Διευθυντές Εκπαίδευσης: Εκδικάζονται ασφαλιστικά μέτρα στο ΣτΕ στις 19 Μαΐου

07/05/2022

Ενημερώθηκε: 08/05/2022, 19:09

Άκουσε το άρθρο

Από μια "κλωστή" κρέμεται η ομαλή συνέχιση της διαδικασίας επιλογής των νέων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos έχει οριστεί για τις 19 Μαΐου η εκδίκαση ασφαλιστικών μέτρων, κατά της διαδικασίας επιλογής των νέων Διευθυντών Εκπαίδευσης.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι την προσφυγή κατέθεσε εκπαιδευτικός, με αίτημα ακύρωσης των προφορικών εξετάσεων στην ξένη γλώσσα.

Το esos θα επανέθει με αναλυτικό ρεπορτάζ όταν συλλέξει περισσότερες πληροφορίες για την προσφυγή.

Ποιοι θα εξετάσουν τους υποψήφιους Διευθυντές Εκπαίδευσης στη ξένη γλώσσα για τους τίτλους σπουδών από το εξωτερικό

Ορίστηκαν από την υπουργό παιδείας Ν. Κεραμέως οι   εξεταστές ξένης γλώσσας,   προκειμένου να εξετάσουν προφορικά τα υποψήφια στελέχη της εκπαίδευσης   κατά τη διάρκεια της διαδικασίας συνέντευξης ενώπιον των αρμόδιων συμβουλίων επιλογής, ως εξής:

ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

1. ΜΑΤΘΑΙΟΥΔΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑ (ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ ΑΠΘ)

2. ΑΓΑΘΑΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ ΑΠΘ)

3. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΑΝΝΑ (ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ ΕΚΠΑ)

4. ΑΡΕΤΟΥΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (ΜΕΛΟΣ ΕΕΠ ΕΚΠΑ)

ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

1. ΜΟΥΣΤΑΚΗ ΑΡΓΥΡΩ (ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ ΕΚΠΑ)

ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

1. ΜΠΑΛΑΣΗ ΕΥΔΟΚΙΑ (ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ ΕΚΠΑ)
2. ΜΠΛΟΥΜΗ ΑΓΛΑΪΑ (ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ ΕΚΠΑ)

ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

1. ΦΛΩΡΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ ΕΚΠΑ)

2. ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ (ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ ΑΠΘ)

ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

1. ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ (ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ ΕΚΠΑ)

2. ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ (ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ ΕΚΠΑ)

3. ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΕΙΡΗΝΗ (ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ ΕΚΠΑ)

ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΜΠΑΝΕΒ ΓΚΕΝΤΣΟ

ΡΟΥΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ADRIANA – GABRIELLA NUTU

ΡΩΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

YELENA ANDREICENKO

ΟΛΛΑΝΔΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

JANDA VAN LINDEN

Συνολικά 106  υποψήφιοι Διευθυντές Εκπαίδευσης σε σύνολο 599 θα περάσουν από τη "βάσανο" των προφορικών  εξετάσεων στην ξένη γλώσσα, ενώπιον του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής ως προς τη γνώση της γλώσσας αυτής.

Πρόκειται για τους υποψήφιους  Διευθυντές Εκπαίδευσης , οι οποιοι προσκόμισαν  πτυχίο ή μεταπτυχιακό ή διδακτορικό δίπλωμα οποιουδήποτε αναγνωρισμένου ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της αλλοδαπής, προκειμένου να μοριοδοτηθούν για τους τίτλους σπουδών , καθώς και για τη γνώση της ξένης γλώσσας στην οποία αποκτήθηκαν.

Ανά Περιφερειακή Διεύθυνση ο αριθμός των εξεταζόμενων έχει ως εξής:

ΠΔΕ                    Δευτεροβάθμια Πρωτοβάθμια

    Αττική                           11                4
    Στερεά Ελλάδα              5               7            
    Β. Αιγαίο                         9               1
     Κρήτη                            3               1
     Ν. Αιγαίο                       2               3
    Πελοπόννησος             3               1
    Δυτ. Ελλάδα                 1               2
     Ήπειρος                       2               5
    Θεσσαλία                     5               5
    Ιονίων Νήσων              4              2
    Αν. Μακ. Θράκης        4              4
    Δυτι.Μακεδονίας       4               1
    Κεντρ.Μακεδονίας    8               9

  • Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τη λίστα  των υποψηφίων που θα εξεταστούν σε Ξένη Γλώσσα

Ειδικότερα

Όσοι υποψήφιοι προσκομίζουν πτυχίο ή μεταπτυχιακό ή διδακτορικό δίπλωμα οποιουδήποτε αναγνωρισμένου ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της αλλοδαπής, προκειμένου να μοριοδοτηθούν για τους τίτλους σπουδών , καθώς και για τη γνώση της ξένης γλώσσας στην οποία αποκτήθηκαν, , εξετάζονται προφορικά κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ενώπιον του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής ως προς τη γνώση της γλώσσας αυτής.

Η εξέταση του πρώτου εδαφίου γίνεται από ένα (1) μέλος Δ.Ε.Π. ή ομότιμο καθηγητή ή μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) Α.Ε.Ι. ειδικότητας της αντίστοιχης ξένης γλώσσας ή εκπρόσωπο ξένων διπλωματικών αρχών στην Ελλάδα για τα στελέχη εκπαίδευσης, η επιλογή των οποίων ανατίθεται στα συμβούλια επιλογής  και από ένα (1) μέλος Δ.Ε.Π. ή ομότιμο καθηγητή ή μέλος Ε.Ε.Π. Α.Ε.Ι. ειδικότητας της αντίστοιχης ξένης γλώσσας ή εκπρόσωπο ξένων διπλωματικών αρχών στην Ελλάδα ή Σύμβουλο Εκπαίδευσης ή εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατά περίπτωση, της αντίστοιχης ειδικότητας για τα στελέχη εκπαίδευσης, η επιλογή των οποίων ανατίθεται στα συμβούλια επιλογής .

Οι εξεταζόμενοι βαθμολογούνται σε δεκάβαθμη κλίμακα.

Σε περίπτωση που οι υποψήφιοι βαθμολογούνται με βαθμό μικρότερο του πέντε (5) δεν μοριοδοτούνται για:

α) τους τίτλους σπουδών και

β) τη γνώση της αντίστοιχης ξένης γλώσσας, οποιουδήποτε επιπέδου.

Σχόλια (43)

ph
|

Ουσιαστικά, η Ελληνική Πολιτεία θεωρεί ότι τα πανεπιστήμια, Ευρωπαίοι καθηγητές καθώς και το ΑΣΕΠ δεν αξιολογούν αντικειμενικά και δίκαια τους Έλληνες φοιτητές που σπουδάζουν στο εξωτερικό. Είναι λίγο πρσβλητικό.

όλα βαίνουν ομαλά σύμφωνα με τελευταίον φετφά
|

μάλλον πρωινό σημερινό : κανονικά οι προθεσμίες ! μια χαρά τη στόλισε η ποσυπ φυσικά (δίκιο βουνό). οι πρόωρες εκλογές πότε;;;;; να ξέρουμε ! διευθυντές σχολείων, σύμβουλοι (το πιο πιθανό), ΚΕΠΕΑ-ΚΠΕ σε μακροχ΄ρονια παράταση ! η καλυτερότερη !

Άριστος
|

Να καταργηθεί το ΔΟΑΤΑΠ και να εξετάζονται από την υπουργό. Αλήθεια όλους αυτούς που βρίσκονται στην βουλή ποιος θα τους εξετάσει; Όσοι έχουν διορισθεί ή πολιτεύονται πότε θα εξετασθούν; Το ΔΟΑΤΑΠ τι ρόλο παίζει;

Καραμήτρος Β.
|

Δεν μπορεί να τίθεται υπό αμφισβήτηση τίτλος πτυχίου, μεταπτυχιακού, διδακτορικού με πιστοποίηση ΔΟΑΤΑΠ. Δεν έχουν κάνει κάτι παράτυπο οι έχοντες αυτούς τους τίτλους, όσες ασάφειες να διαπιστώνονται μετά την απόκτησή τους από την πολιτεία. Τον τελευταίο καιρό βλέπω ότι δίνεται προβάδισμα στα Κολλέγια, τα ΙΕΚ, διευρύνονται οι ορίζοντες με τα επαγγελματικά δικαιώματα που δίνουν και μπαίνουν στο στόχαστρο οι τίτλοι σπουδών από το εξωτερικό!
Ερώτηση: Αν κάποιος υποψήφιος δάσκαλος με πρώτο πτυχίο π.χ. στη Ρουμαν
ία κοπεί στις εξετάσεις της γλώσσας τι σημαίνει; ΄΄Οτι κακώς δούλευε δάσκαλος είκοσι- τριάντα χρόνια με αυτό το πτυχίο! !!!!!Ε τότε θα έχει και πειθαρχική δίωξη και απόδοση όλων των μισθών!!!!! και φυσικά καμιά σύνταξη!!!!!!!!
Σας θυμίζω ακόμη ότι με αντίστοιχους τίτλους σπουδών δουλεύουν εκπαιδευτικοί στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία!!!!!!
Μήπως να το δει λιγάκι η Υπουργός ......

Ματς ποδοσφαίρου
|

Ποιον αγώνα, και ποιον αγκώνα, έχει χαθεί η μπάλα με αυτές τις παλινωδίες και τις υστερικές αντιδράσεις...

ΑΚΥΡΩΣΗ
|

Η υπουργός ακυρώνει το ΔΙΚΑΤΣΑ/ΔΟΑΤΑΠ καθώς και καθηγητές των τμημάτων ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ και ΦΙΛΟΛΟΓΙΩΝ των Ελληνικών ΑΕΙ ακυρώνουν τα πτυχία που έδωσαν στους φοιτητές τους . Τι θα γίνει άραγε με τους εκπαιδευτικούς που είναι ήδη διορισμένοι με αναγνωρισμένα πτυχία του εξωτερικού;

Γιώργος Γκ.
|

Εξαιρετική ρύθμιση. Ας ελπίσουμε η Υπουργός να μην υποχωρήσει.

@Πλαταρος Γιάννης
|

Τέλη του 2015 προσέφυγαν στο ΣτΕ για ασφαλιστικά μέτρα Διευθυντές Εκπαίδευσης λόγω της αντισυνταγματικής ψηφοφορίας κλπ.Η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων απορρίφθηκε από το ΣτΕ.Και τώρα έτσι θα γίνει γιατί επιπλέον είναι σε διαδικασία οι συνεντεύξεις.Εξ άλλου αν δικαιωθεί τότε όσοι δεν κατέθεσαν αιτήσεις λόγω αυτού του γεγονότος θα ζητήσουν να συμμετάσχουν.Αρα όλα πάλι από την αρχή.

@Σωκράτης
|

Ούτε για ΚΡΟΑΤΙΚΑ και ΣΟΥΗΔΙΚΑ βλέπω εξεταστές.

@Του Θεμιστοκλέως βεβαίως βεβαίως
|

Αυτό ισχύει!
Και ισχύει από την περίοδο ακόμη που ο νόμος ήταν σε διαβούλευση!
Από αυτό συνάγεται ότι ο καλυτερότερος νόμος δεν είναι απλά προϊόν μιας μικρής ομάδας - που δυστυχώς είναι - που διέλαθε της προσοχής της πολιτικής ηγεσίας ως προς τις ασάφειες, τις αδικίες και τις πρόδηλες σκοπιμότητες.
Αποτελεί προϊόν σκοπούμενης και καλά μελετημένης πράξης!
Αν η κ. Κεραμέως και οι πέριξ και συν αυτή, έτσι αντιλαμβάνονται την εισαγωγή τόσο σημαντικών και καίριων αλλαγών, όπως είναι η επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης, η διοικητική διάρθρωση του συστήματος, η παιδαγωγική υποστήριξη και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και ευρύτερα τη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος και της δημόσιας εκπαίδευσης, τότε το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα σοβαρό με ευρύτερες πολιτικο-κοινωνικές και εθνικές θα έλεγα διαστάσεις και συνέπειες!
Αν ο κάθε εις και μία ενεργούν κατά το δοκούν ως Μεσσίες και Σωτήρες αυτής της χώρας, των μαθητών, των εκπαιδευτικών και του μέλλοντος του Έθνους, να μας το πουν - αν και πλέον έγινε σαφώς αντιληπτό - να πράξουμε τα δέοντα!
Και μην μας πουν ότι υλοποιούν προεκλογικό πρόγραμμα που ψηφίστηκε από τον ελληνικό λαό!
Αυτό αποτελεί απολύτως αίολο επιχείρημα!!!
Οι αλλαγές δεν γίνονται από ΄΄''μαθητευόμενους μάγους'' και στου ΄΄''κασίδη το κεφάλι'', ας μελετήσουν έστω ψήγματα της σχετικής βιβλιογραφίας!
Ας δουν τι συμβαίνει σε πετυχημένα συστήματα!
Ας μελετήσουν τεκμηριωμένες προτάσεις ειδικών!
Ας ακούσουν τη βάση και τους μαχόμενους εκπαιδευτικούς!
Ας....
Ας....
Αντί αυτού, αν τέτοιας έκτασης και σοβαρής και μακροχρόνιας επίπτωσης αλλαγές σχεδιάζονται και υλοποιούνται από ολιγομελείς ομάδες ''ημετέρων'' ''προσωπικοτήτων'' εν αγνοία όλων των θεσμικών και επιστημονικά αρμοδίων και ειδικών επί του θέματος παραγόντων και μάλιστα κατά το σωτήριον έτος 2 0 2 2, τότε κ. Κεραμέως περίλυπος εστί η ψυχή μας που ζούμε σε αυτή τη χώρα, υπηρετούμε στη δημόσια εκπαίδευση και έχουμε εσάς και την ''ομάδα'' σας ως προϊσταμένη αρχή!!!

Του Θεμιστοκλέως βεβαίως βεβαίως
|

Αγαπητό esos, επανέρχομαι για να σας γνωστοποιήσω πως το θέμα μας, πριν προσφύγουμε στο ΣΤΕ, το γνωστοποιήσαμε σε βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος και η απάντηση που πήραμε: "Η υπουργός δεν ακούει κανέναν" , ψέματα ή αλήθεια; μόνο αυτοί γνωρίζουν.

Του Θεμιστοκλέως βεβαίως βεβαίως
|

Αγαπητό esos, επειδή σας έδωσα την είδηση, είμαι στη διάθεσή σας για πληροφορίες. Ο/η συνάδελφος δεν είναι ένας/μία, είναι πάνω από 50 μόνο στην περιοχή της Πάτρας. Δυστυχώς στο υπουργείο αντί για κόφτη, πήραν το τσεκούρι κι όποιον πάρει ο χάρος. Επίσης εσείς δημοσιεύσατε τη γνωμοδότηση του νομικού συμβουλίου του κράτους, την οποία έκανε δεκτή ο κ. Βορίδης, και στην οποία διαφοροποιείται η αναγνώριση ξένης Γλώσσας από την αναγνώρηση τίτλου. Πολλοί συναδελφοι, κι όχι μόνο, αλλά και άνθρωποι εκτός, εντός και επί τα αυτά της Βουλής των Ελλήνων, απέκτησαν τίτλους στην αλλοδαπή, τους αναγνωρίστηκε η Γλώσσα νόμιμα,(αυτό ίσχυε μέχρι πρόσφατα, κι γι' αυτό έκαναν την προσπάθειά τους) διορίστηκαν νόμιμα, εξελίχθηκαν νόμιμα. Ξαφνικά έγινε παράτυπο, παράνομο, μη αναγνωρίσιμο, ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η ΓΛΩΣΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ!!!!! ΓΙΑΤΙ; Δεν είναι κάτοχος του τίτλου; με ποιο σκεπτικό και δικαίωμα τον ακυρώνει; ακυρώνει ΔΟΑΤΑΠ. ΑΤΕΕΝ (ΣΑΕΠ) κ.τ.λ. .Πληρώνει επιτροπές, οργανώνει συνεντεύξεις για να διασύρει σε προφορικές εξετάσεις, ανθρώπους που μόχθησαν με την ισχύουσα νομοθεσία, να προχωρήσουν; Θα μπορούσε η κ. Υπουργός (αδίκως πάλι) να μη τους αναγνωρίσει τη Γλώσσα αν δεν έχουν πιστοποίηση, αλλά και τον τίτλο; ΟΧΙ!! Να εξηγήσω το τσεκούρι; να ενισχυθούν παραπάνω τα πανεπιστήμια της Κύπρου, με πολλούς Έλληνες μετόχους, γιατί πολλοί κατέφυγαν εκτός Κύπρου. Δεν έχω τίποτα με τους φίλους και αδερφούς Κύπριους, αν είχα 5.500 χιλιάδες ευρώ θα πήγαινα κι εγώ και δεν θα πήγαινα στην Ιταλία με 3.000 χιλιάδες ευρώ, με παρακολούθηση της Γλώσσας, με πρόγραμμα που σέβεται τα 50+χρόνια, με εξέταση στα Ιταλικά, με απόκτηση του γνωστικού αντικειμένου και με τον διασυρμό τώρα να με περνάει από προφορικές εξετάσεις.
ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ!!!
ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΟΥ!
ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ!
ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΟ ΑΤΕΕΝ! (περίμενα 2 χρόνια την αναγνώριση!!)
Στη διάθεσή σας
Σας ευχαριστώ

Μονοετή μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως
|

Υπάρχουν πολλά εξ αποστάσεως μονοετή Μεταπτυχιακά Προγράμματα, ακόμα και στην Κύπρο ή τη Ρουμανία, που είναι στα Αγγλικά - δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για αναγνώριση ξένης γλώσσας, γι'αυτό τέθηκε αυτή η επιπλέον ασφαλιστική δικλείδα.

Της κακομοίρας (remake 2022)
|

@Σωκράτης
Προς συμπλήρωσης της ερώτησής σας (και με την άδεια του esos), αντιγράφω σχόλιό μου σε προηγούμενο σχετικό δημοσίευμα :

Φαντάζομαι ότι αρκετοί "εξεταστές" έχουν και οι ίδιοι πτυχία, και από το εξωτερικό. Εξετάστηκαν ποτέ οι ίδιοι προφορικά στη γλώσσα, πχ στην εκλογή ή την εξέλιξή τους στο πανεπιστήμιο?
Βλέπω επίσης ονόματα "αλλοδαπής προέλευσης" που θα έλεγε κι ο Ζήκος, που θα εξετάσουν Έλληνες εκπαιδευτικούς!.... Και μάλιστα, χωρίς να αναφέρεται καν η επαγγελματική-επιστημονική τους ιδιότητα.
Τέλος, πόσο νόμιμο ή δίκαιο ή αναλογικό ή ηθικό είναι, κάποιος υποψήφιος να εξετάζεται, από εξεταστή με μητρική του γλώσσα τα Ελληνικά.... και κάποιος άλλος υποψήφιος (πιθανόν και για την ίδια θέση), από εξεταστή με μητρική του γλώσσα αυτή που εξετάζεται?

Ζευς
|

Βρε χρυσέ μου άνθρωπε, βρε χρυσέ μου κύριε Πρωθυπουργέ, τι την κρατάς ακόμη; Ψήφο δεν θα σταυρώσεις από τους εκπαιδευτικούς εξ αιτίας της. 300000 οικογένειες και βάλε. Στο λέει ένας ΔΑΚΙΤΗΣ. Αν θέλεις άκου……..

Σωκράτης
|

Θα ήθελα να ρωτησω:
Γιατί σε κάποιες γλώσσες δεν έχουν οριστεί εξεταστές π. Χ. ΣΕΡΒΙΚΑ, αφού υπάρχουν υποψήφιοι γι αυτές τις γλώσσες.
Θα εκδώσει
συμπληρωματική απόφαση?
Γιατί σε ορισμένους εξεταστές δεν υπάρχει ιδιότητα δίπλα πχ Ρουμάνικα;
Ένας υποψήφιος για διάφορες θέσεις ΔΕ, ΣΕ, Δντης σχολείου θα εξετάζεται κάθε φορά στην ξένη γλώσσα με διαφορετική βαθμολογία ανάλογα με τον εξεταστή;

Εκπαιδευτικός - στέλεχος
|

Λοιπόν ας δούμε ποιο είναι το πρόβλημα:
1η περίπτωση: Κάτοχος μεταπτυχιακού/διδακτορικου αλλοδαπής (αναγνωρισμένου) ΧΩΡΙΣ άλλο πτυχίο γλώσσας. Αν το πτυχίο λήφθηκε εξ αποστάσεως το δέχομαι υπάρχει ένα πρόβλημα ως προς την γνώση της Ξένης Γλ΄ώσσας. ΟΚ ας γίνει εξέταση αλλά χωρίς να χάσει τα μόρια του μεταπτυχιακού/διδακτορικού γιατί δεν επιβεβαιώνεται ότι δεν κατέχει το γνωστικό αντικείμενο.
2η περίπτωση : Κάτοχος μεταπτυχιακού/διδακτορικού αλλοδαπής (αναγνωρισμένου) με πτυχίο γλώσσας (καλή ή πολύ καλή ή άριστη). Με όποιον τρόπο και να λήφθηκε ο τίτλος η γλώσσα θα πρέπει να μοριοδοτηθεί ανάλογα με τον προσκομιζόμενο τίτλο αλλά χωρίς να χάσει τα μόρια του μεταπτυχιακού/διδακτορικού γιατί δεν επιβεβαιώνεται ότι δεν κατέχει το γνωστικό αντικείμενο.

Συμπέρασμα αν ο τίτλος λήφθηκε στο εξωτερικό δεν το συζητάμε ούτε για γλώσσα ούτε για τίτλο
Αν ο τίτλος λήφθηκε εξ αποστάσεως ΧΩΡΙΣ πιστοποιημένη γλώσσα ας γίνει εξ΄έταση.

Πλατάρος Γιάννης
|

@Θα πάρει αναβολή στο ΣτΕ και μετά άλλη κλπ
Τα «Ασφαλιστικά μέτρα» στο Σ.τ.Ε. , έχουν την ΄ έννοια του:
«Σταματήστε αυτό που γίνεται ΤΩΡΑ, διότι ΜΕΧΡΙ να έχουμε ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΔΙΚΑΣΙΜΟ, θα έχουμε υποστεί ΜΟΝΙΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΑ, ΜΗ ΔΙΟΡΘΩΣΙΜΑ!»
***Από τον νόμο τα «ασφαλιστικά μέτρα» εκδικάζονται ΣΥΝΤΟΜΟΤΑΤΑ (λ.χ. σε ένα μήνα)
*** Το δικαστήριο ΔΕΝ μπαίνει στην ουσία της προσφυγής , αλλά αποφαίνεται αν η συνέχιση των κρίσεων, μπορεί να επιφέρει μόνιμα και μη αναστρέψιμα αποτελέσματα στον προσφεύγοντα.
*** Ας πούμε, ότι ο αποκλεισμός του προσφεύγοντα από τον τελικό πίνακα λόγω μη κατάκτησης της βάσης του 5 στα 10, μπορεί να διορθωθεί αναδρομικά και να του επιδικαστούν οι σχετικές αποζημιώσεις, τα μόρια κτλ (με ξεχωριστή/ές προσφυγή/ές , εφ ΄όσον δικαιωθεί σε 2-4 χρόνια. ) . Μπορεί όμως να κρίνει το δικαστήριο, ότι υφίστανται ηθικοί λόγοι κτλ και να σταματήσει την διαδικασία εδώ.
***Η λύση τότε (θεωρητικά) είναι τροποποίηση του νόμου για την εξέταση γλωσσομάθειας (αν θέλει η Υπουργός) κάτι που γίνεται σε μια μέρα, νέες αιτήσεις, στην ίδια πλατφόρμα, νέο ΠΥΜ, νέα ημερομηνία. Εκτιμώ 1 μήνα καθυστέρηση και πάμε Αύγουστο. Και πάλι προλαβαίνουμε...
*** Οι δικηγόροι λένε γενικώς, ότι στα Διοικητικά δικαστήρια οι πιθανότητες επιτυχίας των «ασφαλιστικών, προσωρινών μέτρων» είναι <50%
Ίδωμεν...

Στράτος
|

Αναμένουμε την εκτενέστερη ενημέρωση από το esos σχετικά με την προσφυγή αυτή. Εάν κατατέθηκε στο ΣτΕ τότε ουσιαστικά πρόκειται για αίτηση αρχικά αναστολής και έπειτα ακύρωσης του νόμου ή τουλάχιστον της σχετικής διάταξης του νόμου. Εάν σε άλλο δικαστήριο ίσως να αφορά σε ασφαλιστικά μέτρα αλλά ενδιαφέρον έχει με ποιο σκεπτικό.
Σε κάθε περίπτωση, προσωπικά πιστεύω ότι η διαδικασία δεν θα "παγώσει" και ότι αναστολή δεν θα δοθεί. Ακύρωση μετά από 3-4 χρόνια μπορεί και να γίνει αλλά τότε θα κοντεύουμε στην λήξη της θητείας των στελεχών.
Έτσι κι αλλιώς πάντως έχει ενδιαφέρον η δικαστική πλευρά του ζητήματος.

Εκπλήσσομαι
|

Εκπλήσσομαι με την αφέλεια πολλών εξ υμών με την ελπίδα για δικαιοσύνη, ισονομία, ισοπολιτεία, σταθερότητα, αποκομματικοποίηση και όλα τα ωραία και αυτονόητα για ένα σύγχρονο (!!!!!) και ευρωπαϊκό κράτος δικαίου και φιλικού προς τον πολίτη (εδώ γελάμε μέχρι τελικής πτώσεως...)!!!!!!!!!!!

erasmus & πράσινα άλογα
|

Συμφωνώ απολύτως με τη μοριοδότηση των erasmus, αλλά ΜΟΝΟ για όσους αποδεδειγμένα εργάζονται !!!
Σε έναν νόμο επιλογής στελεχών θα πρέπει να μοριοδοτείται ΚΑΘΕ προσόν και κάθε δράση που αποτυπώνει το έργο των εκπαιδευτικών.
Αλλά, με ΔΙΚΑΙΟ και ισότιμο τρόπο και με ανάλογη βαρύτητα σε σχέση με τη διαικδικούμενη θέση και τη σχέση του προσόντος με αυτή!!!!!!
Και πολύ σημαντικό να υπάρξει επιτέλους ένα σταθερό σύστημα επιλογής στελεχών !!!!!!!!!
Να μην αιφνιδιάζονται οι εκπαιδευτικοί και να μην είναι έρμαια της εκάστοτε κομματικής εξουσίας και των εκάστοτε πολιτικών και κομματικών σκοπιμοτήτων!!!!!!!!!!!
Έλεος!!!!!!!!!!!!!

Θα πάρει αναβολή στο ΣτΕ και μετά άλλη κλπ
|

Κανένα δικαστήριο ποτέ δεν διέκοψε διαδικασία επιλογών με οποιαδήποτε κυβέρνηση.Εληγαν οι επιλογές τοποθετούνταν οι επιτυχόντες κλπ.Θυμηθειτε τις προσφυγές Διευθυντών Εκπαίδευσης το 2015 ή των Σχολικών Συμβούλων το 2018 που βρίσκονται στην 9 η αναβολή κλπ.Ποτέ δεν διεκόπησαν επιλογές και ποτέ δεν θα διακοπούν.Θα πάρει αναβολή κλπ.Και είναι λογικό.Αν πχ τον δώσουν δίκαιο θα προσέφυγαν και άλλοι που θα ισχυρίζονταν ότι δεν κατέθεσαν τα χαρτιά τους για υποψήφιοι λόγω αυτού του νόμου και συνεπώς έπρεπε να ξεκινήσει η διαδικασία από την αρχή.Και να τον δικαιώσουν μετά την αναβολή που θα δοθεί μετά από μήνες πρέπει να περάσει συνέντευξη και να ανατραπούν τα πάντα.Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην δικαιοσύνη είναι ότι δεν υπάρχει στην χώρα αυτό που υπάρχει παντού.Συνταγματικο Δικαστηριο

@@μεταξύ μας ειλικρίνεια
|

Μην ανησυχείτε ο καλυτερότερος(!!!) νόμος τα προέβλεψε όλα και φυσικά για... όλους !!!
Φαντάζομαι ότι καταλαβαινόμαστε....
Άτιμη κοινωνία - βλέπε Κεραμέως & λοιποί... - άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις...!!!!!!!!

@Εκπαιδευτικός Χ
|

Αναμένει να δει ξανά (!) το υπουργείο διατάξεις που σκοπίμως (!!!!!!!!!) νομοθέτησε;;;;;;
Διαβλέπω μια εμμονή στα κρύα ανέκδοτα;;;!!!

Ενίσχυση συμμετοχής σε Erasmus και διεθνή προγράμματα
|

Λογικό το Erasmus να μοριοδοτείται περισσότερο από τα διάφορα σεμινάρια και προγράμματα των ελληνικών ΑΕΙ. Μόνον έτσι θα ενισχυθεί η εξωστρέφεια, αλλιώς, θα καταλήξουμε απλώς να μοιράζουμε μεταξύ μας «τίτλους επιμόρφωσης», συνήθως με επίβλεψη από Υποψήφιους Διδάκτορες και PostDoc, για να «μαζεύουμε μόρια»...

Στο εξωτερικό τουλάχιστον υπάρχει η πραγματική εμπειρία μετακίνησης και διαβίωσης σε μια ξένη χώρα της Ευρώπης ή άλλης ηπείρου.

Προς ΕκπαιδευτικόςΧ
08 Μάιος 2022 11:46

Τσίου τσίου
|

@ΕκπαιδευτικόςΧ
ΤΩΡΑ να τα δει αυτά το Υπουργείο? Τρία χρόνια ετοίμαζε τον καλύτερο νόμο όλων των εποχών! Τώρα είναι αργά. Τώρα πέταξε το πουλάκι.

Αναγκαία η κουλτούρα της διαρκούς επιμόρφωσης
|

Ας γίνονται εξετάσεις και στην Πληροφορική, που εξελίσσεται συνεχώς - πολύ σωστή επισήμανση.

Στην Ελλάδα, δυστυχώς, δεν υπα΄ρχει κουλτούρα διαρκούς επιμόρφωσης, ούτε στον Δημόσιο ούτε στον Ιδιωτικό τομέα. Είμαστε της "λογικής": ας συγκεντρώσουμε όσο πιο πολλά πτυχία, όσο γίνεται πιο νωρίς (πτυχίο, ξένες γλώσσες, μεταπτυχιακά, σεμινάρια κ.α.), και μετά να μαζεύουμε μόρια για διορισμό ή προϋπηρεσία.

Η σύγχρονη κοινωνία και εργασία δε λειτουργούν έτσι: Στο εξωτερικό επιδοτούν την άδεια για την απόκτηση μεταπτυχιακών και δεξιοτήτων *σχετικών* με τη θέση εργασίας, ώστε οι εργαζόμενοι ηλικίας 35-55 ετών να μη μένουν κολλημένοι στο παρελθόν.

Εξέταση ξένης γλώσσας όπως επίδομα αναπηρίας;
08 Μάιος 2022 09:41
Σε προηγούμενες κρίσεις έχω εξεταστεί σε ξ΄ένη γλώσσα από εξεταστές/εκπροσώπους της πρεσβείας της ΄χωρας όπου ομιλείται η γλώσσα ενώπιον όλου του συμβουλίου επιτροπής. Αποτέλεσμα: άριστα. Αυτό συνέβη και με άλλους συναδέλφους. Γιατί θα πρέπει να εξεταστούμε ξανά; [...]

Πρόταση
08 Μάιος 2022 08:59
[...] Θέλετε να μου πείτε ότι ο έχων lower από το 1990 μπορεί να αρθρώσει σήμερα έστω δύο προτάσεις; Προσωπικά, θα θεωρούσα πολύ θετικό κάποιος να έχει σπουδάσει στο εξωτερικό και να έχει επαφή με την κουλτούρα άλλων κρατών.

ΕκπαιδευτικόςΧ
|

Ας δει το Υπουργείο και το εξής ζήτημα:
Μοριοδοτεί τα προγράμματα Εράσμους (συμμετοχή): Είτε είσαι ο συντονιστής του προγράμματος που το έχεις γράψει και το συντονίζεις, είτε κάποιος που πάει ως μέλος της παιδαγωγικής ομάδας, παίρνεις τα ίδια μόρια. Δεν είναι δυνατόν αυτό. Είναι σκανδαλώδες. Αν παρακολουθήσεις ένα σεμινάριο 15 ωρών από ένα πανεπιστήμιο, δεν παίρνεις παρά ψίχουλα, ενώ αν πας Εράσμους (συμμετοχή) , τσιμπάς ένα μόριο. Είναι πραγματικά ανήκουστο.
Η συμμετοχή σε κάποιο πρόγραμμα του ΙΕΠ όπου γράφει κανείς εκπαιδευτικό υλικό μοριοδοτείται με 0,1 μόρια και αν πάει ένα Εράσμους (συμμετοχή) επειδή κάποιος άλλος δούλεψε και συντονίζει το πρόγραμμα, παίρνει 1 μόριο.
Αυτός που γράφει το εκπαιδευτικό υλικό με το οποίο εκπαιδεύονται οι εκπαιδευτικοί, παίρνει 0,1 μόρια. Αυτός που το παρακολουθεί παίρνει 0,36 μόρια. Δεν το λες και δικαιοσύνη.
Το υπουργείο πρέπει να το δει ΚΑΙ αυτό το σκανδαλώδες ζήτημα

@μεταξύ μας ειλικρίνεια
|

ο μόνος λόγος που τρέμω είναι που δεν θα υπάρχει ηχογράφηση της εξέτασης. Αυθαίρετα κάποιος μπορεί να μου βάλει 4 χωρίς κριτήρια αξιολογησης, χωρίς αποδείξεις...

@Eκπαιδευτικός
|

Όποιος έχει δίπλωμα στην ξένη γλώσσα δεν εξετάζεται. Δεν έχεις καταλάβει το σκοπό της εξέτασης.

φιλελεύθερος

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ