Υπερψηφίστηκε το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας

Υπέρ ψήφισαν 159 Βουλευτές , ενώ με πάνω από 180 ψήφους υπερψηφίστηκαν αρκετά άρθρα για τα δημόσια Πανεπιστήμια.

09/03/2024

Ενημερώθηκε: 09/03/2024, 09:50

Άκουσε το άρθρο

Υπερψηφίστηκε στην ολομέλεια της Βουλής το πολυνομοσχέδιο του   υπουργείου   Παιδείας  «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου – Πλαίσιο λειτουργίας  Μη Κερδοσκοπικών Παραρτημάτων Ξένων Πανεπιστημίων».

  • Υπέρ ψήφισαν 159 Βουλευτές (158 της ΝΔ και μία του ανεξάρτητου βουλευτή Χάρη Κατσιβαρδά)
  • Όχι 129, και
  • Παρόν 11
  • Σύνολο 299

 Με  πάνω από 180 ψήφους υπερψηφίστηκαν  αρκετά άρθρα για τα δημόσια Πανεπιστήμια.

 Μεγάλης αποδοχής έτυχε η τροπολογία για την αύξηση του φοιτητικού στεγαστικού επιδόματος   κατά 500 ευρώ ετησίως για τους φοιτητές που φοιτούν στα Περιφερειακά ΑΕΙ , η  οποία υπερψηφίστηκε με 244 υπέρ, 25 κατά, και 30 παρών .

Ίδια αποδοχή από τους Βουλευτές είχαν και τα   άρθρα που αφορούν  το  Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ) , το Ελληνικο Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) , καθώς και πολλά  άρθρα  για  την ενίσχυση των ΑΕΙ.

"Παρών" δήλωσαν οι δέκα Βουλευτές της Κονοβουλευτικής Ομάδας Σπαρτιάτες και ο ανεξάρτητος Βουλευτής Μ. Χουρδάκης.

Το ηλεκτρονικό σύστημα έδειξε  "απούσα"  στην επί της αρχής ψηφοφορία", την Βουλευτή  του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Ν. Κασιμάτη, η οποία,μάλλον,  από λάθος της, δεν καταχωρίστηκε η  την αρνητική ψήφος της  , την οποία απέστειλε με επιστολή στο προεδρείο της Βουλής. Η ίδια . ωστόσο, ψήφισε κανονικά επί των άρθρων.

Η ονομαστική ηλεκτρονική ψηφοφορία   ξεκίνησε περίπου στις 10 το βράδυ της Παρασκευής και ολοκληρώθηκε μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα.

Η ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας καθυστέρησε  διότι η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας καθώς και οι Βουλευτές της Τζώρτζια Κεφαλά και Ελένη Καρεγεωργοπούλου,πριν ψηφίσουν διάβασαν  μια προς μία τις 205 διατάξεις του πολυνομοσχεδίου, προκειμένου να αποφασίσουν ποια άρθρα  θα υπερψηφίσουν.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η ψηφοφορία να ολοκληρωθεί   στις 11.15  και η διαδικασία της καταμέτρησης μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα.

Το νομοσχέδιο μόλις καθαρογραφεί στη Βουλή , με τις δεκάδες νομοτεχνικές βελτιώσεις που κατέθεσε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκη θα σταλεί προς δημοσίευση στο Εθνικό Τυπογραφείο. Αυτό εκτιμάται ότι θα  γίνει στις αρχές της  ερχόμενης εβδομάδας.
 

Σχόλια (27)

Με τα παραρτήματα, μην έχουμε ατυχήματα
|

@Σχολιαστήςς 10 Μαρ 2024 13:33
- Για την "πραγματικότητα" της μεταλυκειακής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, έκανε λόγο στη Βουλή ο ίδιος ο Υπουργός και τη χαρακτήρισε "El Dorado". Εμπόδισε κανείς την κυβέρνηση από το 2019 (ή την προηγούμενη από το 2015) να το ελέγξουν την κατάσταση ως όφειλαν? Πως θέλετε λοιπόν να πιστέψω-εμπιστευτώ, ότι θα γίνει τώρα με τα παραρτήματα? Ή μήπως επειδή ο νόμος θέτει "πολύ αυστηρό πλαίσιο", σημαίνει ότι έτσι διασφαλίζεται οπωσδήποτε η εύρυθμη και νόμιμη λειτουργία τους? Αυστηρό πλαίσιο και έλεγχο, μας διαβεβαίωναν(sic) ότι είχαν και οι κανόνες λειτουργίας στα τραίνα σας θυμίζω. Πόσα ελληνικά El Dorado σε οποιοδήποτε κλάδο-τομέα έκλεισαν άλλωστε μέχρι σήμερα?
- Χαρτογράφηση των Συλλόγων ΔΕΠ της χώρας δεν είμαι σε θέση να κάνω, πολλώ δε μάλλον να παρουσιάσω ποσοστά συμμετοχής στις ανακοινώσεις και να τις συσχετίσω-αποδώσω σε "κομματικές διασυνδέσεις και φιλοδοξίες". Ομοίως, δεν θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί άραγε το ίδιο, για κάποιους που δεν συμμετείχαν στις ανακοινώσεις? Καταλαβαίνω αυτό που λέτε για τα όργανα διοίκησης των πανεπιστημίων, όμως δεν νομίζω ότι όλα όσα τάχθηκαν κατά των παραρτημάτων, δεν εξέφρασαν ελεύθερα την άποψή τους αλλά πιέστηκαν από κανέναν.
- Δε θυμάμαι ούτε η κυβέρνηση να πρότεινε προεκλογικά ούτε φυσικά και να "επιδοκίμασε στις εκλογές ο κυρίαρχος λαός" τα μη κρατικά - μη ιδιωτικά - μη κερδοσκοπικά - με δίδακτρα - παραρτήματα ξένων ιδιωτικών πανεπιστημίων. Και ποιο είναι τελικά το "καλό του συνόλου της κοινωνίας"? Ένα δημόσιο πανεπιστήμιο που απευθύνεται και ωφελεί τους πολλούς και από όλα τα κοινωνικά και οικονομικά στρώματα ή ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο που απευθύνεται και ωφελεί κάποιος λίγους? Κι άντε, το "επιδέξιοι βολεμένοι" να το ερμηνεύσω όπως θέλετε και σας αρέσει. Αυτούς που παραπλανούν και παρασύρουν τους φοιτητές, πως να το ερμηνεύσω? Αυτούς που παραπλανούν και παρασύρουν μια ολόκληρη χώρα?
ΥΓ. Δυστυχώς στη χώρα του "πάμε κι όπου βγει" και των μεγάλων συμφερόντων των λίγων, δεν τρέφουμε πλέον αυταπάτες. Η κατάσταση στη δημόσια υγεία είναι παραπάνω από ενδεικτική και ζοφερή, για το μέλλον και της δημόσιας εκπαίδευσης (της πανεπιστημιακής για αρχή)....

Σχολιαστήςς
|

@ Με τα παραρτήματα, μην έχουμε ατυχήματα | 9 Μαρ 2024 23:43

Το ζήτημα δεν είναι ποιος λέει τι, αλλά αν αυτά που λέει είναι πραγματικότητα ή όχι.
Η τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα κολέγια με κατοχυρωμένη επαγγελματική αναγνώριση ισοδύναμη με πανεπιστημιακά πτυχία, χωρίς συνταγματικές ενστάσεις, είναι μια πραγματικότητα. Αν νομίζετε ότι αφορά μόνο τη σημερινή κυβέρνηση ας κάνετε μια αναζήτηση στο ίντερνετ για "αναγνώριση κολεγίων επί ΣΥΡΙΖΑ".
Προσωπικά μελέτησα το νομοσχέδιο και έχει πολύ αυστηρό πλαίσιο που βελτιώθηκε έως την τελευταία στιγμή. Θετική η υπερψήφιση ή το παρών σε διάφορα άρθρα από την Πλεύση Ελευθερίας.
Δεν μπορώ να ερμηνεύσω τους πανεπιστημιακούς, αλλά ούτε αποδέχομαι το δικό σας συμπέρασμα. Κατ’ αρχάς δεν θεωρώ καμία κατηγορία εργαζομένων "υπεράνθρωπους" που δεν τους αγγίζει η ανασφάλεια για αλλαγές – ειδικά αν προκαλούν επαύξηση του ανταγωνισμού - στον ευρύτερο εργασιακό τους χώρο. Δεν έχει υπάρξει κανείς νόμος για την ανώτατη εκπαίδευση χωρίς να εμφανίζονται αντιρρήσεις των υπηρετούντων πανεπιστημιακών. Βαρύγδουπες αντιρρήσεις περί αντιδημοκρατικότητας είχαμε ακόμα και όταν περιορίστηκε η ισότιμη, με τους καθηγητές, συμμετοχή των φοιτητών στην εκλογή των οργάνων διοίκησης! Το "βολεμένοι" να το ερμηνεύσετε διασταλτικά, από ευχαριστημένοι έως προσαρμοσμένοι ή συμβιβασμένοι.
Έχετε προσωπική άποψη αν το ποσοστό των καθηγητών που συμμετέχει στις μαχητικές ανακοινώσεις των Συλλόγων ΔΕΠ υπερβαίνει ένα 10-15%, και κατά πόσο δεν σχετίζονται με κομματικές διασυνδέσεις και φιλοδοξίες; Νομίζω οι σοβαρότεροι πανεπιστημιακοί αδιαφορούν, είναι αφοσιωμένοι στο ακαδημαϊκό τους έργο και την πρόοδο των φοιτητών τους και ενοχλούνται από οποιαδήποτε αναταραχή τα καταστρέφει. Σε αυτό στοχεύει και η βία και παρανομία των καταλήψεων ... και η απειλή της αριστερής αντιπολίτευσης για τη συνέχεια.
Ας πάμε και στα όργανα διοίκησης των πανεπιστημίων. Έχετε άποψη κατά πόσο θέλει να μπλέξει κανείς με τους χούλιγκαν-μπαχαλάκηδες του φοιτητικού συνδικαλισμού εκφράζοντας ελεύθερα την άποψή του, όταν είναι αντίθετη; Διαβάσατε για τις επιθέσεις στην κατοικία του κοσμήτορα της Νομικής ΑΠΘ, στο σπίτι του Υπουργού; Για ψάξτε στο διαδίκτυο με τα ονόματα του κοσμήτορα της Νομικής ΑΠΘ και του Πρύτανη του ΕΜΠ.
Θεωρώ σίγουρο πως πολλοί πανεπιστημιακοί ελπίζουν ότι η ανταγωνιστική απειλή ιδιωτικών πανεπιστημίων θα μπορούσε να ανακόψει τις αυτοκαταστροφικές πρακτικές και νοοτροπίες στα δημόσια.
Σε κάθε περίπτωση, μια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση οφείλει να πολιτεύεται για το καλό του συνόλου της κοινωνίας, σύμφωνα με την πολιτική που πρότεινε και επιδοκίμασε στις εκλογές ο κυρίαρχος λαός.

ΔΜ
|

Θετική εξέλιξη η ψήφιση του νόμου. Το επιχείρημα , πρόφαση, περί αναθεώρησης του Συντάγματος είναι τουλάχιστον υποκριτικό αφού στην προηγούμενη Βουλή που μπορούσε να ψηφιστεί, απορρίφθηκε από την αντιπολίτευση . Άρα ...στρουθοκμηλισμος με μπόλικη δόση λαϊκισμού.

Με τα παραρτήματα, μην έχουμε ατυχήματα
|

@@Γιορτή της Δημοκρατίας (της Νέας)
Εσείς γνωρίζετε εάν η πλειοψηφία είναι υπέρ? "Τους ρωτήσατε έναν προς έναν και μια προς μία και ένα προς ένα"? Οι εκλογές δεν είναι η κολυμβήθρα του Σιλωάμ. Οι πολίτες ψήφισαν για να εκλέξουν κυβέρνηση.... κι όχι για να νομοθετήσει για πανεπιστημιακά "παραρτήματα" λες και πρόκειται για εμπορικές αντιπροσωπίες.
@Σχολιαστήςς
Εκφράζετε ευσεβείς πόθους και επαναλαμβάνετε κάποια από τα επιχειρήματα της κυβέρνησης. Ας πούμε ότι οι υπόλοιποι δεν καταλάβαμε ότι πρόκειται "για το καλό μας". Δεν το κατάλαβε δηλαδή ούτε ολόκληρη η αντιπολίτευση ούτε και η ακαδημαϊκή κοινότητα? Ή μήπως ανήκουν όλοι στους "επιδέξιους βολεμένους" που παραπλανούν και παρασύρουν τους φοιτητές σε καταλήψεις?

Κώστας
|

Θέλω να ρωτήσω κάτι ; στα μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια οι φοιτητές θα πληρώνουν; Θα πληρώνουν , βέβαια. Ποιός ο τρόπος επιλογής τους , η ΕΒΕ. Μη κοροϊδευόμαστε

Σχολιαστήςς
|

Για την τριτοβάθμια εκπαίδευση εκτός δημοσίων πανεπιστημίων έγινε ένα μικρό βήμα προς την ομαλότητα και αυτό συνιστά πρόοδο για τη χώρα.
Το βήμα είναι μικρό γιατί μέχρι την αναθεώρηση του Άρθρου 16Σ του συντάγματος δεν είναι δυνατή η ίδρυση νέων μη κρατικών μη κερδοσκοπικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα (θα δίνουν πτυχία με το όνομά τους). Αυτά πραγματικά περιμένουμε να κάνουν κάποτε τη μεγάλη διαφορά και είναι ρεαλιστικό ότι θα μπορέσουν να υλοποιηθούν από ευγενείς χορηγίες πού συχνά βλέπουμε στη χώρα μας με την ίδρυση κοινωφελών ιδρυμάτων.
Τα επόμενα χρόνια θα εξακολουθήσουμε να έχουμε μόνο παραρτήματα αναγνωρισμένων από τον ΔΟΑΤΑΠ ξένων πανεπιστημίων που θα δίνουν πτυχία των ξένων πανεπιστημίων, όπως γίνεται για χρόνια με τα κολέγια. Πτυχία των ξένων πανεπιστημίων που σήμερα δίνουν τα κολέγια και αναγνωρίζονται επαγγελματικά ισοδύναμα με τα πτυχία πανεπιστημίων, χωρίς να θεωρεί κανείς ότι παραβιάζουν το Σύνταγμα.
Θα πάψει η τραγελαφική κατάσταση - παραβίαση της κοινής λογικής - να θεωρείται ότι οι κάτοχοι των πτυχίων γνωρίζουν την επιστήμη για να ασκήσουν επάγγελμα, να μπορούν να διοριστούν στο δημόσιο και το δικαστικό σώμα, αλλά δεν γνωρίζουν την επιστήμη για να γίνουν δεκτοί σε μεταπτυχιακό δημόσιου πανεπιστημίου (δεν έχουν ακαδημαϊκή αναγνώριση). Λες και έχει σημασία για τα παιδιά ... στην εύρεση δουλειάς στοχεύουν.
Ο νόμος του Πιερακάκη θα αναβαθμίσει τις σπουδές των παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων και θα επιβάλει τον έλεγχο της πολιτείας. Θα καταστήσει σαφή και διαφανή τη σχέση και τους κανόνες λειτουργίας μητρικού και παραρτήματος στην ελληνική πολιτεία. Το πλαίσιο λειτουργίας είναι αυστηρό, τα μητρικά πανεπιστήμια υποχρεούνται με ειδικό ακαδημαϊκό όργανο να εποπτεύουν την ακαδημαϊκή λειτουργία των παραρτημάτων, τα παραρτήματα υποχρεούνται να διεξάγουν έρευνα, θα αξιολογούνται ετησίως από την ΕΘΑΑΕ όπως και τα δημόσια, θα υπάρχει διαφάνεια στα κριτήρια καθορισμού διδάκτρων και υποτροφιών, κλπ.
Τέλος χρήσιμο είναι να εξηγηθεί στους φοιτητές των δημοσίων πανεπιστημίων που παραπλανούνται από διαφόρους επιδέξιους βολεμένους και παρασύρονται στις καταλήψεις ότι τις δουλειές των πτυχίων τους μπορούν να τις πάρουν και οι απόφοιτοι κολεγίων. Δεν αλλάζει τίποτα με τα μη κρατικά παραρτήματα πανεπιστημίων ως προς αυτό.

@ Γιορτή της Δημοκρατίας (της Νέας) | 9 Μαρ 2024 16:41
|

Μάλλον δεν έχετε ιδέα από δημοκρατία. Πώς ξέρετε ότι η πλειοψηφία είναι εναντίον; Τους ρωτήσατε έναν προς έναν και μια προς μία και ένα προς ένα; Ειλικρινά είναι τώρα αυτό σοβαρό επιχείρημα; Ο λαός ρωτήθηκε πριν 8 μήνες και απάντησε. Αν δεν σας αρέσει, ξυδάκι.

Μέλος ΔΕΠ
|

Ειλικρινά διαβάζοντας με μεγάλη ομολογουμένως δυσκολία τα γραφόμενα σας δεν καταλαβαίνω γιατί τα γράφετε.
Τα γραφόμενα σας θα έπρεπε να αφορούν το νόμο πλέον του κράτους για την Ανώτατη Εκπαίδευση, για αυτό έχετε να αναφέρετε κάτι ουσιαστικό την άποψη σας μήπως;;;
Έρχομαι στο προκείμενο και θα συμφωνήσω απόλυτα με τον «Στράτο».
Ξέρω τι θα πείτε « η ελπίδα πεθαίνει τελευταία». Ειρωνικά.
Τι να κάνουμε κάποιοι είμαστε ακόμα ρομαντικοί και όχι ………

ΝΙΚΟΣ ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ
|

Λεω τη γνωμη μου και δε θελω να σχολιαζω τις γνωμες αλλων, που ειναι σεβαστες. Ο χρονος θα δείξει το σωστο

Φιλόλογος απών
|

@Πλατάρος
Άλλο ένα υπερφίαλο σχόλιο πατερναλιστικής λογικής πλημμυρισμένο με γλωσσικές αστοχίες, κατά το σύνηθες!
Στις βαθυστόχαστες αυτές πολιτικές αναλύσεις δεν είδα κάτι περί διάκρισης εξουσιών, η οποία βεβαίως αποτελεί ψευδεπίγραφη επίφαση, χωρίς να σας ενοχλεί στο ελάχιστο! Για παράδειγμα, ποια λογική έχει να στελεχώνεται το υπουργικό σώμα από εκλεγμένους βουλευτές του εκάστοτε κυβερνώντος κόμματος καθιστώντας αυτόματα ευθέως συγκοινωνούντα δοχεία την κοινοβουλευτική με την εκτελεστική εξουσία και κατά συνέπεια μια απολύτως προσχηματική διαδικασία την όποια συζήτηση ενός νομοσχεδίου στη Βουλή, όπου είναι εκ των προτέρων δεδομένη η ψήφισή του, όπως συνέβη μ' αυτόν τον επιδεικτικό τρόπο η υπερψήφιση του πιερρακακικού αντισυνταγματικού εκτρώματος;
Λέτε επίσης και τούτο το υποκριτικό: "Τα παραπανω τα έγραψα διότι είστε επώνυμος, και, ελέγχω αν εκπαιδευτικός μπορεί να πει ένα απλό "συγγνώμη έκανα λαθος". Μέχρι στιγμής, δεν έχουμε ανιχνεύσει έναν. Να δούμε αν είστε ο μοναδικός".
Σας θυμίζω ότι επανειλημμένα έχω ζητήσει από σας να ψελλίσετε μια συγνώμη για τους ψευδείς σας ισχυρισμούς περί διδασκαλίας του μαθήματος της Κοινωνιολογίας στο λύκειο (που την κατήργησε με αστεία επειχειρήματα η Κεραμέως), πράγμα που όχι απλώς δεν πράξατε ποτέ, αλλά αντεπιτεθήκατε με παιδαριώδεις ανακρίβειες μετατρέποντας το άσπρο σε μαύρο, προκειμένου να μην παραδεχθείτε το προφανές λάθος σας! Ο ίδιος ωστόσο με κάθε σοφιστεία σας που τυχόν προκαλεί αντιδράσεις σχολιαστών δεν παύετε να απαιτείτε τη συγνώμη των άλλων, όπως με τόση υποκρισία πράττετε και τώρα!
Λίγη σεμνότητα, αγαπητέ! Όλοι κάνουμε λάθη. Κι εσείς επίσης. Εκπαιδευτικοί είμαστε κατά τεκμήριο όσοι εκφράζουμε εδώ μέσα τις απόψεις μας κι επομένως ουδείς δικαιούται να επαίρεται για την ανωτερότητά του, πόσο μάλλον όταν ο ίδιος δίνει αμέτρητα δικαιώματα στους άλλους με τις επιδεικτικές υπερβολές του επί παντός του επιστητού και ιδιαίτερα επί πεδίων, τα οποία καταφανώς αγνοεί...

159
|

@120
Είναι δυνατό εκπαιδευτικός (αν είστε) να γράφει τέτοια απερίσκεπτα πράγματα; Ο νόμος ψηφίστηκε δημοκρατικά και συνταγματικά. Δεν έχετε ιδέα τι είναι η χούντα, που την έχετε καραμέλα. Λίγο ντροπή.

@120
|

Ποιος παραβίασε το Σύνταγμα, αυτός που το συνέταξε, αυτός που το ψήφισε ή αυτός που έριχνε μολότοφ εν ονόματι του Συντάγματος;

Στράτος
|

Τον τελευταίο λόγο θα έχει το ΣτΕ! Αναμείνατε ολίγον τι...

Γιορτή της Δημοκρατίας (της Νέας)
|

Προς κ.κ. όψιμους Δημοκράτες
Να τη χαιρόμαστε μια Δημοκρατία που επιβάλει νόμους μόνο με τις ψήφους της εκάστοτε κυβέρνησης, αγνοώντας όλη την αντιπολίτευση, όλη την ακαδημαϊκή κοινότητα και τα λαϊκά κοινωνικά στρώματα (δηλαδή την πλειοψηφία του λαού).
Κυβέρνηση σε μια Δημοκρατία, δεν σημαίνει ότι αποφασίζουμε και διατάσσουμε μόνοι μας. Αυτό άλλωστε μπορεί να γίνει.... και χωρίς Κυβέρνηση και χωρίς Δημοκρατία.
ΥΓ. Πως θα σας φαινόταν πχ εάν μια κυβέρνηση, αποφάσιζε μόνη της να βγούμε από την Ε.Ε. Θα λέγατε τα ίδια?

Ενήλικας
|

Κύριε πλατάρε, εγώ το μόνο που θα σχολιάσω είναι το εξής: όποιος βαλει ονοματεπώνυμο δεν σημαίνει πως είναι επώνυμος, διότι μπορεί το ονοματεπώνυμο να είναι ψεύτικο.
Δεν ξέρουμε αν όντως είναι αληθινό. Αν είναι αληθινό, τοτε είναι επώνυμος. Αλλιώς ανώνυμος.

Παυσανίας
|

Μέχρι τώρα καταλήψεις και κλειστές σχολές για να μη ψηφιστεί τώρα καταλήψεις και κλειστές σχολές γιατί ψηφίστηκε. Σε δουλειά να βρισκόμαστε ε; Και μετά αναρωτιουνται.

@ 120 | 9 Μαρ 2024 13:59
|

Σωστά, και τώρα αν πούμε τη γνώμη μας πάμε στη Μακρόνησο. Ειλικρινά, δεν έχετε κανένα μέτρο σύγκρισης;

Μανος Καλ
|

Γνωρίζει κάποιος οι ψήφοι στις διατάξεις για το ΕΑΠ (13-36) πως κατανέμονται στις διάφορες παρατάξεις;

120
|

@Ιδού τι θα κάνουμε τώρα χωρίς βαρβάρους

Μήν ανησυχείς οι βάρβαροι κέρδισαν παραβιάζοντας το σύνταγμα. Τόση δημοκρατία είχαμε να δούμε από τη χούντα.

@ ΝΙΚΟΣ ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ | 9 Μαρ 2024 11:32
|

όχι ότι το επιχείρημά σας είναι λογικό, αλλά πήρε μια ψήφο από την αντιπολίτευση.

Θυμιος
|

Δηλ επιτυχία. Στην ουσία το ηθελε και η αντιπολίτευση με τα παρών και τα διάφορα. Δουλειά τώρα τα δημόσια να κερδίσουν την ουσία με καλές σπουδές και προγράμματα. Αν συνεχίσουν με καταλήψεις θα μείνουν τρεις και ο κούκος.

Πλατάρος Γιάννης
|

@Νικος Σεμερτζιδης.
Εχω ακούσει πολλές "καινοτόμες" ιδέες από κόσμο που μόνο τέτοιες δεν ήταν, και είχαν και "λαϊκή υποστήριξη". Στα πλαίσια των πειραμάτων που κάνω, σας αποδομω την προταση:
1. Έστω ότι θεσμοθετειτο. Τότε είναι δυνατόν μια εμψηφισμενη κυβέρνηση, με πλειοψηφία, με δεδηλωμένη, να μην μπορεί να ψηφίσει τίποτα, όπερ θεσμικά άτοπο, διότι η κυβέρνηση έχει νομοθετική πρωτοβουλία.
2. Η πρόταση σας, καταλύσει την αρχή ισοδυναμίας των ψήφων, καθώς μία ψήφος πάνω από τις 299 θεωρητικά, δύναται να ακυρώσει τις 299.
3. Θα αγοράσουμε έναν, να ανεξαρτητοποιηθει, να μας ψηφίζει τις προτάσεις μας.
4. Το Σύνταγμα κατοχυρώνει "απεριόριστο δικαίωμα έκφρασης" εκάστου βουλευτή. Επίσης, έκαστος βουλευτής δεν εκπροσωπεί ούτε ψηφοφόρους, ούτε κόμμα, αλλά τον Ελληνικό λαό εν συνόλων.
Τα παραπανω τα έγραψα διότι είστε επώνυμος, και, ελέγχω αν εκπαιδευτικός μπορεί να πει ένα απλό "συγγνώμη έκανα λαθος"
Μέχρι στιγμής, δεν έχουμε ανιχνεύσει έναν.
Να δούμε αν είστε ο μοναδικός.

@ ΝΙΚΟΣ ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ | 9 Μαρ 2024 11:32
|

Χμμμ δε σας αρέσει η δημοκρατία λοιπόν;

ΝΙΚΟΣ ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ
|

Κανονικα νομοσχεδιο που δεν παιρνει ουτε εναν ψηφο απο την αντιπολιτευση, δεν επρεπε να περναει. Με διαφορα η πιο αλαζονικη κυβερνηση της μεταπολιτευσης. 41% σανο

Ενήλικας
|

Πέρασε!Μάλιστα. Το νομοσχέδιο θα είχε την ονομασία ελεύθερο πανεπιστήμιο έλεγαν. Τελικά καλυτερα που ονομάστηκε διαφορετικά. Στην ψηφοφορία το παρόν τι σημαίνει;
Ότι ούτε είμαι υπέρ, ούτε κατά του νομοσχεδίου; δηλαδή οι 11 βουλευτές δεν ήξεραν αν δέχονται το πολυνομοσχεδιο ή οχι; τέλος πάντων.
Για μένα η ενίσχυση των δημοσίων πανεπιστημιων θα γινόταν με συγχωνεύσεις πανεπιστημιων, με αποτέλεσμα τα πανεπιστήμια να είναι 16 ή 17, και όχι 25.
Πότε θα βγει το φεκ;

Ιδού τι θα κάνουμε τώρα χωρίς βαρβάρους
|

Δεν αγωνιστήκαμε αρκετά, σύντροφοι. Το φρούριο έπεσε, το νομοσχέδιο δεν αποσύρθηκε. Τουλάχιστον ας κάνουμε μερικές βδομάδες ακόμα κατάληψη για να μας δώσουν πρόσθετες εξεταστικές, και να προλάβουμε να ζωγραφίσουμε τους υπόλοιπους τοίχους των κτιρίων και να ψήσουμε στα γρασίδια την Καθαρή Δευτέρα και το Πάσχα. Ραντεβού τον Σεπτέμβριο.

THOMAS
|

ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ