Κ. Πιερρακάκης: Την επόμενη σχολική χρονιά οι διαδραστικοί πίνακες θα βρίσκονται σε κάθε σχολείο της χώρας

Επίσκεψή του υπουργού Παιδείας στο 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης

18/04/2024

Ενημερώθηκε: 18/04/2024, 14:37

Άκουσε το άρθρο

"Την επόμενη σχολική χρονιά οι διαδραστικοί πίνακες θα βρίσκονται σε κάθε σχολείο της χώρας, προσθέτοντας επιπλέον εργαλεία και περισσότερο ενδιαφέρον στην εκπαιδευτική διαδικασία".

Τη δήλωση αυτή έκανε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης , κατά την επίσκεψή του στο 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης,  παρουσία του πρώην Γενικού Γραμματέα του υπουργείου και νυν Περιφερειακού Διευθυντή Αλ. Κόπτση.

"Στο 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης παρακολουθήσαμε μαζί με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης τη διεξαγωγή μαθήματος με χρήση διαδραστικού πίνακα και συζητήσαμε με μαθητές για όσα ζητούν να αλλάξουμε ως Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού", τόνισε ο υπουργός Παιδείας.


Το υπουργείο Παιδείας  για την εγκατάσταση  διαδραστικών συστημάτων σε σχολεία, ήδη έχει ζητήσει  από τους Διευθυντές των Sχολείων :

Α. Την επικαιροποίηση  των ζητούμενων στοιχείων που διαθέτει το πληροφοριακό σύστημα myschool για τις σχολικές μονάδες και πιο συγκεκριμένα: ορθή ενημέρωση των χώρων/αιθουσών (Φορείς -> Κτιριακή Υποδομή -> Στοιχεία Συγκροτήματος & Στοιχεία χώρου/αίθουσας), και ειδικότερα των πεδίων:

       Ονομασία χώρου (θα χρησιμοποιηθεί για την συσχέτιση με το αντίστοιχο τμήμα διδασκαλίας)
       Χρήση Αίθουσας Κοινή Χρήση (σε περίπτωση συστέγασης)
       Τάξη (όπου χρησιμοποιείται ως αίθουσας διδασκαλίας)
       Διαθέτει ηλεκτρική εγκατάσταση Ενεργή πρίζα πρόσβασης στο Διαδίκτυο (Internet)
       Ενεργός χώρος
       Έχει διαδραστικό πίνακα
       Λυόμενο/lsobox
       Πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω wi-fi

Β. Την επικαιροποίηση των τμημάτων διδασκαλίας της σχολικής μονάδας καθώς και συσχέτισηc του κάθε τμήματος με τον χώρο/αίθουσα που χρησιμοποιείται κατά την εκπαιδευτική διαδικασία (Σχολική Μονάδα -> Διαχείριση Τμημάτων -> Προσθήκη/Επεξεργασία τμήματος-> συμπλήρωση του πεδίου «αίθουσας διδασκαλίας»).

Το υπουργείο Παιδείας είχε επισημάνει προς τους Διευθυντές  των Σχολείων  πως για την προμήθεια διαδραστικών συστημάτων στις σχολικές μονάδες θα ληφθούν υπόψη μόνο οι αίθουσες διδασκαλίας και τα εργαστήρια, τα στοιχεία των οποίων έχουν επικαιροποιηθεί και ορθά συμπληρωθεί στο ΠΣ myschool 

Σχόλια (22)

Νικόλαος
|

Μήπως θα έπρεπε να δείτε και το θέμα της Ταχύτητας στο Διαδίκτυο που είναι απαράδεκτη για τα περισσότερα Ελληνικά σχολεία;

Επιδιορθώσεις μερεμέτια, Μπάμπης ο μάστορας
|

Με τα λεφτά ενός διαδραστικού (χωρίς ΦΠΑ) εγώ σου κάνω το σχολείο κούκλα, από ηλεκτρολογικά-υδραυλικά-κουφώματα-πλακάκια κ. Υπουργέ μου.
Κι επειδή είμαι large σαν κι εσένα, προσφορά του καταστήματος η επιδιόρθωση της επιγραφής του σχολείου, που εάν το κομμάτι που λείπει έπεφτε σε κανένα κεφάλι, η κα. Διευθύντρια και ο κος. Δήμαρχος θα έβγαιναν αλλού τώρα φωτογραφίες....

Άχρηστο
|

Στη Σκανδιναβία ήδη φεύγουν από τα ταμπλετ, τις οθόνες και το "ψηφιακά παντού" γιατί είδαν στην πράξη ότι δεν βοηθάει, μάλλον το αντίθετο. Και επιστρέφουν στο χάρτινο βιβλίο κλπ. Εμείς όμως.... Ξέρετε πόσο κοστίζει ένας διαδραστικός πίνακας και τι θα μπορούσες να κάνεις με αυτά τα λεφτά στην τάξη; Έλεος! Όταν έχεις παιδιά σε λυόμενα, παιδιά χωρίς δασκάλους μέχρι το Νοέμβριο, τουαλέτες "τούρκικες" χωρίς χαρτί υγείας για τους μαθητές, αλλά αγοράζεις διαδραστικούς πινακες. Σύνδρομο Μαρίας Αντουανέτας το λεω αυτό.

βι
|

συμφωνώ με τον γονέα!!! όλα του κόσμου δύσκολα και η νύφη γκασ.., ότι καταργούν άλλες χώρες τα φορτώνουν σε εμάς τους τριτοκοσμικούς!!! κρίμα στα παιδάκια μας, κρίμα στους εκπαιδευτικούς μας!!!

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Άριστα σχολιάζει σήμερα η Κλειώ κι εγώ θα προσθέσω μόνο τούτο:
Και ο προφορικός λόγος πρέπει να καλλιεργηθεί και χρόνος να βρεθεί για μια παιδαγωγική παρέμβαση και άλλος λίγος ακόμη για μια επιστημονική υποστήριξη της διδασκαλίας, έστω πού και πού, από έναν σύμβουλο!...
- Προέχει η αξιολόγηση.

Γονέας
|

Ας μας εξηγήσει κάποιος ποιό είναι το πλεονέκτημα επιτέλους αυτού του περιβόητου "διαδραστικού πίνακα". Εννοώ μελέτες που να δείχνουν ότι το μαθησιακό αποτέλεσμα είναι καλύτερο, ότι οι επιδόσεις των μαθητών είναι καλύτερες. Πλεονεκτήματα βλεπω για αυτούς που πουλάνε τους πίνακες και αυτούς που τους χειρίζονται ως χάντρες και καθρεφτάκια. Αλλά αποκτάς περισσότερες δεξιότητες στα μαθηματικά, τη φυσική, την ιστορία, τη γλώσσα επειδή έβλεπες διαδραστικό πίνακα αντί κιμωλία ή μαρκαδόρο; Δεν έχω δει ούτε μια μελέτη που να το τεκμηριώνει, και έψαξα πολύ. Υπάρχει;

Κλειώ
|

Θα συμφωνήσω με τον κ. Σεμερτζιδη... Χρήσιμα εργαλεία οι διαδραστικοί, διασκεδαστικοί για τα παιδιά, αλλά όχι να αποτελούν τη βάση της διδασκαλίας.
Τουλάχιστον στα φιλολογικά μαθήματα, όπου πρέπει να γίνονται συνεχώς δραστηριότητες γραφής, ανάγνωσης και παραγωγής γραπτού λόγου, που είναι και ο βασικός στόχος τους, παρατηρείται ήδη κατάχρηση των ΤΠΕ. Οι διδάσκοντες/ουσίες βολεύονται με ένα μάθημα τυποποιημένο, με έτοιμο υλικό, ενώ θα έπρεπε εκείνοι/ες να το διαμορφώνουν πρωτίστως, ανάλογα με το επίπεδο και τις ανάγκες των μαθητών/τριών τους. Θεωρώ ότι έχουμε αρχίσει να το παρακάνουμε με τις Νέες Τεχνολογίες. Για εργαλείο πρόκειται όχι για αυτοσκοπό!

Τωρα νιωθετε ευγνωμοσύνη;
|

Συμπληρωστε αν ειναι λυομενο, σε αυτο το πεδιο. θα σας βαλουμε τεχνολογία κ δωρο πολυχρωμα γυαλακια για τους ιθαγενείς. Ζουμε στο μελλον ντε! Ναι οχι το λυομενο θα μεινει προφανως

Κώστας
|

@Νησιώτης εκπαιδευτικός, με τα στοιχεία που δήλωσαν οι Διευθυντές πριν μερικά χρόνια.

Κανένα ενδιαφέρον να αλλάξουν οι συνθήκες μαθήματος
|

Ο οθόνες δεν είναι η λύση!

Άλλα πράγματα χρειάζεται το ελληνικό δημόσιο σχολείο.

Λυπάμαι για την κατάντια του υπουργείου Παιδείας

Νησιώτης εκπαιδευτικός
|

ΝΤΡΟΠΗ!!! Σχολείο με αποκλειστικά προκάτ αίθουσες γέμισε όλες τις αίθουσες με διαδραστικούς, ενώ το δικό μας, πάλι με προκάτ, σε διπλανό νησί έλαβε μόνο δύο.
Με ποιο κριτήριο έγινε η μοιρασιά κ. Υπουργέ; Νιώθουμε την αδικία σας στα μάτια των μαθητών μας. Τι να τους πούμε; Μάλλον ότι "οι μαθητές του άλλου νησιού είναι οι αγαπημένοι του υπουργού, ενώ εσείς όχι".

Ανώνυμος
|

Η τεχνολογία είναι καλή και ας σταματήσει η γκρίνια. Εμείς Δεν είχαμε ούτε κιμωλία. Μην είμαστε αχάριστοι. Ας πούμε και μία καλή κουβέντα σε ανθρώπους που προσπαθούν...

Δεν έχουμε aircondition, καίμε πετρέλαιο!!!!
|

Αντί να βάλουν aircondition με θέρμανση-ψύξη στα σχολεία που βράζουν-παγώνουν και να εγκαταστήσουν και φωτοβολταικά στις ταράτσες των σχολείων ώστε να γίνουν ενεργειακά αυτόνομα , η κυβέρνηση αγοράζει πολυδάπανους διαδραστικους που ο καθένας τους κοστίζει όσο 4 προτζέκτορες (!!!) οι οποίοι κάνουν (διδακτικώς) ακριβώς την ίδια δουλειά!
Πεταμένα λεφτά!!!! Πότε επιτέλους θα ρωτηθούν με συντεταγμένο τρόπο οι φορολογούμενοι ή οι εκπαιδευτικοί τι ακριβώς χρειάζονται;;; Γιατί δεν στέλνει η υπηρεσία μια εγκύκλιο ώστε να αποφανθούν με συντεταγμένο τρόπο οι σύλλογοι διδασκόντων για τις πραγματικές τους ανάγκες, για το που θα επιθυμούσαν να απορροφηθούν τα όποια διαθέσιμα κονδύλια;

Νικος
|

Περιμέναμε 4 ήρθαν 3 . Πιθανολογω γιατί είχαμε , με χρήματα των γονέων, παλιάς τεχνολογίας διαδραστικούς . Αδικία . Όμως οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται σχετική επιμόρφωση . Μας τους έβαλαν όπως όπως και γεια σας.

Μάλιστα....
|

@Μαρία Κ., και τι κάνετε για λύσετε αυτό το καθημερινό πρόβλημα;

ΝΙΚΟΣ ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ
|

Τσαμπα εξοδα. Οι προτζεκτορες μια χαρα ειναι.Εχει καταντησει παιδεια της πλατφορμας. Εκτος τοπου και χρονου. Ο υπουργος παιδείας πρεπει να εχει περασει απο την ταξη, για να ξερει τι γινεται

Παύλος_Δ
|

Κ. Αττική κάποιος δεν δήλωσε σωστά τα στοιχεία όταν ζητήθηκαν. Εμείς 6 θεσμό λάβαμε 3. Όπως και όλα τα 6 θέσια στα οποία οι διευθυντές/διευθύντριες δήλωσαν σωστά τα στοιχεία

Μαρία Κ.
|

Στο σχολείο μου ήρθαν διαδραστικοί πίνακες αλλά δεν έχουμε σύνδεση στο internet. Δεν έχουμε ούτε και σωστή καλωδίωση στο γραφείο των καθηγητών που συνωστιζομαστε σε έναν υπολογιστή 28 άτομα προσευχόμενοι να κάνει καλή επαφή το καλώδιο για να έχει ίντερνετ. Ουρά για να περάσουμε απουσίες. Αυτή η κατάσταση πότε θα αξιολογηθεί και από ποιον;

Ωραία..Συνδεση στο διαδίκτυο θα έχουμε;
|

Περιμενουμε τους διαδραστικούς πώς και πώς, Υπουργέ μας. ΑΛΛΑ έχουμε ένα θέμα(φαντάζομαι και άλλα σχολέια): ενώ υποβάλαμε στη Σχολική Επιτροπή 3 προσφορές για να εγκρίνουν δομημένη καλωδίωση για Ιντερνετ, ενόψει της έλευσης των διαδραστικών, μας την απέρριψαν γιατι δεν έχουν χρήματα.. Οκ, ψάχνουμε άλλους τρόπους, με ίδια μέσα. ΑΛΛΑ αν δεν τα καταφέρουμε;; Θα έχουμε τι ωραίους διαδραστικούς που θα λειτουργούν ως..βιντεοπροβολέις μόνο;
Θέλω να πώ με τα παραπάνω, υπάρχει κάποιο πακέτο στο Ταμείο Ανάκαμψης που να προβλέπει χρηματοδότηση ΚΑΙ για Ιντερνετ( έστω ένα πόσό..) για τα σχολέια που οι Σχολικές Επιτροπές τους απορρίπτουν ανάλογα αιτήματα;
Διαδραστικοί χωρίς σύνδεση στο Διαδίκτυο παιδαγωγικξά και μαθησιακά ΔΕΝ..

Κ. Αττική
|

12θεσιο σχολείο ( εμείς) και πήραμε μόνο έναν διαδραστικό πίνακα...ενώ δεν έχουμε κανέναν!!!!!!!!!! Ρεζιλίκια.

Νηπιαγωγείο
|

Τα νηπιαγωγεία τα αφορά το πρόγραμμα;

Φιλελεύθερος
|

Αδιόρθωτος ο πλατφορμάκιας συνεχίζει να ασχολείται μόνο με το περιτύλιγμα και όχι την ουσία. Γιατί όχι όμως; Εδώ ο αρχηγός του έλεγε στη γιαγιά που συνάντησε στο σουπερ μάρκετ να πάει να αγοράσει καλλυντικά γιατί είναι φτηνά!!!!!!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ