Προβληματισμός στο υπ. Παιδείας για αλλαγή στο σύστημα βαθμολόγησης των μαθητών στο Λύκειο (video)

“Δεν χρειαζόμαστε αυτό το πολύ συγκεκριμένο σύστημα βαθμολόγησης των μαθητών από 1-20”

26/01/2018

Ενημερώθηκε: 26/01/2018, 14:26

Άκουσε το άρθρο

Προβληματισμός  για αλλαγή του συστήματος βαθμολόγησης των μαθητών στο Λύκειο από 1-20 , υπάρχει στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

“Είναι αναγκαίο να αλλάξει ο τρόπος βαθμολόγησης. Ο συγκεκριμένος τρόπος βαθμολόγησης που ισχύσει στην Ελλάδα δεν ακολουθείτε στις υπόλοιπες  χώρες, ως επί το πλείστον. Αντιθέτως εφαρμόζεται το A,B,C, από το 1 έως το 5 , αλλά με πολύ μικρότερα διαστήματα στη βαθμολόγηση” δήλωσε  ο Γενικός Γραμματέας ΔΒΜΝΓ του υπουργείου Παιδείας Παυσανίας Παπαγεωργίου, μιλώντας στον ΣΚΑΙ  και τόνισε: “Για να μπορέσουμε να περάσουμε στο επόμενο στάδιο  για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, είναι αναγκαίο να προσαρμόσουμε και τον τρόπο βαθμολόγησης μέσα στο σχολείο.Με λιγότερα μαθήματα, με ένα Νέο Λύκειο που βοηθάει στη γνώση και στη δημιουργία ενός σωστού ανθρώπου δεν χρειαζόμαστε πλέον αυτό το πολύ συ γκεκριμένο σύστημα βαθμολόγησης των  μαθητών από 1-20””.

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ  ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ

Σχόλια (8)

ΓΣ
|

"με ένα Νέο Λύκειο που βοηθάει στη γνώση και στη δημιουργία ενός σωστού ανθρώπου δεν χρειαζόμαστε πλέον αυτό το πολύ συ γκεκριμένο σύστημα βαθμολόγησης των μαθητών "

Τι αοριστολογίες είναι αυτές; Ποιό νέο λύκειο, ποιά γνώση και δημιουργία, ποιό πολύ συγκεκριμένο σύστημα; Σταματήστε τις αρλούμπες δεν έχετε αφήσει τίποτε όρθιο. Το σύστημα βαθμολόγησης ΟΦΕΙΛΕΙ να είναι ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, και όχι "θόλό". Χωρίς κανένα επιχείρημα τα αλλα΄ζουμε όλα, όπως μας έρθει κάθε φορά - αυτη είναι η μέθοδος;

Ηλίας
|

Μέχρι σήμερα στη Δ/θμια έχουμε την 20βάθμια (1-20) κλίμακα αλλά κανένα δεν πείραξε που πρακτικά ήταν 12βάθμια (δηλαδή 8-20). Στην Π/θμια, στις τελευταίες τάξεις έχουμε την 10βάθμια (1-10) αλλά στην πράξη είναι 2βάθμια (9-10)... πολύ σπάνια σήμερα μπαίνει 8 εκτός από εξαιρέσεις. Πάλι κανέναν δε πείραξε αυτό! Τα τελευταία χρόνια έχουμε μαθητές λυκείου που δεν μπορούν να διαβάσουν ή διαβάζουν συλλαβιστά και η κατανόηση κειμένου περιορίζεται σε λεξιλόγιο 50 λέξεων με όχι περισσότερες από 3 στην ίδια πρόταση. Και αυτό το αντέχουμε!

Το Α,Β,C είναι όμως αυτό που θα καταστρέψει την παιδεία σε αυτή τη χώρα!

ΣΤΕΛΙΟΣ
|

Στις πανελλαδικές, όμως, 0-100!
Ο ξεφτυλισμός του Λυκείου έχει συνέχεια.

Δημήτρης
|

Η κλίμακα που σκέφτονται να εφαρμόσουν είναι 5βαθμη, ενώ αυτή που εφαρμόζεται σήμερα είναι 2βαθμη. Ο σχετικά διαβασμένος παίρνει 20 και ο αδιάφορος 19. Ποια κλίμακα 1-20 εφαρμόζεται σήμερα ;

fotpat
|

Άλλη μία πρόχειρη απομίμηση δυτικότροπων Βαυαρικών συστημάτων αξιολόγησης. Κύριοι γραμματεί δεν είναι υποχρεωτικό να ακολουθείτε κατά γράμμα τις επιταγές των Θεσμικών εταίρων σας. Η ιδιαιτερότητα του κάθε συστήματος είναι ένδειξη δημοκρατικής λειτουργίας του Ευρωπαϊκού οικοδομήματος. (Και γιατί Α B C και όχι Aλφα, Βήτα, ΓΑΜΑ μέχρι που φτάνει ο απύθμενος "φιλοευρωπαϊσμός" σας;)

kmap
|

ΕΛΕΟΣ ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!

Ο Ανθυποϋπουπάλληλος εκπαιδευτικός
|

Εγώ λέω να τα κάνουμε A και B.

Α) Μπράβο εύγε, είσαι special, πρώτος, περνάς, και
Β) Eίσαι άστα να πάνε φιλαράκι αλλά μη στεναχωριέσαι και πάλι περνάς

και τέλειωσε. Τι τα θέλουμε τα παραπάνω. Άκου ABC και 1..5 τι πολύπλοκα πράγματα είναι αυτά ?

TL
|

Πολύ συγκεκριμένο το σύστημα βαθμολόγησης. Χρειαζόμαστε και εδώ μια δημιουργική ασάφεια...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ