Δύο μικροαλλαγές στο άρθρο 14 παρά τα 1.087 Σχόλια στη δημόσια διαβούλευση

25/04/2018

Άκουσε το άρθρο

Μπορεί τα σχόλια και οι προτάσεις να έπεσαν “βροχή” και από τα συνολικά 4.037 Σχόλια-Προτάσεις επί ολόκληρου του Σχεδίου Νόμου τα 1.087  να έγιναν στο άρθρο 14, ωστόσο ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου   έκανε μόνο δύο μικροαλλαγές: Πρόσθεσε το Ηράκλειο στις Διευθύνσεις που αποσπώνται δύο εκπαιδευτικοί και  αντικαταστάθηκε η λέξη "υπάγονται" με την "εποπτεύονται".

Δείτε εδώ το άρθρο στη διαβούλευση με τα 1.087 σχόλια.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΔΙΑΤΑΞΗ

Άρθρο 14
Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών

1.  Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις  σχολικές μονάδες και Ε.Κ. Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Β΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής, Πειραιά, Αχαΐας, Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Δυτικής Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου αποσπώνται σύμφωνα με το παρόν δύο εκπαιδευτικοί.

2. Υποψήφιοι για τις θέσεις των Υπευθύνων μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί με επταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. για πέντε τουλάχιστον έτη.

3. Οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τοποθετούνται στα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στους προϊσταμένους των Τμημάτων αυτών και εποπτεύονται την άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου  από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ 86  του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (4)

Κωνσταντίνος
|

Σύμφωνα με το ΠΔ18/2018: "Κάθε ΚΕΠΛΗΝΕΤ στελεχώνεται από δύο (2) διοικητικούς υπαλλήλους, έναν (1) του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής και έναν (1) του κλάδου ΤΕ Πληροφορικής. Οι θέσεις αυτές μπορούν να πληρωθούν και με μετάταξη εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ 19 κι ΠΕ20 της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης."
Με την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ καταργούνται αυτές οι θέσεις. Οπότε πού να μεταταχθούν κ. Μπαξεβανάκη;

Κώστας
|

Ο υφυπουργός κ. Μπαξεβανάκης σε συνάντησή του την Παρασκευή 30/3/2018 με την ΕΛΜΕ Ιωαννίνων δήλωσε για τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ (υπάρχει σχετική ενημερωτικό σημείωμα στο διαδίκτυο): επιβεβαίωσε την κατάργησή τους υποστηρίζοντας ότι η εκπαίδευση δε χρειάζεται συντηρητές μηχανημάτων και αν οι συνάδελφοι θέλουν να έχουν αυτό το ρόλο, υπάρχει ο δρόμος της μετάταξης.
Όταν επικρατεί αυτή η αντίληψη για τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, δεν μπορούμε να ελπίζουμε σε τίποτα.
Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι κάνουν μόνο αυτό (που κάνουν και πολλά άλλα πράγματα), υπάρχει η εξής αντίφαση: οι εκπαιδευτικοί ΠΕ86 Πληροφορικής που θα αποσπώνται ως Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών θα είναι λέει το άρθρο υπεύθυνοι «για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ.». Τελικά χρειάζεται η δε χρειάζεται η συντήρηση των μηχανημάτων; Εκτός εάν κάποιος πιστεύει ότι λειτουργούν από μόνα τους για πάντα…
Το γέλιο έχει να πέσει μόλις σταματήσει η λειτουργία των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. και σταδιακά όσο περνάει ο καιρός. Όταν θα ζητάει π.χ. το Υπουργείο Καταχώριση και Επιβεβαίωση Δεδομένων στο myschool και ένα σωρό Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία είτε δεν θα έχουν Internet είτε δεν θα έχουν λειτουργικό υπολογιστή. Κι ένα κάρο άλλα θέματα.
Μυρίζει, πάντως, έντονα επέλαση ιδιωτικών εταιρειών πληροφορικής για την τεχνική υποστήριξη των σχολείων (να δω πού θα βρεθούν τα λεφτά να πληρωθούν, οι Σχολικές Επιτροπές δεν έχουν σάλιο). Κατά τα λοιπά το νομοσχέδιο διαφυλάσσει το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου…

Μπλόντι
|

Απλά πράγματα :( , το μεγαλο εργο εχει γινει. Επιμόρφωση μετα πληρωμης σαν ιδιωτικό εργο. επι προμηθειών μεσω εξωτερικής μελέτης και με απευθείας ανάθεση ή εστω με συμβαση.

Στάθης
|

Στους μαθητές μου, στην ενότητα της Πολιτικής Παιδείας της Β΄Λυκείου, που αναφέρεται στην Διαβούλευση, τους εξηγώ γιατί της έχουν δώσει λάθος όνομα. Μάλλον πρόκειται για δυσλεξικό νομοθέτη ό ποίος αντί να γράψει στο νόμο το γράμμα δ έγραψε το γράμμα β. Δεν πρόκειται για Δια-βούλευση, αλλά για Δια-δούλευση!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ