“Παρθενική” συνεδρίαση της Επιτροπής “Γαβρόγλου” για τη συγχώνευση της ΑΣΠΑΙΤΕ με το Παν. Πειραιά

Η πρόταση του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου δεν έχει απορριφθεί ούτε από την πλευρά της ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά και ούτε από το υπουργείο Παιδείας.

13/09/2018

Ενημερώθηκε: 13/09/2018, 10:05

Άκουσε το άρθρο

Συνεδριάζει αύριο Παρασκευή για πρώτη φορά η Επιτροπή που συγκρότησε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, για τη συγχώνευση της ΑΣΠΑΙΤΕ με το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Ο Πρύτανης του  Πανεπιστημίου Πειραιά   Καθηγητής  Άγγελος Κότιος και ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της ΑΣΠΑΙΤΕ καθηγητής Γιάννης Σαριδάκης, θα μεταφέρουν στην Επιτροπή τις αρχικές θέσεις των δύο Ιδρυμάτων ως προς το εγχείρημα της συγχώνευσης.

Στη συνεδρίαση αναμένεται να παραβρεθεί και ο υπουργός Κώστας  Γαβρλόγλου.

Ως αρχικός στόχος στη συνάντηση του Αυγούστου μεταξύ του υπουργού και των διοικήσεων των δύο ΑΕΙ  τέθηκε η Επιτροπή να καταλήξει  σε πόρισμα πριν τα Χριστούγεννα.

Βέβαια η  πορεία των συζητήσεων θα “δρομολογήσει” τις όποιες αποφάσεις.

Για τη διερεύνηση μορφών συνεργασίας ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και την ΑΣΠΑΙΤΕ, ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου συγκρότησε   Επιτροπή, αποτελούμενη από τους :

1. Κότιο  Αγγελο  ,   Πρύτανη  του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

2. Κούτρα  Μάρκο, Αντιπρύτανη  Οικονομικών, Προγραμματισμού και Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

3. Παντελίδη  Παντελή  του Ισιδώρου,  Αντιπρύτανη  Διοικητικών Υποθέσεων, Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

4. Σαριδάκη Ιωάννη , Καθηγητή , Πρόεδρο  ΔΕ της ΑΣΠΑΙΤΕ.

5. Παγιατάκη  Γεράσιμο  , Καθηγητή , Πρόεδρο  Τμήματος Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικών Μηχανικών της ΑΣΠΑΙΤΕ.

6. Κουνενού Καλλιόπη του Εμμανουήλ,  Αν. Καθηγήτρια, Πρόεδρο  Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ.

7. Ερρίκο Χαϊμ Βεντούρα, Καθηγητή  Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
 
Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Η πρόταση του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου   δεν έχει απορριφθεί ούτε από την πλευρά της ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά και ούτε από το υπουργείο Παιδείας.

Η πρόταση του Παν. Πελοποννήσου για τη συγχώνευση με την ΑΣΠΑΙΤΕ

Γραπτή πρόταση, μετά την τηλεφωνική επικοινωνία, απέστειλε  ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου καθηγητής Αθ. Κατσής , τον περασμένο Μαίο στον πρόεδρο της ΑΣΠΑΙΤΕ Καθ. Γιάννη Σαριδάκη, πάνω στην οποία θα τεθούν τα “θεμέλια”  για την έναρξη των συζητήσεων για τη συγχώνευση των δύο Ιδρυμάτων.

Ειδικότερα, η  εισήγηση του Πρύτανη του Παν. Πελοποννήσου, την οποία παρουσιάζει κατ αποκλειστικότητα το esos, περιλαμβάνει τους εξής πέντε άξονες:

1. Οργανική και όχι χωροταξική ενοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ. Η έδρα της Σχολής παραμένει η ίδια.

2. Η ΑΣΠΑΙΤΕ εντάσσεται ακαδημαϊκά ως νέα, αυτόνομη Σχολή με το ίδιο όνομα στο Οργανόγραμμα του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

3. Η υλοποίηση της Παιδαγωγικής και Επιστημονικής Επάρκειας των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου γίνεται μέσω των Τμημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ.

4. Τα υπάρχοντα Τμήματα της Σχολής παραμένουν στη σημερινή τους μορφή και θα δοθεί η δυνατότητα εθελοντικής μετακίνησης μελών ΔΕΠ.

5. Εξετάζεται ο εμπλουτισμός των ακαδημαϊκών δραστηριοτήτων της ΑΣΠΑΙΤΕ όπως η δημιουργία νέων Τμημάτων, ερευνητικών κέντρων και εργαστηρίων σε συνέργεια και με άλλες ακαδημαϊκές μονάδες του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Οι παραπάνω προτάσεις, τονίζει ο Πρύτανης του Παν. Πελοποννήσου, αποτελούν ένα ουσιαστικό πλαίσιο ανοιχτού και γόνιμου διαλόγου για την εύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης στην κατεύθυνση της συμπόρευσης των δύο Ιδρυμάτων.

Η περαιτέρω εξειδίκευση τους, σημειώνει ο κ. Κατσής,  μπορεί και πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο διαλόγου μεταξύ εκπροσώπων των δύο Ιδρυμάτων.

“Με την παρούσα επιστολή επιθυμώ να εκφράσω τόσο το προσωπικό μου ενδιαφέρον όσο και του Πρυτανικού Συμβουλίου για την οργανική ενοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου” τονίζει στην εισαγωγή της πρότασής του ο Πρύτανης του Παν. Πελοποννήσου, και υπογραμμίζει τα εξής:

Α. Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου καλύπτει πολλά γνωστικά αντικείμενα των οποίων η εκπαιδευτική διάσταση παρουσιάζει άμεση επιστημονική συσχέτιση με τις ακαδημαϊκές δράσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ ενώ επίσης μέσω του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής αναπτύσσεται δυναμικά στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή δημόσιων πολιτικών στο χώρο της Εκπαίδευσης.

Β.  Είναι σαφείς, λοιπόν, οι ουσιαστικοί επιστημονικοί δεσμοί μεταξύ των δύο Ιδρυμάτων αλλά και η μεγάλη αναπτυξιακή δυναμική που προδιαγράφεται μέσω της προτεινόμενης ενοποίησης.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ