Υφ. Παιδείας: Στα Λατινικά θα εξεταστούν στις Πανελλαδικές οι υποψήφιοι προηγούμενων ετών

Στη συγκεκριμένη πολιτική απόφαση οδηγήθηκε η ηγεσία του υπ. Παιδείας λαμβάνοντας μια σειρά από παιδαγωγικούς λόγους όπως υπέδειξε το ΙΕΠ

29/09/2021

Ενημερώθηκε: 29/09/2021, 14:30

Άκουσε το άρθρο

Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2022 , όσοι υποψήφιοι προηγούμενων ετών δοκιμάσουν ξανά την τύχη τους θα εξεταστούν στα Λατινικά.

Αυτό ξεκαθάρισε η υφυπουργός Παιδείας Ζ. Μακρή, σήμερα στη Βουλή , επιβεβαιώνοντας πλήρως το αποκλειστικο ρεπορτάζ του esos (Διαβάστε εδώ) κατά την συζήτηση
των  επίκαιρων ερωτήσεων των Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φίλη και του ΚΚΕ Γ. Δελή για το μάθημα των Λατινικών στο οποίο θα κληθούν να εξεταστούν στις επόμενες Πανελλαδικές Εξετάσεις οι υποψήφιοι προηγούμενων  ετών , ενώ δεν έχουν διδαχθεί στο σχολείο ούτε λέξη Λατινικά.

Η υφ. Παιδείας τόνισε ότι:

  • Στη συγκεκριμένη πολιτική απόφαση η ηγεσία του υπ. Παιδείας οδηγήθηκε λαμβάνοντας μια σειρά  από παιδαγωγικούς λόγους ,όπως το ΙΕΠ υπέδειξε.
  • Υπάρχουν πολλοί ουσιαστικοί λόγοι που κλείνουν υπέρ αυτής της απόφασης  και  δεν άπτονται αποκλειστικά της χρησιμότητας του συγκεκριμένου μαθήματος, αλλά συνδέονται με τη γενικότερη αναβάθμιση των προγραμμάτων.
  • Τα νέα ωρολόγια προγράμματα ήταν αποτέλεσμα συνειδητής προσπάθειας και στροφής προς τα κλασικά γράμματα και την κλασική παιδεία με όρους που θέτουν στο επίκεντρο τον μαθητή.
  • Την προηγούμενη φορά, το 2020, που άλλαξε το σύστημα οι υποψήφιοι  είχαν κατηγοριοποιηθεί στους   υποψήφιους  με το Νέο και Παλιό σύστημα, με πολλούς γονείς και υποψήφιους να διαμαρτύρονταν ότι αδικήθηκαν στην κατανομή των θέσεων στα ΑΕΙ. Τέτοια φαινόμενα δεν θέλουμε.Και υποθέτων δεν θέλετε  και εσείς να επαναληφθούν .
  • Συνεπώς νέες νομοθετικές προβλέψεις δεν προβλέπεται να ληφθούν, προκειμένου οι απόφοιτοι να εξετασθούν στο μάθημα της Κοινωνιολογίας που ήδη έχουν διδαχθεί , διότι η απόφαση αυτή θα δημιουργούσε υποψηφίους δυο ταχυτήτων .Είναι πολύ πιθανόν να υπήρχε και  θέμα ισότητας για την πρόσβαση των υποψηφίων στα ΑΕΙ,
  • εφόσον οι υποψήφιοι θα εξετάζονταν  σε διαφορετικά μαθήματα. Αυτό ημαίνει ότι τα θέματα σε ένα από τα δύο  μαθήματα ενδεχομένως να είναι δυσκολότερα και να φανεί πως η διαδικασία είναι ευνοϊκότερη για κάποιους υποψηφίους έναντι άλλων.
  • Για λόγους ίσης μεταχείρισης θα πρέπει και οι νυν υποψήφιοι και οι προηγούμενων ετών να εξεταστούν στα Λατινικά .

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την επίκαιρη ερώτηση του Ν. Φίλη

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την επίκαιρη ερώτηση του Γ. Δελή

Σχόλια (14)

Πολίτης
|

Παιδιά.....το γερούνδιον.....και τα μάτια σας......!!!
Να μην υπάρχει το γερούνδιον στο βιογραφικό......ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ......

Λατινικά και Ιστορία
|

Λατινικά πρέπει να γίνουν υποχρεωτικό μάθημα στην Α' Λυκείου, μαζί με Ευρωπαϊκή Ιστορία (15ος - 21ος αιώνας) και Ξένη Λογοτεχνία. Μαθηματικά, Φυσική, Βιολογία, Χημεία, Πληροφορική και φυσικά η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία πρέπει επίσης να αναβαθμιστούν.

Αρκετά με την προγονοπληξία και τον στείρο συντηρητισμό που έχει καταδικάσει ολόκληρες γενιές μαθητών στην αμάθεια - όσοι έχουν πλούσια οικογένεια επενδύουν στην εκπαίδευση, οι υπόλοιποι απλώς μένουν στο περιθώριο.

Απαράδεκτο τα παιδιά 15 ετών να μη διδάσκονται θεμελιώδεις γνώσεις Ιστορίας και να ασχολούνται με ήσσονος σημασίας προτζεκτ ψευδο-τεχνικών γνώσεων.

Οικονομικές και Κοινωνικές Επιστήμες
|

Προφανώς υπάρχει πρόβλημα επιστημολογίας στις ηγεσίες του Υπουργειου από τους αρχιτέκτονες, τους Σοφιστές μέχρι σήμερα.
Για αυτό η Πληροφορική είναι σε λάθος κατεύθυνση, όπως και η Κοινωνιολογία. Ωστόσο η Φυσική και η χημεία είναι στις σωστές.

Εύγε
|

Και μόνον από τις χρωματικές-ενδυματολογικές επιλογές της φωτογραφίας, είναι φανερό ότι οι άνθρωποι τα βλέπουν όλα μπλε..... Κατάφεραν να κομματικοποιήσουν και τα γνωστικά αντικείμενα!

Κοινωνιολογία - Λατινικά
|

Χθες κατάλαβα περίτρανα τη σημαίνει ο όρος της λέξης ισότητα.Μας το διδάξατε με πολλά επιχειρήματα.Δίνεις μάθημα χωρίς να το έχεις διδαχτεί στην βασική εκπαίδευση ή το διδάσκεσαι για δυο σχολικά έτη.Η απόφαση δική σου και είσαι έτοιμος για πανελλήνιες.Κ.βουλευτές δεν χρειάστηκε να σας πει περισσότερα για να αλλάξετε άποψη και να πάρει την σωστή θέση η σημασία της λέξης ΙΣΟΤΗΤΑ.ΚΡΙΜΑ για τα παιδιά.Τυχερά για τους τελοιόφοιτους.

Τσιριμπιμ τσιριμπομ
|

Όταν στο υπουργείο ακούνε την επιστήμη της Κοινωνιολογίας βγάζουν σπυριά! Μη τζιζ.
Όμως θα επανέλθει το μάθημα στο λύκειο λίαν συντόμως. Πρώτη φορά βλέπουμε να μην δίνει υποψήφιος για δεύτερη φορά στις πανελλαδικές το μάθημα που διδάχθηκε αλλά άσχετο μάθημα που ούτε καν δεν το είχε διδαχθεί! Ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο!! Απλά και κι γονείς, εκτός από τα παιδιά διαμαρτύροντσι καθημερινά! Ποιός τους υπολογίζει?

ΠΕ 78
|

Ότι και να κάνετε η κοινωνιολογία θα επανέλθει ως μάθημα στο λύκειο. Έχει συμβεί ξανά στο παρελθόν. Απλά δεν θα είστε εσείς κυβέρνηση. Γιατί ο κοινωνικός στοχασμός αποτελεί αναγκαιότητα των καιρών και όχι εφαλτήριο δημιουργίας αριστερών ιδεολογιών όπως αρρωστημένα νομίζουν ορισμένοι αδαείς υπερσυντηρητικοι εγκέφαλοι.
Αν ίσχυε αυτό δεν θα διδάσκονταν στα πανεπιστήμια της Αμερικής.
Από τα 4 μαθήματα του 1ου πεδίου τα 3 είναι γλωσσικά όταν το 75% των σχολών ανήκουν στις κοινωνικές επιστήμες και όλα διδάσκονται από μια κυρίαρχη ειδικότητα .
Σε όλα τά άλλα επιστημονικά πεδία διδάσκουν 4 διαφορετικές ειδικότητες.
Η πρόθεση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας είναι πρόδηλη. Όμως έχει ο καιρός γυρίσματα.

Φιλολογίζων
|

Να δημοσιοποιηθεί άμεσα η εισήγηση του ΙΕΠ και ο "παιδαγωγός" που εισήγηθηκε την πρόταση σε ένα ΔΣ που έχει άγνοια του γνωστικού αντικειμένου

Το εχουν παρατραβηξει!
|

Απαραδεκτο υπουργειο, μας εχει συνηθισει σε ανεντιμες, ανηθικες αποφασεις, γεματες προχειροτητα και σκληροτητα. Ντροπη τους για αλλη μια φορα.

SHASA
|

Οι εκλογές έρχονται........

Μητερα
|

ΑΝΗΘΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ!

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Κανένα ΙΕΠ και κανένας σοβαρός επιστημονικός οργανισμός δεν μπορεί να έχει εισηγηθεί αυτή την τερατολογία να εξετάζονται υποψήφιοι σε μάθημα που δεν διδάχθηκαν! Φυσικά το υπουργείο δεν ιδρώνει με κάτι τέτοια. Το απέδειξε περίτρανα με την επιβολή της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα για υποψήφιους που δεν τα είχαν ποτέ διδαχθεί και μάλιστα με απόφαση της ίδιας υπουργού που εμπνεύστηκε την ΕΒΕ! Τι ωραία παράνοια που ζούμε!

Εκπαιδευτικός λυκείου
|

Τραγικό! Δικαιολογούνται με αστεία επιχειρήματα και δήθεν παιδαγωγικές συστάσεις του ΙΕΠ. Aκατάλληλοι, δεν υπάρχουν άλλες λέξεις για αυτά τα πρόσωπα στο ΥΠΑΙΘ που κοροϊδεύουν γονείς και μαθητές...

Σπάρτακος
|

Πολύ σωστά αποφάσισε η ηγεσία του υπουργείου της παιδείας να εξετάζονται τα παιδιά στα λατινικά και όχι στην κοινωνιολογία!
Εξάλλου η κοινωνιολογία οδηγεί τα παιδιά σε αριστερές απόψεις και ιδεολογίες όπως επεσήμανε επακριβώς ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ