"Ξέμεινε" από δασκάλους το υπ. Παιδείας - Δεν βρήκε να προσλάβει 1400 αναπληρωτές για την Ειδική Αγωγή

Αδιάθετες 1.400 πιστώσεις που αντιστοιχούν σε 1.300 σχολεία γιατί δεν υπήρχαν υποψήφιοι εκπαιδευτικοί

28/11/2023

Άκουσε το άρθρο

Το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με τα κενά που έχουν δηλώσει οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ενέκρινε πιστώσεις για την πρόσληψη   αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

 Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του esos,  όταν το ηλεκτρονικό σύστημα του υπουργείου Παιδείας "έτρεξε" για να αναζητήσει  από τους πίνακες δασκάλους ειδικής αγωγής, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχαν οι 1400 υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που είχε προγραμματίσει για να προσλάβει.  

Ετσι το αμέσως επόμενο διάστημα το υπουργείο Παιδείας θα προχωρήσει σε Ειδική Πρόσκληση προς υποψηφίους εκπαιδευτικούς, καθώς και οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε    Τοπικές Προκλήσεις.

Σχόλια (22)

Πρόταση
|

Μήπως πρέπει να ανοίξουν οι πίνακες ειδικής το 2024;

εκπαιδευτικος
|

Αν δεν επανελθει επιμισθιο για τους εκπαιδευτικους ειδικης για να ανταποκριθουν στις απαιτησεις εργασιας καθως και στις βιοτικες ανάγκες, ολα τα υπόλοιπα να χαμε να λεγαμε και υποκριτική εκπληξη. Γενικώς, αν δεν αυξηθούν οι μισθοί των εκπαιδευτικών και δεν συνδραμουν και οι δημοι, σε λιγα χρόνια μόνο συνταξιούχοι στα σχολεία

Νοίκι -φαΐ!
|

Πολλοί εκπαιδευτικοί δεν δουλεύουν για νοίκι και φαγητό, δουλεύουν ΜΌΝΟ για το νοίκι γιατί δεν φτάνει για το φαγητό, το οποίο ζητιανεύουν πολύ πριν κλείσει ο μήνας!
Αρκετοί αναπληρωτές που πάνε σε 4-5 σχολεία παραιτούνται, γιατί δεν γίνεται καθημερινά να πηγαίνεις σε τουλάχιστον 2-3 σχολεία με μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους!
Αυτός είναι ο Έλληνας εκπαιδευτικός σήμερα στην τωρινή ευρωπαϊκή Μεγάλη Ελλάδα που θέλει όλα ψηφιακά με πεινασμένους εργάτες!!
Οι Γερμανίδες αναπληρώτριες εκπαιδευτικοί παίρνουν 1 έτος άδεια με τη γέννα του παιδιού τους ( όπως οι μόνιμες), και πληρώνονται και το καλοκαίρι. Εδώ μετά από χειρουργεία, εκπαιδευτικοί γυρνάνε στα σχολεία γιατί τους κόβουν μισθό και προϋπηρεσία!!
Εργασιακές συνθήκες σκλάβων μεσαίωνα!

Giorgio
|

Η λύση είναι να γίνει εξορθολογισμός στις αποσπάσεις. Όποιος λείπει από την τάξη, όπως οι δάσκαλοι, να επιστρέφει πίσω στο σχολείο και να μην μπορεί να παίρνει απόσπαση. Δεν είναι δυνατον ειδικότητες που λείπουν από τα σχολεία να είναι σε γραφεία και φορεις . Πριν μερικά χρόνια, το υπουργείο Παιδείας εξαίρεσε τους δασκάλους από τις αποσπάσεις. Και μια άλλη χρονιά, γύρισε πίσω στα σχολεία όλους τους αποσπασμένους που οι ειδικοτητες τους είχαν ελλείψεις (δάσκαλοι, φιλόλογοι, αγγλικών κυρίως). Ας γίνει επιτέλους το ίδιο. Είναι κατάντια να λείπουν από την τάξη και να στελεχώνουν φορείς, ενώ έχουν διοριστεί για άλλο σκοπό και όχι σαν διοικητικοί.

@
|

Η συμπερίληψη έχει και τα όρια της! Δυστυχώς βαρειά περιστατικά αυτισμού, ΔΕΠΥ , νοητικής υστέρησης που θα πρέπει να είναι σε ειδικά σχολεία έρχονται σε γενικά .Οι περισσότεροι γονείς δεν μπορούν να αποδεχτούν το πρόβλημα του παιδιού τους και να δεχτούν να πάνε σε ειδικά σχολεία όπου θα τύχουν κατάλληλης εκπαίδευσης και δυστυχώς βασανιζόμαστε όλοι. Δεν είναι εύκολο να γίνουν εξατομεικευμένα προγράμματα για αυτά τα παιδιά σε πολυπληθή τμήματα των γενικών σχολείων .Προβλήματα που υπάρχουν
¨Ελλειψη εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης.
Προσπάθεια των εκπαιδευτικών γενικής να καλύψουν το κενό εις βάρος των άλλων παιδιών.

Ανδρέας Κ.
|

Καλά, κ.Γεν. Γραμματέα,γιατί δεν κάνεις αυτό που έκαναν και οι προηγούμενοι ,δηλ. σταμάτα τις αποσπάσεις σε όλους τους φορείς των ΠΕ70 και ΠΕ71 και επανέφερε τους αποσπασμένους δασκάλους στα σχολεία και το πρόβλημα λύνεται άμεσα.Έχει γίνει και άλλες σχ.χρονιές.

Εκπαιδευτικός
|

Βρήκαμε παπά να θάψουμε και τους ζωντανούς. Κάτι αντίστοιχο γινόταν παλιά με τα αθλητικά σχολεία. Είναι κοστοβορο και αναποτελεσματικό. Οι συνάδελφοι της ειδικής αγωγής είναι περισσότεροι από της γενικής. Η λύση είναι ενιαία τμήματα για αυτά τα παιδιά. Διαφορετικά φτάνουμε στο σημείο να έχουμε την καλύτερη αναλογία μαθητών εκπαιδευτικών και τμήματα εικοσιεξαρια.

Χρυσάνθη
|

Να ανοίξουν οι πίνακες πριν το 2025 .Τα παιδιά μας υποφέρουν με τα ιδιαίτερα και δεν πληρώνονται. Να ανοίξουν οι πίνακες για κανονική ειδική αγωγή και όχι με σεμινάρια. Υπάρχουν πτυχιούχοι οι τελείωσαν από το 2022 και θα περιμένουν το 2025 .Άρα υπάρχουν!!!!

Αποστολος
|

Αφού υπάρχουν οι πιστώσεις και δεν βρήκε πε 70 γιατί δεν κάλυψε τα κενά των ειδικοτήτων στην ΠΕ ειδική αγωγή κενά που έχουν δοθεί στο υπουργείο από τον Αύγουστο...

Μαρία
|

Λυπάμαι για την άποψη μερικών που θέλουν να πετάξουν στον κάλαθο των αχρήστων μαθητές ΑΜΕΑ. Είναι σίγουρα εκπαιδευτικοί;;;; Κάτι άλλο θα είναι

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ είναι διεθνής συνθήκη.
Αδιάφορο για πολλούς. Η πολιτεία οφείλει να εκπαιδεύσει δωρεάν εκπαιδευτικούς για να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά .1.000.000 ανάπηροι στη χώρα δεν μπορεί να ζήσουν στο σκοτάδι λόγω κοινωνικού ρατσισμού και αδιαφορία των ευγονιστών.

Διορισμοί εκπαιδευτικών χθες!

Λογικό
|

Αφού τράβηξε τους περισσότερους εκπαιδευτικούς της ειδικής στη γενική εκπαίδευση με τις δύο πρώτες φάσεις, δεν είναι και τόσο περίεργο....

Έλεν
|

@ Ετεοκρής
Εδώ , ανατολή μεριά να έρθεις που ως συνήθως δεν καλύπτονται ποτέ τα κενά.
Για σπίτι μην ανησυχείς, θα σε φιλοξενήσω εγώ.

Εκπαιδευτικός
|

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ?

Μαρία
|

Η συνεκπαίδευση τελικά αποδείχθηκε ουτοπική και κοστοβόρα. Η Ειδική Αγωγή χρήζει ανασυγκρότησης.

Κωνσταντίνος
|

Δεν βλέπετε τι γίνεται;;; Είναι περισσότεροι οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής από τους εκπαιδευτικούς γενικής παιδείας!!!!!! Περάστε από ένα σχολείο να δείτε τι γίνεται στους συλλόγους διδασκόντων....

Ετεοκρής
|

Έρχομαι να βοηθήσω μέχρι να βγουν οι νέοι.

Δυστυχώς εφυγαν
|

Δεν είναι μόνο των δασκάλων αλλά και άλλων κλάδων όπως των νοσηλευτών που δεν βρίσκουμε υποψηφίους. Και γιατί να πάει ο άλλος να δουλέψει για το νοίκι και το φαγητό του; Πρέπει να το δούμε απ' την αρχή, δεν γίνεται ένα εκπαιδευτικό σύστημα να στηρίζεται στο φιλότιμο

Νικος
|

Και να υπηρχαν ατομα στους πινακες σιγα μην πηγαιναν Δεκεμβρη μηνα εκτος του τοπου διαμονης τους. Ουτε οι μισοι δεν θα αναλαμβαναν υπηρεσια.

Αναθεώρηση Παράλληλης μήπως;
|

Ισως ηρθε η ώρα να αναθεωρηθεί η Παραλληλη ως μέτρο υποστηριξης των μαθητων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν σε σχολέια γενικής εκπαίδευσης γιατι:
1. Απο την εμπειρία φαίνεται ότι οι συνάδελφοι της παραλληλης περισσότερο υποστηρίζουν...τους γονείς παρα τα παιδιά (που , ψυχολογικά,δεν θέλουν να τους βοηθάει κα΄ποιος μπροστα στους συμμαθητές τους), δηλαδή τους γράφουν την ύλη ή σημειώσεις κ.λ.π/,,Δεν γνωρίζουμε αν τελικά τα παιδιά έτσι μαθαίνουν (και σε επίπεδο δεξιοτήτων, εννοώ)
2. Το πρόγραμμα του σχολέιου δυσκολα φτιάχνεται οταν έχουμε σε ένα τμήμα 2 παιδια που έχουν 3 καθηγητες παραλληλης εκ των οποίων οι 2 πάνε και σε άλλα σχολέια..ΧΑΜΟΣ!!.. Και όταν χρειάζεται να αλλάξει το πρόγραμμα, ΧΑΜΟΣ- ΧΑΜΟΣ.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Μήπως να αρχίσουν να συγκροτούνται τμήματα αυτοτελή , για τα παιδιά αυτά, κατα το Παράδειγμα των ΖΕΠ; Δηλαδή στα βασικά μαθηματα να διδάσκονται απο τους συναδέλφους της Παράλληλης σε αυτονομο τμήμα και στα υπόλοιπα μαθηματα να επιστρέφουν στην κανονική τους τάξη; Τουλάχιστον όταν σε μια τάξη, υπ΄αρχουν τουλάχιστον 2 μαθητές με ειδικές εκπαιδ. ανάγκες να λειτουργεί έτσι..

ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ
|

Σε λίγο θα έχουμε 10 μαθητές ανά τάξη με 5 δασκάλους..... Μπορούμε να το τρέξουμε αυτό; Μήπως θα έπρεπε να βρεθεί άλλο μοντέλο για την ειδική αγωγή;

να βγουν από τα τμήματα
|

εδω΄ κι εκεί και να δημιουργηθούν μικρά μεν αλλά ενιαία τμήματα σε πόλεις με παιδιά για ειδική στήριξη ! αυτό το χάος να τελειωνει, η "ειδική αγωγή" θέλει μάζεμα και εξορθολογισμό !

Εκπαιδευτικός
|

Άντε σε λιγο θα εχουμε εναν εκπαιδευτικο στην ταξη και 5-6 παραλληλες...καλα θα παει κι αυτο

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ