Παραιτήθηκαν 113 στελέχη εκπαίδευσης και 95 εκπαιδευτικοί πήραν άδειες άνευ αποδοχών

23/04/2024

Άκουσε το άρθρο

Έχοντας σε κάθε συνεδρίαση του ΑΠΥΣΠΕ, μονίμως, παραιτήσεις στελεχών εκπαίδευσης και φθάνοντας στον απίστευτο αριθμό των 113 παραιτήσεων στελεχών εκπαίδευσης μέσα στη φετινή χρονιά, σε συνδυασμό με τις 95 άδειες άνευ αποδοχών που πήραν συνάδελφοι αναζητώντας εργασιακή στέγη σε άλλους επαγγελματικούς χώρους (ακόμα και στο εξωτερικό),αναρωτιόμαστε τι άλλο πρέπει να συμβεί για να αντιληφθεί το Υ.ΠΑΙ.ΘΑ την κατάσταση που έχει δημιουργήσει με την εφαρμοζόμενη πολιτική του στην εκπαίδευση!

Υπενθυμίζουμε πως μόνο στο ΑΠΥΣΠΕ Αττικής 514 συνάδελφοι έκαναν οριστική αίτηση παραίτησης και χιλιάδες ακόμη απευθύνονται σε εργατολόγους για να ενημερωθούν και να εξασφαλίσουν τη συντομότερη απεμπλοκή από το λειτούργημα που –πλέον- δεν τους ευχαριστεί!

Καλούμε την ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.ΘΑ να συζητήσει καλόπιστα και χωρίς δογματισμούς με τη μεγαλύτερη Ομοσπονδία της πατρίδας μας, τη ΔΟΕ, για να βρεθούν λύσεις στα αδιέξοδα που έχει με την πολιτική του δημιουργήσει!

Οι Αιρετοί της ΔΑΚΕ   στο ΑΠΥΣΠΕ Αττικής 

  • Χρήστος Τρανός (τακτικός Αιρετός)
  • Θεόδωρος Μπίρμπας(αναπληρωματικός Αιρετός)
     

Σχόλια (44)

Έλεν
|

Μου αρέσει το σχόλιο από τον Γνωστός-άγνωστος (25 Απρ 10:10) . Το βρήκα ενδιαφέρον. Άλλη βέβαια η κούραση στο χωράφι και άλλη στο σχολείο.Στην πρώτη περίπτωση είναι σωματική ,που με ένα καλό ,οχτάωρο ύπνο την άλλη μέρα είσαι έτοιμος να συνεχίσεις τη δουλειά.Στην περίπτωση του σχολείου όμως είναι ψυχολογική κυρίως κούραση η οποία δυστυχώς δεν ξεπερνιέται με ύπνο.Οι παραιτήσεις στελεχών που διαβάζω αφορούν προφανώς διευθυντές, υποδιευθυντές και προϊσταμενες νηπιαγωγείων. Είναι καμπανάκι αυτό σίγουρα για το ΥΠΑΙΘΑ. Πόσο πια να αντέξει κάποιος τον αυξημένο φόρτο εργασίας ( πρόσληψη αναπληρωτών, ενημέρωση παρουσιολογίων, έγκριση αδειών, οργάνωση επισκέψεων -εκδρομών κτλ) και την ατελείωτη γραφειοκρατία; Το επίδομα σίγουρα είναι κίνητρο αλλά με τόσες αρμοδιότητες ίσως να μην αξίζει τελικά.
Ό,τι βλακεία κατέβει στον καθένα τη γράφει σε εγκύκλιο και τη στέλνει στα σχολεία επιβαρύνοντας και τους εκπαιδευτικούς τάξης με επιπλέον εργασία και ευθύνες. Η πίεση, ο αυταρχισμός και η προσπάθεια χειραγώγησης των εκπαιδευτικών οδηγούν σε παραιτήσεις αλλά το υπουργείο σφυρίζει αδιάφορα.
Επίσης ,έχουν δυσκολέψει πολύ οι σχέσεις με τους γονείς , οι οποίοι όπως διαπιστώνω ,έχουν γίνει απαιτητικοί, παρεμβατικοί και κάνουν συνεχώς υποδείξεις και παράπονα. Έχουμε φτάσει στο σημείο για τα όποια θέματα προκύπτουν στο σχολείο να σκεφτόμαστε «τι θα πουν οι γονείς». Δεν ήταν έτσι όμως τα πράγματα όταν ξεκίνησα να εργάζομαι ως δασκάλα.
Αυτό που μου δίνει δύναμη και με κάνει χαρούμενη είναι όταν μπαίνω στην τάξη και βλέπω αυτές τις γλυκιές φατσούλες να με κοιτάνε με αυτά τα ματάκια και περιμένουν να ακούσουν….

Master chef (περί σαλάτας)
|

@μπαρμπα-Μήτσος
Έχει σαλάτες και σαλάτες αγαπητέ Δάσκαλε.
- Η δική σας ζυγίζει 1/2kg και κολυμπάει σε ελαιόλαδο παραγωγής σας. Περιέχει όλα τα καλά του Θεού από το περιβόλι σας, χορταράκια και μυρωδικά του βουνού, εκλεκτά τυροκομικά Αμαρίου.... και την προσφέρετε απλόχερα σε τιμή κόστους.
- Αυτή που σερβίρω εγώ στο μαγαζί ζυγίζει 50gr και την ψεκάζω με eau de cologne ελαιόλαδου. Περιέχει υλικά που περνούν από πέντε μεσάζοντες, αεροπλάνα, βαπόρια και τρένα(αν δεν συμβεί κάποιο ατύχημα).... κι αν σας πω το κόστος της θα κουζουλαθείτε.
- Έχει επίσης και κάποιους, που το μόνο που κατέχουν από σαλάτες είναι ο μαϊντανός.... και τα κάνουν όλα "σαλάτα" που ακόμα και τζάμπα δεν την τρώει κανείς.

μπαρμπα-Μήτσος
|

@ daskala
Φουουουου....
Κι εμένα μου αρέσουν οι σαλάτες.

Φιλόλογος απών
|

Προς > @Φιλόλογος | 25 Απρ 2024 13:45
Θα παρακαλούσα, εφόσον δεν μπορείτε να απαντήσετε με σοβαρό και πειστικό τρόπο στα επιχειρήματα που παραθέτω, τουλάχιστον να περιορίζεστε σ' αυτά που εγώ γράφω και να μην μου αποδίδετε φύρδην μίγδην ποικίλες απόψεις που εκφράζονται τριγύρω ως δικές μου!
Είναι ανεπίτρεπτο ηθικά να απευθύνετε σε μένα απαντήσεις πάνω σε πράγματα που ούτε πιστεύω, ούτε έχω πει ποτέ! Δεν εκπροσωπώ κάποιο αόρατο σύνολο ομοϊδεατών - όπως συμβαίνει δυστυχώς με πολλούς κυβερνητικούς απολογητές εδώ μέσα - αλλά μονάχα τον εαυτό μου κι ενδεχομένως την κοινή λογική...

daskala
|

Ήρθε η ώρα να τοποθετηθώ κι εγώ πάνω σε όλα αυτά που γράφετε.Και σαν συνταξιούχος με 38 συναπτά έτη εργασιακού βίου ως μάχιμη εκπκός, πιστεύω ότι δικαιούμαι να έχω άποψη .
Κατ'αρχήν να σας πω ότι με το αρκετά δυνατό βιογραφικό που διαθέτω,ήμουν αρνητική με την αξιολόγηση, όχι γιατί φοβόμουν αλλά γιατί ο τρόπος που γίνεται δεν μπορεί να έχει αξιόπιστο αποτέλεσμα λόγω της δυσκολίας να αποτυπωθούν τα αποτελέσματα του εκπκού μας έργου. όσο για τα τυπικά προσόντα, τη συγγραφή βιβλίων και την μοριοδότηση χωρίς στοιχειωδη έλεγχο της ποιότητας του συγγραφικού έργου, είναι εμπαιγμός. Απόδειξη κανένας συνάδερφος δεν είχε το θαρροσ να κάνει μια ..παρουσίαση του βιβλίου. Πτυχία χωρις συνάφεια πχ Ηλεκτρολόγοι, ΚΑΤΕΕ, κλπ μοριοδοτούνται κανονικά γιατί δείχνουν την ...φιλομάθεια του εκπκού και όχι την κατάρτισή του με το αντικείμενο που διδάσκει.
Θα σας έγραφα κι άλλα , μην σας κουράζω, όσο για το αν αξίζει να κάνει καποιοσ τον εκπκο, ναι αξίζει , οι συντάξεις είναι πενιχρές, τωρα για δευτερη δουλεια , δεν ειναι τοσο απλό. Τελος να ενημερωσουμε οτι οι αναπληρωτες για τα χρονια που ειναι αναπληρωτες , εχουν ...μείωση σε σύνταξη , εφαπαξ κλπ
Ας το εχουν υπόψιν τους. Καλό Πάσχα!

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Αγαπητέ συμπολίτη,
Αυθαίρετος κι αυτός ο συλλογισμός που διατυπώνετε. Ναι, ο φοιτητής του Παιδαγωγικού Τμήματος, ο αναπληρωτής δάσκαλος, γνωρίζει το μισθολόγιο των δασκάλων. Γνωρίζει όμως και τις επιπρόσθετες αποδοχές που έχουν άλλοι κλάδοι του Δημόσιου Τομέα και ελπίζει ότι ο πονηρός, δυστυχώς, ΄΄πατερούλης΄΄ κάποια στιγμή - που ποτέ δεν είναι τυχαία, χρειάζεται αγώνας μαζί με την πειθώ - θα συνειδητοποιήσει αυτό που συμβαίνει σε όλα τα κράτη και ιδιαίτερα σ΄ αυτά που ο ίδιος θαυμάζει και θα πράξει κι αυτός το αυτονόητο, δηλαδή θα σχεδιάσει ένα αντίστοιχο μισθολόγιο για τον δάσκαλο, αναγνωρίζοντας επιτέλους τη μοναδική ιδιαιτερότητα της εργασίας του. Και δεν εννοώ μόνο το κορυφαίο γεγονός της Παιδείας· είναι και κάτι άλλο που από μόνο του είναι αρκετό για να του χορηγήσει τουλάχιστον αυτό που χορηγεί - για παράδειγμα - εδώ και δεκαετίες στους δικαστές. 'Ενα επίδομα βιβλιοθήκης, αφού ο δάσκαλος είναι ο μοναδικός από τους δημόσιους υπαλλήλους που, όταν κλειδώνει την αίθουσα το μεσήμερι, δεν μπορεί να πει ΄΄ σχόλασα! ΄΄. Όλοι στο Υπουργείο γνωρίζουν ότι αν δεν προετοιμαστεί καταλλήλως το απόγευμα ή το βράδυ στο σπίτι του, δεν μπορεί την άλλη μέρα να σταθεί μέσα στην τάξη!
Περισσεύει δυστυχώς η υποκρισία στον τόπο μας και είμαι βέβαιος ότι σε λίγο θα φανεί κάποιος που θα αρχίσει να μετράει πόσες μέρες τον χρόνο είναι κλειστά τα σχολεία και από πίσω σίγουρα θα ακολουθεί κι άλλος με άλλο δρώμενο.
Μ΄ αυτή τη νοοτροπία όμως η πολυπόθητη πρόοδος δεν έρχεται.

Φιλόλογος απών
|

Προς > @ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ | 25 Απρ 2024 12:23
Λέτε μια ακρότητα και τη θεωρείτε απόλυτα φυσιολογική! Ώστε λοιπόν έτσι αποτιμάτε εσείς το εκπαιδευτικό λειτούργημα! Ούτε καν μια στοιχειώδης σύγκριση με τις απολαβές άλλων κλάδων του ελληνικού δημοσίου δεν περνάει από το μυαλό σας.
Απ' ό,τι καταλαβαίνω από αυτά που γράφετε, ο νόμος της αγοράς είναι για σας ο αλάνθαστος οδηγός. Μόνο που ο νόμος αυτός έχει να κάνει με τα ελεύθερα επαγγέλματα και τον ιδιωτικό τομέα. Τους κανόνες του δημοσίου δεν τους αποφασίζει η απρόσωπη αγορά, αλλά συγκεκριμένα πρόσωπα που ασκούν την εξουσία και εφαρμόζουν την πολιτική τους διαμορφώνοντας τις μισθολογικές συνθήκες. Αυτά τα πρόσωπα λοιπόν είναι ex officio υποχρεωμένα να εξορθολογίσουν τις κραυγαλέες μισθολογικές ανισότητες στο πλαίσιο τουλάχιστον του δημοσίου τομέα, όπου οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται μονίμως ουραγοί.
Πώς μπορεί λοιπόν να το χωρά το μυαλό ενός φυσιολογικού ανθρώπου ότι ο εκπαιδευτικός πρέπει να αμείβεται χαμηλότερα από έναν δημοτικό υπάλληλο, ας πούμε, ενώ τα αντικειμενικά του προσόντα είναι πολύ υψηλότερα; Δε θέλω καν να αναφερθώ στην ανυπολόγιστη αξία της γνώσης και της αγωγής που αποτελούν έργο του εκπαιδευτικού. Περιορίζομαι απλώς στη σύγκριση της υπαλληλικής ιδιότητας μέσα στο πλαίσιο του δημοσίου, όπου συνεχίζονται οι ανεπίτρεπτες μισθολογικές ανισότητες που αυτές ακριβώς θα περίμενε κανείς να ενοχλούν κάθε σοβαρό και ευσυνείδητο Έλληνα πολίτη και όχι το ανάποδο.

@ Φιλόλογος απών | 25 Απρ 2024 12:33
|

μπορεί απλά να μη θέλει ν'ασχοληθεί με mansplaining bullies.

@Φιλόλογος
|

Αν αφαιρεσουμε το δραμα, τα επιχειρηματα οσων αρνουνται την αξιολογηση ειναι τα εξης:
1. Ο μισθος μου ειναι μικρος αρα πρεπει να εξαιρουμαι απο την αξιολογηση
2. Τα σχολεια πασχουν απο ελλειψη υλικοτεχνικης υποδομης κ απο κακη οργάνωση κ αυτο θα το χρεωθω εγω αν αξιολογηθω
3. Να αξιολογηθει άλλος κλάδος των δημοσιων υπαλληλων πριν αξιολογηθω εγω
4. Αν δε μου αρεσει ενας νομος δικαιουμαι να μην τον εφαρμοζω. θα κρυφτω πισω απο τη μονιμοτητα μου και μια κ δεν υπαρχει ουσιαστικα καμια αξιολογηση στο δημοσιο, δε θα φανει αυτο.
5. Εγω δεν πρεπει να αξιολογουμαι αλλα να πληρωνομαι απο τους φορους που επιβαλλονται στους ιδιωτες που αξιολογουνται αυστηροτατα στην αγορα προιοντων και υπηρεσιων.

Ετσι ειναι λοιπον αν ετσι νομιζετε

Φιλόλογος απών
|

Προς > @ Φιλόλογος απών | 24 Απρ 2024 15:28
Αγαπητέ μου, δεν χαρακτηρίζω τον άνθρωπο, αλλά την άποψη που εκφράζει, η οποία δεν είναι καν άποψη, αλλά ένας χαιρέκακος εμπαιγμός της νοημοσύνης και της κοινής λογικής. Ίσως θα έπρεπε πρώτα να διαβάσετε τι προηγήθηκε πριν μου απευθύνετε νουθεσίες. Δεν μπορεί να μην ενοχλείται και να μην απαντά κάποιος, όταν παραποιείται ολοφάνερα η άποψη που προσπαθεί εμπεριστατωμένα και με προσεκτικά ελληνικά να εκφράσει!

@ ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ | 25 Απρ 2024 11:11
|

Δεν είναι αλήθεια αυτό που γράφετε! Έχω τελειώσει παιδαγωγικό και εργάζομαι σε εταιρία επικοινωνιών γιατί ο μισθός στο δημόσιο ήταν κακός. Όποιος μπορεί βρίσκει.

@ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Αν "δεν μπορείς να πας αλλού" τότε αυτό που έμαθες/σπούδασες τόσο αξίζει. Το ξέραμε όλοι ότι οι μισθοί είναι αυτοί. Αν "μόνο αυτό κατέχεις" τόσο αποτιμάται. Αν κανείς άλλος δεν το θέλει για περισσότερα λεφτά, τόσο κάνει. Έτσι είναι παντού. Το κράτος δεν είναι "πατερούλης" που σου "χρωστάει" μόνιμη ισόβια απασχόληση με λεφτά που κρινεις *εσυ* και *εγώ* "ικανοποιητικά". Έχει μια δουλειά με πενιχρές αποδοχές. Αν μπορείς καλύτερα, σπουδασε κάτι καλύτερο ή/και βρες δουλειά που δίνει περισσότερα. Τα υπόλοιπα είναι κλάψες.

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

@ { @ Master chef ("ακριβό μου διθέσιο καλό μου αμάξι… 25 Απρ 2024 10:16 }
Αγαπητέ συμπολίτη,
Μην υποτιμάτε τον εαυτό σας και τη νοημοσύνη των αναγνωστών του esos. Όλοι γνωρίζουν ότι ο δάσκαλος δεν μπορεί να πάει αλλού, σπούδασε για να μορφώνει τα παιδιά του ελληνικού λαού και μόνο αυτό κατέχει. Το θέμα είναι άλλο, είναι θεμελιώδες και απορώ γιατί το υποβαθμίζετε σε τέτοιο βαθμό, που ένας καλοπροαίρετος αναγνώστης αμέσως θα υποψιαστεί μια σκοπιμότητα, ανεξήγητη σε πρώτη σκέψη. Θα σας προτείνω να δείτε μια μεγάλη αντίφαση για να αλλάξετε αμέσως στάση:
Ποιοι κυβερνούν τα πολύτιμα Rafale;
Πιστεύετε ότι υπάρχει Έλληνας που αμφιβάλλει για την άριστη και καθημερινή υποστήριξη - εκπαίδευση των αξιωματικών της Αεροπορίας μας;
Θεωρώντας δεδομένη την ειλικρινή αρνητική σας απάντηση, σας ερωτώ:
Πολύτιμα τα Rafale, αμέτρητες φορές πιο πολύτιμα τα παιδιά του λαού μας, ποιο νομίζετε ότι πρέπει να είναι το ανάλογο χρέος της Πολιτείας;
Βάλτε το χέρι στην καρδιά και εξηγήστε μας επαρκώς τη θέση σας.

@ριστεία, όχι αστεία
|

Πάντως στο Χάρβαρντ λένε if you pay peanuts, you get monkeys.

@ Master chef ("ακριβό μου διθέσιο καλό μου αμάξι…
|

βρε k. Master Chef αφού έχεις (εσύ, εγώ οποιοσδήποτε) "τοοοσα" προσόντα που τα 750 ευρώ είναι ευτελή και αξίζεις περισσότερα, τότε γιατί είσαι σε αυτή τη δουλειά που πληρώνει 750 ευρώ; Αν αξίζεις περισσότερα σημαίνει ότι μπορείς να πας σε άλλη δουλειά να τα πάρεις. Αν ΔΕΝ μπορείς σημαίνει ότι ΤΟΣΟ αξίζει αυτό που μπορείς ή θέλεις να προσφέρεις. Σταματήστε την κλάψα πλέον ότι μας πληρώνουν λίγα και αξίζουμε περισσότερα κλπ κλπ. Ελεύθερα εργαζόμαστε. Δε μας ανάγκασε κανένας.

Γνωστός - άγνωστος
|

Σε όσους θεωρούν ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι εύκολο έχω να πω το εξής: τα καλοκαίρια όταν σταματάμε τα σχολεία δουλεύω μεροκάματα στα χωράφια, σε ακραίες πολλές φορές συνθήκες καύσωνα, Λαρισαίος γαρ, και γεγονός είναι ότι τα χωράφια και τα περιβόλια δεν πιάνουν μία μπροστά στην εξάντληση που βιώνουμε στα σχολεία.

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Φορώντας μια ταμπελίτσα στον δάσκαλο δεν τον κάνεις καλύτερο. Δώσε του νέα εργαλεία, εκπαίδευσέ τον στην αποτελεσματική τους χρήση, υποστήριξέ τον επιστημονικά και μετά κάνε στην άκρη και άφησέ τον να γίνει Ποιητής!…
Για να μην καταρρεύσει την ώρα της δημιουργίας δίνε του λίγο ψωμί και λίγο κρασί.

@ Master chef ("ακριβό μου διθέσιο καλό μου αμάξι…
|

ΟΚ. Αν δε γίνουμε Ελβετία, να πλερωνόμαστε χωρίς να δίνουμε λογαριασμό. Ελλαδάρα.

Master chef ("ακριβό μου διθέσιο καλό μου αμάξι")
|

@@φιλολογος 24 Απρ 2024 11:30
- Το να πληρώνεις 750ευρώ σε εκπαιδευτικούς(νεοδιόριστους 40 Μαΐων) μ' ένα κάρο προσόντα.
- Να μην τους παρέχεις τα αναγκαία μέσα, υποδομές και συνθήκες εργασίας ώστε να είναι αποτελεσματικοί.
- Να τους φορτώνεις με άλλα 999 μη διδακτικά καθήκοντα και υποχρεώσεις.
- Να τους στέλνεις άλλες 999 οδηγίες, εγκυκλίους και αποφάσεις που αλλάζουν με κάθε νέο Υπουργό-Υφυπουργό-Γ.Γ.
- Με σχολεία που καταρρέουν, πλημυρίζουν, συμβαίνουν ηλεκτροπληξίες, μέχρι που ανατινάζονται και λέβητες.
- Χωρίς φύλακα και επιστάτη για την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών και με εξωσχολικούς, γονείς και περαστικούς να μπαινοβγαίνουν καμιά φορά σε γραφεία και σε τάξεις για "εξηγήσεις".
- Με μέχρι 25 μαθητές στην τάξη που θέλουν να έχουν 999 δικαιώματα και 0 (μηδέν) υποχρεώσεις και που για να "κοπούν" είτε στα μαθήματα είτε από απουσίες, πρέπει να βάλουν μέσον στο Υπουργείο.
***Τότε το να απαιτώ να αξιολογηθούν οι εκπαιδευτικοί, ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΕΧΕΙ? Η αξιολόγηση είναι ΚΟΡΟΪΔΙΑ και επιπλέον φόρτωμα της ευθύνης της εκπαίδευσης ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ στους εκπαιδευτικούς.***
ΥΓ. Έχω παρομοιάσει παλαιότερα την αξιολόγηση "Κεραμέως", με την αξιολόγηση μόνο του οδηγού.... μ' ένα αυτοκίνητο με τρεις ρόδες, χωρίς φρένα, με χαλασμένο βολάν και με 25 επιβάτες.... σε ταξίδι 1000km σε ελληνικό επαρχιακό δρόμο του '80 και υπό καταρρακτώδη βροχή. Εάν κάποιος φίλος οδηγός θα δεχόταν να αξιολογηθεί υπό αυτές τις συνθήκες, ας πάει καλύτερα μεταγραφή στο team F1 της Ferrari. Και καλύτερα θα αμείβεται και λιγότερο θα κινδυνεύει(σωματικά και ψυχικά).

@ Φιλόλογος απών | 24 Απρ 2024 15:28
|

ήρεμα με τους χαρακτηρισμούς. Τη γνώμη του λέει ο άνθρωπος.

Φιλόλογος απών
|

Προς > @ φιλολογος | 24 Απρ 2024 11:30
Μακάρι να μπορούσατε ( ή μάλλον να θέλατε) να καταλάβετε πόσο στρουθακαμηλισμό και κραυγαλέα οξύμωρα περιέχει το επιγραμματικό σας αυτό σχόλιο!

Χαράλαμπος
|

Είναι σαφές ότι ως πολίτες αλλά και ως εργαζόμενοι είμαστε αναλώσιμοι. "Επιπλέουν" και "προστατεύονται" μόνο τα κομματικά στελέχη ( και στον χώρο της εκπαίδευσης ). Οι εκάστοτε κυβερνήσεις και κυρίως η τωρινή , υποβαθμίζουν συνειδητά όχι μόνο τους εκπαιδευτικούς αλλά και το έργο τους. Δυστυχώς η φυγή , με τον ένα ή τον άλλο τρόπο , είναι η μοναδική λύση. Εναλλακτικές δεν υπάρχουν.

ΚΓ
|

Μην γκρινιάζετε. Τους ψηφίσατε. Και που είστε ακόμη.

@ φιλολογος
|

Το επιχειρημα 'δεν πληρωνομαι αρκετα' κ 'δεν εχω τα τεχνικα μεσα' αρα δικαιουμαι να μην αξιολογουμαι δεν εχει λογικη βαση. Η αξιολογηση δεν ειναι τιμωρια

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Έλεγε ο αγράμματος παππούς μου:
Πάντα ξανοίγω, όσο μπορώ, στση ζήσης μου το ζάλο
να μην προσβάλλω άδικα, λιγότερο να σφάλλω.

Φιλόλογος απών
|

@Truthfulness | 24 Απρ 2024 02:27
Ατυχέστατο και καταφανώς κακόπιστο το σχόλιό σας.
Η φράση σας "εκεί θα πρέπει να δουλέψετε πραγματικά" μόνο ως χοντροκομμένο καλαμπούρι μπορει να εκληφθεί απευθυνόμενο στους Έλληνες εκπαιδευτικούς που εργάζονται πέραν από τις δυνάμεις τους κάτω από άθλιες συνθήκες με ανύπαρκτες υποδομές και χωρίς τεχνολογική υποστήριξη, όλα αυτά δηλαδή ακριβώς που έχει στη διάθεσή του ένας σύγχρονος Ευρωπαίος εκπαιδευτικός!
Ούτε συζήτηση ότι ο Έλληνας εκπαιδευτικός αναλώνει "ατέλειωτες ώρες ουσιαστικής προετοιμασίας και σχεδιασμού" και μάλιστα στο σπίτι του ακόμη και τα Σαββατοκύριακα, πράγμα που δεν υπάρχει λόγος να κάνει ο αντίστοιχος Ευρωπαίος που μπορεί όμορφα και πολιτισμένα να διεκπεραιώνει όλες τις υποχρεώσεις του στο σχολείο που του παρέχει τα πάντα!
Το έχω γράψει ήδη αρκετές φορές: Ας δοθούν στους Έλληνες εκπαιδευτικούς οι συνθήκες και τα μέσα εργασίας, αλλά και οικονομικών απολαβών που έχει ένας μέσος Ευρωπαίος εκπαιδευτικός κι ας έρθουν μετά να εφαρμόσουν αξιολόγηση.
Όταν σχολιάζουμε, είναι απαραίτητο να βλέπουμε ολοκληρωμένα την εικόνα και όχι αποσπασματικά. Γιαυτό και χαρακτηρίζω ατυχέστατο σχόλιό σας που βασίζεται σε εντελώς άστοχες συγκρίσεις!

Κώστας
|

@Truthfulness, σοβαρά έχει αξιολόγηση στο εξωτερικό και μάλιστα σκληρή; Αφού εδώ όλοι λένε ότι δεν υπάρχει αξιολόγηση και όπου υπάρχει είναι....μαλακή;

Άκης
|

Νομίζουν ότι με τη δήθεν αξιολόγηση θα κάνουν καλύτερη την παιδεία.
ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑ!
Εάν δε βοηθηθεί αυτός ο γενναίος εκπαιδευτικός τίμια και ειλικρινά
τότε θα δουν αυτά που δεν έχουν δει ποτέ....

Truthfulness
|

Όσοι σκέφτεστε για εξωτερικό λάβετε υπόψη ότι εκεί έχει πραγματική αξιολόγηση. Δεν παίζουν τα πειράματα στου Κασίδη το κεφάλι. Ατέλειωτες ώρες ουσιαστικής προετοιμασίας κ σχεδιασμού. Να το σκεφτείτε δίπλα μάγκες γιατί εκεί θα πρέπει να δουλέψετε πραγματικά.

εο
|

Μα αυτός δεν είναι ο σκοπός? Διάλυση, υποβάθμιση, απαξίωση.....
Μία χαρά πάμε.....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ