Κι όμως, ο πληροφορικός υπουργός Παιδείας εμφανίστηκε στο υπουργικό Συμβούλιο με το παραδοσιακό "τεφτέρι" και στυλό

Ο μαθητής πρέπει να συνεχίσει να γράφει με στυλό και μολύβι στα τετράδια του και να διαβάζει από τα έντυπα βιβλία του

28/06/2023

Άκουσε το άρθρο

Κι όμως. Η παραδοσιακή ατζέντα είναι πολύ χρήσιμη σε όσους θέλουμε να προχωρήσει η ψηφιοποίηση διαδικασιών των σχολείων και η ταυτόχρονη πάταξη περιττής γραφειοκρατίας. Η ψηφιοποίηση δεν σημαίνει ότι ξεχάσαμε το στυλό και το χαρτί.

Αυτό το  έδειξε και ο πληροφορικός νέος υπουργός Παιδείας Κ. Πιερακάκης, ο οποίος προσήλθε σήμερα στο υπουργικό Συμβούλιο όχι με τάμπλετ ή  άλλο μέσο σημειώσεων αλλά με την παραδοσιακή ατζέντα και στυλό (Δείτε τη φωτό).

Πολύ περισσότερο η ψηφιοποίηση δεν πρέπει να γίνει κανόνας στην εκπαιδευτική διαδικασία, στη διαδικασία μάθησης. Ο μαθητής πρέπει να συνεχίσει να γράφει με στυλό και μολύβι στα τετράδια του και να διαβάζει από τα έντυπα βιβλία του.

Το σχέδιο (πρέπει να) είναι οι ψηφιακές πλατφόρμες να ελαφρύνουν την γραφειοκρατία και να κάνουν το διοικητικό έργο των διευθυντών σχολείων και των εκπαιδευτικών ευκολότερο, αποτελεσματικότερο και ευέλικτο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (18)

Κατερίνα Δ
|

Για πραγματική παιδεία δεν μιλάει κανείς πια.

Ιστορικός
|

Εννοείται πληροφορική στη θετική για τις σχολές που το ζητούν.τη θέση της στο οικονομίας ας την πάρει η ιστορία ωστε να ανοίξει το πεδίο και να συμπεριλάβει και σχολές κοινωνιολογιας παιδαγωγικές κτλ όπως προέβλεπαι το σχέδιο διαμαντοπούλου

Πληροφορική στην Θετική κατεύθυνση
|

Με συντελεστή που θα ορίζεται από τις σχολές. Είναι δίκαιο και θα γίνει πράξη.

Υπουργέ
|

κράτα και κανένα χαλινάρι, και να το τραβάς που και που, γιατί κάτι καρέκλες εκεί στο υπουργείο σου άρχισαν να τρίζουν από τώρα. Βάλε χαλινάρι, γιατί αρχίζει το "έργο" να καλπάζει όπως φοράδα ξεκαπίστρωτη, κι εμείς εδώ από σανό ογκώσαμε!

Σακης
|

Όταν η γνωστική ασυμφωνία καταλήγει σε ασυγνωστη ψυχορραγια

ΕΛΕΝΗ
|

Αισιόδοξη η δήλωση του υπουργού. Σημαίνει ότι έχει τοποθετήσει τη χρήση και αξιοποίηση του ΗΥ στις σωστές του διαστάσεις κατά την εκπαιδευτική διαδικασία. Προφανώς κα΄ποιος από τους συμβούλους του γνωρίζει γνωστική ψυχολογία και θεωρίες μάθησης. Ίδωμεν....

Γ.Γ
|

Γεμίσαμε πληροφορικάριους πάλι…….είναι του ΠΑΣΟΚ

Polar_Fish
|

Προς @ Polar_Fish

Παντού στην υφήλιο ο κόσμος κρατάει προσωπικές σημειώσεις. Αλλοι με χαρτι και μολυβι, αλλοι με λαπτοπ και άλλοι και άλλοι με ηλεκτρονικο μολύβι. Μας λέτε λοιπόν ότι παντού στην υφήλιο ο κόσμος δεν κρατάει προσωπικές σημειώσεις?

Ελπίδα
|

«Η νέα γενιά δεν θα εκπαιδευτεί με τον ίδιο τρόπο που εκπαιδεύτηκαν οι προηγούμενες» με σκοπό να περιοριστεί το brain drain.

Υπ. Παιδείας
|

«Η νέα γενιά δεν θα εκπαιδευτεί με τον ίδιο τρόπο που εκπαιδεύτηκαν οι προηγούμενες»
οπότε παρακαλώ ψυχραιμία

good luck
|

Πραγματικέ πληροφορικέ ποιος υπουργός παιδείας τα τελευταία χρόνια ήταν εκπαιδευτικός?

Ταξιάρχης
|

Φιλική σύσταση: Πληροφορικός είναι η ονομασία της ειδικότητας και όχι πληροφορικάριος. Είναι τραγικό να χρησιμοποιείται ο λάθος όρος, ιδίως από συναδέλφους εκπαιδευτικούς, γυμνασιάρχες, λυκειάρχες κλπ.

@ Polar_Fish
|

Σήμερα στην υπόλοιπη υφήλιο τα meetings γίνονται ηλεκτρονικά, και οι σημειώσεις/transcript βγαίνουν αυτόματα από το πρόγραμμα τηλεδιάσκεψης και μοιράζονται σε όλους. Αυτά. Εδώ θα το ανακαλύψουμε σε 50 χρόνια.

φιλελεύθερος
|

απάντηση στον Υπουργό
Το ζητούμενο κύριε Υπουργέ είναι να μάθουν να χρησιμοποιούν οι μαθητές τον υπολογιστή σαν εργαλείο μάθησης . Σήμερα το διάβασμα χωρίς τον υπολογιστή είναι αναποτελεσματικό και η έρευνα αδιανόητη. Όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι πρέπει να καταργήσουμε το στυλό, το χαρτί και το έντυπο βιβλίο.

Polar_Fish
|

Ποιός πιστεύει οτι μπορεί κανείς σημερα να κρατά σημειώσεις με ταμπλετ ή με λαπτοπ?

Ημερολόγιο καταστρώματος
|

Πάμε για νέα συλλογή από τα λόγια της πλώρης.
Βουτιές στα βαθιά, πάρτε βαθιές ανάσες.

Ράνια
|

Πιο σημαντική από την όποια ψηφιοποίηση, είναι η εισαγωγή τεχνολογικών μαθημάτων σε όλες τις βαθμίδες και ειδικά στο Γενικό Λύκειο.

πραγματικός πληροφορικός
|

επειδή δεν είναι εκπαιδευτικος ο υπουργός, αλλά πληροφορικός
ή ενίοτε οικονομολόγος
ας αφήσει τα της εκπαίδευσης σε κανέναν ειδικό

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ