ΟΛΜΕ: Συνεχίζεται η απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση

19/09/2023

Άκουσε το άρθρο

Mε βάση την ομόφωνη απόφαση που έλαβε η ΓΣ Προέδρων των ΕΛΜΕ στις 11/2/2023, η απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση είναι σε ισχύ, τονίζει η ΟΛΜΕ σε ανακοίνωσή της , και σημειώνει:

  • Η δήλωση συμμετοχής στην απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ γίνεται σε ειδικό έντυπο που θα καταθέτουν συλλογικά οι συνάδελφοι (σας αποστέλλεται συνημμένα).  
  • Η απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση όπως από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωσης της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ.
  • Προκειμένου να καλυφθούν όλοι/ες οι εκπαιδευτικοί κατά τη φάση της παρατήρησης της διδασκαλίας (καταρχάς οι δύο δειγματικές από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης), το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ έχει ήδη προκηρύξει στάσεις εργασίας από την Τρίτη 12/9/23 έως και την Παρασκευή  29/9 και θα συνεχίζει να προκηρύσσει στάσεις εργασίας για όσο διάστημα διαρκούν αυτές οι διαδικασίες.

ΔΗΛΩΣΗ

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ, από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (4)

@αιωνίως απέχουν
|

Αναφέρει η διεθνής βιβλιογραφία για την "αξιολόγηση Κεραμέως" και δεν το πήραμε χαμπάρι? Βρε τι μαθαίνουμε πάλι!

αιωνίως απέχουν
|

Οι συνηθισμένες ανακοινώσεις της ΟΛΜΕ εδώ και δεκαετίες. Πολλά λόγια για απεργίες και αποχές, πολλά λόγια για συνδικαλιστικά θέματα, γενικά στείρος αρνητισμός σε ό,τι και αν αναφέρει το υπουργείο, λίγα λόγια (έως ανύπαρκτα) για τη βελτίωση του παραγόμενου διδακτικού έργου, δυσκολία στην εύρεση προτάσεων. Ανακοινώσεις καρμπόν που επαναλαμβάνονται με μικρές παραλλαγές (πριν 2-3 χρόνια ο κακός δαίμονας ήταν η τηλεκπαίδευση, τώρα η αξιολόγηση). Όσο για το αν η αξιολόγηση είναι αναχρονιστικό μέτρο, μπορείτε να ανατρέξετε στη διεθνή βιβλιογραφία και στο ρόλο της στο εκπαιδευτικό έργο. Πρώτη η ΟΛΜΕ έπρεπε να ζητάει αξιολόγηση και να καταθέτει προτάσεις πώς αυτή θα γίνει με βέλτιστο και ουσιαστικό τρόπο και όχι τυποποιημένο ή γραφειοκρατικό. Αλλά επειδή ακριβώς δεν έχει προτάσεις και δεν μπορεί να τις επικοινωνήσει, για να πείσει και ευρύτερα στην κοινωνία, αρκείται σε συνηθισμένες παλαιοκομματικές τακτικές (αποχή, δεν το εφαρμόζουμε, είναι δύσκολο να εφαρμοστεί, αποχή, αποχή, αποχή .......)

Δημήτρης
|

Η ατομική αξιολόγηση είναι ένα αγκάθι που μας φέρνει δεκαετίες πίσω, πρέπει όμως και οι δόκιμοι κάποια στιγμή να μονιμοποιηθούν. Τα πράγματα δεν είναι απλά και δεν είναι σωστό να βάζουμε ασπίδα τους νέους για να πετύχουμε εμείς οι παλιότεροι νίκες. Η ΟΛΜΕ πρέπει να απαντήσει και να ενημερώσει την κοινωνία σχετικά με το παραμύθι ότι όλοι αξιολογούνται πλην των εκπαιδευτικών. Θάλεγα ότι οι εκπαιδευτικοί είναι οι μόνοι που αξιολογούνται, όχι κάθε μέρα, αλλά κάθε ώρα και αυτό πρέπει να το καταλάβει ο υπουργός.

Στασιμότητα
|

Τα ίδια Πανταλάκη μου τα ίδια Παντελή μου.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ