Υπερψηφίστηκε η τροπολογία για Live streaming μαθήματα από τις αίθουσες των σχολείων και με τη "βούλα" της ΑΠΠΔ

Επίσης η ίδια τροπολογία ρυθμίζει εκτενέστερα το πλαίσιο της άδειας ειδικού σκοπού για εκπαιδευτικούς

08/05/2020

Ενημερώθηκε: 13/11/2020, 19:41

Άκουσε το άρθρο

Με τις ψήφους των Βουλευτών της ΝΔ υπερψηφίστηκε σήμερα λίγο πριν τα μεσάνυχτα στην Ολομέλεια της Βουλής η τροπολογία που κατέθεσε  η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως  στο νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό, που προβλέπει εκτενέστερο θεσμικό πλαίσιο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ιδιαίτερα, δε, τώρα με τη σταδιακή επαναλειτουργία σχολείων, με δυνατότητα για κάποιους μαθητές να απουσιάζουν για συγκεκριμένους λόγους .

Παρών ψήφισαν οι Βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής και Οχι οι Βουλευτές  του ΚΚΕ, της Ελληνικής Λύσης και του Μέρα 25. Οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ αποχώρησαν απο τη Βουλή για το νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό.

Ειδικότερα, με την τροπολογία που ψηφίστηκε ορίζεται , όπως είχε αναγγελθεί, η δυνατότητα ταυτόχρονης διδασκαλίας σε μαθητές που συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε μαθητές που συμμετέχουν εξ αποστάσεως, σε περίπτωση επιδημικής νόσου.

Επιπλέον, προβλέπεται, σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, η δυνατότητα συνολικής σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, για όσο διαρκεί η έκτακτη ή απρόβλεπτη συνθήκη (π.χ. σε περίπτωση φυσικών καταστροφών).

Το υπουργείο Παιδείας επισημαίνει  ότι η διάταξη συντάχθηκε μετά από διαβούλευση με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Η ίδια τροπολογία ρυθμίζει εκτενέστερα το πλαίσιο της άδειας ειδικού σκοπού για εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα μπορούν να τη λάβουν, κατόπιν αιτιολογημένης απόφασης του προϊσταμένου τους, ήτοι του διευθυντή.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ  ΚΑΤΑ  ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

Σχόλια (156)

Κ.Β.
|

ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ , ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ - ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ - ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ... ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ......
Ε Λ Ε Ο Σ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΦΥΛΑΚΗ !!!!!!
ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ????

Μαρία Πάν.,
|

Απαγορεύω σε οποιονδήποτε να παρακολουθεί με ίδιους σκοπούς το μάθημά μου και το μάθημα οποιουδήποτε συναδέλφου μου. Αντι γι αυτό είμαι ολοπρόθυμη να κάνω σε ξεχωριστή ώρα το απόγευμα δια ζώσης διδασκαλία σε όποιο μάθημα θέλουν όσοι λείπουν. Κι αυτό επικίνδυνο είναι με τη webex να έχει ένα μικρόφωνο ανοιχτό στο σπίτι μου για 3 ώρες και καθημερινά, αλλά μπορώ να το κλείσω όποτε θέλω, προς το παρόν. Και μόνο καταχρηστικά, όχι μόνιμα κι όχι νόμιμα! Προσωπικά δεδομένα κι ανθρώπινα δικαιώματα εξακολουθούμε να έχουμε, παρά την αντίθετη θέληση των επιτήδειων.

Α.Κ.
|

Τραγικό έχω να πω. Βρίσκουν αφορμή, για να ψηφίσουν τα αδιανόητα. Οι μαθητές που δεν θα έρχονται σχολείο, μπορούν να παίρνουν τα μαθήματα τους από τους συμμαθητές ή από τους καθηγητές τους, όπως γινόταν πάντοτε. Επίσης, αν το υπουργείο νοιάζεται τόσο πολύ για την ύλη και τα παιδιά, γιατί αφήνει τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς μέχρι τα Χριστούγεννα ή ακόμη και το Πάσχα; Αν νοιάζεται τόσο για την ποιότητα του μαθήματος, γιατί δεν κρατάει το 15 μαθητές στην τάξη και την επόμενη χρονιά; Κι αυτό είναι όντως υπέρ των μαθητών.

Ας τα πούμε όλα
|

η ΔΟΕ εχει νομική σύμβουλο και ζητά γνωμοδότηση,η ΟΛΜΕ δε διαθέτει νομικό σύμβουλο για να πιέσει προς την ιδια κατεύθυνση και να δείξει ότι εχουμε μαζική αντίδραση;

Φ.Φ.
|

Συμφωνώ με τον "Κι άλλος αφελής".
Να βιντεοσκοπούνται οι συναντήσεις συνδικαλιστών, υπηρεσιακών στελεχών κλπ. Πολύ ενδιαφέρον!

m
|

Δυστυχώς η Κυβέρνηση θα χάσει σημαντικό ποσοστό της κοινής γνώμης εξαιτίας της κυρίας Κεραμέως, τόσο για την ψήφιση της συγκεκριμένης τροπολογίας όσο και για τα αλλαγές που προωθεί στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση οι οποίες μυρίζουν ναφθαλίνη. Βέβαια μεγάλη ευθύνη έχει και ο Πρωθυπουργός για τις επιλογές αυτές.

Angelo
|

Ρε δε βρέθηκε ούτε ένας σ αυτό το κόμμα να αρθρώσει ή έστω να ψελλίσει μισή κουβέντα αντίθετη σ αυτό το έκτρωμα; Κι ας το ψήφιζε μετά. Να δείχνε λίγο ότι τον απασχολεί. Κρίμα. Κάποτε υπήρχαν δεξιοί και δεξιοί. Ρε που πάνε ρε...

ΧΗΜΙΚΟΣ
|

Big Brother στην εκπαίδευση. Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας; Μήπως σε λίγο Big Brother και στα σπίτια μας; Προστασία προσωπικών δεδομένων; Χαμένη έννοια.

Tάσος
|

Τι ψηφίσαμε ρε παιδιά;

Μυαλό θέλει, αλλά που....
|

Κύριοι αντιδικείτε περί όνου σκιάς. Γυρίστε τη κάμερα να δείχνει μια τους μαθητές και μια τον πίνακα και να είστε σίγουροι πως σε 2 λεπτά θα έχει καταργηθεί ο νόμος.

Γη καλεί Σελήνη, over...
|

@ΧΡΙΣΤΊΝΑ ΟΙΚΟΝΌΜΟΥ
Στη NASA μπορεί. Και πάλι, ΔΕΝ θα το λέγαμε ακριβώς "μάθημα", αυτό που μας περιγράφετε. Σας προσκαλώ πάντως στην Άνω Ραχούλα, να μας το στήσετε το συστηματάκι!

Εκπαιδευτικός
|

@Χριστίνα
Ότι να ναι
1) Αν φοράει ακουστικά πως θα ακούει τα άτομα που υπάρχουν στην φυσική τάξη!
2) Αν το μάθημα το έκανε όπως ακριβώς στην σύγχρονη τότε γιατί να ήταν όλοι μαζί ώστε να κινδυνεύουν εκπαιδευτικός και μαθητές; Ο μόνος λόγος θα ήταν να κάνουν οι καθηγητές big children sitting και για να πληρώνονται ιδιωτικά και κολλέγια.
3) Επειδή κάναμε σύγχρονη δε σημαίνει ότι το όλο εγχείρημα είναι και απαλλαγμένο από θέματα.

Χατζιδ.Εμμανουήλ
|

Αγαπητή Χριστίνα Οικονόμου (Απάντηση μέρος 2ο)
Πάντως ο καθηγητής χταπόδι που περιγράφεις, που θα διαχειρίζεται ταυτόχρονα κάνα δύο εικονικές τάξεις μαζί με την πραγματική και θα λύνει τεχνικά προβλήματα δικτύου ενώ θα διαχειρίζεται ζωηρά παιδιά της Γ’ Γυμνασίου (που θα παρίστανται ζωντανά) και θα μιλά <<ιδιωτικά>> (έλα Χριστέ μου!) μέσω διαδικτύου με τα παιδιά από το σπίτι ε … εντάξει.! θέλω να σε δω να το κάνεις με ένα από τα ζωηρά τμήματα που είχα φέτος. Όχι μία φορά για επίδειξη αλλά κάθε φορά. Εγώ πάντως άμα κλαις θα σου σταθώ. Γιατί η τάξη είναι δύσκολη. Πολλοί σε διάφορες θέσεις από το υπουργείο μέχρι την δευτεροβάθμια και τις διευθύνσεις των σχολείων προτιμούν να μην μπαίνουν στην τάξη και να σχεδιάζουν πώς να μπαίνουν στην τάξη οι άλλοι, γιατί η τάξη δεν είναι για τον καθένα. Αν κάνω λάθος και έχεις εφαρμόσει αυτά που προτείνεις θα ήθελα να το γνωρίζω για να σου εκφράσω τον θαυμασμό μου. Εμένα πάντως το μάθημα μέσω WebEx μου αρέσει γιατί συγκεντρώνομαι στην διδασκαλία και το ίδιο και τα παιδιά που ενδιαφέρονται να μάθουν, χωρίς να τα αποσπούν οι συμμαθητές τους. Όμως άλλο αυτό και άλλο να παριστάνω τον ζογκλέρ ισορροπώντας εικονικές και πραγματικές τάξεις. Εγώ είμαι ειλικρινής.

Νιονιος
|

Προς χριστινσ.Αν ειναι να γινοντσι ολσ αυτα το σχολειο γιατι να υπαρχει;Να εξοικονομησει χρηματα και κτιρια το κρστος.Δε χρειζονται τοσοι εκπαιδευτικοι.Με το ενα τριτο μια χαρα θα κανε τη δουλεια του;

Εμμανουήλ Χατζιδ.
|

Αγαπητή Χριστίνα Οικονόμου
Δεν γνωρίζω να υπάρχουν μικρόφωνα ακουστικών που δεν αρπάζουν και ήχο από τον χώρο. Δεν γνωρίζω πως μπορώ να μιλώ σε μαθητή στον υπολογιστή (διαδικτυακά) και να κρατώ τον έλεγχο και κυρίως το ενδιαφέρον της τάξης, αφού σύμφωνα με τα tips σου, θα με ακούνε να απαντώ σε ερώτηση που μου έγινε στα ακουστικά και που τα ίδια δεν άκουσαν. Είναι και άλλα πολλά που δεν γίνονται σύμφωνα με τα tips σου. Έχω καλύτερα tips που λύνουν κάποια από τα πρακτικά ζητήματα αλλά κανένα από τα ηθικά και νομικά. Πάντως θα εφαρμόσω ότι διατάξει η υπηρεσία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

ΧΡΙΣΤΊΝΑ ΟΙΚΟΝΌΜΟΥ
|

Για τη σύγχρονη εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση ή σύγχρονη τηλεκπαίδευση, μπράβο στο υπουργείο και στη βουλή των Ελλήνων για τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας που είναι απαραίτητο να ενσωματωθούν στην Ελληνική εκπαίδευση.
Υπάρχουν όμως δύο βασικά εμπόδια:
1. Έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής, τόσο από μεριάς σχολείων όσο και από μεριάς μαθητών/τριών, και
2. Έλλειψη επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για τη χρήση των ΤΠΕ και ιδιαίτερα των εργαλείων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Για τις ενστάσεις που υπάρχουν και διατυπώνονται, πρέπει να αποσαφηνιστεί ότι το εργαλείο της τηλεκπαίδευσης έχει πολλές ρυθμίσεις με τις οποίες ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να προστατεύσει την ιδιωτικότητα του μαθήματος. Δείτε κάποια tips:
- Η κάμερα δεν χρειάζεται, ούτε πρέπει να χρησιμοποιείται. O/H εκπαιδευτικός κλείνει όλες τις κάμερες.
- Ο/Η εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί ακουστικά (headphone) και όχι ηχεία. Οπότε ο/η μαθητής/τρια που παρακολουθεί εξ αποστάσεως ακούει και συνομιλεί μόνο με τον/ην εκπαιδευτικό στο κεντρικό δωμάτιο τηλεκπαίδευσης και δεν ακούει την υπόλοιπη τάξη. Με τον ίδιο τρόπο, ούτε η υπόλοιπη τάξη ακούει τον μαθητή/τρια που παρακολουθεί εξ αποστάσεως. Αν χρειαστεί να συνομιλήσουν οι ομάδες των μαθητών/ριών, ο/η εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει παράλληλα εικονικά δωμάτια για κάθε ομάδα και να ρυθμίσει τον τρόπο επικοινωνίας τους.
- Ο/Η εκπαιδευτικός έχει συνδεδεμένο τον υπολογιστή με διαδραστικό πίνακα ή βιντεοπροβολέα και προβάλει την οθόνη του υπολογιστή ταυτόχρονα στο διαδραστικό πίνακα βιντεοπροβολέα και στην οθόνη του/της μαθητή/τριας που παρακολουθεί εξ αποστάσεως. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται μια χαρά το μάθημα.
- Για το θέμα της καταγραφής του μαθήματος ο νόμος είναι κάθετος και την απαγορεύει. Όμως, εφόσον συναινούν εκπαιδευτικοί, γονείς ή κηδεμόνες και μαθητές/τριες, σύμφωνα με το GDPR, τον κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων, μπορεί να γίνει καταγραφή από τον/την εκπαιδευτικό, ώστε το υλικό να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού.
Υπάρχει στο νόμο και το πρόσωπο επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων σε κάθε εκπαιδευτική δομή, αλλά δεν διευκρινίζεται ποιο θα είναι αυτό το πρόσωπο και τι προσόντα χρειάζεται να έχει!
Φυσικά για όλα αυτά χρειάζεται και η συμπαράσταση των γονέων ή κηδεμόνων, να εκπαιδευτούν και να ενημερωθούν για την ασφάλεια στο διαδίκτυο και την e-πολιτειότητα.
Με εκτίμηση,

Εμμανουήλ Χατζιδ.
|

Αγαπητέ Θανάση και οι καθηγητές έχουν συγγενικά πρόσωπα σε ομάδες υψηλού κινδύνου αλλά το υπουργείο δεν φαίνεται να νοιάζετε. Επίσης οι περισσότεροι καθηγητές είναι πολύ πάνω από 50 χρόνων και με προβλήματα υγείας ανάλογα της ηλικίας τους. Ασφαλώς δεν είναι κομματικό θέμα αφού η παράταξη των εκπαιδευτικών που πρόσκειται στο κυβερνόν κόμμα είναι επίσης αντίθετη με τον νόμο αυτό.

Εμμανουήλ Χατζιδ.
|

Αγαπητέ Freeman
Το νόημα είναι ότι ενώ μπορούσα να συνεχίσω να κάνω μάθημα με όλα τα τμήματα <<σύγχρονα>> μέσω Webex αλλά και <<ασύγχρονα>> και να έχουν όλοι όσοι θέλουν πρόσβαση, το υπουργείο με βάζει στην τάξη χωρίς να νοιάζεται για την υγεία μου. Επιπλέον επειδή τα παιδιά είναι παιδιά και αντίθετα με το μάθημα μέσω Webex δεν θα μπορώ να τους κλείσω τα μικρόφωνα, το τι θα ακούγετε ξεφεύγει από τον έλεγχό μου. Επιπλέον δεν θα μπορεί να γίνει ποιοτικό μάθημα όταν τα παιδιά θα γνωρίζουν ότι τους παρακολουθούν και ίσως τους καταγράφουν κάποιοι από τα σπίτια τους. Τέλος είναι πιθανόν λόγω της ψυχολογικής πίεσης από την παρακολούθηση να αντιδράσουν πιο άσχημα όταν δεν γνωρίζουν μία απάντηση και να νιώσουν πιο ντροπιασμένοι . Όπως και να το κάνουμε είναι ένα είδος βιασμού. Λυπάμαι αλλά έτσι είναι.

Klind
|

Όσο μας κυβερνούν οι δικηγόροι αυτά θα γίνονται.
Αλήθεια κ το δικαστικό έτος θα ξεκινήσει νωρίτερα;;;

@
|

@chris εσύ που διάβασες μπορείς να μας εξηγήσεις τα καλά της τροπολογίας;

Freeman
|

Λάθος του υπουργείου, όμως δεν έχουν το θεό τους οι περισσότεροι. Η διάταξη δεν υποχρεώνει οπότε είναι θέμα συλλόγου να εφαρμοστεί. "Είναι δυνατή..." αναφέρει, επομένως τι νόημα έχει αυτό το σύννεφο ;

Εκπαιδευτικός στην Πρωτοβάθμια
|

Απαράδεκτες τέτοιες πρακτικές σε σχολεία. Θα καταπατηθούν τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μέσα στη σχολική αίθουσα δε θα λειτουργήσουν ελευθέρα, όπως αρμόζει στην εκπαιδευτική διαδικασία, θα κουμπωθούν, δε θα τολμούν να κάνουν λάθη και θα νιώθουν ότι ένα αόρατο μάτι τους ελέγχει. Πάρτε πίσω την τροπολογία της ντροπής!

ερ
|

κουραστηκαμε πια με τα παιδια του κομματος που παρακολουθησαν καποιο σεμιναριο του Harvard ... ειναι φανερο οτι δεν θελουν προκοπη της παιδειας σε κανενα επιπεδο

ΑΡΕΤΉ
|

Ψυχραιμία γιατί μπορεί να ανακοινώσει το υπουργείο τα στατιστικά χρήσης της webex ανά βαθμίδα περιοχή κλπ. και να πέσει πολύ κλάμα.

Κι άλλος αφελής
|

1. Στις συζητήσεις που κάνει η υπουργός παιδείας με εκπροσώπους του κλάδου μας ΟΛΜΕ - ΔΟΕ γιατί δεν υπάρχουν κάμερες που να αναμεταδίδουν ζωντανά να ακούμε και μεις τι λένε;
2. Στις συναντήσεις - συνεδριάσεις, όλων των υπηρεσιακών στελεχών (Διευθυντές, Διευθυντές Εκπαίδευσης - αιρετοί ΠΥΣΠΕ, ΚΥΣΠΕ, Περιφεριακοί Διευθυντές )γιατί δεν μπαίνουν κάμερες;
3. Στις κάθε μορφής διαβουλεύσεις με κοινωνικούς φορείς γιατί δεν μπαίνουν κάμερες;
4. Στα δικαστήρια, που λειτουργούν πρωί και δεν μπορώ να πηγαίνω αλλά πολύ θα ήθελα να πάω, θα μπουν κάμερες για να μπορεί ο καθένας να παρακολουθεί το ύψιστο αυτό λειτούργημα;

Quixotakis
|

Κυρία Υπουργέ, Επικίνδυνοι φίλοι οι δημοσκοπήσεις και οι άκαπνοι!...
Με το νομοθέτημά σας καταστήσατε οδυνηρά επίκαιρο το 40ο κεφ. του Επιταφίου λόγου, απόδειξη ότι δεν υπάρχει τελικά πλήρης επίγνωση της σημασίας του ρόλου των εκπαιδευτικών σε όλες τις αναγκαίες ποιοτικές αλλαγές που χρειάζεται η δημό-σια Παιδείας μας.
Προχωρήστε λοιπόν μονάχη προς το μέτωπο!

Ας τα πούμε όλα
|

Τι θα μας πει η ΟΛΜΕ και η κάθε ΕΛΜΕ την επομένη φορά που θα βγουν βολτα για ψηφαλάκια;
Αν το αφήσουν και περάσει ο συνδικαλισμός τελείωσε. Ή μήπως τα είπανε ,τα συζητήσανε και ο κύβος ερρίφθη;

Άννα Π2
|

ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ !!
Από πού κι ως πού, εξ αποστάσεως εκπαίδευση και διδασκαλία ταυτόχρονα στη φυσική τάξη? Διότι ετσι το περιγράφει η τροπολογία, όχι απλώς ζωντανη αναμετάδοση, οπότε το θέμα θα αφορούσε , κυρίως, τα προσωπικά δεδομένα. .

Θανάσης
|

Από τη στιγμή που αποφασίστηκε να γίνει επανέναρξη των μαθημάτων, αυτή η απόφαση είναι και λογική και αναγκαία. Για όλους εσάς που κόπτεστε για να μη φαίνονται τα πρόσωπα των παιδιών σας στο σχολείο, δεν έχετε παρά να μπείτε στους λογαριασμούς τους ( ή των φίλων τους ) στα social για να τους δείτε. Σκεφθείτε τα παιδιά που ζουν σε απομακρυσμένα απο το σχολείο μέρη και χρειάζεται ΟΤΑΝ είναι δυνατό να χρησιμοποιούν τις συγκοινωνίες και τα παιδιά που συγκατοικούν με συγγενικά πρόσωπα που βρίσκονται στις ομάδες υψηλού κινδύνου. Αυτά τα παιδιά δεν πρέπει να έχουν πρόσβαση;
Επειδή, λοιπόν, το ζήτημα δεν είναι πολιτικό-κομματικό και δεν έχει να κάνει με χρώματα, δείτε τα θετικά και προτείνετε βελτιώσεις στα αρνητικά αντί να σηκώνετε τα λάβαρα της ....επανάστασης (κάποιοι - όχι όλοι)-

ΕΜΒΡΟΝΤΉΤΗ
|

Τα μαλλιά μου τα βάφω ανταύγειες. Είναι μια τεχνική εργασία βαφής μαλλιών που διαρκεί τουλάχιστον τέσσερις ώρες στο κομμωτήριο. Λόγω της κατάστασης το ραντεβού μου είναι προγραμματισμένο αρχές Ιουνίου. Γιατί μου το κάνει αυτό; Μέσα σ'όλα τ άλλα, να σκέφτομαι ότι πρέπει να βγαίνω στις κάμερες με τη ρίζα στο αυτί. Όχι άλλοι αιφνιδιασμοί. Φτάνει πια.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ