Κ. Μητσοτάκης: Οι 27.000 νεοδιόριστοι αξιολογούνται επιτέλους- Ο επαγγελματισμός θα νικήσει τελικά τον «ωχαδερφισμό»

"θα λειτουργούν επιτέλους και μη κρατικά, μη κερδοσκοπικά ιδρύματα. Ένας αγώνας δεκαετιών ο οποίος επιτέλους δικαιώθηκε"

07/04/2024

Άκουσε το άρθρο

"Έχω μιλήσει πολλές φορές -και εισπράττω μεγάλο χειροκρότημα- για το γεγονός ότι προσλάβαμε 27.000 καθηγητές και δασκάλους στα σχολεία μας, στο δημοτικό και στο γυμνάσιο. Θέλω -παρακαλώ- όμως να εισπράξω και το ίδιο χειροκρότημα για το γεγονός ότι αυτοί οι 27.000 αξιολογούνται επιτέλους. Γιατί έτσι, με επίμονη προσπάθεια, ο επαγγελματισμός θα νικήσει τελικά τον «ωχαδερφισμό». Είναι μια μάχη η οποία απαιτεί χρόνο και πολλή δουλειά".

Τα παραπάνω τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, από το βήμα του 15ου Συνεδρίου της ΝΔ, στα Ζάππειο , και υπογράμμισε τα εξής:

Μη Κρατικά Πανεπιστήμια: Αναβαθμίζουμε την εκπαίδευση. Δίνουμε βάρος στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στην επαγγελματική εκπαίδευση. Και ναι, επιτέλους, θα το ξαναπώ: σύντομα, δίπλα στα ενισχυμένα δημόσια πανεπιστήμια, θα λειτουργούν επιτέλους και μη κρατικά, μη κερδοσκοπικά ιδρύματα. Ένας αγώνας δεκαετιών ο οποίος επιτέλους δικαιώθηκε. Την κερδίζουμε αυτή τη μάχη.

Ψηφιακή επανάσταση: Και βέβαια, προσπαθούμε όσο ποτέ για ένα Δημόσιο στην υπηρεσία του πολίτη. Ξέρουμε καλά ότι δεν αρκεί μόνο η ψηφιακή επανάσταση η οποία έχει συντελεστεί. Είναι πολύ σημαντική, όμως πρέπει να αλλάξουμε διαδικασίες, παλιές νοοτροπίες. Πρέπει η αξιοκρατία να αντικαταστήσει τη γραφειοκρατία.

Σχόλια (30)

Γιάννης
|

Ας αξιολογηθεί ο ίδιος και οι βλακείες του και μετά οι υπόλοιποι. Αλλά πολύ καλά μας κάνει αφού τον ψηφίσαμε.

"Le professionnel"
|

"Ο επαγγελματισμός θα νικήσει τελικά τον «ωχαδερφισμό»"..... όταν στο λέει αυτό ένας επιτυχημένος επαγγελματίας, ε τότε τα πράγματα σοβαρεύουν....

ΠΕ 60
|

Ωχ αδερφέ δεν αντέχω να γράφω εκθέσεις ιδεών στο Α2 πεδίο και το Β. Λυπηθείτε μας. Οχι σε μια αξιολόγηση απέραντου χαρτοβασιλειου. Όλα για τα μάτια του κόσμου. Τρώτε πολύτιμο χρόνο από τους εκπαιδευτικούς που θα τον αφιέρωναν στα παιδιά. Και πιστέψτε μας. Αξιολογουμαστε κάθε μέρα από τα παιδιά!

ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΗ;
|

Η αξιολόγηση εδραιώθηκε ας κάνουν υπομονή μέχρι τον Ιούνιο που θα βγουν οι διαπιστωτικές.

Ελένη
|

Όλοι αξιολογήθηκαν ως εξαιρετικοί....

δεν παλαμοκροτάτε δυνατά , δεν...................
|

έλα όλοι μαζί... (γράφει το μαγνητόφωνο, το πρεντατορ, το mp3 , θα σας γελάσω με αυτα τα ματζαφλάρια της ΑΙ ή μη)

@ θα το κλείσετε στο τέλος το μαγαζί
|

μα πουλάει αστέρια μισελέν και μεταξωτές κορδέλες (φύκια νόρι) , οπότε και να μην τρώγονται τα πιάτα (όπα, όσα σερβίρονται στα πιάτα - λεμονάδα, σόδα θέτε; ) η μπλε (προσωρινή και μόνιμη) μπουρζουαζία για να λεει ότι έφαγε γκουρμέ στα μισελενάτα (που τη βάλανε τσάμπα, δεν πληρώνει αλλά στηρίζει) και με το ζόρι θα τα καταπίνει... άστο λεμεεεεεεεεεεεε

Master chef (ούτε στις καντίνες δεν γίνονται αυτά)
|

Πρώτα δοκιμάζει ο chef τα πιάτα του για να δει εάν πέτυχαν.... και μετά τα σερβίρει στους πελάτες.
Αλλάξτε λοιπόν τη "συνταγή", γιατί έτσι όπως πάτε, θα το κλείσετε στο τέλος το μαγαζί.

@ΓΙΑΝΝΗΣ Ν
|

πέρα από όσα σοβαρά σχολιάζεις : η φάκα ίσως είναι πολύ παρακάτω (πόσοι νεοδιοριστοι που ΔΙΟΡΙΣΑΝ αυτοί οι άριστοι να είναι όχι καλοί ; ) , στην αξιολόγηση όσων έχουν 10-15-20 χρόνια , όπου θα γίνει και σφαγή ! αλλά τότε θα είναι αργά... αλήθεια , πόσοι τέτοιοι με φεκ 10-15-20 χρόνια έγιναν προσωρινα στελέχη, μόνιμα εκτός τάξης στελέχη με υποβοήθηση τα τελευταία ας πούμε 5 χρόνια; με ποια εξέλιξη, ποια αξιολόγηση, ποια προϋπηρεσία (ασεπ ούτε λόγος)... άστε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

ΓΙΑΝΝΗΣ Ν
|

Εκείνα τα κουρελόπανα που έχουμε για διδακτικά βιβλία πάνω από είκοσι χρόνια, εκείνο το πρόγραμμα που έχει ξεχαρβαλωθεί γιατί κάποιοι λένε πως όλα τα μαθήματα είναι ισάξια, εκείνη η ατιμωρησία που έχει κάνει τους εκπαιδευτικούς να τρέμουν τους μαθητές, εκείνα τα κτήρια τα ασυντήρητα και καταθλιπτικά θα αξιολογηθούν ποτέ;
Μιλούν για μια αξιολόγηση που οι άριστοι παίρνουν ένα φιλικό χτύπημα στην πλάτη και οι μη ικανοποιητικοί θα παρακολουθήσουν μια σειρά από ανιαρά σεμινάρια για να γεμίσουν οι τσέπες κάποιων. Αλήθεια αυτή είναι η πολυδιαφημισμένη αξιολόγηση;
Πολύ θα ήθελα να δημοσιευτεί μια έρευνα για το βαθμό που πήραν όσοι αξιολογήθηκαν.
Για τα μάτια του κόσμου, όπως έλεγε ένα τραγούδι και τα πακέτα όλη η ιστορία που διχάζει σήμερα την εκπαιδευση.

whatever
|

Πολύ χειροκρότημα. Αλλά δεν το ακούμε πουθενά.

από τη μία σεμνύνεται ότι
|

προσέλαβε χιλιάδεςςςςςςςςςςςςςςςςςςς, αλλά λεει ότι δεν ήταν καλές επιλογές σίγουρα , γιατί στα δύο χρόνια θέλουν αξιολόγηση για μονιμοποίηση. μάλιστα ! άρα γιατί δεν αλλάζει το σύστημα πρόσληψης

μπαρμπα-Μήτσος
|

Δεν είναι μεγάλο το χειροκρότημα, κύριε Πρωθυπουργέ! Μεγάλο θα είναι όταν δούνε οι γονείς καλύτερες επιδόσεις και χαρούμενα πρόσωπα. Κι αυτό θα φανεί σε κάποιες βουλευτικές εκλογές...
Η μόνη δικαιολογία για τον κακό σχεδιασμό σας, που βλέπουν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές, είναι η πρωτόγνωρη για τον τόπο μας ανυπαρξία πολιτικού αντίλογου. Είμαι βέβαιος ότι τότε θα αναθεωρούσατε αρκετά σημεία του προγράμματός σας.

Τι έχουν τα άμοιρα και ψoφάνε;
|

Μπράβο συγχαρητήρια
Τελικά ο επαγγελματισμός κέρδισε τον ωχαδελφισμό όπως λέτε.
Τώρα θα έχουμε το άριστο εκπαιδευτικό σύστημα αριστεία όχι αστεία.
Ωστόσο όπως θα δείτε και του χρόνου πάλι οι μαθητές θα πατώσουν στο διαγωνισμό Pisa
τότε θα φταίνε πάλι οι εκπαιδευτικοί;
Η μήπως όχι. Τα συστήματα όμως αυτά που εφαρμόστηκαν στο εξωτερικό για πρώτη φορά εφαρμόστηκαν με πολύ μεγαλύτερους μισθούς και όχι με μισθούς της πείνας όπως εδώ. Αν θέλετε λοιπόν να γίνετε Ευρωπαίοι και όχι φουκαράδες θα ακολουθείτε και τα καλά αλλά και τα κακά της Ευρώπης όχι την κακή αντιγραφή.
Το πρόβλημα ωστόσο είναι ο εκπαιδευτικός ή μήπως το χάλι της δικιάς σας πολιτικής που προωθεί την καταστροφή της οικογένειας και όλων των θεσμών; Ας δούμε λοιπόν τα αποτελέσματα της πολιτικής σας.
Του χρόνου πάλι θα μειώσουμε την ύλη γιατί οι μαθητές δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν. Αυτό ωστόσο θα είναι μια μεταρρύθμιση και όχι απορρύθμιση όπως θα πείτε.
Μπράβο λοιπόν!

@Είναι αλήθεια
|

"Τα στοιχεία και η καθημερινή πραγματικότητα στα σχολεία το αποδεικνύουν."
Ποιά στοιχεία ; Αναρτήθηκαν πουθενά πόσοι κλήθηκαν και δέχτηκαν ; Ή μήπως από τους 27.000 νεοπροσληφθέντες οι...27.000 αξιολογήθηκαν ; Συμφωνώ πάντως στο ότι όσο μιλάμε ακόμα για την κακιά αξιολόγηση χάνουμε την ουσία. Αρκετά αναλύσαμε γιατί είναι αισχρή. Όποιος κάνει ότι δεν το καταλαβαίνει, μπορεί να πάει να δουλέψει σε ιδιωτικό, να χορτάσει κρίσεις, πιέσεις, "αξιολογήσεις" και δημόσιες σχέσεις από το πρωί μέχρι το βράδυ, για να επιβεβαιωθεί. Ή να δοκιμάσει την τύχη του στις ΗΠΑ, Αγγλία, να ζήσει τον εκπαιδευτικό παράδεισο ! Για τους υπόλοιπους, ένας είναι ο δρόμος : απεργία- αποχή μέχρι να καταργηθεί ο νόμος- έκτρωμα, που αν ισχύσει, θα μας κάνει να ψάχνουμε να αλλάξουμε επάγγελμα. (Και άλλες πραγματικότητες υπήρξαν, Τουρκοκρατία, Χούντα, κτλ, νόμοι όπως θανατική ποινή, που όμως έπαψαν να υπάρχουν με αγώνες και αντιστάσεις. Τίποτα δεν πρέπει να είναι στατικό όταν είναι άδικο).
Θα χειροκροτούσα τον κ. Μητσοτάκη αν αφουγκραζόμενος την συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και παραδεχόμενος το λάθος του να εμμένει σε κάτι που εκείνοι απορρίπτουν, ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΟΥΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ με συνοπτικές διαδικασίες, και διαλογίζονταν σοβαρά για τα θέματα της Παιδείας με αυτούς που την εξασκούν. Θα έλεγα τότε ότι πραγματικά διαφέρει από άλλους πολιτικούς. Δυστυχώς με διαψεύδει συνεχώς.

@Είναι αλήθεια
|

Ειναι αληθεια οτι ουτε το 10% δε εχει αξιολογηθει. Ειναι αληθεια οτι μετα την δικαστικη αποφαση για μονιμοποιηση μετα την 2ετια ουτε οι νεοδιοριστοι θα υποκυπτουν στον αυταρχισμο. Η αξιολογηση χτυπησε ταβανι (10%) και πλεον θα καταργηθει στην πραξη.

ΑΡΙΣΤΕΙΑ
|

Πανηγυρίζουμε για το υπουργείο παράτασης,διάλυσης,αναβλητικότητας,προχειρότητας,μεγαλοστομίας και απορρύθμισης.

ΠΕΤΡ
|

Η αξιολόγηση προχωρά γοργά μόνο στην εκπαίδευση με τρεις μορφές (απο τον διευθυντή, από τον σύμβουλο και μετά συνδυασμό των δύο). Πουθενά αλλού δεν γίνεται αυτό. Στις άλλες υπηρεσίες γράφουν κάτι χαρτιά και όλοι είναι καλοί. Τώρα γιατί το κάνουν αυτό στην εκπαίδευση ; Μάλλον τρώνε εύκολα τα λεφτά του ΕΣΠΑ με χαρτιά και προτφόρμες.... το περνάνε δε σαν δήθεν καινοτομία και μεταρρύθμιση.

Κώστας
|

@Pakis, ναι....όπως γράφανε πολλοί και για τις Εθνικές εκλογές....

Τρυφων
|

Μπάχαλο παντού. Ειδικά στην αξιολόγηση. Άλλοι αξιολογουνται...άλλοι όχι...ότι να ναι με μαλλιά

Είναι αλήθεια
|

Τώρα αν σ αυτό το άρθρο αναπτύξουμε τις ίδιες θεωρίες αν είναι καλή ή κακή αυτή η αξιολόγηση, το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να μιλάμε για άλλα πράγματα. Είναι γεγονός ότι η αξιολόγηση πέρασε. Τα στοιχεία και η καθημερινή πραγματικότητα στα σχολεία το αποδεικνύουν. Αν βέβαια κάποιοι κάνουν πως δεν το βλέπουν, η πραγματικότητα δεν αλλάζει. Όσο κάποιοι θα μιλάνε ακόμα για την κακιά αξιολόγηση, τόσο θα αυξάνεται ο αριθμός των αξιολογούμενων. Δεν πείσατε!

@Πλήρης εφαρμογή ή κατάργηση.
|

Όσοι αξιολογούνται, είχαν και την επιλογή της απεργίας- αποχής, όπως χιλιάδες άλλοι συνάδελφοί τους.
Αφού είναι μια γραφειοκρατική και καθόλου ουσιαστική διαδικασία, και αφού στοχοποιεί τον "πολύ καλό" ή τον "μέτριο εκπαιδευτικό" (απλά και μόνο επειδή δεν είναι "άριστος") στα μάτια της κοινωνίας, (σε αντίθεση με την όποια μή δημοσιευμένη αξιολόγηση του υπόλοιπου δημοσίου), είναι άρα και μια άχρηστη και ζημιογόνος διαδικασία, και αφού ο τρόπος να γίνει αντικειμενική, ουσιαστική και ανθρώπινη, δεν έχει βρεθεί, πρέπει να καταργηθεί άμεσα. Και αφού δεν υποστηρίζει σε καμία φάση της τον εκπαιδευτικό και υπονοεί ότι αυτός είναι η αιτία όλων των ελλείψεων και δεινών της Παιδείας (αφού όλα τα άλλα προβλήματα ...λύθηκαν), είναι και κάτι άλλο : μια επαίσχυντη διαδικασία.

Αικατερίνη
|

Ας ξεκινήσει την αξιολόγηση από τον εαυτό του,τους υπουργούς του και τους βουλευτές της ΝΔ,και θα ακολουθήσουμε.

@Pakis
|

Ετσι ελεγες κ στις προηγουμενες εκλογες. Μην εκπλαγεις παλι

Απορίες
|

Πόσο περήφανος μπορεί να είναι κάποιος όταν ψηφίζει έναν νόμο που έρχεται σε αντίθεση με το Σύνταγμα;

Ως προς τους νεοδιόριστους "που επιτέλους αξιολογούνται" διορίστηκαν με διαδικασία που επόπτευε το ΑΣΕΠ και είχαν προφανώς τα σχετικά πτυχία (και πολλοί ακόμα περισσότερα από τα προαπαιτούμενα) δεν πέρασαν από το δρόμο και τους είπαμε "Δεν έρχεστε να κάνετε μάθημα και να δούμε αν μας κάνετε;"

ΕΠΙΤΥΧΙΑ
|

Διαλύθηκε η εκπ/ση και πανηγυρίζουν.Για τις παρατάσεις των παρατάσεων ούτε λόγος.Στελέχη της εκπ/σης είναι στις θέσεις τους από το 2011.Οι μόνες κρίσεις που έκαναν για διευθυντές σχολείων και συμβούλων με τρία έτη καθυστέρηση κράτησαν έναν χρόνο και έγιναν ανέκδοτο.Αναβλητικότητα,προχειρότητα,καθυστέρηση και παραλογισμός σε ό,τι προσπάθησαν να κάνουν.Το πτυχίο της Νομικής ισοδυναμεί με τρία ΕΡΑΣΜΟΥΣ.Ποια αξιολόγηση;Όλοι άριστα αξιολογούνται.Ο ακατάλληλος εκπ/κός δεν βγαίνει από την τάξη.Η αποθέωση της γραφειοκρατίας είναι όλη η διαδικασία.Ουσία μηδέν.Ας διαβάσουμε και την ανακοίνωση της ΔΑΚΕ .Πού βλέπουν την επιτυχία;Απευθύνονται μόνο σε αυτούς που δεν γνωρίζουν τι γίνεται στην εκπ/ση.

@
|

Ο ωχαδελφισμός φυσικά αφορά μόνο την εκπαίδευση. Όπως βλέπουμε άλλωστε καθημερινά, το δημόσιο και ειδικά το άριστο που για κάποιο λόγο πληρώνεται και διαφορετικά (εκεί δεν είμαστε Ευρώπη, σε άλλα είμαστε) δεν χρειάζεται καμία αξιολόγηση!

Κ.Α.
|

Από τον Πρωθυπουργό μέχρι τους Διευθυντές Εκπαίδευσης...υπάρχει μια απόσταση. Ο πρώτος μιλάει για αξιολόγηση νεοδιορίστων. Οι δεύτεροι ήδη έχουν δρομολογήσει σε κάποιες Διευθύνσεις αξιολόγηση εκπαιδευτικών με 20 και πλέον έτη υπηρεσίας. Κάθε Διεύθυνση μάλιστα ακολουθεί ό,τι νομίζει σωστό και αξιολογεί ο καθένας όποιους νομίζει. Αρκεί να συμπληρωθεί μεγάλος αριθμός ωφελούμενων και να απορροφηθούν τα κονδύλια του ΕΣΠΑ. Άλλωστε αυτός δεν είναι ο σκοπός της αξιολόγησης; Τί, όχι;

Πλήρης εφαρμογή ή κατάργηση.
|

Ο νόμος για την αξιολόγηση θα πρέπει να εφαρμοστεί πλήρως (να μην απέχουν/απεργούν αρνούμενοι την αξιολόγηση κάποιοι χωρίς τις προβλεπόμενες κυρώσεις). Δε μπορεί όσοι αξιολογούνται να αισθάνονται κορόιδα!
Αλλιώς ας καταργηθεί (αφού είναι μια γραφειοκρατική και καθόλου ουσιαστική διαδικασία).

Pakis
|

Θαρρώ πως θα δει στις εκλογές το χειροκρότημα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ