“Θολό” το τοπίο ως προς τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις

“Εκτοξεύθηκαν” πέρσι οι αριστούχοι επειδή δεν έδωσαν εξετάσεις-Η παράταση του διδακτικού έτους θα είναι λιγότερο από ένα μήνα

05/03/2021

Ενημερώθηκε: 05/03/2021, 21:32

Άκουσε το άρθρο

Καμία συζήτηση δεν έχει γίνει στο υπουργείο Παιδείας για την αναβολή των προαγωγικών και απολυτηρίων  εξετάσεων ούτε έχει ζητηθεί σχετικά η γνώμη του ΙΕΠ, είναι η απάντηση που δίνει το υπουργείο Παιδείας σε σχετικά σενάρια που έχουν δει το φως της δημοσιότητας.

 Ωστόσο το υπουργείο δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να πέσει στο τραπέζι ένα τέτοιο σενάριο εάν κριθεί αναγκαίο. Όλα όπως και η  λειτουργία των σχολείων, τονίζει το υπ. Παιδείας,  θα εξαρτηθούν από την πορεία της πανδημίας.

Σύμφωνα πάντα με το υπουργείο Παιδείας το μόνο θέμα που συζητείται και μελετάται είναι η παράταση του διδακτικού έτους.

Η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή με δηλώσεις της υποστήριξε ότι η παράταση του διδακτικού έτους θα είναι λιγότερο από ένα μήνα.

Το θέμα προέκυψε όταν το ΔΣ της ΟΛΜΕ στην προ ημερών συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας κατέθεσε το αίτημα της αναβολής των των προαγωγικών και απολυτηρίων  εξετάσεων.

Στο αίτημα αυτό η υπουργός Νίκη Κεραμέως δεν απάντησε αρνητικά ή θετικά , αλλά ούτε και προέβη σε οποιοδήποτε σχόλιο.

Πότε λήγουν κανονικά τα μαθήματα

Τα μαθήματα κανονικά λήγουν:

α. Στις  29 Μαΐου , για τα ημερήσια και εσπερινά Γυμνάσια, Ειδικά Γυμνάσια, Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Γυμνάσια των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών) .

β. Στις  22 Μαΐου, για τα ημερήσια και εσπερινά Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, Ειδικά Λύκεια, Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια και Λύκεια των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών) .

“Εκτοξεύθηκαν” πέρσι οι αριστούχοι επειδή δεν έδωσαν εξετάσεις

Υπενθυμίζεται ότι πέρσι οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις δεν πραγματοποιήθηκαν, με αποτέλεσμα  οι αριστούχοι μαθητές   στα Γυμνάσια και Λύκεια  να “εκτοξευθούν” στις 227.100  από 181.790 που ήταν το σχολικό έτος 2018-19, δηλαδή οι αριστούχοι αυξήθηκαν   κατά 45.300.

Η “κατακόρυφη” αύξηση των αριστούχων οφείλεται στο γεγονός της   μη πραγματοποίησης γραπτών εξετάσεων, λόγω της πανδημίας,  με αποτέλεσμα ο Γενικός Μέσος Όρος βαθμολογίας του κάθε μαθητή να έχει   βασιστεί στα προφορικά (σ.σ. οι προφορικές βαθμολογίες είναι συνήθως υψηλότερες από τις γραπτές.οπότε όπως αναμένετο είναι υψηλότερες από ό,τι συνήθως.

Έτσι τον περασμένο Οκτώβπήρει  βραβείο “αριστείας” ο ένας στους τρεις  μαθητές, και ειδικότερα:

Βραβεία προόδου

Ο αριθμός των μαθητών που έλαβε βραβεία προόδου αυξήθηκε στις 53.180 από 51.250  πρόπερσι.

Οι έπαινοι

Αντίθετα  οι έπαινοι μειώθηκαν  στις 12.570 από 15.320 πρόπερσι.

Οι έπαινοι προσωπικής βελτίωσης μειώθηκαν λόγω της μειωμένης σχολικής περιόδου.    

Οι Ειδικοί έπαινοι        

Οι ειδικοί έπαινοι εμφάνισαν μικρή μείωση, διότι δεν ολοκληρώθηκαν όλες οι σχολικές δραστηριότητες που θα αναδείκνυαν αλληλεγγύη και κοινωνική προσφορά.

Σχόλια (24)

Αθηνα
|

Διαβαζοντας αυτο το αρθρο προσπαθω να μην βαλω τα κλαματα!Μα ειστε με τα καλα σας εδω ο κοσμος καιγεται και οι ανθρωποι που εμεις σαν χωρα εχουμε εμπιστευτει,πιστεψει και για αυτο τον λογο ψηφησει,αυτοι οι ανθρωποι τωρα συζητανε για τα αριστεια?? Συγνωμη λοιπον για αν δεν το ξερατε και θα το ακουσετε απο εμενα αλλα εδω και ΔΥΟ χρονια ειμαστε ολοι κλεισμενοι σπιτια μας,ενα μερος που τοσο καιρο εχουν αλλαξει τοσα πραγματα,εσεις που εδω βαλατε ποσο αυξηθηκαν τα αριστεια για πειτε μου κατα ποσο αυξηθηκαν τα διαζυγια? ποσοι τωρα παραπανω εχουν καταθληψη και ποιοι απο αυτους ειναι παιδια?Τα παιδια λοιπον θελω να σας ενημερωσω ΕΧΟΥΝ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΗΔΗ ΑΡΚΕΤΑ!!

Κατια
|

Νομιζω οτι αρκετα εχουν ταλαιπωρηθει τα παιδια. Περυσι με διψηφια κρουσματα και 2μηνη καραντινα δεν εκαναν εξετασεις. Φετος ειδικα θεωρω πως επιβαλλεται να μην γινουν. Ας εχουν μονο τις Πανελλαδικες. Αρκετη ψυχολογικη πιεση υπαρχει, με ολο αυτο που περνανε και αυτα, αλλα και ολοι μαζι.

FJK
|

Γιάτί να βλέπει την ουσία και τα πραγματικά προβλήματα το Υπουργείο Παιδείας ;;; Δοκίμασε ποτέ κάποιος εκ των υψηλά ισταμένων να παραδώσει έστω μια ενότητα εξ αποστάσεως;;; Ειδικά σε μαθήματα ,είτε θεωρητκά είτε πρακτικά, που η δια ζωσης αλληλεπίδραση εκπαιδευτικού - μαθητή ειναι ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ, μιλούν για αχρηστα στατιστικά και συζητούν ακόμα την πιθανότητα ενδοσχολικών εξετάσεων !!!!! Ποσο μακριά από την πραγματικότητα!!!!!!
Τι έχουν εισπράξει τα παιδιά από παιδαγωγική αποψη τη φετινή χρονιά , ωστε να πρέπει να επιμηκυνθεί η ταλαιπωρία τους περαιτέρω;;;
Μήπως χάρηκαν τη δια ζώσης διδασκαλία με όλα τα παιδαγωγικά της οφέλη;;
Μήπως απόλαυσαν τη δια ζώσης επικοινωνία και συναναστροφή με τους συμμαθητές τους στα διαλείμματα ή πολύ περισσότερο σε έναν περίπατο ή μια εκδρομη;;;
Μήπως είσέπραξαν τα παιδαγωγικά αλλά και κοινωνικά μηνύματα που απορρέουν από τις σχολικές γιορτές;;;
Γνωρίζετε πως οι γονείς μεγάλης μερίδας μαθητών , εχουν διαλυθεί οικονομικά και ψυχολογικά , και τα παιδιά βιώνουν τραγικές κυριολεκτικά καταστάσεις στα σπιτια τους;;
Κατεβείτε λίγο από το συννεφάκι που ζείτε και δείτε την ΟΥΣΙΑ!!!!

@ERT από φιλελεύθερο
|

Oι επόμενες κρίσεις δεν θα γίνουν νωρίτερα από το καλοκαίρι του 2022. Υπομονή λοιπόν και μνήμη στις επόμενες εκλογές.

Ηνωμένα Έθνη για ανοιχτά σχολεία
|

Κάτι που δε θα δείτε σε πολλά μέσα, τα Ηνωμένα Έθνη ανακοίνωσαν χθες: Δεν αντέχουμε 2 χρόνο με περιορισμένη διδασκαλία στην τάξη. Καμία προσπάθεια δεν πρέπει να χαθεί να κρατήσουμε τα σχολεία ανοιχτά ή να τα προτεραιοποιήσουμε στο άνοιγμα.

ΜΑΡΙΑ
|

Δεν ξέρω αν μπορώ να χαρακτηρίσω τη σχολική χρονιά χαμένη. Η εκπαιδευτική διαδικασία εν μέσω πανδημίας δεν μπορεί να εκτιμηθεί με τους συμβατικούς όρους. Παρόλο όμως που η εμπειρία διαφέρει ανά βαθμίδα, ανά περιοχή και ανά σχολείο, υπάρχουν κάποιοι κοινοί παρονομαστές: ψυχική και σωματική κόπωση, διατάραξη των μαθησιακών συνηθειών, ελλιπής αφομοίωση. Αυτό που αναδύθηκε περίτρανα από την εμπειρία της εξ αποστάσεως διδασκαλίας είναι η ασφυκτική συσσώρευση της ύλης που δεν επιτρέπει τη δημιουργική της διαχείριση προς όφελος των μαθητών ούτε σε φυσιολογικές συνθήκες, πόσο μάλλον σε αυτό το έκτακτο καθεστώς. Δεν υπάρχει «χώρος» να επιμείνεις, να προσαρμόσεις, να ενισχύσεις, δεν χωράει η περιέργεια ή η δυσκολία των παιδιών, εκτελούμε τον προκαθορισμένο σχεδιασμό που δεν αναγνωρίζει ιδιαίτερες συνθήκες. Και όπως πάντα, το βάρος πέφτει στην τυπική υποχρέωση (ύλη, διαγωνίσματα, βαθμολογία) και όχι στον μαθητή. Ούτε βέβαια στον διδάσκοντα, που μαθαίνει μόνος του να κολυμπά πεταλούδα μέσα στο ναυάγιο.Ενα πρώτο μέτρο επιβάλλεται να είναι η κατάργηση των εξετάσεων σε όλες τις τάξεις.</b>
<b>Δεν νοείται αντί να υπηρετούμε τις ακαδημαϊκές και συναισθηματικές ανάγκες των μαθητών μας να υπηρετούμε τις εξετάσεις (για την ώρα δεν έχει ανακοινωθεί ούτε καν η αναβολή της τράπεζας θεμάτων…). Είναι σημαντικό να το κατανοήσουν τόσο η ηγεσία του υπουργείου, όσο και οι γονείς που αγωνιούν για την πρόοδο των παιδιών τους: μόνο ονομαστική αξία έχει η εμμονή στην ποσότητα της ύλης έναντι της κατανόησης και της συναισθηματικής υγείας. Δεύτερον, επείγουσα και ουσιαστική ενίσχυση των εκπαιδευτικών στην τηλεκπαίδευση. Τρίτον, προγραμματισμός για κάλυψη των κενών της τρέχουσας χρονιάς την επόμενη: με ένα διάστημα κάποιων εβδομάδων ή και του πρώτου διμήνου, και συνακόλουθο εξορθολογισμό της ύλης.Ας αντιληφθούμε επιτέλους ότι η καλλιέργεια δεξιοτήτων οδηγεί σε ουσιαστικότερη και διαρκέστερη μάθηση. Ως επί το πλείστον προσπαθούμε να λειτουργήσουμε συμβατικά σε μη συμβατικές συνθήκες. Είναι ίσως μια καλή ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε τις προτεραιότητές μας.

@ ERT
|

@ ERT
Εδώ ο κόσμος καίγεται και εσείς τόσο επιμονή με τις κρίσεις στελεχών!!!!

@Λία
|

Έτσι κι αλλιώς όλοι περνάνε στα ΑΕΙ.
υποψήφιοι: 82.159, θέσεις: 77.970

ΓΙΏΡΓΟΣ
|

Προς ERT Εδώ ο κόσμος καίγεται κ εσένα το πρόβλημα σου είναι ο νόμος για τα στελέχη? Τόση κάψα έχεις να γίνεις στέλεχος?

A.K.
|

Εσύ που ισχυρίζεσαι ότι συμφέρει τους καθηγητές, έχεις καμία σχέση με την εκπαίδευση; Γιατί είναι θλιβερό να απαξιώνεις και να προσβάλεις αυτούς που κρατούν το σχολείο ζωντανό ακόμη και σε τέτοιες συνθήκες. Είμαι εκπαιδευτικός και θέλω να μου πεις τι πράγμα τους συμφέρει. Ότι δεν θα διορθώσουν μερικά γραπτά των εξετάσεων; Αν είναι αυτό, σε πληροφορώ λοιπόν εγώ που διδάσκω αποκλειστικά Γ ΄ Λυκείου και μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, στη Γλώσσα υποχρεώνομαι να δώσω εννέα κριτήρια Γλώσσας στους μαθητές για να γράψουν, στη διάρκεια του έτους, και μέχρι σήμερα έχουν γράψει πάνω από 15. Και στην Ιστορία προσανατολισμού που επίσης διδάσκω έχουν γράψει οι μαθητές τόσα επαναληπτικά που έχουμε χάσει τον λογαριασμό. Πέρα από ασκήσεις και ανάπτυξη θεμάτων με ιστορικά παραθέματα. Άντε τώρα να μου λες ότι με συμφέρει να μην γράψουν οι μαθητές τον Ιούνιο για να μη διορθώσω..... 30 γραπτά!!! Τι κούραση αλήθεια! Είναι δυνατόν να παίρνει κανείς στα σοβαρά τέτοιες σκέψεις; Άντε με τον καθένα άσχετο που γράφει ό,τι του κατέβη για να ικανοποιήσει τι ακριβώς;

A.K.
|

Διαβάζω κάποια από τα σχόλια τα οποία μου προκαλούν τουλάχιστον έναν προβληματισμό. Η εκτόξευση των αριστείων λόγω του ότι δεν έδωσαν πέρυσι οι μαθητές εξετάσεις μας μάρανε. Καλά τέτοια υποκρισία; Εδώ αν σε κάποιον δεν βάλουμε 20, για να πάρει άριστα στο απολυτήριο, σε μαθήματα μη εξεταζόμενα πανελλαδικά ή και σε τέτοια, είναι έτοιμοι γονείς και μαθητές να μας κρεμάσουν με μανταλάκια. Ή μήπως όχι. Από την άλλη έχουμε ένα υπουργείο που εδώ και πολλά χρόνια με τις παρεμβάσεις του έχει οδηγήσει τα πράγματα σε τέτοιο σημείο που για να επαναλάβει μαθητής την τάξη μόνο από απουσίες υποχρεώνεται. Για κανέναν άλλο λόγο!!!! Η μαθησιακή ανεπάρκεια ούτε κατά διάνοια δεν επιβάλει επανάληψη τάξης. Αυτή είναι η πραγματικότητα και εμείς συζητάμε για υψηλά ποσοστά αρίστων.... επίσης για παράταση έτους!!!! κ.λπ. Άλλο πάλι και τούτο. Γιατί παράταση; Χάθηκε καμία ώρα; Τι πιστεύει τελικά η υπουργός για την τηλεκπαίδευση; Είναι αξιόπιστη; Ή δεν είναι; Άλλα τη μια άλλα την άλλη. Ζητά η υφυπουργός ονόματα εκπαιδευτικών που δεν έδωσαν βαθμολογία α΄ τετραμήνου σεβόμενοι τη δουλειά τους. Και αυτό για να μην παρεξηγηθώ έπρεπε να συμβεί σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και αναφέρομαι κυρίως για μαθητές της α΄ τάξης. Από την άλλη η υπουργός συνέχεια αναφέρει ότι η διά ζώσης διδασκαλία δεν υποκαθίσταται από καμία άλλη. Πλήρης σύμπνοια μεταξύ τους όπως αντιλαμβάνεται κανείς!!! Να γελάμε τελικά με την κατάντια μας ή να κλαίμε; Για να τελειώνω, είναι πολλά και σημαντικά τα ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία της ηλεκτρονικής τάξης, για να σκέπτεται.... ακόμα !!! το υπουργείο τι θα κάνει με τις εξετάσεις τον Ιούνιο και κυρίως με την περιβόητη τράπεζα θεμάτων για την α΄ Λυκείου. Απαιτείται επιτέλους σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Είμαι από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές της τράπεζας θεμάτων, αλλά όχι με τέτοιες, όπως τις φετινές, συνθήκες εκπαίδευσης από τη μια και κριτηρίων επιλογής των θεμάτων για την τράπεζα από την άλλη.

Εκπαιδευτικός2
|

@Γιατί Πόσες αλήθειες μέσα σε ένα μικρό κείμενο!Αλλά δυστυχώς κάνεις δεν ακούει!

Δημήτρης Ασλανίδης
|

Από που κι ως που παράταση διδακτικού έτους; Μέχρι στιγμής λόγω χαμένων εκδρομών και περιπάτων έχουμε κάνει ήδη παραπάνω δυο βδομάδες μάθημα.
Τα ιδιωτικά σχολεία γιατί να την πληρώσουν; Έχουμε ξεσκιστεί στο μάθημα. Ανάσα δεν παίρνουμε

ΒΑΝΑ
|

Εδώ κοντεύουμε να πάθουμε ολοι ψυχολογικα προβλήματα από το
" κλείσιμο " και το υπουργείο το ενοχλεί η αύξηση των αριστουχων...
Γιατί μετράει η βαθμολογία στις πανελλαδικές εξετάσεις?
Αμαν αυτή η μιζέρια τους !!!!
Δεν θα σας πάρουν την "αριστεία "...
Αφήστε μας να πάρουμε ανάσα.....
ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ !!!!!!!!!!!!!

ERT
|

ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΥ;;;

Σωτηρης
|

Ελπίζω να βρουν ένα σωστό σύμβουλο και να μην παρατείνουν τη σχολική χρονιά ....δεν έχουν κλείσει όλα τα σχολεία ....κάποια είναι ανοιχτά κανονικα από τα Χριστούγεννα ..... Αν είναι ή τα κλείνεις όλα ή μετά τα μέτρα που θα πάρεις ισχύουν μόνο για αυτά ... Μέσα στη ζέστη τι λογική έχουν ;

Λια
|

Κάτσε να γίνουν οι πανελλήνιες εφετος.Οπως έχει γράφει η τηλεκπαίδευση μπάζει απι παντού νομικά και θα περάσουν όλοι χωρίς εξετάσεις στα ΑΕΙ.Τι,όχι;

Αναβολή των εξετάσεων
|

Σοβαρές Ευρωπαικές χώρες έχουν ήδη αναβάλει τις εξετάσεις για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά , λόγω της πανδημίας , κι εμείς ακόμη το συζητάμε !!!!
Η τηλεκπαίδευση δεν έφερε τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι εκπαιδευτικοί παραδίδουμε κανονικά , οι μαθητές όμως δεν παρακολουθούν αποτελεσματικά η δεν μπορούν να παρακολουθήσουν εξ αποστάσεως τόσες ώρες

Οι εξετάσεις πρέπει να αναβληθούν , για την Τράπεζα θεμάτων δεν το συζητάμε καν, και το θέμα των αριστούχων είναι εντελώς άσχετο με το σοβαρό θέμα των εξετάσεων και των μαθησιακών ελλείψεων της φετινής χρονιάς

Το υπουργείο ας αφήσει το αφήγημα της επιτυχίας και ας αντικρίσει την πραγματικότητα

Τέλος εποχής
|

Η χώρα είναι λίγο πριν την οικονομική και ψυχολογική διάλυση λόγω της πανδημίας και το πρόβλημα της Κεραμέως είναι ότι πέρυσι στα στατιστικά των σχολείων βγήκαν πολλοί αριστούχοι.

Οπότε λέει, δεν κάνω τσατάλια τα νεύρα μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών μέχρι τον Ιούλιο για να "διορθώσω" τα στατιστικά; Αυτό είναι το άλλωστε το μεγάλο πρόβλημα της εκπαίδευσης αυτή τη στιγμή...

Δεν φταίει όμως αυτή, φταίει ο πρωθυπουργός με την απεριόριστη ασυλία που της προσφέρει.

TL
|

Συνεπώς, βάσει αξιολόγησης, τα δημόσια σχολεία έχουν βελτιωθεί και έχουν πλησιάσει τα άριστα ιδιωτικά που είναι όλοι αριστούχοι! Δεν ξεχνάμε άλλωστε ότι κάποτε διορίστηκαν (μέσω ΑΣΕΠ - όχι φυσικά γραπτού...) με άριστα 20 αρκετοί απόφοιτοι ιδιωτικού σχολείου.

Αυξήθηκαν τα αριστεια
|

Αυτή ήταν η κρίσιμη πληροφορία της περιόδου.

Γιατί;
|

Ποιος ο λόγος σύνδεσης ενός αντικειμενικά σοβαρότατου ζητήματος με το πλήθος των αριστούχων; Μόνον ο βαθμός απολυτηρίων Γυμνασίου και Λυκείου ενδιαφέρει και μόνο για προκηρύξεις χαμηλών θέσεων στο Δημόσιο.

Το πρόβλημα δεν είναι οι αριστούχοι αλλά η έλλειψη εμπειρίας σε εξεταστικές διαδικασίες. Εάν επιθυμούν οι καθηγητές, μια χαρά μπορούν να βαθμολογήσουν υποκειμενικά. Τη δεκαετία του 1980 δεν υπήρχαν εξετάσεις στο Γυμνάσιο, ωστόσο αυτό δεν εμπόδισε τους σημερινούς έλληνες 45-52 ετών να έχουν υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο από τις νεότερες γενιές (βέβαια τότε διαβάζαμε βιβλία, συζητούσαμε στα διαλείμματα για τα πολιτικά τεκταινόμενα, τις θεατρικές παραστάσεις και τις ροκ συναυλίες και δεν αποχαυνωνόμασταν με το κινητό).
Για τους μαθητές της Γ' Λυκείου: επί 2 έτη κάνουν προσομοιώσεις στα φροντιστήρια και επί 4 χρόνια έδιναν εξετάσεις στο σχολείο, δεν είναι ανίδεοι.

Σε ό,τι αφορά τις δηλώσεις της κας Υφυπουργού ότι το διάστημα θα είναι μικρότερο του 1 μήνα: έχει συνειδητοποιήσει ότι φέτος δεν έγιναν εκδρομές, συνδιδκαλιστικές συνελεύσεις και εκλογές, χαμένα τρίωρα παραμονή Χριστουγέννων και αποκριάς, θεματική εβδομάδα (έχει καταργηθεί έτσι κι αλλιώς) και διάφορες άλλες δραστηριότητες; Επίσης ελαχιστοποιήθηκαν τα κενά λόγω αιφνίδιων αδειών εκπαιδευτικών και τα όποια κενά οφείλονται κατά βάση σε τεχνικά προβλήματα. Επίσης οι συνελεύσεις των συλλόγων γίνονται απόγευμα - πέραν του ωραρίου και άνευ υπερωριακής αμοιβής - ενώ έχει επικρατήσει σε μεγάλο βαθμό και η απογευματινή - βέβαίως υπερωριακά και αμισθί - η ενημέρωση των γονέων. Επομένως, θα πρέπει να αποδείξει η ηγεσία του Υπουργείου τη χρεία μεγάλης επέκτασης του έτους ή περικοπής διακοπών. Εκτός κι αν η τηλεκπαίδευση δε λειτούργησε όπως έπρεπε και οι κατά καιρούς δηλώσεις της ηγεσίας απείχαν από την αλήθεια.

Υπενθυμίζεται ότι η εργασιακή συνέπεια των καθηγητών στην τηλε-εργασία είναι ελέγξιμη και μετρήσιμη (διεξαγωγή μαθήματος, πρόοδος στην ύλη, ασκήσεις και εργασίες), σε αντιδιαστολή με τους άλλους κλάδους του Δημοσίου όπου ο έλεγχος βρίσκεται στη ζώνη του λυκόφωτος. Ουδείς, όμως, προτείνει να επεκταθεί το εργασιακό ωράριο ή να μειωθούν οι ημέρες αδείας.

Διαμαρτυρία για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
|

Να μην τολμήσουν να κρατήσουν κλειστά τα σχολεία και μετά τον Μάρτιο, εδώ που φτάσαμε.

Όσο για τις ζωγραφιές από την Ικαρία μέχρι τα Ανάβρυτα έρχονται "συστημένες" οι επιστολές με τις αφιερώσεις:

https://www.esos.gr/arthra/71888/diamartyria-gia-kleisimo-toy-gel-ag-ki…

https://www.esos.gr/arthra/71905/protypo-geniko-lykeio-anavryton-episto…

https://www.esos.gr/arthra/71892/pos-fantazontai-5hronoi-mathites-tin-n…

Δεν είναι η σημερινή υπουργός διαφορετική. Είναι διαπιστωμένη η εμμονή όλων των κυβερνήσεων να μην αντιμετωπίζουν τα βασικά προβλήματα στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση (πχ. βιβλία, κτηριακά ζητήματα, προσλήψεις νέων μόνιμων εκπαιδευτικών) αλλά να ασχολούνται με τις εισιτήριες εξετάσεις και τις βάσεις εισαγωγής επειδή έτσι νομίζουν ότι προωθούν "μεταρρυθμίσεις".

Η ουσιαστικές αλλαγές όμως ξεκινούν από το Γυμνάσιο και το Δημοτικό, και θέλουν ορίζοντα δεκαετίας μέχρι να φτάσουμε στη νέα γενιά μαθητών και φοιτητών.

Ακόμα και στην Τριτοβάθμια, το κύριο πρόβλημα είναι η άναρχη ακαδημαϊκή και χωροταξική επέκταση των ΑΕΙ και η έλλειψη σχεδίου για τα Δημόσια ΙΕΚ ως επαγγελματικά ινστιτούτα κατάρτισης - όχι οι περιστασιακές καταλήψεις.

Δεν συμφέρει στα παιδιά
|

συμφέρει στους καθηγητές! Δύο χρόνου αν δεν γράψουν φέτος εξετάσεις τα παιδιά της Β Τάξης του χρόνου στις Πανελλαδικές θα λιποθυμούν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ