"Εξπρές" σύστημα καταγραφής των κενών στα σχολεία προανήγγειλε η Δόμνα Μιχαηλίδου

Η καταγραφή και κατανομή των θέσεων των αναπληρωτών στα σχολεία θα γίνεται δύο μήνες πριν την έναρξη του σχολικού έτους

22/11/2023

Άκουσε το άρθρο

"Εξπρές" σύστημα καταγραφής των κενών στα σχολεία , δύο μήνες πριν ξεκινήσει το σχολικό έτος, προανήγγειλε η Δόμνα Μιχαηλίδου, κατά τη σημερινή επίσκεψη σε σχολεία της Θεσσαλονίκης.

"Από τη νέα σχολική χρονιά το υπουργείο θα είναι σε θέση να εντοπίσει και να καταγράψει το ίδιο τα κενά και επί του πρακτέου, αντί να γίνεται η τρίτη κατανομή   αναπληρωτών εκπαιδευτικών  τον Νοέμβριο, θα δίδονται οι θέσεις από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς και η τρίτη κατανομή θα γίνεται στην αρχή της σχολικής χρονιάς" είπε χαρακτηριστικά η υφυπουργός Παιδείας  και σημείωσε:

  •  Άρα, αντί να κατανέμονται στην αρχή της σχολικής χρονιάς από τη σχολική μονάδα στη Διεύθυνση και μετά στο υπουργείο, τα κενά θα ορίζονται με μια πλήρη χαρτογράφηση από το υπουργείο και θα υπάρχει κατανομή των εκπαιδευτικών από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς. 
  •  Είμαστε μέσα στις πέντε πρώτες χώρες -στην κορυφή της Ευρώπης, σε σχέση με το πόσους εκπαιδευτικούς έχουμε για τα παιδιά μας. 
  • Η πυκνότητα εκπαιδευτικών ανά παιδί στην Ελλάδα είναι στις πέντε υψηλότερες της Ευρώπης.
  •  Αυτό, όμως, δεν αποτυπώνεται στην πραγματικότητα, η οποία δείχνει ότι έχουμε κενά, κάθε σχολική χρονιά.
  • Αυτή τη στιγμή η παράλληλη στήριξη καταλαμβάνει μεγάλο ποσοστό των εκπαιδευτικών αναγκών, όταν έχουμε 20.000 εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης σε σύνολο 140.000 εκπαιδευτικών. 
  • Οπότε σκοπός είναι και αυτό το υψηλό ποσοστό να περιλαμβάνεται, με ένα νέο σύστημα ειδικής αγωγής, στο οποίο μελετούμε επίσης πώς θα καλύπτονται οι εξατομικευμένες ανάγκες αναπηρίας ή διαφορετικών μαθησιακών αναγκών των παιδιών, από εκπαιδευτικούς στο σχολείο.

Η Δόμνα Μιχαηλίδου  τόνισε πως η τρίτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών  εκπαιδευτικών έγινε στις αρχές του Νοέμβρη, πολύ πιο νωρίς από τις προηγούμενες χρονιές.

 Η  υφυπουργός Παιδείας κατά την επίσκεψή της στο 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο  ξεναγήθηκε από τους μαθητές  στις τάξεις τους. Η μικρή Ιφιγένεια της Β' Τάξης την πήρε από το χέρι για να της γνωρίσει τους συμμαθητές της.

Όλοι μαζί έγραψαν τα ονόματά τους στον πίνακα και πέρασαν πολλή ώρα συζητώντας. 

Η Δόμνα Μιχαηλίδου  επισκέφθηκε και το Εργαστήριο Ρομποτικής με «ξεναγό» τον Ευθύμη.

Εντυπωσιασμένη και πολύ συγκινημένη είδε τον μηχανισμό που σχεδίασε ο μαθητής για την υποστήριξη των συμπολιτών μας με προβλήματα όρασης.

Η υφυπουργός έδωσε συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την εξαιρετική δουλειά τους   

Η Δόμνα Μιχαηλίδου   συναντήθηκε με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, για μια ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων.  
 

Σχόλια (13)

Lucius Artorius
|

Καλά δηλαδή
α) θα βγαίνουν οι αποσπάσεις τον Μάη-Ιούνη;

β) θα γίνονται οι εγγραφές των μαθητών από τον Μάη - Ιούνη σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης;

γ) θα γίνονται οι εγκρίσεις ολιγομελών τμημάτων από τον Ιούνιο;

δ) θα σταματήσουν να εγκρίνονται οι επιλογές τομέα - ειδικότητας μετά τον Ιούνιο;

ε) θα δίνονται μακροχρόνιες αναρρωτικές - ανατροφής - επαπειλούμενης κύησης από Ιούνιο;

στ) θα γίνονται κατανομές μαθημάτων για το επόμενο έτος από τον Ιούνιο;
Αν ναι τότε γίνονται,
αν όχι τότε τι παραμυθια πουλάτε;

Anastasia
|

Οι εγγραφές και οι μετεγγραφές να γίνονται μέχρι 30 Ιούνη και με την εγγραφή να δηλώνουν ταυτόχρονια οι μαθητές γλώσσα και κατεύθυνση. Για το Λύκειο μιλάω βέβαια. όχι το Σεπτέμβρη.

xa
|

Το γνωστό "Εξπρές του μεσονυκτίου"

Διευθυντής
|

Ας απαγορέψει τις αποσπάσεις των ημέτερων σε διάφορους φορείς που εγκρίνονται πάντα τελευταία στιγμή

Θέμα μεθοδολογικής προσέγγισης
|

Όταν δεν μπορείς να λύσεις ένα πρόβλημα, φτιάξε ένα άλλο που να μπορείς να λύσεις. Το πρόβλημα είναι ότι δεν θέλουμε να δώσουμε τα λεφτά που χρειάζεται το σύστημα για να καλύψει τις βασικές ανάγκες του.. Τι κάνουμε; Δημιουργούμε το πρόβλημα της καταγραφής των κενών, το οποίο μπορούμε πάντα να λύσουμε με τον δικό μας τρόπο και όλα μέλι γάλα. Το πρόβλημα της κάλυψης των αναγκών όμως μένει...

Παιδική χαρά
|

Έπρεπε να μπείτε στη δεύτερη τετραετία για να ασχοληθείτε με τα κενά στα σχολεία (εννοώ, φυσικά, την ενασχόληση στα λόγια, γιατί στα έργα δεν πρόκειται να κάνετε τίποτα - όλα θα γίνουν αποκλειστικά σε επίπεδο επικοινωνιακής διαχείρισης), γιατί το ζήτημα αυτό δεν είναι σημαντικό, δεν επείγει. Επείγουν οι νεοφιλελεύθερες ψυχώσεις σας των ψευτοαξιολογήσεων. Αλήθεια, τον εαυτό σας δεν θα τον σύρετε στα δικαστήρια, προκειμένου να αυτοϋποχρεωθείτε σε άμεσες ενέργειες για την κάλυψη των κενών; Αλλά, βέβαια: όπως προείπαμε, η κάλυψη των κενών δεν είναι ζήτημα σημαντικό. Είναι παιδική χαρά.

Τι είπε
|

Η κ. Μιχαηλιδου πρέπει να γνωρίζει ότι με το υπάρχων σύστημα, το υπουργείο γνωρίζει 30 Ιουνίου τι κενά έχει. Αν θέλει να μην αλλάζουν αυτά, τότε θα πρέπει μεχρι 30 Ιουνίου να τελειώσουν και όλες οι αποσπάσεις εκτός και εντός ΠΥΣΔΕ. Να ξέρουμε πόσους μαθητές εχουμε στο σχολείο (εγγραφές, μετεγγραφές, αποτελέσματα προαγωγικων εξετασεων) ωστε να βγει ο αριθμός τμημάτων και να ξεκαθαρίσουν τα λειτουργικά κενά. Φέτος ήθελε τα λύκεια να υπολογίσουν τα τμήματα τους χωρίς να έχουν βγει τα στοιχεία από το e-eggrafes!

Ελπίδα
|

Τα κενά εύκολα καταγράφονται.
Κανένα "Εξπρές" σύστημα πλήρωσης των κενών μπορεί να υπάρξει?

Οδηγίες χρήσης
|

Αγαπημένη,
Μπες στο my school τέλος Ιουνίου.
Εκεί θα τα βρεις.

Ολοήμερα Δήμου Διονύσου
|

Φτάνουν τα Χριστούγεννα....και τα Ολοήμερα δεν λειτουργούν πλήρως...

Προσοχή στα Τέμπη
|

Εδώ με τα νορμάλ τρένα έχουμε πρόμπλεμ.... και η Δόμνα μας λέει για εξπρες....

Το express του "μεσονυκτίου"
|

Τα μόνα κενά που θα γνωρίζουν σίγουρα τα σχολεία και το σύστημα 2 μήνες πριν την έναρξη του σχολικού έτους θα είναι από συνταξιοδοτήσεις (και από πολύ πιο πριν) ώστε να φροντίζει το υπουργείο να καλύπτονται όλες με μόνιμους διορισμούς. Τα άνω των 40,000 κενών πχ εφέτος, που ακόμη διορίζει αναπληρωτές, είναι προϊόν κακής διαχείρισης (δεν δικαιολογούνται από ασθένειες, γονικές και άλλες άδειες). Οι αθρόες αποσπάσεις που συμβαίνουν χρονικά τυχαία πρέπει να ελεγχθούν (προς δυσαρέσκεια των "δικών μας" που εξυπηρετούνται).

Δον
|

Τι ακούω ο έρμος;
Έλεος...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ