"Σεμινάριο" από το ΙΕΠ για τα μοντέλα επιμόρφωσης

08/08/2023

Άκουσε το άρθρο

Επιμορφωτική συνάντηση για τα αποτελεσματικά μοντέλα επιμόρφωσης και υποστήριξης των Στελεχών Εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών υπό το πρίσμα της ενταξιακής εκπαίδευσης και προοπτικής, όπως αυτά προκύπτουν από τη διεθνή εμπειρία, θα πραγματοποιηθεί από το ΙΕΠ, τη Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2023 και ώρες 10.00π.μ.-13.00.

Το ΙΕΠ ήση έχει απευθύνει σχετική Πρόσκληση προς  τους Συμβούλους  Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης,  Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Προϊσταμένους/ες των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ).

Το αντικείμενο της ημερίδας αφορά στα σύγχρονα μοντέλα επαγγελματικής ανάπτυξης των στελεχών εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών καθώς και επιμόρφωσης των στελεχών εκπαίδευσης για τη διαμόρφωση ενός κοινού πλαισίου δράσης και λειτουργίας των Στελεχών Εκπαίδευσης ως προς τις ενταξιακές διαδικασίες και πρακτικές που θα πρέπει να ακολουθούνται στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου και της αξιολογικής διαδικασίας.

Βασική ομιλήτρια της δράσης θα είναι η κ. Pamela J. Winton Senior Scientist and Affiliate, FPG Child Development Institute, Retired Research Professor, School of Education, University of North Carolina at Chapel Hill, NC Educational consultant που θα συμμετάσχει με την εισήγησή της με τίτλο: "Journey To Inclusion: Ensuring Staff Are Prepared and Supported".

Η κ. Pamela Winton θα μοιραστεί στην εν λόγω επιμορφωτική συνάντηση την πολυετή γνώση και την εμπειρία της αφενός από τη δράση της ως Διευθύντρια στο Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικής Ανάπτυξης για την Ένταξη (NPDCI), σκοπός του οποίου ήταν να συνεργαστεί με όλες τις Πολιτείες της Αμερικής για τη δημιουργία ενός διυπηρεσιακού συστήματος επαγγελματικής ανάπτυξης υψηλής ποιότητας (PD) για εκπαιδευτικούς καθώς και σε άλλα εθνικά Κέντρα για την επαγγελματική ανάπτυξη και την ένταξη και αφετέρου από την εμπειρία της ως καθηγήτρια στο UNC School of Education, ως ερευνήτρια στο UNC School of Education και ως πρόεδρος ή μέλος πολλών εθνικών και τοπικών συμβουλευτικών επιτροπών και αξιολόγησης για ζητήματα που αφορούν την ενταξιακή εκπαίδευση και την επαγγελματική ανάπτυξη των στελεχών εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών φέρνοντας, έτσι, μια τεκμηριωμένη πρακτική προσέγγιση στην επαγγελματική ανάπτυξη σε βασικούς τομείς της εκπαίδευσης.

Η βασική ομιλήτρια θα εστιάσει:

α) στη σημαντικότητα του ρόλου των στελεχών εκπαίδευσης και στις δεξιότητες που απαιτούνται από τους/τις εμπλεκόμενους/ες στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία προκειμένου να προωθείται η ισότιμη, ενταξιακή εκπαίδευση,

β) στα αποτελεσματικά μοντέλα επιμόρφωσης για την επαγγελματική ανάπτυξη/υποστήριξη των εκπαιδευτικών για την προώθηση της ενταξιακής εκπαίδευσης και

γ) σε βασικούς άξονες με καλές διεθνείς πρακτικές ένταξης.

Την κεντρική ομιλήτρια θα πλαισιώσουν με σύντομες εισηγήσεις:

α) ο Δ/ντης ΕΑΕ του ΥΠΑΙΘΑ που θα παρουσιάσει το εθνικό σχέδιο δράσης για την προώθηση της ενταξιακής εκπαίδευσης,

β) Εκπρόσωπος της Εθνικής Αρχής για την Προσβασιμότητα που θα αναπτύξει τους βασικούς άξονες εκπαιδευτικών πρακτικών για την αξιολόγηση του ενταξιακού χαρακτήρα των παρεμβάσεων που υλοποιούνται στα σχολεία και

γ) στελέχη του ΙΕΠ που θα παρουσιάσουν την ενταξιακή διάσταση των ΠΣ και τις δράσεις του φορέα με τις οποίες προωθείται η ενταξιακή εκπαίδευση.

Η εν λόγω δράση θα υλοποιηθεί ακολουθώντας μεθοδολογία μεικτού τύπου/υβριδική. Οι συμμετέχοντες/ουσες από την Αττική θα παραβρεθούν δια ζώσης στο χώρο του Goethe-Institut Athen, Ομήρου 14-16, 10672, Αθήνα και όσοι/ες παρακολουθήσουν την επιμόρφωση από την περιφέρεια θα συμμετέχουν εξ αποστάσεως μέσω σχετικού συνδέσμου.

Οι ενδιαφερόμενοι /ενδιαφερόμενες που θα συμμετάσχουν εξ αποστάσεως:

Α) θα έχουν πρόσβαση στην παρακολούθηση μέσω συνδέσμου ο οποίος θα ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π./ ανακοινώσεις (http://www.iep.edu.gr/el/)

Β) θα μπορούν να απευθύνουν ερωτήσεις σε σύνδεσμο που θα ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ είτε πριν την ημερίδα είτε και κατά τη διάρκεια.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (4)

@Μανωλης
|

Επιμόρφωση τριών ωρών δεν είναι καν επιμόρφωση.Θεωρητικές προσεγγίσεις για μοντέλα που δεν έχουν πρακτική εφαρμογη

Μανώλης
|

Χρήσιμη επιμόρφωση φαίνεται αυτή, ας η δούμε θετικά προς το παρόν

Ντίνα
|

Αν το Γιωργής είναι όντως το πραγματικό σου όνομα και μας το λες θα γκρεμιστεί σίγουρα φούρνος!!!!!!!!
Μα τι γίνεται; Πολλές αποκαλύψεις από σχολιαστές για τη ζωή τους γενικότερα .Δεν είναι κακο, ίσα - ίσα γίνονται και πιο συμπαθείς νομίζω.
Πείτε μας κι άλλα.....

Ετεοκρής
|

Ο Γιωργής είμαι, δεν είμαι ο Γοργίας!
Δεν τα μπορώ αυτά τα ''περιγραμμάτου'', κύριε Διευθυντά. Η σχολική ζωή ένα έδειξε τη δεκαετία του 80, όταν κάποιοι σχολικοί σύμβουλοι κατόρθωσαν να βελτιώσουν σημαντικά το διδακτικό αποτέλεσμα με τις ορθές επιστημονικές παρεμβάσεις τους. Μία αξιολόγηση διδασκαλίας ενός κεφαλαίου, αρκούσε πολλές φορές για να σχεδιαστεί ένα σεμινάριο με τη συμμετοχή είκοσι δασκάλων της ΣΤ τάξης. Δυο - τρεις μικροδιδασκαλίες επί συγκεκριμένων θεμάτων που αφορούσαν πτυχές της διδασκαλίας που αξιολογήθηκε ως προς τα αποτελέσματα που είχε, αρκούσαν για έναν γόνιμο διάλογο και για μερικά πολύτιμα και απολύτως χρήσιμα συμπεράσματα. Γνωρίζω συναδέλφους που βελτιώθηκαν σημαντικά από τέτοιες παρεμβάσεις κι έχω να διηγηθώ αρκετές ευχαριστήριες συναντήσεις εκτός σχολείου δασκάλων και συμβούλων.
Τα ίδια συμβαίνουν και αλλού:
Ο νέος χειρουργός δίπλα σ' έναν ''Γιακούμπ'' θα γίνει καλύτερος, ο νέος δικηγόρος δίπλα σ' έναν ''Κ@για'' και ο νέος chef δίπλα στον δικό μας Μaster chef!
Ας ξεκινήσουμε επιτέλους πρώτα από τα θεμελιώδη....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ