Αντιγραφή στις Πανελλαδικές: Κανονικά εισάγονται στα ΑΕΙ οι "αντιγραφείς" υποψήφιοι εφόσον συγεντρώσουν την απαιτούμενη βαθμολογία

Η μοναδική ποινή που επιβάλλεται στους "αντιγραφείς" υποψηφίους είναι ο μηδενισμός του γραπτού, ενώ δεν παραπέμπεται δικαστικά ο ίδιος ή οι γονείς του εφόσον είναι ανήλικος

14/06/2023

Ενημερώθηκε: 15/06/2023, 12:27

Άκουσε το άρθρο

Υποψήφιοι που πιάνονται να αντιγράφουν ή να χρησιμοποιούν τεχνικά μέσα αντιγραφής , όπως κινητά τηλέφωνα , πομπούς κλπ), μέχρι δυο μαθήματα, εισάγονται κανονικά σε σχολές και τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ δύνανται να εισαχθούν και σε αστυνομικές σχολές.

Οι υποψήφιοι αυτοί εισάγονται με τον Μέσο Ορο Βαθμολογίας  των μαθημάτων (τριών ή δύο)   που διαγωνίστηκαν  κανονικά.

Με τις βαθμολογίες των τριών μαθημάτων δεν θα πετύχουν σε υψηλόβαθμες Σχολές, αλλά  "εισιτήριο" σε χαμηλόβαθμες μπορούν να λάβουν.

Η μοναδική ποινή που επιβάλλεται στους  "αντιγραφείς" υποψηφίους είναι ο μηδενισμός του γραπτού, ενώ:

  • δεν παραπέμπεται δικαστικά ο ίδιος ή οι γονείς του εφόσον είναι ανήλικος
  • δεν υπάρχει ποινή αποκλεισμού, για παράδειγμα για τις επόμενες Πανελλαδικές Εξετάσεις

Σημειώνεται ότι μέσα σε δυο ημέρες, την περασμένη Πέμπτη και προχθές Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη μηδενίστηκαν    γραπτά  τεσσάρων υποψηφίων διότι έφεραν μαζί τους ηλεκτρονικές συσκευές, οι οποίες απαγορεύονται στα Εξεταστικά Κέντρα, καθώς θεωρούνται  μέσα αντιγραφής.

Τι είχε συμβεί πριν μια δεκαετία όταν υποψήφιος πιάστηκε με κινητό στις Πανελλαδικές

Τελειόφοιτος μαθητής Λυκείου  που έλαβε μέρος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, κατά τη γραπτή εξέταση του μαθήματος...το γραπτό αυτού βαθμολογήθηκε με πράξη  της Λυκειακής Επιτροπής του Εξεταστικού Κέντρου με μηδέν (0).

Η Επιτροπή προέβη στην εν λόγω βαθμολόγηση, καθ όσον κατά τη γραπτή εξέταση του μαθήματος , έγινε αντιληπτό από τις επιτηρήτριες, ενόψει σχετικού ήχου, ότι ο υποψήφιος έφερε μαζί του κινητό τηλέφωνο, το οποίο αμέσως, αυτός απενεργοποίησε και παρέδωσε στις επιτηρήτριες.

Απολογούμενος δε προφορικά δήλωσε, ότι τις προηγούμενες ημέρες δεν έφερνε μαζί του κινητό τηλέφωνο και ότι το έφερε “σήμερα”  που τελείωνε τις εξετάσεις, προκειμένου να επικοινωνήσει, μετά το πέρας αυτών, με φίλους του από άλλα σχολεία για να συναντηθούν.

Όπως διαπίστωσε ο πρόεδρος της Λυκειακής Επιτροπής, όταν άνοιξε το κινητό τηλέφωνο, η κλήση ήταν από όνομα “…”, που σύμφωνα με τη δήλωση του ιδίου, ήταν συμμαθητής του στο Φροντιστήριο.

Η αίτηση αναστολής  που κατέθεσε ο μαθητής κατά της πράξης της Λυκειακής Επιτροπής στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών  έγινε δεκτή , με το αιτιολογικό ότι η άμεση εκτέλεση της πράξεως θα επιφέρει σε αυτόν  βλάβη, η οποία δεν θα μπορεί να επανορθωθεί, αν τυχόν γίνει δεκτή η αίτηση ακυρώσεως.

Και τούτο διότι κατά τη διαδικασία εξαγωγής των τελικών αποτελεσμάτων , σχετικά με τη βαθμολόγηση των εξετασθέντων μαθητών, η οποία επίκειται να ολοκληρωθεί, θα ελλείπει παντελώς η βαθμολογία του προμνησθέντος μαθήματος του μαθητή, με αποτέλεσμα την οπωσδήποτε, μειωμένη βαθμολογία του, λόγω ακριβώς του μηδενισμού του γραπτού του.

Αυτό θα επηρεάσει τη συνολική  βαθμολογία αυτού και ως εκ τούτου την τυχόν δυνατότητα εισαγωγής του στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το αμέσως επόμενο ακαδημαικό έτος.

Εν όψει των παραπάνω το δικαστήριο έκρινε ως κατάλληλο μέτρο για την παροχή προστασίας, τη βαθμολόγηση, προσωρινά, του εν λόγω γραπτού, με βάση το περιεχόμενο αυτού, από το οικείο βαθμολογικό κέντρο και τον συνυπολογισμό του βαθμού αυτού στη συνολική βαθμολογία του μαθητή, προκειμένου να κριθεί αν εκ της συνολικής βαθμολογίας αυτής θα συμπεριληφθεί στους πίνακες επιτυχόντων.

Το δικαστήριο έκρινε επίσης ότι δεν θα δημιουργηθεί ανωμαλία στη διοίκηση, εφόσον, σε περίπτωση απόρριψης της αίτησης ακυρώσεως η εν λόγω , μετά την ανωτέρω βαθμολόγηση, εγγραφή  του μαθητή  θα είναι ανίσχυρος

Τα ερωτήματα του υπουργείου Παιδείας προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους

Το υπουργείο Παιδείας, μετά την παραπάνω απόφαση, ζήτησε τη γνώμη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, με τα ακόλουθα δύο ερωτήματα:

1.  Εάν ατο υπουργείο  είναι υποχρεωμένο να εφαρμόζει τις αποφάσεις των δικαστηρίων  που αφορούν προσωρινές διαταγές ή αναστολή εκτέλεσης διοικητικών πράξεων με θέμα μηδενισμό γραπτού κατά τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

2. Εάν επί αναστολής πράξεως μηδενισμού γραπτού κατόπιν δικαστικής αποφάσεως, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, το υπουργείο Παιδείας οφείλει ν ασυνεχίσει και να ολοκληρώσει  τη διαδικασία εισαγωγής του υποψηφίου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, εφόσον αυτός συγκεντρώνει τη σχετική βαθμολογία.

Η απάντηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους

Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους εξέδωσε ομόφωνα την ακόλουθη Γνωμοδότηση:

Η Διοίκηση έχει υποχρέωση να συμμορφώνεται προς τις δικαστικές αποφάσεις κατά τα περιοριστικώς κριθέντα και μόνον, στο αιτιολογικό των αποφάσεων και τα συνάδοντα στην φύση και το είδος της παραλείψεως της Διοικήσεως. Ήτοι η Διοίκηση θα πρέπει να εκδώσει πράξη-έγγραφο, το οποίο να αναφέρει

α) ότι εκδίδεται σε συμμόρφωση προς την συγκεκριμένη απόφαση του Δ.Ε.Α. περί αναστολής της πράξεώς της με την οποία μηδενίσθηκε το συγκεκριμένο γραπτό,

β) ότι παρέχεται η δυνατότητα προσωρινής βαθμολόγησης του ως άνω γραπτού και

γ) ότι οι έννομες συνέπειες εκ της εγγραφής αυτής ήρτηνται εκ του περιεχομένου της αποφάσεως του Δ.Ε.Α. που θα εκδοθεί επί της αιτήσεως ακυρώσεως.

Προσθέτως εκ του αιτιολογικού της επί της αιτήσεως αναστολής εκδοθείσης αποφάσεως προκύπτει ότι το δικαστήριο θέλησε να διασφαλίσει την θέση του μαθητή με την έννοια να μην απωλέσει αυτός τη δυνατότητα εγγραφής στους πίνακες επιτυχόντων, εφ’ όσον βεβαίως συγκέντρωνε την σχετική βαθμολογία και την κατά λογική ακολουθία εισαγωγή του στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση για το αμέσως επόμενο ακαδημαϊκό έτος.

Εν όψει αυτών η Διοίκηση οφείλει να εγγράψει τον μαθητή στην σχολή του Ιδρύματος στην οποία τυχόν πέτυχε, εκδίδοντας όλα τα σχετικά παραστατικά και έγγραφα τα οποία απαιτούνται προς τούτο π.χ. προσωρινό απολυτήριο και βεβαίωση πρόσβασης, όπως ακριβώς ορίζονται στο σκεπτικό της ως άνω επί της αναστολής αποφάσεως.

Δεκτή η Γνωμοδότηση

Το υπουργείο Παιδείας έκανε δεκτή τη Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

Σχόλια (29)

spinor
|

Μα αφού κανείς δεν τιμωρείτε τους μαθαίνουμε από μικρούς στο ψέμα και στην κλοπή γιατι απορούμε τι κοινωνία έχουμε!!!

Μανώλης
|

Το esos αναφέρεται σε παλιά περίπτωση, όλοι αντιδρούν σαν να είναι τωρινή, οπότε όλα αυτά τα ειρωνικά σχόλια περί αριστείας κλπ δεν έχουν κανένα νόημα, απλά αυτοί που τα λένε δεν διαβάζουν καν το κείμενο του άρθρου. Επίσης, φανταστείτε το υπουργείο να αποφάσιζε να μην ακολουθήσει τη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και να έλεγε πχ Δεν με ενδιαφέρουν οι αποφάσεις των δικαστηρίων ούτε κανενός, εγώ αποφασίζω και διατάζω. Θα άρεσε περισσότερο αυτό;
Δε νομίζω.

Σ.Σφέτσος
|

..άθλιοι....

Ιωάννης Κ.
|

Όλα αυτά που συμβ΄αίνουν στην ελληνική κοινωνία και στους νέους μας είναι τα αποτελέσματα των πολιτικών που εφαρμόζουν εδώ και δεκαετίες αυτοί που εκλέγονται από τους ψηφοφόρους. Αλλά επειδή η μόνη έγνοια πολλών ψηφοφόρων είναι η τσέπη τους, τα ρουσφέτια και οι αλληλοεξυπηρετήσεις, γι' αυτό και φτάσαμε σε αυτό το κατάντημα που δεν θα έχει σταματημό. Η Παιδεία θα έπρεπε να είναι το Νο 1 μέλημα για τα κόμματα και είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο και σαν θέμα συζήτησης.

ΕΔΕ άμεσα , αργια, διαθεσιμότητα
|

απόλυση...
για επιτηρητές, επιτροπή κλπ (ο δδε δεν φταίει, διενεργεί την ΕΔΕ ντεεεεεεεεεεεεεεεεεεε)

@Κυριάκος
|

Πάλι καλά αν έγινε όπως τα είπατε. Είμαστε για γέλια πάντως - να σε πιάνουν με κινητό και να κινητοποιείται το ΣτΕ, να γράφεσαι και να ξεγράφεσαι...

Ιωάννης
|

Η πρακτική τού δημοσίου βίου πλέον "διδάσκεται".
Κλοπή υπό την κάλυψη τής νομιμοσύνης (καταχρηστικά αναφερομένης ως δικαιοσύνης).
Αυτός/η ο/η μαθητής/ρια είναι ήδη πολίτης: Ψηφίζει!
Όμως είναι ανήλικος (ήτοι, μειωμένος καταλογισμός) όταν κάνει αδίκημα που είναι σε συνάρτηση με την ηλικία του.

Μήνυμα προς τις επόμενες γενεές:
Κλέψε και ΕΑΝ σε πιάσουν... θα δούμε. Θα τα "μπαλώσουμε".

Το μόνον που υπολείπεται για να το "θωρακίσουμε" είναι να διώκονται οι επιτηρητές. Η νομιμοσύνη θα πρέπει να επιληφθεί επί του θέματος.

20220124
|

Κάποτε (πανελλαδικές πριν το 1998) η αντιγραφή επέφερε μόνιμο αποκλεισμό από τις εξετάσεις άρα και την τριτοβάθμια. Θυμάμε όμως μιά παθούσα και μετά δικηγόρο (πτυχίο Βουλγαρία) που ενθάρρυνε με την μετέπειτα επαγγελματική της επιτυχία τους μη εισαγόμενους ότι τίποτε στη ζωή δεν πρέπει να σε φοβίζει και αυτό δημοσιευόταν επίσης σε μεγάλα έντυπα μέσα.

@Κυριάκος
|

Κι αν στο μεταξύ ο αντιγραφέας είχε πάρει πτυχίο;

Αλέκος
|

Προφανώς πήρε τη θέση κάποιου άλλου που δεν αντέγραψε. Ο οποίος έχει έννομο συμφέρον να διεκδικήσει αποζημίωση. Ωραία...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
|

Ο νόμος είναι νόμος όλοι είναι ίσοι στο νόμο ,δεν υπάρχει αναδρομικότητα στο νόμο , όταν είναι αρνητικός για το πολίτη
Ότι κάνεις έχει και πρέπει να έχει συνέπειες , με βάση το νόμο, γραπτό ή και άγραπτο
Τέλος το δικαίωμα του καθενός σταματάει εκεί που αρχίζει του άλλου

Κουλης
|

ΑΡΙΣΤΑ ......
ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

έχει πάτο το βαρέλι ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Κυριάκος
|

Τα πάρα πάνω συνέβησαν το 2012. Γιατί όμως δεν αναφέρετε και τι έγινε στη συνεχεια; Ο μαθητήβς γράφτηκε στο τμήμα που 0έρασε με τη βαθμολογία ολων των μαθημάτων, ακόμα και το μαθημα το οποίο μηδένισε η Λυκειακή Επιτροπή. Οταν όμως αργότερα το ΣτΕ, έβγαλε οριστική απόφαση, η οποία έλεγε ότι καλώς μηδενίστηκε το συγκεκριμενο μάθημα, ο μαθητής διαγραφτηκε από τη σχολή που είχε περασει. Για την ιστορία,οι γονείς είχαν προειδοποιηθεί για το αποτέλεσμα,αλλά δεν άκουσαν τον... Ακουστηκε ότι μητέρα του παιδιου ήταν εκπαιδευτικός σε αλλη περιφερεια. Αυτά προς αποκαταστση της αλήθειας.

Περί Σκανδιναβίας....
|

Όταν είσαι δημόσιος υπάλληλος, τιμωρείσαι για τα πάντα. Όταν δεν είσαι, κάνεις σχεδόν τα πάντα.... Άριστα!

Μεταπρατική Παιδεία
|

Μια χώρα για να προκόψει και να ξεχωρίσει χρειάζεται δημιουργούς, όχι μόνο μεταπράτες και μπροστά και πίσω από τα θρανία.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό άρθρο (στο διαδίκτυο) με τίτλο: "Τι σημαίνει μεταπρατική εξουσία και μεταπρατικό κράτος". Η «μεταπρατική εξουσία» αποδίδει το είδος εκείνο της εξουσίας, όπου εκείνος που την κατέχει την ασκεί σαν να είναι μαγαζί, πουλάει και αγοράζει:
Πουλάει τα αγαθά της εξουσίας, υπηρεσίες και εξυπηρετήσεις, εύνοια, ανεκτικότητα, Αγοράζει ψήφους του λαού, οικονομική και ηθική υποστήριξη από τους ισχυρούς και τα λεγόμενα Μέσα.
Το εκάστοτε κόμμα «εξουσίας», διατηρήθηκε στην κυβέρνηση με τον κατάλληλο χειρισμό της «μεταπρατικής εξουσίας» και του «μεταπρατικού κράτους». Διαλαλούσε και μερικοί ενδεχομένως πίστευαν ότι με το κράτος, μοιράζοντας εύνοια και χρήμα σε διάφορες ομάδες «υπηρετούν τον λαό» και ταυτόχρονα εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για την αναπαραγωγή και τη διαιώνιση της εξουσίας τους.
Παρακλάδι της «μεταπρατικής εξουσίας» και του «μεταπρατικού κράτους» είναι η "μεταπρατική Παιδεία". Όπως η «μεταπρατική οικονομία»
αντιστοιχεί σε υπανάπτυκτη οικονομία, χωρίς δική της αυτοτελή βιομηχανία, που χρησιμοποιείται ως διαμετακομιστικός σταθμός για το εμπόριο των ανεπτυγμένων χωρών με τις αναπτυσσόμενες, το ίδιο σημαίνει και η "μεταπρατική Παιδεία".
Η ατέρμονη διαδικασία υποβολής και επανεξέτασης εκπαιδευτικών προγραμμάτων και υλικού και η ετήσια παρέμβαση στις πανελλαδικές εξετάσεις πέρα από το να είναι ενδεικτικές της γραφειοκρατικής κακοδαιμονίας του εκπαιδευτικού μας συστήματος, δείχνει την αναξιοπιστία του κράτους και των οργάνων του, που αποκόπτει την επιτυχία ή αποτυχία από την προσπάθεια, κλονίζοντας την εμπιστοσύνη στην προσπάθεια.

ΠΕ800
|

Συνεχίζουμε να δημιουργούμε πολίτες με υψηλές αξίες !!!
Έλεος ...
Συμφωνώ και εγώ, να απολύονται οι επιτηρητές !!!

ΘΠ
|

Εγώ λέω να τιμωρηθούν οι επιτηρητές.

Ερώτηση
|

Ζούμε σε τσίρκο; Πως είναι "ποινή" δηλαδή ο μηδενισμός του γραπτού; Ποινή θα ήταν ο αποκλεισμός απο τα ΑΕΙ τουλάχιστον αφού πήγες να "κλέψεις"! Ποινή θα ήταν να δικαστείς για αυτό εσύ και οι γονείς αφού είσαι ανήλικος. Αλλά "ποινή" να μηδενιστείς ενώ διατηρείς δικαίωμα εισόδου στα ΑΕΙ.... Κάτι δεν καταλαβαίνω, σίγουρα.

ΔΕΠ
|

Η σαπίλα της Ελλάδας σε μικρογραφία. Ατιμωρησία σχεδόν παντού. Αντί να τους αποκλείσουν για 1-2 χρόνια από είσοδο στα ΑΕΙ, θα "πετύχουν" λεει, αλλά ΟΚ, σε χαμηλόβαθμη σχολή.
Για να ξαναδοκιμάσουν του χρόνου ενδεχομένως.
Οι δράστες είναι ανήλικοι, δεν τιμωρούνται, οι γονείς δεν τιμωρούνται, όλα καλά.
Η Ελλάδα έχει ΕΝΑ αδιάβλητο θεσμό, τις Πανελλήνιες. Ας τον διαβρώσουμε και αυτόν.

ΝΤΡΟΠΗ στους Υπ. Παιδείας που τόσα χρόνια διατηρούν αυτή τη γελοία κατάσταση.

για γέλια και για κλάματα
|

και μετά σου λέει το ΥΠΑΙΘ παλεύει να βελτιώσει την παιδεία!!!!!
και διδάσκει ατιμωρησία και έμμεση επιβράβευση ανήθικων συμπεριφορών!!!!
όπως κλείσαμε το μα΄τι σε όσους έχτισαν εκτός δόμησης, σε όσους έχτισαν αυθαίρετα έξτρα χώρους, σε ξενοδόχους που πήραν χαριστικά δάνεια τεράστια και πτώχευσαν!! πριν καν ανοίξουν, σε αυτούς που έχουν παράνομες συνδέσεις στο νερό !!!!, σε αυτούς που φοροδιαφεύγουν κλπ
να τι φταίει με τέτοια παιδεία που διδάσκουν οι εγκύκλιοι του ΥΠΑΙΘ τι πολίτες να βγάλεις; κομπιναδόρους και με ροπή στην παρανομία!!!
Εύγε ΥΠΑΙΘ!!!!! άντε να πάρετε και βραβείο από την Ευρώπη και για αυτό! ή εκεί δεν το φανερώνεται το εσωτερικό χάλι;

Όταν μετά η διαφήμιση
|

μιλάει για κουρασμένες Δημοκρατίες, ας μην προσποιούμαστε ότι δεν καταλαβαίνουμε... Αυτά συμβαίνουν όταν η κατάσταση ξεπερνάει τη λογική.

Σουρωτήρι, γεμάτο παραθυράκια
|

Το αδιάβλητο σύστημα των πανελλαδικών παρακάμπτεται με κάθε τρόπο, δημιουργώντας χάος στο επίπεδο σπουδών των τμημάτων μιας και εισάγει τους πάντες από παρακαμπτήριες οδούς.
Οι εισαγόμενοι από το "παράθυρο" υποβιβάζουν το επίπεδο σπουδών προς βλάβη όσων σπουδαστών διαθέτουν προσόντα.
Πρέπει να ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια για όλους όσους θέλουν να λάβουν τριτοβάθμια εκπαίδευση, και τα δημόσια πανεπιστήμια να εισάγουν με πανελλαδικές δίχως παραθυράκια, μεταγραφές, και με αυστηρές εξετάσεις δίχως παρακαμπτήριες οδούς.
Αυτή η κοροϊδία του "πανελλήνιου συστήματος παράκαμψης" είναι ισοπεδωτική για την παιδεία, και προάγει το φαινόμενο του κοινωνικού στρουθοκαμηλισμού.

Γιε-Yes
|

Αριστεία, ρε! Γιατί όχι;

Δημιουργικότητα, φαντασία, εφευρετικότητα, ευρηματικότητα, θάρρος και τόλμη, αποφασιστικότητα... πόσες ακόμα αρετές κρύβονται πίσω από την παράτολμη απόφαση του υποψηφίου; Φανταστείτε τι επιχειρηματικά ρίσκα και τι τεχνικές θα σκαρφιστεί ο συγκεκριμένος άνθρωπος προκειμένου να οδηγήσει την επιχείρησή του στην κορυφή! Πώς νομίζετε ότι έρχεται η επιτυχία; Πώς επιτυγχάνεται η ανάπτυξη; Με τον σταυρό στο χέρι και με... ψευτοηθικές;

Κλείνω τα μάτια και οραματίζομαι αυτά τα ριψοκίνδυνα παιδιά στο τιμόνι μιας μεγάλης εταιρείας .. να φωτογραφίζονται με το απαστράπτον χαμόγελο της επιτυχίας. Τότε που αυτό το ατυχές γεγονός δε θα είναι παρά μια μικρή λεπτομέρεια και κανείς δε θα θυμάται ότι η λαμπρή τους καριέρα ξεκίνησα από ένα WC!

αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα το κοινωνικό
|

τε΄τοιων συμπεριφορών, ναρκισσιστών, αριβιστών (πολιτικών καιν κοινωνικών) και κάποιων περιθωριακών ομάδων (που καίνε, επαιτούν κλπ) , ένα ΟΛΩΝ : δεν υπάρχει ποινή - όχι μεγάλη αλλά που ΚΑΙΕΙ (πολλή φιλανθρωπία) , πχ εδω δύο χρονάκια αποκλεισμός, και για ανηλίκους (για προστασια) αφάιρεση επιμέλειας από τους γονε΄΄ις με το παραμικρό. και φυσικά ποινική ευθύνη στους γονείς για αντικοινωνική συμπεριφορά. νωρίς , με το παραμικρο ! και κοινωνική εργασια υποχρεωτική , όχι χαζολόγημα

good luck
|

Με όσα αναφέρονται παραπάνω το μοναδικό κίνητρο για να μην αντιγράφουν οι υποψήφιοι είναι ο μηδενισμός τους στο συγκεκριμένο μάθημα. Αν κάποιος είναι συστηματικός αντιγραφέας στα πανελληνίως εξεταζόμενα μαθήματα και πιάστηκε μόνο σε ένα να αντιγράφει του δίνεται η δυνατότητα να εισαχθεί σε χαμηλόβαθμη σχολή!!! 'Αν δεν πιάστηκε σε κανένα μπορεί να εισαχθεί και σε υψηλόβαθμη. Έλεοςί για τους νόμους που υπάρχουν!!

Φ. Κώστας
|

Κανονικά έπρεπε να διώκεται ποινικά γιατί είναι απόπειρα δολιευσης διαγωνισμού.

Αλλά, τον πελάτη μας θα κυνηγήσουμε;

P.
|

Μα είναι δυνατόν;;;

Στέίλτε τους τα πτυχία σπίτι..μαθητής=πελάτης
|

τι να κουράζονται να σπουδάζουν
τέτοια ατιμωρησία και ηθική κατρακύλα
μπράβο ΥΠΑΙΘ!

ενώ τον καθηγητή τον τραβολογάμε στα δικαστήρια αν γίνει κάτι ενώ είναι εφημερία ή σχολική εκδρομή και ουσιαστικά δεν φταίει σε τίποτα!!

Περίεργος
|

Είναι ντροπή να στηρίζουμε τέτοιες συμπεριφορές σε νέα παιδιά , χωρίς ουσιαστική ποινή. Κανονικά έπρεπε να αποκλείεται από τη διαδικασία και να έχει και ποινή για την επόμενη χρονιά να μην μπορεί να μετέχει στη διαδικασία.
Δηλαδή έστησε κάποιος ολόκληρη διαδικασία εξαπάτησης......και αν τον πιάσουν χάνει μόνο το μάθημα.
Η συμπεριφορά του ......καμία τιμωρία....!!!
Δυστυχώς.....!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ