Ν. Κεραμέως: Για αλλαγές διαδικασιών Πρυτανικών εκλογών,συγχωνεύσεις ΤΕΙ με Πανεπιστήμια και επαναφορά Συμβουλίων Διοίκησης

Για συγχωνεύσεις: Άλλο σκοπό επιτελεί, ο Τεχνολογικός τομέας, και άλλο σκοπό επιτελεί ο πιο θεωρητικός τομέας της Εκπαίδευσης.

03/09/2019

Ενημερώθηκε: 03/09/2019, 10:53

Άκουσε το άρθρο

Αλλαγές  στη διαδικασία εκλογής Πρυτανικών Συμβουλίων και επαναφορά των Συμβουλίων Διοίκησης των Πανεπιστημίων , προανήγγειλε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως , μιλώντας σήμερα στον ΣΚΑΙ, ενώ είπε:

Για τις συγχωνεύσεις ΤΕΙ με Πανεπιστήμια

Ένα τεράστιο ζήτημα προκλήθηκε από τις άτακτες και άκριτες συγχωνεύσεις Ιδρυμάτων. Δεν είναι το ίδιο να έχει κανείς 18.000 ή 19.000 μόρια και να έχει 8.000 ή 9.000 μόρια.

Για αυτό και εμείς είχαμε διαφωνήσει με αυτές τις συγχωνεύσεις, οι οποίες είχαν γίνει χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς αξιολόγηση, χωρίς μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας.

Που είχανε γίνει σε μία ισοπεδωτική λογική θα έλεγα, με καθαρά, μικροπολιτικά κριτήρια.

Αν κάτι θα έπρεπε να κάνουμε, θα ήταν να ενισχύσουμε τον τομέα της εκπαίδευσης. Άλλο σκοπό επιτελεί, κατά τη γνώμη μας ο Τεχνολογικός τομέας, και άλλο σκοπό επιτελεί ο πιο θεωρητικός τομέας της Εκπαίδευσης.

Για την εκλογή Πρυτάνεων

Η διοίκηση των Ιδρυμάτων είναι ένα μεγάλο στοίχημα.

Όπως επίσης και η αλλαγή του τρόπου της εκλογής των Πρυτάνεων. Είναι κάτι που συζητάμε.

Δηλαδή να κατεβαίνει κανείς με ενιαίο ψηφοδέλτιο προκειμένου ακριβώς να μην παρατηρούνται τα φαινόμενα προβληματικής διοίκησης - όπως προβλέφθηκε και στους Δήμους, αν θέλετε, όπου υπήρξαν θέματα ακριβώς, διοίκησης  λόγω της απλής αναλογικής -.

Για τα Συμβούλια Ιδρύματος

Είμαστε στη διαδικασία νομοθέτησης σε τρία παράλληλα πεδία. Ένα από αυτά τα πεδία είναι η Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Στη βάση όμως ενός ενεργού διαλόγου.

Αύριο έχουμε συνάντηση με το προεδρείο της Συνόδου των Πρυτάνεων, στο οποίο θα θέσουμε μια σειρά από θέματα  τα οποία για εμάς είναι πολύ σημαντικά και τα οποία θα βελτιώσουν ουσιωδώς την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Σε αυτά περιλαμβάνεται και το θέμα της Διοίκησης.

Είμαστε ανοικτοί στο διάλογο.

Θεωρούμε πως τα Συμβούλια Ιδρύματος είχαν θετικά είχαν και αρνητικά.

Σε μερικά πανεπιστήμια λειτουργήσαν πολύ καλά.

Ήρθαν επιφανείς ακαδημαϊκοί από το εξωτερικό και συνέβαλαν καθοριστικά.

Αλλά σε άλλα Πανεπιστήμια δεν δουλέψαν τόσο καλά.

Για αυτό κινούμε ένα διάλογο για το ποιες πρέπει να είναι ακριβώς οι αρμοδιότητες αυτών των συμβουλίων, ούτως ώστε να υπάρξει και μια σωστή ισορροπία μεταξύ της αιρετής , της εκλεγμένης διοίκησης του Πανεπιστημίου και αυτών των Συμβουλίων.

Για το άσυλο

Αυτονόητο ήταν η κατάργηση του Ασύλου ανομίας, όπως το αυτονόητο είναι η δυνατότητα τα Ιδρύματα να εκφωνούν ξενόγλωσσα προγράμματα, όπως το αυτονόητο είναι τα Ιδρύματα να αξιοποιούν σχήματα ΣΔΙΤ.

Θεωρώ ότι η κοινωνία ωριμάζει. Πάρτε για παράδειγμα το Άσυλο. Το Άσυλο στην κοινή γνώμη, κατά περίπου 80% ίσως και παραπάνω ήταν υπέρ της κατάργησης του Ασύλου της ανομίας, το διευκρινίζω, της αποκατάστασης δηλαδή του Ασύλου στην πραγματική του έννοια. Να μπορεί κανείς να μιλάει ελεύθερα στο Πανεπιστήμιο. Πάνω από 80% της κοινωνίας ήθελε αυτή τη ρύθμιση. Υπάρχει μία ωρίμανση θα έλεγα που έχει επέλθει

Φυσικά (και το πανεπιστήμιο δεν είναι το βιλαέτι του Πρύτανη…) και γι αυτό κ, αυτό που εμείς θέλουμε να κάνουμε, είναι να αφήσουμε τα Πανεπιστήμια να κάνουν τη δουλειά τους.

Έχουμε εξαιρετικούς καθηγητές, εξαιρετικό φοιτητικό δυναμικό, εξαιρετικά Ιδρύματα.

Δείτε κατ’ αρχήν πως διαπρέπουν οι Έλληνες φοιτητές που πηγαίνουν στο εξωτερικό εν συνεχεία.

Γιατί έχουν πραγματικά εξαιρετική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Αυτό που οφείλει η Πολιτεία να κάνει είναι να τους δώσει το κατάλληλο ακαδημαϊκό περιβάλλον ούτως ώστε να μπορούν να διαπρέπουν εδώ πέρα.

Για τις βάσεις εισαγωγής

Βεβαίως τα αποτελέσματα προκάλεσαν και μία πάρα πολύ μεγάλη συζήτηση δεδομένου του ότι υπήρχαν φοιτητές που μπήκαν με βαθμό, για παράδειγμα με 0,8/20 σε ανώτατα Ιδρύματα.

Και εμείς βγήκαμε και είπαμε ότι θα πρέπει κατ’ ελάχιστον να θεσπιστεί μια ελάχιστη βάση εισαγωγής.

Δεν είναι πανάκεια αυτό, σαφώς, δεν είναι η πανάκεια. Είναι μάλλον το σύμπτωμα και θα έπρεπε κανείς να βρει τα αίτια από πίσω.

Και τα αίτια έχουν σαφώς να κάνουν με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Όχι μόνο στο ΕΠΑΛ   και στα ΓΕΛ το ¼ μπήκε με βαθμό κάτω από τη βάση.

Απλά το φαινόμενο εμφανίζεται περισσότερο στα ΕΠΑΛ αλλά το πρόβλημα είναι το ίδιο και πρέπει αυτό να μας κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου και την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο.

Σχόλια (27)

@ΙΩΑΝΝΑ
|

Κανένα πρόβλημα δεν θα υπάρξει από την ενοποίηση των κλάδων ΠΕ και ΤΕ και ειδικά μισθολογικό. Ως γνωστόν, εδώ και μερικά χρόνια η μετάταξη από κλάδο ΔΕ σε ΤΕ ή ΠΕ και από ΤΕ σε ΠΕ δεν επιφέρει καμία σοβαρή μισθολογική μεταβολή. Αυτό γιατί κατατάσσεσαι στο αντίστοιχο μισθολογικό που βρίσκεται παραπάνω από αυτό που ήδη ανήκεις. Ειδικά μεταξύ ΠΕ και ΤΕ δεν θα υπάρξει διαφορά πέραν μερικών €. Το πρόβλημα βρίσκεται στο αντικείμενο εργασίας, καθότι αρκετοί ΤΕ τοποθετούνται (αδίκως) σε θέσεις ΔΕ, οπότε τίθεται το θέμα "ποιος θα κάνει αυτή τη δουλειά;".

Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
|

Η εμμονή στα Συμβούλια Διοίκησης είναι άλλη μια απόδειξη της ανύπαρκτης πολιτικής που ασκεί η σχολιάστρια-υπουργός. Copy-paste ξεπερασμένες πρακτικές ή συνέχιση της πολιτικής που μέχρι πριν 1 μήνα κατακεραύνωνε στα φιλικά της ΜΜΕ.

ΙΩΑΝΝΑ
|

Πέραν των όσων προαναφέρθηκαν, προσωπικά θα ήθελα να θίξω το θέμα της ισοτίμισης των πτυχίων ΑΕΙ-ΤΕΙ από την οικονομική του πλευρά. Πιο συγκεκριμένα στο χώρο της υγείας στο δημόσιο υπηρετούν περισσότεροι ΤΕ. Αν γίνει η αναβάθμιση των ΤΕ αυτό σημαίνει πως πρέπει να αναβαθμιστούν μισθολογικά ή να υποβαθμιστούν οι ΠΕ ή να θεσπιστεί νέο μισθολόγιο. Όπως γίνεται αντιληπτό αυτό συμπαρασύρει μια αλληλουχία ενεργειών, οικονομικά ασύμφορη.

TΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΊΖΟΝΤΑΙ ΙΣΑΞΙΑ
|

Με μόνο λίγες περιπτώσεις οπού υπάρχει εξέταση του τύπου προγράμματος σπουδών και του περιεχομένου των σπουδών. Κα΄άτι το οποίο ήταν υποχρέωση της πολιτείας να πράξει ειδικά μετά την Ανωτατοποίηση τους το 2001.
Χώρες όπως η ΗΠΑ,Αυστραλία,Ιταλία, και άλλες που ανέφερα προηγουμένως έχουν και οι ίδιες Τεχνολογικά Ινστιτούτα,Ιδρύματα,Ιδρύματα Τεχνολογίας, και εξ'ορισμού τα κατατάσσουν ως Πανεπιστήμια, αναγνωρίζοντας αντίστοιχα Πανεπιστήμια τα δικά μας ΤΕΙ.

Γιαννης Μ.
|

@Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας 03 Σεπ 2019 18:53

"Λες "... Πολλά πανεπιστημιακά τμήματα και τμήματα πολυτεχνείων είχαν βάση κάτω από 10.000 φέτος. Και είναι τμήματα που δεν έχουν προκύψει από κάποια συγχώνευση ΤΕΙ-Πανεπιστημίου. Άρα από ότι φαίνεται δεν φταίνε οι συγχωνεύσεις για αυτό το αποτέλεσμα. Για να ξέρουμε και τι μας γίνεται..."

Λυπάμαι αλλά ίσως δεν ξέρεις τι γίνετε...."

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά όταν επικαλείσαι τον αναχρονιστικό και μη προβλεπόμενο διαχωρισμό "ΑΕΙ-ΤΕΙ", αγνοώντας τον Ν.2916/2001 και τους μετέπειτα νόμους, το να λες στον άλλο ότι δεν ξέρει ότι του γίνεται , ενώ αναφέρει ορθά ΤΕΙ-Πανεπιστήμια, είναι αστείο.

stelios
|

Η υπουργός να επαναφέρει αύριο το πρωί την ηλεκτρονική ψηφοφορία στην εκλογή πρυτανικών αρχών και αλλού. Τι την εμποδίζει να κάνει αυτή την απλή, ουσιαστική και συμβολική κίνηση;

Πτυχία ΤΕΙ στην Ευρώπη
|

Τα πτυχία ΤΕΙ στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης ΔΕ γίνονται δεκτά αυτομάτως ως ισότιμα με τα πανεπιστημιακά - μπορείτε να δείτε στις σελίδες των μεταπτυχιακών, ότι οι αιτήσεις των πτυχιούχων ΤΕΙ εξετάζονται με διαφορετικά κριτήρια.

Το ίδιο και για τα διδακτορικά προγράμματα, συνήθως προτιμώνται οι απόφοιτοι των Πανεπιστημίων λόγω της καλύτερης θεωρητικής κατάρτισης.

Φυσικά, εάν κάποιος έχει ήδη ένα ή δύο μεταπτυχιακά αλλάζουν όλα.

Andreas
|

Αυτό που άλλα λέτε πριν τις εκλογές, άλλα λέτε μόλις βγείτε, και άλλα λέτε μόλις διαπιστώσετε την κατάσταση, δεν θα σας βγει σε καλό στις επόμενες εκλογές. Και μιλάω γενικά, όχι μόνο για την παιδεία, για το άσυλο κλπ. Κυρία Υπουργέ, κρέμεται η θητεία σας από μία κλωστή.... και στον επόμενο ανασχηματισμό δεν θα έχετε υπουργείο

Ακόμα μερικοί εμμονικοί αναφέρεστε σε ''ΑΕΙ-ΤΕΙ…
|

Είναι τραγελαφικό το γεγονός ότι μερικοί σχολιαστές ακόμα αναφέρουν το γνωστό ''ΑΕΙ-ΤΕΙ'', αγνοώντας το σύνταγμά που ανωτατοποίησε τα ΤΕΙ το 2001 (Νόμος 2916/2001) και πρόσφερε στους πτυχιούχους των ΤΕΙ (ΑΕΙ Τεχνολογικού τομέα) πτυχίο επιπέδου Bachelor , και επιπέδου προσόντων ισάξιο με αυτό του Πανεπιστημίου (ΕΕΠ 6).

Αγνοείτε οτι το πτυχίο των ΤΕΙ είναι επιπέδου Πανεπιστημίου στις περισσότερες χώρες του κόσμου λ.χ. ΗΠΑ,Ιταλία,κ.α.
Στις περισσότερες χώρες του κόσμου λ.χ. Γερμανία,Ολλανδία,Ελβετία,Τουρκία, τα πρώην Τεχνολογικά Ιδρύματα είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και προσφέρουν σπουδές έως Διδακτορικά. (Βλέπε διαδίκτυο για δικαιώματα εκπόνησης διδακτορικών στα ΤΕΙ βάσει κριτηρίων).
Παράδειγμα το ''ETH Zurich'' (Swiss Federal Institute of Technology in Zurich)
το İYTE, Delft Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας, το Royal Melbourne institute of Technology, και άλλα πάρα πολλά αντίστοιχα Τεχνολογικά ιδρύματα του εξωτερικού έχουν Πανεπιστημιακή αναγνώριση όπως και τα πτυχία των Ελληνικών ΤΕΙ όταν πάνε οι πτυχιούχοι μας στις χώρες αυτές.
Επιπρόσθετα τα χρόνια εκπαίδευσης που έχουν ορισμένα ξένα Τεχνολογικά ιδρύματα ή Ινστιτούτα Τεχνολογίας είναι μόνο 3, και παρέχουν όμως Πανεπιστημιακό πτυχίο.
Δεν υπάρχουν διαχωρισμοί και διαξιφισμοί στις χώρες αυτές, καθώς ο ακαδημαϊκός χρόνος σπουδών στα πρώην ΤΕΙ και το πρόγραμμα σπουδών των Ελληνικών ΤΕΙ είναι πλήρως διαμορφωμένο στα πρότυπα των ξένων Τεχνολογικών ιδρυμάτων. Ένα παράδειγμα είναι το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, ας διαβάσετε το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος Φυσιοθεραπείας του ΤΕΠΑΚ και συγκρίνετε το με το πρόγραμμα σπουδών του πρώην ΤΕΙ Πατρών (Αίγιο Φυσιοθεραπεία). Καμία.
Αντίστοιχα σε άλλες σχολές πρώην ΤΕΙ υψηλού κύρους λ.χ. Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων,Λογοθεραπείας,Νοσηλευτικής, Εργοθεραπείας, κ.α. ανατρέξτε στο διαδίκτυο και συγκρίνετε προγράμματα σπουδών των ελληνικών πρώην ΤΕΙ και των ξένων αντίστοιχων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ παρακαλώ τμημάτων.

Φταίνε οι απόφοιτοι μετά Κυρία Κεραμέως που ζητάνε ισοτίμηση.

@@Αποφοιτος ΤΕΙ Αθηνας
|

Τα ΤΕΙ ήταν ΑΕΙ από το 2001. Και μόνο που δεν το γνωρίζεις μετά από 18 χρόνια ακυρώνει την οποία βαρύτητα των επιχειρημάτων σου..

Απόφοιτοι Αλεξάνδρειου ΑΤΕΙΘ
|

Ακόμη περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με την αντιστοίχιση των πτυχίων μας...
Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα από τα οποία αποφοιτήσαμε δεν υπάρχουν πια...Δεν είναι δίκαιο αυτό που συμβαίνει σε χιλιάδες αποφοίτους!!!

Λολ
|

Να μας πει με τι βάσεις μπαίνουν και στα κολλέγια.

Dj
|

Ουτε προεκλογικα δεν ανεφεραν τιποτα για τους αποφοιτους στη βουλη σε ερωτηση του συριζα προς τη νδ για την προταση λυσης... Τα πενταετη του παδα ειναι ετοιμα για τους φοιτητες απο Σεπτεβρη. Ολοι οι 4ετεις μηχανικοι φοιτητες ΠΕ του παδα ενταχθηκαν αυτοματα στα 5ετη ππσ χωρις να προβλεπεται η αποκτηση πτυχιου του 4ετους ππσ. Αρα, το μονο που μενει ειναι ειδικες αντιστοιχισεις με παραπανω μαθηματα για εξεταση η να αποδωθουν επ.δικαιωματα των τμηματων τει.

@Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
|

Λες "... Πολλά πανεπιστημιακά τμήματα και τμήματα πολυτεχνείων είχαν βάση κάτω από 10.000 φέτος. Και είναι τμήματα που δεν έχουν προκύψει από κάποια συγχώνευση ΤΕΙ-Πανεπιστημίου. Άρα από ότι φαίνεται δεν φταίνε οι συγχωνεύσεις για αυτό το αποτέλεσμα. Για να ξέρουμε και τι μας γίνεται..."

Λυπάμαι αλλά ίσως δεν ξέρεις τι (σου) γίνετε. Και φυσικά η συγχώνευση ΑΕΙ/ΤΕΙ έριξε τις βάσεις και σε Τμήματα ΑΕΙ που δεν έλαβαν μέρος στις συγχωνεύσεις γιατί άλλαξε άρδην το προϊόν το οποίο προσφέρεται δηλαδή η πληθώρα των ΑΕΙ και κυρίως στα μεγάλα κέντρα. Οπότε έπεσαν πολύ οι βάσεις σε Τμήματα ΑΕΙ δεύτερης διαλογής τόσο του κέντρου και κυρίως της περιφέρειας.
Ένα απλό παράδειγμα από τα δεκάδες...Διοίκησης επιχειρήσεων Χίου ήταν ΑΕΙ είναι ΑΕΙ. Από 10000 πήγε 5000. Γιατί? Γιατί ανοίξανε ακόμα τουλάχιστον 4 Διοίκησης επιχειρήσεων πρώην ΤΕΙ σε ΑΕΙ σε αστικά κέντρα στην ηπειρωτική χώρα. Ποιος θα πάει πλέον Χίο?

Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
|

Συμφωνώ μαζί της. Δεν είναι το ίδιο 18.000 μόρια και 8.000. Είναι κρίμα να είσαι υπουργός παιδείας και να μην ξέρεις τι σου γίνεται! Πολλά πανεπιστημιακά τμήματα και τμήματα πολυτεχνείων είχαν βάση κάτω από 10.000 φέτος. Και είναι τμήματα που δεν έχουν προκύψει από κάποια συγχώνευση ΤΕΙ-Πανεπιστημίου. Άρα από ότι φαίνεται δεν φταίνε οι συγχωνεύσεις για αυτό το αποτέλεσμα. Για να ξέρουμε και τι μας γίνεται. Επίσης τόσο καιρό όλοι οι απόφοιτοι περιμένουμε να δούμε τι θα κάνετε για να γίνει αντιστοίχιση των πτυχίων μας με τα νέα πτυχία, μιας και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα από τα οποία αποφοιτήσαμε δεν υπάρχουν πια. Αλλά με λύπη βλέπω ότι δεν κάνετε καμία κίνηση. Ξεκινήσατε δυναμικά αλλά κάπου χαθήκατε στη διαδρομή, όπως και η προηγούμενη κυβέρνηση!

Αλλαγές στο σχολείο
|

Πάλι το πανεπιστημιακό άσυλο μονοπωλεί την εκπαιδευτική συζήτηση... Πρέπει να αλλάξει η ατζέντα: Με το χρονοδιάγραμμα αλλαγών για τα σχολεία τι θα γίνει, πέρα από τις εκπαιδευτικές εκδρομές;

ΕΔΙΠ
|

Το θέμα της εξέλιξης των Δρ ΕΔΙΠ επείγει και αναμένουμε λύση

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ?
|

τΑ επαγγελματικα δικαιωματα των μηχανικων ΤΕ να εξετασει η κ. Υπουργος διοτι το θεμα ταλανιζει ολους τους αποφοιτους δεκαετιας. Ελπιζουμε η κ. Κεραμέως να τολμησει και να δωσει στους μηχαανικους ΤΕ αυτό που δικαιουνται....

Κωστας
|

Τι ειπε για τιςμετεγγραφες?

Κρίμα...
|

Ο πρώην υπουργός διέλυσε τα ΤΕΙ με ασυνάρτητες και παράλογες συγχωνεύσεις αδικώντας κατάφορα τους απόφοιτους των ΤΕΙ και δεν μιλάει κανείς για αυτό.
Τα "νέα" ιδρύματα είναι σε κατάσταση πλήρους διάλυσης και η νυν υπουργός δεν τολμά άμεσα να αποτρέψει αυτή την καταστροφή για την Ανώτατη Εκπαίδευση.
Κρίμα

Gh
|

Εχει επιγνωση τι σημαινει τεχνολογικος τομεας με την γενικοτερη εννοια? Αυτη η συγκριση πηγαινε αναμεσα στα πρωην τει και εμπ και απθ να φανταστω. Δωστε επ. Δικαιωματα στα πρωην τει, νυν πανεπιστημιακα τμηματα και θα δειτε πως θα εκτοξευτουν οι βασεις. Θελετε να φτιαξετε δηλαδη παλι τα τει για να ειναι ο καδος των χαμηλοβαθμων και το φτηνο εργατικο δυναμικο της αγορας εργασιας, επειδη το κρατος παρανομα δεν εχει δωσει επ.δικαιωματα ουτε επ.προσοντα? Με αυτη τη λογικη ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ τμημα κατω απο 10 καταργειστε το η το μαθηματικο σαμου για παραδειγμα καντε το τει. Αν ειναι δυνατον... Οι βασεις εισαγωγης διαμορφωνονται αναλογα με τη ζητηση καθε τμηματος. Δε κρινονται συμφωνα με τη ποιοτητα των γραπτων. Αμα τα νεα 5ετη τμηματα μηχανικων δεν εχουν επ.δικαιωματα λογικο ειναι να μην εχουν ζητηση αρα πεφτει και η ποιοτητα διδασκαλιας. Δωστε απλα τα επ.δικαιωματα που πρεπει και φτιαξτε ταυτοχρονα τα ιδρυματα να οριζουν βασεις εισαγωγης στο καθε εξεταζομενο μαθημα.

σχολιο
|

"Αν κάτι θα έπρεπε να κάνουμε, θα ήταν να ενισχύσουμε τον τομέα της εκπαίδευσης. "..
και μόνο ο χρόνος που χρησιμοποιεί φανερώνει ότι δεν πρόκειται να γίνει πλεόν τίποτα..

N
|

Να κοιτάξει να επιταχύνει τις υπ. μεταβολές, αποσπάσεις, μετατάξεις, κλπ.

Αρχόντω
|

Πάλι για τις μετεγγραφές μίλησε αόριστα.

Απόφοιτος ΤΕΙ, MSc
|

Δηλαδή τα Τμήματα με 8.000 και 9.000 που ήταν ήδη σε Πανεπιστήμια πριν τις αλλαγές του Γαβρόγλου, θα τα κάνει ΤΕΙ η Υπουργός;

Thomas
|

Για το θέμα του ΣΑΕΠ η Υπουργός θα κάνει κάτι όπως έλεγε προεκλογικά;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ