Υφ. Παιδείας: 30.000 τα κενά εκπαιδευτικών -Θα καλυφθούν με αναπληρωτές

"Τα βιβλία είναι ΄ήδη εκεί σε όλα τα σχολεία, σε όλες τις γειτονιές, σε όλα τα νησιά , σε όλα τα βουνά της χώρας μας "

22/08/2023

Ενημερώθηκε: 25/08/2023, 10:22

Άκουσε το άρθρο

"Τα κενά που έχουν εντοπιστεί σήμερα είναι γύρω στις 30.000 αλλά θα αναπληρωθούν στην αρχή της σχολικής χρονιάς με αναπληρωτές καθηγητές".

Τη δήλωση αυτή έκανε η υφυπουργός παιδείας Δ. Μιχαηλίδου, μιλώντας σήμερα στο mega,ενώ σημείωσε τα εξής:

  • Τώρα έχουμε μια καλή εικόνα των κενών που υπάρχουν. Τα κενά τα οποία έχουν εντοπιστεί  είναι γύρω στις 30.000 . Από τον Απρίλιο τα σχολεία έχουν μια εικόνα  για το ποιοι εκπαιδευτικοί βγαίνουν σε συνταξιοδότηση, αλλά το ποιοι βγαίνουν σε συνταξιοδότηση δεν είναι μια εικόνα που δίνει το 100% των κενών. Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι θα έχουν μια ασθένεια. Υπάρχουν οι αναπληρωτές καθηγητές οι οποίοι εκεί που υπάρχουν τα κενά καθόμαστε μέσα στο καλοκαίρι μαζί με την εκπαιδευτική κοινότητα, τους Περιφερειακούς Διευθυντές και τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και βλέπουμε που υπάρχουν τα κενά, έτσι ώστε  την Παρασκευή 25 Αυγούστου να μπορέσουν οι αναπληρωτές καθηγητές να δηλώσουν ποιες είναι οι γεωγραφικές τους περιφέρειες τις προτίμησής τους, έτσι ώστε να ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά χωρίς κενά.
  • Την περασμένη εβδομάδαορκίστηκαν οι νέοι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών. Ορκίστηκαν 3. 700 νέοι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών και ανέλαβαν το πόστο τους. Τα προηγούμενα 4 χρόνια έγιναν 28.500 νέοι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών
  • Τα βιβλία είναι όλα εκεί.Ήδη από τον Ιούλιο στα Δημοτικά, από τον Αύγουστο στα Γυμνάσια και Λύκεια τα βιβλία είναι ΄ήδη εκεί σε όλα τα σχολεία, σε όλες τις γειτονιές, σε όλα τα νησιά , σε όλα ταβουνά της χώρας μας.

Η προσχολική αγωγή

Η υφυπουργός Παιδείας – Θρησκευμάτων και Αθλητισμού αναφέρθηκε στην νέα μεταρρύθμιση που αφορά τη μεταφορά της προσχολικής αγωγής στο υπουργείο Παιδείας καθώς βρισκόταν ανάμεσα στο υπουργείο Εσωτερικών και τους δήμους και στο υπουργείο Εργασίας, λέγοντας πως η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην Ε.Ε που δεν έχει ενιαίο πλαίσιο στην προσχολική αγωγή.

«Η προσχολική αγωγή ήταν χωρισμένη στο υπουργείο Εσωτερικών και στους δήμους για τους δημόσιους παιδικούς σταθμούς και οι ιδιωτικοί ήταν στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, το σημερινό υπουργείο Οικογένειας. Αυτή η πολυδιάσπαση σήμαινε πως δεν υπήρχε ένα κοινό πρόγραμμα. Πριν τα Χριστούγεννα θα περάσουν όλοι οι σταθμοί στο υπουργείο Παιδείας για να υπάρχει ένας φορέας που μπορεί να γνωμοδοτήσει για το βέλτιστο εκπαιδευτικό συμφέρον του παιδιού. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να δούμε από πολύ νωρίς εάν ένα παιδί για παράδειγμα ανήκει στο φάσμα του αυτισμού ή αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες».
Τα δημόσια νηπιαγωγεία

Όπως τόνισε, η κ. Μιχαηλίδου μεγάλο στοίχημα για το υπουργείο αποτελούν τα βρέφη στους βρεφονηπιακούς σταθμούς και ο μεγάλος όγκος των αιτήσεων. Συγκεκριμένα, όπως είπε, στην Ελλάδα γεννιούνται κάθε χρόνο περίπου 856.000 βρέφη ενώ οι θέσεις σε βρεφικούς σταθμούς είναι μόλις 25.000.

«Το πρόβλημα ξεκίνησε από το ότι δεν υπήρχε μεγάλη ζήτηση γιατί στην ελληνική οικογένεια χρόνια πριν το παιδί έμενε με τον παππού αι τη γιαγιά όταν δούλευαν οι γονείς. Δημιουργήθηκε η ζήτηση αλλά δεν υπήρξε η προσφορά θέσεων. Οπότε βάζουμε ένα πρόγραμμα όπου τις 25.000 θέσεις τις κάνει 70.000. Είναι πρόγραμμα που τρέχουμε με το Τεχνικό Επιμελητήριο και χρηματοδοτεί με 200 εκ. την κατασκευή νέων θέσεων σε ιδιωτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς, έτσι ώστε να τριπλασιάσουμε τις θέσεις».

Τέλος, η Μιχαηλίδου αναφέρθηκε στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, λέγοντας πως αποτελούν μία προεκλογική δέσμευση του υπουργού Παιδείας, Κυριάκου Πιερακάκη, και κυρίως του ίδιου του πρωθυπουργού.

«Δίνουμε στρατηγική προτεραιότητα στη δημόσια Παιδεία. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να αναβαθμίσουμε το δημόσιο Πανεπιστήμιο γι’ αυτό έχουμε επενδύσεις πάνω από 1 δισ. από το Ταμείο Ανάκαμψης και έχουμε και τη δημιουργία πάνω από 8.500 θέσεων εστιών. Έχουμε ανάγκη στη  χώρα μας για καλά μη δημόσια πανεπιστήμια».

Σχόλια (35)

ΕΛΕΝ
|

@ Ετεοκρής
Το «Πιτσιφλής» τέλος δηλαδή; Οριστικά; Οπότε τώρα θα γράφω αγαπημένε , θαυμάσιε και μοναδικέ Ετεοκρή; Κάτι σημαίνει σίγουρα το όνομα αυτό αλλά δεν ξέρω τι, δεν ήμουν της θεωρητικής κατεύθυνσης ( μα καθόλου όμως) στο λύκειο.
Σου έχω αδυναμία μεγάλη επομένως όποιο προσωνύμιο κι αν επιλέξεις δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία όμως είναι το γεγονός ότι είναι πολλοί αυτοί που σε αγαπάνε εδώ στο esos. Εγώ περισσότερο απ’ όλους.
Σου στέλνω πολλά φιλιά υπέροχέ μου!!!!!

@ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ
|

Σημαντική ερώτηση!! Πως θα λειτουργούν οι παιδικοί σταθμοί και θα γινεται έγκαιρη διάγνωση στα παιδια με μαθησιακες δυσκολιες η με αυτισμό οταν μόνιμοι κ πολλές Φορές με χρέη προϊσταμένων ειναι αποφοιτοι των ΕΠΑΛ δλδ ΒΟΗΘΟΙ παιδαγωγών κ των ΤΕΙ;δλδ ( αποφοιτοι ΠΡΟ 6ετιας ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ; Οταν βάζουν προσχώματα στους παιδαγωγους ΑΕΙ μην τυχόν κ χάσουν την πρωτοκαθεδρία; Ντροπή! Προσλάβετε παιδαγωγους επιστημονες επιβάλλετε το καθηκοντολογιο κ μετα κάντε τετοιες κινησεις!

Παρακαλώ
|

βάλτε γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ και για Υπουργούς και Υφυπουργούς, γενικούς γραμματείς και τμηματάρχες Υπουργείων...
άλλος δεν μιλάει καλά, άλλος δεν γνωρίζει το αντικείμενο του Υπουργείου του. άλλος βγάζει μια εγκύκλιο και μετά χρειάζονται 40 ερμηνευτικοί εγκύκλιοι για να ερμηνευτεί....
τί γίνεται; που πάει το καράβι που λέγεται Ελλάδα με τέτοια πληρώματα;

ΚΛΕΙΩ
|

@ Γιώργος Στεφάνου
Έχετε απόλυτο δίκαιο. Να υπενθυμίσω ότι έχει διδακτορικό στα οικονομικά από φημισμένο αγγλικό πανεπιστημιο και έχει εκδώσει βιβλίο στα αγγλικά. Προφανώς δεν θεώρησε ποτέ σκόπιμο να βελτιώσει τα ελληνικά της, αν και ενεπλάκη τόσο ενεργά στην πολιτική και στον δημόσιο βίο της χώρας. Όσο σκέφτομαι παλαιούς Έλληνες πολιτικούς που ανέβαιναν στο βήμα της Βουλής και αγόρευαν σε θαυμάσια ελληνικά ενώ παράλληλα μιλούσαν άπταιστα τα γαλλικά και τα αγγλικά, με πιάνει θλίψη. Δυστυχώς υποτιμούν οι ίδιοι τη γλώσσα και την παράδοσή μας και μάλιστα, εσκεμμένα, προβάλλοντας και προωθώντας τον αγγλοσαξωνικό πολιτισμό. Αυτός δεν είναι άλλωστε ο προσανατολισμός που θέλουν να επιβάλουν μακροπρόθεσμα;

Ετεοκρής
|

Κύριε Γιώργο,
Τα είδα κι εγώ, όπως και κάποια άλλα σε άλλη επώνυμη στήλη... αλλά κρατούσα μια φέτα καρπούζι, υπήρχε ευθυμία, έβλεπα και την καλοκαιρινή ομορφιά της και παρασύρθηκα.
Την επόμενη φορά δεν...

Ετεοκρής
|

Αγαπητή Βάσω,
Μια ανεξήγητη συμπάθεια προς το άγνωστο πρόσωπό σας με διακατέχει από χθες και αφού το Λενιώ το έχω χάσει - αχ, αυτός ο Αρχιμάγειρας... - αποφάσισα σήμερα το πρωί να σας γράψω, μήπως και κερδίσω κι εγώ κάτι...
Μαθητής είμαι ακόμη, πρόθεσή μου η ειρωνία και η σάτιρα για καλό σκοπό, που ενίοτε συνυπάρχει με τον αυτοσαρκασμό. Όχι το ''χιούμορ''. Το προσωνύμιο ''Πιτσιφλής'' έχει αρκετά δρώμενα πίσω του, όπως και το ''Μελίτακας'' αλλά και το ''Τσέλιγκας'' με το οποίο πρωτοεμφανίστηκα πριν από πέντε περίπου χρόνια, εδώ, στο φιλόξενο esos. Για το προηγούμενο προσωνύμιό μου, ένα θα σας πω σήμερα. Μου ''απενεμήθη'' από έναν συνάδελφο, ''νοικοκύρη''... εξαιτίας των συχνών παρεμβάσεων μου στα εκτενή σχόλιά του. ''Άστεγος'' εγώ, ''άσωτος''... είχαμε παλαιότερα διακριθεί σε πολλές κονταρομαχίες... Τον αγαπούσα όμως τον Μανώλη, ήταν σπουδαίος μαθηματικός, ήταν Δάσκαλος. Ήταν απ' αυτούς που δίδασκαν δεκαέξι ώρες στο σχολείο μετά από αρκετή νυχτερινή προετοιμασία. Μάλιστα τα καλοκαίρια συνήθιζε, όταν ερχόταν εδώ στο χωριό, να βελτιώνει τις διδασκαλίες του. Βελτίωνε συνεχώς το υλικό του, έβλεπα από την αυλή μου το φως στο γραφείο του και το πρωί του έλεγα:
- Πάλι πινελιές έβαζες;
Έφυγε ο φίλος μου, μίκρυνε ο τόπος.

DD
|

@Δισκοβόλος (πρώην Ανήσυχος εκπαιδευτικός) 22 Αυγ 2023 21:24

Το παράξενο θα ήταν να μην έβρισκες το σχόλιο του σχολιαστή με το ψευδώνυμο πιτσιφλής ή ετεοκρής ή... ή.... χιουμοριστικό

όμοιος ομοίω αεί πελάζει

Ετεοκρής
|

- Γραφείο φιλολόγου και δασκάλου δίπλα.
- Και μαθηματικού αφού και με τα ποσοστά υπάρχει συχνά πρόβλημα.
- Δε χρειάζεται μαθηματικός για τα ποσοστά, άλλωστε το πρόβλημα δεν υπάρχει
πλέον, αφού πήγε σε άλλο υπουργείο.
- Το πρόβλημα;

Alice
|

@@κορυφαίοι μακράν δεν είναι ωραίο να συγκρίνουμε σχολιαστές μεταξύ τους, δεν έχει και νόημα γιατί δεν κάνουμε διαγωνισμό για το ποιος θα γράψει τα καλύτερα σχόλια. Εσένα σου αρέσει ο μισελενάτος όπως τον λες ok, σε άλλους αρέσει ο Πλατάρος και πάλι ok , οι συγκρίσεις όμως νομίζω ότι δεν ωφελούν κανένα.
Μα που είναι κι αυτή η Έλεν να σκορπίσει πάλι απλόχερα χαρά και αγάπη να το ευχαριστηθούμε λίγο?

Καλημέρα (και bonjour Pierre)
|

Μια χαρά... Ως το Δεκέμβριο δηλαδή, μπορεί να "σπάσουμε και το φράγμα" των 50.000 αναπληρωτών? Μπορεί άραγε κάποιος (απ' όσους παλαμοκροτούσαν για τους χιλιάδες διορισμούς "Κεραμέως") να μας εξηγήσει πως βρεθήκαμε με 30.000 κενά "προίκα" με το καλημέρα?

Κατσαπλιάς
|

Ακόμη δεν έχουν γίνει κρίσεις υποδιευθυντών. Δεν μπορούν να υπολογισμούς τα κενά.

@ Κορυφαίοι μακράν
|

μόνο ο μισελενάτος κάπελας κι εσύ (αν και είσαι ντεφορμέ και υπερβολικός στα θετικά σχόλια για εντελως φλατ και απλοϊκά σχόλια, κρίμα. μα δεν έπιασες καν τη μανιέρα... έλα τώρα... ακόμα και ο γλασσαμύντωρ είναι καλύτερος ώρες ώρες)

Δισκοβόλος (πρώην Ανήσυχος εκπαιδευτικός)
|

@Βάσω
Ετεοκρής είναι ο Πιτσιφλής; Ευφυές προσωνύμιο. Και βέβαια διαφωνώ για το χαρακτηρισμό σχετικά με το χιούμορ του. Προσωπικά το βρίσκω πάντα έξυπνο, ευρηματικό και εύστοχο. Κορυφαίοι μακράν στον τομέα αυτό ο ίδιος και ο αρχιμάγειρας!

Δισκοβόλος (πρώην Ανήσυχος εκπαιδευτικός)
|

@Γιώργος Στεφάνου
Επικροτώ πλήρως το καίριο σχόλιό σας. Δυστυχώς έχει παγιωθεί πλέον η κακοποιητική χρήση της γλώσσας μας από τους δημοσιολογούντες, οι οποίοι - τι ειρωνεία! - κόπτονται και ως στυλοβάτες του έθνους, τρομάρα τους!
Το ίδιο συμβαίνει κι εδώ μέσα με κάποιους μεγαλόσχημους σχολιαστές που νοιάζονται τάχα για το επίπεδο της παιδείας μας βιάζοντας ωστόσο την ελληνική γλώσσα!

ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ
|

Mε την μεταφορά των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών στο Υπουργείο Παιδείας τι πρόβλεψη υπάρχει για το προσωπικό τους που μεγάλο ποσοστό είναι συμβασιούχοι ορισμένου χρόνου ?

μαυρισμένη, έντονα χρώματα, νέο μαλλί, ξεκούραστη
|

μην ασχολούμαστε με ουσιαστικά βαρετά πράγματα, εκπαίδευση, κενά και αηδίες, please, please ....

Γιώργος Στεφάνου
|

Είναι μεγάλη ντροπή η υφυπουργός Παιδείας να κακοποιεί πανελλαδικώς την ελληνική γλώσσα. Ελπίζω να μελετήσει την νεοελληνική γλώσσα και να καταλάβει ότι πρέπει να μιλάει σωστά όταν εκφέρει δημόσιο λόγο.

1."Τα κενά που έχουν εντοπιστεί σήμερα είναι γύρω στις 30.000 αλλά θα αναπληρωθούν στην αρχή της σχολικής χρονιάς με αναπληρωτές καθηγητές."
Σχόλιο: Τα κενά στην αρχή της χρονιάς δεν αναπληρώνονται αλλά καλύπτονται ή αλλιώς πληρούνται. Η πρόθεση ανα δηλώνει επανάληψη (ξανά).

2. "Την περασμένη εβδομάδα ορκίστηκαν οι νέοι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών. Ορκίστηκαν 3.700 νέοι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών και ανέλαβαν το πόστο τους."
Σχόλιο: Δεν ορκίζονται οι νέοι διορισμοί. Ορκίζονται οι νεοδιοριζόμενοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί.

3. "Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να αναβαθμίσουμε το δημόσιο Πανεπιστήμιο γι’ αυτό έχουμε επενδύσεις πάνω από 1 δισ. από το Ταμείο Ανάκαμψης και έχουμε και τη δημιουργία πάνω από 8.500 θέσεων εστιών. Έχουμε ανάγκη στη χώρα μας για καλά μη δημόσια πανεπιστήμια".
Σωστή διατύπωση: "Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να αναβαθμίσουμε το δημόσιο Πανεπιστήμιο. Για αυτόν το σκοπό έχουμε εξασφαλίσει επενδύσεις πάνω από 1 δισ. από το Ταμείο Ανάκαμψης και έχουμε εξασφαλίσει τη δημιουργία περισσότερων από 8.500 θέσεων εστιών. Έχουμε ανάγκη στη χώρα μας καλά μη δημόσια πανεπιστήμια."

4. "Η προσχολική αγωγή ήταν χωρισμένη στο υπουργείο Εσωτερικών και στους δήμους για τους δημόσιους παιδικούς σταθμούς και οι ιδιωτικοί ήταν στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, το σημερινό υπουργείο Οικογένειας."
Σωστή διατύπωση: "Η προσχολική αγωγή υπαγόταν στο Υπουργείο Εσωτερικών και στους δήμους, όσον αφορά τους δημόσιους παιδικούς σταθμούς. Οι ιδιωτικοί παιδικοί σταθμοί υπαγόντουσαν στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Σήμερα υπάγονται στο Υπουργείο Οικογένειας."

Ο παπατρέχας
|

Επίσημα μπαίνει ταφόπλακα για διορισμούς αν δε το καταλάβατε με τουτη τη δήλωση

Βάσω
|

@ Ετεοκρής
Πολύ καλή κίνηση να αλλάξεις «το όνομα» . Έπραξες σωστά όπως φαίνεται…. Έπρεπε να το είχες κάνει νωρίτερα. Οι αλλαγές χρειάζονται .
Με το χιούμορ όμως δεν το ‘χεις και πολύ

ΠΕ 60
|

Ότι τώρα νοιάζονται για ενιαία προσχολική αγωγή και φέρνουν τους παιδικούς σταθμούς στο υπουργείο Παιδείας. Κι ότι θα γίνεται έγκαιρη παρέμβαση. Εδώ περνάνε χρόνια και τα παιδιά με γνωματεύσεις δεν έχουν καμία βοήθεια. Μακάρι να υπήρχε τόσο ενδιαφέρον. Σιγά σιγά να ετοιμαζομαστε τα νηπιαγωγεια να πάμε στους δήμους.

Pakis
|

Τα βουνά της Ροδόπης και Έβρου καίγονται και η άλλη άσχετη μιλάει για βουνά.

ΔΑΦΝΗ
|

"καθόμαστε μέσα στο καλοκαίρι [...] και βλέπουμε που υπάρχουν τα κενά"

"Την περασμένη εβδομάδα ορκίστηκαν οι νέοι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών"

Esos, αν αυτά είναι verbatim, είσαι μεγάλο τρολ (με αγάπη)

@ριστεία, όχι αστεία
|

Θ' ανέβω και θα τραγουδήσω στο υψηλότερο βουνό.
Α ρε Κέιμπριτζ σε έφαγε ο Νταράλας.

στο παλαιό Υπουργείο
|

στεκόσαστε καλύτερα...το Παιδείας είναι κινούμενη άμμος....
καλή δύναμη

Κωνσταντίνος
|

Τους διευθυντές που κάνουν εκτίμηση το Φλεβάρη για τα κενά και τα πλεονάσματα, πέφτοντας πολύ έξω με αποτέλεσμα να κλείνουν τμήματα και να χάνονται οργανικές ...θα εξακολουθήσετε να τους χαϊδεύετε;;;

ΕΠΑΛ
|

Στα ΕΠΑΛ δεν έχει αποσταλεί ακόμη κανένα βιβλίο γενικής παιδείας, ενώ μέχρι πέρυσι τα λαμβάναμε μέχρι τα τέλη Ιουλίου. Τα ΕΠΑΛ δεν είναι Λύκεια;;;; Επίσης η ύλη των Πανελλαδικών μαθημάτων των ΕΠΑΛ για το 2024 ακόμα να ανακοινωθεί, ενώ των ΓΕΛ έχει ανακοινωθεί εδώ και καιρό! Καλημέρα σας ή μάλλον καληνύχτα σας!

Καλως τα ρόδα του μαγιού
|

Έτσι απλά, 30.000 ψιλοκενά εκπαιδευτικών στα σχολεία. Πόθεν έσχες αυτός ο "στρατός κενών"?
Θα μας ενημερώσει η υφυπουργός επ' αυτού του ελληνικού φαινομένου?
Τα ίδια συμβαίνουν και σε άλλους κρατικοδίαιτους οργανισμούς, όπως πχ οι Αστικές Συγκοινωνίες, όπου πάντοτε υπάρχουν 200 κενές θέσεις οδηγών παρότι προσλαμβάνεται αντίστοιχος αριθμός οδηγών για τα κενά αυτά.
Άλλο όμως τα 200 κενά που μεταφέρονται συστηματικά σε "μη-μάχιμες" θέσεις και άλλο 30.000 κενά "μάχιμων" εκπαιδευτικών στο ΥΠΑΙΘΑ. Πως, τι, γιατί?

Α.Ρ
|

Οι αποσπάσεις,όσο δεν δίνεται το δικαίωμα της μετάταξης είναι απαραίτητες.
Το πρόβλημα θα λυνόταν με διορισμούς μόνιμους πολλούς σε αριθμό στα σχολεία και διορισμό διοικητικών σε φορείς ή έστω δικαίωμα μετάταξης....
Αυτή είναι η αλήθεια και δείτε το ψύχραιμα και λογικά..
Όλο το καλοκαίρι "τρωγεστε" κάποιοι με τις αποσπάσεις.....ας δουλέψει περισσότερος κόσμος- αναπληρωτές,εν τέλει..

Κώστας
|

τι ειρωνεία θέε μου.
Κάθε χρόνο τα ίδια.
Αν δε σταματήσουν οι αποσπασεις και τα ρουσφέτια δε προκειται να γινει κατι σε αυτη τη χωρα.
Έλεος. ΓΙατι κανεις δεν αγαπάει αυτη τη χώρα; Δε καταλαβαινω τις αποσπασεις που γινονται καθε τοσο.

Κρίμα για τη χώρα μας.
Τι μιζέρια!

Για τα βουνά είμαστε
|

Στα βουνά στείλτε καλύτερα κανένα Καναντέρ κα Υφυπουργέ....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ