Live/Βουλή: Διευθυντής Σχολείου παρουσιάζει στη Βουλή πρόταση κυκλοφοριακής αγωγής με πρωτότυπο τρόπο

09/01/2020

Ενημερώθηκε: 09/01/2020, 14:11

Άκουσε το άρθρο

Την πρόταση κυκλοφοριακής αγωγής με πρωτότυπο τρόπο θα παρουσιάζουν , στους Βουλευτές της αρμόδιας Επιτροπής της  Βουλής ο Βασίλειος Μισαηλίδης, Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου Ολύνθου Χαλκιδικής, η  Ευτυχία Παπανικολάου, Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής,   και ο Νικόλαος Αυγέρης, Πρόεδρος Τοπικής Κοινότητας Ολύνθου.

Το esos συνδέθηκε με τη Βουλή για να παρακολουθήσετε την παρουσίαση.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΕΙ Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Στο Δημοτικό  Σχολείου  Ολύνθου  λειτουργεί   πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής έκτασης 500 τ.μ.

Το πάρκο   περιλαμβάνει σήματα οδικής κυκλοφορίας, διαβάσεις πεζών, δρόμους διπλής κατεύθυνσης, κυκλικούς κόμβους και φανάρια.

Στο Πάρκο εκτός από Κυκλοφοριακή Αγωγή οι μαθητές μπορούν να κάνουν και ρομποτική, μαθηματικά, γεωμετρία κ. ά.. ιδέες να έχει ο εκπαιδευτικός και έχει πολλές επιλογές.
 
Αυτοκίνητα ρομπότ, τα προγραμματίζουν οι μαθητές για να κάνουν διάφορες διαδρομές στο Πάρκο.

Πρόσφατα η υφυπουργός Παιδείας Σ. Ζαχαράκη είχε επισκεφθεί το συγκεκριμένο σχολείο, δηλώνοντας τα εξής: “Τα παιδιά μαθαίνουν να κυκλοφορούν ως πεζοί αλλά και μελλοντικά ως οδηγοί μέσα από βιωματικές δράσεις και το απολαμβάνουν πραγματικά. Κάθε γωνιά του σχολείου, καθρέφτης της αγάπης και της μέριμνας για τα παιδιά. Δέντρο αγάπης για άπορους, βιβλιοθήκη, παρτέρια και θερμοκήπιο αλλά κυρίως σπινθηροβόλα βλέμματα, όρεξη για δουλειά, ανοιχτά μυαλά και παιδικά χαμόγελα παντού. Βρέθηκα εκεί σήμερα το πρωί. Ένα μεγάλο μπράβο!”.

Σχόλια (3)

γιαννης
|

Εξαιρετική σκέψη ,εξαιρετική εφαρμογή . Συγχαρητήρια και μπράβο στους δασκάλους και στους στους κοινοτικούς άρχοντες. Μακάρι η Σοφία να το εφαρμόσει παντού.

άρες μάρες...
|

εύφημο μνεία και γενναία μοριοδότηση στις κρίσεις.
σοβαρά τώρα : αν δεν πέσουν καμπάνες σε πιωμένους και μη έχοντες αλυσίδες μέρα χιονόπτωσης σε βουνά, ΤΙΠΟΤΑ δεν θα μάθουν (εντάξει, θα καλοπερνάνε στα πάρκα και όποια άλλα "μαθήματα" είπε η η σοφιά ότι θα χώσουν στα προγράμματα). οι λοιποί ας απολυθούμε στην επερχόμενη αξιολόγηση

Γ.Π.
|

Αρκετά μαθηματικά προβλήματα μπορείς να δώσεις στα παιδιά και στην αυλή του σχολείου.
Δεν είναι απαραίτητο το πάρκο.
Ένας συνάδελφός μου ζήτησε κάποτε από τους μαθητές του, της ΣΤ τάξης, να έρθουν στο σχολείο το απόγευμα, την ώρα που ο σύλλογος Γονέων είχε κάποιες δραστηριό-τητες στο σχολείο. Την ώρα εκείνη ο ήλιος πήγαινε προς τη δύση και ήσαν ορατές στην αυλή κάποιες σκιές... Σκοπίμως είχε δανειστεί και του είχε φέρει νωρίτερα ένας γονέας, καμιά δεκαριά πλαστικές σωλήνες αποχέτευσης, που διέφεραν στο μήκος. Τους έδωσε 3 μεζούρες και τους ζήτησε να μετρήσουν τη σκιά ενός κέδρου που υπήρχε στην αυλή και μετά να κάνουν ό,τι θέλουν για να βρουν το ύψος του.
Τους παίδεψε καταλλήλως μέχρι που έδυσε ο ήλιος και χάθηκαν οι σκιές.
Το επόμενο απόγευμα το πρόβλημα λύθηκε μετά από μία ώρα περίπου.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ