Μήλα» στην αυλή σχολείου στη Σύρο έπαιξε σήμερα το πρωί η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, στο πλαίσιο της διήμερης επίσκεψης στο νησί.
"Είχα να παίξω κάπου 30 χρόνια!", είπε στα παιδιά η υπουργός Παιδείας.
Δείτε το βίντεο που ακολουθεί:
Μία μαθήτρια απευθυνόμενη στην υπουργό ζήτησε το σχολείο της να έχει πισίνα και το χειμώνα να γίνεται παγοδρόμιο
Οι μαθητές Δημοτικού:
- παρουσίασαν στην υπουργό Παιδείας ρομποτάκια που είχαν φτιάξει στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων για την καλλιέργεια κολοκυθιού, και
- μίλησαν στην υπουργό για δράσεις που κάνουν για την ενσωμάτωση προσφύγων στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου:
- έδειξαν στην υπουργό το ηλιακό σύστημα που είχαν φτιάξει.
"Οι εκπαιδευτικοί μας και τα στελέχη μας, με μεράκι, με μεγάλη διάθεση προσφοράς προς τους μαθητές τους, μου διηγήθηκαν δράσεις που τρέχουν με τα παιδιά, μου έδωσαν πολύτιμη ανατροφοδότηση για τις νέες εκπαιδευτικές πολιτικές που εφαρμόζουμε στα σχολεία μας όπως τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο, τα Νέα Προγράμματα Σπουδών. Τους ευχαριστώ όλους για μία αξέχαστη και πολύτιμη επίσκεψη στα σχολεία της Σύρου" δήλωσε η Νίκη Κεραμέως.
Η υπουργός Παιδείας επισκέφθηκε 3 Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της Σύρου.
Ανάμεσα σ' αυτά ήταν και τα νεοσύστατα και συνδεδεμένα Πειραματικά Σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων, πιο συγκεκριμένα το 4ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης και το 6ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Ερμούπολης.
Εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για δράσεις που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της λειτουργίας των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.
Η Διευθύντρια του 4ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείο Ερμούπολης, κ. Ευαγγελία Παππά και η Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων της Π.Ε. Κυκλάδων και Εκπονήτρια Υλικού του ΙΕΠ για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες, κ Χρυσάννα Διαμαντή, παρουσία του Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων, κ.Χρ. Καφτηράνη. συζήτησαν με την Υπουργό για την αξία των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και τη σημασία της γενικευμένης εφαρμογής τους με έμφαση στην καλλιέργεια δεξιοτήτων.
Τόνισαν ότι «για την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής είναι σημαντικός ο χρόνος και κυρίως η αύξηση των ωρών των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε δίωρο στις τάξεις Ε' και ΣΤ' του Δημοτικού Σχολείου και στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου.
Χρειάζεται ο χρόνος να επαρκεί, ώστε ο σπόρος αυτών των δράσεων να αναπτυχθεί και να αφομοιωθεί ουσιαστικά από προεφήβους και έφηβους. Έτσι ώστε να μπορέσουν να αναπτύξουν δεξιότητες χρήσιμες δια βίου και να εξοπλιστούν στο ταξίδι της ζωής τους ως ενεργοί πολίτες, στις ηλικίες που τις χρειάζονται περισσότερο».
Η υπουργός, άκουσε πολύ προσεκτικά και σχολίασε ότι γνωρίζει την ανάγκη αυτή και ότι είναι δύσκολη η εύρεση αυτού του δίωρου όμως κατανοώντας τη σημασία του για την επιτυχία των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων υποσχέθηκε ότι θα προσπαθήσει να δώσει λύση. Παιδιά της Γ' τάξης του 4ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ερμούπολης μίλησαν και προσέφεραν έργο τους στην υπουργό για τις Αξίες της Ζωής: Αγάπη-Ενσυναίσθηση-Αποδοχή-Σεβασμό. Και παιδιά του 6ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου προσέφεραν κάρτες με ευχές και ζωγραφιές.
τα έχει ξεπεράσει προ πολλού