Έρχεται καθηκοντολόγιο για τους 800 Συμβούλους Εκπαίδευσης

Μελετάται ο ορισμός ωραρίου εργασίας

09/11/2023

Άκουσε το άρθρο

Απόφαση η οποία θα καθορίζει λεπτομερώς το καθηκοντολόγιο των  800 Συμβούλων Εκπαίδευσης, ετοιμάζει αυτές τις ημέρες η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Στο καθηκοντολόγιο   μελετάται να συμπεριληφθεί και συγκεκριμένο ωράριο εργασίας των Συμβούλων Εκπαίδευσης.

Στο θέμα καθιέρωσης ωραρίου  , διίστανται οι απόψεις στο υπουργείο Παιδείας , καθώς  υπάρχει και η θέση ότι εκ της φύσεως στα καθήκοντα των Συμβούλων Εκπαίδευσης δεν μπορεί να τεθεί συγκεκριμένο ωράριο  εργασίας,

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης (πρώην Σχολικοί Σύμβουλοι) υπάγονται διοικητικά στον Διευθυντή Εκπαίδευσης και εποπτεύονται ως προς την άσκηση του έργου τους από τον Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης:

α) των κοινών ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,

β) Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης και

γ) των μελών του Ε.Ε.Π.

υπάγονται στον Διευθυντή Εκπαίδευσης και τον Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, στην οποία έχει κατανεμηθεί η θέση Συμβούλου που καταλαμβάνουν.

Έργο του Συμβούλου Εκπαίδευσης

Έργο του Συμβούλου Εκπαίδευσης είναι η παιδαγωγική και επιστημονική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών και των μελών του Ε.Ε.Π. και Ειδικoύ Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), η επιμόρφωση, η ανάπτυξη καινοτόμων πρωτοβουλιών στον χώρο της εκπαίδευσης, καθώς και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. και η συμμετοχή στη διαδικασία του συλλογικού προγραμματισμού και της αυτοαξιολόγησης του έργου της σχολικής μονάδας και των δομών υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ειδικότερα, έργο του Συμβούλου Εκπαίδευσης είναι:

  • η υποστήριξη για την κάλυψη των καθημερινών διδακτικών και εκπαιδευτικών αναγκών,
  • η παρακολούθηση διδασκαλιών και η παρουσίαση δειγματικών διδασκαλιών,
  • η παρακολούθηση και υποστήριξη της λειτουργίας των σχολικών εργαστηρίων και βιβλιοθηκών,
  • η υποστήριξη της αξιοποίησης του υλικού και του εξοπλισμού τους
  • η ανάληψη πρωτοβουλιών με σκοπό τη βελτίωση της διδασκαλίας σε κάθε μάθημα, τη διασφάλιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου και την εν γένει ομαλή λειτουργία της σχολικής μονάδας, καθώς και
  • η παρακολούθηση και υποστήριξη της λειτουργίας των δομών υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο αυτό συνεργάζεται με το διδακτικό προσωπικό των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς του, τους διευθυντές και προϊσταμένους τους και τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων για κάθε θέμα που αφορά στην αποτελεσματική λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Ομοίως συνεργάζεται με τους προϊσταμένους, τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη του Ε.Ε.Π. των δομών υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

α) Κάθε Σύμβουλος Εκπαίδευσης έχει την επιστημονική ευθύνη, για τα θέματα του κλάδου του, του συνόλου των σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) που υπάγονται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Αν στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατανέμονται περισσότερες από μία (1) θέσεις Σύμβουλων Εκπαίδευσης του ίδιου κλάδου, κατανέμεται σε κάθε Σύμβουλο Εκπαίδευσης η επιστημονική ευθύνη μίας ενότητας σχολικών μονάδων και Ε.Κ..

Αν στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν προβλέπεται θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης ορισμένου κλάδου, η επιστημονική ευθύνη για τα θέματα του κλάδου αυτού κατανέμεται σε Σύμβουλο ή Συμβούλους Εκπαίδευσης του ίδιου κλάδου άλλης Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή άλλων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Στους Συμβούλους Εκπαίδευσης κοινών ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης δύναται να κατανέμεται επιπλέον η επιστημονική ευθύνη σχολικών μονάδων της έτερης βαθμίδας από εκείνη, στην οποία υπάγεται η θέση που καταλαμβάνουν.

Οι Περιφερειακοί Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης και οι Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης διατηρούν την επιστημονική ευθύνη των σχολικών μονάδων για τα θέματα του κλάδου τους που αντιστοιχεί στη θέση Συμβούλου που καταλαμβάνουν. Κατ’ εξαίρεση δύναται, με αιτιολογημένη απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, να απαλλάσσονται οι Περιφερειακοί Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης από την επιστημονική ευθύνη σχολικών μονάδων, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες αυτό επιβάλλεται από τις συνθήκες λειτουργίας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στις περιπτώσεις του προηγούμενου εδαφίου η επιστημονική ευθύνη των σχολικών μονάδων που αντιστοιχεί στη θέση Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης κατανέμεται, με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε Συμβούλους Εκπαίδευσης, οι οποίοι καταλαμβάνουν θέση Συμβούλου της ίδιας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

β) Πέραν της επιστημονικής ευθύνης της περ. α), οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης έχουν την επιστημονική ευθύνη, για τα θέματα του κλάδου τους, των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), η έδρα των οποίων βρίσκεται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου έχει κατανεμηθεί η θέση Συμβούλου που καταλαμβάνουν ή στην οποία εκτείνεται η αρμοδιότητά τους.

Αν στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατανέμονται περισσότερες από μία (1) θέσεις Σύμβουλων Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, η επιστημονική ευθύνη των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. κατανέμεται σε μία (1) εξ αυτών. Αν στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν προβλέπεται θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, η επιστημονική ευθύνη των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. για τα θέματα του κλάδου αυτού κατανέμεται σε Σύμβουλο Εκπαίδευσης του ίδιου κλάδου άλλης Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

Οι Περιφερειακοί Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης και οι Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης διατηρούν την επιστημονική ευθύνη των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. για τα θέματα του κλάδου τους, η οποία αντιστοιχεί στη θέση Συμβούλου που καταλαμβάνουν.

Κατ’ εξαίρεση δύναται, με αιτιολογημένη απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, να απαλλάσσονται οι Περιφερειακοί Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης από την επιστημονική ευθύνη των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., σε εξαιρετικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες αυτό επιβάλλεται από τις συνθήκες λειτουργίας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στις περιπτώσεις του προηγούμενου εδαφίου η επιστημονική ευθύνη των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. που αντιστοιχεί στη θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης που καταλαμβάνει ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης κατανέμεται, με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε Συμβούλους Εκπαίδευσης, οι οποίοι καταλαμβάνουν θέση Συμβούλου της ίδιας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

γ) Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης των μελών του Ε.Ε.Π. αναλαμβάνουν την επιστημονική ευθύνη για τα θέμα- τα του κλάδου τους του συνόλου των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) και ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία υπάγονται, καθώς και των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίες κατανέμονται στη θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης που καταλαμβάνουν.

Ομοίως οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης των μελών του Ε.Ε.Π. αναλαμβάνουν την επιστημονική ευθύνη για τα θέματα του κλάδου τους των μελών του Ε.Ε.Π. που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης των οικείων Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

δ) Κάθε Σύμβουλος Εκπαίδευσης, πέραν της επιστημονικής ευθύνης, έχει και την παιδαγωγική ευθύνη μίας ενότητας σχολικών μονάδων και Ε.Κ. της βαθμίδας εκ- παίδευσης, στην οποία έχει κατανεμηθεί η θέση που καταλαμβάνει και εντός της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, στην οποία υπάγεται η θέση αυτή. Η ανάθεση της παιδαγωγικής ευθύνης γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης. Οι Περιφερειακοί Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης δεν αναλαμβάνουν την παιδαγωγική ευθύνη σχολικών μονάδων.

Με αιτιολογημένη απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης δύναται να ανατίθεται στους Περιφερειακούς Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης η παιδαγωγική ευθύνη σχολικών μονάδων σε εξαιρετικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες αυτό επιβάλλεται από τις συνθήκες λειτουργίας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Αν ανατίθεται παιδαγωγική ευθύνη σε Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, η παιδαγωγική ευθύνη των λοιπών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. ανατίθεται σε Συμβούλους Εκπαίδευσης ομοίως με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Δύναται, με απόφαση του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, κατά περίπτωση, να ανατίθεται σε Σύμβουλο Εκπαίδευσης επιπλέον η παιδαγωγική ευθύνη μίας ενότητας σχολικών μονάδων της έτερης βαθμίδας από εκείνη, στην οποία υπάγεται η θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης, την οποία καταλαμβάνει.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης των μελών του Ε.Ε.Π. δεν αναλαμβάνουν την παιδαγωγική ευθύνη σχολικών μονάδων.

ε) Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης έχουν την παιδαγωγική ευθύνη σε ενότητες σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την ενταξιακή εκπαίδευση.

Η ανάθεση της παιδαγωγικής ευθύνης γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, κατά περίπτωση.

Η επιστημονική ευθύνη του μειονοτικού προγράμματος των μειονοτικών σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατανέμεται αποκλειστικά σε Συμβούλους Εκπαίδευσης Μειονοτικού Προγράμματος Μειονοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντίστοιχα.

Ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μουσουλμανικής Θρησκείας έχει την επιστημονική ευθύνη των μαθημάτων μουσουλμανικής θρησκευτικής ειδίκευσης των μουσουλμανικών ιεροσπουδαστηρίων, των μουσουλμανικών θρησκευτικών μαθημάτων στα μειονοτικά γυμνάσια - λύκεια και της διδασκαλίας του Κορανίου σε μαθητές - μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 36 του ν. 3536/2007 (Α’ 42). Κατά τα λοιπά, η επιστημονική ευθύνη των μουσουλμανικών ιεροσπουδαστηρίων κατανέμεται σε Συμβούλους Εκπαίδευσης των λοιπών κλάδων της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η ανάθεση της παιδαγωγικής ευθύνης σχολικών μονάδων γίνεται με βάση τις προτιμήσεις των Συμβούλων Εκπαίδευσης.

Η παιδαγωγική ευθύνη νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων ανατίθεται αποκλειστικά σε Συμβούλους Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ60 και ΠΕ70, αντιστοίχως.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης τ αναλαμβάνουν την παιδαγωγική ευθύνη των σχολικών μονάδων, η επιστημονική ευθύνη των οποίων έχει κατανεμηθεί στις θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης που καταλαμβάνουν, με εξαίρεση την περίπτωση κατά την οποία Σύμβουλος Εκπαίδευσης επιλέγεται σε θέση Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, οπότε η παιδαγωγική ευθύνη των σχολικών μονάδων που έχουν κατανεμηθεί στη θέση του ανακατανέμεται, με απόφαση του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, στους υπόλοιπους Συμβούλους Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

Η παιδαγωγική ευθύνη των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ανατίθεται αποκλειστικά σε Συμβούλους Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης.

Η παιδαγωγική ευθύνη των σχολικών μονάδων της επαγγελματικής εκπαίδευσης και των Ε.Κ. ανατίθεται κατά προτεραιότητα σε Συμβούλους Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ80 έως και ΠΕ90.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Μειονοτικού Προγράμματος Μειονοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θράκης έχουν την παιδαγωγική ευθύνη των μειονοτικών σχολείων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από κοινού με Συμβούλους Εκπαίδευσης του κλάδου ΠΕ70 και ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μειονοτικού Προγράμματος Μειονοτικών Σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θράκης έχει την παιδαγωγική ευθύνη των μειονοτικών σχολείων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από κοινού με Συμβούλους Εκπαίδευσης των λοιπών κλάδων.

Η παιδαγωγική ευθύνη των μουσουλμανικών ιεροσπουδαστηρίων ανατίθεται σε Συμβούλους Εκπαίδευσης των κλάδων της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Για τα θέματα υπηρεσιακής κατάστασης των Συμβούλων Εκπαίδευσης, αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο είναι το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) των παρ. 1 και 2 του άρθρου 1 του π.δ. 1/2003 (Α’ 1) της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, στην οποία υπάγεται η θέση, την οποία καταλαμβάνουν ή το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προ- σωπικού (Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) της παρ. 3 του ίδιου άρθρου.

Για την απαλλαγή των Συμβούλων Εκπαίδευσης από την άσκηση των καθηκόντων τους, γνωμοδοτεί το Ανώτερο Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) των παρ. 4 και 5 του άρθρου 1 του π.δ. 1/2003 ή το Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. αντιστοίχως.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συντάσσουν εκθέσεις για τον τριμηνιαίο και ετήσιο προγραμματισμό του έργου τους και αποτιμούν ανά έτος τη συμβολή τους στην αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στην περιοχή αρμοδιότητάς τους.

Οι εκθέσεις προγραμματισμού εγκρίνονται από τον Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης και πρόσβαση σε αυτές έχει ο Διευθυντής Εκπαίδευσης.

Πρόσβαση στις εκθέσεις αποτίμησης έχουν ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης και ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης υποστηρίζονται στο έργο τους από τον Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης. 

Σχόλια (40)

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
|

Το καλοκαίρι είναι κοντά!!! Επιτέλους, θα κάνουμε διακοπές, όπως όλοι οι συνάδελφοι στα σχολεία μετά από δεκαπέντε χρόνια! Το σύστημα ήδη φυλλορροεί!! "Είπατε τω "βασιλεί" ουκέτι Φοίβος έχει καλύβην, ου μάντιδα δάφνην, ου παγάν λαλέουσαν, απέσβετο και λάλον ύδωρ"..."Φωνή βοώντος εν τη ερήμω".

@ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
|

Ο νόμος ( Άρθρο 2 Παρ. Δ.9 - Νόμος 4336/2015) σαφής... Τα οδοιπορικά στα οποία αναφέρεστε (έως 50 χμ απλής μετάβασης) θεωρούνται εντός έδρας,οπότε δε δικαιολογούν αποζημίωση. Αυτό ισχύει για όλο το δημόσιο, πλην συγκεκριμένων εξαιρέσεων που προβλέπονται από τον παραπάνω νόμο....

Άρα...μη δημιουργούμε εντυπώσεις, ότι οι σύμβουλοι είναι οι μόνοι αδικημένοι.

Σίγουρα, όμως, οι διατάξεις περί οδοιπορικών στον παραπάνω νόμο, θα πρέπει να αλλάξουν!

Από τις πολλές "επιστροφές", μένει κανείς…
|

Από τα 37 σχόλια, το μόνο παράπονο του Συμβούλου κου Πλατάρου, φαίνεται να είναι για "το περιβάλλον διεπαφής της πλατφόρμας αξιολόγησης"....

@Ξυπόλητοι στ' αγκάθια?
|

@11 Νοε 2023 12:47
Καταρχήν χαρακτηρισμοί (αόριστοι) περί «επιθετικού» ύφους επιστρέφονται.
«Η ψυχραιμία και η αντιμετώπιση προβλημάτων και δυσκολιών» οφείλει να είναι βασικό προσόν όλων των εκπαιδευτικών (κι όχι μόνο).
Στο πλαίσιο αυτό θα συνεχίσουμε και οι σύμβουλοι εκπαίδευσης να διεκδικούμε βασικά εργασιακά μας ζητήματα, τα οποία σχετίζονται άμεσα και με τη δυνατότητά μας για «ποιοτική» παροχή των υπηρεσιών μας (μεταξύ άλλων και συμβουλευτικού-υποστηρικτικού έργου των συναδέλφων μας).
Δεν πρωτοτυπούμε άλλωστε σε κάτι.
Το ίδιο κάνει (διεκδικεί) και όλη εκπαιδευτική κοινότητα, καθένας/μία από τη θέση (ευθύνης) που κατέχει.
Οι λόγοι που κάποιος/α επιλέγει να εργαστεί σε μία θέση (ευθύνης είναι όλες) είναι προσωπικοί και δε θα απολογηθεί για αυτούς.

Γιώργος
|

Οι σύμβουλοι όντως έχουν σημαντικό υποστηρικτικό έργο και το έργο της αξιολόγησης επίσης απαιτητικό. Οι 800 σύμβουλοι είναι πολλοί γιατί έγινε σχεδόν διπλασιασμός του αριθμού και αυτό δε βελτίωσε σε κάτι. Στις επόμενες κρίσεις θα πρέπει να μειωθεί ο αριθμός και να αλλάξουν τα κριτήρια. Το ότι υπαγονται διοικητικά στον/στην διευθυντή εκπαίδευσης ήταν φάοουλ. Η διεύθυνση έχει αφενός έργο τεράστιο και της προσέθεσαν ακόμη ένα και δεν έχει πλήρως μόνιμο προσωπικό να ανταπεξέλθει σε όλο αυτό. Αυτά ας τα ξαναδούν να βελτιωθούν.

της ... κλίμακος
|

ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΩΡΑΡΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΤΟΥ "ὉΥΔΕΙΣ ΜΩΡΟΤΕΡΟΣ ... ΑΝ ΔΕΝ...." ΛΥΠΑΜΑΙ...

Αλλά λόγια να αγαπιομαστε
|

Σε όσες όσους λοιδορούν το έργο και τον ρόλο του συμβούλου, ας μας πουν αφού διδάσκουν ενσυναίσθηση παντού;με ποιο μαγικό τρόπο θα αξιολογήσει 50-60 συναδελφους της ειδικότητας του,τους περισσότερους από αυτους εκτός της έδρας του σε διάφορες διευθύνσεις ανα την Ελλάδα; (Πχ ο ΠΕ87).
Για να δω τη συναδελφικότητα που επικαλούμαστε παντού.Αναμενω

Ξυπόλητοι στ' αγκάθια?
|

@11 Νοε 2023 09:32
Φυσικά και έχετε δικαιώματα και οφείλετε να τα διεκδικήσετε και να μην παραιτηθείτε.... αλλά εάν όπως λέτε "Σαφές δεν ήταν τίποτα".... τότε δυσκολεύομαι λίγο να καταλάβω πώς, γιατί και σε τί βασιστήκατε και υποβάλατε υποψηφιότητα για μια "θέση ευθύνης" και που επιπλέον σας δεσμεύει για τέσσερα χρόνια (ίσως και περισσότερο).
Δεν είναι σαν να λέμε πρώτα, "πάμε στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα" ή "πάμε κι όπου βγει" και μετά ν' ανακαλύπτουμε-αντιλαμβανόμαστε τα προβλήματα?
ΥΓ. Κατανοώ τους προβληματισμούς σας άλλα όχι και το "επιθετικό" ύφος σας και δεν νομίζω να σας έδωσα την αφορμή. Άλλωστε, η ψυχραιμία και η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβλημάτων και δυσκολιών, θα έπρεπε νομίζω να είναι δικό σας (των Συμβούλων) προσόν.

@Ξυπόλητοι στ' αγκάθια?
|

Σαφές δεν ήταν τίποτα (ούτε το θέμα του ωραρίου αναφέρονταν στον νόμο που επικαλείσαι, ούτε το θέμα των οδοιπορικών με δικά μας έξοδα).
Από κει και πέρα, όσο και να μην αρέσει σε ορισμένους/ες είμαστε κι εμείς οι σύμβουλοι εργαζόμενοι και ως εργαζόμενοι έχουμε δικαιώματα (δεν μπορεί κάποιος να απαιτεί να δουλεύουμε τζάμπα υπερωρίες, ούτε να χρησιμοποιούμε δικά μας οχήματα για να επιτελέσουμε το εργασιακό μας καθήκον, με δικά μας έξοδα).
Επιχειρήματα ή υπονοούμενα του στυλ : "Έτσι είναι και αν δεν σας αρέσει παραιτηθείτε," επιστρέφονται ως έχουν σε αυτούς τα εκστομίζουν. Ως εργαζόμενοι θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας και αν θέλετε παραιτηθείτε εσείς!
Υ.Γ.
Σαν δάσκαλος ήμουν κατά της βαθμολόγησης και κακά της επιλογης σημαιοφορων βάσει βαθμολογίας. Με κάθε ευκαιρία κατέθετα τις απόψεις μου. Παρόλα αυτά εφάρμοζα πάντα τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία. Θα χειροκροτούσα απεργία-αποχή της ΔΟΕ από αυτή τη διαδικασία , που θα έδειχνε, για μένα, έμπρακτο ενδιαφέρον για τον μαθητή βασισμένο σε επιστημονική παιδαγωγική γνώση.

Ξυπόλητοι στ' αγκάθια?
|

Δεν υπήρχε η περιγραφή της θέσης, του έργου, των καθηκόντων και του επιδόματος των ΣΕ στον "καλυτερότερο ever"? Άλλες 2-3 φορές τα δημοσίευσε χώρια το esos!
Δεν ήταν επίσης γνωστή εδώ και 1,5 χρόνο (από τον Απρίλιο του 2022) η κατανομή των θέσεων?
Τώρα "ανακάλυψαν" οι ΣΕ τα προβλήματα, τις δυσκολίες, τα κενά, και τις ευθύνες της θέσης? Όταν έκαναν αίτηση δύο χρόνια πριν, είχαν καταλάβει ότι ο δρόμος ήταν ανθόσπαρτος?

Το ωράριο ενός Σ.Ε. στο πλαίσιο του ποιοτικού έργου του
|

Οι ώρες εργασίας του Συμβούλου Εκπαίδευσης είναι ανυπολόγιστες. Στη διάρκεια της ημέρας και του ωραρίου του καλείται για επισκέψεις σε σχολεία, συναντήσεις με νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς γενικών τάξεων, τμημάτων υποδοχής ΖΕΠ, Παράλληλης Στήριξης, Τμημάτων Ένταξης, προαξιολογικές συναντήσεις, παρατήρηση διδασκαλίας, ανατροφοδοτήσεις κ.α. με δικά του έξοδα μετακίνησης που υπερβαίνουν το επίδομα θέσης του. Παράλληλα συμμετέχει σε υπηρεσιακά συμβούλια της ΔΙΠΕ/ΔΙΔΕ και σε διάφορες ολομέλειες ή δέχεται γονείς/κηδεμόνες για συμβουλευτική κλπ. Μετά το πέρας του ωραρίου του μεταφέρει όλη τη γραφειοκρατική δουλειά στο σπίτι του, το οποίο το έχει μετατρέψει σε 2ο γραφείο, απαντάει σε τηλεφωνήματα, μηνύματα, αποστέλλει υλικό, προσκλ΄ήσεις αξιολόγησης/ επιμόρφωσης ως αργά. Κοντολογίς, ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης δεν έχει το κλασσικό ωράριο ενός δημοσίου υπαλλήλου και είναι αδύνατον να διεκπεραιώσει το επιστημονικό-καθοδηγητικό-αξιολογικό-συμβουλευτικό και διοικητικό έργο του σε ωράριο γραφείου καθώς όλα τα παραπάνω δεν είναι δυνατόν να υλοποιηθούν σε ωράριο του γραφείου. Τόσο απλά και ρεαλιστικά!....

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
|

5 ΧΜ. ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ Σ.Ε. ....ΠΗΓΑΙΝΕΙ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ (ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ), ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ.

10, 15,20 ,25 ,30 .................49 ΧΜ. ΠΡΕ΄ΠΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ.

ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ;

ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ 98 ΧΜ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ.

ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ;

της ... κλίμακος
|

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ... ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΟΤΕ.... ΓΙΑΤΙ ΕΔΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΔΕ (ΠΟΣΕΣ ΔΔΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΠΟΣΑ ΣΧΟΛΕΙΑ;;;;;)

@Μαρία 20
|

Αγαπητή,
Αυτά που αναφέρεις...
''Δηλαδή οι Σύμβουλοι πέρα από την χιλιομετρική αποζημίωση (20 ευρώ /100 km), την ημερήσια αποζημίωση (έως 40 ευρώ) και τα έξοδα διανυκτέρευσης (εως 100 ευρώ την βραδιά), θα παίρνουν και έξτρα επίδομα για κάθε σχολείο παιδαγωγικής τους ευθύνης που θα επισκέπτονται , κάτι το οποίο είναι μέσα στα καθήκοντά τους?...''
ΔΕΝ είναι χρήματα επιπλέον των αποδοχών του Συμβούλου, αλλά χρήματα που ξοδεύει και παίρνει πίσω μετά από 3-4 μήνες, στην καλύτερη των περιπτώσεων, χρηματοδοτώντας το κράτος!!!
Πώς θα σου φαινόταν να πληρώσεις 1.000 ως 2.000 ευρώ (Σύμβουλοι με μακρινές αποστάσεις) και να τα πάρεις σε 3-4 μήνες;;;!!!
Αλλά, λησμονείς ή δεν γνωρίζεις ότι ο Σύμβουλος κινείτται διαρκώς (ειδικά στην επαρχία) καθημερινά σε αποστάσεις των 10-20-30-40 χιλιομέτρων με φθορά του αυτοκινήτου του και ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ!!!!
Πώς θα σου φαινόταν να φθείρεις το αυτοκίνητό σου και πληρώσεις 200-300 ευρώ για καύσιμα (υπολόγισε επιπλέον φθορές, σέρβις, κ.λπ.) και να ΜΗΝ παίρνεις ούτε ευρώ;;;!!!
Χλιδή....!!!

ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ
|

ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ? ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΟΣ. Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΑΞΗΣ

Μαρία 20
|

Δηλαδή οι Σύμβουλοι πέρα από την χιλιομετρική αποζημίωση (20 ευρώ /100 km), την ημερήσια αποζημίωση (έως 40 ευρώ) και τα έξοδα διανυκτέρευσης (εως 100 ευρώ την βραδιά), θα παίρνουν και έξτρα επίδομα για κάθε σχολείο παιδαγωγικής τους ευθύνης που θα επισκέπτονται , κάτι το οποίο είναι μέσα στα καθήκοντά τους?...

@ΠΚ
|

"ΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΩΡΑΡΙΟ?"

Δε μου λέτε, αγαπητέ, στον εκπαιδευτικό που καλείστε να αξιολογήσετε, οι καθημερινές απογευματινές εργασίες προσμετρώνται στο ωράριο??

Και επιτέλους, ο,τι και να λέτε, είστε Στελέχη και έχετε ΚΑΙ διοικητικό έργο... Αν θέλετε πλήρη ανεξαρτησία και ελευθερία κινήσεων, υπάρχουν, πιθανώς,και άλλες θέσεις για εσας, τις οποιες θα μπορούσατε να διεκδικήσετε, δεδομένων των -πιθανως- καταπληκτικών και ανυπέρβλητων προσόντων σας!

Γιώργος
|

Πώς μπορείς να εργαστείς σε ένα γραφείο όπου το τηλέφωνο χτυπάει συνεχώς, κόσμος πηγαινοέρχεται και εσύ πρέπει να συγκεντρωθείς για να συντάξεις τρεις εκθέσεις για κάθε αξιολογούμενο και μετά να τις ανεβάσεις στην πλατφόρμα - έχοντας πάρει ενδιάμεσα εμπιστευτικά πρωτόκολλα και υπογραφές; Αλήθεια, ακόμα και αν το γραφείο διαθέτει υπολογιστή ( στην καλύτερη περίπτωση μη κοινόχρηστο) ρισκάρεις να τις αναρτήσεις από εκεί; Και στους προς αξιολόγηση συναδέλφους που χρειάζονται βοήθεια για να συντάξουν την αυτοαξιολόγησή τους, για να φτιάξουν το σχέδιο της πρώτης διδασκαλίας και μετά της δεύτερης και να κάνουν τον αναστοχασμό τους και έχουν ένα σωρό απορίες για τα πάντα πότε θα απαντάμε; Πρωινές ώρες είναι στα σχολεία τους και μας δηλώνουν ότι αφενός δεν μπορούν να μιλήσουν από εκεί και αφετέρου μας ζητούν συνεργασία η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις καταλήγει σε ατομική επιμόρφωση. Περιττό να πω ότι όλα αυτά γίνονται το απόγευμα και προφανώς θα κοπούν στην περίπτωση του εβδομαδιαίου 40 ωρου. Το Υπουργείο θα έπρεπε να δει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του έργου των Συμβούλων (επιμόρφωση, αριθμός ανθολογημένων, παρεμβάσεις σε παιδαγωγικά θέματα κ.α. ) Επίσης, θα πρέπει να εξετάσει την οικονομική αποζημίωση για τα σχολεία που βρίσκονται σε απόσταση κάτω από 50 χιλιόμετρα γιατί αυτά είναι πάρα πολλά και χρειάζεται να ξοδεύουμε όχι μόνο το επίδομα αλλά και τον μισό μας μισθό για να τα επισκεφτούμε. Εκτός κι αν δε χρειάζεται να πηγαίνουμε … ούτε αξιολογήσεις να κάνουμε…

Για να καταλάβω κάτι..
|

@@Για να καταλάβω κάτι..

1. Αγαπητέ, αν δεχθούμε ότι ο σύμβουλος αποδεικνύει ο ίδιος την επάρκειά του ώς προς την εκτέλεση των καθηκόντων του, τότε ας δεχθούμε ότι το ίδιο ισχύει και για τον εκπαιδευτικό και άρα δεν υφίσταται λόγος αξιολόγησης του εκπαιδευτικού από τον εκάστοτε σύμβουλο...

2. Διαβάζοντας το καθηκοντολόγιο των συμβούλων, διαπιστώνει κανείς ότι αυτό εμπεριέχει αρκετά 'διοικητικά' ή καλύτερα γραφειοκρατικά καθήκοντα (συγγραφή αναφορών, προγραμματισμός, ενημερώσεις, επικοινωνία με σχολικές μονάδες, αποστολή υλικού και οδηγιών, προετοιμασία για τις συναντήσεις και τις δράσεις, συνεργασίες...) -btw,δεν καταλαβαίνω την απαξίωση που δείχνετε για τους ΄'διοικητικούς υπαλλήλους' (sic) και τα διοικητικά καθήκοντα-.
Δε βλέπω, επίσης, το λόγο που οι παραπάνω εργασίες, καθώς και άλλες επίσης, ιδιαίτερα όσες έχουν να κάνουν με συνεργασία με σχολικές μονάδες εντός ωραρίου εργασίας, να μη μπορούν να διεκπεραιωθούν από την έδρα εργασίας των συμβούλων ΄, σε συγκεκριμένο πρωινό ωράριο. Τις ημέρες π.χ που ο σύμβουλος δεν έχει επισκέψεις σε σχολεία, θα μπορεί να ασχολείται με το γραφειοκρατικό μέρος, να προγραμματίζει συνεργασίες και συναντήσεις, να κάνει τηλεδιασκέψεις, να συντάσσει και να αποστέλλει υλικό και οδηγίες, να απαντά δια ζώσης σε ερωτήματα σχολείων, όλα αυτά από την έδρα εργασίας του... Θεωρείτε σωστό, ένας σύμβουλος να προγραμματίζει π.χ. 2 ημέρες επισκέψεων σε σχολεία και τις υπόλοιπες 3 εργάσιμες ημέρες να αγνοείται παντελώς και να μην ξέρει κανείς που βρίσκεται και με τι ασχολείται? Και μάλιστα να πληρώνεται γι αυτό χωρίς να τεκμηριώνεται κάπως η παροχή εργασίας? Δεν πρόκειται, άλλωστε, για ακαδημαϊκό ή ερευνητικό έργο για να μιλάμε για ελευθερία ωραρίου και πλήρη ευελιξία. Εδώ, γίνεται ολόκληρη φασαρία αν κάποιος εκπαιδευτικός μείνει με 2 ώρες λιγότερο διδακτικό ωράριο η αν κάποιος υπάλληλος απουσιάσει μία μέρα από την εργασία του, κι οι σύμβουλοι χύμα; Ας είναι στο γραφείο του ο σύμβουλος, κι ας ασχολείται με τα γραφειοκρατικά καθήκοντα του, τις ημέρες που δεν έχει εξωτερικές εργασίες, τόσο υποτιμητικό είναι πια αυτό ή οι σύμβουλοι είναι μία ανώτερη κατηγορία?

Μην τα θέλουμε όλα δικά μας, συμφωνώ μαζί σας ότι θα πρέπει να παρέχονται χώροι και υποδομές, αλλά διαφωνώ με το καθεστώς μη λογοδοσίας και παρατεταμένης αφάνειας, που οδηγεί στο φαινόμενο των μονίμως ευρισκομένων σε άτυπες διακοπές....

της ... κλίμακος
|

Σωστά! Ωράριο με υπηρεσιακό αυτοκίνητο για μετακινήσεις όπως έχουν οι "σύμβουλοι"με απείρως λιγότερα προσόντα στα υπουργεία.... ή πληρωμένα όλα τα οδοιπορικά κι όχι μόνο πα΄νω από 50 χλμ... Αλλιώς οι πίνακες θα εξαντληθούν κι ακόμα θα ψάχνουν... Αλλά αυτά έπρεπε να είναι γνωστά πριν αναλάβουν υπηρεσία! Όχι τους ΤΟΠΟΘΕΤΉΣΑΜΕ ΣΤΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ και τους πετσοκόβουμε (όπως συνηθίζει να κάνει το κράτος με κάθε δεξαμενή που δημιουργεί)...το σύνθημα είναι: ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ! ΑΣ ΔΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΝΤΊΣΤΟΙΧΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ....

ΠΚ
|

ΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΩΡΑΡΙΟ?
ΠΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΨΕ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ 2Χ2 ΣΤΙΒΑΓΜΕΝΟΙ Ο ΕΝΑΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ!!! ΜΑς ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΙ!!! ΑΝ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.....

Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ...
|

θα είναι αυτό το ωράριο για τους συμβούλους εκπαίδευσης .... Ας ελπίσουμε ότι θα γίνουν κατανοητά τα προβλήματα και δεν θα το βάλουν...

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ
|

Η Κεραμέως έφυγε η κουλτούρα παρατάσεων,αναβολών και καθυστερήσεων παραμένει.Οι επόπτες των συμβούλων ακόμα να οριστούν(μια εβδομάδα υπόθεση η διαδικασία),οι περιφερειακοί διευθυντές δεύτερη χρονιά παράταση(7 στους 13 προσωρινοί),οι προιστάμενοι εκπ/κών θεμάτων σε παράταση από το 2018,οι προιστάμενοι περιβαλλοντικών κέντρων ισόβιοι από το 2011 κ.ά.Παράταση λοιπόν μέχρι τις παραμονές των επόμενων εκλογών.Και οι σύμβουλοι έπρεπε να είναι διπλάσιοι.

Δημήτρης
|

Με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον διαβάζουμε το δηλητήριο που στάζουν κάποιοι εναντίον των Συμβούλων με την ευκαιρία όσων ακούστηκαν περί ωραρίου. Και είναι φανερό ότι το πρόβλημά τους ξεκινά από το γεγονός ότι οι Σύμβουλοι πλέον αξιολογούν. Εκεί είναι το ζητούμενο . Εάν ο σύμβουλος δεν είχε αναλάβει το καθήκον της αξιολόγησης, ούτε που θα τους ένοιαζε.
Δεν είναι παράξενο που ταυτίζονται διαφορετικά πράγματα: αφού πας και αξιολογείς εκπαιδευτικούς, να τιμωρηθείς. Πρώτη φορά συμβαίνει στην ελληνική κοινωνία; Όχι, βέβαια.
Ωστόσο, αγνοείται η φύση της εργασίας του συμβούλου. Και οι πολλές ώρες εργασίας εκτός αυτού του ωραρίου (που δεν ξέρουμε ποιο είναι και αν τελικά θα γίνει). Και πολλά άλλα αγνοούνται.
Δεν πειράζει όμως: ευτυχώς εκδικηθήκαμε....

@Για να καταλάβω κάτι..
|

Θεωρείτε ότι ''Ο Σύμβουλος, θα πρέπει κάπως να αποδεικνύει ότι επιτελεί τα καθήκοντα του'' και αυτό το αποδεικνύει ο ίδιος ή ''ελέγχεται'' για αυτό όντας 8 ώρες στο γραφείο ως διοικητικός υπάλληλος;
Σε χώρους ουσιαστικά ανύπαρκτους όπου δεν μπορεί να μιλήσει ούτε καν στο τηλέφωνο;
Σε χώρους μερικών τ.μ. όπου στην κυριολεξία στοιβάζονται 5-6-7-8 Σύμβουλοι ; (να με συγχωρείτε Στελέχη ήθελα να πω!!! και μάλιστα ...ΜΕΓΑΛΟ στελέχη(!!!), όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά!)
Αν αυτό θέλετε, να γνωρίζετε εκ των προτέρων ότι ο θεσμός θα αποτύχει στην ουσία του και εκφυλιστεί σταδιακά...

Iraklis
|

Παραιτήθηκα από σύμβουλος εκπαίδευσης, αφού έμεινα περίπου τρεις μήνες...χα , χα.... Ωράριο 07.00 το πρωί έως 15.00 [ούτε στο εργοστάσιο να ήμουνα], πήγαινα στα Σχολεία , με υπηρεσιακό σημείωμα από την προϊστάμενη αρχή και επέστρεφα να χτυπήσω κάρτα, βενζίνες έξοδα , όλα από την τσέπη μου, στην αρχή με πέταξαν στην είσοδο της διεύθυνσης , χωρίς έναν υπολογιστή και μέσα σε ένα ασφυκτικό χρονικό διάστημα ΄όπου ο Κόμτσης μας " ενημέρωνε" κάθε εβδομάδα για να προχωρήσει η αξιολόγηση....αξιολόγησα από τους 19 που μου δόθηκαν αρχικά στη λίστα 6, πήραν όλοι άριστα υπό τις συνθήκες που εργάζονταν, τρόμαξα και υπέφερα να συμπληρώσω τις πλατφόρμες και τις ενέργειες τις "νόμιμες" λες και ήμουνα παράνομος ένιωθα συνεχώς.... η Διευθύντρια εκπαίδευσης, είχε τον έλεγχο πάνω μου, μη "λουφάρω" κανά μισάωρο... [ευτυχώς δεν καπνίζω και δεν πίνω ούτε καφέ, λόγω υγείας μου...] και μιαν ημέραν υπέβαλα την παραίτησή μου... αυτά... και άλλα πολλά... Καληνύχτα Ελλάδα! Τους ξαναψηφίσατε , να τους χαίρεστε...

@ *Τ34
|

Τι λέτε!
Άλλο ένα παράπονο. Σας δόθηκε η εξουσία να αξιολογείτε με συνέπειες για τον αξιολογούμενο, τέτοιες που δεν υφίστανται στον υπόλοιπο Δημόσιο τομέα!
Σταθείτε λοιπόν στο ύψος σας

Για να καταλάβω κάτι...
|

οι σύμβουλοι, πρέπει, δλδ, να απολαμβάνουν πλήρους υπηρεσιακής αυτονομίας και να μην αναφέρονται και λογοδοτούν σε κανένα? Το επίδομα που λαμβάνουν, αφορά στην άσκηση των καθηκόντων τους, και κάπως θα πρέπει να ελέγχονται. Ο Σύμβουλος, θα πρέπει κάπως να αποδεικνύει ότι επιτελεί τα καθήκοντα του.

Ο σύμβουλος ΕΧΕΙ έδρα, τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Και καλώς ή κακώς, ο σύμβουλος θα ΠΡΕΠΕΙ να βρίσκεται στην έδρα του, όταν δεν είναι σε υπηρεσία εκτός αυτής, όπως ο κάθε εργαζόμενος. Και όταν έχει υπηρεσία εκτός, θα ΠΡΕΠΕΙ να έχει έγκριση μετακίνησης από τον Δ/ντη, εφόσον σε αυτόν υπάγεται υπηρεσιακά.

Και καλώς ή κακώς, ΄ένα μεγάλο μέρος των καθηκόντων των συμβούλων θα πρέπει να διεκπεραιώνεται εντός του ωραρίου των σχολικών μονάδων, άρα ο σύμβουλος θα πρέπει να βρίσκεται στην έδρα του κατα το ωράριο λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Και μην ακούσω διαμαρτυρίες για ωράριο γραφείου και απασχόληση εκτός ωραρίου, γιατί ακόμα και οι απλοί εκπαιδευτικοί καταναλώνουν άπειρες ώρες εκτός διδακτικού ωραρίου για επιμορφώσεις, για προετοιμασία, για διόρθωση γραπτών, κλπ κλπ, και μάλιστα χωρίς επίδομα, οπότε, γιατί να μην έχουν και οι σύμβουλοι την ίδια αντιμετώπιση? Το πρωί στην έδρα τους, το απόγευμα τα υπόλοιπα... Και μην ακούσω ανοησίες περί ερευνητικού έργου κλπ, ακόμα και οι ακαδημαϊκοί έχουν γραφεία στα αντίστοιχα ιδρύματα κι από εκεί συντονίζουν και διεξάγουν και την έρευνα και τα ακαδημαϊκά και διοικητικά τους καθήκοντα.Και δεν έχουν σταθερό ωράριο, αλλά εργάζονται από εκεί, και βρίσκονται εκεί πρωι-βράδι έτσι δεν είναι? Γιατί ο σύμβουλος θα πρέπει να αποτελεί ειδική περίπτωση εξ' αποστάσεως εργαζομένης επιστημονικής οντότητας ?

Πλήρης αυτονομία? Τότε, οκ....Πλήρης και λεπτομερής προγραμματισμός, τι θα κ΄άνετε κάθε μέρα, που θα είστε, ποια σχολεία και ποτέ θα επισκέπτεστε, τι άλλο έργο θα παράγετε, θα κάνετε ότι θέλετε , αλλά θα ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ και θα ΕΛΕΓΧΕΣΤΕ για αυτό... Μη θέλετε να είστε μόνο σε ρόλο αξιολογητή και ελεγκτή, αλλά και αξιολογούμενου και ελεγχόμενου...

Πλατάρος Γιάννης
|

Να γράψω χωρίς ίχνος παραμικρής υπερβολής ότι το περιβάλλον διεπαφής της πλατφόρμας αξιολόγησης είναι τόσο απαράδεκτο, όπου όποιος το έφτιαξε, αξίζει μήνυση για απασχόληση.
Χτες για να δω πόσοι έχουν αναρτήσει επιμορφώσεις κτλ επί 82 συναδέλφων, πιγα μπρος πίσω 330 φορές, με ενδιάμεση στάση να σημειώσω με στιλο το επίθετο. Μετά πήρα και ένα μήνυμα από το gov. gr, ότι "αρκετά για σήμερα, έχετε υπερβεί το όριο, αύριο πάλι..."
Φυσικά δεν είναι μόνο αυτό που κάνει την πλατφόρμα απαράδεκτη, αλλά καμιά σαρανταριά άλλες ελλείψεις, τις οποίες τις ξέρουν όλοι οι χρήστες.
Να ένα σημείο αξιοποίησης του κ. Χαράλαμπου Γιαννακοπουλου, για τον οποίον και πάλι μπράβο!...

Σύμβουλος
|

Ήδη, πολλοί/ές Σύμβουλοι Εκπαίδευσης έχουν παραιτηθεί και ο πίνακας επιλογής έχει προχωρήσει μπορεί και 15 θέσεις μετά τον/την τελευταίο/α αρχικά τοποθετηθέντα/θείσα... Ελάχιστοι πλέον θεωρούν επίζηλη τη θέση του Σ.Ε. Αν επικρατήσουν οι φωνές παραλογισμού περί ωραρίου, με ορισμένες ΔΔΕ/ΔΠΕ να βάζουν τους Σ.Ε. να χτυπάνε κάρτα, ο θεσμός θα παραλύσει. Για όσους δε ρωτάνε "γιατί δεν παραιτείστε;" η απάντηση είναι "επειδή αγαπούμε αυτό που κάνουμε και το θεωρούμε κι εμείς και οι εκπαιδευτικοί πολύ χρήσιμο." Δεν είμαστε, ΄όμως, και θύματα...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ