Live: Παρουσίαση των μέτρων για το άνοιγμα σχολείων, Πανεπιστημίων, Κολλεγίων,Φροντιστηρίων, ΚΞΓ, ΙΕΚ, ΣΔΕ

Το esos θα είναι στη Συνέντευξη Τύπου

24/08/2020

Ενημερώθηκε: 24/08/2020, 16:07

Άκουσε το άρθρο

Τα μέτρα για το άνοιγμα των  σχολείων (στις 7 Σεπτεμβρίου), Πανεπιστημίων, Κολλεγίων,Φροντιστηρίων, ΚΞΓ, ΙΕΚ, ΣΔΕ,  εξειδικεύει η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμεως, σε Συνέντευξη Τύπου που δινεται τώρα, παρουσία παιδιάτρων και  Λοιμωξιολόγων , μελών του ΕΟΔΥ.

Το esos   είναι στη Συνέντευξη Τύπου.

Παράλληλα το esos  συνδέθηκε   για να την  παρακολουθήσετε ζωντανά τη Συνέντευξη Τύπου.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ  Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τα μέτρα αυτά θα αποτυπωθούν σε Κοινή Υπουργική Απόφαση.

Μάσκες υποχρεωτικά από το Νηπιαγωγείο μέχρι τη Γ' Λυκείου- Οι φοιτητές επιστρέφουν στα Πανεπιστήμια για δια ζώσης μάθημα μόνο για μαθήματα μικρών ακροατηρίων

Η μάσκα θα είναι υποχρεωτική για όλους τους μαθητές, Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Για το Νηπιαγωγείο και τις τρεις πρώτες τάξεις του Δημοτικού η χρήση μάσκας θα έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα.

Η απόφαση αυτή λήφθηκε στη  διαδικτυακή συνεδρίαση   της  πολιτικής  ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας με την Εθνική  Επιτροπή  Προστασίας Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID19 (σ.σ. κατόπιν εισήγησης της Επιτροπής).

Όσον αφορά τα Πανεπιστήμια :

Α. Δια ζώσης μαθήματα θα γίνονται τα κλινικά και εργαστηριακά μαθήματα καθώς και όποιος άλλο μάθημα έχει  μικρό ακροατήριο μέχρι 50 φοιτητές.

Β. Εξ αποστάσεως θα γίνονται τα μαθήματα με μεγάλος ακροατήριο, άνω των 50 φοιτητών.

Επίσης  σ  οριστικοποιήθηκαν οι ακόλουθες αποφάσεις:

Με γνωμάτευση γιατρού θα δικαιολογούνται οι απουσίες των μαθητών σε τρεις περιπτώσεις:

  1.         Όταν ο μαθητής ανήκει σε ευπαθείς ομάδες
  2.         Όταν ο ίδιος ο μαθητής νοσεί
  3.         Όταν νοσεί μέλος της οικογένειας του μαθητή που κατοικεί στο ίδιο σπίτι.

Οταν υπάρχει ένα κρούσμα σε σχολείο  θα αναστέλλεται η λειτουργία τμήματος ή ολόκληρου το σχολείου και ταυτόχρονα θα αρχίζει εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η επαναλειτουργία όλων των σχολικών μονάδων   σε πλήρη σύνθεση (δηλαδή  με όλους τους μαθητές), στις 7 Σεπτεμβρίου.

Η  θέσπιση διαφορετικών διαλειμμάτων των μαθητών. Ο διαχωρισμός θα γίνεται με κριτήριο την ηλικία των μαθητών.

Τα σχολεία θα κλείνουν μόνο τοπικά σε επίπεδο, χωριού, πόλης ή Νομού, όταν υπάρχει έξαρση κρουσμάτων Κορωνοιού, και για όσες ημέρες κρίνει ο ΕΟΔΥ.

Όταν υπάρχει επιβεβαιωμένο κρούσμα σε σχολείο, να λαμβάνονται μέτρα μόνο γι αυτό.

Θα γίνεται καθαρισμός των σχολείων κατά τη διάρκεια λειτουργίας του και μετά το πέρας λειτουργίας και με ευθύνη των Δήμων τα σχολεία θα προμηθευθούν με αντισηπτικά.

Να γίνει ειδική ενημέρωση προφορική και έντυπη των μαθητών για τη σωστή χρήση της μάσκας.

Σχόλια (54)

προς ανασφαλή
|

το τι κάνει ή το τι δεν κάνει κάποιος στο φροντιστήριο του ή στο ιδιωτικό του δεν απαλλάσσει το κράτος από τις υποχρεώσεις του προς τους πολίτες.Στην τελική αυτό ακριβώς λέμε .Δεν είναι και πολύ ορθό να συνωστίζονται τα παιδιά στα φροντιστήρια και έχει ευθύνη το κράτος που δεν το ρυθμίζει.Μόνο στις πλατείες μπορεί;Στα ιδιωτικά δεν μπορεί;
Εκτός βέβαια αν συμφωνούμε ότι το κράτος είναι εργαλείο κάποιων και όχι όλων οπότε να μιλήσουμε σε άλλη βάση.Όχι όποτε μας βολεύει μαζί και όποτε όχι ο ψωριάρης χώρια....

ανασφαλής
|

Οποιος δε μπορεί η νιωθει ανασφάλεια ας καθίσει σπίτι του. Των φροντιστηρίων δεν έχουν ανάγκη και συνεχίζουν ή των ιδιωτικών ;

εκπ/κός
|

ΑΝ Ο ΕΚΠ/ΚΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΦΗΜΕΡΙΑ, ΕΧΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ,ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΥΛΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ; 3Χ6= 18 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ ΣΥΝΟΛΟ

εκπ/κός
|

ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΟΥΡΓΚΑ....

Από Μουσικό Σχολείο
|

Λοιπόν, η υπουργός Παιδείας είπε για τη διδασκαλία των οργάνων στα μουσικά σχολεία ότι η απόσταση πρέπει να είναι 3μ. Θαύμα! Θα βγω έξω από την αίθουσα, θα κλείσω την πόρτα και θα στήσω αυτί. Εάν μάλιστα διδάσκω και πνευστό όργανο, θα κάνω από μια τρύπα στις μάσκες, τη δική μου και του μαθητή, για το επιστόμιο του οργάνου. Απίθανο!
Α! Και να μην ξεχάσω. Μας λένε οι λοιμωξιολογοι ότι η μάσκα δεν εμποδίζει την αναπνοή. Απόδειξη, ότι οι χειρουργοί τη φοράνε επί ώρες καθημερινά στα χειρουργεία. Μάλιστα! Σε ιδανικές θερμοκρασιακές συνθήκες. Στους 16 βαθμούς λόγω ισχυρού κλιματισμου, σε συνθήκες χαμηλής σωματικής κινητικότητας/δραστηριότητας και ελάχιστης συνομιλίας με λοιπούς παριστάμενους στο χειρουργείο. Να μπει λοιπόν ένας χειρουργός σε μια σχολική αίθουσα τον Σεπτέμβρη, με υψηλές θερμοκρασίες καινά αρχίσει να μιλάει και να κινείται εντός της αίθουσας επί ώρες. Άντε να σε δούμε, γιατρέ...

Χ. Π
|

Συγχαρητήρια στη δημοσιογράφο του esos. To the point ερωτήσεις προκάλεσαν την αμηχανία της υπουργού και αποκάλυψαν την ανικανότητα της ηγεσίας του υπουργείου. Αντικειμενική δημοσιογραφία επιτέλους! Εύχομαι να συνεχίσετε έτσι.

Χρήστος
|

Ο μέσος όρος είναι γνωστό στη στατιστική ότι αποτελεί σημαντικό εργαλείο για να πει κανείς μεγάλα ψέματα... Για το λόγο αυτό πάντα - μα πάντα - οφείλει να αναφέρεται παρέα με την τυπική απόκλιση. Μία άλλη αντιπροσωπευτική - και λιγότερο παραπλανητική - μετρική είναι ο μεσαίος (median).

Με άλλα λόγια, η δήλωση ότι ο μέσος αριθμός μαθητών ανά τάξη στην Ελλάδα είναι 17, έχει περίπου μηδενική αξία. Άλλωστε αν είχε αξία γιατί έγινε όλη η φασαρία για την αύξηση του αριθμού των μαθητών νωρίτερα το καλοκαίρι;

Γνωρίζει τα αντίστοιχα νούμερα η κυρία Υπουργός; Αν όχι, ενδέχεται να έχει παραπλανηθεί (ή/και να παραπλανά, εκούσια ή ακούσια).

Συγχαρητήρια στο ESOS
|

Για τις εύστοχες ερωτήσεις και τις ΜΟΝΕΣ στις οποίες, η ΑΜΗΧΑΝΙΑ της υπουργού ήταν παραπάνω από εμφανής, το ίδιο και ο ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟΣ του Πέτσα.

- Η υπουργός και ΝΟΜΙΚΟΣ, δεν ήταν καν "διαβασμένη" για να απαντήσει, τί θα γίνει σε περίπτωση καταγγελίας από γονείς εναντίον εκπαιδευτικών, για πιθανά προβλήματα από τη χρήση της μάσκας ή πχ για αδιαθεσία ενός παιδιού λόγω χρήσης της μάσκας.

- Στην ερώτηση, γιατί δεν χωρίζονται οι τάξεις στα δύο, απάντησε ότι ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ παιδιών/τάξη στη χώρα είναι έτσι κι αλλιώς 17!.... Δηλαδή, στην επαρχία θα ζήσουν και στα αστικά κέντρα.... θα δείξει!!! Ε τότε να πληρώνουμε και φόρο, σύμφωνα με το ΜΕΣΟ ΟΡΟ και ΕΝΦΙΑ επίσης ε?....

- Τέλος στην ερώτηση, γιατί όταν πχ σε ένα μικρό κατάστημα επιτρέπονται max 5 άτομα, στην τάξη θα είναι 25, η απάντηση(της παιδιάτρου) ήταν, γιατί στο κατάστημα πηγαίνει διαφορετικός κόσμος ενώ στην τάξη είναι η ίδια ομάδα παιδιών. Λες και μετά το σχολείο, θα κλείνουν τα παιδιά στην απομόνωση ως την επόμενη ημέρα....

ΥΓ. Οι ερωτήσεις των δημοσιογράφων των καναλιών της tv ήταν... άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...

Δημόσια Εκπαίδευση για τη νέα γενιά
|

Πολλαπλοί κοινωνικοί, εκπαιδευτικοί και οικονομικοί λόγοι επιβάλλουν την κανονική λειτουργία της δημόσιας εκπαίδευσης. Το πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση το φθινόπωρο είναι αβέβαιο, το πιο πιθανό όμως είναι να μην υπάρχουν δυσλειτουργίες για τους φοιτητές.Οι περισσότεροι ότι οι νέοι άνθρωποι είναι συνήθως ασυμπτωματικοί φορείς ή νοσούν ελαφριά

Να διευκρινιστεί ότι, σε αντίθεση με τον κοινωνικό χαρακτηριστμό, ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ νέοι άνθρωποι θεωρούνται μόνο όσοι είναι κάτω των 25 ετών και ακόμα αναπτύσσονται - εξαιτίας της αύξησης του προσδόκιμου ζωής βλέπουμε ως νέα άτομα όσους είναι στην ηλικιακή κατηγορία 35-45, κάτι που μπορεί να ισχύει σε κοινωνικό επίπεδο όμως από άποψη φυσιολογίας, μετά από τρεις δεκαετίες ζωής, ο ανθρώπινος οργανισμός έχει καταπονηθεί και συσσωρεύει προβλήματα έχοντας περάσει πλέον στη μέση ηλικία.

Επιτροπή Επιδημιολόγων:Εξ αποστάσεως εργασία όπουείναιεφικτ
|

Η εξ αποστάσεως πανεπιστημιακή διδασκαλία όπου και για όσους είναι εφικτό-αν ο Καθηγητής μπορεί να την υπηρετήσει- θα πρέπει να στηριχτεί και να υποστηριχτεί. Το λένε συνέχεια οι επιδημιολόγοι και οι λοιμωξιολόγοι: αν γίνεται, να υπάρξει εξ αποστάσεως εργασία ώστε να δώσουμε τα μέσα μεταφοράς και τους χώρους σε όσους δεν μπορούν να εργαστούν εξ αποστάσεως.
Δεν μπορεί, πάντως, να εξαρτάται από αριθμούς φοιτητών... αλήθεια οι εγγεγραμμένοι είναι όσοι παρακολουθούν...; σε συνθήκες πανδημίας...; Και οι φοιτητές που αποδεδειγμένα ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου...; Θα τους πούμε: συγγνώμη χάσατε, θα εκτεθείτε στον ιό επειδή στο μάθημά σας έρχονται 49 φοιτητές;;;
Αν στην αρχή έρχονται στο μάθημα 40 φοιτητές και μετά 60; Ή το αντίστροφο; Δεν είναι τρόπος αντιμετώπισης πανδημίας αυτός.

Ποιος καθορίζει τι και πώς διδάσκεται στα Πανεπιστήμια...
|

Αν κάποια μέλη ΔΕΠ/ Καθηγητές μπορούν και θέλουν και κάνουν κάθε προσπάθεια να διδάξουν εξ αποστάσεως (ανεξάρτητα από αριθμούς εγγεγραμμένων??? συμμετεχόντων πραγματικά??? τη μία μέρα??? την άλλη μέρα???) ή με φυσική παρουσία (ανεξάρτητα από αριθμούς εγγεγραμμένων??? συμμετεχόντων πραγματικά??? τη μία μέρα??? την άλλη μέρα???), τότε δεν μπορεί να τους εμποδίσει ένας κανονισμός που πραγματικά δεν βοηθάει σε τίποτα - αλλά αντίκειται της ακαδημαϊκής ελευθερίας.

Ανώνυμος10
|

Νομίζω ότι το άνοιγμα των σχολείων γίνεται στα πλαίσια επιστημονικού πειράματος, (που γίνεται και σε άλλες χώρες), για να διαπιστωθεί το εάν και πόσο τα παιδιά συνεισφέρουν στην εξάπλωση του ιού. Αυτή νομίζω είναι και η έννοια του "βλέποντας και κάνοντας" που λένε μερικοί επιστήμονες.
Είναι χρήσιμα τα επιστημονικά πειράματα αρκεί να μην είμαστε εμείς τα ποντίκια, ιδίως όσοι από μας είναι άνω των 60 ετών ή έχουν υποκείμενα νοσήματα.

Μητέρα
|

Πρόσφατη μελέτη του Χάρβαρντ αναφέρει ότι τα παιδιά είναι σιωπηροί υπερμεταδότες και ότι είναι αυτά που θα συμβάλλουν στη συνέχιση της πανδημίας. Ας το λάβει υπόψη η υπουργός για να μην απαντήσει πάλι ότι οι αποφάσεις λαμβάνονται με βάση μελέτες που λένε ότι τα παιδιά δεν διασπείρουν τον ιό. Να ανοίξουν τα σχολεία αλλά με όλα τα μέτρα προστασίας, πλύσιμο χεριών, μάσκες και ΑΠΟΣΤΑΣΗ μεταξύ των παιδιών.

s.o
|

Για τα 25 'άτομα στην τάξη, το μοναδικό επιχείρημα που αρθρώνεται από τους ειδικούς, όχι όλους, είναι ότι τα άτομα της σχολικής τάξης θα είναι μια κλειστή κοινότητα/ομάδα. Επομένως, σε περίπτωση κρούσματος θα είναι πολύ εύκολη τόσο η ιχνηλάτηση, όσο και η απομόνωση αυτής της ομάδας.
Α) Τα άτομα μιας συγκεκριμένης τάξης είναι κλειστή ομάδα όσο χρόνο βρίσκονται στο σχολείο. Αμέσως μετά θα έλθουν σε επαφή με τα άλλα μέλη της οικογενειάς τους, που και αυτά θα έχουν έλθει σε επαφή με άλλα άτομα λόγω της εργασίας τους κ.ο.κ. Επομένως, μόλις τα παιδιά φύγουν από το σχολείο παύουν να είναι κλειστή ομάδα.
Β) Όντως η ιχνηλάτηση θα είναι εύκολη σε περίπτωση κρούσματος. Όμως το πρώτο που πρέπει να εξασφαλίσουμε είναι η ελαχιστοποίηση εμφάνισης κρούσματος. Η ύπαρξη λοιπόν 25 ατόμων στον ίδιο χώρο λειτουργεί ακριβώς στην αντίθετη κατεύθυνση.
Γ) Να μην ξεχνάμε τις τρεις προϋποθέσεις που οι ειδικοί απαιτούσαν από όλους κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το lockdown προκειμένου να παραμείνουμε ασφαλείς. Χέρια -Απόσταση - Μάσκες το γνωστό ΧΑΜ. Τώρα καταργούμε την προϋπόθεση της απόστασης. Άρα, αυξάνουμε τις πιθανότητες να κολλήσει κάποιος τον ιό.

ΓΙΩΡΓΟΣ Ζ
|

Ελπίζω η κ. Υπουργός να αναφέρει κάτι για τις Βιβλιοθήκες των ΑΕΙ.
Είναι χώροι μεγάλης συγκέντρωσης φοιτητών και η τυχόν απόφαση για κανονική λειτουργία τους θα πρέπει να συνδυαστεί με την σύνταξη συγκεκριμένων Υγειονομικών Πρωτοκόλλων. Επί του παρόντος προσφέρουν όλες τις υπηρεσίες εκτός του Αναγνωστηρίου.

Καθηγήτρια επιδημιολογίας
|

Πρέπει να διασφαλιστεί η ασφάλεια των παιδιών, των γονιών και των εκπαιδευτικών και των υπολοίπων εργαζομένων στο σχολείο και ο μόνος τρόπος που θα μπορούσε να επιτευχθεί αυτό είναι συλλογικά όλα τα μέτρα. Όχι μόνο η μάσκα, επισημαίνει σε συνέντευξή της η καθηγήτρια επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Eftixia
|

Με τους εκπαιδευτικους που ανηκουν σε ευπαθεις ομαδες τι θα γινει;

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Στην ομιλία του κ. Τσιόδρα για την αλλαγή στρατηγικής στη χρήση μάσκας( από το δεν φοράμε μάσκα, στο φοράμε μάσκα) στις 29/04/2020
Για τη χρήση της μάσκας αναφέρει τα εξής:
• Η μάσκα χρησιμοποιείτε ως συμπληρωματικό μέσο αντιμετώπισης του ιού.
• Υπάρχει κίνδυνος από την λανθασμένη εφαρμογή της μάσκας π.χ να την πιάνεις λάθος , να την πιάνεις από μπροστά κτλ
• Η χρήση της μάσκας δημιουργεί μια ψευδή αίσθηση ασφάλειας η οποία μπορεί να οδηγήσει σε λάθος συμπεριφορές.
• Η χρήση της μάσκας δεν υποκαθιστά τους βασικούς μας κανόνες, τα σημαντικά μέτρα που μας έβγαλαν από την μεγάλη διασπορά. Οι βασικοί κανόνες είναι, η διατήρηση της φυσικής απόστασης , της υγιεινής των χεριών, της αποφυγής αγγίγματος του προσώπου μας κτλ.

Τις θέσεις των ειδικών γιατρών ακούμε και πιστεύουμε ….περιμένουμε τις ανακοινώσεις των μέτρων από την Υπουργό και φανταζόμαστε ότι δεν θα αφορούν κυρίως το συμπληρωματικό μέτρο της μάσκας αλλά και τους βασικούς κανόνες.

γιαννης
|

δεν νοείται να είναι ανοικτά καφε ,μπαρ και εστιατόρια και κλειστα τα πανεπιστήμια , ας πραγματοποιειται το μαθημα κανονικα στην αιθουσα με δικαιωμα συμμετοχης οποιον το δηλωνει πρωτη φορα και συγχρονως να ανεβαινει στο eclass σε live streaming και να μενει εκει για μελλοντική χρήση, για οποιον δεν θελει να βρεθει στην αιθουσα με αλλους ή το εχει ξανα παρακολουθησει.
Επισης ας σπασουν τα μεγαλα τμηματα σε μικροτερα (πχ 70 ατομα)

Οι καθαρίστριες;
|

Σύμφωνα με τα σχετικά έγγραφα για την πρόσληψη καθαριστών/καθαριστριών, πότε θα βρίσκονται στα σχολεία; Σε πόσες μέρες, ακολουθώντας τις διοικητικές διαδικασίες που προβλέπονται; Θα αρχίσουν να δουλεύουν στα σχολεία στις 7, στις 14 ή αργότερα τον Σεπτέμβρη; Γιατί όχι απλά θα καθαρίζουν, αλλά και θα απολυμαίνουν. Χωρίς καθαρίστριες μπορούν να λειτουργήσουν απρόσκοπτα τα σχολεία - έστω και για λίγες μέρες - εν μέσω κορωνοϊού;

Φωτης Αλπετζος
|

Το θεωρει κανεις ευκολο και υγιεινο να φορα ο ερμος ο καθηγητης μασκα και να πασχιζει-στα φροντιστηρια ακομα περισσοτερο- να διδαξει μαθητες γ λυκειου; παμε καλα; θα ζαλιστει στη μια ωρα....αν φορουν οι μαθητες -και φυσικα απο γυμνασιο και πανω- υπαρχει προστασια.γιατι να πασχιζει και ο καθηγητης;

Στέλλα
|

Ερώτηση: Ποιος θα έχει την ευθύνη για την εφαρμογή των ανωτέρω; Οι εκπαιδευτικοί φυσικά. Και τι θα κάνουνε συνέχεια με τους μαθητές που δε συμμορφωνονται με τους κανόνες; (ξέρουμε πολύ καλά πως αντιδρούν οι νέοι...) Δε θα ασχολούνται με τίποτε άλλο πέρα από τις μάσκες...Επίσης υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία ότι είναι ασφαλείς για χρήση, 6 κι 7 συνεχόμενων ωρών, σε αυτές τις ηλικίες; Εάν όχι, <<παιζουμε>> με την υγεία των παιδιών μας!!
Λύση: Μάθημα μέρα παρά μέρα σε μικρά τμήματα μαθητών χωρίς μάσκα και μάσκα στα διαλείμματα λόγω συνωστισμού (σχολεία στη Γερμανία το έχουν εφαρμόσει ήδη). Όταν ηρεμήσουν τα πράγματα από κρούσματα, αλλαγή πλεύσης...

Γιώτα Εκπαιδευτικος
|

Καμία αναφορά στα ειδικά σχολεία! Πόσα παιδιά μπορούν να κρατήσουν τη μάσκα; Τι να κάνουν; Μα να μείνουν σπίτι φυσικά!
Με όσες σοβαρές επιπτώσεις στα ίδια τα παιδιά και τις οικογένειές τους συνεπάγεται αυτό...
Υπουργείο αχταρμας!!!!

πολυτεχνικά τμήματα και άλλες ιστορίες
|

@Δρ Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ εδώ και πολλά χρόνια... μπαίνουν όλοι! Είτε τα θέματα είναι "βατά", είτε δεν είναι, πάντα λοιπόν θα μπουν άτομα (και θα διαμορφώσουν τις βάσεις) με μόνο τη συμμετοχή τους στις πανελλήνιες! Αν και νομίζω φέτος αρκετά πολυτεχνικά τμήματα θα έχουν και κενές θέσεις.

Σημείωση: τα πρώην ΤΕΙ έχουν γίνει πλέον πανεπιστημιακά τμήματα Μηχανικών, όχι πολυτεχνικά τμήματα (τα παράπονά σας με τις λέξεις, στο ΥπΕΠΘ)!

Δώρα Χουλ.
|

Ειδική δεν είμαι για να συστήνω λύσεις ασφαλείας ή λάθη και σωστά σε εξειδικευμένα θέματα. Ωστόσο, θεωρώντας πως διαθέτω τον κοινό νου διερωτώμαι:
Μήπως είναι πολύ νωρίς να εξαγγέλλονται αύριο μέτρα και αποφάσεις τη στιγμή που τα κρούσματα είναι σε αυξητική τάση, κάποιοι ειδικοί μιλούν για «δεύτερο κύμα» και τα περισσότερα σχολεία, ακόμη και σχετικά νεόκτιστα δεν εξασφαλίζουν την απαιτούμενη απόσταση που θεωρείται η κορωνίδα των μέτρων προστασίας και μετά ακολουθει η μάσκα...

ΘΑΝΑΣΗΣ
|

Ό,τι και να εξαγγείλει η υπουργός και οι ειδικοί αύριο θα είναι άνευ σημασίας και εντελώς άχρηστο,εάν δεν υπάρξει σοβαρός τρόπος αντιμετώπισης του συγχρωτισμού των μαθητών.

Θεοδωρής
|

Να δεχτώ την ανησυχία πολλών αλλά βρέ παιδιά εσείς οι ίδιοι δεν μπήκατε 200-300 άτομα σε μικρά πλοία ή 800-1000 σε μεγαλύτερα να πάτε διακοπές με μικρούς χώρους και κεντρικό κλιματισμό;
Εσείς εκεί που πήγατε δεν ορμάγατε μέσα στο σουπερ μάρκετ και τους φούρνους χωρίς μάσκα και μη τηρώντας τα μέτρα γιατί είχε ζέστη και βιαζόσαστε να πάτε για μπάνιο στην παραλία;
Εσείς δεν στριμωχτήκατε 4 άτομα μέσα σε ένα αυτοκίνητο με κεντρικό κλιματισμό;
Αν εργαζόσαστε σε κάποιες στιγμές δεν συνέβη οι πελάτες να παραβιάζουν τα μέτρα και να μην τους λέτε τίποτα γιατί δεν θέλαμε να διώξουμε πελάτες;
Από την ώρα που άνοιξε ο τουρισμός και εισέρχονται χιλιάδες άτομα στη χώρα ξέραν όλοι ότι θα υπήρχε αύξηση κρουσμάτων. Κανείς δεν παραπονέθηκε ΄τότε γιατί μέσα στο μυαλό του ήταν και οι δικές του διακοπές και τώρα τα σχολεία μας πειράζουν;
Όταν τα παιδιά δεν πάνε σχολείο μαζεύονται σε καφετέριες, σπίτια, αλάνες και παίζουν χωρίς κανένα μέτρο προφύλαξης και εκεί κανένας γονιός δεν επεμβαίνει.
Στο φροντιστήριο το στέλνουν και εκεί είναι κλειστοί ΄χώροι με κλιματισμό κεντρικό.
Γιατί σας πειράζουν μόνο τα σχολεία τόσο πολύ;

Αντώνης
|

Βρε παιδιά..ας δούμε την πραγματικότητα

Ο τουρισμός άνοιξε, οι μαθητές είναι σε διακοπές, σχεδόν όλοι οι μαθητές πήγαν διακοπές σε συγγενείς κλπ και αν όχι κάθε μέρα με την παρέα τους πάνε μαζί στη θάλασσα, στο μπάρ, παίζουν ποδόσφαιρο και μπάσκετ και ηλεκτρονικά χωρίς μάσκες , χωρίς να κρατούν απόσταση και πολλές φορές βλέπεις 4 παιδιά να κοιτάνε μια οθόνη κινητού συμμαθητή τους με απόσταση 5 εκατοστών προσωπάκι με προσωπάκι.

Εκεί κανείς γονιός / εκπαιδευτικός δεν παρεμβαίνει για το ότι συνωστίζονται, ότι δεν τηρούν αποστάσεις και ότι δεν φοράνε μάσκα.

Μόλις πάμε στο θέμα να ανοίξουν τα σχολεία αρχίζουν όλοι τις φωνές ότι θα χαλάσει ο κόσμος ...

Έλεος πιά! τα φροντιστήρια που τα έχουν αρχίσει από το καλοκαίρι πώς πάνε;
Εγώ βλέπω σε γνωστό φροντιστήριο 15 παιδιά σε στενή τάξη, χωρίς μάσκα, με μικρότερες αποστάσεις από τις προβλεπόμενες και κανείς δεν παραπονιέται.
Μόνο το σχολείο τους πειράζει κατά παράξενο τρόπο...

Εκπαιδευτικός Β/θμιας
|

Για να απαντήσω σε προηγούμενα σχόλια περί συνωστισμού, το μάθημα στην τάξη δεν είναι το ίδιο με τις συναλλαγές σε φούρνους και τις μετακινήσεις με το μετρό. Εκεί ο καθένας από εμάς συναναστρέφεται με αγνώστους, για του οποίους δεν ξέρουμε πού βρίσκονταν πριν, τι μικρόβια κουβαλούν και ποιο είναι το ιατρικό τους ιστορικό.
Τα 25-30 άτομα της σχολικής τάξης, όμως, θα είναι μια κλειστή κοινότητα/ομάδα. Επομένως, σε περίπτωση κρούσματος θα είναι πολύ εύκολη τόσο η ιχνηλάτηση, όσο και η απομόνωση αυτής της ομάδας (σε ακραία περίπτωση όλου του σχολείου).
Δεν είναι ιδανικό σενάριο, φυσικά, αλλά επειδή τα πράγματα μπορεί να γίνουν ακόμα χειρότερα τους επόμενους μήνες, είναι καλό να μην αρχίσουμε την σχολική χρονιά με ελλείψεις και χαμένες ώρες. Σε τελική ανάλυση έχουμε και μία ύλη να βγάλουμε.

μαθητής
|

Να λειτουργήσει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση με απουσίες. Τα άλλα είναι ανούσια.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ