ΟΛΜΕ: Τι προέκυψε από τη συνάντηση με την υπουργό Παιδείας

"Σχετικά με την οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών, ισχυρίστηκε ότι θα την υλοποιήσει… στην 2η τετραετία της η κυβέρνηση της ΝΔ, αν την ψηφίσει ο ελληνικός λαός!"

18/02/2023

Ενημερώθηκε: 18/02/2023, 10:32

Άκουσε το άρθρο

Δύο μέρες μετά την μεγάλη απεργία των εκπαιδευτικών της 15ης Φεβρουαρίου, το ΔΣ της ΟΛΜΕ συναντήθηκε σήμερα με την υπουργό Παιδείας κ.  Νίκη Κεραμέως και τον γεν. γραμματέα του ΥΠΑΙΘ κ. Κόπτση. Τα μόνα θέματα για τα οποία το ΔΣ συμφώνησε να γίνει συζήτηση, ήταν τα άμεσα αιτήματα της απεργίας, όπως διαμορφώθηκαν από την γενική συνέλευση προέδρων στις 11/2, δηλαδή:

α) η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών,

β) η απόσυρση  όλων των διατάξεων που αφορούν την αξιολόγηση,

γ) η οικονομική αναβάθμιση του κλάδου.

Η υπουργός ισχυρίστηκε ότι οι πράξεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων, σε όσες διευθύνσεις έγιναν, είναι νομικά άκυρες, άρα πρέπει να ακυρωθούν. Αρνήθηκε να προχωρήσει στην άμεση, ακώλυτη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, υπεραμυνόμενη της ατομικής αξιολόγησής τους.

Σχετικά με την αξιολόγηση, η υπουργός υπερασπίστηκε τον ν. 4823/2021, είπε ότι είναι ψηφισμένος νόμος εδώ και δύο χρόνια, ότι δεν πρόκειται να καταργήσει καμία διάταξή του που να σχετίζεται με την ατομική αξιολόγηση και ότι θα προχωρήσει στην εφαρμογή του νόμου.

Σχετικά με την οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών, ισχυρίστηκε ότι θα την υλοποιήσει… στην 2η τετραετία της η κυβέρνηση της ΝΔ, αν την ψηφίσει ο ελληνικός λαός!

Διαπιστώσαμε και σήμερα την αδιαλλαξία της υπουργού και συνολικά της κυβέρνησης και την απόφασή της να προχωρήσει στην εφαρμογή της αξιολόγησης και της συνολικής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της. Επιμένει να κρατάει σε ομηρία τους/τις νεοδιόριστους/ες. Δηλώνουμε πως ο κλάδος είναι ενωμένος και αποφασισμένος να συνεχίσει τον αγώνα του μέχρι τέλους. Δεν θα τους περάσει!

Η ΟΛΜΕ καλεί τους/τις εκπαιδευτικούς σύσσωμους/ες να συνεχίσουν τον αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση:

  • να υπογράψουν μαζικά την δήλωση απεργίας -  αποχής από την ατομική αξιολόγηση όλες και όλοι και όχι μόνο οι νεοδιόριστες/οι,
  • να συμμετάσχουν στις διαδικτυακές συσκέψεις που διοργανώνει η ΟΛΜΕ την επόμενη εβδομάδα σε Βόρειο & Νότιο Αιγαίο, Κρήτη και Πελοπόννησο,
  • να συμμετάσχουν στις προκηρυγμένες στάσεις εργασίας, σε περίπτωση που οι σύμβουλοι – αξιολογητές εμφανιστούν στα σχολεία και
  • οι νεοδιόριστες/οι να μην συμμετάσχουν σε καμία συνάντηση με τους συμβούλους τους, δια ζώσης ή διαδικτυακή.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Για το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ

Ο Πρόεδρος                               Η Γεν. Γραμματέας

Νικηφόρος Κωνσταντίνου             Στέλλα Μανουσογιωργάκη

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (26)

Ο κόσμος θα αλλάξει η ΟΛΜΕ όχι
|

Η συνεχώς επαναλαμβανόμενη συνταγή της αποτυχίας της ΟΛΜΕ. Τσουβάλιασμα όλων των εκπαιδευτικών,ισοπέδωση μισθολογική νηπιαγωγείου δημοτικού Γυμνασίου Λυκείου!!! και μετά ζητά να γίνουν ένα κουβάρι σε κάθε διεκδίκηση. Αποτέλεσμα. 34 % απεργία! Αυτοί έγραψαν στο βιογραφικό τους την αντιστασιακή τους δράση και οι απεργοί μείον στο μισθό τους.Ωραία κατάσταση! μην αλλάζετε σύντροφοι. Έτσι σας θέλουν.

@ Κώστας
|

α καημένε εσύ κοιμάσαι με τα τσαρούχια
εξήγησέ μου τότε:
Η πλειοψηφία του Ελληνικού Λαού ψήφισε ότι:
- δεν ήθελε μνημόνιο
- δεν ήθελε περικοπές μισθών και συντάξεων
- δεν ήθελε τον αναπροσαρμογές των αντικειμενικών αξιών κάθε λίγο ώστε κάτι βράχοι σε νησιά να έχουν αξία μόντε Κάρλο
- δεν ήθελε νέο μνημόνιο το 2015
- δεν ήθελε να δοθεί η περιουσία του ελληνικού κράτους στα χέρια ξένων εταιρειών
- ήθελε να πάνε φυλακή αυτοί που κούρεψαν ομόλογα, δεν διαχειρίστηκαν καλά τα οικονομικά, έκλεψαν δημόσιο χρήμα, έκρυψαν λίστες λανγκάρτ, δεν διαχειρίστηκαν σωστά πυρκαγιές και πλημμύρες με αποτέλεσμα να χαθούν ζωές

Τί έγινε με όλα αυτά κύριε Κώστα;

Νίκος
|

Η κα. Κεραμέως υπόσχεται αυξήσεις στη δεύτερη τετραετία. Εμείς όμως στις εκλογές θα την αξιολογήσουμε για τα πεπραγμένα της πρώτης τετραετίας και πρέπει να τη στείλουμε στο σπίτι της γιατί πολιτικά είναι παντελώς ανεπαρκής.
Δεν μπόρεσε να τοποθετήσει Διευθυντές, οι σύμβουλοι εκπαίδευσης
συνυπάρχουν με τους συμβούλους εκπαιδευτικού έργου, επιτίθεται στους πιο ευάλωτους εκπαιδευτικούς με την δήθεν «αξιολόγηση» και όλοι οι νόμοι που εισήγαγε είναι διάτρητοι από νομικά κενά, ασάφειες και παραλήψεις που δημιουργούν πολλαπλές νομικές διεκδικήσεις. Φυσικά όλα αυτά προέρχονται από πολιτική ιδεοληψία, από μια ιδιότυπη μυωπική αδυναμία αντίληψης του σημαντικού και πλήρη αδιαφορία για την ουσία του εκπαιδευτικού έργου.

Κώστας
|

Να προχωρήσει η αξιολόγηση. Εμεις γι αυτο ψηφίσαμε τη ΝΔ. Η πλειοψηφία του Ελληνικού Λαού θέλει την αξιολόγηση.

Κωστας
|

Αν θεωρείς την αξιολόγηση ύβρις επειδή έχεις μεταπτυχιακό ή διδακτορικό και θεωρείσαι τέλειος δάσκαλος πήγαινε άλλου για δουλειά. Δεν είσαι για εδώ.

Γιώργος
|

Η ΟΛΜΕ ένα πράγμα θα έπρεπε να ζητάει: να οριστούμε ως κρατικοί λειτουργοί. Το "Λ" στα αρχικά της ΟΛΜΕ ανταποκρίνεται στο έργο των εκπαιδευτικών ως λειτουργοί, αλλά δεν υφίσταται νομοθετικά. Θα πρέπει να οριστούμε θεσμικά ώστε να έχουμε ειδικό μισθολόγιο που θα ανταποκρίνεται στην αξία του έργου μας για τη νέα γενιά πολιτών, με αντίκρισμα στο επίπεδο της κοινωνίας και της οικονομίας. Μέχρι τότε σωστά θα κάνει η ΟΜΛΕ να στηρίζει την αντίσταση στις επιπλέον υποχρεώσεις των κακοπληρωμένων εκπαιδευτικών χωρίς αντίστοιχη αύξηση στις αποδοχές τους.

ΟΛΜΕ: Τι προέκυψε από τη συνάντηση
|

Τίποτα.
Τίποτα καλό.
Όπως πάντα.

Κώστας
|

@Βασιλική, κάτι άλλο λέει ο Μάλιστα....Και οι γιατροί δεν είναι όλοι ίδιοι ούτε αμοίβονται το ίδιο. Μόνο που ην ευθύνη των Πανελλαδικών μαθημάτων να βάλεις, τελειώνει η συζήτηση αφού η υγεία και η ασφάλεια των παιδιών που προβάλετε ως δυσκολία ισχύει ακόμα παραπάνω δε εφήβους ειδικά αυτές τις εποχές με όσα συμβαίνουν!

Κώστας
|

@Βασιλική, η ομογενοποίηση των βαθμίδων εξυπηρέτησε μόνο κομματικές επιδιώξεις και υστεροβουλία. Αποτέλεσμα μετά 40 χρόνια "αγώνων" με όλες τις κυβερνήσεις;: έχουμε το χειρότερο , ίσως με ένα ακόμα Υπουργείο , μισθολόγιο στο Δημόσιο και την κοινωνία απέναντι μας! Το , όλοι το ίδιο κάνουμε όλοι το ίδιο είμαστε δεν ισχύει ούτε σε εργαζόμενους σε περίπτερο!

Τι αξιολόγηση;
|

Τι αξιολόγηση μπορεί να κάνει κανείς σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς με υψηλότατο μορφωτικό επίπεδο, διδακτορικά και πολλά έτη εμπειρίας;
Είναι ύβρις!
Αυτοί που θα παίζουν τον ρόλο των αξιολογητών όπως και αυτοί που θεσπίζουν τέτοιους νόμους, πιθανότατα έχουν λιγότερα προσόντα.

Θα δώσει αυξήσεις η υπουργός
|

Αφού το έταξε θα το κάνει.
Δεν ξέρουμε τα ποσά όμως.
Κάποιοι λένε μόνο 5€ το μήνα! Πιστεύω ότι δεν μπορεί τέτοιο ευτελές ποσό ν'αληθεύει.

Μάλιστα....
|

@Βασιλική, όχι δεν πάει με την ηλικία αλλά με την ευθύνη και την κρισιμότητα της αποτελεσματικότητας που έχουν μαζί με το σύνολο των εργασιών και ευθυνών. Ξέρεις πόσα περισσότερα έχουν να αντιμετωπίσουν οι καθηγητές Λυκείου ( να μην πουμε για τα ΕΠΑΛ που είναι περισσότερο απαιτητικά σε όλα τα επίπεδα αφού έχουν πέραν του απολυτηρίου και τις Πανελλαδικές, τα πτυχία που αποδίδουν επαγγελματικά δικαιώματα ) και ελέγχονται για τα αποτελέσματα τους.
Γιατί δεν σε προβληματίζει ότι σχεδόν σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες υπάρχουν μισθολογικές διαφορές όχι μόνο μεταξύ Νηπιαγωγείου ή Δημοτικού με το Λύκειο αλλά σε αρκετές περιπτώσεις μεταξύ Γυμνασίου και Λυκείου;

Βασιλική
|

Απαντώντας στο σχόλιο του "Μάλιστα": Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι οι εκπαιδευτικοί Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου αξίζουν να πάρουν λιγότερα από τους εκπαιδευτικούς Γυμνασίων και Λυκείων;Δεν πάει ο μισθός με την ηλικία των μαθητών ξέρεις... Όταν οι εκπαιδευτικοί μεταξύ μας αμφισβητούμε ο ένας την αξία του άλλου, περιμένουμε να την αναγνωρίσουν οι υπόλοιποι;Αμφιβάλλω...

Μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά..... της Κορώνης
|

@Λευτέρης
"Το επόμενο βήμα".... μάλλον θα είναι μια εκλογική "κλωτσιά" στους άριστους του Χάρβαρντ. Για ποιούς "νεοδιόριστους" μιλάτε? Έχετε την παραμικρή σχέση με το χώρο της εκπαίδευσης? Δεν γνωρίζετε ότι οι νεοδιόριστοι έχουν πια 5-10-15 χρόνια προϋπηρεσίας, δεύτερα πτυχία-μεταπτυχιακά-διδακτορικά, ξένες γλώσσες, ΤΠΕ κι ένα κάρο επιμορφώσεις? Με τί νομίζετε ότι διορίστηκαν? Με μπάρμπα στην Κορώνη ή με πατέρα πολιτικό?

Τάξε μου τάξε μου...
|

Μα εδώ υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις, αποφάσεις του ΣτΕ, κλπ που δικαιώνουν άλλες κατηγορίες λειτουργών ως προς τα μισθολογικά, και η κα. Κεραμέως απλά τις αγνοεί. Τώρα τάζει, "ψηφίστε με και θα πάρετε".... Δεν πάμε μπροστά...

tasos
|

στην 2η τετραετία της η κυβέρνηση της ΝΔ, αμα το δουτε να μου το πουτε

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΓΙΑΜΑΛΑΚΗΣ
|

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΜΕΣΑΡΑΣ "ΦΑΙΣΤΟΣ" - ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ 92,06%!!!

Εμείς λέμε ΟΧΙ στην αναβίωση του επιθεωρητισμού και στην διάλυση του δημόσιου σχολείου...

Η μαζική και δυναμική, Πανεκπαιδευτική Απεργία στις 15 Φεβρουαρίου ήταν η πρώτη απάντηση της εκπαιδευτικής κοινότητας απέναντι στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Ενάντια στον φόβο και την τρομοκρατία που σπέρνουν διαρκώς Κεραμέως και Κυβέρνηση, οι εκπαιδευτικοί "μίλησαν" σ' ένα απ' τα μαζικότερα συλλαλητήρια που έγιναν ποτέ στο Ηράκλειο.

Είμαστε ΠΟΛΛΟΙ και γινόμαστε ολοένα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ... Ο αγώνας πρέπει να συνεχιστεί έως την τελική ΝΙΚΗ!!!

pakis
|

Πως γίνεται αυτός ο κλάδος να είναι τόσο διαλυμένος που κανένας δεν συμφωνεί με τίποτα ούτε με ΟΛΜΕ, ΔΟΕ ούτε με την υπουργάρα ούτε δε ξέρω με τι, τελικά προτείνετε εσείς που γκρινιάζετε να ξέρουμε τι έχετε στο μυαλό σας!
Ως προς την συμμετοχή στην απεργία που μερικοί αναφέρουν ως αποτυχία, στο ακριτικό νησί που βρίσκομαι οι περισσότεροι δεν έκαναν απεργία λόγω οικονομικών προβλήμμάτων αλλά στις εκλογές που θα φύγουν αυτοί οι τύποι !

@Τι λες;
|

Ε ναι, ενώ το 5% συμμετοχή στις ηλεκτρονικές εκλογές το λες και θρίαμβο....

ΝΟ
|

Φοβερά αιτήματα, με σαφείς αιτιολογίες, με άνοιγμα στο μέλλον, σύγχρονη συνδικαλιστική προσέγγιση
Ολα τριγύρω αλλάζουμε κι όλα τα ίδια μένουν. Αυτή είναι η στάση της ΟΛΜΕ. Προτάσεις κύριοι, όχι ένα στείρο ΌΧΙ. Προτάσεις με περιεχόμενο επιστημονικό και ευρωπαϊκό. Μπορείτε?

ΠΑΠΑΣ
|

Μπράβο υπουργάρα μου....!
Έπρεπε να τους δείξεις τους πίνακες με την αποτελεσματικότητα των Αγγλικών στα Νηπιαγωγεία και τις αντίστοιχες δαπάνες.
Άλλωστε σε αντίστοιχη κρούση σε άλλο υπουργείο ......τούς έδειξαν σε βίντεο ,αερομαχίες των Rafale και τους έπεισαν.....!!!
Υπουργάρα του δούλεμα έχει και όρια.....

0,01 euros
|

Αν ξαναβγεί θα δώσει γενναία αύξηση με δυο μηδενικά σε όλους.
0,01€

Μάλιστα....
|

Άλλη μια αποτυχημένη πρακτική της ΟΛΜΕ .....Όταν ζητάμε αυξήσεις γενικευμένα και αόριστα ενώ λέμε όχι σε όλα και πάντα, τι περιμένουμε;;;;;
Σχεδόν σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες οι μισθοί στο Δημοτικό και Λύκειο διαφέρουν σημαντικά, ενώ εδώ από Νηπιαγωγείο μέχρι Λύκειο όλοι τα ίδια. Αποτέλεσμα των "μαζικών" κινημάτων της δεκαετίας του 80....

Λευτέρης
|

Ένα είναι σίγουρο, κανένα πολιτικό κόστος δεν προκύπτει για την κυβέρνηση, θα έλεγα το αντίθετο!!! Όσο πιο γρήγορα αντιληφθεί την πραγματικότητα η ΟΛΜΕ, τόσο το καλύτερο. Καλά κάνει η κυβέρνηση και δε νομιμοποιεί τους νεοδιόριστους χωρίς αξιολόγηση. Το επόμενο βήμα θα είναι η σύνδεση του μισθολογίου με την επιτυχή αξιολόγηση με πρόσθετη αμοιβή, αντί γενικευμένης αύξησης σε όλους

Τι λες;
|

34% συμμετοχή δε το λες και επιτυχία. Άκαιρες οι παρεμβάσεις σας. Οι προσταγές προς την ηγεσία είναι καταδικαστέες και το ξέρετε . Δε πιάνει.

Τι πρωτοτυπία
|

Υπήρχε περίπτωση να συμφωνήσει να καταργήσει τα πάντα; Ήταν εξ των προτέρων καταδικασμένο. Γίνεται για το θεαθηναι. Δεν είναι αυτες διαπραγματεύσεις. Το μοντέλο είναι αποτυχημένο. Αλλάξτε γρήγορα. Διαφορετικά παραιτηθείτε.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ