Ειδικό για τη Διεκπεραίωση Υποθέσεων Πολιτών απέσπασε στο γραφείο του ο υπουργός Παιδείας

Σύμβουλος του υπουργού για θέματα τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ανέλαβε ο Καθηγητής Δ. Σωτηρόπουλος

26/08/2023

Άκουσε το άρθρο

Ειδικό βάρος στην ταχύτερη διεκπεραίωση  Υποθέσεων Πολιτών, προτίθεται να  δώσει ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης, οι οποίες πολλές  φορές "βαλτώνουν"  προκαλώντας την οργή και αγανάκτηση των πολιτών.

Για το λόγο αυτό ο υπουργός Παιδείας απέσπασε στο ιδιαίτερο γραφείο του, για να αναλάβει τον συγκεκριμένο ρόλο,  μόνιμο  υπάλληλο  του Δήμου Αθηναίων, πανεπιστημιακής εκπαίδευσης,με εξειδίκευση  στη "Διεκπεραίωση  Υποθέσεων Πολιτών".

Επίσης ο Κ. Πιερρακάκης απέσπασε , στο γραφείο του, σε θέση Συμβούλου,  τον Καθηγητή    του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, της Σχολής Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Δ. Σωτηρόπουλο.

Ο Δ. Σωτηροπουλος τοποθετήθηκε σε θέση Συμβούλου για θέματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Σχόλια (18)

ΓΡΗΓΟΡΗΣ
|

Γεμίσαμε ειδικούς/ ες και εξειδικευμένους/ ες, χωρίς να έχουν περάσει ούτε έξω από σχολική μονάδα. Χορτάσαμε τα τελευταία χρόνια από επιστήμονες της διοίκησης και leader(sic), χωρίς να έχουν διοικήσει πριν ούτε μονοθέσιο σχολείο. Από την άλλη υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έχουν υπηρετήσει για πολλά χρόνια, 20 και πλέον σε όλους τους τύπους των σχολείων, και έχουν επίσης εκτελέσει διοίκηση για 15 και πλέον έτη. Με σπουδές, με εμπειρία με τεχνοκρατικές αντιλήψεις και είναι στην "απέξω" όπως συνηθίζει να λέει ο λαός. Με διάττοντες αστέρες και ηλεκτρόνια γύρω από την εκάστοτε εξουσία δεν υπάρχει σωτηρία.

"Πες πως δεν υπάρχει η Αρτεμισία, κυρά Δέσποινα"
|

@Δισκοβόλος (πρώην Ανήσυχος εκπαιδευτικός)27 Αυγ 2023 10:43
Εγώ να την κρατήσω??? Και δεν κρατάω καλύτερα καμιά ωρολογιακή βόμβα! "Μπουρλότο" (όπως έλεγε η Σ. Νοταρά) έγιναν τα σχολεία και η εκπαίδευση επί των ημερών της. Καθόλου δεν θα μας λείψει. Βλέπετε άλλωστε κανέναν να ασχολείται μαζί της μετά τις εκλογές? Ούτε καν το esos....

Δισκοβόλος (πρώην Ανήσυχος εκπαιδευτικός)
|

@"κι αν χάθηκες σε αγαπώ αγαπημένη"
Αγάπα την,
μ'όλα τα λάθη που 'χει κάνει
κράτα την...
Μα εγώ - θύμα της μοχθηρίας της ων, εξού και η απόφαση συνταξιοδότησης... - θα το φωνάζω ασταμάτητα ότι η συγκεκριμένη κυρία δεν είχε την παραμικρή σχέση με την εκπαίδευση και στο πέρασμά της από εκεί έκανε το παν για να αποδομήσει το δημόσιο σχολείο, ενώ ο αντικαταστάτης της ήδη συμμαζεύει κάπως τα σπασμένα, έχει εντελώς διαφορετική αντίληψη για τον εκπαιδευτικό κόσμο και προφανώς με τον τρόπο του θα καταφέρει πολύ περισσότερα πράγματα από την προκάτοχό του, έστω κι αν διαφωνώ πάντα με την κεντρική κατεύθυνση της δεξιάς εκπαιδευτικής πολιτικής...

μου αρέσει
|

που θέλουν να φέρουν και νομοσχέδιο με στοιχειοθεσίες για την αξιολόγηση του Δημοσίου, ενώ οι απευθείας αποσπασμένοι και διορισμένοι σύμβουλοι, διευθυντές, γραμματείς κλπ a priori είναι άριστοι και θα τα πετύχουν όλα αφού επιλέχτηκαν ως άριστοι!!!
Εξάλου τί έπαθαν οι ¨αποτυχημένοι¨υπουργοί που δεν πέτυχαν τους στόχους του Υπουργείου τους την προηγούμενη τετραετία;;;; Πήγαν σε άλλο Υπουργείο ή Διευθυντές σε κρατικές εταιρείες.....
Αξιοκρατία φούλ του άσσου

ΕΛΕΝ
|

@ Ετεοκρής
Αν μπορείς και έχεις χρόνο πες μου μερικές περιπτώσεις που σας ανέφερε ο σχολικός σύμβουλος και πως τις αντιμετώπισε , θα έχει ενδιαφέρον και ίσως μου φανούν χρήσιμα όλα αυτά. Εγώ για αντάλλαγμα θα ερθω να σε βοηθήσω ένα τριήμερο στις ελιές . Είμαι 1,80μ , έχω μακριά χέρια -πόδια και δε φοβαμαι τη δουλειά. Απλώνω το χέρι στο σωρό με τις ελιές , τις βάζω στα σακιά και τα γεμίζω πολύ γρήγορα. Σέρνω δυο- δυο τα δίχτυα και ανεβοκατεβαίνω πεζούλες, τα απλώνω κάτω από τα δέντρα μόνη, δε χρειάζομαι βοήθεια. Όταν τελειώσω με αυτά πιάνω και το ελαιοραβδιστικό. Είμαι εργάτρια δυνατή, δε θα το μετανιώσεις! Αν μέχρι τις γιορτές δεν έχεις τελειώσει , μπορώ εκείνη την περίοδο να έρθω περισσότερες μέρες.

"κι αν χάθηκες σε αγαπώ αγαπημένη"*
|

@Η Κεραμεως δεν ξέρω,
- τι προσανατολισμού ήταν, γιατί χάλασε η πυξίδα και σβήστηκε ο χάρτης μαζί της....
- ούτε τι πολιτικός ήταν, γιατί 4 χρόνια εγώ νομικός-δικαστής νόμιζα ότι ήταν....
- ούτε τι έργο έκανε, γιατί έργο είναι πχ και η καταστροφή, έργο είναι και μια ταινία (κωμωδία ή δράμα) που βλέπουμε στην τηλεόραση....
- ούτε για το χαμόγελό της ξέρω, γιατί είναι ειδικότητας πολύ πέραν των εκπαιδευτικών μας Π.Ε....
- ούτε για το πολιτικό της μέλλον ξέρω αλλά πιστεύω ότι θα τα κατάφερνε ακόμα και ως Πλανητάρχης στις ΗΠΑ, πράγμα που και της εύχομαι....
Το μόνο που ξέρω σίγουρα, είναι ότι τα πυροτεχνήματα (Μητσοτάκη ή όχι) όταν σκάσουν, και πολύ κρότο κάνουν και εγκυμονούν μεγάλους κινδύνους. Καλύτερα μακριά κι αγαπημένη-οι λοιπόν.
* "Καλοκαίρια και χειμώνες"

Ριτα
|

Δυστυχώς ξεκίνησε ασχημα με την παράλληλη στήριξη. Κόβει αναπληρωτές έτσι. Έναν υπουργό δε θα τον κρίνουμε μόνο από το χαμόγελο του, δεν είναι εκεί για διαφήμιση οδοντόκρεμας.

Νίκος
|

Πολύ σωστή κίνηση. Ελπίζω να γίνει και κάτι αντίστοιχο για θέματα πολιτών που αφορούν την πρωτοβάθμια και την Δευτεροβάθμια, αλλά και εκπαιδευτικών που πολλές φορές αντιμετωπίζουν εμπόδια λόγω λανθασμένων ερμηνειών της νομοθεσίας από διοικητικους υπαλλήλους των διευθύνσεων.

Δισκοβόλος (πρώην Ανήσυχος εκπαιδευτικός)
|

@Η Κεραμεως
Αν και δεν το δηλώνεις ευκρινώς, είναι φανερό ότι σε μένα απευθύνεται το σχόλιό σου. Ως απάντηση θα ήθελα να κάνω δύο επισημάνσεις:
α) Το τι ακριβώς πολιτικός ήταν και είναι η Κεραμέως το γνωρίζουμε ήδη καλά, γιατί το γευτήκαμε με ισχυρές δόσεις τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια. Άλλωστε επανειλημμένα κι εγώ και πολλοί άλλοι σχολιαστές έχουμε ασκήσει την κριτική μας ακριβώς στις πολιτικές της πράξεις, αν και η ίδια με διάφορα παιδικά καμώματα φτηνού θεάματος προσπαθούσε να στρέψει αλλού το επίκεντρο της κριτικής.
β) Ασφαλώς και έχει μεγάλη σημασία, εκτός από το ήθος, και το ύφος του ανθρώπου. Αυτά τα δυο είναι αλληλένδετα και το ένα αποκαλύπτει το άλλο. Το ύφος της πρώην υπουργού ήταν κατά κανόνα επιθετικό και αυταρχικό, ενώ η έκφραση του προσώπου της εξέπεμπε φανερή μοχθηρία για τον εκπαιδευτικό κόσμο κάθε φορά που εξήγγελλε κάποια απόφασή της. Μπορεί όλα αυτά να τα βρίσκεις υπερβολικά ή και ανούσια, αλλά επίτρεψέ μου να γνωρίζω καλά μέσα από επιστημονικές μελέτες ότι ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά της αποκαλύπτουν και το χαρακτήρα της, άρα είναι εξόχως σημαντικά.

Η Κεραμεως
|

ήταν μια φιλελεύθερου προσανατολισμού πολιτικός, που τοποθετήθηκε στο συγκεκριμένο υπουργείο, με ο,τι αυτό σημαίνει.
Το έργο της μας αφορα και όχι το χαμόγελο της. Επισης, θεωρώ πως είναι μια πολιτικός με μέλλον και συνέχεια, δεν είναι πυροτέχνημα της εποχής Μητσοτακη.

Υποδιευθυντές ΔΙΕΚ
|

κ. Υπουργέ, κάποιοι σας εκθέτουν. Είναι δυνατόν από τις 24.7 να έχει ανακοινωθεί ο οριστικός πίνακας υποψηφίων υποδιευθυντών ΔΙΕΚ και έναν μήνα μετά να μην έχει εκδοθεί η απόφαση τοποθέτησης; Ποτέ θα αναλάβουν, 1.9 ξεκινάνε και τα ΙΕΚ και πότε θα βρείτε αναπληρωτές να στείλετε στη θέση τους; Η Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης κινείται πάντα με τους δικούς της ρυθμούς, ούτε ο Αδάμ και η Εύα στον παράδεισο, τέτοια ραθυμία.

Εξέλιξη των Δρ ΕΔΙΠ ΕΚΠΑ
|

Αξιότιμε κ.Σωτηρόπουλε με την ιδιότητα του συμβούλου παρακαλούμε να προωθήσετε με νομοθετική ρύθμιση την εξέλιξη των Δρ ΕΔΙΠ στα πανεπιστήμια. Πρόκειται για επιστήμονες με υψηλά προσόντα που έχουν μπει σε ένα τέλμα και μια στασιμότητα για δέκα χρονια. Αναμένουμε μια οποια διαδικασία (ανοικτή κλπ) εξελιξης απο το υπουργειο μα την δικη σας παρέμβαση

τζαζ
|

Τα πρόσωπα κι αν αλλάζουν η πολιτική παραμένει η ίδια! Ο κάθε υπουργός παιδείας όσο και αν βάζει κάποια δικά του προσωπικά στοιχεία, αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης υπουργού!

Ετεοκρής
|

Διαφωνώ, κύριε Υπουργέ.
Για θέματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας πρέπει να αποσπάσετε στο διπλανό γραφείο έναν έμπειρο σύμβουλο εκπαίδευσης από την Πρωτοβάθμια κι έναν από τη Δευτεροβάθμια.
Ο Ν.Ν. ήταν ένας θαυμάσιος σχολικός σύμβουλος που στα σεμινάρια μας δίδασκε και θέματα διαχείρισης τάξης και γονέων. Στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιουργούνται στο επικοινωνιακό επίπεδο, έδινε πάντοτε ρεσιτάλ! ''Αν δεν μπορείς να ψυχολογήσεις τον γονέα, αν δεν ψυχανεμίζεσαι τον βαθύτερο λόγο για τον οποίο ήρθε στο σχολείο να σε βρει, δεν θα μπορέσεις να τον πείσεις για εκείνα που πρέπει και να κερδίσεις έτσι τη συμπάθειά του, την εμπιστοσύνη του.'' Και παρουσίαζε κάθε φορά περιπτώσεις που διαχειρίστηκε ή άλλες για τις οποίες είχε ενημερωθεί και όλες αυτές τις σχολιάζαμε εποικοδομητικά και φεύγαμε μετά καλά οπλισμένοι.
''Μέγα Λογοθέτη'', τον αποκαλούσα στην αρχή και αργότερα, όταν κατάφερε, μια εποχή, να πείσει την πιο δύστροπη μητέρα του τόπου... τον αποκάλεσα σε μια εκδήλωση:
''Ιωάννη Καποδίστρια''.

Συμβούλους να πάρετε δίπλα σας.

ΕΛΕΝ
|

« την αποκρουστική έκφραση της Κεραμέως με το σαρδόνιο ανθυπομειδίαμα της αυτάρεσκης αυτοπεποίθησής της»
Μα είσαι φοβερός φιλόλογέ μου, εξαιρετικός , ανυπέρβλητος στο «στόλισμα»! Μη σε ματιάσω στο τέλος φοβάμαι.

ΈΛΕΟς
|

κανείς δεν ξέρει να φέρει σε πέρας το έργο που ανέλαβε στο Υπουργείο του;
αν ο καθένας θέλει και από κάμποσους βοηθούς για να κάνει τη δουλειά του, θέλουμε άλλη μια Ελλα΄δα διορισμένους βοηθούς

Πράκτωρ 007
|

Μάλλον γεμίσαμε με αποσπασμένους ειδικούς και αποσπασμένους συμβούλους στον τρίτο όροφο. Άντε να δούμε.....
Ο μόνιμος υπάλληλος <<του Δήμου Αθηναίων, πανεπιστημιακής εκπαίδευσης,με εξειδίκευση στη "Διεκπεραίωση Υποθέσεων Πολιτών">> διεκπεραίωσε δηλαδή επιτυχώς όλες τις υποθέσεις των πολιτών της Αθήνας και δεν χρειαζόταν πια στο Δήμο και τώρα θα "κάνει παπάδες" και στο ΥΠΑΙΘ?

Δισκοβόλος (πρώην Ανήσυχος εκπαιδευτικός)
|

Θα το ξαναπώ: Η παρουσία του κ. Πιερρακάκη στο υπουργείο παιδείας έχει ήδη διαμορφώσει ένα κλίμα, μια διάθεση πιο θετική στον εκπαιδευτικό κόσμο. Ακόμη και το αυθόρμητο χαμόγελό του αρκεί, για να διώξει κάποιος απ' το μυαλό του την αποκρουστική έκφραση της Κεραμέως με το σαρδόνιο ανθυπομειδίαμα της αυτάρεσκης αυτοπεποίθησής της.
Βεβαίως δεν τρέφω αυταπάτες ότι θα αλλάξει η κεντρική γραμμή της πολιτικής του υπουργείου, την οποία θεωρώ λανθασμένη και θα συνεχίσω να τη στηλιτεύω, αλλά έχω την κρυφή ελπίδα τουλάχιστον ότι κάποιες γωνίες θα στρογγυλέψουν, κάποια χονδροειδή λάθη θα διορθωθούν και κάπου λίγο θα αρχίσει να εισακούγεται και η φωνή του εκπαιδευτικού της βάσης.
Η συγκεκριμένη κίνηση του υπουργού είναι ασφαλώς θετική κι ελπίζω να αξιοποιηθεί δεόντως...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ