Ν. Κεραμέως: Έρχονται 16.000 προσλήψεις στο Δημόσιο για το 2024, βάσει των αποχωρήσεων – Η Υγεία θα έχει τη μερίδα του λέοντος

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών μετά από 42 χρόνια

29/08/2023

Άκουσε το άρθρο

«Σε περίπου ένα μήνα από σήμερα το τελικό πλάνο για τις 16.000 προσλήψεις στο Δημόσιο.Από που προκύπτει ο αριθμός. Έχουμε έναν πολύ αυστηρό κανόνα στο δημόσιο. Μία πρόσληψη για κάθε μία αποχώρηση. Κρατάμε αν θέλετε, σφιχτό το σώμα του δημοσίου τομέα, αλλά ταυτόχρονα εισάγουμε διαρκώς κίνητρα για να βελτιώσουμε την απόδοση, την παραγωγικότητα του δημοσίου. θέλουμε ένα δημόσιο το οποίο θα είναι πιο αξιοκρατικό, πιο αποτελεσματικό, πιο λειτουργικό».

Την παραπάνω δήλωση έκαν η υπουργός Εσωτερικών  Ν. Κεραμέως, μιλώντας στην ΕΡΤ και σημείωσε:

  • Η Υγεία έχει τη μερίδα του λέοντος. θα είμαστε απολύτως συνεπείς στην προτεραιότητα που δίνουμε στην Υγεία με βάση τις ανάγκες που έχει η χώρα μας. Είμαστε διαδικασία που καταγράφουμε τις ανάγκες που έχουν οι φορείς σε όλη τη χώρα, σε όλα τα υπουργεία, σε όλους τους τομείς. Αυτό θα αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης, έρευνας, μελέτης προκειμένου να παρουσιάσουμε σε περίπου ένα μήνα από σήμερα το τελικό πλάνο για τις 16.000, προσλήψεις.

 Αξιολόγηση

«Το σύστημα αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων γίνεται με συγκεκριμένες παραμέτρους που συνδέονται πλέον και με το μπόνους παραγωγικότητας, το οποίο είναι πολύ μια πολύ σημαντική παράμετρος. Όσο πιο αποτελεσματικός είναι ένας δημόσιος υπάλληλος, τόσο καλύτερα αμείβεται», τόνισε η Ν. Κεραμέως.

Στη συνέχεια η Νίκη Κεραμέως αναφέρθηκε στην αποτίμηση των υπηρεσιών του Δημοσίου από τους ίδιους τους πολίτες:  Για παράδειγμα πηγαίνω σε ένα ΚΕΠ, εξυπηρετούμαι κι εν συνεχεία καλούμαι να απαντήσω με sms εάν η εξυπηρέτηση ήταν αποτελεσματική, είπε.

«Ο στόχος είναι πάντοτε πώς θα κάνουμε το δημόσιο καλύτερο, πώς το δημόσιο θα γίνει πιο λειτουργικό, πιο αποτελεσματικό στην εξυπηρέτηση του πολίτη.

Είναι η πρώτη χρονιά της εφαρμογής του νόμου που συνδέει άμεσα την αξιολόγηση με τη στοχοθεσία. «Θέτουμε στόχους συγκεκριμένους για δημοσίους υπαλλήλους, αξιολογούμε εν συνεχεία και συνδέουμε αυτό και με τα μπόνους παραγωγικότητας.»

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών μετά από 42 χρόνια

Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών η Ν Κεραμέως δήλωσε τα εξής:

  • Ξεκίνησε η ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών, μετά από σαράντα δύο ολόκληρα χρόνια. ξεκίνησε τον Ιανουάριο από έναν σύμβουλο εκπαίδευσης, άρα εξωτερικός του σχολείου, σύμβουλος επί παιδαγωγικών θεμάτων και έναν σύμβουλο επί της ειδικότητας.
  • Για τους υπόλοιπους λοιπόν δημοσίους υπαλλήλους, υπάρχει ιεραρχική αξιολόγηση από προϊσταμένους και ούτω καθεξής, το οποίο είναι η πρώτη χρονιά εφαρμογής και ήδη παίρνουμε τα πρώτα αποτελέσματα, αλλά προφανώς μπαίνει το νερό στο αυλάκι Και τονίζω ότι εδώ υπάρχει και η παράμετρος του της σύνδεσης με την παραγωγικότητα. Όσο πιο παραγωγικός ίσως πιο αποτελεσματικός είσαι, τόσο καλύτερα να αμείβεσαι. Μπαίνουμε λοιπόν σε μια νέα φιλοσοφία που απαιτούμε από το δημόσιο να είναι καλύτερο κι έχουμε βάλει μπροστά και άλλους σημαντικούς στόχους που συνδέονται άμεσα με ένα καλύτερο δημόσιο, όπως ταχύτερες προσλήψεις. Το σημαντικό όμως είναι ο πολίτης να βρίσκει γιατρό στο νοσοκομείο, υπάλληλο στο ΚΕΠ και ούτω καθεξής. Άρα η προσπάθεια είναι για πιο στοχευμένες προσλήψεις, για πιο γρήγορες διαδικασίες και πιο αποτελεσματικές.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (8)

ΕΛΕΝ
|

@ Δισκοβόλος
Πες της τα καταπληκτικέ μου φιλόλογε, πες της τα ,όπως μόνο εσύ ξέρεις.
Αυτό το κάπως αυστηρό ύφος που έχεις όταν γράφεις ,μου αρέσει και σου πάει πολύ! Έμαθα κι άλλη λέξη από εσένα σήμερα και θα συνεχίσω να μαθαίνω γιατί τα σχόλιά σου τα διαβάζω πάντα με μεγάλο ενδιαφέρον . Είναι απολύτως κατανοητά και διαβάζονται τόσο ευχάριστα.

Καλή, δημιουργική και ήρεμη σχολική χρονιά εύχομαι σε όλους τους συναδέλφους και εσύ esos keep up the good work!

Πριν από μένα το χάος
|

@Δισκοβόλος (πρώην Ανήσυχος εκπαιδευτικός)
Επειδή τόσα είναι και τα χρόνια της, ίσως, ως άλλος Λουδοβίκος ΙΔ' και παραφράζοντάς τον, να θέλει να μείνει στην Ιστορία και να τη θυμόμαστε για τα επιτεύγματά της....

Δισκοβόλος (πρώην Ανήσυχος εκπαιδευτικός)
|

Περί τίνος ακριβώς επιτεύγματος σεμνύνεται η λαλίστατη πρώην; Διορισμοί με βάση τον ανούσιο κανόνα 1 προς 1 δε συνιστούν καν διορισμούς, αλλά απλή συντήρηση των τεράστιων κενών στο δημόσιο τομέα και δη στην εκπαίδευση, όπου ξεπερνούν τις 30.000!
Κι αλήθεια, δεν έχει συνειδητοποιήσει ακόμη ότι έχει φύγει από το υπουργείο παιδείας, για να σταματήσει επιτέλους να αναμασά τα ίδια τετριμμένα φληναφήματα περί "αξιολόγησης"; Αυτό μάλιστα το απίθανο "...Ξεκίνησε η ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών, μετά από σαράντα δύο ολόκληρα χρόνια..." πώς να μην προκαλεί τη θυμηδία όσων κάνουν αμέσως το συνειρμό με τη θαυμάσια εκείνη εποχή των επιθεωρητών και της ...υποδειγματικής αξιολόγησης;

"Αξιολόγηση εκπαιδευτικών μετά από 42 χρόνια "
|

Καλά τέτοιοι βαρύγδουποι τίτλοι....
αφού αξιολόγηση γίνεται για να συμπληρωθούν χαρτιά, να πληρωθούν οι αξιολογητές και να ικανοποιηθούν οι δανειστές.... όταν ένα σχολείο αξιολογηθεί με μικρό βαθμό θα πάνε καθηγητές με καλύτερη βαθμολογία να διδάξουν σε αυτό; θα φτιαχτεί το κτίριο; θα μειωθούν οι μαθητές από 30, 27, 25 κλπ σε 15 ανά τάξη; Πώς θα βελτιωθεί η εκπαίδευση λοιπόν; με χαρτιά να πάνε και να έρχονται;
Πραγματική αξιολόγηση πότε θα γίνει;;;;

Έρχονται
|

16000 αλλά δεν μας λέτε πόσες πραγματικά χρειάζονται για να λειτουργήσει σωστά το κράτος;
Μήπως χρειάζονται τριπλές; Άρα απλά αναπληρώνουμε σε ένα κράτος με μεγάλη έλλειψη υπαλλήλων αυτούς που φεύγουν ενώ το έλλειμμα παραμένει τεράστιο;
Τελικά η κα Κεραμέως δεν το βλέπει και ανακοινώνει νούμερα χωρίς πρακτικό αντίκρυσμα.

Στις Περιφέρειες
|

υπάρχουν υπάλληλοι που έχουν ολοχρονίς (παράτυπα) ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ καθήκοντα πέρα από την οργανική τους σε 1 ΄ή 2 ακόμα θέσεις!!!! Μπορεί να παίρνουν κάποια υπερωρία αλλά πάνε με πονοκέφαλο σπίτι.
Τί να τα κάνουν τα μπόνους και τις υπερωρίες αν τα φάνε σε γιατρούς ή πα΄θουν ανακοπή κάποια στιγμή;
Ο σκοπός είναι η εργασία να είναι χαρά και ευχαρίστηση και σε κάποια πλαίσια και όχι επειδή υπάρχει υποστελέχωση να πετάμε 10 σακιά στην πλάτη κα΄ποιων υπαλλήλων που μπορου΄ν να σηκώσουν μέχρι 5 και έπρεπε να κουβαλάνε 3.
Τα άλλα που λε΄τε είναι άλλα λο΄για να αγαπιόμαστε....
Πρέπει να γίνουν διορισμοί και ο κατάλληλος άνθρωπος να πηγαίνει στην κατάλληλη θέση...όχι με παράλληλα καθήκοντα (πχ ο καθηγητής να γίνεται γραμαματέας, ο κτηνίατρος να γίνεται πρωτόκολλο κοκ)

ΚΕΠάλι μας έπεισες....
|

"Για παράδειγμα πηγαίνω σε ένα ΚΕΠ, εξυπηρετούμαι κι εν συνεχεία καλούμαι να απαντήσω με sms εάν η εξυπηρέτηση ήταν αποτελεσματική".
Γιατί δεν κάνετε το ίδιο και για τα Υπουργεία σας, να δείτε πόσα απίδια βάνει ο σάκος?
Τα 30000 κενά, με το καλημέρα στα σχολεία μετά τη θητεία σας στο Παιδείας, πώς την εξηγείτε-δικαιολογείτε? Πάλι με αναπληρωτές θα καλυφθούν?

Κώστας
|

Συγγνώμη, βοηθήστε με να καταλάβω: αυτό που αναφέρει τόσες φορές η Κεραμέως περί σύνδεσης της παραγωγικότητας με μπόνους στο μισθό των ΔΥ, ισχύει και για τους πιο χαμηλόβαθμους ΔΥ ή μόνο για προισταμένους και διευθυντές ;
Ισχύει για 'απλούς' δασκάλους, καθηγητές, νοσηλευτές, αστυνόμους, υπαλλήλους σε Δήμους, στρατιωτικούς κτλ κτλ κτλ ;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ