Επαρκούν αριθμητικά οι Σύμβουλοι Eκπαίδευσης ώστε να επιτελέσουν την αξιολόγηση;

«Ή το κάνει επιτυχώς, ο νέος Υπουργός ή δεν το κάνει κανένας άλλος»

28/11/2023

Άκουσε το άρθρο

Του Γιάννη Π. Πλατάρου Μαθηματικού

Υπάρχουν 800 Σ. Ε. σε όλη την Ελλάδα.

Υπάρχουν 127.000 εκπαιδευτικοί.

Μέσος όρος :160 εκπαιδευτικοί ανά εκπαιδευτικό.

Τρεις (03) προαξιολογικες και αξιολογικές συναντήσεις επί το 160, μας κάνει 480 συναντήσεις. Μόνο για το Α1 επίπεδο αξιολόγησης.

Ο νόμος λέει, ότι οι δόκιμοι αξιολογούνται  ανά ένα  έτος. Οι υπόλοιποι, ανά 4 έτη.

Για το Β επίπεδο αξιολόγησης, στα σχολεία Παιδαγωγικής ευθύνης, χρειάζεται μελέτη συνολικής εικόνας του σχολείου.

Ας πούμε 15 σχολεία με 12 εκπαιδευτικούς, 180  αξιολογήσεις. Πόσες φορές πρέπει να πάει ο Σ. Ε.; Να μελετήσει πεπραγμένα, να συζητήσει με τον Διευθυντή, ώστε να υπάρχει αξιοπιστία αντικειμενικότητα  και υπευθυνότητα;

Το επιμορφωτικό έργο δεν χωράει προφανώς ή συρρικνώνεται  έως μηδενισμού.

Για την Πλατφόρμα αξιολόγησης δεν λέω κάτι, είναι ξεχωριστό μέγα, άλυτο ακόμη θέμα.

Για την γραφειοκρατία, την απίστευτη και από γραφειοκράτη, ομοίως δεν γράφω κάποια  ανάλυση.

Για το διοικητικό παράδοξο-σόλοικο απόφασης είτε έγκρισης για συγκεκριμένη αρμοδιότητα (Υπεύθυνος Σχολικής Ζωής, Σχολικός κανονισμός) χωρίς σφραγίδα από τον αποφασίζοντα Σ. Ε. , ομοίως δεν αναφέρομαι.

Για το τέρας των μετακινήσεων άνευ αποζημίωσης για αποστάσεις < 50 Km δεν κάνω ανάλυση.

Για την πληρωμή μετά από μήνες, οφείλω να παραδεχθώ βελτίωση, καθώς παλιά ήταν μετά από έτος.

Για το ότι κάποιος με ευθύνη σε πολλούς Νομούς, έχει ισάριθμους προϊστάμενους με διαφορετικά αιτούμενα επί των ίδιων, ομοίως δεν αναφέρω κάτι λεπτομερές.

Για την επιφανειακή αντιμετώπιση του θέματος από την προηγούμενη ηγεσία, ομοίως δεν θα αναπτύξω.

Κάποιοι ζητούν και άλλα πολλά, αλλά επειδή έχω άποψη, δεν τα αναφέρω.

Όλα δικαιολογούν  άμεση αντιμετώπιση και σε βάθος, λειτουργικές πλατφόρμες, αλλαγή σημείων του νόμου στα διαδικαστικά, βιώσιμο επανασχεδιασμό, ουσιαστική απλοποίηση διαδικασίας και γραφειοκρατίας, χθες.

Και τα παραπάνω, είναι μάλλον καθολική γνώμη όλων των Σ. Ε., όχι προσωπική γνώμη.

Και φυσικά, πρέπει να  αναφέρω την επωδό :

«Ή το κάνει επιτυχώς, ο νέος Υπουργός ή δεν το κάνει κανένας άλλος»

Σχόλια (40)

50 ευρώ
|

@Ζωή
Περί ψυχανάλυσης.... νεύρα.... πολλά νεύρα.... και συμμόρφωση.... και μπλοκ....
Το "Άπονη ζωή" συνιστώ πρωί-μεσημέρι-βράδυ Χ 1 βδομάδα.... και μετά επανέλεγχο.
"Άπονη ζωή
Μας πέταξες στου δρόμου την άκρη
Μας αδίκησες
Ούτε μια στιγμή
Δεν ήρθες να μας διώξεις το δάκρυ
Μας κυνήγησες
Το κρίμα μας βαρύ
Μας γέννησες φτωχούς
Με την καρδιά πικρή
Γεμάτη στεναγμούς
Άπονη ζωή
Δεν θέλαμε παλάτια κι αστέρια
Να μας χάριζες
Μια μπουκιά ψωμί
Για μας τα ορφανά περιστέρια
Ας χαλάλιζες
Μας έδειρε ο βοριάς
Μας ήπιε η βροχή
Το αίμα της καρδιάς
Γιατί είμαστε φτωχοί"

Ζωή
|

@ ελεν Ναι δεν συμπαθείς τους συμβούλους . Και γιατί αυτό δλδ θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει; Το esos είναι ξεκάθαρα site για την παιδεία , δεν κάνουμε ψυχανάλυση ούτε άλλα πράγματα εδώ.Έλεος πια και όσοι δε συμμορφώνονται πρεπει με κάποιο τρόπο να μπλοκάρονται.

@Νικος
|

Γιατί ρωτάς;τόσο δύσκολο σου είναι να διαβάσεις τον νομο;

Πλατάρος Γιάννης
|

@Σταυρος 10
Πάγια Προκαταβολή λογιστική 300€ πριν πας σε μετακίνηση και λογιστική εξίσωση μέσω χρέωσης πίστωσης.
Αυτό πρότεινα....
Να μην αυτοχρηματοδοτουν την μετακίνηση τους.
Γίνεται και είναι εφικτό.
Θέλει και μια πλατφόρμα για να είναι λειτουργικό.
Πιστωνεσαι 300€, είσαι υποχρεωμένος να προσκομίσεις τα χαρτιά, να πάρεις οκ εξωφλησης από εντελομενα και να έχεις το υπόλοιπο πίστωση έως του ποσού των 300€.
Αυτο...

Κώστας.
|

Αμαν μας πρηξατε μαυτην την αξιολόγηση. Ας βρουν άτομα να αξιολογήσουν και μετά τα λέμε.

Ετεοκρής
|

@ Έλεν
Και ανήσυχη επίσης. Μόνον τότε θα γίνεσαι διαρκώς καλύτερη.
Ποιους στόχους πέτυχα;
Ποιους πρέπει να πετύχω ακόμη;

Σταύρος 10
|

Δηλαδή κ. Πλατάρο, θα πρέπει να ισχυσουν άλλα για τους Συμβούλους, όσον αφορά την χιλιομετρική αποζημίωση για κατω των 50 km ( εστω και σαν επιδομα πχ των 300 ευρω με αποδεικτικα επισκεψης) και αλλα για τους υπόλοιπους εργαζόμενους - στελέχη σε ολόκληρο το Ελληνικό Δημόσιο?

NN
|

@@ΝΝ, 01 Δεκ 2023 17:30
Ας το πάμε πιο αναλυτικά λοιπόν.
1. Άμεσα προϊστάμενος/η, διοικητικά, των εκπαιδευτικών σε ένα σχολείο είναι ο/η διευθυντής/ντρια του σχολείου και όχι ο/η ΔΔΕ ή ΔΠΕ. Ακόμη και στα μεγαλύτερα σχολεία ο αριθμός των εκπαιδευτικών είναι κατά πολύ μικρότερος του 160. Ο/η ΔΔΕ ή ΔΠΕ έχει άμεσα υφιστάμενους (διοικητικά πάλι) τους/τις διευθυντές/τριες των σχολείων και μόνο σε πολύ μεγάλες διευθύνσεις αυτοί/ές είναι περισσότεροι/ες από 150, αλλά "κάτω" από τον/την ΔΔΕ ή ΔΠΕ υπάρχει ικανός αριθμός άλλων υπαλλήλων που διεκπεραιώνουν τη διοίκησή του/της. Οι σύμβουλοι είναι, άμεσα και χωρίς άλλη υποστήριξη, προϊστάμενοι/ες των εκπαιδευτικών (αλλά και των διευθυντών/ντριών) όσον αφορά στη διδασκαλία - και γι' αυτό τους/τις αξιολογούν.
2. Στον ιδιωτικό τομέα (σε ένα σοβαρό εργασιακό περιβάλλον) θα πρέπει να γνωρίζετε ότι πέρα από τον γενικό διευθυντή (ή general manager - πχ ΠΔΕ) υπάρχουν και οι διευθυντές (managers - πχ ΔΔΕ/ΔΠΕ) και οι τμηματάρχες - προϊστάμενοι (supervisors - ή όπως αλλιώς λέγονται στην κάθε εταιρία - διευθυντές/ντριες σχολείων) που έχουν υπό την επίβλεψή τους πολύ μικρότερο αριθμό (από το 160) άμεσα υφισταμένων.

Αυτά σας τα γράφω έχοντας πολύχρονη προσωπική εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα, σε εταιρία με αριθμό και μορφωτικό επίπεδο εργαζομένων αντίστοιχο με αυτά του ΥΠΑΙΘΑ, όπου ο προϊστάμενός μου είχε 10-15 άτομα για την ετήσια (σοβαρή) αξιολόγηση, 3-6 προϊστάμενοι είχαν έναν διευθυντή (manager) σε ένα τμήμα και 5-6 διευθυντές τμημάτων είχαν έναν γενικό διευθυντή (general manager) του υποκαταστήματος.

Ας μη το αναλύσω περισσότερο.

Έλεν
|

Δε συμπαθώ τους σχολικούς συμβούλους. Πιστεύω ότι πληρώνουν τις αμαρτίες των παλιών επιθεωρητών για τους οποίους έχω ακούσει πολλές ιστορίες…..
Αν όμως ο σχολικός σύμβουλος έκανε συχνές επιμορφώσεις μέσα στις τάξεις και πολλές δειγματικές διδασκαλίες σε συγκεκριμένα μαθήματα και συγκεκριμένα κεφάλαια ,νομίζω ότι θα τον συμπαθούσα. Αν δεχόταν να γίνει συνδιδασκαλία μαζί μου θα τον αγαπούσα κιόλας μη σου πω.
Πιστεύω ότι είμαι καλή δασκάλα ( τουλάχιστον αυτό δείχνει η «αξιολόγηση» από παιδιά και γονείς ) αλλά σίγουρα με την κατάλληλη βοήθεια μπορώ να γίνω πολύ καλύτερη .

@ΝΝ
|

Γράφετε:
"Σε ποια άλλη δουλειά στον δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα κάποιος/α προΐσταται, έστω και μερικώς, σε 160 εργαζόμενους/ες?"

Πάμε πάλι....
1. Ο Συμβουλος ΔΕΝ είναι διοικητικός προϊστάμενος, και ΔΕΝ ασκεί διοικητικό έργο,άρα δεν προΐσταται.
2. Είστε εκτός πραγματικοτητας. Στην εκπαίδευση,ένας ΔΔΕ ή ΔΠΕ προΐσταται (και μάλιστα πραγματικά) σε πολύ περισσότερους από 160 εργαζόμενους... Στον ιδιωτικό τομέα δε, που τον βλέπετε από κυάλια, καθώς φαίνεται, το 160 είναι μάλλον μικρός αριθμός, για μια βάρδια σε μια μεσαίου μεγέθους παραγωγική μοναδα ...

ΕκπαιδευτικόςΧ
|

Αφού:
1. Δέχτηκαν να γίνουν υπάλληλοι του διευθυντή εκπαίδευσης
2. Δέχτηκαν να παίρνουν λιγότερα από τους διευθυντές σχολείων
3. Αφού δέχτηκαν την αξιολόγηση, όπως είναι γραμμένη στον νόμο
4. Αφού δέχτηκαν να κάνουν αυτού του είδους την αξιολόγηση

Ας το πάρουν πάνω τους .

Ελπίδα
|

@Πλατάρος Γιάννης 29 Νοε 2023 17:25

1 φιλική παρατήρηση μόνο: Αν θέλεις να κάνεις κάτι ωφέλιμο, παραιτήσου και γύρνα στην αίθουσα.
Μόνο αν δεν υπάρχει συμμετοχή σε μια εξ αρχής σχεδιασμένη λάθος διαδικασία, υπάρχει ενδεχόμενο να βελτιωθεί, σχεδιασμένη από την αρχή προς όφελος της αποστολής της και όχι ως όχημα για ροκάνισμα κονδυλίων και ικανοποίησης ματαιοδοξίας. Αλλιώς, εξακολουθείς να ρίχνεις νερό στο μύλο του λάθους για να συνεχίζεται. Και το ξέρεις!

ΝΙΚΟΣ
|

Τελικά παίρνουν ένα πεντακοσάρικο οι αξιολογητές ή όχι; Γνωρίζει κανείς;

Ετεοκρής
|

Δεν είναι ''παράπτωμα'', ατόπημα είναι.

Πλατάρος Γιάννης
|

Επειδή υπέπεσα στο κατ' εμέ τεράστιο παράπτωμα να προβώ σε διαπιστώσεις και να ζητήσω θεραπεία, χωρίς να την υποδείξω, την υποδεικνυω τωρα:
1) Όχι 2 παρακολουθήσεις, μόνο 1 παρακολούθηση.
2) Αν θέλει ο αξιολογούμενος ζητάει και δεύτερη αξιολόγηση, αν δεν αποδεχθεί την κρίση της πρώτης.
3) η χιλιομετρική αποζημίωση είναι απαιτητή για όλες τις μετακινήσεις άνω των 4Km.
4) Η διαπίστωση-Βεβαίωση της παρουσίας του Σ. Ε. θα γίνεται μέσω Μyscool. Με προσυμπληρωμενη ημερομηνία, τικ για όνομα αξιολογούμενου, ή άλλους λόγους, τικ για ώρα επισκεψης - αποχώρησης.
5. Κάνουμε παραχώρηση πάγιας λογιστικής προκαταβολής ύψους μέχρι 300€ στους συμβούλους. Για να ανανεωθεί, πρέπει να κατατίθενται στην ΝΕΑ πλατφόρμα τα δικαιολογητικά. Η κατάθεση από δδε ή δπε, ο έλεγχος από "εντελόμενα". Κάθε μήνα. Κάθε πληρωμή, θα ανανεώνει την πάγια προκαταβολή-πιστωση.
6. Σφράγιση εγγράφων με ηλεκτρονική σφραγίδα, "με εντολή ΔΙΔΕ" απολύτως ειδικών, απόλυτου αρμοδιότητάς, των εξής δύο μέχρι στιγμής : Έγκριση Συμβούλων Σχ. Ζωής, έγκριση σχολικού κανονισμού. Άμεση γνώση του ΔΙΔΕ για κάθε έγγραφο μέσω πλατφόρμας.
Για επιμορφώσεις και οτιδήποτε άλλο, πρόβλεψη μέσω καθηκοντολογίου και πρωτοκόλλων διαδικασιών από λεπτομερές καθηκοντολόγιο, απολύτως συγκεκριμένο.
Στα παραπάνω θέλω παρατηρήσεις και συμπληρώσεις.

Master chef (Γιάννη μου το Hermès μαντήλι σου)
|

@Ετεοκρής 29 Νοε 2023 11:02
Είπαμε ότι είμαι Large.... και με χαρά να προσφέρω εκλεκτούς μεζέδες από τα χεράκια μου.... αλλά ΚΑΙ τη μουσική επένδυση ΚΑΙ τις αναμνήσεις και γνώσεις μου? Για να τα δώσει πάλι αλλού ο Υπουργός μας (κατά το αλλού τρως αλλού πίνεις αλλού πας κλπ.)? Άδικο δεν είναι?
Κι άντε, μ' ένα Johannes Brahms μπορώ πχ ν' αγγίξω τις ευαίσθητες χορδές των εραστών της Μεγάλης μουσικής.... μ' ένα Μητροπάνο μπορώ να κάνω το τίμιο-λαϊκό-εργατικό κοινό να παραληρεί.... μ' ένα ριζίτικο κι ένα τσάμικο μπορώ να ξεσηκώσω την παράδοση του τόπου. Θα έχει και συνδαιτυμόνες που ακούν μόνο δεξιούς ψαλμούς.... και συνεπώς θ' απογοητευθούν σφόδρα (όσο καλό κι αν είναι το φαγητό).
Να μας έλεγε τουλάχιστον και το ωραίο φύλο τις προτιμήσεις-προτάσεις του.... να αποκτούσε ενδιαφέρον η "άριστη συνεργασία"....
ΥΓ. Θέλω τον μπάρμπα Μήτσο στην κεφαλή, να συντονίζει την ομήγυρη. Αν φέρει και την κατσούνα του, ακόμα καλύτερα....

Ετεοκρής
|

Σχετικά με την ''ταβέρνα'' που προβλέπω, ως αποτέλεσμα μιας άριστης συνεργασίας, θεωρώ δεδομένο ότι θα υπάρχει στο τραπέζι κι ένας Master chef μαζί με τις αναμνήσεις του και τις ιδιαίτερες γνώσεις του, που θα συμβάλλει στη δημιουργία ενός κλίματος ευφρόσυνου, με λίγο Brahms στην αρχή και μετά με λίγο Μητροπάνο, ένα ριζίτικο, ένα τσάμικο.

Γ. Π.
|

Εχουμε αποδεχτει οτι τα σχολικα κτήρια θα καταρρεουν πάνω μας, οτι οι συλλογοι γονεων θα βαζουν ρεφενε για εξοπλισμο, οτι οι μισθοί μας θα εξυπηρετούν τη ζωή μας μεχρι τη 3η εβδομαδα του μηνα.

Εχουμε αποδεχτεί αυτη τη ζωη, ετσι ωστε να ξεκιναμε τη κουβεντα απο το αν ειναι δικαιη η ζωη του αξιολογητη και το ποσο καλα κανουν το εργο τους οι εκπαιδευτικοί.

Σαν το μετρο της Θεσσαλονίκης που ανοιξε για επισκεψεις ενω δεν λειτουργεί.

Master chef (τώρα πια είσαι ανάμνηση παλιά)
|

Το έχω πάθει κι εγώ. Το τρένο έφευγε στις 7.... κι είχα βάλει το ξυπνητήρι στις 8. Ε δεν ζήτησα και τα λεφτά μου πίσω....
ΥΓ. Πολλά σχόλια τα έλεγαν αυτά εδώ στο esos.... εδώ και 2 χρόνια....

Ετεοκρής
|

Η φυγή δεν είναι λύση. Να αγωνιστούν όλοι οι σύμβουλοι για μια αληθινή εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Έστω τα βασικά:
1. Πρώτα η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και μετά η επιστημονική υποστήριξη του δασκάλου. Αξιολόγηση, υποστήριξη συνεχώς. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού της τάξης δεν χρειάζεται. Δεν προλαβαίνω...
2. Επιμόρφωση γονέων... τέράστιο έργο και δύσκολο.

Αυτά φτάνουν. Να τα δουν οι δάσκαλοι, να χαρούν, να αλλάξει το κλίμα. Να πάνε μετά όλοι μαζί σε μια ταβέρνα.
Να η αρχή της Αλλαγής.

Στράτος
|

Η καρκινοβατούσα αξιολόγηση εκπαιδευτικών και η βυθιζόμενη κάθε χρόνο σε τέλμα, με επαναλαμβανόμενες καταγραφές εκ μέρους όλων στις πλατφόρμες, αξιολόγηση σχολικών μονάδων αποδεικνύει τελικά στην πράξη δύο απλά πράγματα:
1. Ουδεμία σχέση έχει όλη η διαδικασία με την καθημερινή σχολική ζωή και καμία βελτίωση της δεν επιφέρει.
2. Μόνος λόγος για τη συνέχισή τους η απορρόφηση κονδυλίων του ΕΣΠΑ από τα ανώτερα κλιμάκια του Υπουργείου.
.
Και μια παρατήρηση επί του κειμένου του κ. Πλατάρου. Θα περίμενα μία αξιολόγηση της αξιολόγησης (!!!) και ένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την αληθινή σχολική ζωή την οποία καλείστε ως Σύμβουλος να καθοδηγήσετε και υποβοηθήσετε βελτιωτικά. Όχι άλλα δάκρυα για τη λιγοστή αποζημίωση, την πολλή δουλειά και τα πολλά έξοδα της πολυεπίπεδης εργασίας των Συμβούλων. Δεν σας ταιριάζουν μετά από τόσα χρόνια στην εκπαίδευση.

Νίκος- παραιτηθείς
|

κ. Πλάταρε... σωστά όλα αυτά... αλλά γιατί παραμένετε;;;

Κώστας
|

Επιτέλους αποκαλύφθηκε με το κείμενο αυτό το μαύρο χάλι της θέσης που ονομάζεται "Σύμβουλος" (την οποία κακώς επέλεξα/επιλέξαμε). Θέλουν να βάλουν και ωράριο διοικητικού υπαλλήλου, πανάθεμα τους...

Με επίδομα γελοίο και μισό μόριο ανά χρονιά.
Αίσχος απλά...
Και μην πεταχτεί κανένας και πει: "να μην πήγαινες". Εντάξει;

Καθηγητης
|

0,5 ανά έτος στον προισταμενοσυμβουλο εκπαίδευσης του διευθυντή σχολείου μέχρι ανώτερο 2 μόρια για την διοίκηση και 4 μόρια για το συμβουλευτιλικι και 230 εκπαιδευτικους και 1,5 μόρια ο υφιστάμενος διευθυντής σχολείου μέχρι ανώτατο 6 μόρια με 15 ...20...30 εκπαιδευτικους!!!!!!!

Αααα και ο σύμβουλος δεν παίρνει τα διδακτικά μόρια, όταν τα παίρνει ο συνδικαίσρης στην συνδικαλιστικη άδεια...στην άδεια λοχίας...κλπ κλπ

Πόση πια απαξίωση από τα ΣΤΕΛΕΧΗ όπως έλεγε ο κ. Υπουργός μας!!!!

Χώρια που οι σύμβουλοι δεν παίρνουν τα 3 μόρια του ERASMUS γιατί δεν συμμετέχουν σε ζνριθεση με τους διευθυντές

δηλαδή ένα χάλι που
|

υψηλά ιστάμενοι, έμπειροι και προσοντούχοι υψηλώς , φιλοδοξοι να συντονίσουν και να επιμορφώνουν δεν αντιλήφθηκαν στην περιγραφή εργασίας και κατά το ισχυον νομοθετικό πλαισιο επί τη αιτήσει ότι θα αντιμετωπίσουν ! και ή δεν κατάλαβαν (άρα ποια αριστεία και αντίληψη) ή δεν εννόησαν ότι ως υψηλά ιστάμενοι με τη μη νομιμοποίησή του , αν δεν αιτούντο, ίσως άλλαζαν το πλαίσιο... προς τι ο κοπετός απο το στασιδι , ενω τρέχει το επίδομα ; παραίτηση ομαδικά και αλλάζουν όλα αύριο ! αλλά ποιος θέλει; ποιος τολμά; συντονισμός όλων με ένα μέιλ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΟΙ 800 (εδω μόνο κανάν έρανο για τις μετακινήσεις- να δώκει ο κλάδος από τα μιστά και τις αυξήσεις). η τάξη περιμένει απαντας παντως, κοπιάστε να έχετε ησυχία και οικονομία , τι , όχι ;;;;;

xa
|

Να προσλάβουμε 10.000 συμβούλους, λεφτά υπάρχουν για τα επιδόματα ευθύνης, αλλά δεν υπάρχουν για τον απλό κακοπληρωμένο εκπαιδευτικό.

Πλατάρος Γιάννης
|

@sto zwmό
Ο νόμος ήταν γνωστός από το 2021
Ο αριθμός Συμβούλων από 5 Απριλίου 2020.
Ολοι ειπαν:
"Κάποιο λάθος έγινε, θα το διορθώσουν στην πορεία..."
Αναμένουν όλοι αυτό.

@Του Γιάννη Π. Πλατάρου
|

Αγαπητέ, Γιάννη
Ολα τα αναγραφόμενα περιγράφουν με πολύ μεγάλη πληρότητα την κατάσταση και ταυτόχρονα την πλήρη απαξίωση του θεσμού του Συμβούλου και κατ' επέκταση της εκπαίδευσης συνολικά!
Ωστόσο, θα σου θυμίσω τις μακροσκελείς αναλύσεις σου για την υπεράσπιση του ''καλυτερότερου'' νόμου όλων των εποχών!!!
Θα φανεί το προσεχές διάστημα η διάθεση της πολιτικής ηγεσίας να διορθώσει ό,τι διορθώνεται από τον ''καλυτερότερο'' νόμο.
Και εκτιμώ ότι από αυτή τη διάθεση θα κριθούν πάρα πολλά και κυρίως η περαιτέρω στάση και των ιδίων των Συμβούλων...
Ως προς τα σχόλια περί ''τρυπώματος'' απαξιώ...

νν
|

Η λαλίσταστη (στην περίπτωση των ΣΕΕ) ΠΕΣΣ δεν έχει κάτι να πει τώρα; γιατί άραγε;

filologos
|

Αν απλοποιηθεί η πλατφόρμα, αν μειωθεί η γραφειοκρατία, πολλά μπορούν να λυθούν.
Εγώ εστιάζω στο βασικό: οι ΣΕ πρέπει να έχουν υπογραφή και σφραγίδα. Δεν νοείται να περνάνε από έγκριση του Διευθυντή Εκπαίδευσης (που δεν είναι της ειδικότητας) για κάθε αξιολόγηση που κάνουν στο Α1.
Ή τους επέλεξαν με αξιολογικές διαδικασίες για να αξιολογήσουν, ή όχι.
Η "εποπτεία" του ΔΕ ή του "επόπτη" διογκώνει την απίστευτη γραφειοκρατία.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ