Συνάντηση Χρ. Κέλλα – Κ. Πιερρακάκη: Ποια θέματα συζήτησαν

Πρώτη φορά στα χρονικά πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, αμέσως μετά την εκλογή του, μεταβαίνει στο υπουργείο Παιδείας για να συναντήσει τον/την υπουργό

19/07/2023

Άκουσε το άρθρο

Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησε σήμερα ο νέος πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής Χρήστος Κέλλας με τον υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκο Πιερρακάκη, στο υπουργείο.

Σημειώνεται ότι είναι  η πρώτη φορά στα χρονικά που  πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής , αμέσως μετά την εκλογή του,  μεταβαίνει στο υπουργείο παιδείας για να συναντήσει τον/την υπουργό.

Ο Χρ. Κέλλας  ενημερώθηκε από τον Κ. Πιερρακάκη για το συνολικό σχεδιασμό της Κυβέρνησης αναφορικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, με βασικούς πυλώνες την αναβάθμιση του δημόσιου πανεπιστημίου και την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων.

Επιπλέον, οι δύο πολιτικοί συζήτησαν για τις προτεραιότητες και τις κύριες επιδιώξεις του υπουργείου Παιδείας σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, δίνοντας έμφαση σε πρωτοβουλίες, όπως η ενίσχυση της ειδικής αγωγής και της επαγγελματικής εκπαίδευσης, αλλά και η μείωση της γραφειοκρατίας.  

Ο Χρήστος Κέλλας έθεσε στον Κυριάκο Πιερρακάκη το ζήτημα της αναγκαιότητας  ενίσχυσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με περισσότερα ακαδημαϊκά τμήματα, καθώς και εκείνο του εφοδιασμού του Προτύπου Σχολείου Λάρισας με τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, ενώ επανέλαβε και το πάγιο αίτημά του για ίδρυση Καλλιτεχνικού Σχολείου στη Θεσσαλία.

Ο Πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και ο υπουργός Παιδείας δεσμεύτηκαν για διαρκή και στενή συνεργασία και ανανέωσαν το ραντεβού τους για τη συζήτηση και επεξεργασία των επερχόμενων νομοθετημάτων παιδείας στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.

Κατά την αποχώρησή του από το υπουργείο Παιδείας, ο Χρήστος Κέλλας δήλωσε:
«Συνεχίζουμε το σημαντικό έργο στον τομέα της παιδείας, που ξεκινήσαμε κατά την περασμένη τετραετία.  Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας τιμά την αξία και την προσφορά του Έλληνα εκπαιδευτικού και ενισχύει, με κάθε δυνατό τρόπο, τη δημόσια εκπαίδευση. Στόχος μας είναι η παρεχόμενη εκπαίδευση να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες μαθητών, εκπαιδευτικών και γονιών, καθώς και στις απαιτήσεις της σύγχρονης, ψηφιακής εποχής. Έτσι μόνο θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε τις προοπτικές των παιδιών μας σε ένα απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον και να αυξήσουμε την ανταγωνιστικότητα της ακαδημαϊκής κοινότητας της Χώρας».

 

Σχόλια (3)

@Φτιάξτε το internet πρώτα
|

Έχεις DATA? Τότε έχεις και την εφαρμογή ChatGBT - AI Assistant (ναι με Β όχι Ρ) από την Apple, και αντίστοιχα από τους άλλους κατασκευαστές των νέων smartphones. H TN δεν περιμένει πότε το ελληνικό δημόσιο θα ανανεώσει εξοπλισμό, παίρνεις το smartphοne και προχωράς όπως κάνουν όλοι οι μαθητές των σχολείων και οι φοιτητές. Τα τερματικά, τα routers, τα καλώδια ... "Hasta la vista, baby" στην εποχή των δεινοσαύρων ανήκουν πλέον!
Όλοι θα νοιώσουμε την "ανάσα" της ΤΝ στο σβέρκο μας, σύντομα, και αλίμονο σε όποιον θεωρηθεί "ξεπερασμένος". Περίμενε εσύ να σε συνδέσουν από το υπουργείο!

Φτιάξτε το internet πρώτα
|

... που στα σχολεία οι συνδέσεις σέρνονται και μετά αρχίστε την ΤΝ

Βασικά στοιχεία TN για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
|

Το ευρύτερο κοινό καλό είναι να έχει υπόψη του το εγχειρίδιο της UNESCO για την αξιοποίηση των τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης στην επίτευξη της "Ατζέντας Εκπαίδευση 2030".
Το εγχειρίδιο, Artificial Intelligence and Education: Guidance for Policy-makers, ενδιαφέρει τους επαγγελματίες στις κοινότητες χάραξης πολιτικής και εκπαίδευσης. Στόχος του είναι να δημιουργήσει μια κοινή κατανόηση των ευκαιριών και των προκλήσεων που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη για την εκπαίδευση, καθώς και τις επιπτώσεις της για τις βασικές ικανότητες που απαιτούνται στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.
Στην σελίδα 12 αναφέρεται με έντονα γράμματα:
"Οι εργασίες που η ΤΝ μπορεί εύκολα να αντιγράψει και να αντικαταστήσει είναι εκείνες που απαιτούν δεξιότητες που έχουν εξελιχθεί πρόσφατα, όπως η λογική και η άλγεβρα.Τείνουν να είναι δουλειές μεσαίου εισοδήματος. Αντίθετα, οι εργασίες που η ΤΝ δεν μπορεί εύκολα να αναπαραγάγει είναι εκείνες που βασίζονται στις βαθιά εξελιγμένες δεξιότητες όπως η κινητικότητα (mobility ) και η αντίληψη (perception). Τείνουν να είναι θέσεις εργασίας χαμηλότερου εισοδήματος. Ως εκ τούτου, η τεχνητή νοημοσύνη καταργεί θέσεις εργασίας μεσαίου εισοδήματος και διατηρεί πολλές θέσεις εργασίας χαμηλότερου εισοδήματος."
Από την σελίδα 13: "Τι πρέπει να επιτρέψουμε στην τεχνητή νοημοσύνη να κάνει;"
- Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί η τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτίωση της εκπαίδευσης;
- Πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε την ηθική, χωρίς αποκλεισμούς και δίκαιη χρήση της ΤΝ στην εκπαίδευση;
3. Πώς μπορεί η εκπαίδευση να προετοιμάσει τους ανθρώπους να ζήσουν και να εργαστούν με την ΤΝ;
Με βάση αυτές τις γραμμές του εγχειριδίου θα πρέπει να συσταθεί επιτροπή ειδικών εντός του ΙΕΠ για να αναπτύξει (χαράξει) τις γενικές γραμμές εθνικής πολιτικής για την ΤΝ στην εκπαίδευση.
1) Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην ΤΝ
2) Εισαγωγή μαθημάτων ΤΝ σε όλα τα τμήματα που παράγουν εκπαιδευτικούς.
3) Πρότυπα εργαστήρια εντός πανεπιστημιακών τμημάτων για εισαγωγή δεξιοτήτων ΤΝ στην μέση εκπαίδευση.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ