ΕΛΜΕ Ζακύνθου: «Ερωτήσεις και απαντήσεις για την ακύρωση της ατομικής αξιολόγησης

31/10/2023

Ενημερώθηκε: 31/10/2023, 15:09

Άκουσε το άρθρο

Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου εξέδωσε το ακόλουθο κείμενο με ερωτήσεις-απαντήσεις για την αξιολόγηση:

Ποιες είναι οι πρώτες ενέργειες που πρέπει να κάνω;

Να δηλώσω άμεσα απεργία-αποχή (εάν δεν το έχω ήδη κάνει) υπογράφοντας την αντίστοιχη δήλωση της ΟΛΜΕ/ΔΟΕ που έχει αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου μου και να την πρωτοκολλήσω.

Τα στελέχη του ΥΠΑΙΘ δηλώνουν ότι είναι πειθαρχικό αδίκημα η άρνηση της αξιολόγησης που επισύρει πειθαρχικές διώξεις και κρατήσεις μισθού. Ισχύει; Επίσης, μήπως κινδυνεύω να στοχοποιηθώ;

Σε καμία περίπτωση. Από την πρώτη στιγμή του αγώνα μας, το Υπουργείο κατέφυγε σε απειλές, εκβιασμούς και ποικίλους εκφοβισμούς. Μια μεγάλη μερίδα συμβούλων αλλά και κάποιοι διευθυντές σχολικών μονάδων αναπαρήγαγαν αυτό το κρεσέντο εκφοβισμού. Ότι οι αναπληρωτές κινδυνεύουν να απολυθούν, να μην επαναπροσληφθούν, ότι δε θα μπορούν να μετατεθούν οι νεοδιόριστοι, ότι η Απεργία Αποχή είναι παράνομη, ότι είναι πειθαρχικό αδίκημα. Αντίθετα, υπενθυμίζουμε ότι αναπληρωτές που συμμετείχαν στην Απεργία Αποχή από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας διορίστηκαν κανονικά, οι μεταθέσεις έγιναν κανονικότατα.

Είναι νόμιμη μορφή η Απεργία-Αποχή (στο εξής Α/Α); Οι επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας;

Η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτι- κώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορ- φή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας, η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Επισυνάπτουμε και σχετική γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε.  Το ίδιο ισχύει και για τις στάσεις εργασίας.

Τι απαντάμε εάν σταλεί email από τον αξιολογητή;

Με την παρούσα (αριθμός πρωτοκόλλου …… εδώ να γράφεται ο αριθμός πρωτοκόλλου της ομαδικής δήλωσης συμμετοχής στην Απεργία – Αποχή στο κάθε σχολείο) δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία-αποχή που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ/ΔΟΕ, από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023

«Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της».

Δε γράφουμε τίποτα επιπλέον ως απάντηση κι εδώ σταματάει η επικοινωνία μας με τον αξιολογητή. Καλό είναι το απαντητικό αυτό μήνυμα να κοινοποιηθεί και στο Σχολείο και στο ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου. Δεν «μπαίνουμε» στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης. Δε συμπληρώνουμε τον ηλεκτρονικό φάκελο. Δεν δίνουμε στοιχεία και «πάτημα» στον αξιολογητή, για να εντείνει τις πιέσεις και να αποστέλλει προσωπικά μηνύματα για τη συνέχιση της διαδικασίας. Ξέρουμε επίσης ότι όλα αυτά τα στοιχεία θα αξιοποιηθούν από το Υπουργείο και τα «παπαγαλάκια» του, για να θριαμβολογήσουν για τα ποσοστά συμμετοχής στην αξιολόγηση. Ακόμα και αν έχουμε «μπει» στην ειδική πλατφόρμα και έχουμε δεχτεί το μήνυμα από τον «αξιολογητή» για τα «βήματα», ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία, ενημερώνουμε άμεσα και πάλι το Δ.Σ. με οποιονδήποτε τρόπο.

Η Α/Α έχει κρατήσεις από τον μισθό μου;

Όχι, δεν έχει. Για να συμβεί κάτι τέτοιο θα έπρεπε να μπορεί να υπολογιστεί το χρονικό διάστημα που απείχε κάποιος, πράγμα αδύνατο. Ποτέ έως τώρα δεν επιχειρήθηκε να επιβληθούν κρατήσεις, αντίστοιχες για παράδειγμα με τις στάσεις εργασίας.

Υπογράφουμε στο σχολείο που έχουμε οργανική ή και σε όσα σχολεία συμπληρώνουμε ωράριο;

Υπογράφουμε σε όλα τα σχολεία που υπηρετούμε.

Πότε κάνουμε Α/Α και πότε στάση εργασίας;

Η απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ/ΔΟΕ καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση, όπως: από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, τον ηλεκτρονικό φάκελο, την υποβολή έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ. Όταν συμμετέχουμε στην Απεργία- Αποχή βρισκόμαστε στο σχολείο μας και παρέχουμε το πλήρες εκπαιδευτικό μας έργο ως συνήθως. Στάση εργασίας δηλώνουμε, όταν θα έρθει ο/η σύμβουλος για αξιολόγηση μέσα στην τάξη να παρακολουθήσει μάθημα. Για τη στάση εργασίας δεν ενημερώνουμε παρά μόνο όταν καταφθάσει ο αξιολογητής στο σχολείο. Στις επισκέψεις που προηγούνται και σε οποιαδήποτε άλλη επαφή με τον αξιολογητή μας καλύπτει η Α/Α.

Σε περίπτωση που ο αξιολογητής ορίσει μόνος του μέρα και ώρα που θα επισκεφθεί το σχολείο;

Προκειμένου να αντιμετωπιστεί συλλογικά από όλες/όλους τις/τους συναδέλφισσες/ους το κομμάτι της «παρατήρησης της διδασκαλίας» και να γίνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το σχολείο που θα πάει ο αξιολογητής, το ΔΣ των ΟΛΜΕ/ΔΟΕ έχει προκηρύξει 3ωρες στάσεις εργασίας στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της ΥΑ 9950/ΓΔ5/27-01-23 (παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές κλπ) και θα συνεχίζει να προκηρύσσει στάσεις εργασίας για όσο διάστημα διαρκούν αυτές οι διαδικασίες. Ενημερώνουμε άμεσα το ΔΣ, με οποιονδήποτε τρόπο, εάν ο «αξιολογητής» προσπαθήσει να κλείσει ραντεβού για παρακολούθηση διδασκαλίας.

Πώς είναι ενημερωμένος ο εκπαιδευτικός για αυτή του την επίσκεψη;

Ο Σύμβουλος ενημερώνει το σχολείο για το ραντεβού. Είναι υποχρεωμένος. Και ο δ/ντής τον αξιολογούμενο εκπ/κό.

Τι θα γίνει με τη μονιμοποίησή μου, εάν δεν αξιολογηθώ; Δεν είναι πρόβλημα να παραμείνω δόκιμος/η;

Η μονιμοποίησή των εκπαιδευτικών πραγματοποιείται με την έκδοση του ΦΕΚ διορισμών. Επομένως, είναι ήδη μόνιμοι. Γι’ αυτό άλλωστε ισχύουν για τους νεοδιόριστους (δόκιμους) κανονικά όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές (μεταθέσεις, αποσπάσεις κτλ) και έχουν τα ίδια δι- καιώματα π.χ. ίδια μισθολογική εξέλιξη. Η διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης υπογράφεται από τη ΔΙΠΕ/ΔΙΔΕ αυτοδίκαια με την παρέλευση της διετούς υπηρεσίας των νεοδιόριστων του 2020 ως δοκίμων. Το υπουργείο προς στιγμήν δεν εκδίδει τις διαπιστωτικές πράξεις, γι’ αυτό έχουμε κατ’ επανάληψη προχωρήσει σε κινητοποιήσεις και θα συνεχίσουμε να το διεκδικούμε. Το ίδιο θα συνεχίσουμε να κάνουμε και για τους νεοδιόριστους του 2021 και μετά για τους οποίους ισχύει ο νόμος 4823/21.

Να κάνω τη διαδικασία παρά τις αντιρρήσεις μου, ώστε να μονιμοποιηθώ και να ξεμπερδεύω; Αρκετά δεν υπηρέτησα ως αναπληρωτής/αναπληρώτρια;

Δυστυχώς, δεν είναι έτσι. Ακόμα και αν ολοκληρωθεί η Α’ φάση (Α1) ΔΕΝ θα εκδοθούν οι διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης. Πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία (Α2 και Β). Πρόκειται συνεπώς για κοροϊδία και ξεκάθαρο εκβιασμό! Επίσης, η διαδικασία επαναλαμβάνεται κάθε 2 ή 4 χρόνια! Κανείς λοιπόν να μην παραπλανηθεί από τα ωραία λόγια και τις υποσχέσεις του ΥΠΑΙΘ («έλα μωρέ, τυπικό είναι, να τελειώνουμε»). Αν υλοποιηθούν αυτά τα σχέδια, τότε θα αρχίσουν οι πιέσεις του τύπου: «μα καλά, είναι δυνατόν να είναι όλοι άριστοι»; Με δυο λόγια: δε θα τελειώσεις, ίσα-ίσα που τότε θα αρχίσουν όλα για σένα. Η αξιολόγηση δεν οδηγεί στην πολυπόθητη εργασιακή ασφάλεια αλλά σε ένα καθεστώς μόνιμης εργασιακής αβεβαιότητας.

Ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που μπορώ να πάθω αν δεν αξιολογηθώ;

Όποιος συνάδελφος συμμετέχει στην απεργία αποχή-δεν αξιολογείται, ο αξιολογητής δηλαδή δεν έχει δικαίωμα να χαρακτηρίσει τον αξιολογούμενο, μια και η διαδικασία αξιολόγησης δεν έγινε.

Το χειρότερο που μπορεί να πάθει όποιος αξιολογηθεί και βαθμολογηθεί "μη ικανοποιητικά" είναι να πάει για επιμόρφωση χωρίς καμία επίπτωση στην εργασιακή του σχέση (μονιμότητα) ή την μισθολογική του εξέλιξη.

Κατά δήλωση άλλωστε του προέδρου του ΙΕΠ το υλικό της επιμόρφωσης είναι έτοιμο. Αφορά τόσο αυτούς που δεν πέρασαν ατομική αξιολόγηση όσο και αυτούς που την πέρασαν και κρίθηκαν ως μη ικανοποιητικοί.

Έχω μόνο δύο φορές δικαίωμα να αρνηθώ την ατομική αξιολόγηση, στη συνέχεια θα κριθώ ανεπαρκής και θα απολυθώ;

Σε καμία περίπτωση η συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή, συνολικά η συνδικαλιστική δράση, δεν συνεπάγεται αρνητική αξιολόγηση. Για να το πούμε πιο καθαρά: ο αξιολογητής, σε περίπτωση μπλοκαρίσματος της αξιολόγησης, είναι υποχρεωμένος να σημειώσει ότι δεν πραγματοποιήθηκε λόγω συμμετοχής στην Απεργία-Αποχή και σε καμία περίπτωση ότι ο αξιολογούμενος έλαβε αρνητική αξιολόγηση. Προφανώς, οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες που θέτουν το εξής ερώτημα, κάνουν αναγωγή στην σχετική διάταξη του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα. Εκεί όμως η αναφορά αφορά την περίπτωση που πραγματοποιηθεί η Αξιολόγηση και το αποτέλεσμά της είναι αρνητικό. Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Επιπλέον, με βάση την ισχύουσα νομοθεσία δεν προβλέπεται η απόλυση.

Δεν υπέγραψα τη δήλωση απεργίας-αποχής και τώρα έχει πρωτοκολληθεί.

Μπορείς να υπογράψεις οποιαδήποτε στιγμή τη δήλωση απεργίας-αποχής και να πρωτοκολληθεί με την ημερομηνία της ημέρας που υπέγραψες.

Η πλειοψηφία του Συλλόγου Διδασκόντων δεν κάνει απεργία-αποχή. Έχω το δικαίωμα να δηλώσω απεργία-αποχή ακόμη και μόνος/η μου;

Ακόμα και ένας/μία συνάδελφος μπορεί να δηλώσει Α/Α, όπως ακριβώς και απεργία.

Στην περίπτωση που ο/η σύμβουλος ενημερώσει ότι θα έρθει να γνωριστεί μαζί μας αλλά χωρίς να αξιολογήσει τι κάνουμε;

Ειδοποιούμε σε κάθε περίπτωση το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου. Η γνωριμία σε ατομικό επίπεδο μόνο στην ατομική αξιολόγηση παραπέμπει. Εάν πρόκειται για ολόκληρο τον Σύλλογο Διδασκόντων, οπωσδήποτε πρέπει να ειδοποιηθεί το ΔΣ και να του ξεκαθαρίσουμε την πλήρη αντίθεσή μας με την αξιολόγηση και σε κάθε περίπτωση πως οποιαδήποτε αναφορά στην αξιολόγηση δεν θα γίνει αποδεκτή.

Ενημερώθηκα ότι στις περιοχές που έχουν επιλεγεί οι νέοι σύμβουλοι, όσοι αξιολογητές πηγαίνουν στα σχολεία και πέφτουν σε συναδέλφους που απέχουν, ζητούν να καταγραφεί η απεργία-αποχή σε πρακτικό και να υπογραφεί από τον συνάδελφο που απέχει ή ζητούν να καταγραφεί στο βιβλίο σχολικής ζωής ή τους λένε ότι έκλεισε ο φάκελός τους κλπ. Πώς πρέπει να κινηθώ σε αντίστοιχες περιπτώσεις; Υπάρχει κάποιος κίνδυνος σε αυτές τις κινήσεις;

Δεν προβλέπεται από καμία διάταξη κάτι από τα παραπάνω. Ενημερώνονται για τη συμμετοχή μας στην απεργία αποχή, η οποία είναι νόμιμη και διασφαλίζει τους συμμετέχοντες. Στο πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων (ΣΔ) καταγράφονται οι αποφάσεις του ΣΔ και υπογράφονται από όλες/όλους τις/τους παρούσες/όντες. Η απεργία-αποχή, όπως και η συμμετοχή σε απεργίες, στάσεις εργασίας κλπ. δεν τίθενται ως θέμα συζήτησης στον ΣΔ. Επομένως κα- νένα τέτοιο πρακτικό δεν μπορεί να γραφτεί. Στο Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής καταχωρούνται στοιχεία της καθημερινής ζωής της σχολικής μονάδας και καταγράφονται με χρονολογική σειρά όλα τα στοιχεία, γεγονότα, συμβάντα που αναφέρονται στη σχολική ζωή και τη λειτουργία του σχολείου, όπως εκδηλώσεις, συνεργασία με φορείς, έκτακτη απουσία εκπαιδευτικού, έκτακτη αλλαγή εφημερίας κ.λπ. - Άρα δεν γράφονται «όλα», κυρίως όχι η απεργία. Η απεργία-αποχή καταγράφεται στο πρωτόκολλο του σχολείου. Εάν κάποιος σχολικός σύμβουλος ζητήσει αντίγραφο της δήλωσης απεργίας-αποχής θα πρέπει να το πράξει εγγράφως. Αμέσως ενημερώνουμε το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου.

(ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΝΤΥΠΟ ΑΤΟΜΙΚΗΣ/ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ – ΑΠΟΧΗΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ)

ΔΗΛΩΣΗ

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ, από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Σχόλια (6)

Εκπαιδευτικοί που λαχταράτε ...αξιολόγηση
|

Στο παρελθόν όσες φορες είχε έρθει Σχ. Σύμβουλος στην τάξη μου μόνο συγχαρητήρια πήρα. Τα δεδομένα τώρα όμως έχουν αλλάξει. Διαδραστικό δεν έχω. Το internet είναι με ταχύτητα χελώνας ,υπάρχουν μέρες όπως χθες ,που όσο και να χτυπιόμουν ,σύνδεση δεν έγινε .Σύμφωνα με τους δείκτες αξιολόγησης, πάω να προσπαθήσω για βαθμό 7 αν κάνω τέλειο μάθημα χωρίς υπολογιστή.Ευχαριστώ , δε θα πάρω.

@ μη μόνιμος δεν γίνεται στέλεχος με θητεία 4ετη
|

αχαχαχαχα, ούτε με εψηφισμένη τροπολογία;;;;;; μάλιστα μάλιστα και βεβαίως βεβαίως

Πλατάρος Γιάννης
|

Ψέματα και αληθειες:
1.Στο παρελθόν ο κλάδος απείχε από βαθμολόγηση γραπτών. Κάποιο μήνα-δίμηνο-τρίμηνο. Στο τέλος υπήρξε καταλογισμός και πλήρωσαν οι απέχοντας ένα ποσό.
2. Η αποχή από καθήκον, ως απεργία, είναι νόμιμη. Η συμμετοχή σε εξωφθαλμως παράνομη απεργία την οποία έχει προκηρύξει λ.χ. Η ελμε Πειραιά και συμμετέχει ένας εκπαιδευτικός από τον Έβρο, θεωρείται νόμιμη, μέχρι να διαπιστωθεί από δικαστική Αρχή. Δηλαδή , μια απεργία όταν εξαγγελεται, έχει τεκμήριο νομιμότητας, μέχρι να αποφανθεί δικαστήριο.
3. Τζάμπα απεργία, νομικως δεν υπάρχει. Άλλο αν η εκάστοτε διαχρονικά εξουσία κάνει το κοροϊδο.
4. Μόνο για βαρύτατα ποινικά ή κάποια άλλα πειθαρχικα απολύεται υπάλληλος. Πρακτικά θεωρείται σχεδόν αδύνατον, λόγω αυξημένων συνταγματικών εγγυήσεων (κατάλοιπο της πλατείας "κλαυθμωνος")
5. Για να γίνει κάποιος μόνιμος, ανέκαθεν ήθελε μια έκθεση έστω ακριβώς 3 λέξεις του τύπου "εισηγουμαι μονιμοποιησή του" Είναι κάτι που είχε χαλαρώσει επί 40 χρόνια. Αλλά υπάρχει στον νομο.
6. Όλοι ξέρετε, ότι μη μόνιμος δεν γίνεται στέλεχος με θητεία 4ετη.
7. Υπάρχει νόμος πρόσφατος, πριν διοριστουν οι νέοι εκπαιδευτικοί που λέει ότι δεν μονιμοποιειται ουδείς μη αξιολογηθείς. Ο Ν. 4823/2021.
Οι προσφεύγουντες στην δικαιοσύνη για "αυτόματη μονιμοποιησή" στην διετία δεν έχουν καμία ελπίδα δικαίωσης. Τους μονιμοποιησαν οι αρμόδιες ΔΔΕ λόγω... ΕΘΊΜΟΥ! 40 χρόνια αυτή η δουλειά ήταν όντως έθιμο!. Όμως το έθιμο δεν υπερισχύει του νόμου, που ποτέ δεν καταργήθηκε. Οι δδε ανεκαλεσαν τις αποφάσεις, όπως υποχρεούνται όλοι οι φορείς του δημοσίου όταν κάνουν λάθη.
Η ανάκληση των παράνομων αποφάσεων, έγινε σε χρόνο, που δεν δημιουργούν δικαιώματα από τους επωφελουμενους από την παρανομία. (4 χρόνια από την λήψη της παράνομης πραξης).

Ετεοκρής
|

Μία είναι η λύση που θα οδηγήσει σε ένα καλύτερο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα: αξιολόγηση της διδασκαλίας και ανατροφοδότηση/υποστήριξη του εκπαιδευτικού. Αυτό είναι το πιο σπουδαίο. Δεν χρειάζονται οι ταμπελίτσες στα σχολεία που έχουν μείνει περισσότερα από σαράντα χρόνια χωρίς τα θεμελιώδη.

Δυστυχώς
|

Δυστυχώς παραπληροφορεί μερικώς και τεχνηεντος η ΕΛΜΕ Ζακύνθου, ακόμα και το κείμενο περιέχει αυτούσια λανθασμένα εδάφια από αλλά.
Το κρίμα είναι ότι αυτό θα σκάσει σαν χειροβομβίδα στα χέρια των συναδέλφων και όχι των ΕΛΜΕ-τζιδων της Ζακύνθου.

Καθηγητής
|

Πόλεμος χαρακωμάτων και με ανεμόμυλους....
...για ένα αδειανό πουκάμισο....για να παίρνουν αξία οι συνδικαλιστές...για να υποτιμάς την ικανότητα και την αξία σου και την προσωπικότητα σου...
Οι λέξεις για το παραπάνω κείμενο
Μόνο ντροπή και κατάντια για την Ελλάδα αισθάνθηκα διαβάζοντας το

Σπουδές πανεπιστήμιο διάβασμα ατελείωτο γιατί??????
Για να κρύβομαι και να παίζω κρυφτό με τον αξιολογητη???

Μπαίνω στην τάξη διδάσκω και είμαι περήφανος για όσα κάνω στους μαθητές μου

Όσοι είναι εκτός τάξης για χρόνια μονομπορει να σκέφτονται μ αυτόν τον τρόπο

Και πάλι ντροπή!!!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ