"Βροχή" ενστάσεων: 7 στους 10 υποψηφίους Διευθυντές Εκπαίδευσης κατέθεσαν ένσταση κατά των πινάκων μοριοδότησής τους

Ο υπερβολικά μεγάλος αριθμός των ενστάσεων απ ότι φαίνεται θα πάει πίσω και την ημερομηνία ανακοίνωσης των οριστικών πινάκων μοριοδότησης και του προγράμματος συνεντεύξεων

17/03/2022

Ενημερώθηκε: 17/03/2022, 10:37

Άκουσε το άρθρο

Σε κατάσταση "αμηχανίας" βρίσκεται ο 3ος όροφος του υπουργείου Παιδείας που φιλοξενεί της πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, μετά τη γνωστοποίηση από την  αρμόδια υπηρεσία για το πρωτοφανές ποσοστό ενστάσεων στελεχών εκπαίδευσης επί των πινάκων μοριοδότησής τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos στο γραφείο της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως κοινοποιήθηκε σήμερα το πρωί το εξής αποτέλεσμα:

  • Υποβλήθηκαν 387 ενστάσεις από τους υποψηφίους Διευθυντές Εκπαίδευσης  κατά των πινάκων μοριοδότησης των προσόντων, ποσοστό 67%.

Ήδη έχουν  υπάρξει διαμαρτυρίες από υποψηφίους Διευθυντές Εκπαίδευσης για πολλά λάθη στην προσωρινή μοριοδότηση.

Επίσης υπάρχουν υποψήφιοι Διευθυντές που κάνουν λόγο για παράτυπη "υπερμοριδοδότηση" συνυποψηφίων τους στους προσωρινούς πίνακες.

Εάν έχουν γίνει τέτοια λάθη θα πρέπει τα μέλη των Συμβουλίων να τα εντοπίσουν και να τα διορθώσουν, καθώς :

Α. Οι υποψήφιοι μετά  την ολοκλήρωση της διαδικασίας των "κρίσεων" έχουν έννομο συμφέρον να ζητήσουν στοιχεία συνυποψηφίων τους από το υπουργείο Παιδείας.

Β. Ενδεχομένως  κάποιος ή κάποιοι εάν διαπιστώσουν  παράτυπη μοριοδότηση το θέμα να φτάσει στα δικαστήρια, όπως έγινε στο παρελθόν με άλλες κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης.

Η προθεσμία υποβολής ενστάσεων      κατά των πινάκων μοριοδότησης των προσόντων,   έληξε χθες  Τετάρτη 16 Μαρτίου ,και ώρα 23.59.

Ο υπερβολικά μεγάλος αριθμός  των ενστάσεων απ ότι φαίνεται θα πάει πίσω και την  ημερομηνία ανακοίνωσης των  οριστικών πινάκων μοριοδότησης και του προγράμματος συνεντεύξεων.

Πάντως το αρχικό χρονοδιάγραμμα προέβλεπε:

  •        18 Μαρτίου: (i) Ανακοίνωση οριστικών πινάκων μοριοδότησης μετά την εξέταση των ενστάσεων και (ii) Ανακοίνωση προγράμματος συνεντεύξεων
  •         Από 21 Μαρτίου έως και 8 Απριλίου: Διεξαγωγή  Συνεντεύξεων των υποψηφίων Διευθυντών Εκαπίδευσης
  •         8 Απριλίου: Έλεγχος πινάκων μοριοδότησης για συμπληρωματικές συνεντεύξεις από τον επικουρικό πίνακα
  •         11 Απριλίου: Ανακοίνωση προγράμματος συμπληρωματικών συνεντεύξεων
  •         Από 13 έως 14 Απριλίου: Συμπληρωματικές συνεντεύξεις
  •         15 Απριλίου: Κατάρτιση τελικών αξιολογικών πινάκων επιλογής και υποβολή για κύρωση
  •         Μ. Δευτέρα 18 Απριλίου: Κλήση από διοίκηση για υποβολή δήλωσης προτίμησης
  •         Από 19 έως 20 Απριλίου: Δηλώσεις προτίμησης
  •         Μ. Πέμπτη 21 Απριλίου: Πρόταση για τοποθέτηση

Η Συνέντευξη καταλαμβάνει τα 20 απο τα 75 μόρια  

Η Συνέντευξη από τα μέλη των Συμβουλίων Επιλογής τα οποία διορίστηκαν από την υπουργό Παιδείας,  θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην επιλογή των νέων Διευθυντών Εκπαίδευσης.

Τα γενικά κριτήρια επιλογής κατ΄εξαίρεση σε αυτές τις επιλογές  αποτιμώνται με 75 μόρια   κατ’ ανώτατο όριο (σ.σ. το κριτήριο αξιολόγησης των υποψηφίων της περ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 32 του ανωτέρω νόμου δεν μοριοδοτείται),  εκ των οποίων μέχρι και  τα   20 οι υποψήφιοι τα  λαμβάνουν στη Συνέντευξη.

Ποια είναι τα προσόντα τα οποία θα κριθούν στη Συνέντευξη

Το κριτήριο της προσωπικότητας και της γενικής συγκρότησης του υποψηφίου αποτιμάται με είκοσι (20) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

Για την αποτίμηση του εν λόγω κριτηρίου διενεργείται προσωπική συνέντευξη του υποψηφίου ενώπιον του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής, η οποία μαγνητοφωνείται.

Μέσω της συνέντευξης εκτιμώνται η συγκρότηση της σκέψης και του λόγου, η ικανότητα έκφρασης και επικοινωνίας, η συστηματική ενημέρωση στα εκπαιδευτικά ζητήματα, καθώς και οι γνώσεις και οι ικανότητες του υποψηφίου σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της διεκδικούμενης θέσης στελέχους, ενώ συνεκτιμώνται τα στοιχεία του φακέλου υποψηφιότητας κάθε υποψηφίου.

Για τη διεξαγωγή της συνέντευξης, αξιοποιείται μελέτη περίπτωσης από τράπεζα θεμάτων, την οποία καλείται να πραγματευτεί ο υποψήφιος.

Υπεύθυνη για την προετοιμασία της τράπεζας θεμάτων είναι η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε., η οποία επικουρείται από το Ι.Ε.Π..

Η διαδικασία περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

α) προετοιμασία του υποψηφίου στη μελέτη περίπτωσης, την οποία επιλέγει τυχαία από ένα σύνολο μελετών περίπτωσης και

β) παρουσίαση από τον ίδιο του θέματος της μελέτης περίπτωσης και ερωτήσεις των μελών του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής προς τον υποψήφιο. Κατά τον χρόνο της προετοιμασίας του υποψηφίου πραγματοποιείται εισήγηση από μέλος του συμβουλίου επιλογής σχετικά με τον φάκελο υποψηφιότητας του υποψηφίου.

Τα στοιχεία που συνεκτιμώνται κατά τη συνέντευξη αποτιμώνται σε αξιολογικές μονάδες ως εξής:

α) η συγκρότηση της σκέψης και του λόγου: πέντε (5) μονάδες,

β) η ικανότητα έκφρασης και επικοινωνίας: πέντε (5) μονάδες και

γ) η συστηματική ενημέρωση στα εκπαιδευτικά ζητήματα, καθώς και οι γνώσεις και οι ικανότητες του υποψηφίου σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της διεκδικούμενης θέσης στελέχους: δέκα (10) μονάδες.

Το συμβούλιο επιλογής δύναται, με ομόφωνη και πλήρως αιτιολογημένη απόφαση, να αποκλείσει από την περαιτέρω διαδικασία υποψήφιο που κατά τη διάρκεια της συνέντευξης διαπιστώνεται ότι δεν είναι κατάλληλος για την άσκηση των καθηκόντων της διεκδικούμενης θέσης στελέχους.

Σχόλια (83)

Στράτος
|

@Freeman
Εξαρχής γράφω ότι δεν έχω πλήρη γνώση του θέματος. Πρώτον η μοριοδότηση του integrated master προβλέπεται στον νόμο. Επομένως σίγουρα κάποιοι δικαιούνται αυτή τη μοριοδότηση, γι' αυτό και υπάρχει η διάταξη. Προφανώς ο νομοθέτης το αντιμετωπίζει ως ιδιαίτερο (χωριστό) τίτλο παρόλο που είναι ενσωματωμένος στο πτυχίο που αποτέλεσε προσόν διορισμού. Για παράδειγμα ξέρω Πληροφορικούς του πολυτεχνείου που λαμβάνουν τη μοριοδότηση αυτή, παρόλο που με το πτυχίο αυτό της Πληροφορικής διορίστηκαν.
Σημειωτέον, έχει προηγηθεί η αναγνώριση αυτών των integrated master με αντίστοιχη προσαρμογή των μισθολογικών κλιμακίων για όσους τα κατέχουν.
Δεν ξέρω εάν είναι δυνατή η διάκριση μεταξύ των integrated master που θεωρούνται ως προσόν διορισμού και εκείνων που δεν θεωρούνται. Στην περίπτωση αυτή πάντως θα πρέπει ρητά να ξεκαθαριστεί σε ποιές ειδικότητες και σε ποια πτυχία τα integrated master θα μοριοδοτούνται και σε ποια όχι. Πιστεύω ότι μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει τέτοια διάκριση και δίνονται σε όλους τα μόρια μεταπτυχιακού /integrated master που προβλέπονται.
Σίγουρα και αυτό το θέμα θα ξεκαθάριζε με διευκρινιστικές οδηγίες μια ερμηνευτικής εγκυκλίου, όπως πιστεύω ότι πρέπει να γίνει και για άλλα θέματα.

Freeman
|

@Στράτος
Το μεγάλο θέμα σε αυτές τις κρίσεις νομίζω είναι το integrated master. Το integrated master μοριοδοτείται, όπως και το master. Όμως το master όταν έχει χρησιμοποιηθεί ως προσόν διορισμού δεν μοριοδοτείται. Συνεπώς και το integrated master αν έχει χρησιμοποιηθεί ως προσόν διορισμού δεν θα πρέπει να μοριοδοτηθεί. Το ερώτημα είναι όταν ένας μηχανικός έχει διοριστεί με το πτυχίο του μηχανικού αν έχει γίνει η χρήση του integrated master. Μάλλον αυτονόητη είναι η χρήση του ως προσόν διορισμού διότι δεν υφίστσται πτυχίο χωρις το 5ο έτος σπουδων. Θα ήθελα την άποψή σου.

ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΜΑΤΑ
|

Η εξέταση της ξένης γλώσσας να αφορά μόνο στην μοριοδότηση της ίδιας ξένης γλώσσας και όχι και των τίτλων σπουδών . Έλεος πια. Διαμαντοπούλου και πάλι Διαμαντοπούλου!!! Και το άλλο να εξετάζονται οι καθηγητές των Ξένων Γλωσσών στην γλώσσα που διδάσκουν τόσα χρόνια και χωρίς να τους μοριοδοτεί την γλώσσα γιατί αποτέλεσε προσόν διορισμού. Μάλλον κάτι δεν πάει καλά.

@Teacherakos
|

''Όπως έστρωσαν θα κοιμηθούν'' με τον ''τελειότερο'' και ''δικαιότερο'' νόμο όλων των εποχών για τις κρίσεις στελεχών!!!
''Όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελλες'' είναι γνωστό και υποχρεούντο να το γνωρίζουν, μαζί με τις ανάλογες συνέπειες!!!

Teacherakos
|

Ακούω για δικαστήρια, διοικητικά κι όχι μόνο, για εκφοβισμούς και άλλα νόστιμα. Κατά των συμβουλίων που έκανα τη μοριοδιτησε, να στρέφονται όλοι οι φερέλπιδες. Οι υποψήφιοι, απλά, κατέθεσαν χαρτιά γνήσια! Αν ανοίξει τέτοιος ασκός δε θα είναι win-lose αλλά όλοι losers μια και θα έχει διασπαρει διχόνοια στον κλάδο ( ιδιαίτερα σε μικρές κοινωνίες) και άντε μετά να συνεργαστουν. Λυπηρό!!

Στράτος
|

Για να "κλέψω" λίγο από τον τίτλο του esos στη δημοσίευση αυτή, κάθε φορά που υπάρχει νέα δημοσίευση για τη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης ακολουθεί "βροχή" σχολίων.
Καθόλου κακό αν σκεφτεί κανείς ότι αυτό δείχνει ότι οι υποψήφιοι, ή τουλάχιστον αρκετοί από αυτούς, παρακολουθούν το esos, το οποίο -για να λέμε την αλήθεια- είναι πρώτο στην προαγωγή και δημοσίευση των σχολίων του εκπαιδευτικού κόσμου.

ΧΡΉΣΤΟΣ
|

Βασική προϋπόθεση υποβολής αίτησης είναι να έχει διαβάσει ο υποψήφιος τον νόμο. Επίσης, στην ένσταση θα πρέπει να αναφερθεί το άρθρο και η παράγραφος που δεν έγινε σωστά η μοριοδότηση. Για τόσο σοβαρή και υπεύθυνη θέση, άγνοια νόμου , δεν δικαιολογείται. Συνεπώς , όσοι υποψήφιοι έχουν καταθέσει ένσταση και ζητούν να μοριοδοτηθούν , αντίθετα με ότι προβλέπεται στον νόμο, θα πρέπει να τους αποκλείσει το συμβούλιο στην διαδικασία της συνέντευξης.

Πιτσιφλής, ο άχρηστος
|

@ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 17 Μαρ 2022 14:46
Και συ στο «καλάθι των αχρήστων»;
Έλα, κάθισε σ' αυτή την ξύστρα κι εγώ στη γόμα, να πιούμε μια ρακή, να πάνε τα φαρμάκια κάτω!...

Μαρία
|

Εντέλει, κανένας τίτλος σπουδών (διδακτορικό, μεταπτυχιακό, 2ο, 3ο, 4ο πτυχίο κλπ) δεν εγγυάται τις πραγματικές ικανότητες του υποψήφιου. Ρωτήστε τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς

Τόσα σχόλια... Ικανά, προσοντούχα ναι, αλλά και αποτελεσματικά στελέχη χρειάζεται η εκπαίδευση.

Αξιολόγηση έργου σε θέσεις ευθύνης.
Με αντικειμενικά κριτήρια...
Αξιολόγηση και από τη βάση...να δούμε τι λένε και οι τελικοί αποδέκτες των τόσων προσόντων...

Το νομοθετικό πλαίσιο, όσες μορφές κι αν έχει πάρει, δυστυχώς, βλέπουμε να αναπαράγει τις ίδιες ανεπάρκειες

Πιτσιφλής
|

@ Π.Ε
Καλημέρα, κύριε Γενικέ,
Δεν το ήξερα ότι οι Γενικοί σηκώνονται τόσο νωρίς!...
Εμείς οι μικροί σηκωνόμαστε κατά τις έξι και μισή, εφτά παρά...

φιλελεύθερος
|

Είμαι υποψήφιος Διευθυντής Εκπαίδευσης και έχω κάνει ένσταση. Πόρτες κομματικών γραφείων δεν πέρασα. Ο νόμος 4823/2022 είναι καλύτερος από όλους τους προηγούμενους. Συγχαρητήρια στην Υπουργό που τόλμησε και στον Κυριάκο που τη στήριξε.

εκπαιδευτικός τάξης με 35 χρόνια υπηρεσία, τέως σχολικός σύμβουλος

Π.Ε
|

Καλημέρα σε όλους και εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στην επιλογή σας.
Καλά να είμαστε! Τα καλύτερα έρχονται.

@Στράτος
|

''Για το δ) Συμβουλευτικό - καθοδηγητικό έργο… (Σχολικών Συμβούλων, ΣΕΕ κλπ) δεν υπάρχει στο νόμο παρόμοια διάταξη. Επομένως χρόνος βραχύτερος του έτους σε αυτή την περίπτωση προφανώς δεν υπολογίζεται.''
Ας πούμε ότι είναι έτσι, αν και ΔΕΝ είναι.
Το συμπέρασμα έτσι ή αλλιώς είναι ένα: εξοντώστε όσους έχουν σχέση με το συμβουλευτικό-καθοδηγητικό έργο!
εις το πυρ το εξώτερον !!!!
ΑΙΣΧΟΣ και ΝΤΡΟΠΗ!!!

Τάκης
|

Υποψήφιος ΔΠΕ με 6 χρόνια ως Διευθυντής ΣΜ και 2 έτη ως ΣΕΕ θα πρέπει να αναλώσει την προαπαιτούμενη διοικητή διετία από τα μόρια του ΔΣΜ καθώς τα επιπλέον των τεσσάρων μορίων δεν του χρειάζονται και έτσι να λάβει ένα μόριο από τη θητεία του ΣΕΕ. Δεν είναι δίκαιο να μετρήσουν ως προαπαιτούμενη την εμπειρία του ΣΕΕ. Έτσι βγαίνει χαμένος. Η ερμηνεία πρέπει να είναι υπέρ του υποψηφίου.

Στράτος
|

@Μοριοδότηση, @Freeman
Μολονότι στη διάταξη του άρθρου 33 παρ.3 αυτό το «λογίζεται η διοικητική εμπειρία, που μοριοδοτείται λιγότερο» έχει μια ασάφεια, βέβαιο είναι ότι αφορά στις υποπερ. εα) έως και εγ) και επομένως όχι στο καθοδηγητικό έργο Σχολικού Συμβούλου ή ΣΕΕ. Συμφωνώ με τις λογικές της ερμηνείας σας αλλά επιμένω ότι απαιτείται κεντρική ερμηνεία των διατάξεων, που πιστεύω ότι τώρα θα γίνει υποχρεωτικά, έστω και εκ των υστέρων. Πολύ περισσότερο αυτή η ερμηνεία δεν έχει ενσωματωθεί ορθά με κάποιο αυτοματοποιημένο τρόπο στην πλατφόρμα και επομένως τα εξαγόμενα από αυτήν μόρια των υποψηφίων εμφάνισαν αυτά τα προβλήματα.
Πάντως το συγκεκριμένο θέμα θα προκύψει ξανά όταν γίνει επιλογή Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης καθώς, σύμφωνα με το νόμο, για τις θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης και Διευθυντών σχολείων δεν προβλέπεται ως προϋπόθεση διοικητική προϋπηρεσία.

Απάντηση στον @Freeman @Στράτο@ΤΑΣΟΣ - 18 Μαρ 2022 20:21
Μεταφέρω μικρά αποσπάσματα του νόμου και πιστεύω ότι θα λάβεις απάντηση στο ερώτημα σου «Και γιατί παρακαλώ να μην δίνονται τα μόρια των 3μηνων στους συμβούλους και τους συντονιστές;»

…α) Διδακτική εμπειρία
…Η άσκηση διδακτικής υπηρεσίας για χρονικό διάστημα βραχύτερο του έτους μοριοδοτείται με το ένα τέταρτο (1/4) της αντίστοιχης ετήσιας μοριοδότησης για κάθε τρίμηνο. Χρόνος μικρότερος του τριμήνου δεν υπολογίζεται.

…ε) Διοικητική - υποστηρικτική εμπειρία
…Χρόνος διοικητικής ή υποστηρικτικής εμπειρίας βραχύτερος του έτους μοριοδοτείται με το ένα τέταρτο (1/4) της αντίστοιχης ετήσιας μοριοδότησης για κάθε τρίμηνο. Χρόνος μικρότερος του τριμήνου δεν υπολογίζεται

Για το δ) Συμβουλευτικό - καθοδηγητικό έργο… (Σχολικών Συμβούλων, ΣΕΕ κλπ) δεν υπάρχει στο νόμο παρόμοια διάταξη. Επομένως χρόνος βραχύτερος του έτους σε αυτή την περίπτωση προφανώς δεν υπολογίζεται.

Μοριοδότηση
|

@Στράτος
Σχετικά με το ζήτημα ποια 2 χρόνια διοικητικής υπηρεσίας αφαιρούνται από τη μοριοδότηση, νομίζω ότι στο άρθρο 33 παρ.3 όπου ανα΄φερει:
"Αν συντρέχει σωρευτικά στο πρόσωπο υποψηφίου διοικητική υποστηρικτική εμπειρία των υποπερ. εα) έως και εγ), ως προσόν, που αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή υποψηφιότητας, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 31, λογίζεται η διοικητική εμπειρία, που μοριοδοτείται λιγότερο, σύμφωνα με την παρούσα." ουσιαστικά υποδυκνύει ότι αφαιρούνται πρώτα αυτά που μοριοδοτούνται λιγότερο (δηλ. προς όφελος του υποψηφίου) που είναι και το λογικό/αναμενόμενο.

@Freeman @Στράτο@ΤΑΣΟΣ
|

Και γιατί παρακαλώ να μην δίνονται τα μόρια των 3μηνων στους συμβούλους και τους συντονιστές;
Το γράφει κάπου ο νόμος ότι η μοριοδότηση ισχύει μόνο για ολόκληρα έτη;
Άρα, όλα πρέπει να δοθούν παντού αναλογικά!!!
Και τα μόρια των 2 ετών που προαπαιτούνται να αφαιρεθούν από θητείες με πλεόνασμα ετών π.χ. Δ/ντής σχολείου.

Ως προς τις υπόλοιπες μοριοδοτήσεις;
ΟΙ super ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ και το μέγα ΜΠΑΧΑΛΟ !!!!!
π.χ. Οι βεβαιώσεις για ταξίδια σε erasmus παίρνουν τα μόρια ενός 2ου μεταπτυχιακού ή ενός 2ου πτυχίου!!!!
ΕΛΕΟΣ!!!!!!!

Freeman
|

@Στράτος.
Στράτο ο νόμος περιγράφει μόνο για τα διοικητικά ποιο λαμβάνεται υπόψη χωρίς να εμπλέκει τα του καθοδηγητικού έργου. Σε παραθέτω ένα παράδειγμα που νομίζω είναι πολύ ξεκάθαρο.
Υποψήφιος Α έχει 6 χρόνια διευθυντής σχολικής μονάδας και τίποτα άλλο. Σύμφωνα
με την παρ3)ε)εγ) τα 4 χρόνια δίνουν 1,5 μόριο ανά έτος και τα 2 δεν δίνουν τίποτα. Τα 2 που δεν δίνουν μόρια χρησιμοποιούνται ως προαπαιτούμενα και ο υποψήφιος λαμβάνει 4Χ1,5=6 μόρια.
Υποψήφιος Β έχει 6 χρόνια διευθυντής σχολικής μονάδας 2 χρόνια σχολικός σύμβουλος και τίποτα άλλο. Πόσα μόρια πρέπει να λάβει; Προφανώς η παράγραφος «Αν συντρέχει σωρευτικά στο πρόσωπο υποψηφίου διοικητική - υποστηρικτική εμπειρία των υποπερ. εα) έως και εγ), ως προσόν, που αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή υποψηφιότητας, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 31, λογίζεται η διοικητική εμπειρία, που μοριοδοτείται λιγότερο, σύμφωνα με την παρούσα.» δεν εφαρμόζεται διότι η περίπτωση σχολικού συμβούλου είναι η περίπτωση δ). Άρα θα ήταν λάθος να «χρεώσουμε» τα προαπαιτούμενα στα χρόνια του συμβούλου και
πρέπει προφανώς να «καλυφθούν» από τα πλεονάζοντα 2 χρόνια στη θέση διευθυντή.
Συνεπώς ο υποψήφιος πρέπει να βαθμολογηθεί με 4Χ1,5 + 2Χ0,5=6+1=7μόρια και όχι
με 4Χ1,5=6μόρια.

Δεν νομίζω να θεωρεί ο νομοθέτης ότι ο Α θα πρέπει να πάρει τα ίδια μόρια με το Β.

Καίτη
|

Νόμος κοινώς Μπάχαλο ! ! ! Μοριοδοτούν ότι να είναι και κυρίως υποβαθμίζουν τα ΠΤΥΧΙΑ..Μέλος ΣΔΕΥ και πρόγραμμα erasmus ΙΣΟΝ πτυχίο ΑΕΙ ..Αίσχος για αυτό το έκτρωμα νόμο...Χειρότερος όλων των εποχών ! ! !

Φανή Π.
|

@ ΓΙΩΡΓΟΣ 18 Μαρ 2022 14:09
Ακριβώς έτσι. Μιλάμε για paper desease. Μετράνε οποιοδήποτε χαρτί (διδακτορικό στην ποίηση, μεταπτυχιακό αναπαραγωγή του κοκκινολαίμη, βιβλίο για τις αφηγηματικές τεχνικές και την ιστορία των βλάχων). Όλα τα παραπάνω θα ήταν εξαιρετικά αν είχαν και την παραμικρή σχέση με τη διοίκηση. Έτσι λοιπόν για μια ακόμη φορά θα επιλεγούν οι μοριοσυλλέκτες και θα αγνοηθούν όσοι παράγουν έργο και δεν αναλώνονται στο να μαζεύουν απλώς χαρτιά.

Στράτος
|

@Freeman
Ανοίγεις ένα από τα κρίσιμα θέματα που χρειάζονται διευκρίνιση, η οποία αν μάλιστα ήταν γνωστή στα Συμβούλια θα αποφεύγονταν λάθη, αν ήταν γνωστή και στους υποψήφιους θα αποφεύγονταν ενστάσεις.
Το ζήτημα είναι ποια 2 χρόνια διοικητικής υπηρεσίας αφαιρούνται από τη μοριοδότηση και λαμβάνονται υπόψη ως προϋπόθεση για την υποβολή αίτησης, στις περιπτώσεις που ο υποψήφιος έχει διοικητική προϋπηρεσία από διαφορετικές θέσεις. Δεν ξέρω τι ισχύει, νομίζω ότι ο νόμος δεν είναι επ' αυτού σαφής.
Και φυσικά μπορούν να υπάρξουν πολλές ερμηνείες του. Π.χ. θα μπορούσε να αφαιρούνται αυτά που θα "κόστιζαν" λιγότερο (ή περισσότερο) σε μοριοδότηση. Θα μπορούσε να αφαιρούνται με βάση τη σειρά των μοριοδοτούμενων κριτηρίων διοικητικής, πρώτα αυτά της προϋπηρεσίας σε θέση Περιφερειακού Διευθυντή, μετά Διευθυντή Εκπαίδευσης κλπ. Δεν ξέρω ποια τακτική ακολουθήθηκε κι αν δόθηκε οδηγία στα Συμβούλια και τι αυτή λέει.
Γι' αυτό (και για πολλά άλλα παρόμοια θέματα) επιμένω ότι διευκρινίσεις με μορφή εγκυκλίων ερμηνευτικών θα λύσουν τα χέρια των μελών των Συμβουλίων και θα μειώσουν τις ενστάσεις των υποψηφίων ώστε να "τρέχει" η διαδικασία πιο γρήγορα και χωρίς εμπόδια.

Στράτος
|

Απάντηση στον @@ στρατο, 18 Μαρ 2022 12:59
Πρώτον, δεν γράφω σχόλια για να "καθοδηγήσω" το Υπουργείο αλλά μάλλον σε μια προσπάθεια παρακολούθησης της εκπαιδευτικής επικαιρότητας και για να σχολιάσω μερικά σημεία που ίσως χρειάζονται επισήμανση.

Δεύτερον, οι κεντρικές οδηγίες προς τα Συμβούλια Επιλογής ουδόλως σημαίνουν υποβάθμιση της αξίας των μελών τους. Αντιθέτως διευκολύνουν τα μέλη στην υιοθέτηση κοινής γραμμής. Άλλωστε το ίδιο το Υπουργείο με οδηγία του καλεί τα μέλη του καθενός Συμβουλίου να επικοινωνούν με τα άλλα Συμβούλια για την υιοθέτηση κοινής τακτικής σε επιμέρους ζητήματα.

Τρίτον, περαιτέρω κρίνω ότι θα μείωνε τον αριθμό των ενστάσεων εάν το Υπουργείο έδινε κεντρικές οδηγίες/διευκρινίσεις για την ερμηνεία των διατάξεων του νόμου που θα γίνονταν γνωστές όχι μόνο στα Συμβούλια αλλά και στους υποψήφιους. Σε πολλές παρόμοιες διαδικασίες στο παρελθόν εκδίδονταν πολλές διευκρινιστικές, ερμηνευτικές εγκύκλιοι. Και είναι λίγο παράξενο ο παρών νόμος με περισσότερες διατάξεις για τα μοριοδοτούμενα κριτήρια επιλογής στελεχών και κατά την πρώτη του εφαρμογή να μην συνοδεύεται από τέτοιες διευκρινιστικές εγκυκλίους.

Freeman @Στράτο@ΤΑΣΟΣ
|

1) Στην περίπτωση συμβούλων και ΣΣΕ δεν υπάρχουν τεταρτημόρια. Ακούγεται παράξενο, όμως σωστά δεν δίνει το 1/4 γιατι 3 μηνες και 20 επιπλέον των τριών ετών έχουν σε θητεία. Άρα το 1, 5 ειναι το σωστό. Όμως έχει δικιο ο Στράτος ότι τα δύο αφαιρούνται ως προαπαιτούμενα και έπρεπε να πάρεις ,.5.
2)Όμως Στράτο υπάρχει περίπτωση όπου υποψήφιος είχε 8 χρόνια διευθυντής και 3 χρόνια και 4μήνες σύμβουλος και πήρε πάλι 0.5 για σύμβουλος. Προφανώς είναι λάθος της επιτροπής που δεν "χρέωσε" τα προαπαιτούμενα στα χρόνια του διευθυντη . Δίκιο έχεις Τάσο μόνο αν είσαι σε αυτή την περίπτωση, δηλ μπορείς να καλύψεις ανώδυνα τα προαπαιτούμενα από διευθυντής.
3) Και οι συνάδελφοι πολλές φορές μπορούν να διαβάσουν σωστά το νόμο και τα μέλη της επιτροπής να κάνουν λάθη. Γιαυτό καλό είναι μερικοί να μην είναι τόσο υποτιμητικοί για τους συναδέλφους που έκαναν ένσταση.

Μοριοδοτηση ΣΕΕ
|

Ο καθένας γράφει ότι του κατέβει.
Το επιχείρημα οτι τα 2 έτη των ΣΕΕ δεν μοριοδοτούνται γιατί είναι προαπαιτουμενο δεν ισχύει γιατί τα 2 έτη καλύπτονται από τη θητεία ως διευθυντές ΣΜ.

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Αντικειμενικα και τριχες. Δεν ειναι και δεν θα ειναι ποτε αντικειμενικά. Δε μπορεί να αξιολογουνται το ιδιο ολες οι εργασίες, όλα τα προγράμματα, όλες οι θέσεις. Αντικειμενικό ειναι να υπάρξει συστημα εξετασεων multiple choice με ερωτήματα πάνω στη διοικηση, στον δημοσιουπαλληλικο κωδικα, στην εκπαιδευτική νομοθεσία και το πειθαρχικό. Στο τέλος μινι εργασία με θέματα διαχείρισης κρισεων, αντιμετώπισης προβληματων κλπ. Αυτά θα ασκησουν ως καθηκοντα. Ουτε το μεταπτυχιακό στη φυσική ουτε το διδακτορικό στη θεολογία ούτε η συγγραφή βιβλίου για την αναπαραγωγή του βατραχου έχει ουσιαστική αξία στην άσκηση των συγκεκριμένων καθηκόντων. Εξαιρετικές σπουδές αλλά δεν έχουν σχέση και σε καμία περίπτωση δεν θα προσλαμβανόταν κάποιος σε θέση διευθυντή στο εξωτερικό ΜΟΝΟ χαρη σε αυτά.

Στράτος
|

@ΤΑΣΟΣ
Επειδή μας δίνεις ένα συγκεκριμένο παράδειγμα σε ρωτάω. Υπολόγισες ότι από τα 3,5 έτη που είσαι ΣΕΕ τα δύο δεν μοριοδοτούνται επειδή αποτελούν προϋπόθεση για να υποβάλεις αίτηση;

Ntinos
|

Το είχα γράψει πολλές φορές..Αυτός ο νόμος έκτρωμα με την μοριοδότηση είναι οτι χειρότερο και ανέντιμο έχει γνωρίσει η εκπ/ση τα τελευταία χρόνια..Φυσικά τα στελέχη του ΙΕΠ που τον συνέταξαν ,γιατί είναι κομμένος και ραμμένος στα μέτρα τους και φυσικά η υπουργός που το υπέγραψε ε΄χουν κάνει εγκληματικά λάθη και το μεγαλύτερο μοριοδοτεί ότι απίθανο φαντάζεται ο καθένας ενώ υποβαθμίζει τα ΠΤΥΧΙΑ..Τι δουλειά έχουν μοριοδότηση σε erasmvuw-etwining-ΠΥΣΠΕ-Απόσπαση σε γραφεία -ΣΔΕΥ -κλπ...Τα δικαστήρια θα έχουν αρκετή δουλειά..Στον νομό μου μοριοδότησαν με μόρια Δ/τή εκπ/σης αυτο΄ν που ο ίδιος δηλαδή Δ/ντή σχολείου όρισε ως ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ του..Μπάχαλο ! ! !

@@ στρατο
|

ποια είναι η εύστοχη παρατήρηση ακριβώς;;;;;; τα φασόν κείμενα που λεει; δεν είναι αντίθετος ο γγ;;;;; και τι νομίζει οτι είναι οι επιτροπές; τίποτα δευτεράτζες; υποτίθεται σοβαροί και υψηλού επιπέδου αρμόδιοι επιστήμονες. γιατί δεν ζήτησαν εγκαίρως οδηγιες; γιατί δεχτηκαν το έργο , αν αντιλήφθηκαν αδικίες ή στρεβλώσεις ή θολότητα; δεν αντιλήφθηκαν ; χειρότερο. κάπου δεν τα λέμε καλά ε;

ή ειναι εύστοχο το ότι η πλατφόρμα είναι πλέον ελεύθερη. λεει δηλαδή κάτι που δεν ξέρει το ίδιο το υπουργείο; δεν καταλαβαίνει ΟΤΙ ΔΕΝ θέλουν , δεν προλαβαίνουν , δεν νοιάζονται ή ό,τι άλλο; κοροϊδευόμαστε; αν νομίζει ο στράτος ότι τον ακούνε, ας πάρει τηλέφωνο (έτσι δεν έλεγε η υπουργάρα; ) , τι τα γράφει εδώ ;;;;; εμείς τα ξέρουμε . θα μας πει το υπουργείο ΓΙΑΤΙ δεν τα κάνει; αφού θεωρεί ότι τον διαβάζουν εδώ το ρωτάω. καλοχώνευτο το σανό

Υποψήφιοι
|

Αφού μπορείς να ζητήσεις τον φάκελο αυτού που έχεις νόμιμο δικαίωμα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

@ΤΑΣΟΣ
|

Τα 2 από τα 3 μόρια είναι προαπαιτούμενα σε θέση στελε΄χους για να κάνεις αίτηση για διευθυντής εκπαίδευσης και δε μοριοδοτούνται, αφαιρούνται! Σωστή η μοριοδότηση στο 1,75

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ