Σχόλια με μεγαλύτερη αξία από την είδηση

19/02/2020

Άκουσε το άρθρο

Δεκάδες σχόλια από τους αναγνώστες του, δέχεται καθημερινά το esos, στα θέματα επικαιρότητας.

Μάλιστα αρκετά από τα σχόλια δίνουν και άλλες διαστάσεις στα ρεπορτάζ, που   πολλές φορές   έχουν μεγαλύτερη αξία από την είδηση.

Προφανώς διότι πολλοί σχολιαστές  βρίσκονται στη πηγή της είδησης.

Διαπιστώνουμε επίσης  ότι  παράγοντες του εκπαιδευτικού χώρου, μεταξύ αυτών και πρόσωπα που καθορίζουν την πολιτική στην παιδεία,  διαβάζουν ανελλιπώς τα σχόλια.

Το esos υπενθυμίζει στους αναγνώστες ότι “Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται”.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (9)

Δημήτρης Παπανικολάου
|

@esos

Τα συγχαρητήρια και από εμένα στους συντελεστές του esos για την έγκυρη ενημέρωση.
Σαν απόφοιτος ΤΕΙ σας κάνω έκκληση να γράψετε ένα άρθρο σχετικά με τα ζητήματά μας και συγκεκριμένα τις αντιστοιχίσεις των πτυχίων μας με αυτά των νέων ιδρυμάτων που προέκυψαν. Έχει περάσει αρκετός καιρός και δεν κουνιέται φύλο. Σε εσάς στηριζόμαστε στο να σηκωθεί το θέμα ξανά και να νιώσει το υπουργείο έστω μια μικρή αλλά ουσιαστική πίεση.

Σας ευχαριστώ.

Κωστας_Δ
|

@ esos
Κοιτάξτε λίγο το θέμα των πολλών ισοβαθμιών που προκύπτουν αν ισχύσει να μετρά μόνο ο μέσος όρος των βαθμών για τον υπολογισμό των μορίων στις επερχόμενες πανελλήνιες.
Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό. Θα πρέπει να δοθεί μια λύση από το Υπουργείο. Κάποιος συντελεστής βαρύτητας σε κάποιο μάθημα έστω.
Τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν ακριβώς τι θα ισχύει. Όχι τελευταία στιγμή.

Πλατάρος Γιάννης
|

Έχω να καταθέσω ότι από πολύ παλιά είμαι θαμώνας στα εκπαιδευτικά πορτάλ και όλα έχουν μια διαβάθμιση ποιότητας.
Εδώ η ποιότητα είναι καλή, αντικειμενικά. Αν το πάω συγκριτικά πάμε σε χαοτικές διαφορές.
Έχει δίκιο το esos, ότι «όλα τα λεφτά» είναι οι σχολιαστές.
Θα το εξηγήσω σε όλους όσο πιο ειλικρινώς μπορώ:
Η αυστηρή τήρηση κάποιας δεοντολογίας στα σχόλια, κάνει την αντιπαράθεση γνωμών, ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ. Κάπου φεύγουν τα σχόλια τύπου τρολ ή παρελκυστικά. Το εικάζω αυτό βασίμως αφού και σχόλια του υπογράφοντος όταν είναι «κάπως» κόβονται ενίοτε. Ξέρετε, τα σχόλια του διαδικτύου, γράφονται εν θερμώ . Και η εν θερμώ γραφή, κάκιστος σύμβουλος. Και ο επώνυμος σχολιασμός , ό,τι το χειρότερο. (Μην νομίσει κάποιος ότι δεν έχουμε επίγνωση του κινδύνου τόσες δεκαετίες στο διαδίκτυο, με καθημερινή παρουσία. Εισπράττω λοιπόν την κάπως αυστηρή πολιτική των σχολίων ως προστασία όλων. Και της διεύθυνσης και εμού. Με το να τηρεί αυτή την καθαρή πολιτική το πορτάλ με συνέπεια χωρίς διακρίσεις και επί πολύ χρόνο, αυξάνει την αξιοπιστία του και ΕΡΧΟΝΤΑΙ και άλλοι ΝΕΟΙ σχολιαστές, θα δοκιμάσουν ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΡΙΣΗ, απόψεις τους και να εισπράξουν όχι τυχάρπαστες απόψεις, αλλά ΕΓΚΥΡΟ ΑΝΤΙΛΟΓΟ, αφού πολλοί σχολιαστές, είναι νυν ή παλιά στελέχη της εκπαίδευσης με εμπειρία και άρα περισσότερο βαρύνουσα άποψη.
Τα παραπάνω τα καταθέτω με το χέρι στην καρδιά και αν δεν θα τα είχα εισπράξει θετικά, ούτε εγώ θα έγραφα κατά καιρούς εδώ αφού το κίνητρο που έχω είναι να μάθω και κάτι περισσότερο από τους πιο αξιόλογους σχολιαστές από μένα που κατανοώ σαφέστατα (δεν υποψιάζομαι απλώς ) ότι υπάρχουν και σχολιάζουν καίρια ως επαΐοντες.
Την «πολιτική ευθύνη» για τα παραπάνω την έχει την διεύθυνση του esos.gr η οποία εκ των πραγμάτων και εκ του αποτελέσματος και φαντάζομαι και από τις επισκέψεις και τα στατιστικά να είναι θετική απολύτως και επειδή η πολιτική αυτή είναι ΣΤΑΘΕΡΗ στον χρόνο, αυτό βγαίνει θετικά στην αξιοπιστία του μέσου, όπου αυτή η έννοια (αξιοπιστία) είναι η πιο ευαίσθητη έννοια που υπάρχει στην ΜΜΕ . Κερδίζεται με χρόνια κα ι σταθερή πολιτική και με αξίες και μπορεί να χαθεί εν μία νυκτί αν γίνει κάτι χοντρό που το καταλάβουν όλοι.
Το δικό μου μήνυμα είναι «συνεχίστε έτσι, καλά πάτε, δικαιωνόσαστε από την σταθερή πολιτική σας στην εκπαιδευτική ενημέρωση....»

Ηλίας Γ.
|

Προς τους υπεύθυνους της εκπαιδευτικής πολιτικής της χώρας που διαβάζουν τα σχόλια (αν τα διαβάζουν...).
ΟΧΙ άλλη παπαγαλία, βαθμολαγνεια και τεστολαγνεια!!! Τα σχολεία πρέπει να είναι χώροι μάθησης και κοινωνικοποίησης, όχι χώροι στείρας αποστήθισης και βαθμολόγησης, ειδικά στις τάξεις του Δημοτικού και του Γυμνασίου!!! Βαθμοί, εξετάσεις, παπαγαλια αγχώνουν τους μαθητές και το άγχος μπλοκάρει τις διαδικασίες μάθησης και κάνει το σχολείο απωθητικό!!! Μήπως αυτός είναι ο στόχος σας τελικά;

Myschool
|

Συγχαρητήρια για την ειδησεογραφία σας.
Θα άξιζε να κάνετε ένα ρεπορτάζ για το σύστημα myschool, μιας και από 1/1 έχει σταματήσει η υποστήριξή του, στο helpdesk δεν απαντάει κανένας, οι Αναπληρωτές που προσλήφθηκαν εντός του 2020 δεν έχουν προστεθεί σε αυτό και πολλά άλλα. Δηλ. και κάτι που λειτουργούσε στοιχειωδώς σωστά, σταμάτησε να λειτουργεί χωρίς καμία ενημέρωση.

@esos
|

- Μια είδηση, έχει σίγουρα την αξία της.
- Το ρεπορτάζ που την καταγράφει ΚΑΙ ο τρόπος που την περιγράφει, επίσης.
- Τα σχόλια που συνοδεύουν ένα ρεπορτάζ, εμπλουτίζουν μια είδηση. Ισχύει όπως λέτε, ότι υπάρχουν σχόλια που δίνουν άλλη διάσταση στο ρεπορτάζ. Μπορεί θετική αλλά μπορεί ΚΑΙ αρνητική κάποιες φορές. Και άλλη αξία στην ίδια την είδηση. Μεγαλύτερη αλλά κάποιες φορές ΚΑΙ μικρότερη.
- Υπάρχουν επίσης εκείνα τα σχόλια, που για λόγους των συντακτών τους, "αποπροσανατολίζουν" από την είδηση.
- Παράγοντες και πρόσωπα που καθορίζουν την πολιτική στην παιδεία, πολύ καλά κάνουν και διαβάζουν τα σχόλια. Αρκεί να τα διαβάζουν χωρίς κομματικές παρωπίδες και να τα λαμβάνουν φυσικά υπόψη τους.
- Παράγοντες και πρόσωπα που καθορίζουν την πολιτική στην παιδεία, είναι αντιδεοντολογικό να την καθορίζουν, μέσω δικών τους σχολίων. Επώνυμα και με άρθρα μόνο. Και ακόμη καλύτερα? Με έργα.
- "Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται”. Ορθώς. Το "λέει" ο νόμος. Σχόλια που ΔΕΝ είναι ούτε συκοφαντικά ούτε υβριστικά και ΔΕΝ δημοσιεύονται, σε ποιά κατηγορία εμπίπτουν?

Πολλά και θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα του esos. Η σημασία και η συνεισφορά της δουλειάς σας στην εκπαίδευση, είναι μεγάλη. Μακάρι να αρκούσε.

Πολιτική Εκπαίδευσης
|

Αν υπήρχε εκπαιδευτική πολιτική από το 1975 μέχρι σήμερα δε θα είχαμε φτάσει να συζητάμε για Επαγγελματικά Λύκεια, για εξέλιξη ΕΔΙΠ σε καθηγητές πανεπιστημίου, για την ρομποτική στο νηπιαγωγείο, για τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών, για την ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων και την τράπεζα θεμάτων και για το αν πρέπει να λειτουργούν δεκάδες διάσπαρτα τμήματα Πανεπιστημίων και πρώην ΤΕΙ.

ΤΑΚΙΣ
|

Δεν είναι ούτε συκοφαντία ούτε ύβρις ότι αφήνατε σχολιαστές να προσπαθούν να αποτρέψουν θιγόμενους εκπαιδευτικούς από την αντισυνταγματικότητα νόμων να προσφύγουν στη δικαιοσύνη. Πως λογίζεται η πράξη τους αυτή και πως η δική σας που τους φιλοξενείται ενώ ούτε καν αναφέρεστε στην πορεία που έχει πάρει στα δικαστήρια η πληγή αυτή στην εκπαίδευση ( πληγή όχι μόνο για την νομιμότητα αλλά και για τις σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών που ψήφιζαν αξιολογώντας συναδέλφους τους με πολλές φορές ο=ιδιοτελή κριτήρια)

Συγχαρητήρια
|

Δεχθείτε τα ειλικρινά μας συγχαρητήρια για την αδέσμευτη και ανεξάρτητη ειδησεογραφία. Πάντα είσαστε καλά ενημερωμένοι και επίκαιροι. Δικαίως και τα βραβεία...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ