Εγκύκλιος για Παράλληλη Στήριξη για το διδ. έτος 2023-2024

Εγκύκλιο προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2023-2024, εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Α. Γεωργιάδης: Στην απεργία της ΟΙΕΛΕ συμμετείχαν μόνο 30 ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί σε σύνολο 9.000
- 179.580 οι αριστούχοι (18,1 – 20) μαθητές στο Γυμνάσιο-Λύκειο (σε σύνολο μαθητών 680.000) κατά το σχ. έτος 2022-23
- Αναστέλλεται η λειτουργία σε Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο στην Κέρκυρα
- Αναστέλλεται η λειτουργία Νηπιαγωγείου στη Ροδόπη
- Αναστέλλεται η λειτουργία Νηπιαγωγείου στη Λάρισα
- Σήμερα η ανακοίνωση βαθμολογίας των υποψηφίων των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ 2023
- Οι δράσεις του Πανεπιστημίου Πατρών
- Ένωση Ερευνητών: Η αντιμετώπιση των φυσικών κινδύνων απαιτεί συντονισμό και αξιοποίηση της έρευνας- Όχι ατελέσφορες εξα...
- ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ: “Η Κυβέρνηση υπονομεύει τον θεσμό της παράλληλης στήριξης”
- Εκπαιδευτές ΙΕΚ: Πρωτοφανές μη άνοιγμα Μητρώου για επικαιροποίηση προσόντων
Σχόλια (9)
Αφού έγινες και Σύμβουλος φαντάζομαι ότι θα γνωρίζεις πώς κλίνονται τα ονόματα:
- η κενοτομία (ναι, με ε!!!)
- η αερολογία (ΥΠΑΙΘ!!!)
- η γραφειοκρατία
- η ταλαιπωρία
Μήπως να το ξανασκεφτόσασταν όσοι δεν έχετε χρόνο να τα συμπληρώσετε;
@ΠΕ 60, Τι να πούμε και εμείς ....των Λυκείων που εκτός των Πανελλαδικών έχουμε πλέον και την τράπεζα θεμάτων να μας στοιχειώνει! Να μιλήσουμε για τα ΕΠΑΛ όπου οι συνθήκες είναι ... ανθυγιεινές και έχουν επιπρόσθετα και τα πτυχία!
Δυστυχώς μόνο γραφειοκρατία και τπτ άλλο. . . Να δείτε από Σεπτέμβρη με την αξιολόγηση για τι γραφειοκρατία μιλάμε. Επομένως, γιατί να τη θέλει ο κλάδος????? Τι θα βελτιώσει?? Γίνεται ρηχά και επιφανειακά. Χωρίς καμία βελτίωση...
Δυστυχώς...
Οι εγκύκλιος για τις Παράλληλες...είναι αποτρεπτικός στο να ζητήσεις παράλληλη. Δυστυχώς όσοι είναι μέσα στο Υπουργείο παιδείας δεν έχουν περάσει απο θέση Διευθυντή.
Τι να πούμε κι εμείς οι νηπιαγωγοί που τα κάνουμε όλα και συμφέρουμε. Και τάξη και καθόλου κενά και ετοιμάζουμε το δρόμο ώστε το Δημοτικό να τα βρει πιο εύκολα. Και μην πει κανείς ότι οι περιπτώσεις σε μας είναι λιγότερες. Τέσσερις αιτήσεις σε 32 παιδιά και περιμένουμε ακόμη γνωμάτευση για άλλες τέσσερις περιπτώσεις. Όσο για μείωση ωραρίου γελάνε και οι πέτρες.
Μετά από 12 χρόνια ως Διευθυντ΄ής πήρα και εγώ την απόφαση να σταματήσω το μαρτύριο αυτό και να δοκιμάσω την "τύχη" μου ως σχολικός σύμβουλος. Ξέφυγα μεν από τις καθημερινές ανατροπές της λειτουργίας του σχολείου και τις ευθύνες για τα πάντα, αλλά η γραφειοκρατία του Διευθυντή μπροστά στη γραφειοκρατία που απαιτεί για τους Συμβούλους η διαδικασία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και η αποτίμηση-ανατροφοδότηση των σχεδίων δράσης είναι απλ΄ώς μια Τετάρτη....
Δυστυχω΄ς όλο το σύστημα δομείται πάνω σε μια επίφαση καινοτομίας που μάλλον αναδεικνύεται σε σισύφειο μαρτύριο για όλους τους συμμετέχοντες, εκπαιδευτικούς και στελέχη εκπαίδευσης!
Η πιο παρανοϊκή και γραφειοκρατικολάγνα εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ. Είναι τόσο δύστροπη και υπερβολική έτσι ώστε να σε αποθαρρύνει από το να ζητάς Παράλληλη Στήριξη.
Και αυτά ο διευθυντής πάλι.
Έχει επωμιστει τα πάντα...χωρίς βοήθεια από πουθενά . Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει. Οι διευθυντές στα σχολεία είναι ήρωες. Ειλικρινά . Εγώ φέτος " αναγκαστικά " ανέλαβα χρέη διευθυντή( γιατί ο δικός μας έφυγε στη συνταξη) , εννοείται δεν ξανά έβαλα για να μαι απ του χρόνου...και ειδα από κοντά όλη την παράνοια που επικρατεί. Σιχάθηκα τη θέση. Ειλικρινά ζητάνε πάρα πολλα απ τους διευθυντές χωρίς καμία βοήθεια. Η ΔΟΕ ΘΑ έπρεπε να διεκδικεί καλύτερες συνθήκες για τους διευθυντές, καλύτερη αντιμετώπιση τους ( πρόσληψη βοηθου του έστω για κάποιες ώρες, σαν ωρομίσθιος δηλ γραμματειακή υποστήριξη, όχι να είναι εκπ/κος ) κι όχι μόνο που στρέφεται κατά της Αξιολόγησης.
Αντε παλι...ξεκιναει η παρανοια του συμππληρωματος όλων αυτών. . . Αρκεί να σας πω ότι είμαι διευθυντρια σε 12θεσιο κι έχω να συμπληρώσω για 9 μαθητές που χρήζουν παράλληλης στήριξης... ( νέες και ανανεώσεις). Όλα αυτά χωρίς γραμματέα στα σχολεία. Πάγιο αίτημα του κλάδου. Και παράλληλα τρέχουν 1.002 εκκρεμότητες, υποχρεώσεις. Υπουργείο, ακους;;;; Επιστάτη και γραμματέα σ ολα τα σχολεία!!!!!!!!!!! Ή μείωση του ωραρίου του υπ/ντη . Γιατί με τόσες ώρες μέσα στην τάξη δεν προλαβαίνει να προσφέρει υπηρεσίες...