Πανελλαδικές: Για τους φετινούς μαθητές της Β' Λυκείου θα προσμετρηθεί και ο βαθμός Απολυτηρίου

Για τους φετινούς υποψηφίους, που φοιτούν ήδη στη Γ Λυκείου, για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2020- 2021 υπολογίζεται μόνο ο μέσος όρος των τεσσάρων (4) πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων

02/11/2019

Ενημερώθηκε: 05/11/2019, 16:41

Άκουσε το άρθρο

Με το “μίνι” νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, που ψηφίστηκε την περασμένη εβδομάδα στη Βουλή,  προβλέπεται ότι οι    μαθητές που φοιτούν φέτος στη Β Λυκείου, για να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα ληφθεί υπόψιν και ο βαθμός του Απολυτηρίου της Γ΄ Λυκείου.

Ειδικότερα για τον υπολογισμό των μορίων των υποψηφίων, στις Πανελλαδικές του 2021, θα προσμετρηθεί:

α)  σε ποσοστό ενενήντα τοις εκατό (90%) ο μέσος όρος των βαθμών στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα του οικείου επιστημονικού πεδίου, και

β) σε ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) ο βαθμός του απολυτηρίου της Γ ́ Τάξης ΓΕ.Λ..

Για τους φετινούς υποψηφίους, που φοιτούν ήδη στη Γ¨ Λυκείου, για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2020- 2021  (σ.σ.προσοχή:  Η διάταξη δεν αναφέρεται σε δύο έτη αλλά στο ένα ακαδημαικό έτος που θα εισαχθούν οι φετενοί μαθητές της Γ Λυκείου)  υπολογίζεται μόνο ο μέσος όρος των τεσσάρων (4) πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων,
 
Πρόκειται για διάταξη που είχε προβλεφθεί και στο νόμο 4610/2019 και ξαναψηφίστηκε με τις άλλες τροποποιητικές διατάξεις για την κατάργηση  των “πράσινων” σχολών.

Τα Τμήματα που θα εισαχθούν οι υποψήφιοι  κατατάσσονται  σε τέσσερα επιστημονικά πεδία:

1ο επιστημονικό πεδίο: ανθρωπιστικές, νομικές και κοινωνικές επιστήμες.

2ο επιστημονικό πεδίο: θετικές και τεχνολογικές επι- στήμες.

3ο επιστημονικό πεδίο: επιστήμες υγείας και ζωής.

4ο επιστημονικό πεδίο: επιστήμες οικονομίας και πληροφορικής.

Η πρόσβαση σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο γίνεται ανάλογα με την ομάδα προσανατολισμού που έχει επιλέξει ο κάθε μαθητής, ως εξής:

αα) Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών έχουν πρόσβαση στις Σχολές και τα Τμήματα του πρώτου (1ου) Επιστημονικού Πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τα Αρχαία Ελληνικά, η Ιστορία και η Κοινωνιολογία.

ββ) Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού θετικών σπουδών έχουν πρόσβαση στις Σχολές και τα Τμήματα του δεύτερου (2ου) επιστημονικού πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, η Φυσική, η Χημεία και τα Μαθηματικά.

γγ) Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού σπουδών υγείας έχουν πρόσβαση στις Σχολές και τα Τμήματα του τρίτου (3ου) επιστημονικού πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, η Φυσική, η Χημεία και η Βιολογία.

δδ) Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού σπουδών οικονομίας και πληροφορικής έχουν πρόσβαση στις σχολές και τα τμήματα του τέταρτου (4ου) επιστημονικού πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τα Μαθηματικά, η Πληροφορική και η Οικονομία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (34)

Θωμάς
|

Δηλαδή ένα παιδί που έχει διαλέξει για παράδειγμα κατεύθυνση υγείας και έχει τις γνώσεις και τη δυνατότητα να περάσει ιατρική , δε θα περάσει γιατί δεν είναι καλό στα αρχαία ή στη φιλοσοφία ή στην ιστορία και οχι επειδή δε προσπαθεί , αλλά επειδή ’’δε το έχει ’’ με αυτά τα μαθήματα. Δηλαδή κάποιος δε θα εκπληρώσει το όνειρο του ,επειδή δεν ήταν άριστος στα μαθήματα που δε του αρέσουν και στη τελική δε διάλεξε και ποτέ. Μιλώντας από τη θέση του μαθητή , θεωρώ λάθος αυτό το σύστημα , καθώς είμαι άριστος στα μαθήματα της κατεύθυνσης ( θετική ) μου αλλά, στα μαθήματα θεωρητικής δε τα καταφέρνω τόσο καλά και αυτό σημαίνει πως υπάρχουν πολλές πιθανότητες να μη περάσω στη σχολή που θέλω η οποία έχει υψηλή βάση.

Βασιλική
|

Για κάποιον που πληρώνει αδρά ένα ιδιωτικό σχολείο, θα υπάρχει το 20 στο απολυτήριο του παιδιού του. Ωραία αντικειμενική αξιολόγηση!

Μαθητής
|

Πολύ σωστή η απόφαση να προσμετράται και ο βαθμός στις πανελλαδικές. οι περισσότεροι μαθητές επικεντρώνονται και εξειδικεύονται ΜΟΝΟ στα μαθήματα που θα δώσουν στις πανελλήνιες και απορρίπτουν τελείως τα υπόλοιπα τα οποία είναι εξίσου σημαντικά για την πολυπρισματική και γενικότερη μόρφωση τους. Με το μέτρο αυτό δίνεται ένα κίνητρο στα παιδιά να μην απαξιώνουν τα μαθήματα της γενικής παιδείας και να καταστήσουν ευρύτερο το πεδίο των γνώσεών τους.

Εύη
|

Απολυτήριο 19.5 με απολυτήριο 17.5 η διαφορά είναι 400 μόρια νομίζω ότι τα παιδιά που φοιτούν σε δημόσιο σχολείο με τα διάφορα προβλήματα που υπάρχουν και τα ξέρετε πρέπει να ξεγράψουν τις σχολές με υψηλά μόρια

Μαρία
|

Φυσικά και πρέπει να συνυπολογίζονται οι βαθμοί και των 3 τάξεων του Λυκείου, κλιμακωτά, με τους βαθμούς των Πανελληνίων εξετάσεων. Πρέπει όμως να υπάρξει κάποια έστω στοιχειώδης αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τουλάχιστον για τα βασικά!

Προετοιμασία μαθητών
|

Δεν έχουν όλοι οι μαθητές την ίδια πρόσβαση σε ενισχυτική διδασκαλία (φροντιστήρια και ιδιαίτερα) ούτε η διδασκαλία σε όλα τα δημόσια σχολεία είναι στο ίδιο επίπεδο.

Έτσι οι διαγωνισμοί καταλήγουν να αναπαράγουν κοινωνικές ανισότητες, γιατί για τον μέσο μαθητή (ούτε άριστος ούτε αδύναμος) το εκπαιδευτικό περιβάλλον έχει καθοριστική συνεισφορά στο τελικό αποτέλεσμα των εξετάσεων - από την Α' Γυμνασίου μέχρι την Γ' Λυκείου.

Εξετάσεις πρέπει να υπάρχουν ως προαγωγή στις σχολικές τάξεις και ως κατάταξη για πανεπιστημιακές σχολές - εμπέδωση γνώσης δεν γίνεται χωρίς έλεγχο με αντικειμενικά κριτήρια - αλλά και μόνο από τα αποτελέσματα (40% κάτω από την βάση) φαίνονται οι αδυναμίες στο εκπαιδευτικό σύστημα.

@ SomeGreek
10 Νοε 2019 20:07

Όταν οι υποψήφιοι δίνουν 4 μαθήματα (πχ. Δέσμες ή σημερινό σύστημα) ένας άσχημος βαθμός μπορεί να είναι καταστροφικός.

Βαλάντης Ζ.
|

Ως πότε θα υποβαθμίζουμε την ζωή των παιδιών για τους ηλίθιους βαθμούς; Ο καθένας είναι καλός σε κάτι και όλοι είναι απαραίτητοι.

SomeGreek
|

Πανελλήνιες σε όλα τα μαθήματα, σε όλες τις τάξεις του λυκείου. Πρόσβαση με βάση συντελεστές για το κάθε μάθημα ανά σχολή (γνωστούς και σταθερούς για κάθε φουρνιά). Τελικός βαθμός πρόσβασης από όλες τις τάξεις του λυκείου με αυξανόμενο συντελεστή όσο ανεβαίνει η τάξη - και γίνεται πιο συνειδητή η προσπάθεια του μαθητή.

Ας λάμψουν οι καλύτεροι με τον πλέον αξιοκρατικό τρόπο. Αυτό είναι το νόημα κάθε μορφής εξετάσεων εισαγωγής στα πανεπιστήμια. Είναι διαγωνισμός. Όλοι εναντίων όλων, για όλες τις σχολές.

Από εκεί και πέρα, η μέρα έχει 24 ώρες για όλους, όλοι δίνουν τα ίδια μαθήματα, με τα ίδια θέματα. Είτε δώσεις 36 μαθήματα είτε δώσεις 4, ο καλύτερος θα βγει πρώτος. Με βαθμό 19,9 ή με 15,5 δεν έχει σημασία. Θα είναι πρώτος της φουρνιάς του και θα πάει όπου θέλει.
Και το άγχος το ξεχνάς. Δεν εξαρτάται από 4 τρίωρα η ζωή σου αλλά από 36. Πολλές ευκαιρίες. Μία στραβοτιμονιά δεν σε χαντακώνει. Και κανείς δεν μπορεί να είναι αγχωμένος επί τρία χρόνια.

ΠΑΠΑΣ
|

ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΑΕΙ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ.....ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΔΙΑΤΑΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ......ΦΤΑΝΕΙ.

ΘΩΜΑΣ ΣΓ
|

Δεν συμφωνώ με τη τράπεζα θεμάτων διαβαθισμένης δυσκολίας, οι εξετάσεις ΔΕΝ πρέπει να είναι θέμα τύχης (ποιό σχολείο θα έχει τα ευκολότερα θέματα) . Αν θέλουν να υπάρχει ισότητα και αδιάβλητο στις εξετάσεις θα πρέπει τα θέματα να είναι κοινά Πανελλαδικος αλλιώς να μην αλλάξει το σύστημα ενδοσχολικών εξετάσεων. Θυμηθείται μόνο πόσα παιδιά είχαν μείνει επανεξεταστέα όταν εφαρμόστηκε η τράπεζα θεμάτων και τα προβλήματα που είχαν δημιουργηθεί... Σίγουρα αυτό το σύστημα στόχευε στην αύξηση της παραπαιδείας.

Νεκτάριος
|

Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τους αποφοίτους που θα ξαναδώσουν πανελλήνιες. Θα υπάρξει ποσοστό εισαγωγής σε σχέση με τους φετινός υποψηφίους;Πώς θα γίνει η εξέταση και η βαθμολόγηση αυτών των παιδιών; Αλαλούμ;;;

@Κάποιος
|

Ας καταργήσουμε τότε τα σχολεία, ....
Απαράδεκτο .....

Βάλια Κ.
|

Βάλτε και άλλους γρίφους, δυσκολέψτε τα παιδιά, στερήστε τους την πραγματική γνώση, γονείς καταδικασμένοι να πληρώνουν για τη μάθηση. Για το αυτονόητο... ένα πιστοποιητικό γνώσης για να έχει ο νέος εργαλεία να σταθεί στο παγκόσμιο πεδίο. Τα συνεχώς λιγότερα παιδιά μας διαγωνίστε τα με όρους euro-vision - twelve points μόνο στους άριστους...σκοτεινιάζει πάλι..

Μαρτυρία Μαθητών
|

Άραγε διαβάζουν οι διάφοροι συντονιστές και εκπαιδευτικοί σύμβουλοι του υπουργείου Παιδείας: «Λόγω της ανικανότητας του σχολείου να διδάξει σωστά την ύλη που χρειάζεται για τις πανελλήνιες όλοι οι μαθητές αναγκαζόμαστε να πηγαίνουμε φροντιστηριο»

Πρέπει προφανώς να μετρούν κατά ένα συμβολικό ποσοστό (πχ. 10%) οι βαθμοί στα σχολικά μαθήματα, αλλά πρέπει πρωτίστως το σχολείο να επικεντρωθεί σε 6-7 βασικά γνωστικά αντικείμενα ώστε πραγματικά να προετοιμάζει τους μαθητές σε ικανοποιητικό επίπεδο (άνω του 12 στα 20)

Το άγχος για την εισαγωγή σε μια σχολή με τη διαδικασία ενός ανταγωνιστικού διαγωνισμού είναι δεδομένο. Όμως τελικά είναι η φοίτηση στο Σχολείο αυτή που δίνει τις βάσεις για την επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών στο πανεπιστήμιο - δε είναι πανάκεια οι φροντιστηριακές συνταγές "επιτυχίας".

Λίγα και βασικά μαθήματα, ενιαία ύλη που να ξεκινάει από τη Β' Λυκείου ώστε οι μαθητές να έχουν χρόνο να αφομοιώσουν τις έννοιες (πχ. όριο και συνέχεια θα μπορούσαν να διδάσκονται ήδη από εκείνη την τάξη) και ενσωμάτωση της Α' Λυκείου στην υποχρεωτική εκπαίδευση.

Καποιος
|

Δεν θα επρεπε σε καμια περιπτωση να προσμετρηθει ο βαθμος του απολυτηρίου γιατι τα παιδια εκτος απο το τοσο αγχος που δεχονται απο τα φροντιστήρια θα πρεπει τωρα να ανησυχούν και για το σχολειο. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!

Δασκαλάκος
|

Φυσικά και θα πρέπει να μετράει ο βαθμός απολυτηρίου. Αλλιώς γιατί να διδάσκονται τα άλλα μαθήματα στα δημόσια σχολεία, δεδομένου ότι στα ιδιωτικά δεν θα διδάσκονται και θα δίνεται βαρύτητα μόνο στα μαθήματα κατεύθυνσης, όπως άλλοτε γίνεται μέχρι σήμερα.
Μάθημα χωρίς αξιολόγηση στο σχολείο δεν πρέπει να υφίσταται. Και η σωστή αξιολόγηση προϋποθέτει την προσμέτρηση του βαθμού και για τις πανελλαδικές.

@Alex
|

"Λόγω της ανικανότητας του Σχολείου να διδάξει ..."
Αυτό είναι το άλλοθι και για την ελάχιστη προσπάθεια από πολλούς μαθητές.
Αν όλα ήταν ιδανικά με τα φροντιστήρια, τότε γιατί πολλοί υποψήφιοι αποτυγχάνουν στις μόνες αξιοκρατικές εξετάσεις των Πανελλαδικών;
Η απουσία αξιολόγησης του Σχολείου και του Εκπαιδευτικού δίνουν επιπλέον επιχειρήματα και συμβάλουν στην υποβάθμιση της Παιδείας στα Δημόσια, μόνο στα Δημόσια, Σχολεία. Τα παιδιά των Ιδιωτικών είναι τα παιδιά ενός άλλου θεού, όχι του κατώτερου!

Alex
|

Ως μαθητής Β λυκείου πρεπει να πω ότι είναι μεγάλο λάθος που θα μετράει και ο βαθμός της Γ τάξης. Λόγω της ανικανότητας του σχολείου να διδάξει σωστά την ύλη που χρειάζεται για τις πανελλήνιες όλοι οι μαθητές αναγκαζόμαστε να πηγαίνουμε φροντιστηριο. Τα φροντιστηρια βάζουν πολλά μαθήματα για το σπίτι οπότε δεν μένει σχεδόν καθόλου χρονος να διαβάσουμε για το σχολείο συνεπώς πέφτουν και οι βαθμοί μας. Τι θα κάνουμε τώρα ? Θα πεθαίνουμε μέσα στην ημέρα να βρούμε χρόνο να διαβαζουμε και για το σχολείο ώστε να έχουμε ψηλούς βαθμους? Δεν ξέρω με ποια λογική περνάνε αυτοί οι νόμοι...

Γ.Π.
|

Άσε τα χειροφιλήματα και κράτα με το άλλο χέρι μια όρνιθα ή ένα καλό κεφάλι γραβιέρα της τρύπας, θα εκτιμηθεί δεόντως. Και πρόσεξε το λάδι, να είναι αγουρέλαιο, να αναδύεται το άρωμά του, να βουτάει το ψωμί στη σαλάτα, να το βάζει στο στόμα και μετά από λίγο να λέει: Μα τι καλό παιδί είναι αυτός ο Άκης!

Άκης
|

Ευτυχώς που μου το θυμίσατε! Αύριο να φιλήσω το χέρι του καθηγητή και να μην ξεχάσω τον τενεκέ με το λάδι.

ekokk
|

Ξεχάσατε επίσης να αναφέρετε τις πιέσεις γονέων προς καθηγητές με τη δικαιολογία ότι θα του καταστρέψετε τη οκ μέλλον.
Δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να λαμβάνετε υπόψη ο βαθμός του απολυτηρίου διότι στηρίζεται σε υποκειμενικά κριτήρια, ακόμα και αν δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό από πίσω.

Προγραμματισμός
|

Μαθηματικά και Φυσική και Χημεία και Βιολογία (αντίστοιχα Αρχαία και Ιστορία) αν δεν διδαχτούν σωστά στο Γυμνάσιο και το Λύκειο δύσκολα καλύπτονται τα κενά στα ΑΕΙ. Είναι εμφανής η πτώση ποιότητας σε πολλά τμήματα με χαμηλή βαθμολογία εισαγωγής, ειδικά Πληροφορικής και Οικονομικών, όπου οι νέοι φοιτητές είναι σχεδόν απαίδευτοι.

Μαθήματα προγραμματισμού κάνουν σε όλα τα πανεπιστήμια, πολύ πιο αποδοτικά από το μάθημα ΑΕΠΠ της Γ' Λυκείου, του οποίου η ύλη και οι ασκήσεις δεν προσφέρουν καμία ουσιαστική γνώση (εύρεση μέσου όρου, ταξινόμηση, αναζήτηση bubblesort) - πχ. οι Δομές Δεδομένων και Διακριτά Μαθηματικά διδάσκονται σε όλους τους φοιτητές Πληροφορικής, και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Παραγώγιση και ολοκληρώματα και άλγεβρα και πιθανότητες πώς θα διδαχθούν στα Πανεπιστήμια, χωρίς προηγούμενες γνώσεις;

Lycée
|

Διαβάζω εδώ για την απαξίωση της προσμέτρησης του βαθμού Απολυτηρίου για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Δηλαδή τώρα που δεν μετράει πουθενά, τα πράγματα είναι μια χαρά στο Λύκειο, σωστά; Το χειρότερο είναι ότι την αντίθεσή τους στην προσμέτρηση την εκφράζουν πολλοί .....εκπαιδευτικοί. Και μη χειρότερα.... Το Λύκειο ΔΕΝ είναι υποχρεωτική εκπαίδευση. Το δικαιότερο θα ήταν ο βαθμός του Απολυτηρίου να προκύπτει με ποσοστά και από τις 3 τάξεις του Λυκείου. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία του.

Αγαπητέ kosta lioutas
|

Το πιο πιθανό, αν τελικά προσμετρηθεί, είναι να γίνει με προσαρμογή. Στο "νέο λύκειο Αρβανιτόπουλου-Λοβέρδου" προβλεπόταν προσαρμογή του βαθμού του απολυτηρίου (το οποίο προέκυπτε από τον βαθμό και των τριών τάξεων του λυκείου από τις οποίες (τάξεις) οι μαθητές προάγονταν και απολύονταν με ενδοσχολικές εξετάσεις στις οποίες το 50% των θεμάτων ετίθεντο από τράπεζα θεμάτων και κατά 50% από τον διδάσκοντα). Αν κάποιος είχε βαθμό 17 στο απολυτήριο και στις πανελλήνιες έγραφε 12 τότε το 17 γινόταν 13 με αποτέλεσμα να επηράζεται ελάχιστα ο βαθμός πρόσβασης (+-200 μόρια περίπου). Εγώ πιστεύω πάντως ότι θα το πάρουν πίσω την τελευταία στιγμή. Ειδάλλως, όπως είπατε, θα βγουν μαχαίρια.

Λευτέρης
|

Απαιτείται αλλαγή του τρόπου αξιολόγησης των μαθητών με την εισαγωγή τράπεζας θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας που να εμπλουτίζεται διαρκώς από θέματα. Από την τράπεζα θα αντλεί θέματα ο εκπαιδευτικός για τα υποχρεωτικά ωριαία διαγωνίσματα κάθε τετράμηνο. Η προφορική βαθμολογία που υπερτερεί των τριών βαθμών της γραπτής κάθε τετραμήνου θα πρέπει να αιτιολογείται από τον διδάσκοντα και να εγκρίνεται από τον σύμβουλο ειδικότητας. Ο πολύ μικρός μέσος όρος σε κάποιο μάθημα, πρέπει επίσης να αποτελεί δείκτη ελέγχου ων συνθηκών διδασκαλίας και των ιδιαίτερων συνθηκών της σχολικής ζωής. Ακόμη πρέπει να αποτελεί δείκτη ικανότητας και αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού, συγκρινόμενος με τους μέσους όρους συγγενών μαθημάτων.
Λύσεις αντικειμενικές και δίκαιες υπάρχουν , αυτό που λείπει και δε θα γίνει αείποτε από τα προαναφερθέντα, είναι η πολιτική βούληση για αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, η οποία τεχνηέντως αποκαλείται "δωρεάν", ως άλλοθι της υπάρχουσας ανεπάρκειας, γιατί κοστίζει υπερβολικά ακριβά στον Έλληνα φορολογούμενο!

kostas lioutas
|

Ο βαθμός του απολυτηρίου πως θα βγαίνει,το υπουργείο Παιδείας δεν το λέει.Πως θα είναι αξιόπιστος; Με ποια μαθήματα θα βγαίνει;Με περιφερειακές εξετάσεις; Με ενδοσχολικες;Με προσαρμογή; Έχουν να βγουν "μαχαίρια" στα σχολεία...

ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΑΣ
|

@ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ

ΑΓΑΠΗΤΕ/Η

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΣΑΣ, ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΑΣ
|

ΟΣΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΕΡΡΙΠΤΕ-ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ-ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ Η Ν.Δ. ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ Η Ν.Δ. ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ.
- ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΣ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ "ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ" ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΕΜΠΑΙΖΟΜΕΘΑ;;;; ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ;;;

Βιοπληροφορική
|

Οι υποψήφιοι της ΟΠ Πληροφορικής να μην μπορούν να εισαχθούν σε τμήματα Πληροφορικής (Μηχανικών Υπολογιστών); Οι υποψήφιοι των Θετικών και των Επιστημών Ζωής & Υγείας να μην έχουν δικαίωμα για εξέταση και προετοιμασία στο θεμελιώδες εργαλείο της Πληροφορικής; Να μπαίνει φοιτητής στο Φυσικό άσχετος στον Προγραμματισμό; Σήμερα ο Προγραμματισμός είναι τόσο σημαντικός στις Θετικές Επιστήμες όσο και τα Μαθηματικά - για να μην πούμε την αλήθεια, δηλαδή ότι είναι περισσότερο σημαντικός! Είναι ξεκάθαρη υποβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών οι φοιτητές να εισάγονται σε τμήματα Θετικών ή Επιστημών Ζωής χωρίς κανένα υπόβαθρο στον Προγραμματισμό. Κύριε Διγαλάκη, πείτε κάτι!

ΕΝΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ
|

Αυτό που με προβληματίζει είναι το γεγονός ότι η ΝΔ έκανε τόση φασαρία στη Βουλή για το νέο σύστημα του Γαβρόγλου ενώ στην πραγματικότητα το εφαρμόζει. Μήπως όλη αυτή η φασαρία ήταν για τα μάτια του κόσμου;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ