει ο παθών ότι δεν είναι ελέφαντας.
- Ακόμη κι όταν και εάν αποδειχθεί αβάσιμη-ψευδής-συκοφαντική-κακόβουλη η ανώνυμη καταγγελία, θα πρέπει ο ίδιος ο παθών να στραφεί νομικά εναντίον του ανωνύμου καταγγέλλοντος.... καταγγέλλοντος όμως, που μόνο η ίδια η Αρχή που χρησιμοποίησε την καταγγελία (εν προκειμένω ο server) μπορεί να γνωρίζει ποιος είναι. Ένας δημοσιογράφος θα εξέθετε πχ ποτέ την πηγή του, ακόμη κι αν η πληροφορία που χρησιμοποίησε ήταν αβάσιμη?
- Τέλος, τόσο ο ανώνυμος καταγγέλλων, όσο και η Αρχή που χρησιμοποίησε την καταγγελία του (και εξαιτίας της οποίας ο παθών μπορεί να περάσει τα πάθη του Χριστού μέχρι να δικαιωθεί) θα έχουν πάντα τη δικαιολογία, ότι έπραξαν το καθήκον τους πιστεύοντας-νομίζοντας-θεωρώντας-εικάζοντας ότι ο καταγγελλόμενος ήταν ύποπτος τέλεσης παρανομίας.
ΥΓ. Φανταστείτε πχ να βλέπω κάποιον με ακριβό αυτοκίνητο, να τον καταγγέλλω ανώνυμα ως ύποπτο φοροδιαφυγής ή παράνομου πλουτισμού ή εμπορίας θεραπευτικών βοτάνων.... και την άλλη μέρα οι Αρχές και οι Εισαγγελείς να τον κάνουν φύλλο και φτερό έως τρίτου βαθμού συγγένειας? Ε όλο και κάτι θα βρούνε πιστεύω.....

Καμία υπόσταση
|

Ανώνυμη καταγγελία = καμία υπόσταση.
Κανείς δεν πρόκειται να δεχτεί κατηγορίες που του αποδίδονται "ανώνυμα". Χωρίς στοιχεία, χωρίς διευθύνσεις και ονόματα, οι "καταγγελίες" είναι για τα σκουπίδια.

Απλό παράδειγμα: καταγγέλλω ανωνύμως την κ. Κεραμέως (εμπνεύστρια της όλης ανοησίας) για οτιδήποτε. Τι αξία έχει η ανώνυμη καταγγελία μου; Καμία. Αν έχω να προσκομίσω στοιχεία, τα στοιχεία από μόνα τους ακυρώνουν την ανωνυμία.

Προτείνω, πάντως, αυτή την φοβερή έμπνευση να την επεκτείνουν σε όλα τα πεδία της δημόσιας ζωής, των δράσεων υπουργείων και φορέων. Για κάθε υπουργείο θα μπορεί ο οποισδήποτε να κάνει κι από μια ανώνυμη καταγγελία. Πλάκα θα έχει, θα περνάμε την ώρα μας παίζοντας "σπιτάκια"!

Κίμωνας
|

Έστω ότι εγώ σαν εκπαιδευτικός βάζω κακούς βαθμούς και ως πράξη εκδίκησης ένας γονέας με καταγγέλει ανώνυμα ότι ασκώ εκφοβισμό. Πώς θα προστατεύσω τον εαυτό μου; Μας βγάζουν πάλι στη σέντρα και η ΔΟΕ ....

ΛΑΡΙΣΑΙΟΣ
|

Δημοκρατία της ανωνυμίας και της συκοφαντίας. Αυτό το λένε δικτατορία ενάντια σε εκπαιδευτικούς που δεν μπορούν να υπερασπιστούν τον εαυτό τους.

Χουρδάκης Μιχαήλ
|

Εκτός αν μπαίνεις από κανένα Tor και η ιστοσελίδα είναι μέσα στο deep web, η IP και γενικότερα το ψηφιακό αποτύπωμα καταγράφονται.

Επομένως ο server που θα γίνεται η καταγγελία ξέρει πολύ καλά ποιος είσαι. Αν χρειαστεί να γίνει δικαστήριο και πρέπει να καταθέσεις, ο δικηγόρος υπεράσπισης πρέπει να μπορεί να σε κλητεύσει. Αν είσαι υπολογος για συκοφαντική δυσφήμιση τότε η υπηρεσία πρέπει να μπορεί να σε βρεί.
Αν εμπλακεί η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος τότε θα σε βρούν.

Εξάλλου, αφού πρόκειται για ηλεκτρονική επικοινωνία, Ο Ν 4727/2020 αρ. 14 "Κύρος και αποδεικτική ισχύς των ηλεκτρονικών δημοσίων εγγράφων" λέει πώς πρέπει να είναι η μορφή έγκυρων εγγράφων (ψηφιακές υπογραφές) κλπ.

Η θεωρία της ανωνυμίας δεν στέκει σε καμία περίπτωση όταν υπάρχει ηλεκτρονική επικοινωνία.

Αυτό ας το καταλάβουν όσοι πιθανώς ετοιμάζονται να κάνουν εκδικητικού τύπου/συκοφαντικές καταγγελίες μέσω αυτής (ή οποιασδήποτε άλλης) πλατφόρμας. Θα τους βρουν και θα τους τυλίξουν. Και αυτό ας το καταλάβει το Υπουργείο, ότι θα μπλέξει.

Ο κατηγορούμενος έχει δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εαυτό του και να στραφεί εναντίων φυσικών προσώπων, όχι εναντίον μίας πλατφόρμας.

Εφόσον έχει στομάχι και λεφτά βέβαια. Οι εκπαιδευτικοί συνήθως δεν ανήκουν στην κατηγορία αυτή. Το πιο πιθανό σενάριο μετά από τέτοιες καταγγελίες είναι το εσωτερικό θάψιμο.

Διευθυντής
|

Έχουν ανακοινώσει μία χαζομάρα, ανεφάρμοστη, που θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα, δε θα λύσει κανένα, αλλά για λόγους ιδεοληπτικούς και εγωισμού, αρνούνται να την αποσύρουν. Ο θεός να βάλει το χέρι του μ' ΄ αυτούς που μπλέξαμε.

ανώνυμη - επώνυμη καταγγελία
|

@Χουρδάκης Μιχαήλ 06 Οκτ 2023 13:51

Πώς προκύπτει αυτό: "Ανώνυμη = Νομικά άκυρη. " ;

Γενικότερα μιλώντας για καταγγελίες, εννοώ όχι μόνο στην εκπαίδευση, σε συνέντευξη που είχε δώσει ο Πρώην Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιντζής στο ερώτημα αν εξετάζουν τις ανώνυμες καταγγελίες απάντησε πως τις εξετάζουν αρκεί να μην είναι γενικόλογες αλλά να περιγράφουν συγκεκριμένο/α περιστατικο/ά.

Η μόνη διαφορά μεταξύ επώνυμης και ανώνυμης καταγγελίας είναι ότι αν γίνει επώνυμα τότε ο καταγγέλων μπορεί να ενημερωθεί για την εξέλιξη της υπόθεσης.

Ελένη
|

Αν κάποιος συναδέρφος δεχτεί ανώνυμη καταγγελία, να επισκεφτεί άμεσα δικηγόρο.

Γφ
|

Άντε πάλι φόρμες κ πλατφόρμες....δε λύνεται έτσι το πρόβλημα παρά με κάμερες κ αυστηρές ποινές.

Χουρδάκης Μιχαήλ
|

Ανώνυμη = Νομικά άκυρη.

Εκτός αν το Υπουργείο θέλει να μπλέξει με καταγγελίες στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος αν αυτός που θα υποβάλλει ανώνυμη καταγγελία έχει διαπράξει το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης.

Μαρία
|

Δηλαδή μετά τους βαθμούς βροχή οι καταγγελίες...

Φώτης
|

Τι σημαίνει ανώνυμη καταγγελία? Ο καθένας θα μπορεί να καταγγείλει κάποιον εκπαιδευτικό χωρίς κανένα στοιχείο και να τον αναγκάζει να υποβληθεί σε τεράστια έξοδα γιατί έτσι του κάπνιζε! Να χαιρόμαστε την κυβέρνηση μας και τις απίστευτες αποφάσεις της εις βάρος των εκπαιδευτικών.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ