Πρότυπα Σχολεία: Δείτε τις βαθμολογίες των μαθητών που συμμετείχαν στις εξετάσεις

Ολοκληρώθηκε η αποστολή των βαθμολογιών των υποψηφίων μαθητών από τα Βαθμολογικά Κέντρα

01/07/2021

Ενημερώθηκε: 01/07/2021, 18:37

Άκουσε το άρθρο

Σήμερα Πέμπτη, μέχρι  στις 12 το μεσημέρι , θα αποσταλούν από το υπουργείο Παιδείας τα ονόματα των επιτυχόντων μαθητών -των πανελλαδικού τύπου εξετάσεων-στα Πρότυπα Σχολεία.

Η καθυστέρηση  ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων  οφείλονταν   επειδή άργησε η αποστολή του φακέλου  με τις βαθμολογίες από ένα Βαθμολογικό Κέντρο της επαρχίας.

Ετσι η     ανακοίνωση των ονομάτων των μαθητών που παίρνουν το "εισιτήριο" για να φοιτήσουν στα Πρότυπα Σχολεία θα γίνει σήμερα Πέμπτη, μέχρι το μεσημέρι.

Στο μεταξύ ανακοινώθηκαν οι βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων ανά Σχολείο (με τον κωδικό του σχολείου).Για τους πίνακες για κάθε σχολείο ξεχωριστά επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του σχολείου ενδιαφέροντός σας.

Πίνακας βαθμών Γυμνασίων

Πίνακας βαθμών Λυκείων

Θέματα και απαντήσεις της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για την εισαγωγή σε ΠΣ

Παρακάτω θα βρείτε τα θέματα της σημερινής δοκιμασίας και τις απαντήσεις τους:

Θέματα Γυμνασίου

Απαντήσεις Γυμνασίου

Διευκρίνιση Γλώσσας Γυμνασίου

Θέματα Λυκείου

Απαντήσεις Λυκείου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (7)

Γεώργιος Π.
|

Εγώ θα αναδείξω ένα άλλο θέμα, αυτό του ελέγχου του απαντητικού φύλλου.
Η ΔΕΠΠΣ στην σελίδα για τις αιτήσεις, συστήνει για οποιαδήποτε απορία να απευθυνθώ στο Πρότυπο Σχολείο. Απευθύνθηκα στο Πρότυπο στον Πειραιά που απάντησε επίσημα, ότι δεν υφίσταται έλεγχος του απαντητικού φύλλου, δεν το έχουν αυτοί, σε οποιαδήποτε απορία να απευθυνθώ στην ΔΕΠΠΣ. Στο μεταξύ η ΔΕΠΠΣ έχει μόνο email και αυτό για τα ενδεικτικά θέματα. Αυτό τροφή προς σκέψη σε ότι αφορά την όλη διαδικασία.

Βέρα Γκουρού
|

Βάλτε τα όλα άριστα. Και τελειώνει η ιστορία. Τι τρελαίνεστε δάσκαλοι?! Για να κλείσουν τα στόματα της κοινωνίας το κάνει η κυβέρνηση... Να δείξει ότι τηρεί τις προεκλογικές της εξαγγελίες περί αξιολόγησης.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΑΪΔΩΝΑ
|

Το χειρότερο στο μάθημα της γλώσσας, κατά τη γνώμη μου, είναι η εργαλειακή αντιμετώπιση-μέσω των συγκεκριμένων ασκήσεων /κλειστών ερωτημάτων- ακόμα και κειμένων που διερευνούν υπαρξιακά ζητήματα και στάσεις ζωής , όπως ο προσδιορισμός και η αναζήτηση της ευτυχίας. Αναρωτιέμαι πραγματικά αντιλαμβάνονται οι συντάκτες των θεμάτων ποια στάση υποβάλλουν στους μαθητές για τη προσέγγιση του λόγου με το ασκησιολόγιό τους; Επιπλέον , αναρωτιέμαι: αξιολογείται η κατανόηση κειμένου αλλά η ἐμφαση δίνεται - όπως προκύπτει από την αναλογία των ασκήσεων - στη γνώση του λεξιλογίου και κυρίως μορφοσυντακτικών δομών και απουσιάζει πλήρως η παραγωγή λόγου, η οποία κυρίως -μαζί με την κατανόηση- αποτελεί (ή οφείλει να αποτελεί) αντικείμενο της γλωσσικής και λογοτεχνικής διδασκαλίας; Ποιες γλωσσολογικές, παιδαγωγικές ή άλλες επιστημονικές αρχές υπαγορεύουν αυτή την επιλογή αξιολόγησης;

Εκπαιδευτικός σε πρότυπο
|

Μπράβο κύριε Καραδαμίτση.
Η τυποποίηση μέρους των θεμάτων , η φροντιστηριοποίησή τους σε συνδυασμό με τις 2 μονάδες ανά ερώτημα που επίσης είναι πολλαπλών επιλογών έχει σαν αποτέλεσμα να μένουν απέξω μαθητές με ταλέντο στα μαθηματικά ή στην γλώσσα για να εισάγονται προβλεπόμενοι μαθητές που πήγαιναν σε καλά φροντιστήρια.
Κάτι πρέπει να γίνει

Λυγάτσικας Ζ.
|

Σπύρο πόσες τέτοιες περιπτώσεις είδες με 50/50 μαθηματικά που αποτυγχάνουν? Μήπως υπερβάλεις? Επίσης οι περισσότερες ισοβαθμίες είναι στο άθροισμα και όχι τόσο σε ένα μεμονωμένο μάθημα.

Ελάχιστη βάση
|

Βλέπουμε ότι εισάγονται μαθητές σε πρότυπα με βαθμολογία 22 στα 100. Εδώ δεν υπάρχει ελάχιστη βάση; Τι είδους αριστεία εξυπηρετούν αυτές οι εξετάσεις;

ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
|

Οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν...
Γυμνάσιο Αναβρύτων: Οι υποψήφιοι από την θέση 31-55 ισοψήφησαν με 88 μονάδες, αμέσως μετά από την θέση 56-82 ισοψήφησαν με 86 μονάδες (οι μονάδες είναι πάντοτε άρτιος βαθμός αφού κάθε ορθή απάντηση βαθμολογείται με 2 μονάδες). Για τους τελευταίους υποψήφιους θα γίνει κλήρωση!!! όπου περίπου οι μισοί δεν θα εισαχθούν!! Υπάρχουν μαθητές με άριστα μαθηματικά 50/50 που δεν εισάγονται! Η διαστρέβλωση και η αδικία σε όλο της το μεγαλείο απόρροια των εύκολων θεμάτων! Δεν μπορεί για κανένα λόγο να υπάρχει ερώτημα για υποψήφιους σε πρότυπα σχολεία που να ζητάει πόσο κάνει το αποτέλεσμα της πράξης 2/8+5/8=!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ