Κ. Πιερρακάκης: Τα απουσιολόγια θα γίνουν ψηφιακά- Η πλατφόρρα MySchool θα επανασχεδιαστεί

Για Επαγγελματική Εκπαίδευση: "Ετοιμάζουμε νομοσχέδιο με το οποίο θα αθροίσουμε τις δυνάμεις ΙΕK ΕΠΑΛ και Επαγγελματικών Εργαστηρίων "

21/10/2023

Άκουσε το άρθρο

"Επανασχεδιάζουμε το σύνολο των διαδικασιών τόσο για όσες εξακολουθούν να πραγματοποιούνται με φυσική παρουσία όσο και για εκείνες που έχουν ήδη ψηφιοποιηθεί, βάζοντας στο επίκεντρο τους μαθητές τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς" δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης σε συνέντευξη στο Πρώτο Θέμα και ανακοίνωσε τα εξής:

  • Σε αυτό το πλαίσιο η ψηφιοποίηση δεν έχει ρόλο πρωταγωνιστή αλλά πολύτιμου αρωγού.
  • Η ψηφιοποίηση των διοικητικών διαδικασιών στην εκπαίδευση μπορεί να βοηθήσει όλη την εκπαιδευτική κοινότητα να αφιερώσει περισσότερο χρόνο και ενέργεια στη διαδικασία τns μάθησης.
  • Για τον λόγο αυτό επανασχεδιάζουμε το σύνολο των διαδικασιών τόσο για όσες εξακολουθούν να πραγματοποιούνται με φυσική παρουσία όσο και για εκείνες που έχουν ήδη ψηφιοποιηθεί βάζοντας στο επίκεντρο τους μαθητές τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς.
  • Τα λεγόμενα υπηρεσιακά έντυπα όπως το απουσιολόγιο, το βιβλίο ύλης, οι βαθμολογίεςθα ψηφιοποιηθούν δημιουργώντας και τις αντίστοιχες πλατφόρρες ενημέρωσης και αλληλεπίδρασης με τα σχολεία.
  • Ταυτόχρονα θα επανασχεδιάσουρε την πλατφόρρα MySchool και το σύνολο των ψηφιακών υπηρεσιών διοίκησης που λειτουργούν σε σχολεία και διευθύνσεις εκπαίδευσης.
  • Με τον τρόπο αυτό και σε συνδυασμό με την ενοποίηση όλων των πλατφορμών και των αποθετηρίων εκπαιδευτικού υλικού θα κάνουμε τις διαδικασίες απλούστερες και φιλικότερες για όλους τους επλεκομένους.

Σχέδιο Νόμου για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση

Ο υπουργός Παιδείας σχετικά με την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση ανακοίνωσε τα εξής:

  • Ψηλά στις προτεραιότητές μας βρίσκεται μια νομοθετική πρωτοβουλία η οποία θα έρθει να συμπληρώσει- να ολοκληρώσει και αν προτιμάτε το νομοθετικό πλαίσιο που ξεκινήοαμε να αναδιαμορφώνουμε την προηγούμενη τετραετία.
  • Με τη ρύθμιση αυτή θέλουμε να αθροίσουμε τις δυνάμεις ΙΕK ΕΠΑΛ και Επαγγελματικών Εργαστηρίωνώστε να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται με ενιαία φιλοσοφία στις τρέχουσες ανάγκες της οικονομίας δημιουργώντας επαγγελματίες σε πεδία που παρουσιάζουν μεγάλη ζήτηση αλλά χαμηλή προσφορά.
  • Σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους και τις τοπικές κοινωνίες είμαστε διατεθειμένοι να διαμορφώσουμε προγράμματα σπουδών και με βάση τις ανάγκες κάθε περιοχής και τα χαρακτηριστικά που έχει εκεί η οικονομία.
  • Η χώρα χρειάζεται έναν συνολικό ανασχεδιασμό ως προς τον επιστημονικό και επαγγελματικό προσανατολισμό της.
  • Αλλες έρευνες δείχνουν ότι έως το 2030 θα χρειαζόμαστε 16.000 πληροφορικούς κάθε χρόνο τη στιγμή που σήμερα παράγουμε περίπου τους μισούς.
  • Η επαγγελματική εκπαίδευση και οι σπουδές STEM Επιστήμη Τεχνολογία Μηχανική και Μαθηματικά είναι δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα εκπαιδευτικών πεδίων στα οποία πρέπει να επενδύσουμε.
  • Σύντομα οι μαθητές θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερες επιλογές και περισσότερη πληροφορία ώστε σε περίπτωση που το επιθυμούν να ακολουθήσουν αντικείμενα που θα τους κάνουν περιζήτητους ως επαγγελρατίες

Ψηφιακό Φροντιστήριο

Για το ψηφιακό Φροντιστήριο ο Κ. Πιερρακάκης τόνισε τα εξής:

  • Έχουμε δρομολογήσει την Ψηφιακή Ενισχυτική Διδασκαλία μια πρωτοβουλία που πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει σημαντικά τους μαθητές να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις επιδόσεις τους.
  • Πρόκειται για ένα θα μπορούσαμε να πούμε ψηφιακό φροντιστήριο το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης μαγνητοσκοπημένων και σε ζωντανή μετάδοση μαθημάτων και επιπλέον θα προσφέρει εργαλεία εμβάθυνσης και υποστήριξης.
  • Αρχικά σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς πρόκειται να δημιουργήσουμε βίντεο με πρότυπες παραδόσεις για όλη την έκταση της ύλης.
  • Ετσι ένας μαθητής που έχασε λόγω ασθένειας ή απλώς επιθυμεί να επαναλάβει την παράδοση μιας ενότητας θα μπορεί να ανατρέχει στο σχετικό οπτικοακουστικό υλικό αλλά και σε επιπλέον βοηθήματα σημειώσεις ασκήσεις πρόσθετο διδακτικό υλικό.
  • Επιπλέον σε κάθε ενότητα ο μαθητής θα μπορεί εφόσον το επιθυμεί να χρησιμοποιήσει το εργαλείο της αυτοαξιολόγησης προκειμένου να επιβεβαιώσει ότι όντως εμπέδωσε το περιεχόμενο του συγκεκριμένου μαθήματος.
  • Πέρα από την ασύγχρονη εκπαίδευση θα παρέχεται επιπλέον η δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο προκειμένου οι μαθητές που το επιθυμούν να έχουν πρόσθετη υποστήριξη από εκπαιδευτικούς.
  • Και τέλος η πλατφόρμα της Ψηφιακής Ενισχυτικής Διδασκαλίας θα υποστηρίζει και τη δυνατότητα υποβολής γραπτών ερωτήσεων από τους μαθητές και την απάντηση τους από εκπαιδευτικούς μέσω chat.
  • Η Ψηφιακή Ενισχυτική Διδασκαλία αντανακλά την πρόθεση pas να αξιοποιήσουμε τόσο την εξοικείωση των παιδιών με τα ψηφιακό μέσα όσο και την πολύτιμη εμπειρία που αποκομίσαμε από την τηλεκπαίδευση.
  • Με τον τρόπο αυτό επιδιώκουμε να προσφέρουμε προαιρετικό και αυτονόητα εντελώς δωρεάν σε κάθε μαθήτρια και κάθε μαθητή ένα επιπλέον εργαλείο υποστήριξης το οποίο μιλάει τη γλώσσα τους είναι προσαρμοσμένο στον τρόπο που επικοινωνούν και αλληλεπιδρούν οι νέοι και ταυτόχρονα πληροί τις εκπαιδευτικές προδιαγραφές.
  • Ηπιλοτική λειτουργία θα ξεκινήσει με δύο μαθήματα στην τρέχουσα σχολική χρονιά προσεγγιστικά περίπου τον Φεβρουάριοκαι στόχος μας είναι στιςαρχές του επόμενου έτους να τεθεί σε πλήρη λειτουργία.
  • Μέσα από την πιλοτική λειτουργία επιδιώκουμε τόσο την εξοικείωση των μαθητών ρε αυτό το νέο εργαλείο διδασκαλίας όσο και την αξιολόγηση και βελτίωση της ίδιας της δράσης.

Σχόλια (47)

Λεφτά υπάρχουν; Ναι!
|

Πόσα χρήματα χρειάζονται για να γίνουν οι πλατφόρμες, για να ψηφιοποιηθεί το απουσιολόγιο και το βιβλίο ύλης; Πολλά! Μόνο που αυτά δεν προορίζονται για τους εκπαιδευτικούς!!
Για τους δασκάλους οι περιβόητες αυξήσεις που λέγονταν συνεχώς στα κανάλια από την ηγεσία του τόπου, φτάνουν το ποσόν των 40€ καθαρά!
Και όλα αυτά μετά από 15 χρόνια μείωσης μισθών και παράλληλα αυξήσεων κόστου ζωής, ενοικίων, αγαθών, λογαριασμών!
Φέρανε καινούργια κομπιούτερ σε σχολεία που σπάνε τα νεύρα γιατί κάνουν ώρα πολλή ν'ανοίξουν και να μπουν στο διαδίκτυο!! Πανδύσκολο να δουλέψει κανείς!
Τι ψηφιακά να λέμε τότε..
Η Σουηδία γύρισε πίσω στα βιβλία γιατί είδε χάσμα στη γραφή των μαθητών.
Εδώ όμως τι;
Ας βρεθεί το νόημα των ψηφιακών εντύπων. Δυστυχώς, λεφτά των πολιτών είναι κι αυτά..

Απάντ. στο σχόλιο"@Ωραίες ιδέες, αλλά πολύ δύσκολα να…
|

Αν πιστεύεις ότι δεν υπάρχει καμία ωραία ιδέα για καλύτερη λειτουργία του σχολείου, τότε κακώς βρίσκεσαι στην εκπαίδευση.

Κίμωνας
|

όλα τα χε η Μαριορή....
Μιλάμε για ψηφιακή αναβάθμιση τη στιγμή που σχολεία, κοντεύει Νοέμβρης, δεν μπορούν να λειτουργήσουν έως τις 13:15 λόγω έλλειψης ειδικοτήτων. Αυτό που συμβαίνει φέτος είναι ντροπή και έχει ονοματεπώνυμο αριστείας....

@Ωραίες ιδέες, αλλά πολύ δύσκολα μπορούν να εφαρμοστούν
|

για πες ΜΙΑ ωραία ιδέα που μπορεί να έχει νόημα
μόνος σου λες πως δεν έχει μάλλον τίποτα ωραίο ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ και λογικό και εντός πραγματικοτητας στο πλαίσιο του υπαιθα που ΔΕΝ αλλάζει ο ίδιος καθόλου (από πού να το πιάσει; δεν ξέρει,ας πάει άλλος , ας πάμε εμείς που ξέρουμε και τα απλά και τα ριζοσπαστικά)

F
|

Ωραίες ιδέες, αλλά πολύ δύσκολα μπορούν να εφαρμοστούν κ. Υπουργέ. Πέρα από αυτό, δεν γίνεται να αφιερώνουμε ατελείωτες ώρες με την τακτοποίηση των απουσιών και στο τέλος κάθε χρονιάς το Υπουργείο να βγάζει εγκύκλιο στην οποία εμμέσως πλην σαφώς αναιρεί όλες τις απουσίες που καταγράφηκαν. Το ίδιο το Υπουργείο υπονομεύει την λειτουργία του δημόσιου σχολείου.

NN
|

@όλα είναι ΑΤΜΟΣ, 22 Οκτ 2023 23:51
Και βαδίζουμε ολοταχώς για STREAM (R από religion).

Δεν έχω λόγια
|

Πώς όλα αυτά θα κάνουν το σχολείο καλύτερο, όταν ΛΕΙΠΟΥΝ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ από τα σχολεία;;; Κοιτάξτε λίγο τα κενά; Γνωρίζει ο υπουργός και το υπουργείο ότι σε Λύκεια του Χαλανδρίου λείπουν καθηγητές μαθημάτων που θα εξεταστούν με τράπεζα θεμάτων; Και τι κάνει με αυτό; Ειλικρινά ρωτάω και αγωνιώ.

Εδώ πλατφόρμα, εκεί πλατφόρμα, πού είναι η πλατφόρμα?
|

Πότε περάσαμε από την εποχή των δεξιοτήτων της Κεραμέως στην εποχή των πλατφορμών του Πιερρακάκη, χαμπάρι δεν πήρα. Α ρε κατακαημένο ΕΣΠΑ, πού έμπλεξες και δεν το ξέρεις....

όλα είναι ΑΤΜΟΣ
|

STEM λαστ γίαρ ! STEAM με art μεσα, πείτε το κάποιοι στον πιέρ, εδώ και χρόοοονιααααα

Αντώνης
|

Υπουργείο παιδείας είναι ή Υπουργείο ψηφιοποίησης;
τα χουν μπερδέψει

ΑΔΑΗΣ
|

αφου υπαρχουν 12 μυρια για το e schools απο το ταμείο ανάκαμψης γιατι δίνεται χώρια ενα μυριο στο διόφαντο για το myschool; ήρεμα ρωτάω ο αδαής...

Επαλ
|

Με τους καθηγητές ΕΠΑΛ τι θα γίνει; σε περίπτωση συνένωσης...σε ΙΕΚ υπάρχουν ωρομισθιοι. Λέτε να παίξει διαθεσιμότητα Κτλ;

Stemakias
|

Όχι άλλο stem....μπουχτισαμε να διαβάζουμε για δαυτο για πάσα νόσο και πάσα ......

Κάτι σαν τις παλιές καλές τπε α επιπέδου που θα ξεκλειδωναν τους ψηφιακούς ορίζοντες του σχολείου πριν 20 χρόνια και βάλε.... και κατάντησε μπακαλοχαρτο

ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ
|

Που θα βρει λεφτά το υπουργείο να πληρώνει παρόχους για την αποστολή sms για τις απουσίες απλά ρωταω

Ελπίδα
|

Κύριε Ανθ. Τασο 22 Οκτ 2023 11:21 , σας παρακολουθώ και σας διαβάζω τόσα χρόνια. Ένα 10% από όσα έχετε πει/γράψει αν εφαρμόζονταν στην εκπαίδευση , όλη η χώρα θα ήταν πολύ καλύτερη. Αλλά το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να έχουν ψηφοφόρους. Ψηφοφόρους αντίστοιχης παιδείας και ικανοτήτων με τους ίδιους. Οπότε αναγκαστικά ο φαύλος κύκλος διαιωνίζεται.

Ετεοκρής
|

@ Μάκιστος...
Μισή συνεπαγωγή... Ξεχάσατε το ''Αν...''.
Να το πω ή θα το γράψετε εσείς έτσι όπως πρέπει;

δσ
|

ελεος πια ... καταργηση θελουμε και οχι ψηφιοποιηση... και επιτελους να φερετε στα σχολεια γνησια λογισμικα win γιατι εχουμε βαρεθεί να ψαχνουμε keys ... εκπαιδευτικη πολιτικη σοβαρου κρατους σου λεει μετα...

Κατερινα
|

Καλή η ψηφιοποίηση και όλα αυτά τα ψηφιακά. Τι γίνεται όμως όταν ολόκληρες σχολικές μονάδες τρέχουν με 1 το πολύ 2 γραμμές 10 -12 mps? Αν ανοίξει ο υπολογιστής σε μια αίθουσα ούτε η γραμματεια δεν μπορεί να δουλέψει. Και δεν μιλώ για δυσπρόσιτες περιοχές. Αναφέρομαι σε σχολικές μονάδες λίγο έξω από μεγάλα αστικά κέντρα. Εκεί να δείτε γραφειοκρατία όταν πίνεις 3 καφέδες περιμένοντας τον υπολογιστή αντίκα να αλλάξει σελίδα...

ΠΕ86
|

Για να είναι ψηφιακά τα απουσιολόγια θα πρέπει να υπάρχει πλατφόρμα η οποία έχει κοντά στο 100% διαθεσιμότητα.
Φανταστείτε τον εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη να προσπαθεί να βάλει απουσίες και να μην δουλευει το σύστημα.
Το myschool δεν έχει τέτοια διαθεσιμότητα, όπως μας έχει αποδείξει τις ημέρες εξαγωγής αποτελεσμάτων.
Το χαρτί αντίθεται είναι μια μέθοδος με 100% διαθεσιμότητα.
Θα ήταν πιο χρησιμη μια εφαρμογή σκαναρισματος των απουσιολογίων.

Και βέβαια ας μην ξεχνάμε ότι η δυνατότητα σβησιματος απουσιών είναι παιδαγωγικό όπλο, άποψη άλλωστε που ενστερνίζεται το ίδιο το υπουργείο.

@Μάκιστος
|

Συγχαρητήρια, για την πολύ καλή τοποθέτησή σας.
Φαίνεται να γνωρίζεται τα θέματα από μέσα !!!

Σταματήστε
|

...βρε τη γκρίνια με οτιδήποτε καινούργιο. Εκπαιδευτικοί είμαστε και υποτίθεται ότι διδάσκουμε -και- με το παράδειγμά μας την πρόοδο και όχι τον συντηρητισμό. Κι ακόμα κι αν σβήνονται οι απουσίες στο τέλος του χρόνου με αστεία επιχειρήματα του υπουργείου, θα είναι άκρως αποτελεσματικό να ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο ο κηδεμόνας για οποιαδήποτε απουσία.

Ανθ. Τασος
|

Βάζουμε τα χεράκια μας κ'βγαζουμε τα ματάκια μας.Με αυτές τις ανοησίες μετατρέπουμε το σχολείο σε μια πλατφόρμα διεκπεραιωτικών ψηφιακών ανταλλαγών.Ο παράγων γνώση κ'μετακενωση αυτής πουθενά δεν φαίνεται.Η παιδαγωγική διευθέτηση προβλημάτων που προκύπτουν κ'θα προκύπτουν εντός του σχολικού περιβάλλοντος δεν υφίσταται.Γιατι δεν λέει ευθαρσώς κάποιος πως τα σχολεία χρειάζονται γραμματείες;Ειδικά στα μεγάλα σχολεία των πόλεων είναι επιβεβλημένη η ύπαρξη γραμματείας.Στα μικρότερα σχολεία ας υπάρχει συνάδελφος που θα λειτουργεί υποβοηθητικά προς τους διευθυντή/υποδιευθυντή κ'θα έχει μειωμένο ωράριο.Εννοειται πως ο καθηγητής αυτός θα επιλεγεί ο ίδιος το κατά πόσο επιθυμεί να βοηθήσει τοιουτοτρόπως.
Γενικότερα τώρα νομίζω πως είναι απολύτως αποδεκτό ότι η ψηφιοποίηση του σχολείου δεν καθιστά το σχολείο ούτε στο ελάχιστο καλύτερο απ'οσο ήταν,ισα-ισα το υποβαθμίζει καθιστώντας το μια απρόσωπη δημοσιοϋπαλληλικη μηχανή χωρίς προσωπική ευαισθησία κ'ευθυνη.Τιποτα δεν έχουν να διδαχθούν οι μαθητές κ'οι μαθήτριες από ένα τέτοιο σχολείο,τους οδηγούμε απλά σ'εναν μηχανιστικο-μπηχαβιοριστικο τρόπο αντιμετώπισης της γνώσης κ'τελικης απαξίωσης της.Το σχολείο των δεξιοτήτων,το"έξυπνο"σχολείο,που εφευρίσκει"εξυπνακιστικες"λύσεις για την επίλυση των κοσμοθεωριακων προβλημάτων της σύγχρονης εποχής.Κ'τα γράφω αυτά γιατί τα προβλήματα του σύγχρονου κόσμου δεν συζητιούνται μόνο στο πλαίσιο των διεθνών οργανισμων,αλλά κυρίως βρίσκουν λύση μέσα στις ψηφιακά αμόλυντες ψυχές των παιδιών κ'των δασκάλων τους(από το νηπιαγωγείο ως τους καθηγητές της γ'βαθμιας.)Το σύγχρονο σχολείο δε θέλει μαθητές κ'καθηγητες ψηφιακά καταρισμενους,αλλά χρειάζεται μαθητές κ'καθηγητες-με την κλασσική έννοια του ορου-σοφους.Κυριες κ'κυριοι κ'αγαπητα μας παιδιά,αποδείξτε πως δεν είστε ρομπότ.

Απορία
|

Με ποιο τρόπο το ηλεκτρονικό βιβλίο ύλης μειώνει τη γραφειοκρατία; Μήπως θα έχω ένα πρόχειρο βιβλίο ύλης που θα γράφω στο τέλος της διδακτικής ώρας και σε κάποιο κενό ή όταν γυρίζω σπίτι τα περνάω σε κάποια ηλεκτρονική πλατφόρμα; Μήπως είναι απλά για να λογοδοτώ;

Εκπαιδευτικός ΕΠΑΛ
|

Ενδιαφέρον έχει και η ψηφιακή ενισχυτική διδασκαλία. Δηλαδή κάποιος εκπαιδευτικός θα πληρώνεται για να παρακολουθεί το απόγευμα τα ερωτήματα των μαθητών και να απαντάει σε αυτά...ή μήπως δεν θα πληρώνεται;;

ΠΕ19
|

Ψηφιακά απουσιολόγια ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ αλλά με το όριο των απουσιών στο 160 οι 100 δικαιολογημένες και ΤΕΡΜΑ !!! Να μη τρελαθούμε δηλαδή.

Ρίτα
|

Για να γίνουν ψηφιακά πρέπει το σχολείο να έχει καλό ίντερνετ, ενσύρματο πάνω απ' όλα. Δεν είναι αυτονόητο αυτό και τις περισσότερες φορές είναι θέμα δικτύου της περιοχής.

Εκπαιδευτικός
|

Το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι η βελτίωση των υποδομών. Οι ιστοσελίδες των σχολείων το πρωί δεν λειτουργουν. Τις απουσίες τις καταχωρούν ηλεκτρονικά στο myschool οι υπεύθυνοι καθηγητές από τα απουσιολογια που συμπληρώνουν με ευθύνη των καθηγητών οι απουσιολογοι. Αν θέλουμε να καταργηθούν τότε θα πρέπει να υπάρχει ένα τάμπλετ (σταθερός αν είναι για βιβλίο ύλης) πάνω στην έδρα σύνδεση με το διαδίκτυο και ο καθηγητής να μπαίνει και να καταχωρεί τις απουσίες. Φυσικά αυτό απαιτεί χρόνο σε βάρος του μαθήματος. Δε θα προσφέρει τίποτε το ουσιωδες. Η σχεδίαση του myschool δεν είναι πρόβλημα και τα windows κάθε βδομάδα αλλάζουν εμφανιση αλλά ο πίνακας ελέγχου που σχεδιάστηκε πριν 20 και βάλε χρόνια είναι άκρως λειτουργικός.

Pk
|

Πλατφόρμα για την μαθητεία, πλατφόρμα για τις άδειες, πλατφόρμα για τους αναπληρωτές, πλατφόρμα για την ψηφιακή υπογραφή, πλατφόρμα για τα μαιλ, πλατφόρμα για την διαχείριση μαθητικών λογαριασμών, πλατφόρμα για τα λειτουργικά έξοδα, πλατφόρμα για το grafis.....α ναι ναι το my school......

Χουρδάκης Μιχαήλ
|

Τα έχω κάνει ήδη όλα ψηφιακά. Το πρόβλημα΄ μου δεν είναι οι απουσίες αν είναι ψηφιακές ή όχι. Το πρόβλημά μου είναι ότι το Υπουργείο μου τις σβήνει κάθε καλοκαίρι για "λόγους ανωτέρας βίας".

Με άλλα λόγια δεν είναι το πρόβλημα οι ψηφιακές απουσίες. Το πρόβλημα είναι ότι τα παιδιά έχουν πάρει το μήνυμα ότι οι απουσίες είναι άδεια και μάλιστα όποτε γουστάρουν.

Α και φυσικά, αν περιμένουμε από το άκρως απαρχαιωμένο mySchool να τα κάνει όλα αυτά καήκαμε. Μιλάμε για design της δεκαετίας του 90.

Ολα πρεπει να γινουν ψηφιακα
|

Και να καταργηθει το χαρτι.

Οι απουσιες, οι μεταθεσεις, τα λειτουργικα και οργανικα κενα να τα βλεπει ο κοσμος οταν δηλωνει για αποσπαση η μεταθεση, οι αδειες, οι εκδρομες, τα στατιστικα, οι μετεγγραφες, το πρακτικο, το πρωτοκολλο, τα οικονιμικα, οι μετακινησεις, η επικοινωνια με τους γονεις,οι βαθμολογιες, τα παντα. Επισης πρεπει να υπαρχει γραμματεας σε καθε σχολειο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ