Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των Ειδικών Μαθημάτων και υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ - Την επόμενη εβδομάδα η υποβολή του Μηχανογραφικού

Παράλληλο Μηχανογραφικό: Οι ειδικότητες και ο αριθμός εισακτέων στα ΙΕΚ

16/07/2021

Ενημερώθηκε: 16/07/2021, 12:54

Άκουσε το άρθρο

Ανακοινώθηκαν σήμερα Παρασκευή , στις 11 το πρωί,  οι βαθμοί των ειδικών μαθημάτων και οι βαθμοί επίδοσης στις πρακτικές δοκιμασίες των υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ , που εξετάστηκαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Οι υποψήφιοι  μπορούν να ενημερωθούν για τη βαθμολογία τους στην ειδική εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ results.it.minedu.gov.gr, πληκτρολογώντας τον 8ψήφιο κωδικό τους και το αρχικό γράμμα από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο, σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες.

Για πρώτη φορά, οι υποψήφιοι έλαβαν τη βαθμολογία τους και για τα ειδικά μαθήματα με γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό τους τηλέφωνο, εφόσον έχουν προηγουμένως εγγραφεί στην ειδική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης gov.gr. Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας - ΕΔΥΤΕ Α.Ε. (GRNET), φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Εκπαίδευσης, με πρωτοβουλία των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη.

Τις προσεχείς ημέρες θα ανακοινωθούν οι βαθμοί των 2 νέων Μουσικών μαθημάτων και θα αρχίσει η ηλεκτρονική υποβολή του μηχανογραφικού δελτίου.

Αμέσως μετά η υποβολή του Μηχανογραφικού

Την  ερχόμενη εβδομάδα  το υπουργείο Παιδείας θα ανακοινώσει:

Α.Την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής ανά τμήμα Πανεπιστημίου.

Β. Το Μηχανογραφικό και τις ημερομηνίες υποβολής των τμημάτων προτίμησης από τους υποψηφίους.  

Γ. Το Μηχανογραφικό με τις ειδικότητες των ΙΕΚ, το οποίο μπορούν να συμπληρώσουν, προαιρετικά, όσοι υποψήφιοι επιθυμούν να φοιτήσουν σε αυτά.

Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής: Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής ανά τμήμα θα διαμορφωθεί και θα ανακοινωθεί από το υπουργείο Παιδείας μετά την έκδοση  των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων των Πανελλαδικών εξετάσεων.

Πως θα λειτουργήσει η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής: Οι υποψήφιοι αφού πάρουν στα χέρια τους τον πίνακα με τα τμήματα του Επιστημονικού τους πεδίου, ο οποίος θα περιέχει την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στο κάθε τμήμα θα πρέπει πρώτα να ελέγξουν σε ποια τμήματα “πιάνουν” την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Στα τμήματα που οι υποψήφιοι δεν πιάνουν την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής δεν θα μπορούν να τα δηλώσουν, θα αποκλείονται από την ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Πως θα υπολογίσει το υπουργείο την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής: Το υπουργείο Παιδείας για να υπολογίσει  την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής κατ αρχήν θα εκδώσει τον Γενικό Μέσο Όρο βαθμολογίας ανά Επιστημονικό Πεδίο, ο οποίος θα προκύψει από το σύνολο των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων του κάθε πεδίου.

Το υπουργείο Παιδείας στη συνέχεια θα πολλαπλασιάσει  τον Γενικό Μέσο Όρο του κάθε Επιστημονικού Πεδίου με τον Συντελεστή που όρισε το κάθε τμήμα προκειμένου να προκύψει η αντίστοιχη Ελάχιστη Βάση εισαγωγής.

“Κόφτης” υποψηφίων από τον Ιούνιο: Αποκλεισμό  προτιμήσεων τμημάτων στο  Μηχανογραφικό  για τους υποψηφίους  όσοι  δεν πετυχαίνουν  σε αυτά  την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, προβλέπει απόφαση του υπουργείου Παιδείας.

Από την γενική υποβολή Μηχανογραφικού αποκλείονται επίσης οι υποψήφιοι που δεν  "πιάνουν" την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής σε κανένα τμήμα.

Δήλωση τμημάτων: Οι υποψήφιοι αφού μελετήσουν καλά τον πίνακα με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και έχοντας παράλληλα υπολογίζει το σύνολο των μορίων που πέτυχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και έχοντας κατασταλάξει σε ποιες Σχολές θέλουν να φοιτήσουν , δηλώνουν στο Μηχανογραφικό τα τμήματα προτίμησης.

Σημείωση: Ειδικά για φέτος οι υποψήφιοι θα μπορούν να δηλώσουν απεριόριστο αριθμό τμημάτων , ενώ από του χρόνου στο πρώτο Μηχανογραφικό χρόνου θα υπάρξει περιορισμός δηλώσεων τμημάτων.

Παράλληλο Μηχανογραφικό: Οι ειδικότητες και ο αριθμός εισακτέων στα ΙΕΚ

Το Μηχανογραφικό περιλαμβάνει  δημοφιλείς ειδικότητες όπως: τεχνικός εφαρμογών πληροφορικής - πολυμέσα/web designer-developer/video games, τεχνικός τουριστικών μονάδων και επιχειρήσεων φιλοξενίας, τεχνικός εγκαταστάσεων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, στέλεχος διατροφής και διαιτολογίας, τεχνικός τεχνολογίας ενδύματος και υποδήματος - σχεδιαστής μόδας, στέλεχος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας, εσωτερική αρχιτεκτονική διακόσμηση και σχεδιασμός αντικειμένων, τεχνικός βιολογικής/οργανικής γεωργίας.

Πατήστε εδώ για να δείτε τις ειδικότητες των ΙΕΚ που θα αποτυπωθούν στο Παράλληλο Μηχανογραφικό που θα συμπληρώσουν φέτος οι υποψήφιοι για τα ΑΕΙ, καθώς και ο αριθμός εισακτέων ανά ειδικότητα.

1. Τι είναι  “Παράλληλο  Μηχανογραφικό” για την εισαγωγή στα ΙΕΚ ;

Οι τελειόφοιτοι και οι υποψήφιοι, που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις του εκάστοτε σχολικού έτους, δύνανται να εκδηλώσουν ενδιαφέρον προς κάλυψη θέσης καταρτιζόμενου σε δημόσιο Ι.Ε.Κ. με την υποβολή παράλληλου μηχανογραφικού δελτίου  για  συγκεκριμένο αριθμό  θέσεων των δημόσιων.   

2. Πότε θα πρέπει οι υποψήφιοι να  συμπληρώσουν το  “Παράλληλο  Μηχανογραφικό”;

Το παράλληλο μηχανογραφικό δελτίο υποβάλλεται κατά την ίδια περίοδο υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου πρώτης φάσης για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Οι  τελειόφοιτοι   και οι υποψήφιοι που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις εκάστου σχολικού έτους δύνανται να υποβάλουν τόσο το μηχανογραφικό δελτίο πρώτης φάσης όσο και το παράλληλο μηχανογραφικό δελτίο.

3. Είναι υποχρεωτική η συμπλήρωση και των δύο Μηχανογραφικών;

Όχι δεν είναι υποχρεωτικό.Ο κάθε υποψήφιος  μπορεί να συμπληρώσει και τα δύο ή ένα από τα δύο.

4. Πόσες ειδικότητες μπορεί να συμπληρώσεις ο κάθε υποψήφιος;

Κάθε υποψήφιος δεν έχει περιορισμό στο πλήθος επιλογών Ι.Ε.Κ. και ειδικοτήτων που δύναται να επιλέξει κατά τη συμπλήρωση του παράλληλου μηχανογραφικού δελτίου.

5. Ποιο θα είναι το κριτήριο εισαγωγής στα ΙΕΚ;

Το κριτήριο εισαγωγής στα ΙΕΚ θα είναι ο βαθμός απολυτηρίου.

6. Μπορεί κάποιος που εισήχθη και σε Πανεπιστημιακή Σχολή και σε ΙΕΚ να εγγραφεί και στα δύο;

Εάν κάποιος υποψήφιος, όταν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα εισαχθεί και σε Πανεπιστήμιο αλλά και σε ΙΕΚ , τότε θα πρέπει να επιλέξει που θέλει να φοιτήσει.
Απαγορεύεται η εγγραφή του υποψηφίου ταυτόχρονα σε σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση Α.Ε.Ι. και σε δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.).

7. Θα καταργηθεί η ισχύουσα διαδικασία εισαγωγής στα ΙΕΚ;

Όσον αφορά την ισχύουσα διαδικασία εισαγωγής στα ΙΕΚ αυτή θα εξακολουθήσει να εφαρμόζεται.
 
Μάλιστα οι τελειόφοιτοι και υποψήφιοι   οι οποίοι δεν κατόρθωσαν να καταλάβουν κάποια από τις θέσεις καταρτιζόμενων σε δημόσιο Ι.Ε.Κ., οι οποίες διατίθενται προς κάλυψη με την υποβολή παράλληλου μηχανογραφικού δελτίου, δύνανται να υποβάλουν αίτηση προς κάλυψη θέσης καταρτιζόμενου, σύμφωνα με το άρθρο 25 του ν. 4763/2020 (Α ́254) και τον Κανονισμό Λειτουργίας των Ι.Ε.Κ..

8. Και γιατί το υπ. Παιδείας εφαρμόζει και Μηχανογραφικό για τα ΙΕΚ;

Διότι απ ότι φαίνεται μάλλον θέλει μ αυτόν τον τρόπο να δώσει κύρος στα ΙΕΚ και να τα αναδείξει ως μια αξιόπιστη επιλογή για τους αποφοίτους Λυκείου, στο πλαίσιο αναβάθμισης της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και της σύνδεσης τους με την αγορά εργασίας.

9. Πότε θα γίνουν οι εγγραφές των επιτυχόντων;

Οι εγγραφές των επιτυχόντων θα πραγματοποιηθούν κατά το πρώτο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου 2021. Λεπτομέρειες για την διαδικασία εγγραφής και οι ημερομηνίες εγγραφών θα ανακοινωθούν από τη Διεύθυνση Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης για τα Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και από τις αντίστοιχες αρμόδιες υπηρεσίες για τα Ι.Ε.Κ. των άλλων Υπουργείων, μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των εισακτέων στα Α.Ε.Ι. και τα Ι.Ε.Κ.

Σχόλια (55)

Dario Moutso
|

@Κανονικό ΔΕΠ όχι σαν τον άλλο 16 Ιουλ 2021 09:57
@Διδασκων σε Πανεπιστημιο 16 Ιουλ 2021 08:36

Μάλλον δεν διαβάσατε προσεκτικά τι έγραψε ο συνάδελφός σας. Δεν μίλησε για το 10% όλων των φοιτητών αλλά γι αυτούς που είναι στο σύνολο 7-12.

Από την άλλη θα ήταν ενδιαφέρον να μας πει ο συνάδελφός σας σε ποια σχολή μηχανικών είναι και ποια είναι το ποσοστό των συνόλων 0-7, 7-12, 12-16, 16-20, και πόσοι περνάν <<κανονικά>> από το κάθε σύνολο.

Ο συνάδελφός σας δεν έδωσε επαρκή στοιχεία. Με ανεπαρκή στοιχεία τον <<δικάσατε>> και τον <<καταδικάσατε>>

Σχολες και ΕΒΕ
|

Μαλιστα, μονο 180 τμηματα πανεπιστημ. εβαλαν συντελεστη 0,8. Αρα τα πανεπιστημια "θεωρητικα" θελουν υψηλου επιπεδου φοιτητες.

Απο την αλλη..., δεν μπορει να δινουν 75.000 μαθητες και να μπαινουν ολοι σε σχολες.
Αυτοι που αναφερονται ως παραδειγματα με 14.000 μορια σιγουρα μπαινουν σε καποια σχολη ισως οχι της 1ης - 2ης προτιμησης τους, αλλα μπαινουν ομως.

Ο σκοπος δεν ειναι να λεμε οτι τα παιδια μας ειναι φοιτητες και να κανουν 7, 8, 10 χρονια να τελειωσουν η να μην τελειωσουν ποτε, ουτε η τριτοβαθμια εκπαιδευση να ειναι εργαλειο συντηρησης τοπικων οικονομιων.

Ειδαλλως να παιρνουν ολοι ενα πτυχιο ΑΕΙ ανευ κοπου και ιδρωτα, με αποτελεσμα φυσικα την πληρη απαξιωση της ισχυς του πτυχιου αυτου.

Οπως το απολυτηριο Λυκειου δεν εχει καμμια αξια πλεον (το 60-70% εχουν πανω απο 18 Μ.Ο.!!!!), ετσι θα καταντησει και το πτυχιο ΑΕΙ.
Αλλωστε γι αυτο οι μαθητες οταν ερωτωνται τι θα κανουν μετα το Λυκειο,
παντα απαντουν οτι θα πανε ΑΕΙ και θα κανουν μεταπτυχιακο. Θεωρουν δηλ. δεδομενο το χαρτι του ΑΕΙ και σαν προεκταση ενα μεταπτυχιακο.
Εδω να αναφερουμε και κατι αλλο...

Αρκετα μεταπτυχιακα προγραμματα σπουδων δεν ειναι τιποτα αλλο, παρα μαθηματα 4ου ετους φοιτησης προπτυχιακων σπουδων παλαιοτερα. Ειναι η βολικη λυση ωστε να μην κουραζονται καποιοι ΔΕΠ για δημιουργια νεου εκπαιδευτικου υλικου με συγχρονες και εμπλουτισμενες γνωσεις. Γι αυτο αλλωστε, ακουμε για μεταπτυχιακο και το θεωρουμε κατι τετριμμενο.

Επανερχομενος στο θεμα ΕΒΕ, ισως του χρονου ειναι καλο να αναθεωρηθει ως προς τον υπολογισμο της. Θα μπορουσε επι παραδειγματι να μην ειναι ο Μ.Ο. των γραπτων,, αλλα π.χ. το 80% του Μ.Ο. των γραπτων. Τα φετινα αποτελεσματα της ΕΒΕ λογικα θα οδηγησουν σε καποια αναθεωρηση για του χρονου και βλεπουμε....

Καλη Επιτυχια σε ολους του υποψηφιους και πανω απ' ολα Υγεια και δυναμη

Γονέας: "ΑΛΛΑΞΤΕ"
|

Ντρεπομαι που τους υποστήριζα για χρόνια. Ανθρωποι που δεν αγαπούν τα παιδιά και δίνουν ευκαιρίες σε αυτά, δεν αξίζουν υποστήριξη. Να αναφέρω ότι η κόρη μου πέρασε στο πανεπιστήμιο με 7.665 μόρια, κι όμως τελείωσε τη σχολή της με 7,4. Και όχι σε τόσο δυσκολες συνθήκες που έδωσαν φέτος τα παιδιά.

Διαβάζοντας τυχαία.
|

Στην κυβέρνηση βρήκαν την φετινή χρόνια με ελαχιστους μήνες διδασκαλία και τόσα μα τόσα προβλήματα για να αλλάξουν το σύστημα και να κόψουν χιλιάδες υποψήφιους και να τους στείλουν στα κολέγια, κάτι πρωτοφανές. Από τον Β'ΠΠ ουδέποτε εφαρμόστηκε την ίδια χρονιά αλλαγή στην εισαγωγή των υποψηφίων και φυσικά αυτό είχε μια παιδοκεντρική λογική.

Κανονικό ΔΕΠ όχι σαν τον άλλο
|

@Διδασκων σε Πανεπιστημιο

Αν περνάνε 10%, μάλλον δεν κάνεις καλά τη δουλειά σου.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
|

Θέλουν να μας πείσουν για τις αγνές προθέσεις τους για την ΕΒΕ που την επέβαλαν στα παιδιά εν μέσω πανδημίας, για να τους βάλουν εμπόδιο στα όνειρά τους και την ψυχολογία τους. Για τα κολέγια των φίλων τους όμως αρκεί το 1,2,3 φτάνει να ανοίξει το πορτοφόλι ο έχων....Μιλάω ως γονέας υποψηφίας που περνα στη σχολή της πρώτης επιλογής της.

Αντικειμενικά...
|

Η κ υπουργός θα πρέπει να μειώσει το συντελεστή έστω για αυτή τη χρονιά. Δεν εχω κανένα συμφέρον όμως αυτό είναι το σωστο....ποτέ δεν εφαρμόστηκαν οι αλλαγές στη μέση της χρονιάς, και τι χρονιάς....

η κακία και η αδικία περισσεύει
|

Η πολιτεία επιβάλλεται να δίνει ευκαιρίες στα παιδιά. Η χρονιά ήταν εξαιρετικά ιδιαίτερη. Σε ποιο Θεό πιστέυουν? Εξάλλου τα παιδιά δεν ανταγωνίστηκαν ισάξια.

Σύμφωνα με Κεραμέως
|

Δεν είναι καλύτερα οι μαθητές του 8 μαθητές να πάνε στα κολέγια από το να προσπαθήσουν στο πανεπιστήμιο?

ο δικηγόρος
|

Επαναλαμβάνω ,μένουν εκτός πανεπιστημίων μόνο όσοι δεν πρέπει να περάσουν . ΟΧΙ μικροπολιτική σε βάρος των παιδιών. ΜΗΝ προσπαθείτε να γεμίσετε τις γκαρσονιέρες περιφερειακών (ελέω Γαβρόγλου )πανεπιστημίων ...τάχα και να χάνουν τα παιδιά 5-6 χρόνια από τη ζωή τους !!!!!!ΕΛΕΟΣ

Νικος
|

Πού ζουν? Δεν υπάρχουν μόνο οι πλούσιοι. Πολλά παιδιά υπέφεραν φέτος και το κράτος οφείλει να τα προστατεύει. Το 7 ή 8 διαφορετικό του 2, η δια ζωσης διαφορετική της τηλεκπαίδευσης, 2μήνες σχολείο διαφορετικό των 9, το επίδομα διαφορετικό του μισθού.

Μαιρη
|

Η κυβέρνηση να μην απαξιώνει και αδικεί τα παιδιά και να μη λέει ψέματα. Όλοι αυτοί που μιλούν ενθαρρυντικά για την ΕΒΕ, δεν έζησαν καταστάσεις μέσα στο σπίτι τους, δε σταματησαν φροντιστήρια διότι δεν είχαν χρήματα, δεν έχασαν αγαπημένα πρόσωπα, δεν επισκεπτονται ψυχολόγους, απλά λεν την άποψή τους χωρίς σκέψη. Όλοι οι άνθρωποι δεν έχουν την ίδια ψυχική δύναμη και δεν αντιμετωπίζουν καταστάσεις με τον ίδιο τρόπο. Παρόλα αυτά η πολιτεία οφείλει να προστατεύει και τους αδύναμους.

Διδασκων σε Πανεπιστημιο
|

Ως διδασκων Μαθηματικα σε σχολη μηχανικων σας λεω οσο πιο υπευθυνα γινεται οτι οι μαθητες του 7 εως 12 ( ας μην μιλαμε καν για μαθητες του 3,4,..) δυσκολευονται αφανταστα να περασουν τα Μαθηματικα ( αντικειμενικα περνανε 2 στους 100 και με την "διαδικασια της κλαψας " αντε 10 στους 100). Μονο τα δυο τελευταια χρονια με την επιδημια λογω της μαζικης αντιγραφης στις εξ αποστασεως εξετασεις τα ποσοστα επιτυχιας ειναι μεγαλυτερα Ετσι συσσωρευονται στο πτυχιο οπου αρχιζουν τα παρακαλετα και το μεσον ( οσοι εχουν) . Οι γονεις ας ρωτησουν τα στατιστικα στοιχεια απο τις γραμματειες των σχολων μηχανικων που ιδρυσε πριν 2 χρονια ο Γαβρογλου για να τους πουν τα ποσοστα εγκαταλειψης. Δεν ειναι λοιπον καλυτερα στα 18 του το παιδι να μην περασει λογω ΕΒΕ σε μια τετοια σχολη απο το να ξοδευσει τη ζωη του και στα 30 του να συνειδητοποιησει οτι δεν εχει κανενα χαρτι στο χερι του και να τρεχει στα ΙΕΚ κατι που μπορει να κανει τωρα με το μηχανογραφικο των ΙΕΚ.

Legend
|

Παιδί φτωχής οικογένειας και εγώ. Χωρίς φροντιστήριο πέτυχα 18.700 μόρια. Αφήστε την κλάψα σας παρακαλώ. Δήθεν νοιάζεστε για τα φτωχά παιδιά! Έχουμε αξιοπρέπεια και έχουμε μάθει να αγωνιζόμαστε και να αντέχουμε στα δύσκολα. Η εβε είναι θετικότατο μέτρο. Δικαιώνει αυτόν που προσπαθεί. Στις άλλες χώρες είστε σίγουροι ότι παίρνουν το διεθνές απολυτήριο όλοι, όπως εδώ το εθνικό; Μην συγκρίνουμε ασύγκριτα πράγματα.

IEKtzis
|

Γελάω με αυτούς που δεν θεωρούν τα ΙΕΚ υποδεέστερα... τη στιγμή που σε αυτά το 25% είναι σπουδαστές που είχαν περάσει σε ΑΕΙ ή έχουν τελειώσει ΑΕΙ ακόμη και μεταπτυχιακά και με το που τελειώνουν έχουν πολύ καλύτερες προοπτικές εύρεσης εργασίας...
Πάρτε το χαμπάρι ... η αγορά χρειάζεται αποφοίτους καλά καταρτισμένους σε νέες ειδικότητες όπως αυτές που προσφέρουν τα ΙΕΚ

@Προσοχή στα ειδικά μαθήματα
|

Τα τμήματα που έβαλαν 1,2 συντελεστή, όπως των Ιωαννίνων και της Ξάνθης, θα καταλήξουν να πάρουν πολύ μικρό, ίσως και μονοψήφιο αριθμό εισακτέων, ο οποίος θα μειωθεί περαιτέρω από τις μετεγγραφές. Και στη συνέχεια, σύμφωνα με τα σχέδια του υπουργείου, θα κλείσουν αφού δεν θα έχουν αρκετούς πρωτοετείς. Βέβαια η απόλυτη τρολιά θα ήταν να φτάσει ο μέσος όρος του σχεδίου 17...

Ελεος
|

Ο κάθε πικραμένος κλαίγεται ότι έγραψε 7 και πρέπει να μπεί και τον δουλέψανε λέγοντας ότι θα μείνουν έξω οι μαθητές του 2.

ΕΛΕΟΣ. Με τα εύκολα θέματα φέτος, το φετινό 7 είναι ίδιο με το περυσινό 2.
Συνέλθετε. Και οι δύο περιπτώσεις ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ για πανεπιστήμιο.

Απλά τα πράγματα.

Προσοχή στα ειδικά μαθήματα
|

Μαζί με τα διάφορα προβλήματα που έχουν ήδη αναφεθεί, να παραθέσω ένα ακόμη που σχετίζεται με τα ειδικά μαθήματα. Στην περίπτωση αυτή υπάρχουν δύο ΕΒΕ, μια για τα ειδικά μαθήματα και μια , η συνήθης, για τα υπόλοιπα. Χρησιμοποιώντας τα περσινά δεδομένα στο γραμμικό σχέδιο ο μέσος όρος της βαθμολογίας ήταν 14.9. Συνεπώς για αρχιτεκτονικές σχολές όπως αυτή της Ξάνθης ή των Ιωαννίνων (τις αναφέρω λόγω χαμηλών βάσεων) που έχουν υιοθετήσει συντελεστή 1.2 , η ΕΒΕ γίνεται 17.8.
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα υποψήφιο με βαθμολογία 20 σε όλα τα μαθήματα και 16 στα σχέδια. Λόγω του γεγονότος της μικρότερης βαθμολογίας του στα ειδικά μαθήματα απο την αντίστοιχη ΕΒΕ δεν θα μπορεί να δηλώσει αυτές τις σχολές. Είναι λογικό;

Βοηθηστε τα παιδια
|

Βαριά η επιβάρυνση των παιδιών της Γ’ Λυκείου με τη ελαχιστη βαση εισαγωγης. Γιατι? Αντί για μέτρα στήριξης εν μεσω πανδημιας και με 534 € για 6 μηνες στους γονεις, ολομέτωπη επίθεση.
Νομοθετησαν σκληρά αντιεκπαιδευτικα μέτρα στη μεση μιας πολυ δυσκολης ψυχολογικης και οχι μονο χρονιας, εν μεσω πανδημιας και τεραστιων οικονομικων προβληματων.
Βοηθηστε παιδια-γονεις που το εχουν αναγκη.

Αλεξης
|

Απαράδεκτο!!! Να καταργηθεί ηΕΒΕ!!! Αυτη έλεγε ότι με 1,2,3 δεν μπορουν να μπαίνουν τώρα μας λέει ουτε οι 7,8,9 θα μπουν. Ντροπή παίζουν με τα παιδια!!! Κατανοεί ότι διδάχθηκαν εξ αποστασεως;;;κατανοεί τις συνθήκες που βίωσαν τα παιδια;;;παρτε πισω τη ΕΒΕ ΤΩΡΑ!!!!

ΑΔΙΚΟ, ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ
|

Ειναι απανθρωπο να εφαρμοστει ΕΒΕ αυτη τη χρονια. Ζησαμε πρωτογνωρες καταστασεις. Τοση βιασυνη, οπως σας καταλογιζουν μαλλον δικαια, για τα κολλεγια?

Dim
|

Χθες πολλοι γονεις καμαρωναν με τα παιδια τους που πηραν το "διεθνες απολυτηριο" οι ευχες για καλη σταδιοδρομια δια δεχονταν η μια την αλλη!Τα παιδια αυτα θα βρεθουν απο τη μια μερα στην αλλη στο πανεπιστημιο που επιθυμουν, ετσι απλα και ωρσια....διχως αγχος. Και εμενα μου λενε: "Ελα μωρε, πως κανεις ετσι, στειλε το παιδι σου στο διπλανο ΙΕΚ, θα γλιτωσεις και τα χρηματα των σπουδων!" Σαν να ειναι τα παιδια μας παιδια ενος κατωτερου θεου....οχι δε μπορω να το δεχθω.....ειναι πολυ πολυ αδικο! Καταργηση της ΕΒΕ !

Απαραδεκτη
|

Καποιοι ζουν πλουσιοπαροχα και δε καταλαβαινουν φτωχες οικογενειες. Εχει μεγαλη αποκληση το 1 με το 9. Γιατι μας κοροϊδευουν γονεις και παιδια?

εβε & λοιπα
|

Να μην ριχνουμε ολο το βαρος της ευθυνης στην υπαρξη και μονο της εβε(που οντως ειναι προβληματικη για φετος τουλαχιστον) αλλα να ριχνουμε και λιγο το αναθεμα σε σχολες οι οποιες θα μπορουσαν να εχουν συντελεστη 1.0 αντι για 1.20 επειδη ηθελαν να δειξουν οτι επιθυμουν "υψηλου" επιπεδου φοιτητες. Αρκετες σχολες εβαλαν 1.20 συντελεστη λαμβανοντας υποψη την βαση των μοριων και οχι τον μεσο ορο των μαθηματων που γραφει ενας μαθητης. Δηλ. πηγαν απευθειας στη λογικη των συντελ. βαρυτητας.
Επισης, ενα αλλο γεγονος που συμβαλλει σε αυτη τη περιεργη κατασταση (να εχεις οριακη εβε, αλλα να πιανεις τη βαση των μοριων) οφειλεται και στα σχετικως μετρια θεματα που μπηκαν φετος σχεδον σε ολα τα μαθηματα Γελ και Επαλ.
Ειναι γνωστο οτι υπηρχε μια (ας το πουμε κομψα) παροτρυνση για θεματα που θα ηταν σχετικα βατα σε ενα μεγαλο πληθος υποψηφιων.
Ενας λογος λοιπον ειναι και αυτος για την πολυ πιθανη αυξηση των βασεων στις περισσοτερες σχολες.
Λεμε για τα Γελ...αν προσεξετε ομως την ανοδο στα Επαλ θα δειτε οτι υπαρχει αυξηση υψηλοβαθμων μαθητων. Οι βασεις για τα Επαλ θα ανεβουν πανω απο 10-15% στις περισσοτερες σχολες.

Οποίος βαριέται να διαβάσει,
|

η ΕΒΕ του φταίει! Ο 18χρονος Δημήτρης απο την Ναύπακτο αρίστευσε παρόλο που βίωνε βαρύτατο πένθος αφου έχασε κ τους δυο γονεις του απο τον κορωνοιο. Και αυτό το παιδί διαδικτυακά έκανε μαθήματα, κ αυτο βίωνε συν τοις άλλοις οτι κ τα άλλα παιδιά. Το πιο τίμιο μέτρο λοιπόν είναι η ΕΒΕ για τα παιδιά που ΘΕΛΟΥΝ να προχωρήσουν με θυσίες σε χρόνο κ διασκέδαση και να πάνε μπροστά χωρίς δικαιολογίες.

Γιατί δε νοιάζονται για τα φτωχά παιδιά?
|

Νοιαστείτε για τα παιδιά των φτωχών οικογενειών που προσπάθησαν, ήταν καλοί μαθητές όμως οι συνθηκες τους εμπόδισαν να επιτύχουν. Αδικο να ισχύσει η ΕΒΕ φέτος. Δεν ανταγωνίστηκαν ισάξια όλα τα παιδιά. Πολλοί επισκέπτονται ακόμη ψυχολόγους. Γιατι αυτοί που βρίσκονται ψηλά δε μπορούν να νιώσουν στο ελάχιστο τους φτωχούς?

Μπράβο τους
|

Πραγματικά, περιμένατε κάτι καλύτερο από την κυβέρνηση Μητσοτάκη; Όλα με μέθοδο. Μία άσχετη που δε φοίτησε καν σε δημόσιο Πανεπιστήμιο (δεν πέρασε στις Πανελλήνιες εξετάσεις; δεν καταδέχτηκε να δώσει;) μεθοδικά και μέσα στην καραντίνα εξισώνει τα 3ετή Κολλέγια με τα δικά μας Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία (δεν παίρνουν είδηση οι γονείς) και έρχεται τώρα με την ΕΒΕ να συρρικνώσει τον φοιτητικό μας πληθυσμό και να κλείσει, επί της ουσίας, όλα τα περιφερειακά Πανεπιστημιακά τμήματα. Είχαν σημαία τους, τάχα μου, ότι εισάγονται μαθητές με 2 και 3 και 4 και έχουμε το φαινόμενο να μένουν εκτός Πανεπιστημίου μαθητές με 9 και 10. Ντροπή της. Ντροπή τους σε όλη την κυβέρνηση. Δεν άφησαν τίποτε δημόσιο όρθιο. Κρίμα για τους γονείς που τους ψήφισαν. Να το ξέρετε, δεξιά κυβέρνηση δεν θα ενισχύσει ποτέ τίποτε δημόσιο. Θα το εξαφανίσει. Θα το καταστρατηγήσει όπως έκανε με το 8ωρο (για το οποίο χύθηκε ανθρώπινο αίμα για να το κατακτήσουμε) ένας υπουργός που δεν έχει δουλέψει ποτέ. Που θα πάει τετραημεράκι ο Πρωθυπουργός μας; Κάθε Παρασκευή φεύγει και γυρνάει Τρίτη. Μα να μην έχει κάτσει ένα ΠΣΚ Αθήνα. Ο Παραθεριστής. Ας προσέχαμε!

Πληροφορική
|

@ES8: Οι οριζόντιοι συντελεστές βαρύτητας στα πεδία είναι αντιεπιστημονικοί και άδικοι. Ας πούμε φέτος για να περάσει ένα υποψήφιος σε τμήμα πληροφορικής από το 4ο πεδίο, είχαν μεγαλύτερη βαρύτητα άσχετα (οικονομία 27%) και δευτερεύοντα (μαθηματικά 33%) μαθήματα, ενώ το πρωτεύον μάθημα της πληροφορικής είχε μόλις 20%. Ευτυχώς, από την επόμενη χρονιά, το 2022, οι συντελεστές βαρύτητας θα καθορίζονται από κάθε τμήμα ξεχωριστά.

ΕΒΕ φετος?
|

Προφανώς μπέρδεψαν το 2 με το 7 ή το 9. Γίνονται αναξιοπιστοι.

κύριε Πρωθυπουργέ
|

Ξανασκεφτείτε την ΕΒΕ. Γιατί είπατε για βαθμολογίες του 2? Δεν είχαν χρήματα οι γονείς. Δείξτε ότι αφουγκράζεστε τα προβλήματα γονέων -παιδιών.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ