Σήμερα (3:30 μ.μ.): Συνεδριάζει η Επιτροπή λοιμωξιολόγων με Ν. Κεραμέως για το άνοιγμα των σχολείων

Μάσκες στους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου κατόπιν ειδικής ενημέρωσης

18/08/2020

Ενημερώθηκε: 18/08/2020, 13:13

Άκουσε το άρθρο

Συνεδριάζουν σήμερα τα μέλη της Επιτροπής λοιμωξιολόγων με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας  (σ.σ. η υπουργός επέστρεψε σήμερα στο γραφείο της) , προκειμένου να διατυπώσουν εισήγησή  για τις διαδικασίες  λειτουργίας των σχολείων από τις 7 Σεπτεμβρίου.

Ουσιαστικά σήμερα η Επιτροπή θα δώσει μια πρώτη "γεύση" των μέτρων , αλλά δεν θα οριστικοποιήσει την εισήγηση περιμένοντας την εξέλιξη της νόσου.

Οι συνεδριάσεις της Επιτροπής λοιμωξιολόγων με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας  θα συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα, μέχρι το άνοιγμ ατων σχολείων , πρικειμνένου να γίνει η οριστικοποίηση των μέτρων;

Η επιιθυμία του υπουργείου Παιδείας είναι τα σχολεία να ανοίξουν κανονικά με όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από τον αριθμό των κρουσμάτων που θα έχουμε σε δυο εβδομάδες.

Σε διαφορετική περίπτωση διαίρεση τμημάτων και   εκ περιτροπής  διδασκαλία.

Να γίνει παράλληλα εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τους μαθητές  που θα βρίσκονται εκτός σχολείου, λόγω εκ περιτροπής λειτουργίας.

Συζητείται  η  υποχρεωτική μάσκα να εφαρμοστεί, τουλάχιστον για τους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, κατόπιν ειδικής ενημέρωσης-εκπαίδευσης. Παράλληλα να αφιερωθούν μια-δυο ώρες  -ή και παραπάνω αν χρειαστεί-στις 7 ή 8 Σεπτεμβρίου για την ενημέρωση των μαθητών χρήσης της μάσκας.

Η θέση του υπουργείου Παιδείας είνα τα σχολεία να κλείνουν μόνο τοπικά σε επίπεδο, χωριού, πόλης ή Νομού, όταν υπάρχει έξαρση κρουσμάτων Κορωνοιού, και για όσες ημέρες κρίνει ο ΕΟΔΥ. Να ακολουθηθεί, δηλαδή αυτό που συνέβη τον περασμένο Μάρτιο, που αρχικά είχαν κλείσει σε   Νομούς, όπως Ηλεία, Ζάκυνθο  και Αχαία.

Όταν υπάρχει επιβεβαιωμένο κρούσμα σε σχολείο, να λαμβάνονται μέτρα μόνο γι αυτό.

Αποκλείεται το σενάριο πρωί απόγευμα μάθημα. Κι αυτό λόγω σειράς αντικειμενικών δυσκολιών.

Το  υπουργείο Παιδείας , μέσα στον Σεπτέμβριο, θα κάνει  διανομή tablet σε όλα τα σχολεία της χώρας. Οι Διευθυντές των σχολείων θα αναλάβουν τη διαδικασία ενημέρωσης των μαθητών και γονιών να δηλώσουν εάν επιθυμούν να δανειστούν tablet για την εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Η εισήγηση της Επιτροπής λοιμωξιολόγων, όταν οριστικοποιηθεί, αναμένεται να εξειδικευθεί σε Κοινή Υπουργική Απόφαση που θα εκδοθεί τις επόμενες ημέρες

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (18)

Μαθητρια Λυκείου
|

Γενικά, δεν είναι λογικο να φοραμε μασκα. 7 ωρες στο σχολειο και 2 το λιγότερο σε φροντιστήρια ειναι αναπόφευκτο. ειδικα για τα ατομα με αναπνευστικα προβληματα. Το βλέπω να ανοίγουμε απο οκτωβρη..

Αγγελική
|

Όλοι μαζί με τη μασκούλα μας

εκπ/κός
|

Το ολοημερο σε πρωτη φαση μπορει να περιμενει.

Πέτρος Γ.
|

Με τα ολοήμερα στο δημοτικό γράφτηκε τι θα γίνει?Δηλαδή πώς θα τρώνε,πώς θα κάθονται κλπ?Αν ξέρει κάποιος ας το γράψει

Λίνα
|

Καμία οδηγία για τον προγραμματισμό και ευρυθμη λειτουργία των σχολείων.
Δεν υπάρχουν καθαρίστριες.
Πρόκειται να προκηρυχθούν οι θέσεις από τους Δήμους.
Ποιες οδηγίες καθαρισμού και υγιεινής θα ακολουθήσουν τα σχολεία;
Οι μάσκες θα είναι υποχρεωτικές;
Ποιός θα αναλάβει το κόστος;
Τα αντισηπτικά ποιος θα αναλάβει τη χρήση τους.
Οι καθαρίστριες θα είναι και το πρωί σχολείο η μόνο μετά τη λειτουργία του όπως τα προηγούμενα χρόνια;
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Στον αέρα.
Θα γίνει και πότε και πού; Ποιος θα την κάνει;
Ποιος θα κάνει εξ αποστάσεως αν ο εκπαιδευτικός έχει καλύψει το ωραριό του με το μισό τμήμα στην εκ περιτροπής λειτουργία.
Θα γίνεται LIVE μετάδοση του μαθήματος; Θα είναι εφικτή η εξ αποστάσως για όλους τους μαθητές και σε όλη τη χώρα, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης;
Μέχρι σήμερα υπουργοί και υφηπουργοί βγαίνουν στα κανάλια και λένε η ημερομηνία για το άνοιγμα των σχολείων έχει κληδώσει.
Γιατί δεν λένε και στους εκπαιδευτικούς τι να κάνουν για τη σωστή προετοιμασία των σχολείων και την σωστή ενημέρωση Γονιών - Μαθητών - Εκπαιδευτικών.
Υπάρχουν άπειρες απορίες για την λειτουργία των σχολείων αλλά κανείς δεν ασχολείται.

εκπαιδευτικός
|

Και τι θα γίνει με την ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων; Με την εκ περιτροπής διδασκαλία είναι δυνατή η ολοκλήρωσή της έγκαιρα και κυρίως σωστά;

ΠΕ04.02
|

Αν εφαρμοστεί το σενάριο της εκ περιτροπής διδασκαλίας, να μειωθεί από τώρα η ύλη των Πανελλαδικών και να αναβληθεί η εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων στην Α΄ Λυκείου. Οποιοσδήποτε υποστηρίζει ότι η ύλη μπορεί να βγει σωστά με τις μισές ώρες, προφανώς δεν την έχει βγάλει ποτέ σωστά.

NO
|

Θέλω να διαβάσω κάποια στιγμή προτάσεις. Είναι μία δύσκολη κατάσταση χωρίς προηγούμενο. Κανείς δεν έχει την εμπειρία εκείνη να το αντιμετωπίσει 100%. Το ένα μας ξινίζει το άλλο μας βρωμάει. Τι επιθυμούμε δηλαδή εμείς ως κλάδος? Τι ακριβώς θέλουμε και τι ακριβώς προτείνουμε? Αν δεν έχουμε προτάσεις, τότε τι? Και μη βιαστείτε να πείτε ότι είναι δεξιά... Δεν είμαι.

Σπάρτακος
|

Αναστασία@ Δύσκολα βάζεις και δύσκολα ζητάς!

Δον Κιχώτης
|

Πειθαρχία χρειάζεται, να παραδειγματιστούμε από τις συγκεντρώσεις του ΚΚΕ, διαφορετικά να δοθεί το Υπουργείο στο ΚΚΕ, να μπει μια τάξη!...

Το τεστ θα είναι στα μέτρα;
|

Τεστ ανίχνευσης του κορωνοιου σε ΟΛΗ την εκπαιδευτική κοινότητα, αρχής γενομένης από τους εκπαιδευτικους, ΠΡΙΝ το άνοιγμα των σχολειων. Να μην ψάχνουμε εκ των υστερων και ζητάμε ποινικές ευθύνες ποιος ξεκίνησε τη μόλυνση σε κάθε σχολική μονάδα.

Anastasia
|

Το σχόλιο απευθύνεται στην ηγεσία του Υπουργείου. Άσχετα με τα μέτρα για την προστασία από τον ιό, πρέπει οι υπεύθυνοι να σκεφτούν κι άλλα. Με τη χρονιά που έρχεται, δεν είναι δυνατόν να τρέχουμε να προλάβουμε όλη την ύλη σε επίπεδο τράπεζας θεμάτων. Θα αρρωσταίνει ένας μαθητής και θα μπαίνουμε σε καραντίνα για μέρες. Δεν είναι δυνατόν να έχουμε έστω και τοπικά lockdown και μετά να μας λέτε ότι είμαστε πίσω στην ύλη.

Όλγα
|

Δουλειά των λοιμωξιολόγων είναι να πουν πόσα άτομα μπορούν να υπάρχουν ταυτόχρονα σε μια τάξη και με ποια μεσα προστασιας. Τα της εξ αποστασεως και των ταμπλετ ειναι δουλεια αλλων.

ΘΑΝΑΣΗΣ
|

Για να δούμε τι αντιφατικές ανοησίες θα επινοήσουν πάλι...

ΑΛΙΚΗ
|

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΠΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟΝ ΜΑΙΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΑΣΚΑ 8 ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ (ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΥΛΗΣ Ή ΛΟΓΩ ΑΣΧΗΜΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΚΑΙ Ή ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ) ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑ 15ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 45ΛΕΠΤΕΣ ΩΡΕΣ (ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ)ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟΥ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΕΒΑΙΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΎ ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ Ή ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.....ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ.....ΜΕ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΕΙΣ Ή ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ......ΜΕ ΚΑΜΕΡΕΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ;;;;Ε ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΠΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!!! ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ!ΣΤΟΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΟΙΓΑΝ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΡΟΣΕΧΑΝ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΟΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ...ΕΡΙΝΑΝ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΈΦΤΑΙΓΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΙΑΤΙ ΚΛΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΟΤΕ ΕΚΠΕΙΔΕΥΤΕΙ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ "ΚΙΝΕΖΟΣ"ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ...ΕΛΕΟΣ...ΛΙΓΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ..ΚΑΘΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ ΣΩΣΤΕΣ ΛΥΣΕΙΣ...ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ...

Θόδωρος
|

Τι σημαίνει εξ αποστάσεως για τους μαθητές που θα είναι εκτός σχολείου λόγω της εκ περιτροπής λειτουργιας; Θα προχωρά η ύλη ; Δεν θα ισχύσει το προηγούμενο που η ύλη καλυπτόταν σε δύο εβδομάδες αντί για μια;

foros1
|

Η μάσκα θα πρέπει να είναι υποχρεωτική για όλους και στα σχολεία, όπως είναι υποχρεωτική σε όλους τους εσωτερικούς χώρους. Είναι παράνομο να ισχύει κάτι διαφορετικό για τα σχολεία.
Από εκεί και πέρα, θα πρέπει τα παιδιά να μην συνωστίζονται μέσα στις τάξεις.
Ίσως κάποιοι φέρουν σαν παράδειγμα τις αστικές συγκοινωνίες. Εκεί όμως δεν συνωστίζονται για 6 ώρες! Επομένως ένα παιδί σε κάθε θρανίο, μικρότερες διδακτικές ώρες και μεγαλύτερα διαλείμματα ωστε να γίνεται σωστος αερισμός.
Τα Χριστούγεννα αναμένεται ο πρώτος εμβολιασμός των ευπαθών ομάδων, ας κάνουμε λίγη ακόμη υπομονή. Ας μην χαθούν άδικα αγαπημένα πρόσωπα.

Babis
|

Ελπίζω να αποφασίσουν το καθολικό άνοιγμα των σχολείων. Αν πάμε σε εκ περιτροπής λειτουργία θα δημιουργηθεί πρόβλημα με όλους τους γονείς που πρέπει να φροντίσουν τα παιδιά τους την ημέρα που δε θα πηγαίνουν σχολείο. Καθολικό άνοιγμα, χωρίς μάσκες για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού γιατί δε θα μπορούν να τη διαχειριστούν και η λάθος χρήση της θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από αυτά που επιθυμούμε να λύσει. Οι εκπαιδευτικοί είναι μεγάλοι άνθρωποι και ξέρουν καλά τι πρέπει να κάνουν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ