Το «ξέσπασμα» της Ν. Κεραμέως κατά της ΔΟΕ: «Προσβλητικό» για τους εκπαιδευτικούς τα φασόν κείμενα- Οι εκπαιδευτικοί δεν χρειάζονται φασόν απαντήσεις από συνδικαλιστικές ηγεσίες

Είμαστε απολύτως αποφασισμένοι να εφαρμοστεί ο νόμος

21/10/2021

Άκουσε το άρθρο

«Ξέσπασε» σήμερα η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, κατά τη συνδικαλιστικής ηγεσίας της ΔΟΕ, με αφορμή  τις οδηγίες  προς  τα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία για ενιαία κείμενα αποτίμησης της σχολικής χρονιάς 2020-2021 και τίτλους σχεδίων δράσης για τον προγραμματισμό χωρίς καμία απολύτως διαφοροποίηση.

«Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορούν κάποια φασόν κείμενα. Αυτά δεν συνιστούν συμμετοχή στην αξιολόγηση», είπε η υπουργός Παιδείας, μιλώντας στα Παραπολιτικά, και τόνισε τα εξής:

  • Αξιολόγηση σημαίνει εξατομικευμένη για κάθε σχολείο.
  •  Ο Νόμος και η Υπουργική Απόφαση θέτουν συγκεκριμένους άξονες, υπάρχει συνεδρίαση και οτιδήποτε άλλο συνιστά παραβίαση του Νόμου.
  • Όταν κανείς στέλνει έγγραφο και λέει αυτό θα ακολουθήσετε, αυτό θα κάνετε, είναι αποχή από την αξιολόγηση και η Επιτροπή προβλέπει συγκεκριμένες κυρώσεις. Συγκεκριμένες κυρώσεις υπάρχουν και στη δικαστική Απόφαση και στο Νόμο.
  •  Είναι προσβλητικό και για τους εκπαιδευτικούς εκτός των άλλων. Δηλαδή τι; Οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να συνεδριάσουν και να αποφασίσουν μόνοι τους για να αξιολογήσουν; Χρειάζονται φασόν απαντήσεις από κάποιες συνδικαλιστικές ηγεσίες;

Η Νίκη Κεραμέως το ξεκαθάρισε  πως «Είμαστε απολύτως αποφασισμένοι να εφαρμοστεί ο Νόμος. Προφανώς είναι σεβαστό το δικαίωμα κάθε πολίτη να διαφωνεί με πολιτικές αποφάσεις, να διαμαρτύρεται, να επιδιώκει να αλλάξει κάτι. Αλλά ένας Νόμος που ισχύει, όλοι οι πολίτες, οφείλουμε να τον εφαρμόζουμε. Και νομίζω ότι, οι εκπαιδευτικοί πρώτοι, στέλνουν ένα μήνυμα σχετικά με την εφαρμογή των Νόμων».

Αναφερόμενη   η υπουργός, στη διαδικασία της αξιολόγησης υπογράμμισε τα εξής:

  • Η αξιολόγηση δεν έχει τιμωρητική συνέπεια αλλά βελτιωτική. Υπάρχουν ορισμένοι άξονες. Πχ: εφαρμόζονται καινοτόμες πρακτικές και μέθοδοι; Πώς πάμε στην εξωστρέφεια των σχολείων; Δηλαδή, συμμετοχή σε δράσεις Erasmus,  συμμετοχή σε άλλες δράσεις με άλλα σχολεία κ.ο.κ. Άρα, ο σύλλογος διδασκόντων, οι εκπαιδευτικοί μπαίνουν σε μία διαδικασία να σκεφτούν τους άξονες που έχουν τεθεί από την Πολιτεία κεντρικά, να δουν πως υλοποιούνται οι στόχοι και να επιδιώξουν οι ίδιοι να βελτιώσουν την απόδοσή τους. Αποτελεί ένα βασικό εκπαιδευτικό εργαλείο, το οποίο χρησιμοποιείται παντού. Αυτή είναι η τακτική στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Δεν υπάρχει πουθενά το κομμάτι των χρημάτων. Εγώ λοιπόν προκαλώ τη ΔΟΕ να μου πει σε ποιο σημείο του Νόμου ή της Υπουργικής Απόφασης υπάρχει αναφορά στη χρηματοδότηση. Δεν υπάρχει καμία απολύτως σύνδεση με τη χρηματοδότηση. Η χρηματοδότηση γίνεται από τις σχολικές επιτροπές, από τους Δήμους  και δεν έχει καμία σχέση με την αξιολόγηση. Καμία απολύτως. Είναι μία διαδικασία λοιπόν, η οποία, για να δεις πως μπορείς να βελτιωθείς, πρέπει να καταγράψεις ποια είναι η κατάσταση. Εάν δεν γίνει μία καταγραφή της κατάστασης πώς θα διαπιστώσεις ποια είναι τα περιθώρια βελτίωσης;
  • Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, είναι βασική προϋπόθεση για να έχουμε καλύτερα σχολεία. Αυτά που αξίζουν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας. Δεν είναι κάποια καινοτομία της χώρας μας. Στις περισσότερες χώρες του κόσμου και δη, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η αξιολόγηση είναι μία πάγια πρακτική δοκιμασμένη που εφαρμόζεται πάνω από 30 χρόνια, σε κάποιες περιπτώσεις. Στη χώρα μας, επιτέλους αυτή τη στιγμή, έχουμε πάνω από τα μισά σχολεία τα οποία έχουν ήδη προχωρήσει στην πρώτη φάση της αξιολόγησης.

Σχόλια (32)

Νίκος Δημ.
|

@ Πλατάρο. Σοβαρά τώρα, το ΙΕΠ βγάζει λελογισμένη ύλη; Από πότε έχετε να μπείτε σε τάξη και να διδάξετε; Η ύλη είναι τεράστια σε όλα τα μαθήματα, βγαίνει μόνο με ατελείωτο τρέξιμο (που νεκρώνει πλήρως την παιδαγωγική διάσταση της εκπαίδευσης) και φυσικά δεν επιτρέπει την ουσιαστική συμμετοχή των μαθητών στη διαδικασία της γνώσης. Επιπλέον, τα θέματα δεν είναι ισοβαρή σε αρκετές περιπτώσεις, με αποτέλεσμα η κλήρωση να αδικεί κάποια παιδιά σε βάρος άλλων. Τέλος, θα μας πείτε πώς θα βγάλουν την ύλη παιδιά που δεν έχουν διδαχτεί μέχρι τώρα ούτε μια ώρα από κάποια μαθήματα;
Υ.Γ. Καταντάει κουραστικό να υπερασπίζετε το Υπουργείο και το ΙΕΠ σαν να τα κάνουν όλα σωστά. Δυστυχώς, τα περισσότερα τα κάνουν λανθασμένα. Και σας το λέει ένας εκπαιδευτικός με 25 χρόνια μόνο σε σχολικές αίθουσες.

μελος δεπ
|

αξιολογηση παντου !
μπραβο κ.Υπουργέ

Πιτσιφλής
|

@ Φασόν.... θα πάει η ψήφος
150.000 εκπαιδευτικοί + σύζυγοι ή σύντροφοι + γονείς + αδέλφια + ξαδέλφια + παππούδες + γιαγιάδες + φίλοι ≈ 2.500.000 ⇒ Κυβέρνηση!...
Το πρόβλημα είναι ο πρωθυπουργός!...
Εγώ πάντως είμαι έτοιμος να κατέβω!
....
Θα το μεθύσουμε τον ήλιο σίγουρα ναι,
θα τον τρελάνουμε το φίλο σίγουρα ναι...

Πιτσιφλής
|

Η ιδέα της "Τράπεζας Θεμάτων" θα ήταν πιο χρήσιμη εάν υπήρχε η δυνατότητα ο σύμβουλος εκπαίδευσης να δημιουργεί την κατάλληλη "Υποτράπεζα" για την εκπαιδευτική του περιφέρεια, μια περιφέρεια που μόνο αυτός θα τη γνωρίζει πολύ καλά, αφού αυτός θα συνεργάζεται κάθε μέρα με τους καθηγητές της αντίστοιχης ειδικότητας.
Όλα γίνονται, όλα βελτιώνονται!...

Δάσκαλος
|

Η κυβέρνηση της "αριστείας", δεν έχει λύσει ακόμα το θέμα της επιλογής στελεχών στην εκπαίδευση. Συνεχίζει με παρατάσεις ή επιλεκτικές, αναξιοκρατικές τοποθετήσεις-"αναπληρώσεις".
Ας αφήσει λοιπόν τα ξεσπάσματα... δεν πείθει.

Πλατάρος Γιάννης
|

@περι "φασοναρισματος" στην τράπεζα θεματων:
(συμπληρωματική απάντηση)
Επειδή δεν είναι προφανές σε όλους ότι η τράπεζα θεμάτων ΜΟΝΟ ΦΑΣΟΝ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ, προσκομιζω τα παρακάτω δεδομένα.
1. Στην τράπεζα θεμάτων συνεισφέρουν δυνητικά, ΌΛΟΙ οι συνάδελφοι κάθε ειδικότητας.
2. Τα χιλιάδες κατά τιθέμενα θέματα, ελέγχονται από ειδικό σώμα αξιολογητων, ως προς το επίπεδο του θέματος, το δοκιμο, την δυσκολία, την ώρα που χρειάζεται να επιλυθεί.
3. Υπάρχει νόμος για κάθε μάθημα στο λύκειο, τι δομή και διάρθρωση και δυσκολία θα έχει κάθε θέμα από τα διακριτά α, β, γ και δ.
4. Ο διδάσκων/ούσα, βαζει τα α και γ και με κλήρωση τα β και δ. Τα δευγη είναι ισοδύναμα βαθμολογικά.
Εκτός από τα παραπάνω που είναι πολύ ωραία για να υπάρχει λυσσωδης αντιδραση από πολλούς, εχουμε και το ΠΆΠΛΩΜΑ.
Το "πάπλωμα" είναι ΟΤΙ
Α) θα διδάσκεται ΌΛΗ Η ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΎΛΗ. Το ΙΕΠ περικοπτει γενναίως κεφάλαια, παραγράφους, και άλλα, έτσι όλη η ύλη ΝΑ "ΒΓΑΊΝΕΙ".
Φαινεται ότι δεν την "έβγαζαν" ολη. Αντικειμενικά, η τράπεζα ελέγχει μέχρι το που θα φθάσεις. Αυτό ενοχλεί και είναι εύλογο. Όμως όλα τα ελληνόπουλα θα φθάσουν εκεί που πρέπει. Το ΙΕΠ δεν βάζει μαξιμαλιστικους στόχους, αλλά λελογισμενους, ίσως μαξιμαλιστικους.

Β) Τα υπερεντατικα ενδοσχολικα καθολικά φροντιστήρια στο μάθημα για τα 4 θέματα, τώρα θα περιοριστούν σε 2.
Το τελευταίο είναι μεγάλη διευκόλυνση για όλους.

Φασόν.... θα πάει η ψήφος
|

Έχει βάλει "απέναντι" 150.000 εκπαιδευτικούς(με τις οικογένειές τους) και τώρα άνοιξε κι άλλο μέτωπο, με τους γονείς που θα συγχωνευθούν τα σχολεία και οι τάξεις των παιδιών τους.
Η Τράπεζα Θεμάτων ούτε έπεσε από τον ουρανό(παρθενογένεση), ούτε μας είναι άγνωστη. Ήδη εφαρμόστηκε χρόνια πριν(και μάλιστα σε καλύτερες συνθήκες από τις τωρινές)..... και απέτυχε παταγωδώς.
Οι δε "ειδήμονες", νομίζω ότι είναι προτιμότερο, να αποφεύγουν τα "μαθήματα" περί αυτής. Μεγαλύτερο κακό της κάνουν.....

NIC
|

κ. Πλατάρε Γιάννη, μην προσπαθείς να αποδείξεις πως ο γάιδαρος πετάει με φιλοσοφήματα. Το φασόν είναι φασόν οπουδήποτε και αν χρησιμοποιείται.

Εκ του γαλλικού façon που σημαίνει τρόπος. Χρήσιμος ο σχετικός ορισμός του Τριανταφυλλίδη.

Είναι η δουλειά που γίνεται με τυποποιημένο τρόπο, βασισμένη σε υποδείγματα, χωρίς να χρειάζεται πρωτότυπη σκέψη για τον φασονατζή ή την φασονατζού. Επίσης, η δουλειά που γίνεται από κάποιον για λογαριασμό τρίτου, σύμφωνα με τις προδιαγραφές αυτού. Δευτερευόντως, το αποτέλεσμα άκρατου μιμητισμού σε θεσμούς, δομές και νοοτροπίες.

Αφορά κυρίως εργασία με την στενή έννοια (αμειβόμενη), αλλά και οποιοδήποτε άλλο έργο.

@γεωργία
|

Μήπως να έρχεται και ο μισθός στο σπίτι;

Γιάννης.
|

Τα "φασόν" στους κανονισμούς λειτουργίας των σχολείων και τα "φασόν" στα εργαστήρια δεξιοτήτων όπου αντικαθιστούμε τα ονόματα των συγγραφέων με τα δικά μας είναι ευλογημένα από το Υπουργείο κι εκεί δεν πειράζει;

@Πλαταρός
|

Ανάλυσέ μας τι νόημα έχει μετά από δυο χρόνια κλειστά σχολεία να αξιολογήσει κανείς τώρα, με τράπεζες θεμάτων και ατέρμονες, γραφειοκρατικές διαδικασίες παιδιά και εκπαιδευτικούς την ώρα που η χώρα και όλη η υφήλιος διέρχεται την μεγαλύτερη κρίση από τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο.

Ας ενημερωθουν
|

Αυτοί που χαρακτηρίζουν φασόν την τράπεζα θεμάτων κάνουν λάθος η δεν έχουν ενημερωθεί η σκοπίμως τα λενε. Που μας υποτιμά η αξιολόγηση; Το να μη θέλω για πολλούς λόγους αξιολόγηση το καταλαβαίνω αλλά το να προσβάλλομαι επειδή θα αξιολογηθεί η σχ μονάδα μας ξεπερνά.

Αξιολόγηση μόνο από Σουηδούς και στη Σουηδία
|

@γονεας
1. Για να είναι κάποιος εκπαιδευτικός, σημαίνει ότι έχει ΗΔΗ αξιολογηθεί επιτυχώς 10δες φορές.
2. Κατέχει τίτλους σπουδών, επιμορφώσεις, δεξιότητες, ξένες γλώσσες, ΤΠΕ και τέλος διδακτική και επαγγελματική εμπειρία, που ελάχιστοι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι (σε πολύ υψηλά κλιμάκια) διαθέτουν.
3. Ο εκπαιδευτικός, εκπαιδεύτηκε, για να αξιολογεί. Είναι μέρος της επιστήμης του και των ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ του από το ίδιο το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Δεν είναι ΚΑΝ δική του επιλογή.
4. Αξιολογεί μαθητές, δηλαδή ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥΣ, και όχι ήδη εκπαιδευμένους ενήλικες με προσόντα και 10ετίες δόκιμης προϋπηρεσίας.
5. Μπορώ τέλος να σας διαβεβαιώσω, ότι στην Ελλάδα, κάποιος που δεν είναι πολύ ικανός στην εργασία του, συνήθως αξιολογείται καλύτερα (μπορεί και άριστα) από τον ικανό....

Πλατάρος Γιάννης
|

@ ΘΑΝΑΣΗΣ για «φασόν»
Αν μια τράπεζα θεμάτων έχει 1.000 θέματα για το Β΄ Θέμα και άλλα τόσα για το Δ θέμα, τότε το να εξαχθούν δύο ίδια θέματα που έχουν εξαχθεί σε ένα τυχαίο λύκειο είναι 1 στο εκατομμύριο.
Αντιθέτως:
Το «να πιάσει τα θέματα» ο φροντιστής σε συγκεκριμένο καθηγητή που «παρακολουθεί» χρόνια, είναι 100, 1.000, 100.000 έως και 1.000.000 φορές παραπάνω.
Συνεπώς:
Η τράπεζα θεμάτων ΜΟΝΟ ΩΣ «φασόν» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.
διότι επί πλέον:
1. Καλύπτει ΟΛΗ την ύλη.
2. Την καλύπτει με πολλές αλληλοεπικαλύψεις θεμάτων.

Σχόλιο επί της γενικής ουσίας του θέματος:
Ως «φασόν», «κόπια», «φωτοτυπικό». θα εείναι η ενδεχόμενη δίωξη που θα γίνει στους διευθυντές αν εφαρμόσουν «φασόν» εκθέσεις, χωρίς τεκμηρίωση από κάθε αρχείο του Σχολείου ή των καθηγητών υλικό ή σύνδεσμο ηλεκτρονικό.

γονεας
|

επιτέλους!!! Μία υπουργός αποφάσισε να εφαρμόσει το νόμο!!!!
Δεν μπορώ να φανταστώ εκπαιδευτικό που αξιολογεί να μη δέχεται να αξιολογηθεί. Φτάνει πια η κοροϊδία με τα τερτίπια τα συνδικαλιστικά!!
Αν δεν ήταν δημόσιοι υπάλληλοι θα έβλεπαν......

Πιτσιφλής
|

Να αποσπαστούν στο Υπουργείο μερικοί σαν τον "Παραξενος", έχω την αίσθηση πως με πέντε έξι απ' αυτούς θα γίνει το θαύμα....

Γιώργος
|

Είναι η πιο ήπια μορφή αξιολόγησης. Ας μη χάσουμε την ευκαιρία με τερτίπια της κάθε δοε.

Αμετανόητη και κουραστικά επαναλαμβανόμενη
|

Το ποιός προσβάλει τους εκπαιδευτικούς(και τη νοημοσύνη τους), το γνωρίζει πολύ καλά. Και στις ηλεκτρονικές εκλογές της το είπαν και στην αποχή από την αξιολόγηση. Με 100.000 συμμετέχοντες στην τελευταία απεργία, ακόμα και το να θέλεις να πιστεύεις, ότι θα πετύχεις οτιδήποτε, το θεωρώ αλαζονεία.
Το "είναι σεβαστό το δικαίωμα κάθε πολίτη να διαφωνεί με πολιτικές αποφάσεις, να διαμαρτύρεται, να επιδιώκει να αλλάξει κάτι κλπ", είναι ΞΕΚΑΘΑΡΗ παραδοχή πολιτικής αποτυχίας, αρκεί να πετύχει το στόχο της.

Το μόνο πρόβλημα
|

Τελικά το μόνο διαχρονικό πρόβλημα του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος είναι οι υπουργοί παιδείας.

Γιωργος
|

ΚΥΡΙΑ ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΤΕ!

ΥΕΝΕΔ
|

Διαπιστώνω πανικό στο Υπουργείο Παιδείας. Ή κάνω λάθος; Τι λες Ερτ;

Α. Π.
|

Δεν καταλαβαίνει ότι συντασσόμαστε πίσω από κοινό κείμενο για να εξουδετερώσουμε την "αξιολόγησή" της και όχι επειδή δεν μπορούμε να φτιάξουμε εμείς. Δεν καταλαβαίνει ότι με την αλαζονεία της και τις δικαστικές προσφυγές, μας εξοργίζει περισσότερο και θα έχουμε συνεχή "κλεφτοπόλεμο". Μπορεί ως νομικός να παίζει στο γήπεδό της στα δικαστήρια και τους νόμους που φτιάχνει ερήμην των ενδιαφερομένων αλλά ως ΥΠΑΙΘ αποτυγχάνει παταγωδώς γιατί δεν έχει σχέση με την καρδιά και την ψυχή του/της εκπαιδευτικού αλλά και τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών μας. Να καταλάβει τέλος ότι απέναντί της έχει την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών κι όχι τους συνδικαλιστές μόνο... Ας δει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης στη Μ. Βρετανία όπου από τη μια οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί έχουν εξουθενωθεί κυνηγώντας δείκτες και από την άλλη απαξιώθηκε πλήρως το επάγγελμα του δασκάλου και δεν υπάρχει ενδιαφέρον για διορισμό. Ας δει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης στις ΗΠΑ όπου οι χορηγοί διπλαρώνουν τα καλά σχολεία για να πουλάνε με το αζημίωτο τα εκπαιδευτικά τους προγράμματα χωρίς να δίνεται καμιά σημασία στα σχολεία παιδιών με δύσκολες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες.

Κώστας
|

Το ίδιο προσβάλουν και τη νοημοσύνη μας οι φασόν άξονες αξιολόγησης, βάλε τους σωστούς/πραγματικούς άξονες και έλα να σου φτιάξουμε αξιολογήσεις....

Γεωργία
|

Δεν καταλαβαινω γιατί προσβαλονται κάποιοι εκπαιδευτικοί από το κείμενο της ΔΟΕ. Δεν προσβληθηκαν ? Δε θυμωσαν από την περιφρονηση και την απαξίωση που μας δείχνει το υπουργείο??? Και εννοείται ότι μπορουμε να συντάξουμε τη δική μας έκθεση αξιολογησης... Αυτό το κείμενο είναι η αντίδραση μας στην αυταρχική πολιτικη της κ Κεραμέως!! Αν και για μένα θα έπρεπε να συνεχιστεί η αποχη! Όλοι μαζί δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα! Όλοι μαζί όμως ενωμένοι και ναι να ρισκάρουμε μόνο έτσι έρχονται οι νίκες! Τι θέλετε μερικοί σκυμμένα κεφάλια και υποταγή σε τέτοιους νόμους??

Διδάσκων
|

Δυστυχώς, η μεγάλη προσβολή προς τον εκπαιδευτικό κλάδο προέχεται από τους τακτικισμούς και την απαξία για το έργο μας που δείχνει η σημερινή πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ. Τα υπόλοιπα που λέτε, κυρία Κεραμέως, είναι για το θεαθήναι ...

ΘΑΝΑΣΗΣ
|

Ενώ τα φασόν θέματα της τράπεζας θεμάτων δεν προσβάλλουν τους εκπαιδευτικούς...Ό,τι της συμφέρει και όπως τη συμφέρει...

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Αν η ΔΟΕ αφιέρωνε το χρόνο που αφιέρωσε για να δημιιυργησει αυτό που δημιούργησε, στο να κανει προτασεις για την ορθη εφαρμογή της αξιολόγησης τα πράγματαθα ήταν καλύτερα. Αυτά που έστειλαν μας προσβάλλουν ως εκπαιδευτικούς και υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.

Προσεβλήθην.
|

Αισθάνομαι προσβεβλημένος.

Iraklis
|

...έχουν προχωρήσει την αξιολόγηση... Από φόβο για τις συνέπειες κ. Κεραμέως, για αυτό την προχώρησα, γιατί έχω οικογένεια, θα παλέψω όμως να αλλάξει αυτή η κατάσταση που μόνο εσείς είστε υπεύθυνη για αυτό το χαμό που γίνεται στα σχολεία τώρα, αντί να διδάσκουμε, να κάνουμε σχεδόν κάθε μέρα συνεδριάσεις μετά το μάθημα και να εργαζόμαστε και στο σπίτι για να προλάβουμε... εσείς μπορεί να θέλετε τρομοκρατημένους εκπαιδευτικούς... εγώ όμως με 31 χρόνια υπηρεσίας και από σεβασμό στους μαθητές μου στα παιδιά μου και στον εαυτό μου θα αγωνιστώ να αλλάξει αυτή η κατάσταση στην εκπαίδευση. Δεν είναι συνδικαλιστής αλλά με προσβάλει η συμπεριφορά ααα και όχι μόνο στον ανώτερο εκπρόσωπο μου που αγωνίζεται για ένα καλύτερο αύριο.. το αποφασίζω και διατάζω έχει τελειώσει από καιρό... στις εθνικές εκλογές που θα ζητήσετε ξανά την ψήφο μας, να δούμε με τι μούτρα θα το κάνετε. Εγώ σας ψήφισα, εννοείται ότι έχω μετανιώσει,,, α, και κάτι ακόμη: σταματήστε να μου στέλνετε μηνύματα στο προσωπικό μου mail, για τις δήθεν επιτυχίες σας δεν με εκφράζετε πια. Ως εδώ, ένας φίλος σας

Λ.Λ
|

Ας μάθει η ηγεμών του υπουργείου ότι προβλητικό για τους εκπαιδευτικούς είναι να χρεώνονται ευθύνες που δεν τους ανήκουν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ