Υφ. Παιδείας: θέλουμε να βελτιώσουμε το σύστημα αξιολόγησης , να πατήσει στα πόδια του,να κάνει τους εκπαιδευτικούς καλύτερους και πιο χαρούμενους

"Είμαστε όμως αποφασισμένοι να προχωρήσουμε (στην αξιολόγηση) και διαβεβαιώνω ότι σε αυτή την προσπάθεια έχουμε δίπλα μας τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς"

19/07/2023

Ενημερώθηκε: 20/07/2023, 07:34

Άκουσε το άρθρο

Αλλαγές στο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, όπου κριθεί ότι πρέπει να γίνουν, προανήγγειλε η η υφυπουργός Παιδείας  Δόμνα Μιχαηλίδου, από το βήμα της Βουλής, κατά τη συζήτσηη επίκαιρης ερώτησης του Βουλευτή του ΚΚΕ Γ. Δελή, σχετικά με τις μονιμοποιήσεις των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Συγκεκριμένα η υφυπουργός Παιδείας, είπε τα εξής:

Α. Το σύστημα αξιολόγησης μέλλει να αξιολογηθεί και αυτό. Επιμένω σε αυτό. Δεν είναι για εμάς μια στατική, είναι μια δυναμική διαδικασία την οποία -χθες είχαμε και την ΟΛΜΕ στο γραφείο μας- θέλουμε να την βελτιώσουμε, να πατήσει στα πόδια του σωστά, να δούμε τι πρέπει να αλλάξει, πώς μπορεί να γίνει καλύτερη, πώς μπορεί να κάνει τους εκπαιδευτικούς καλύτερους και πιο χαρούμενους, γιατί και αυτό είναι ένα ζητούμενο μέσα στην ίδια τη δουλειά τους, αλλά και να είναι μια δυναμική διαδικασία η οποία χρόνο με το χρόνο εν τέλει συμβάλλει στην βελτίωση του εκπαιδευτικού μας ενταξιακού συστήματος.

Β. Είμαστε όμως αποφασισμένοι να προχωρήσουμε (στην  αξιολόγηση) και διαβεβαιώνω ότι σε αυτή την προσπάθεια έχουμε δίπλα μας τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Απόδειξη αυτού το γεγονός ότι μέχρι τώρα η διαδικασία της αξιολόγησης προχωρεί ομαλά, έχουμε ελάχιστες αποκλίσεις, που απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Γ. Είμαστε απολύτως κάθετοι: και η αξιολόγηση αξιολογείται. Η αξιολόγηση είναι ένα δυναμικό σύστημα, το οποίο ισχύει τις ελάχιστες χρονιές στις οποίες ισχύει, όμως είμαστε εδώ να ακούσουμε από την εκπαιδευτική κοινότητα κυρίως, από τους γονείς, από τον κοινοβουλευτικό έλεγχο ο οποίος μας γίνεται, στις πολιτικές συζητήσεις που κάνουμε εκτός Κοινοβουλίου, έτσι ώστε την αξιολόγηση να την κάνουμε ακόμα πιο αποτελεσματική για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, για τα παιδιά μας και για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Με αφορισμούς, με ιδεοληψίες, που αναφέρονται σε ουτοπικούς κόσμους για το τι σημαίνει αξιολόγηση, δεν βελτιώνουμε τίποτα, δεν δημιουργούμε τις προϋποθέσεις που μας πάνε μπροστά ως άτομα και ως κοινωνία.

Δ. Για εμάς η αξιολόγηση είναι το συστατικό στοιχείο της προόδου, της δικής μας προόδου, της προόδου των εκπαιδευτικών, της προόδου των ίδιων των παιδιών μας. Είναι απαραίτητη για να βελτιώσουμε όχι για να τιμωρήσουμε, για να βελτιώσουμε το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Να βρούμε τις αδυναμίες του, να αντιμετωπίσουμε τις παθογένειες, αλλά και να ξεχωρίσουμε και να αναδείξουμε τις καλές πρακτικές, που σας διαβεβαιώνω από τη δική μου εμπειρία, έχοντας στην οικογένεια εκπαιδευτικούς, γνωρίζω ότι και εσείς εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας είστε ο ίδιος, δεν είναι καθόλου σπάνιες οι καλές πρακτικές στο ελληνικό σχολείο, τουναντίον μάλιστα.

Ε. Βέβαια με όλα αυτά δεν εφεύραμε εμείς κάποιο τροχό. Η αξιολόγηση εφαρμόζεται εδώ και πάρα πολλά χρόνια στα περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα της Ευρώπης ως βελτιωτική διαδικασία. Έχουμε ως προς αυτό ήδη καθυστερήσει. Είμαστε όμως αποφασισμένοι να προχωρήσουμε και διαβεβαιώνω ότι σε αυτή την προσπάθεια έχουμε δίπλα μας τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Απόδειξη αυτού το γεγονός ότι μέχρι τώρα η διαδικασία της αξιολόγησης προχωρεί ομαλά, έχουμε ελάχιστες αποκλίσεις, που απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Ζ. Σήμερα που μιλάμε,  έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων καθώς και η επιλογή των συμβούλων εκπαίδευσης, οι οποίοι θα διενεργήσουν τις ατομικές αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών. Η διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης έχει ήδη ξεκινήσει σε όλες τις διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανά τη χώρα και μαθαίνουμε ότι γίνεται μέσα σε κλίμα συνεργασίας, σε κλίμα εμπιστοσύνης μεταξύ αξιολογητή και αξιολογούμενου. Ολοκληρώνεται άμεσα όπου και θα προχωρήσει, όπως ρωτάτε, και η έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης για τους δόκιμους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς του 2020 και του 2021 ομαλά, όπως προβλέπει ο νόμος.

Η. Η αξιολόγηση είναι μια βελτιωτική διαδικασία. Να είμαι και εγώ ανοιχτή, όπως εσείς. Έχουμε κάποιες καθυστερήσεις ως προς αυτό; Έχουμε, αλλά είμαστε πάρα πολύ κοντά. Έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι αξιολογήσεις των σχολικών μονάδων. Έχουμε επιλέξει τους Σχολικούς Συμβούλους Εκπαίδευσης που θα κάνουν τις ατομικές αξιολογήσεις. Έχουν οριστεί για κάθε Σύμβουλο οι εκπαιδευτικοί που θα αξιολογήσει. Κάθε εκπαιδευτικός -αυτό μας μένει- θα κάνει δύο ραντεβού αξιολόγησης με το σύμβουλο του και εκεί πέρα το σημαντικό, πηγαίνοντας πίσω και στην ασφάλεια και την ανασφάλεια, είναι ότι μονιμοποίηση γίνεται και αναδρομικά.

Θ.  Όλοι χρειάζεται να αξιολογούμαστε. Ξεκινούμε από εδώ από το Ελληνικό Κοινοβούλιο που αξιολογούμαστε εξωγενώς, αλλά αξιολογούμαστε κι όπως γίνεται και σήμερα, ενδογενώς. Χρειαζόμαστε την αξιολόγηση των καθηγητών, των εργαζομένων, των γονιών, των παιδιών. Η αξιολόγηση είναι κάτι που μας κάνει όλους καλύτερους και πρέπει να το βλέπουμε ως ένα ενδυναμωτικό εργαλείο, ως τίποτα λιγότερο από αυτό. Ως ένα  ενδυναμωτικό εργαλείο.
 

Σχόλια (49)

@@ 23 Ιουλ 2023 02:17
|

Άρα ο κακοπληρωμένος δεν πρέπει να αξιολογείται; Γιατί μας κάνει χάρη που δουλεύει; Αν ναι, ας παραιτηθεί να έρθουν οι νέοι με ικανότητες.

@ Πόσα ξέρεις εσύ πόσα ξέρεις.... 22 Ιουλ 2023 22:42
|

προφανώς, φταίει που δεν έχουμε υποδομές και αποδοχές Ελβετίας, σωστά; Αν τις είχαμε θα είχαμε σοβαρά σχολεία; Ότι θέλουμε λέμε.

@
|

Μου αρέσει που κάποιοι (οι οποίοι δεν έχουν πραγματικά ιδέα παρά μόνο ιδεοληψίες) προσπαθούν να πείσουν πως παντού όλοι αξιολογούνται εκτός από μας! Αυτό που δεν λένε και αποτελεί την μόνη πραγματικότητα είναι πως είμαστε η μοναδική χώρα (κι όποιος θέλει ας φέρει αντίρρηση με επιχειρήματα) που έχουμε τόσο κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς σε σχέση με (ολόκληρο) το υπόλοιπο δημόσιο.

Πόσα ξέρεις εσύ πόσα ξέρεις....
|

@Μάλιστα...
Ενώ σε όλες τις άλλες υπηρεσίες, ξέρεις τι κάνουν δηλαδή ε? Ξέρεις πχ αν ο δικαστής δικάζει καλά ή όχι, αν ο χειρουργός χειρουργεί καλά ή όχι, αν ο μηχανικός χτίζει σωστά το κτίριο.... και "τι πραγματικά κάνει κάθε" υπάλληλος σε πολεοδομία, εφορία, αστυνομία, ΔΕΗ, ΟΤΕ, Ύδρευση και Δήμους....
Αυτό που έκαναν οι εκπαιδευτικοί όταν πήγαινες κι εσύ σχολείο, το ίδιο κάνουν και σήμερα και είναι και 2-3 φορές πιο καταρτισμένοι και εκπαιδευμένοι από τότε. Τότε γινόταν δάσκαλοι και με 2 χρόνια σπουδών και μια χαρά μας έμαθαν γράμματα και μας έβγαλαν στην κοινωνία.
Άλλα είναι αυτά που φταίνε, για τη σημερινή κατάσταση στην εκπαίδευση..... και τα ξέρει ακόμα και η γάτα που κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια....

ΠΕ 60
|

Όποιος δεν ξέρει τι κάνει ο δάσκαλος του παιδιού του στην τάξη μάλλον δεν έχει μιλήσει ποτέ με το παιδί του, δεν διάβασε ποτέ μαζί του και δε ζήτησε να ενημερωθεί από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό. Αυτό είναι το μυστικό. Επίσης όποιος θέλει να γίνει εκπαιδευτικός ας δώσει και τώρα εξετάσεις.

Μάλιστα...
|

@ @Φυσικά και είναι τιμωρητική! Αυτό είναι βέβαιο. ΧΑ ΧΑ ΧΑ...Απολαυστικός....
Είμαστε η μοναδική χώρα ακόμα και στα Βαλκάνια που κανένας δεν ξέρει τι πραγματικά κάνει κάθε εκπαιδευτικός μέσα στην τάξη...
.και κάποιοι θέλουν να μείνει ...μυστικό!!!

Θα περάσει.... το τραίνο
|

Προς @Δεν θα περάσει 22 Ιουλ 2023 07:36
- Δηλαδή οι περισσότεροι γονείς(και ψηφοφόροι) και οι πολιτικοί με σπουδές στα οικονομικά ή τη νομική σε Αγγλία Γαλλία και Αμερική, "βλέπουν" και ξέρουν τα προβλήματα του δημόσιου σχολείου μας, καλύτερα από τους εκπαιδευτικούς που είναι το δεύτερο σπίτι τους? Πολύ σωστά.... άλλωστε κι όταν αποφασίζουμε για τη λειτουργεία των ΔΕΚΟ, των νοσοκομείων, της εφορίας, της πολεοδομίας, των δικαστηρίων, του στρατού και της αστυνομίας.... ρωτάμε τους γονείς(και ψηφοφόρους) τα προβλήματα που "βλέπουν"....
- Το "δικλείδες ποιοτικού ελέγχου" (στην Ελλάδα), μου θυμίζει ανέκδοτα με τραίνα, καράβια, δρόμους, εργολαβίες, φωτιές, πλημύρες και χιόνια.... αλλά δεν είναι πολύ πρωτότυπα και σίγουρα τα έχετε ξανακούσει.
- Τέλος, "κομματικά κριτήρια" υπάρχουν στη χώρα μας.... ίσως ακόμα και στο ποιος θα προσληφθεί "κολυμβητής σερβιτόρος" στο αναψυκτήριο. Πόσο μάλλον στα πιο σοβαρά.

Μετά θα έρθει και άλλη αξιολόγηση...
|

Στη δεύτερη αυτή αξιολόγηση θα αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί απο τους μαθητές. Δεν έγραψαν οι μαθητές καλά; δεν φταίνε αυτοί αλλά ο εκπαιδευτικός. Αυτό ετοιμάζεται δεν έχει εφαρμοστεί ακόμη ήδη είχαμε τις πρώτες δηλώσεις για την επιλογή σχολείων απο γονείς και μαθητές.

Αν για παράδειγμα ενας μαθητής θέλει να τελειώσει Λύκειο χωρίς να γνωρίζει
βασικά μαθηματικά, όπως πράξεις, τότε φταίει ο εκπαιδευτικός για αυτό. Κάτι αντίστοιχο ισχύει στα Πανεπιστήμια.

Μετά αν γίνουν ετοιμόρροπες κατοικίες γιατί υποχρεώθηκαν οι εκπαιδευτικοί να περάσουν τους μαθητές τότε θα φταίνε οι εκπαιδευτικοί, γενικά για όλα τα κακά του συστήματος ένας είναι ο στόχος, όχι το σύστημα αλλά ο εκπαιδευτικός.

Στα Πανεπιστήμια
Αν περάσει πολλούς φοιτητές τότε θα είναι καλός ο εκπαιδευτικός μέχρι να αποδειχθεί η ανικανότητα μερικών φοιτητών που αναγκάστηκε να περάσει.

Αν δεν περάσει πολλούς φοιτητές φταίει πάλι ο εκπαιδευτικός γιατί μισεί τους φοιτητές και όχι γιατί οι φοιτητές δεν διαβάζουν αυτά που τους λέει και γιατί έχουν ανυπέρβλητα κενά από γνώσεις Λυκείου.
Επίσης με τη ΜΟΔΥ θα κάνουν παράπονα οι φοιτητές όχι γιατί έχουν ελλείψεις από το Λύκειο, αλλά γιατί δεν καταλαβαίνουν το μάθημα ενώ δαπανούν και λίγες ώρες για αυτό όπως οι ίδιοι παραδέχονται.

Στο Λ΄΄ύκειο
Οι μαθητές περνάνε την τάξη ακόμα και αν δεν πάνε να γράψουν στις προαγωγικές εξετάσεις. Απλά περνάνε με μηδέν οπότε μετά στην επόμενη τάξη συσσωρεύονται τα κενά, μετά για όλα φταίει ο εκπαιδευτικός. Αυτοί με τη σειρά τους θα πάνε στο Πανεπιστήμιο με κενά και θα φταίνε όπως πάντα οι εκπαιδευτικοί.
Ελλάς το μεγαλείο σου.
Μετά βελτιώνουμε την εκπαίδευση με διαδραστικούς πίνακες και πράσινα άλογα.

"άριστη" αξιολογηση στελεχων
|

Συμφωνα με τον 4823/21 όλα τα στελέχη θα αξιολογηθούν σε δυο και τέσσερα χρονια και εφ' όσον πάρουν 90/100 και πάνω δεν θα μπορούν να κάνουν ένσταση. Συνεπώς, οι μη αρεστοί θα πάρουν μέγιστο 90, οι αρεστοί 100. Και τι σημαίνει αυτό; 5 μόρια διαφορά την ώρα της κρίσης + τα μόρια της "αντικειμενικής" συνέντευξης. Προβλέπω ότι δεν θα ξαναδιαμαρτυρηθεί κανείς για το ασανσερ τη συνέντευξης, το οποίο πλεον θα αχρηστευθεί. Όλες οι επιλογές θα έχουν "αξιολογηθεί" και όλοι θα μιλούν για "αντικειμενικές" κρίσεις.

@Δεν θα περάσει 20 Ιουλ 2023 12:08
|

Ονειρώξεις... Οι περισσότεροι γονείς (και ψηφοφόροι μιας και το πα΄τε εκεί) βλέπουν τα προβλήματα στα σχολεία, τα οποία εκτός των κακών υποδομών, έχουν να κάνουν και με περιπτώσεις με κακούς εκπαιδευτικούς, που δε θα έπρεπε να είναι εκπαιδευτικοί. Ποιος γονιός δε θέλει περισσότερες δικλείδες ποιοτικού ελέγχου των δασκάλων των παιδιών τους; Δεν υπάρχουν κομματικά κριτήρια στο μέλλον των παιδιών.

"Καπετάνιο Αρβανίτη καροτσέρη φουκαρά"
|

Προς @Φυσικά και είναι τιμωρητική! Αυτό είναι βέβαιο.- 21 Ιουλ 2023 16:11
Εγώ πάντως που έχω 20 καράβια και δόξα το Θεό μια χαρά πάει η δουλειά, αν ο ναύτης είναι ανεπαρκής ή τεμπέλης και δεν κάνει τη δουλειά που του αναθέτει ο καπετάνιος(και που τον πληρώνω όσο 10 ναύτες), από τον τελευταίο ζητώ εξηγήσεις. Δεν περνάω "τεστ" 2000 ναύτες αλλά τους 20 καπεταναίους.

Χαχα! Αλήθεια πουθενά!
|

Γιατί λένε ότι δεν είναι τιμωρητική η αξιολόγηση;
Γιατί δεν λέγεται η αλήθεια;
Γιατί στις χώρες που δεν γίνεται αξιολόγηση παίρνουν υψηλούς μισθούς, κι εδώ δεν δίνεται τίποτα σπουδαίο;
Γιατί οι αναπτυγμένες χώρες της Ευρώπης που δεν έχουν αξιολόγηση δεν ασχολούνται μ'αυτό;
Άτομα που δεν κάνουν δουλειά δεν υπάρχουν!
Και ούτε υπάρχουν άτομα με πτυχίο Πανεπιστημίου που είναι ανεπαρκή. Δεν υπάρχουν απόφοιτοι δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου όπως αλλού..
Ούτε θα λύσει τα προβλήματα η αξιολόγηση. Ούτε λόγω αυτού θα γίνουν φωστήρες οι μαθητές. Ούτε το ελληνικό θα γίνει το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα! Κι από επιχειρήσεις που πέρασα, με μέσον πολλούς βάζανε (ακόμα και τώρα).
Γιατί απέτυχε στις ΗΠΑ και τι αναφέρει εκτενώς και η υπουργός Παιδείας τους;
Άλλα είναι τα θέματα.

Τα .. μεταπτυχιακά
|

Όλοι που έχουν master, doctora, κλπ. να κάνουν σωστά τη δουλειά τους; (!)
Και ποιός είπε ότι δεν την κάνουν;
Και αμείβονται για τα προσόντα τους ή μήπως δεν μπορούν να βγάλουν τον μήνα λόγω πενιχρού μισθού;
Και τι όφελος θα αποκομίσουν από την αξιολόγηση με τόσα πτυχία;
Πίεση μόνο, και τα λεφτά που θα τελειώνουν την 2η ή 3η βδομάδα.
Όποιος σέβεται τον εαυτό του απαιτεί να αμοίβεται γι'αυτά που προσφέρει. Όπως και να ζει αξιοπρεπέστατα.
Και αρκεί το ένα πτυχίο για την εκπαίδευση.
Όλοι οι δάσκαλοι κάνουν σεμινάρια και επιμορφώσεις.
Αν το κράτος θέλει 100 πτυχία, τότε να τα πληρώσει!
Πληρώνει όμως μόνο όσους είναι στη Βουλή!
Ένα παράδειγμα.
Στη Γερμανία, μια οικογένεια με 4 μέλη, που έχει νοικιασμένο σπίτι, και μόνο ο άντρας δουλεύει αλλά σε γερμανικό σχολείο, ζει αξιοπρεπώς.
Κι εδώ ένας άνθρωπος μόνος του με ενοίκιο, απλά με πολύ ζόρι επιβιώνει.
Στη Βρετανία αντίθετα, λόγω των χαμηλών αμοιβών των εκπαιδευτικών, πολλοί παραιτούνται και η πολιτεία προσλαμβάνει άτομα από ξένες χώρες.
Τι θέλουν οι Έλληνες λοιπόν; Να ζουν και να είναι για λύπηση;

@Φυσικά και είναι τιμωρητική! Αυτό είναι βέβαιο.-
|

Εσύ δηλαδή αν ο υπάλληλος είναι ανεπαρκής ή τεμπέλης και δεν κάνει τη δουλειά που του αναθέτει ο εργοδότης θεωρείς ότι πρέπει να έχει και "υπογραφή" ότι δε θα απολυθεί και ότι ο μισθός θα είναι "ικανοποιητικός" όσο χάλια και αν είναι οι επιδόσεις στη δουλειά;
Να ανοίξεις επιχείρηση, θα πάει πολυ καλά, είναι σίγουρο!

Ο γονιός
|

Αν κατάλαβα σωστά φυσικοί θα αξιολογούν χημικούς, χημικοί θα αξιολογούν βιολόγους, γεωλόγοι θα αξιολογούν φυσικούς και όλοι οι δυνατοί συνδυασμοί θα εφαρμόζονται από συμβούλους που δεν έχουν αξιολογηθεί ως καθηγητές και δεν έχουν εφαρμόσει δειγματικές διδασκαλίες παρά μόνο σε σενάρια μαθήματος, προκειμένου να ενδυναμωθούν οι εκπαιδευτικοί, να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητά τους και να ανέβει η διάθεσή τους!

Πιτσιφλής
|

@ Ο Δημοκράτης
Υπάρχει μία δόση αλήθειας σ' αυτά που γράφεις στην αρχή για τους ''αξιολογητές'' αλλά μην ξεχνάς τη σημασία των αυθαίρετων γενικεύσεων...
Το θέμα θα λυθεί όταν ο κλάδος αποφασίσει να διατυπώσει δημοσίως σαφείς θέσεις για τα προσόντα των σχολικών συμβούλων που θέλει να έχει και προσπαθήσει να πείσει όλα τα κόμματα του Κοινοβουλίου για την ορθή κρίση του.
Προς το παρόν οι σημερινοί σύμβουλοι εκπαίδευσης έχουν τη δυνατότητα να συνεργαστούν σε ένα επιμορφωτικό σεμινάριο με μερικούς δασκάλους - φιλόλογους - μαθηματικούς που κατέχουν άριστα το μέρος του γνωστικού αντικειμένου που ενδιαφέρει και να εργαστούν από κοινού για την επίτευξη των σαφώς καθορισμένων στόχων. Όσες φορές συμμετείχα σε τέτοια σεμινάρια, σε βεβαιώ ότι ήταν ιδιαίτερα χρήσιμα.

Φυσικά και είναι τιμωρητική! Αυτό είναι βέβαιο.-
|

Ας πει λοιπόν τι θα γίνει αν κάποιος αξιολογηθεί δύο φορές και δεν βγει ικανοποιητικός; Θα αξιολογηθεί κι άλλες 5;;
Μετά έρχεται η υποβίβαση καιη απόλυση. (Από δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα).
Την κρύβουν όμως!
Αν δεν είναι τιμωρητική, για να βεβαιωθούν οι εργαζόμενοι, θα πρέπει να υπογράψουν ότι δεν θα απολυθεί κανείς ούτε θα του μειωθεί ο μισθός αν δεν κριθεί τουλάχιστον ικανοποιητικός. Δεν πιστεύεται ότι θα υπογράψουν.. Οπότε τα συμπεράσματα είναι προφανή.. Αλλά λέγονται (για χάϊδεμα αυτιών και μείωση αντιδράσεων) και άλλα πράττονται συνήθως..

Για το θεαθήναι..
|

Αξιολογούνται οι του κοινοβουλίου αλλά με μισθούς προκλητικά υπέρογκους! Αν δούλευαν με 800-900€ και δεν μπορούσαν να βγάλουν τον μήνα θα θέλανε να αξιολογηθούν; Όχι βέβαια!
Τα ίδια με την προκάτοχο. Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι σύμμαχοι στην αξιολόγηση, αλλά δεν βγαίνουν να το πουν δημόσια. Λένε το αντίθετο (ακούει και η Ευρώπη βέβαια..).
Η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών γίνεται με υποχρεωτικά σεμινάρια εκτός εργασιακού ωραρίου. (Όλη μέρα να εργάζεται κανείς για τα επαγγελματικά χωρίς ανταμοιβή..). Και πότε θα ξεκουραστεί, πότε θα δουλέψει για το σπίτι, την οικογένεια και τα παιδιά του, αυτό δεν αφορά κανέναν. Σκλάβοι της δουλειάς. Στην ουσία δεν νοιάζει κανέναν αν ο εκπαιδευτικός αποδίδει μετά τα εξαντλητικά ωράρια. Το μόνο που ενδιαφέρει είναι πως θα τον πιέζουν περισσότερο..
Περισσότερο δυστυχισμένος και ξέπνοος θα είναι, όπως είναι και τώρα. Πέρασαν οι εποχές της χαράς.
Όλο και μαθαίνεται ότι πολλές χώρες ευρωπαϊκές δεν έχουν αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Πέρα από τη Γερμανία, Βουλγαρία, Φινλανδία, Μάλτα, Τουρκία, κλπ., μάθαμε από Ισπανούς εκπαιδευτικούς ότι ούτε η Ισπανία έχει αξιολόγηση. Και ο μικρότερος μισθός είναι 3.600€.
Ποιός όμως θα βγει να τα πει αυτά; Δεν συμφέρουν!
Θα μαθευτούν κι άλλα, κι άλλα.

Βασιλης
|

Σωστά τα λέει η υφυπουργός. Αξιολόγηση θα γίνει. Νομίζετε δηλ ότι θα έχουμε αυξήσεις χωρίς αξιολόγηση;

@ ΓΙΑΝΝΗ
|

Η υποβάθμιση των συμβούλων ξεκίνησε από τον ΣΥΡΙΖΑ με το επίδομα των 350 ευρώ, τον περιορισμό των θέσεων και την τοποθέτηση τους στην περιφερειακή διεύθυνση μακριά από τα σχολεία. Συνεχίστηκε με τη ΝΔ με την υπαγωγή τους υπό τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, τη συνέχιση του αστείου επιδόματος, το στριμωγμα τους σε ακατάλληλους χώρους, την ανεπάρκεια των οδοιπορικών και την εξωφρενική ρύθμιση των 50 χλμ για την καταβολή εκτός έδρας, που για την επαρχία οδηγεί στην πληρωμή των μετακινήσεων από την τσέπη τους. Πέρα από αυτά, οι απαιτήσεις της αξιολόγησης απαιτούν αναρριθμητες ώρες δουλειάς εκτός ωραρίου, στην οποία προστίθενται οι ετήσιες αξιολογήσεις των σχολειων, η ανατροφοδότηση των σχεδίων δράσης των σχολείων, ο έλεγχος των εσωτερικών κανονισμών. Για σκεφτείτε το αυτό για μια σύμβουλο νηπιαγωγών με 100 νηπιαγωγεία στην ευθύνη της. Μετά από όλα αυτά πρέπει ο Σύμβουλος να βρει χρόνο να συνεργαστεί με εκπαιδευτικούς και γονείς για τα συχνά προβλήματα των σχολείων. Και όλα αυτά για 20 ευρώ περισσότερα από το επίδομα του διευθυντη σχολείου, με εργασία και κατά τις σχολικές διακοπές. Τώρα θα ρωτήσει κάποιος "Δεν τα ξέρετε αυτά;". Φυσικά και τα ξέρουμε και επιλέγουμε να εργαζόμαστε υπό αυτούς τους όρους. Αυτό όμως δεν αναιρεί την ουσία του προβλήματος.

Ο Νέος
|

Όσοι έχουν συμπληρώσει 2 χρόνια ως νεοδιόριστοι να μονιμοποιούνται, όπως συμβαίνει σε όλους τους δημοσίους υπαλλήλους! Δεν είναι ευθύνη των εκπαιδευτικών αν δεν αξιολογήθηκαν, αλλά του υπουργείου. Οι περισσότεροι νεοδιόριστοι είναι πάνω από 10 συνολικά έτη στα σχολεία και ξεπερνούν τα 17 σχολικά έτη παρουσίας στα σχολεία. Είναι κουραστικό και εξευτελιστικό να διεκδικούμε οι εκπαιδευτικοί το αυτονόητο και ίση μεταχείριση με τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους.

ΓΙΑΝΝΗΣ
|

ΕΥΤΕΛΙΣΑΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΗΚΩΣΑΝ ΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ!!!!! ΟΥΤΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΩΣΑΤΕ!!!

Δλ
|

Θα πάρει διάβασα 1.700 ΕΠΟΠ χωρίς εξετάσεις! Αντί να πάρει εκπαιδευτικούς… αλλα αυτοί πρέπει να δώσουν εξετάσεις μάλλον…

Κουλης
|

Στη Β Κορεα οποιος δεν ειναι χαρουμενος, οταν το λεει ο πρωθυπουργος τους , παει 6 μηνες για εκπαιδευση και μετα αξιολογηση.
Απ οτι φαινεται κατι τετοιο θελουν να γινει και εδω ;;;

Ο Δημοκράτης
|

Το μεγαλύτερο ζήτημα της αξιολόγησης είναι οι αξιολογητές, οι οποίοι δεν έχουν περισσότερα προσόντα από τους αξιολογούμενους, και οι περισσότεροι
από τους αξιολογητές είναι εκτός τάξης πάνω από δέκα χρόνια ή ήταν διευθυντές με ελάχιστες ώρες διδασκαλίας ή δίδασκαν σε σχολεία ιδανικών συνθηκών. Τα στελέχη εκπαίδευσης χρειάζονται δυναμική αξιολόγηση πριν αναλάβουν τη θέση ευθύνης, αφού τώρα μάλιστα το επίδομα αυξάνει κατά 30%.
Γραπτός ΑΣΕΠ με βάση το 80%, στο γνωστικό αντικείμενο, τη διδακτική και τα παιδαγωγικά, για την επιλογή συμβούλων και στα διοικητικά για τους διευθυντές.
Οι μισθοί μας είναι επικίνδυνα χαμηλοί και με 4% αύξηση δε διορθώνεται το πρόβλημα, καθώς οι ανατιμήσεις είναι καθημερινές.
Χρήσιμες οι επιμορφώσεις, αλλά υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με το εκτός ωραρίου. Καλό είναι να γίνονται στην αρχή ή προς το τε΄λος της σχολικής χρονιάς, όπως έγινε φέτος με το ΄ Β κύκλο στα ΝΠΣ.

Πε78
|

Ποιους είδες χαρουμενους Δόμνα;;;;γυαλιά χρειάζεσαι και ειδικότερα οιβπε78μονο χαρουμενοι δεν είμαστε επί κυβερνήσεων σας!!!!

Έχει ιδέα;
|

Ότι υπάρχουν Σύμβουλοι που έχουν 40-50 αξιολογούμενους διάσπαρτους σε 15-20 διαφορετικές διευθύνσεις εκπαίδευσης και μέχρι τώρα έχουν κάνει μόνο 4-5 πλ΄ήρεις εκθέσεις; Ενώ έχουν ήδη ξοδέψει >500 ευρώ ατομικά έξοδα που δεν ξέρουν πότε και πώς θα πάρουν πίσω;

Πιτσιφλής
|

Δεν χρειάζονται πολλά:
Πέταξε τις άχρηστες ''ταμπέλες'' της αξιολόγησης και μείνε στο ουσιώδες. Μία σύντομη περιγραφική αξιολόγηση της διδασκαλίας που θα συνδέεται αρχικά με ένα καλά στοχευμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης, κοινό δημιούργημα του σχολικού συμβούλου και των δασκάλων που αξιολογήθηκαν. Επιμορφωτής ο σύμβουλος* εκπαίδευσης. Δεν υπάρχει καλύτερος. Στη συνέχεια αρκεί μία εισήγηση του σχολικού συμβούλου για τους άλλους παράγοντες που επηρεάζουν τη διδασκαλία.

*Η Πολιτεία να καταβάλλει τα έξοδα κίνησης.

Master Chemist
|

1.Ο σύμβουλος των ΠΕ4 καλείται να αξιολογήσει φυσικούς χημικούς βιολόγους γεωλόγους. Είναι αδύνατο ένας φυσικός να έχει σφαιρική εικόνα χημείας ή βιολογίας και το αντίστροφο.
2. Εάν θέλουμε τα παιδιά να μάθουν γράμματα μειώσετε τις τάξεις στα 15 παιδιά.
3. Δώστε ικανοποιητικούς μισθούς της τάξης των 1800€ στους εκπαιδευτικούς. Στην Κύπρο οι μισθοί των εκπαιδευτικών είναι 2500€.

Δεν θα περάσει
|

Αυτό το έκτρωμα της κομματικής, ανούσιας, χρονοβόρας και χωρίς κανένα όφελος για τον εκπαιδευτικό αξιολόγησης ανά διετία και εφ' όρου ζωής...Το 95% είμαστε κατά και θα παραμείνει!!!Τα λέμε από χειμώνα στους δρόμους...Η κοινωνία δεν θα σας αντέξει...υπάρχει ένα 59,5% που θα σας το αποδείξει...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ