Να σταλεί ερωτηματολόγιο στους εκπαιδευτικούς φορείς πρότεινε ο υπ. Παιδείας

25/01/2017

Άκουσε το άρθρο

Εγώ  θα έλεγα να   στείλουμε  στους συνδικαλιστικούς φορείς, γραπτά τη δική μας εισήγηση και να απαιτήσουμε γραπτές απαντήσεις, όχι για να υπάρχει έλεγχος, αλλά για να ξέρουμε πόσο είναι το μίνιμουμ συλλογικό.

Αυτό πρότεινε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, κατά τη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

«Ποια εισήγηση;» ρώτησε η τομέαρχης Παιδείας της ΝΔ Ν. Κεραμέως.

«Μπορούμε να στείλουμε του ΙΕΠ  ή κάποια άλλη τροποποιημένη. Θα το βρούμε», απάντησε ο κ. Γαβρόγλου και συνέχισε:

-    Επίσης, μπορούμε να τους κάνουμε κάποιες ερωτήσεις γύρω από αυτό όπως π.χ. ποιες είναι οι απόψεις τους για την αναβάθμιση των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου.

-    Είναι μια απολύτως νόμιμη ερώτηση.

-    Εγώ δεν λέω αυτό να το κάνουμε για να μην έρθουν, αλλά λέω ότι πρέπει να είναι σαφές ποια είναι η άποψη ενός φορέα, ως φορέα, και ποια, ενδεχομένως, είναι η άποψη του προέδρου ή της προέδρου, η οποία θα έχει και πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από εμάς και, προφανώς, προσωπικές απόψεις, οι οποίες είναι πολύτιμες.

-    Όμως, δεν είναι σωστό να αιωρείται ότι ο φορέας «τάδε» είναι αντίθετος σε αυτό ή ο «τάδε» είναι στο άλλο.

-     Να επισημάνω ότι προσωπικά είμαι υπέρ των διαδοχικών προσεγγίσεων. Κανένα υπουργείο, όσο να το μελετήσει από το πρωί έως το βράδυ δεν μπορεί να έχει λεπτομερείς απόψεις για όλα.

-    Συνεπώς, γι’ αυτό κάνουμε το διάλογο.

-    Γι’ αυτό λέω να αρχίσουμε από κάτι σχετικά γενικό και ανάλογα με τις προτάσεις να γίνονται διαδοχικές εισηγήσεις από πλευράς υπουργείου που θα τα μαζεύει ή αν θέλει η Διαρκής Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων με μία ομάδα.

-    Η συζήτηση να κωδικοποιείται για την επόμενη συζήτηση, αλλιώς θα μαζέψουμε ένα σύνολο με εξαιρετικά ενδιαφέροντα σημεία, αλλά φοβάμαι ότι θα υπάρχει μια δυσκολία να τα συνθέσουμε.

-    Επίσης, μπορεί να υπάρχει άλλη διαδικασία.

-    Δεν επιμένω.

-    Όμως αυτό που θέλω είναι κάθε φορά η επόμενη να αρχίζει από εκεί που τελείωσε η προηγούμενη.

-Ως προς το χρονοδιάγραμμα νομίζω ότι τη στιγμή που ανοίγει αυτή η συζήτηση, αυτή η συζήτηση δεν αφορά μόνο εμάς, αλλά αφορά όλη την κοινωνία, πρέπει να κάνουμε το παν ώστε τα παιδιά που θα πάνε Α’ Λυκείου το Σεπτέμβριο να ξέρουν σε τρία χρόνια ποιο θα είναι το σχέδιο του Λυκείου στο οποίο πηγαίνουν.

-Είναι ένα ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα.

-Αν δεν γίνει δυνατό, διότι δούμε ότι υπάρχουν σχεδόν άλυτα προβλήματα και υπάρχει μια συναίνεση σε όλα τα υπόλοιπα κ.λπ. να το δούμε όταν έρθει η ώρα του.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ