Πρόεδρος ΑΣΕΠ για νέο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών: Υπάρχουν δυο επιλογές

80.000 αιτήσεις-6.000 ενστάσεις

17/07/2023

Άκουσε το άρθρο

"Το θέμα του γραπτού διαγωνισμού στην εκπαίδευση είναι ένα θέμα ηλεκτρικά φορτισμένο  και πολιτικά φορτισμένο. Προφανώς όταν κληθώ να καταθέσω τις απόψεις  μου θα τις καταθέσω αρμοδίως.Αυτό που εφαρμόζουμε τώρα είναι λάθος σύστημα".

Τα παραπάνω δήλωσε ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ Θάνος Παπαϊωάννου, μιλώντας στο κανάλι της Βουλής, και  πρότεινε :

  • Ή θα πάμε σε ένα πιο απλό σύστημα μοριοδότησης  και δεν θα μετράνε τα δεκάδες κριτήρια που υπάρχουν  και σε ένα πιο απλό σύστημα  καταγραφής των αιτήσεων,
  • Ή    υπάρχει η λύση του γραπτού διαγωνισμού.

"Δεν είναι εύκολο να σας πω ναι ή κατά του γραπτού διαγωνισμού, διότι πρέπει να απαντηθούν πολλά ερωτήματα" υπογράμμισε και σημείωσε:

  • Πρώτον θα μιλάμε για τον γραπτό διαγωνισμό που     ο Φιλόλογος θα εξεταστεί στα Αρχαία ;
  • Μιλάμε για ένα γραπτό διαγωνισμό που ο φιλόλογος και ο Μαθηματικός να  να εξεταστούν στα ίδια θέματα παιδαγωγικής;
  • Μιλάμε για έναν γραπτό διαγωνισμό δεξιοτήτων;
  • Έχει πολλά θέματα προς διάλογο.
  • Ελπίζω ο διάλογος να μην είναι φορτισμένος

80.000 αιτήσεις-6.000 ενστάσεις

Σχετικά με  την κατάταξη των εκπαιδευτικών στους πίνακες προσλήψεων ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ, είπε τα εξής:

Τελειώσαμε  τη διαδικασία κατάταξης  των εκπαιδευτικών για την Ειδική Αγωγή . 80.000 αιτούντες προς κατάταξη .  Πάνω από 6.000 ενστάσεις.  

Δημοσιογράφος: Πόση καθυστέρηση σημαίνει αυτό;
 
Πρόεδρος ΑΣΕΠ: Η Προκήρυξη βγήκε  το Φθινόπωρο και τελείωσε προχθές.  12.000 σελίδες αποφάσεων του ΑΣΕΠ επί των ενστάσεων αυτών.Οι μισές από αυτές τις ενστάσεις ήταν οι ίδιες που είχαμε και πριν δυο χρόνια.Παιδαγωγική Επάρκεια και Σεμινάρια.Η Παιδαγωγική Επάρκεια είναι μι α πονεμένη ιστορία στο ελληνικό δημόσιο, ειδικά στο εκπαιδευτικό σύστημα, πως αποδεικνύεται, τι σημαίνει κλπ, Τα δε Σεμινάρια είναι πολύ απλό το θέμα. Κάθε Πανεπιστήμιο δίνει τη δικιά του Βεβαίωση   .

Σχόλια (24)

@Μαρινα 20 Ιουλ 2023 11:38
|

Σε καμια σοβαρή χώρα που γνωρίζω (Βρετανια, Γερμανία, Γαλλία, Σουηδία, Ελβετία, Νορβηγία, Φιλανδία) το πτυχίο δε δίνει αυτόματη άδεια διδασκαλίας. Στη Γερμανία ειδικά υπάρχει διαφορετικό πτυχίο για δασκάλους/καθηγητές Μαθημαιτκών/Φυσικής/Πληροφορικής/Φιλολογίας κτλ. και διαφορετικό πτυχίο για Μαθηματικούς/Φυσικούς/Πληροφορικούς/Φιλολόγους κτλ. Αυτές οι χώρες με τόσο αξιοζήλευτα πανεπιστήμια γιατί δε δίνουν αυτόματη άδεια διδασκαλίας στους αποφοίτους τους;

Μαρινα
|

Η θέση του αναπληρωτή όντως είναι ελληνικό φαινόμενο,διότι στα σύγχρονα κράτη όταν υπάρχει ανάγκη καλύπτεται από μόνιμο προσωπικό. Το ότι αναπληρωνω τον εαυτό μου συνεπώς δε θα έπρεπε να υφίσταται. Εξ ορισμού με το πτυχίο μου θα έπρεπε το κράτος να φροντίσει για την επαγγελματική μου αποκατάσταση. Αλλιώς ας καταργηθούν τα ΑΕΙ. Και ξαναρωτώ. Οι γιατροί δίνουν ΑΣΕΠ για την πρόσληψη τους στο δημόσιο;

Χρήστος
|

Η συνάφεια των μεταπτυχιακών ή των διδακτορικών τίτλων στην διδακτική δεν πρέπει να εξεταστεί από το υπουργείο; Δηλαδή ο οποιοσδήποτε έχει ένα μεταπτυχιακό η διδακτορικό τίτλο σε άσχετο αντικείμενο π.χ φαρμακευτική τον κάνει και ικανό δάσκαλο; Εννοείται και το αντίστροφο ισχύει.

Μάχιμος εκπαιδευτικός
|

@Αρης 17 Ιουλ 2023 22:24
Ωραία το ΑΣΕΠ και όχι ο ΑΣΕΠ όπως ο χαμάλης και όχι ο χαμάλις. Αν και δε νομίζω πως έχουν σημασία αυτά.
Δεν βλέπετε και εσείς, όπως πολλοί άλλοι, ότι γίνεται συζήτηση για το που θα εξετάζονται όσοι επιθυμούν να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί σε δημόσιο σχολείο. Αν διαβάσετε το άρθρο ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ δηλώνει ότι η θεματολογία του διαγωνισμού είναι λάθος και θα κάνει προτάσεις. Εγώ απλά εξέφρασα τη γνώμη μου ως προς το τι θα έπρεπε να εξετάζει το ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να γίνεται πιο σωστή δουλειά στα σχολεία.

Δεν θα ήθελα να σχολιάσω το γεγονός ότι δεν θέλετε να συμμετέχετε στο μοίρασμα βιβλίων των μαθητών.
Όσο για το "τα γραφειοκρατικά τα κάνει ο δ/ντής, υποδ/ντές, γραμματείς κλπ. Τα λίγα εξωδιδακτικά μοιράζονται εξαρχής και οι ρόλοι είναι ξεκάθαροι." Όλα τα σχολεία δεν έχουν υποδιευθυντή, όσο για γραμματεία πείτε μας πόσα σχολεία έχουν, είναι ένα χρόνιο αίτημα το να υπάρχει γραμματέας σε κάθε σχολείο. Και φυσικά τα εξωδιδακτικά μόνο λίγα δεν είναι.
Θεωρώ αδιανόητο διευθυντής να μην γνωρίζει την εκπαιδευτική νομοθεσία, από τη στιγμή που ανάμεσα στις υποχρεώσεις του είναι να ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς για την τρέχουσα νομοθεσία. Εκτός αν εννοείτε ότι συμβουλεύεται κανείς τον Έπαφο για θέματα που συναντά σπάνια.

ΑΣΕΠ λοιπόν για να πάψουν κάποιοι που έχουν πτυχίο και τυπικά προσόντα να προσπαθούν να μπουν στην εκπαίδευση
Όποιος επιθυμεί να εργάζεται ως εκπαιδευτικός θα πρέπει να γνωρίζει όλο το πλαίσιο εργασίας του, τα δικαιώματα του και τις υποχρεώσεις του.

@ΔΕΠ 19 Ιουλ 2023 10:42
|

Τί εξωδιδακτικό έργο γίνεται στα γενικά λύκεια; Στα ΕΠΑΛ επίσης είναι απαραίτητες συγκεκριμένες δεξιότητες διδακτικής φύσης, όχι διδακτορικά στην αστροφυσική ή τη μεταβυζαντινή ποιητική άνθηση.

Πιτσιφλής
|

@ ΔΕΠ
Εύλογος ο προβληματισμός σας. Το σημαντικό είναι το διδακτικό έργο σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης και θα έπρεπε η Πολιτεία να προβάλλει αυτή τη θέση και να οδηγεί αναπόφευκτα όλους προς αυτή την κατεύθυνση. Αρκεί μία υψηλή μοριοδότηση στα σημαντικά και μια χαμηλή στα δευτερεύοντα. Αλλά σκέφτονται την γκρίνια ορισμένων και αναβάλλουν διαρκώς μια αναγκαία ποιοτική παρέμβαση. Ελπίζω ο Πιέρ να βάλει ένα τέλος κι ας κλάψουν πολύ, πολλοί...

@ΔΕΠ
|

Γιατί η θέση δεν είναι μόνο διδακτική, υφίσταται και το εξωδιδακτικο έργο. Επίσης στα ΕΠΑΛ υφίστανται τα θεωρητικά και εργαστηριακά μαθήματα ειδικοτητας, μέσω των οποίων δίνεται και το πτυχίο εκάστου ειδικότητας τεχνικού ή βοηθού.

Ίσως είναι σαν να λέμε, την κενη θεση για διδακτορικο στο αντικειμενο Α θα την καλύψει ο υποψήφιος με διδακτορικό στο αντικείμενο Β ή θα βαλουμε 3 σειρες τίτλο τύπου "με έμφαση στο..., κ.λπ., γιατί είναι "ο γνωστός μας"!

ΔΕΠ
|

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα διδακτορικά εκτός της διδακτικής ενός αντικειμένου πρέπει να συντελούν στη μοριοδότηση για πλήρωση διδακτικής θέσης. Είναι σα να λέμε ότι ο Μέσι πρέπει να πάρει θέση για το ντραφτ του NBA.

Κριτής
|

Τι πιο δίκαιο από το να καλύπτονται όσες θέσεις χρειάζονται στην Πολιτεία από ένα διαγωνισμό…Δηλαδή επειδή κάποιος πήγε αναπληρωτής κάποιο διάστημα αυτόματα ζητά να διορίζεται? Από που προκύπτει αυτό? Επιλογή του καθενός να εργαστεί ως αναπληρωτής ή όχι..εξάλλου αναπληρώνω σημαίνει ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ συγκεκριμένο και πουθενά δεν νοείται ο διορισμός στην εξίσωση. Δεν λένε στην προκήρυξη πάνε και θα σε διορίσω!!
Το καλύτερο όπως παντού στον κόσμο είναι η αξιολόγηση όλων…μόνιμων και μη…όπως καθημερινά ο επαγγελματίας αξιολογείται, όπως εμείς αξιολογούμε και επιλέγουμε υπηρεσίες, προϊόντα και όπως αξιολογούμε τους μαθητές μας..
Γραπτός ΑΣΕΠ με κριτήρια γνωστικά και παιδαγωγικά και ποσόστωση επι ίσων…
Εννοώ πολύτεκνοι συναγωνίζονται με πολύτεκνους και καλύπτουν πχ το 25% των θέσεων που θα διοριστούν Μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί ανάλογα κ.ο.κ.

Μαρινα
|

Και φυσικά πάλι ο ΑΣΕΠ δεν είναι αρκετός. Αφού παλι δεν κρίνεσαι άξιος... Είναι και η αξιολόγηση στη μέση... Τα σχόλια είναι περιττά. Οι γιατροί δηλαδή δίνουν ΑΣΕΠ για τον διορισμό τους στο δημόσιο;;;; Με ένα πτυχίο είναι δυνατόν να διορίζονται σε δημόσιο νοσοκομείο;;

Μαρινα
|

Εντυπωσιακα τραγικό το γεγονός ότι υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος υπέρ του διαγωνισμού.Οσο υπηρετούσαν το ελληνικό δημόσιο και τα παιδιά του λαού σε κάθε ξερονήσι και λεφτά ψίχουλα ήταν καλά. Ξαφνικά, πρέπει να αποδείξουν για πολλοστή φορά ότι αξίζουν για μια θέση των εφτακοσιων ευρώ. Δεν ντρέπεστε καθόλου; Όταν έδινα πανελλήνιες δεν κρίθηκα αξία; Όταν έδινα 4 χρόνια εξεταστικές δεν κρίθηκα αξια; Όταν έδινα 2 χρόνια εξετάσεις στο μάστερ πάλι δεν κρίθηκα αξία; Για να μη θίξω τα υπόλοιπα πτυχία. Και ναι κυρίες και κύριοι το ότι πήρα πτυχίο πτδε του ΕΚΠΑ με βαθμό πτυχίου 9.50 σημαίνει ότι είμαι εκπαιδευτικός. Τέλος. Αλλιώς να μη σπουδάζουμε. Όσον αφορά στο πρόγραμμα της ΝΔ το 20 τοις εκατό του ελληνικού πληθυσμού το ψήφισε.Ξερει άραγε κάποιος μαθηματικά;

Αρης @ Μάχιμος εκπαιδευτικός
|

Νομίζω, αγαπητέ, ότι συγχέεις κάποια πράγματα. Καταρχή το (και όχι ο) ΑΣΕΠ εξετάζει κυρίως γνωστικές ικανότητες και όχι ευσυνειδησία στην καθημερινότητα του σχολείου. Επομένως, μοιραία θα έλεγα, κάποιοι εργάζονται πιο πολύ και κάποιοι μένουν πίσω στα εξωδιδακτικά καθήκοντα. Είναι και θέμα προσωπικής ηθικής: εγώ π.χ. ως φιλόλογος με πάνω από 25 χρόνια, αρνούμαι να κάνω το χαμάλι και να κουβαλάω βιβλία μέσα στο Σεπτέμβρη για να μοιράσω στα παιδιά. Κάποιοι συνάδελφοι το κάνουν. Δεν τους κατηγορώ, απλώς εγώ δεν το κάνω. Γενικώς όμως είναι δύσκολο στο σχολείο κάποιοι να δουλεύουν υπέρ των άλλων, αφού οι ρόλοι σχεδόν εξαντλούνται στην τάξη, ενώ τα γραφειοκρατικά τα κάνει ο δ/ντής, υποδ/ντές, γραμματείς κλπ. Τα λίγα εξωδιδακτικά μοιράζονται εξαρχής και οι ρόλοι είναι ξεκάθαροι. Όσον αφορά τη νομοθεσία είσαι μάλλον λίγο μακριά από την πραγματικότητα, αφού και στις συνεντεύξεις των δ/ντών λίγα ερωτώνται περί νομοθεσίας και αυτά είναι τα τετριμμένα. Κανένας λόγος δεν υπάρχει να γνωρίζει τη νομοθεσία ο εκπαιδευτικός (εκτός των αφορώντων τη δουλειά του), αφού κι οι δ/ντές, όταν προκύπτει θέμα, τρέχουν στον Έπαφο. Άρα όταν μιλάμε για εξετάσεις, εννοούμε γνώσεις πάνω στην επιστήμη μας και στα παιδαγωγικά ασφαλώς και γι' αυτό το θέμα έχω εκφράσει τις θέσεις μου σε άλλο σχόλιο.

Νικ
|

Αργά ΄ή γρήγορα το πλήθος των αποφοίτων θα οδηγήσει στον τρόπο προσλήψεων της υπόλοιπης Ευρώπης: Κάθε χρόνο διαγωνισμός αλλά κατα περιφέρεια χωρις δυνατότητα μετάθεσης σε άλλη. Αυτό για τους μόνιμους. Για τους αναπληρωτές τοπική πρόσληψη βάσει προσόντων.

Μάχιμος εκπαιδευτικός
|

@pakis
Δεν μπερδεύω τίποτα. Το ότι έχει κανείς πτυχία και μεταπτυχιακά δεν τον κάνει αυτόματα εκπαιδευτικό. Και εγώ έχω πτυχίο, μεταπτυχιακό, πτυχία ξένων γλωσσών, ΤΠΕ Β, ένα σωρό σεμινάρια και μετά από 20 χρόνια εξακολουθώ να κάνω κι άλλα. Αυτά με βοηθούν και με κάνουν καλύτερη κυρίως στο γνωστικό μου αντικείμενο. Το σχολείο όμως δεν είναι φροντιστήριο, εκεί ΄υπάρχουν και άλλες υποχρεώσεις. Ποιος σας είπε ότι θέλω να συνεχίσω να καλύπτω τους ανεπαρκείς συναδέλφους και να φορτώνομαι τη δουλειά τους. Γιατί αυτό κάνω μέχρι τώρα, καθαρά από φιλότιμο και ενσυναισθηση απέναντι στους μαθητές.

Οπότε εγώ γνωρίζω πάρα πολύ καλά τι σημαίνει εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο και ποιες αρμοδιότητες έχει ο κάθε εκπαιδευτικός, εσείς τις γνωρίζετε? Ή έχετε κα΄νει σημαία το "έχω πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλώσσες κτλ άρα de facto εργάζομαι ως εκπαιδευτικός".

Μετά από τόσα χρόνια στα σχολεία έχω δει πολλά στραβά, τα οποία πληρώνουμε οι φιλότιμοι.

Αν γνωρίζει κανείς τις υποχρεώσεις του εκπαιδευτικού και το πλαίσιο λειτουργίας των σχολείων δεν πρέπει να φοβάται τον ΑΣΕΠ αλλά να τον ζητά, για να κάνει την εργασιακή του καθημερινότητα πιο εύκολη.

pakis
|

@ Μάχιμος εκπαιδευτικός18 Ιουλ 2023 09:05
Μην μπερδεύεις όλους με τον εαυτό σου.
Όλοι οι υποψήφιοι αναπληρωτές έχουν ένα πτυχίο τριτοβάθμιας που υποτιμάς, έχουν παιδαγωγική επάρκεια, μεταπτυχιακά, διδακτορικό, ξένες γλώσσες, σεμινάρια, δεύτερο πτυχίο τριτοβάθμιας … και προϋπηρεσία σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.
Μας λένε τώρα ότι θα μας κρίνει ένας διαγωνισμός ΑΣΕΠ με copy/paste ερωτήσεις βλέπε 1Γ/2022 και 2Γ/2022 το χάλι.

Μάχιμος εκπαιδευτικός
|

1,Εξέταση σε θέματα παιδαγωγικής
2.Εξεταση δεξιοτήτων
3. Εξέταση στην ισχύουσα εκπαιδευτική νομοθεσία και στο πως εφαρμόζεται

Αυτά χθες!!!!! Αλλά ζούμε στην Ελλάδα και ότι δηλώσεις είσαι. Το ότι κάποιος έχει πτυχίο Τριτοβάθμιας δεν τον κάνει αυτόματα εκπαιδευτικό. Υπάρχουν πολλοί ανάμεσα μας που δεν ξέρουν τα βασικά, όπως τι σημαίνει Συνεδρίαση Συλλόγου (πχ να σου λέει ο άλλος "εγώ έχω μια υποχρέωση και δεν θα μπορέσω να μείνω στο σύλλογο"), συμπλήρωση απουσιολογιου και βιβλίου ύλης (πχ να ρωτάει συνάδελφος πως συμπληρώνονται και τελικά να τα συμπληρώνει πάντα λαθος, απλά tragic, και όταν ήμασταν μαθητές τα ίδια ήταν), να μη γνωρίζουν τι ισχύει με τις απουσίες των μαθητών (πχ να έρχεται γονέας και να μην ξέρουν να του απαντήσουν ή να λένε ανακρίβειες στους μαθητές και να δημιουργούν προβλήματα στο σχολικό περιβάλλον).
Και πολλά άλλα, μπορώ να γράψω βιβλίο.
Εργάζομαι σε Δημόσιο σχολείο δεν σημαίνει, πάω κάνω μόνο το μάθημα μου και φεύγω, το δημόσιο σχολείο δεν είναι φροντιστήριο. Και οι συνάδελφοι που είναι ελλιπείς ως προς τις υποχρεώσεις τους, ουσιαστικά επιβαρύνουν τους υπόλοιπους.

Οπότε ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ αλλά με θεματολογία που θα στέλνει άτομα στα σχολεία τα οποία θεωρητικά τουλάχιστον θα γνωρίζουν τις υποχρεώσεις τους.

Φιλελεύθερος
|

@Λια
Το νέο προσχέδιο διορισμών έχει πολλές φορές παρουσιαστεί και στο esos. Λυπάμαι αν δεν ξέρετε τι ψηφίζετε. Ξεκινήστε διάβασμα για τον ΑΣΕΠ που έρχεται.

Αρης @ φιλελεύθερος
|

Φιλελεύθερε, είμαστε ίσως η μοναδική χώρα στον κόσμο που έχουμε αναγάγει τις εξετάσεις σε εθνικό ζήτημα. Στις πανελλαδικές π.χ. σταματούν τα πάντα λες κι έχουμε πόλεμο και κάθε μέρα πρώτο θέμα στα δελτία είναι τα θέματα κι οι τσακωμοί πάνω στις πιθανές απαντήσεις των θεμάτων. Και ασφαλώς κάθε χρόνο σιχτιρίζουμε τις εξετάσεις αυτές ως ψυχοφθόρες για τους μαθητές με το επιχείρημα πάντοτε ότι δε μπορεί όλα να εξαρτώνται από ένα τριωρο, τη στιγμή που έχουν προηγηθεί τρία χρόνια σπουδών και εξετάσεων στα λύκεια. Τώρα πάμε να το εφαρμόσουμε 2η φορά και χειρότερη, αφού διακυβεύονται σοβαρότερα ζητήματα, και μάλιστα όταν οι υποψήφιοι προς διορισμό έχουν περάσει διά πυρός και σιδήρου για τη συγκέντρωση των προσόντων τους. Τελικά θα πρέπει, όπως οι Μουσουλμάνοι έχουν κάθε χρόνο το Ραμαζάνι, εμείς κάθε Ιούνιο π.χ. να διακόπτουμε τα πάντα και να αλληλοεξεταζόμαστε σε πανελλήνια κλίμακα σε όλους τους τομείς. Και επειδή δηλώνεις φιλελεύθερος, αυτό το σύστημα δε θυμίζει κάτι από ανατολική Ευρώπη πριν από κάποιες δεκαετίες;

Λια
|

Ο λαός δεν ψήφισε αυτό διότι δεν αναφέρεται πουθενά στο πρόγραμμα της ΝΔ. Αν αναφέρεται κάπου παρακαλω να το παραθεσετε. Άραγε αν εφαρμοστεί σημαίνει ότι ο λαός εξαπατήθηκε

Φιλελεύθερος
|

@Mariow
Το πρόγραμμα της ΝΔ έλεγε ξεκάθαρα γραπτή εξέταση μέσω ΑΣΕΠ. Το προσχέδιο το είχε ήδη παρουσιάσει η μέγιστη Κεραμεως.

Mariow
|

@ Φιλελεύθερος
Από που τεκμαίρετε ότι ο λαός ψήφισε να διορίζονται οι εκπαιδευτικοί με εξετάσεις μέχρι να σβήσει ο ήλιος, να εξετάζονται στο γνωστικό αντικείμενο και σε διαφορετικά θέματα παιδαγωγικής ανάλογα με το αντικείμενο;
Έγραφε το πρόγραμμα της ΝΔ τέτοιες ανοησίες;
Στο μυαλό σου .
Ξαναδιάβασε το

Τραίνο πάμε μου φαίνεται
|

Τόσο η δήλωση του κου Προέδρου του ΑΣΕΠ περί συστήματος διορισμών, όσο και οι τέσσερεις δηλώσεις του κου Υπουργού Παιδείας
- περί δημοσιοποίησης των βαθμολογικών επιδόσεων κάθε σχολείου στις Πανελλαδικές (λες και δίνουν Πανελλαδικές τα σχολεία και όχι οι μαθητές),
- περί ελεύθερης επιλογής σχολείου μόνο όπου υπάρχουν κενές θέσεις (σαν να λες, καθίστε όπου θέλετε στο λεωφορείο αλλά όχι στις θέσεις που κάθετε άλλος) και με κανόνες (λες και θα έκανε ο καθένας, ότι και όπως ήθελε και νόμιζε),
- περί εισαγωγής της ΤΝ στα δικά μας προγράμματα σπουδών, επειδή έτσι γίνεται "διεθνώς" (λες και είμαστε κι εμείς "διεθνώς".... ή έστω πανέτοιμοι σε υποδομές, προσωπικό και μέσα),
- περί σχεδίων ασφαλείας ανά ΑΕΙ (ασφάλεια à la carte θα το έλεγαν στα Γαλλικά?) και παρέμβαση της αστυνομίας αν χρειαστεί (λες και διαφορετικά θα παρέμβαινε, ενώ δεν θα χρειαζόταν?),
μου γέννησαν ΕΝΑ και μόνο ερώτημα : Μήπως "Πάμε κι όπου βγει"?

μπαχαλο?
|

αυτο μας λεει για τους αριστους (χωρις αντιπολιτευση)

Φιλελεύθερος
|

Δεν υπάρχει δίλημμα. Εξετάσεις για όλους μέχρι να σβήσει ο ήλιος. Ούτε αναπληρωτής χωρίς επιτυχία σε γραπτές εξετάσεις. Εξέταση του γνωστικού αντικειμένου και φυσικά εξέταση σε διαφορετικά θέματα παιδαγωγικής ανάλογα το αντικείμενο. Ο λαός αυτό ψήφισε και αυτό θέλει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ