Υπουργός: Στις 9 π.μ. θα ξεκινούν τα μαθήματα για τους μαθητές Λυκείου, Γυμνασίου και Δημοτικού

Κ. Γαβρόγλου:“Οι μαθητές δυο πράγματα θέλουν : Περισσότερα διαλείμματα και να αρχίζουν πιο αργά το πρωί τα μαθήματα”

06/08/2018

Ενημερώθηκε: 07/08/2018, 07:27

Άκουσε το άρθρο

Α. Από τον Σεπτέμβριο του 2019 για τους μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου τα μαθήματα θα ξεκινούν από τις 9 και όχι από τις 8:30.

Β. Τα δε μαθήματα θα ολοκληρώνονται το μεσημέρι, 45 λεπτά το μεσημέρι, 45 λεπτά αργότερα.

Γ. Για τους εκπαιδευτικούς δεν θα υπάρξει πρόσθετη εργασία στο ωράριό τους.

Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, σε συνέντευξη στην κρατική τηλεόραση  και διατύπωσε την εκτίμηση  ότι:Οι  μαθητές δυο πράγματα θέλουν: Περισσότερα διαλείμματα και να αρχίζουν πιο αργά το πρωί τα μαθήματα”

Ειδικότερα ο υπουργός Παιδείας δήλωσε τα εξής:

  • Να σας πω έναν προβληματισμό που τον συζητάμε πολύ σοβαρά, τον μελετάμε, είναι δύσκολο, αλλά όχι ανέφικτο.
  • Μήπως τα σχολεία άρχισαν στις 9 το πρωί, αντί 8:15;
  • Δεν μπορούμε να το κάνουμε από αυτό το Σεπτέμβρη.
  • Είναι μια σκέψη που επεξεργαζόμαστε διότι και διεθνείς έρευνες δείχνουν ότι αυτό ευνοεί πάρα πολύ τα παιδιά και πολλές οικογένειες.
  • Θέλω να γίνει σαφές ότι δεν μπορεί να γίνει από το Σεπτέμβρη, αλλά είναι απολύτως ρεαλιστικό.
  • Τα σχολεία αρχίζουν σήμερα 8:15 .
  • Πολλοί γονείς  έρχονται από τις 7:30 και αφήνουν τα παιδιά.
  • Προφανώς εάν πάμε στις 9 το πρωί, η ζώνη αυτή θα επεκταθεί από τις 7:30 έως και τις 9.
  • Οι εργαζόμενοι γονείς θα μπορούν να αφήνουν τα παιδιά σε αυτή τη ζώνη δραστηριοτήτων , που έχουμε ήδη .
  • Το ολοήμερο θα ξεκινά στις 7:30.
  • Το πρόβλημα που υπάρχει είναι το εξής: Οι περιφέρειες και πολλοί Δήμοι έχουν την αποκλειστική ευθύνη για τη μεταφορά των μαθητών .
  •  Πρόκειται για συμβάσεις που έχουν γίνει και για τη φετινή σχολική χρονιά.
  • Αυτό δεν μπορεί να αλλάξει διότι είναι ένα χάος οργανωτικό .

Οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων
 
Για το ιδιωτικά σχολεία όπου πολλοί  μαθητές ξεκινούν στις 6 το πρωί για να πάνε στο σχολείο τους ο  υπουργός δήλωσε πως “είναι ένα άλλο πρόβλημα που δεν θέλω να θίξω”

Σχόλια (38)

Ότι θέλει ο κομισαριος
|

Αν νομίζεται πως η Ελλάδα είναι η Αθήνα είστε γελασμένοι. Στις περισσότερες επαρχιακές πόλεις οι αγορές ανοίγουν 8:30 μέχρι 14:00 και 18:00 με 21:00. Αυτό που θα έπρεπε να γίνει είναι μετά από αίτημα της τοπικής κοινωνίας να εξετάζεται η δυνατότητα από τον σύλλογο για αλλαγή του ωραρίου. Δεν βρισκόμαστε σε κολχόζ για να αποφασίζουν οι κομισάριοι αλλαγή εργασιακών συνθηκών.

Ένας εκπαιδευτικός
|

@HΡΑ
Αγαπητή ΗΡΑ, μην εξάπτεστε, σας παρακαλώ! Επικαλούμαι την απλή στατιστική: Εύκολα θα μπορούσε κανείς να διαπιστώσει ότι το 95% των σχολίων έχουν μηδενιστικό, απαξιωτικό και επιθετικό περιεχόμενο! Λες και ακούνε τα πιο αδιανόητα πράγματα του κόσμου, χωρίς κατά κανόνα να ασχολούνται με το ουσιαστικό περιεχόμενο μιας ανακοίνωσης ή με την επιχειρηματολογία που τη συνοδεύει. Στην πραγματικότητα λοιπόν ο καθένας εξωτερικεύει στις προκαταλήψεις και τις εμμονές του ερήμην της πραγματικότητας ή - ενίοτε - της κοινής λογικής! Είμαι δεξιός, θα πρέπει οπωσδήποτε να κατακεραυνώσω οτιδήποτε αριστερό! Είμαι αριστερός, τα ίδια! Μια τέτοια νοοτροπία ασφαλώς και δεν είναι ούτε στο ελάχιστο εποικοδομητική και φυσικά δεν πιστοποιεί τη σοβαρότητα του εκπαιδευτικού κόσμου.
Κι επειδή - με εμφανώς εμπαθή κριτήρια - αναφερθήκατε σε αντιφάσεις του σύντομου σχολίου μου, θα έλεγα ότι απλώς επαναλαμβάνετε κι εσείς αυτό που με οδήγησε στο εν λόγω σχόλιο: Δεν διαβάζετε προσεκτικά αυτό που σχολιάζετε! Αδυνατώ να εξηγήσω αλλιώς την πανηγυρική σας ανακάλυψη αντιφάσεων σε κάτι τόσο ξεκάθαρο που είπα και το οποίο, όσο πιο απλά μπορώ, θα επαναλάβω:
Όπως είναι σήμερα το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθητών που εκτείνεται σε 7 διδακτικές ώρες την ημέρα, θεωρώ επιβαρυντικό να μετατοπιστεί η ώρα έναρξης των μαθημάτων από τις 8:15 στις 9:00, γιατί θα υπάρξει αντίστοιχη καθυστέρηση της λήξης το μεσημέρι, η οποία όμως θα είναι πιο επώδυνη (στις 3 το μεσημέρι καταλαβαίνει κανείς πόσο πιο δύσκολο είναι να διαχειριστεί κανείς τους πεινασμένους εφήβους!). Άρα, αν θα κερδίζαμε κάτι το πρωί, θα το χάναμε στο πολλαπλάσιο το μεσημέρι. Βρίσκετε κάποια αντίφαση σ' αυτό; Και συνεχίζοντας πρότεινα τη μείωση του ημερησίου ωραρίου μαθημάτων από τις 7 στις 6 ώρες που το θεωρώ και παιδαγωγικά πιο ορθό. Σ΄αυτήν την περίπτωση λοιπόν θα μπορούσε να μετατοπιστεί η πρωινή έναρξη στις 9:00, χωρίς να διαταραχθεί η ώρα λήξης των μαθημάτων. Ξαναδιαβάστε τα αυτά, και βρείτε μου την αντίφαση που σηκώσατε για φλάμπουρο στην κακόπιστη αντίδρασή σας!
Αν θα ήθελα λοιπόν κι εγώ να σας σχολιάσω με ανάλογη κακεντρέχεια, θα αναφερόμουν στις ασυνταξίες του σχολίου σας που ως εκπαιδευτικό με ενοχλούν! Στέκομαι ειδικά στην ακροτελεύτια αποστροφή σας: "...Το δε τσουβάλιασμα του συνόλου των σχολίων των άλλων εκ μέρους σου ως ανεύθυνα και εμπαθή...". Θα έπρεπε λοιπόν να γνωρίζετε ότι η προσδιοριζόμενη λέξη ("σχολίων") πρέπει να συμφωνεί κατά γένος, αριθμό και πτώση με τον προσδιορισμό της, άρα η συντακτικά ορθή διατύπωση έχει ως εξής: "...το δε τσουβάλιασμα του συνόλου των σχολίων... ως ανεύθυνων και εμπαθών...".

Ψυχραιμία
|

@ΗΡΑ
Αγαπητή /τέ ΗΡΑ,
στη ζωή μου έχω μάθει να σκέφτομαι και να λειτουργώ με βάση τη λογική και την ευπρέπεια και να κρίνω τις απόψεις που εκφράζονται όχι με βάση τις θρησκευτικές, φυλετικές ή πολιτικές / κομματικές θέσεις τους αλλά με το κατά πόσο ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας, δίνουν λύσεις στα προβλήματα και να βασίζονται σε τεκμηριωμένες επιστημονικά θέσεις. Επίσης συνειδητά δεν έχω καμία κομματική ταυτότητα ή ταύτιση.
Δυστυχώς κάποιοι άλλοι είναι τυφλωμένοι από τη κομματική / προσωπική τους εμπάθεια.
Είναι κρίμα μια θέση που έχει τεθεί για συζήτηση να μην κρίνεται επί του περιεχομένου της αλλά με βάση αν είμαστε φιλικά διακείμενοι σε αυτόν που την εξέφρασε.

Μια και διατείνεσαι ότι έχεις ειδίκευση στην ανάλυση των κοινωνικών ερευνών και τα -υπαρκτά - προβλήματα γενίκευσής τους καλό θα είναι να σκέφτεσαι ότι και κάποιοι άλλοι από τους σχολιαστές μπορεί να έχουν αντίστοιχη ή και μεγαλύτερη εξειδίκευση σε σχετικά θέματα έρευνας.

Επειδή βρίσκομαι σε διακοπές δεν σκοπεύω να συνεχίσω να "διαπλητίζομαι" μέσω ανώνυμων μηνυμάτων.
Καλή συνέχεια στις διακοπές όλων μας.

Κωστής
|

Ας γίνει κατόπιν συνεννόησης σχολείου, δήμου, συλλόγου γονέων, γιατί πραγματικά υπάρχουν σχολεία στα οποία οι μαθητές και οι καθηγητές μετακινούνται κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες (χιόνι, πάγο. χωματόδρομος , επικίνδυνοι γενικά δρόμοι κλπ) και από μακρινές αποστάσεις.

ΗΡΑ*
|

@ Ένας εκπαιδευτικός, @ Ekpaideytikos
Επιγραμματικά : Συνυπογράφω τα όσα παραθέτει στο σχόλιό του - και πάλι λίγα γράφει - ο φίλος Ekpaideytikos.

@ Ένας εκπαιδευτικός: Εφτά σειρούλες είναι όλες κι όλες το σχόλιό σου και είναι γεμάτο αντιφάσεις. Πού να 'γραφες και περισσότερα ... Κι αφού "θα χάσουμε το μεσημέρι" σίγουρα, αυτό που " ί σ ω ς κερδίσουμε το πρωί" προς τι τότε το στρίβειν δια του "αυτή τη στιγμή" για να καταλήξεις εντέλει στο "Τότε μπορεί να εφαρμοστεί μια χαρά το 09:00-14:00"; Το δε τσουβάλιασμα του συνόλου των σχολίων των άλλων εκ μέρους σου ως ανεύθυνα και εμπαθή προσωπικά το θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο!

KIN
|

Προς "ένας εκπαίδευτικος " : Δεν υπάρχει καμία εμπάθεια στους σχολιασμούς μας. Όταν ο υπουργός ως θεσμικός παράγοντας διατυπώνει δημόσια κάτι, ουσιαστικά το εκθέτει δημόσια και άρα προς κριτική. Η κριτική που ασκούν οι σχολιαστές είναι έντιμη γτ έχει επιχειρήματα και σκοπεύει στο προσδιορισμό λαθών αβλεψιών και παραλειψεων. Φυσικά η άλλη στρατηγική θα είναι : πρώτα να λαμβάνονται αποφάσεις μέσω όλων των επίσημων οργάνων του υπουργείου όπως ΙΕΠ, ειδικοί σύμβουλοι του υπουργείου, πολιτική ηγεσία του υπουργείου και στη συνέχεια τα πορίσματα να διατίθενται προς δημόσια διαβούλευση. Σε κάθε περίπτωση όμως η έντιμη κριτική είναι απαραίτητη . Σε όποιον δεν αρέσει η πρακτική αυτή ας μη συμμετέχει, ή ας σωπασει. Οι ανακοινώσεις λοιπόν του υπουργού είδικά όταν γίνονται στην ΕΡΤ δε θα μένουν ασχολίαστες.

Ekpaideytikos
|

@ Ένας εκπαιδευτικός.Τι εννοείτε κύριε γράφοντας για ανεύθυνους σχολιασμούς σε ό,τι και αν δημοσιοποιηθεί έστω και ως απλή σκέψη;Δεν είναι το υπουργείο καφενείο και δημοσιοποιεί ότι του κατέβει στο κεφάλι.Και αν είναι μια απλή καφενόβια συζήτηση γιατί το υπουργείο την δημοσιοποιεί;Οι σχολιαστές σχολιάζουν δήλωση του υπουργού και όχι του καφετζή και σωστά.Που βλέπετε την εμπάθεια στους σχολιασμούς;Δηλαδή όποιος σχολιάζει κάθε δήλωση του υπουργού είναι εμπαθής;Τι νοοτροπία είναι αυτή που έχετε;Μήπως θέλετε μόνο να λιβανίζουμε τον ΣΥΡΙΖΑ και τον υπουργό,είτε για αυτή την σκέψη,είτε για τους νεκρούς στο Μάτι ή στις Μάνδρες,είτε για τις Πρέσπες,είτε γιατί υποθήκευσαν την χώρα για 99 χρόνια στους ξένους και μετέφεραν όλη την κρατική περιουσία στο ΤΑΙΠΕΔ που ελέγχεται από τους δανειστές και τα βγάζει όλα στο σφυρί( όλες οι παραλίες της Αττικής μεταφέρθηκαν στον ΤΑΙΠΕΔ ,ακόμη και το Κόκκινο Λιμανάκι στα καμμένα ,και όταν τις πουλήσει οι Αθηναίοι θα πληρώνουν πενηντάευρο για να κάνουν μπάνιο) ,είτε γιατί θα έχουμε σκληρή επιτήρηση μέχρι το 2060 και άπειρα άλλα;Τί νοοτροπία είναι αυτή;

Ένας εκπαιδευτικός
|

Ανεύθυνοι σχολιασμοί σε ό,τι κι αν δημοσιοποιηθεί έστω και ως απλή σκέψη! Τι εμπάθεια είναι κι αυτή πια! Τέλος πάντων, ας περιμένουμε κάτι συγκεκριμένο πρώτα, να δούμε και το σκεπτικό και μετά σχολιάζουμε. Εγώ προσωπικά πάντως δεν θα έβλεπα θετικά αυτή τη στιγμή μια αλλαγή του σχολικού ωραρίου, γιατί αυτό που ίσως κερδίσουμε το πρωί, θα το χάσουμε το μεσημέρι που είναι πιο δύσκολες οι ώρες. Κάποια στιγμή πάντως πρέπει να αποτολμηθεί η μείωση του εβδομαδιαίου ωραρίου των μαθητών, όχι πάνω από 30 ώρες, άρα το πολύ ένα 6ωρο καθημερινά. Τότε μπορεί να εφαρμοστεί μια χαρά το 09:00-14:00.

Τη φάκα την είδατε;
|

@ Γονιός .Στην δική μου περιοχή όλα τα νηπιαγωγεία έχουν πρωινή ζώνη.Προβλέπεται από το νόμο.Να ζητάτε ενημέρωση ή να πάτε στην Διεύθυνση.Γραπτά όμως.

@ Στράτος
|

Κάνεις λάθος ότι ο Γαβρόγλου του χρόνου θα επιστρέψει στην καθηγητική του έδρα.Γεννήθηκε το 1947 και απευθείας θα συνταξιοδοτηθεί.Πάντως την τροπολογία για την υποχρεωτική συνταξιοδότηση των νόμιμων μουφτήδων την πέρασε παρά την άρνηση τους και προς μεγάλη χαρά των τουρκικών κύκλων.Ακόμα και εσύ κάποτε θα καταλάβεις γιατί έγινε.

Μαριάνθη
|

Αφού διαπίστωσε τι θέλουν οι μαθητές, μήπως να ρωτούσε και τι προτείνουν οι διδάσκοντες ή μήπως το θεωρεί περιττό; Έκανε κάποια συζήτηση για το θέμα με ΔΟΕ και ΟΛΜΕ;

ΗΡΑ*
|

Τι δεν έχει πει και δεν έχει υποσχεθεί ΚΑΙ αυτός ο Υπουργός Παιδείας απ' όταν σαν το ... βαρύ πυροβολικό - τρομάρα μας - αντικατέστησε το Φίλη ! Κι αφού ... θριάμβευσε επί όλων των άλλων πεδίων, ήρθε η η ώρα να επιλύσει και το ... μείζον πρόβλημα του εκπαιδευτικού μας συστήματος, αυτό ντε της έναρξης των μαθημάτων στο Δημοτικό. Γυμνάσιο και το Λύκειο... Και εμείς. δεξιοί, κεντρώοι, αριστεροί, ειδικοί και αδαείς, ξερόλες και μη, σπεύδουμε να σχολιάσουμε την κάθε κοτσάνα που κατά τακτά διαστήματα και με διάφορες αφορμές πετάει ο κ. Γαβρόγλου κι ο κάθε κ. Γαβρόγλου. Ορισμένοι εξ ημών των σχολιαστών τάσσονται υπέρ, άλλοι κατά, αλλοι πάλι επιχειρούν να ερμηνεύσουν, να ανιχνεύσουν, ακόμα και να μαντέψουν(!) τις πιθανές προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας και δώστου πάλι απ' την αρχή, "υλικό" νά 'χουμε να ασχολούμαστε !
Μερικοί εκ των υποστηρικτών των σκέψεων του κ. Γαβρόγλου, μάλλον μέλη του ΣΥΡΙΖΑ και άλλοι τινές νεοφιλελεύθερης κοπής και σχολής, επικαλούνται, όπως και ο κ. Γαβρόγλου βεβαίως, μελέτες και αποτελέσμα ερευνών που συνηγορούν υπέρ της άποψης που διατύπωσε ο κ. Γαβρόγλου. Επιγραμματικά παραθέτω : Ο/η "θετικό μέτρο" αναφέρει ότι η έναρξη μαθημάτων στις 9 ... ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ με αυξημένες επιδόσεις και με μεγαλύτερη θετική διάθεση για το σχολείο..." Ο/η δε "Ψυχραιμία" επικαλείται ερευνητικά στοιχεία ( π.χ. Ιατρ. Σχολή του ΕΚΠΑ και έρευνες από πανεπιστήμια του εξωτερικού) σύμφωνα με τα οποία "η μετατόπιση του ωραρίου έναρξης των μαθημάτων, σε αυτά τα πλαίσια που περιγράφονται ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΘΕΤΙΚΑ υπέρ των μαθητών" (ο τονισμός με κεφαλαία και στις δυο περιπτώσεις του ΗΡΑ*). Θετικά κρίνει την άποψη του κ. Γαβρόγλου και ο/η "Αλλαγές στο σχολικό ωράριο" αν και τήν εντάσσει σ' έναν ευρύτερο πλαίσιο αλλαγών...
Τα ερωτήματα που προκύπτουν από τα όσα παραθέτουν οι παραπάνω προλαλήσαντες - χάριν ευκολίας η χρήση του όρου " προλαλήσαντες " - είναι τα ακόλουθα : Α ) Ποιες συγκεκριμένα είναι αυτές οι έρευνες, ποιοι οι συντελεστές τους, σε ποια συγκεκριμένη χώρα πραγματοιήθηκαν και πότε, Τι ακριβώς λένε τα ευρήματά τους και πώς αυτά ερμηνεύονται, πότε και πού δημοσιεύτηκαν...
Β) Πόσο εξοικειωμένοι είναι οι προλαλήσαντες με τις ιδιαιτερότητες διεξαγωγής των ερευνών στις κοινωνικές επιστήμες, τους περιορισμούς και τις προϋποθέσεις γενίκευσης των πορισμάτων τους ανεξάρτήτως χωρών, συνθηκών, υποδομών, εκπαιδευτικού συστήματος κ.λπ..Για παράδειγμα : Μπορούν τα αποτελέσματα μιας σχετικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε στη Φινλανδία να έχουν, αν έχουν, την ίδια ισχύ και για τη χώρα μας; Γ) Πώς αντιλαμβάνονται και πώς ερμηνεύουν οι προλαλήσαντες τη λέξη " ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ"; Εξ όσων είμαι σε θέση να γνωρίζω στις έρευνες κοινωνικών επιστημών σπανίως η διαπίστωση συνάφειας μεταξύ δύο ή και περισσότερων μεταβλητών ερμηνεύεται αιτιακά - πώς θα μπορούσε άλλωστε - αφού αυτό δεν τεκμηριώνεται επιστημονικά. Ακόμα δε κι όταν έχουμε αποτελέσματα διαχρονικών ερευνών, μπορούμε να μιλήσουμε ΜΟΝΟ για τάση αιτιακής συνάφειας κι όχι ότι η αλφα μεταβλητή επηρεάζει ΑΙΤΙΑΚΑ τη βήτα μεταβλητή. Δ) Έχουν υπόψη οι προλαλήσαντες πορίσματα σχετικών πιλοτικών προγραμμάτων, που υλοποιήθηκαν έστω σε άλλες χώρες με παρόμοιες συνθήκες σαν αυτές που επικρατούν στην πατρίδα μας από τα οποία τεκμαίρεται ότι η μετατόπιση του ωραρίου έναρξης των μαθητών κατά μία ή δύο ώρες επενεργεί θετικά - αιτιακά στις επιδόσεις των μαθητών; Εάν όχι, πώς τότε χρησιμοποιούν έτσι ελαφρά τη καρδία τη φρασούλα " ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΘΕΤΙΚΑ υπέρ των μαθητών"; Και τι ακριβώς και συγκεκριμένα σήμαίνει αυτό το " ΘΕΤΙΚΑ υπέρ των μαθητών"; Αφορά τις επιδόσεις, τη συμπεριφορά, τη διάθεση, την προσωπικότητα; Τι;
Δεν ξέρω αν έχει νόημα να συνεχίσω, αλλά κάποτε θα πρέπει να σοβαρευτούμε σ' αυτή την έρμη την πατρίδα μας, δε νομίζετε;

Rip
|

Γιάννης Κ@ μη φοβάσαι βρε μπουμπουκο θα αλλάξει η κυβέρνηση .....

ΘΑΝΑΣΗΣ
|

ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΧΑΛΙ ΣΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΔΕ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ (ΚΑΤ΄ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΟΣΑ ΦΥΣΙΚΑ) ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΙΣΧΥΡΙΣΤΕΙ ΠΩΣ ΕΓΩ ΔΕ ΘΕΛΩ ,ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ!!!!ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΙΧΩΣ ΜΕΛΛΟΝ...

@Θετικό μέτρο
|

Μπορείτε σας παρακαλώ να μας παραπέμψετε σε κάποια ή κάποιες από αυτές τις μελέτες;

Γονιός
|

@ Την φάκα την είδατε,
στην περιοχή μου , 3 νηπιαγωγεία, σε κανένα δε λειτούργησε ποτέ πρωινή ζώνη ενώ το ζητούσαμε αρκετοί γονείς, κάποιοι δεν ενημερώνονταν ποτέ, δεν καταφέραμε ποτέ να λειτουργήσει πρωινή ζώνη!!!

ΚΙΝ
|

Πολλά λόγια χωρίς ουσία. ... Μια η συνειδητή καθυστέρηση της ανακοίνωσης των αλλαγών στο λύκειο, μια οι διάφορες ιδέες που διατυπώνει ο Κος Γαβρογλου οι οποίες είναι είτε ανεδαφικες είτε ανεφαρμόστες , προκαλούν αγωνία και σύγχυση σε μαθητές γονείς και εκπ / κους. Μήπως τπτ δε θα υλοποιηθεί από όλα αυτά και απλώς οι πράξεις υποκαθιστανται από λόγια ?????? Ο καθένας κρίνεται από τα έργα και όχι από τα λόγια του. ........

paulos
|

Σχολεία με μηδέν υποδομές να κρατήσουν τους μαθητές, αλλά και τους καθηγητές στο χώρο και αύξηση ωραρίου για baby sitting και τίποτε άλλο. Μήπως θα πρέπει να ξυπνήσουν κάποια στιγμή οι γονείς και αντί να τα βάζουν με τους καθηγητές, να ζητήσουν το αυτονόητο; Μην πέφτετε στην παγίδα. Καλό σχολείο για μαθητές, είναι και καλό σχολείο για καθηγητές και το αντίστροφο. Και όταν λέω καλό σχολείο το εννοώ με την σωστή έννοια και όχι με αυτή που πάνε να μας περάσουν.

nikos
|

Ας καταφέρει πρώτα να ξεκινήσει τα σχολεία με τους καθηγητές στα πόστα τους και χωρίς κενά μέχρι τα Χριστούγεννα και μετά πάμε και στις λεπτομέρειες.

Γιώργος
|

"Η πενία τέχνας κατεργάζεται". Ο κ. Γαβρόγλου ξέρει ότι δεν μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά την Παιδεία λόγω έλλειψης χρημάτων και σκέπτεται "εξωραϊστικά" μέτρα.
Προφανώς δεν έχει μπει σε Ελληνικό σχολείο μετά τις 12.00, το οποίο τους μήνες Σεπτέμβριο, Οκτώβριο, Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο βράζει κυριολεκτικά. Πώς θα αντέχουν οι μαθητές να κάθονται μέχρι τις 3μμ; Εκτός και αν μειώσει και άλλο το ωράριο (χαράς ευαγγέλια για κάποιους / ξεχαρβάλωμα του δημόσιου σχολείου όμως...).
Επιπλέον, η πλειοψηφία των γονιών φεύγει 7.30π.μ. για δουλειά και αφυπνίζει και μεταφέρει τα παιδιά στο σχολείο. Αν οι γονείς φεύγουν και τα αφήνουν να κοιμούνται, η προσέλευση στο σχολείο θα γίνεται κατά τις 11. Πρέπει επίσης να αλλάξουν και τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ και των άλλων μέσων συγκοινωνίας ώστε να εξυπηρετούν τους (αρκετούς) μαθητές που μετακινούνται από χωριά για να πηγαινοέρχονται στο σχολείο που βρίσκεται σε γειτονική κωμόπολη.
Κύριε υπουργέ, το βασικό πρόβλημα είναι η δημιουργία ενός ποιοτικού και σύγχρονου δημόσιου σχολείου και εσείς ΔΕΝ εργάζεστε για αυτό.

Την φάκα την είδατε;
|

Στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία υπάρχει η πρωινή ζώνη από της 07.00 την οποία κάνει συνήθως ο Διευθυντής και μια νηπιαγωγός.Επειδή όμως άλλοι γονείς εργάζονται και στις 08.00 σημαίνει ότι θα πολλαπλασιαστούν οι μαθητές που θα φοιτούν και σε αυτήν και άρα θα απαιτούνται περισσότεροι εκπαιδευτικοί.Χωρίς διορισμούς αυτό σημαίνει ότι πολλοί δάσκαλοι και νηπιαγωγοί θα πηγαίνουν από τις 7 συν την τάξη που θα έχουν θα κάθονται μέχρι της 13.00.Η επόμενη βάρδια των εκπαιδευτικών θα πηγαίνει στης 9 ως της 15.00 που θα μετακινηθεί η ζώνη του Ολοήμερου που δεν διευκρινίζεται πότε θα λήγει.Ευτυχώς που τότε δεν θα είναι κυβέρνηση.Ευτυχώς και για την χώρα και για την παιδεία.

Θετικο μετρο
|

Πράγματι τα τελευταία χρόνια υπάρχουν μελέτες που διαπιστώνουν ότι η έναρξη μαθημάτων στις 9 ( νομίζω και στις 10 σε μια περίπτωση) σχετίζονται με αυξημένες επιδόσεις και με μεγαλύτερη θετική διάθεση για το σχολείο.
Από τις ελάχιστες αν όχι η μοναδική περίπτωση που συμφωνώ με πρόταση του Υπουργού....

Γιάννης Κ.
|

Δηλαδή τον Σεπτέμβριο του 19 θα έχουμε την ίδια κυβέρνηση;

Γιάννης Κ.
|

Ψυχραιμία! Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι τον Σεπτέμβριο του ΄19 θα έχουμε την ίδια κυβέρνηση.

Πέτρος
|

Έχω μια καλύτερη ιδέα κ. Υπουργέ!Να αρχίζουν τα μαθήματα στις 9π.μ και να τελειώνουν μαζί με το νυχτερινό στις 10μ.μ!!!!!!!Να μας βρείτε και νταντάδες να τα πηγαίνουν σχολείο εκτός και αν χάσουμε.... Την δουλειά μας.

Ψυχραιμία
|

Ίσως για πολλούς, να θεωρείται ότι δεν είναι η πιο κατάλληλη στιγμή να ξεκινήσει η συζήτηση για την ώρα έναρξης των μαθημάτων.
Όμως ερευνητικά στοιχεία (βλ. Ιατρική Σχολή Καποδιστριακού και αντίστοιχες έρευνες από Πανεπιστήμια του εξωτερικού), έχουν δείξει ότι η μετατόπιση του ωραρίου έναρξης των μαθημάτων, σε αυτά τα πλαίσια που περιγράφονται θα λειτουργήσει θετικά υπέρ των μαθητών. Μάλιστα σε σχετική έρευνα στη Γαλλία. αποδείχτηκε ότι θα έπρεπε να υπάρχει και μετατόπιση του ωραρίου ανάλογα με τις εποχές.
Το θέμα είναι να υπάρξει πρόβλεψη για τα παιδιά των οικογενειών που οι γονείς εργάζονται. Ισως για την πρωτοβάθμια. η ώρα από τις 8: 15 μέχρι τις 9: 00 να είναι η πρώτη ώρα του ολοήμερου και μετά τις 2: 00 να ακολουθεί μία ώρα σίτισης και μία ώρα μελέτης.

Αλλαγές στο σχολικό ωράριο
|

Σωστό μέτρο η ολίσθηση του κυρίως σχολικού ωραρίου αλλά δεν μπορεί να είναι το μοναδικό. Πρέπει να μελετηθεί ολοκληρωμένο σχέδιο αλλαγών, σε Δημοτικό και Γυμνάσιο.

Ενδεικτικά:

Αναμόρφωση βιβλίων και σχολικής ύλης, Απογευματινές ομάδες ξένων γλωσσών, αθλητικών, καλλιτεχνικών και άλλων δραστηριοτήτων, Οργανική ένταξη σχολικών βιβλιοθηκών και κέντρων πληροφόρησης στο σχολικό περιβάλλον και αξιοποίηση τους στα μαθήματα.

Το Λύκειο επίσης πρέπει να αλλάξει δραστικά, ώστε τα παιδιά να αποκτούν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες ώστε να προετοιμαστούν όχι μόνο για τις πανελλαδικές εξετάσεις αλλά και τη πανεπιστημιακή φοίτηση.

Πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους ότι η απόδοση των υλικών επενδύσεων στην εκπαίδευση αυξάνεται στις πρώτες βαθμίδες, δηλαδή με λιγότερους πόρους μπορούμε να επιτύχουμε σημαντικά μεγαλύτερη βελτίωση στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια σε σχέση με την τριτοβάθμια.

Η εκπαίδευση έχει έντονο το στοιχείο της γραμμικότητας, τα παιδιά τείνουν να μεταφέρουν τις καλές ή κακές πρακτικές στην επόμενη τάξη.

Το Υπουργείο και οι εκπαιδευτικοί επομένως δεν αρκεί να ασχολούνται μόνο με τα εξεταζόμενα μαθήματα και το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια.

Το Κεντρί
|

Οι μαθητές θα ήθελαν επίσης 2ωρα μαθήματα την εβδομάδα για μια φορά το μήνα!!
Το βρίσκω λογικό!!! Υπουργέ!!!! Τι λες? Μπορεί φυσικά να υλοποιηθεί!!!!!!!!!

Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
|

Περιμένουμε με ανυπομονησία την "κατάργηση" των Πανελληνίων εξετάσεων (για να γελάσουμε με τα χάλια όσων πιστεύουν σε σανοπώλες).

Κωστας_Δ
|

Χαλαρά...
Ποτάκια, διάλειμμα, πρωινός ύπνος, ελάχιστο διάβασμα, κατάργηση εξετάσεων, επιβράβευση χωρίς κόπο, κ.λ.π. κ.λ.π...
Μιλάμε για εκπαιδευτικό σύστημα από άλλο πλανήτη!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ