Υπ. Παιδείας: Οδηγίες για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Το έγγραφο του υπ. Παιδείας

20/03/2020

Ενημερώθηκε: 20/03/2020, 20:02

Άκουσε το άρθρο

Οδηγίες για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως  εκπαίδευση εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

Η ασύγχρονη εκπαίδευση απευθύνεται σε όλους τους μαθητές και όλες τις μαθήτριες Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων.

Ειδικά για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ ́ Λυκείου οι πλατφόρμες της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης δύνανται να αξιοποιηθούν παράλληλα και επικουρικά με την πλατφόρμα σύγχρονης εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ.

Για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης, προτείνεται να αξιοποιηθούν πληροφοριακά συστήματα, δίκτυα και εφαρμογές που έχει αναπτύξει το ΥΠΑΙΘ όπως για παράδειγμα το e-class και η Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me.

Μέθοδοι και εργαλεία που τυχόν έχουν ήδη αναπτυχθεί και χρησιμοποιούνται από τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς για την ανάγκη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, είναι δυνατόν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται παράλληλα με όσα προτείνονται με το παρόν έγγραφο οδηγιών.

Η επιλογή της πλατφόρμας που θα αξιοποιηθεί έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του/της κάθε εκπαιδευτικού. Σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί και οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων θα υποστηριχθούν για την ψηφιακή πλατφόρμα e-me και για την ψηφιακή πλατφόρμα e-class από τα αντίστοιχα κέντρα εξυπηρέτησης (Help Desk).

Για τον λόγο αυτό καλούνται οι Δ/ντές Α/θμιας και Β/θμιας όλης της χώρας, μέσω των Περιφερειακών Δ/ντών Εκπαίδευσης, να συντονίσουν τη διαδικασία και να παρέχουν κάθε απαραίτητη διευκόλυνση προς τις σχολικές μονάδες της αρμοδιότητάς τους ώστε έως και την Τρίτη 24/3/2020 να έχουν ολοκληρωθεί οι προπαρασκευαστικές διαδικασίες που απαιτούνται για την υλοποίηση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όπως περιγράφονται παρακάτω.

Προγραμματισμός:

Α. Οι εκπαιδευτικοί σε συνεργασία με την ομάδα εξ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης και τον Δ/ντή προτείνεται να συνδέονται στην πλατφόρμα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τις εργάσιμες ημέρες της εβδομάδας.

Β.  Οι ώρες κατά τις οποίες οι εκπαιδευτικοί αλληλεπιδρούν στην πλατφόρμα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με τους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων στα οποία διδάσκουν προτείνεται να είναι από 08:00 έως και 14:00.

Γ.   Σε περίπτωση που εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν ωράριο σε περισσότερες από μια σχολικές μονάδες, προτείνεται, σε συνεννόηση με τον/την Δ/ντή/τρια του κάθε σχολείου, να ρυθμίζονται οι ημέρες κατά τις οποίες θα είναι διαθέσιμοι για κάθε σχολική μονάδα για επίλυση αποριών, ερωτήσεων κλπ.

Δ.   Οι εκπαιδευτικοί κάθε σχολικής μονάδας προτείνεται να αναρτούν σε κάθε ψηφιακό τμήμα το οποίο έχουν δημιουργήσει τις ημέρες κατά τις οποίες θα είναι διαθέσιμοι για επίλυση αποριών – ερωτήσεων προκειμένου να είναι ενήμεροι/ες οι μαθητές και οι μαθήτριες

Σε κάθε περίπτωση τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές, εφόσον επιθυμούν, έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται και να αξιοποιούν την πλατφόρμα καθόλη την διάρκεια της ημέρας, και πέραν των προτεινόμενων ωρών αλληλεπίδρασης.

Ενημέρωση – υποστήριξη εκπαιδευτικών:

Α. Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στο πλαίσιο των καθηκόντων τους σε συνεργασία με τους Δ/ντές των Σχολικών μονάδων των περιοχών ευθύνης τους οργανώνουν από 23/3/2020 κατά τις εργάσιμες ημέρες και κατά προτίμηση απογευματινές ώρες εξ αποστάσεως ενημερωτικές συναντήσεις με τους εκπαιδευτικούς για την υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Προτείνεται η κατανομή των σχολικών μονάδων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ενημέρωσης – υποστήριξης κατά τρόπο τέτοιο ώστε να αποφευχθεί η ταυτόχρονη είσοδος στις πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μεγάλου αριθμού ενδιαφερομένων ανά ημέρα.

Για τον λόγο αυτό συντάσσεται εβδομαδιαίο πρόγραμμα επιμορφωτικών συναντήσεων ανά σχολική μονάδα το οποίο κοινοποιείται εγκαίρως στους εκπαιδευτικούς προκειμένου αυτοί να ενημερωθούν και να συμμετέχουν.

Β. Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα καταγράφεται από κάθε συντονιστή/τρια και κοινοποιείται στον οικείο Περιφερειακό Δ/ντή Εκπαίδευσης σε εβδομαδιαία βάση.

Γ. Το πρόγραμμα εξ αποστάσεως υποστήριξης εκπαιδευτικών επαναλαμβάνεται κάθε εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων, εφόσον κρίνεται αναγκαίο, προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να υποστηρίζονται διαρκώς στο εκπαιδευτικό τους έργο.

Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου για τις ενημερωτικές συναντήσεις δύνανται να αξιοποιήσουν τη μέθοδο τηλεκπαίδευσης την οποία κρίνουν προσφορότερη και αποτελεσματικότερη (σύγχρονη ή ασύγχρονη), καθώς και να τις χρησιμοποιήσουν συνδυαστικά

Προετοιμασία υλικού:

Α.  Οι εκπαιδευτικοί της τάξης, σε συνεργασία με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου οι οποίοι έχουν την επιστημονική και παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής τους μονάδας προετοιμάζουν το υλικό το οποίο θα αναρτούν στα ψηφιακά τμήματα.

Β.  Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου υποστηρίζουν εξ αποστάσεως σε καθημερινή βάση τους εκπαιδευτικούς των οποίων έχουν την επιστημονική και παιδαγωγική ευθύνη και τους καθοδηγούν για την ομαλή διεξαγωγή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Υλοποίηση:

Α.  Οι εκπαιδευτικοί σε καθημερινή βάση αναρτούν στα ψηφιακά τμήματα το εκπαιδευτικό υλικό και το υλικό του μαθήματος, τις εργασίες και τις ασκήσεις εμπέδωσης και εμβάθυνσης προς τους μαθητές.

Β.  Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/μαθήτριες παραμένουν συνδεδεμένοι στην πλατφόρμα(online) σύμφωνα με τον προγραμματισμό της κάθε σχολικής μονάδας.

Σχόλια (50)

Μαιρη
|

Εδω χολαίνουν όλα στο δια ζώσης,κ θα πετύχει το εξ αποστάσεως?

Λινι
|

Το υπουργειο βρεθηκε ξαφνικα σε "δινη", χωρις να εχει οπλα!
Και απεγνωσμενα προσπαθει να σωθει και να σωσει..
Ο καθενας οφειλει να κανει αυτο που μπορει περισσοτερο.
Υπαρχουν οδηγιες για κατασκευη μαθηματων σε η-ταξη στο youtube.
Για το ξεαγχωμα, οσο γινεται βεβαια!
Απορια: Τι θα γινει με τους εκπαιδευτικους που δεν εχουν υπολογιστη στα σπιτια τους;

Λινι
|

Ολα γινονται για το prestige, για προβολη, για "εφε" του υπουργειου.
Μακαρι να γινοταν επειδη νοιαζοταν για δασκαλους και παιδια..

Φυσικός
|

Η η-τάξη καταρρέει πριν μπεις και το e-me σεεεεεεεέρνεται. Και είναι πολύ λίγοι αυτοί που έχουν μπει προς το παρόν. Όταν προσπαθήσει να μπει μεγάλος όγκος τότε να δείτε τί έχει να γίνει. Όλα αυτά τα εργαλεία είναι πειραματικά και έχουν γίνει είτε για να δικαιολογήσουν θέσεις είτε για ΕΣΠΑ είτε και τα δύο. Κανένα δεν θα αντέξει να δουλέψει σε πραγματικές συνθήκες. Εδώ δεν αντέχουν επαγγελματικές λύσεις, όχι τα έργα μαθητευόμενων μάγων. Φυσικά και δεν μπορεί ούτε πρόκειται να δουλέψει αυτό το πράγμα καθολικά. Ας κάνει ο καθένας το blog του να παίξει μπάλα από εκεί και ότι γίνει και ότι πιάσει ο κάθε μαθητής.

@φιλελεύθερος
|

Με την ανάρτηση πληρώνετε;

Γ.Π.
|

Έχω την αίσθηση ότι η είσοδος στο ΠΣΔ ισοδυναμεί με την προσπάθεια εκατοντάδων ναυαγών να ανέβουν στη βάρκα μεσοπέλαγα. Ας αφήσουμε τους μαθητές της Γ Λυκείου να ανέβουν κι ας προσπαθήσουμε οι υπόλοιποι να ανέβουμε στις άλλες βάρκες που παραπλέουν...
Το πρόβλημα είναι ποιος θα δώσει το σύνθημα μεσοπέλαγα!...

ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΟΥΛΑΚΗ
|

Είμαι μητέρα μαθητή και ερωτώ ποια μαθήματα θα διδάσκονται?

ar
|

Την ώρα που έχουμε για το θέμα της εξ αποστάσεως εκπ/σης, μέσω του ΠΣΔ, τις γνωστές "αγκυλώσεις" στην Β/θμιας εκπ/ση...
η Τριτοβάθμια εκπ/ση, τα φροντιστήρια και τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια λειτουργούν μια χαρά...
Γιατί;... γιατί μπορούν και χρησιμοποιούν, χωρίς τον μπαμπούλα του "ιδιωτικού" ΕΛΕΥΘΕΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ
Υ.Γ. συμφωνώ απόλυτα με τον "22 Μαρ 2020 13:29" και τον "Ποιο ΠΣΔ-2,21 Μαρ 2020 22:43"

Γ.Π.
|

Οι Εταιρείες να μην δώσουν χρήματα για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση, για μια γιορτή που σχεδιάζεται για του χρόνου.
Η Πατρίδα τα χρειάζεται τώρα!...
Στηρίζουμε τα παιδιά της τώρα!

Γ.Π.
|

Καλούνται οι Έλληνες και οι Εταιρείες που έχουν την οικονομική δυνατότητα να βοηθήσουν τα φτωχά παιδιά του ελληνικού λαού. Μία κεντρική μονάδα, μία οθόνη. Οι εταιρείες να προσφέρουν και τη σύνδεση.

Να βγουν στo esos οι προσφορές των Ελλήνων και των Εταιρειών.
Να καλέσει και το esos τους Έλληνες και τις Εταιρείες που μπορούν να προσφέρουν.
Να καλέσει και η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ.

@Από τίποτα σε τίποτα...
|

Επειδή τις ώρες που περνάμε δεν έχω πεταμένο χρόνο για να αντιδικώ ότι η "δεξιά" τα κάνει όλα καλά και η "αριστερά" τίποτα, πάρτε εσείς τώρα τα ΟΛΑ. Με τις υγείες σας.

Εκπαιδευτικός
|

Μην κοροιδεύετε τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.

.. εκτός του ότι η εξ αποστάσεως είναι συμπληρωματική εκπαιδευση στην δια ζώσης δεν υπάρχουν και οι τεχνικές προϋποθέσεις ούτε του ΠΣΔ κ.α ούτε της πλειοψηφίας των γονιών , μαθητών , μέσων ...εάν καταφέρουν με email και μόνο θα είναι θαύμα...
Δεν είναι τα πάντα ψήφοι έλεος πια!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
|

ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ,,ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ( ΤΟ 95% ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ) ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ο ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ...

φιλελεύθερος
|

Η ιδιωτική εκπαίδευση (φροντιστήρια, ιδιαίτερα κλπ) προσαρμόστηκε ταχύτητα.
Γιατί η δημόσια εκπαίδευση δυσκολεύεται να ακολουθήσει; Η διδασκαλία από απόσταση είναι μια μοναδική εμπειρία. Θα βοηθήσει στην επαγγελματική μας ανάπτυξη.

Στατιστικά
|

Οι συμπολίτες μας που έχουν καταλήξει από το νέο ιό είναι 15, 12 άντρες και 3 γυναίκες. Οι 14 από αυτούς είχαν σοβαρά υποκείμενα νοσήματα. Ο μέσος όρος ηλικίας των συμπολιτών μας που κατέληξαν ήταν τα 77 έτη.

Περίπου 124 ασθενείς νοσηλεύονται, εκ των οποίων 34 είναι διασωληνωμένοι. Η πλειονότητα των πολιτών που νοσηλεύονται έχει σοβαρά υποκείμενα νοσήματα. Ο μέσος όρος ηλικίας των διασωληνωμένων τα 67 έτη.

Τέλος, 19 συμπολίτες μας έχουν πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Νέο ψηφιακό σχολείο
|

Μέχρι τον Σεπτέμβριο θα πρέπει το Υπουργείο να καταθέσει ολοκληρωμένη πρόταση για το νέο Ψηφιακό Σχολείο και να ξεκινήσουν με ηρεμία οι δοκιμές σε ένα απλό σύστημα.

Επίσης, να ενεργοποιηθούν τα πειραματικά-πρότυπα σχολεία για παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού. Χρειάζεται προγραμματισμός και μακροχρόνιος σχεδιασμός για τα επόμενα χρόνια, όχι κινήσεις εντυπωσιασμού.

Σε 2-3 μήνες όταν ανοίξουν τα σχολεία να επικρατήσει ψυχραιμία και όχι πανικός.

φιλελεύθερος
|

Προσωπικά είμαι εξοικειωμένος με τις πλατφόρμες Moodle. Σήμερα δοκίμασα την Cisco Webex. Δουλεύει μια χαρά. Οι πλατφόρμες που προτείνει το υπουργείο λειτουργούν. Το σημαντικό όμως δεν είναι η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί. Ας κάνουμε κάτι με όποια πλατφόρμα μας βολεύει. Έχω μετατρέψει τις τάξεις μου σε ψηφιακές και έχω στείλει προσκλήσεις στους μαθητές μου. Θα δουλέψω με το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου μου.

Από τίποτα σε τίποτα...
|

@Κρρκιδα22, Το τι έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ το έκρινε ο κόσμος για αυτό και τον έστειλε στην κερκίδα. Το τι έκανε επίσης ο ΣΥΡΙΖΑ για τα Νοσοκομεία, αρκεί η κριτική βουλευτών των ΣΥΡΙΖΑ για ελάχιστες ΜΕΘ εξοπλισμό και προσωπικό. Δηλαδή , όπως και στην εκπαίδευση η "αριστερά", πάλι ΤΙΠΟΤΑ!

@Κρρκιδα
|

Ναι βέβαια, συγκεκριμένο ήταν το σχόλιό σου. Ποιό συγκεκριμενο-δεξιό πεθαίνεις. Μια χαρά συγκεκριμένο και σχετικό ήταν και το δικό μου(...της κερκίδας), αφού απάντησες. Αν το θεωρούσες άσχετο, θα αδιαφορούσες. Το τί έγινε και το τί δεν έγινε επί ΣΥΡΙΖΑ με τα δημόσια σχολεία, θα το γράψει ο ιστορικός του μέλλοντος. Όχι εσύ. Το τί έγινε επίσης επί ΣΥΡΙΖΑ, με τα δημόσια νοσοκομεία που χειροκροτούμε σήμερα κι αυτό θα το γράψει ο ιστορικός. Εκεί όμως, δεν σε είδα να σχολιάζεις.

Γ.Π.
|

@ Γιάννης Χατζηδάκης
Έχετε δίκιο.
Εγώ στέλνω τις εργασίες στους μαθητές μου - ΠΕ - με email και μου απαντούν με τον ίδιο τρόπο. Σχολιάζω τα σημαντικά λάθη και τους ενημερώνω. Επικοινωνία σε χρόνο dt. Στόχος τα μαθήματα υποδομής, Γλώσσα και Μαθηματικά. Οι γονείς βλέπουν και κρίνουν. Ανεβάζω τις εργασίες και στην e-class για να φαίνονται... και καθώς η ανα-μονή όλο και μεγαλώνει - ακόμη και σήμερα - μου ανεβαίνει και η πίεση... Ένας συνά-δελφος μου είπε ότι θα κοιμάται νωρίς και θα βάζει το ξυπνητήρι στις 5. Προφανώς οι μαθητές δεν έχουν λόγο να εμπλακούν σ' όλο αυτό...
Η συζήτηση λείπει. Τα παιδιά μού ζητούν να μου μιλούν μέσω skype. Να δώσει το Υπουργείο δυνατότητες στους εκπαιδευτικούς να μιλούν εύκολα με τους μαθητές. Χρειάζεται να εξηγήσει κανείς πόσο σημαντικό είναι;

Κρρκιδα
|

@Ευτυχώς, έγραψα κάτι συγκεκριμένο και απαντάς σχολιάζοντας κάτι διαφορετικό. Σε αυτό που έγραψα θα απαντήσεις;

AA
|

Στο έγγραφο αναφέρεται: "Για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης, προτείνεται να αξιοποιηθούν...
Μέθοδοι και εργαλεία που τυχόν έχουν ήδη αναπτυχθεί και χρησιμοποιούνται από τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς για την ανάγκη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, είναι δυνατόν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται παράλληλα με όσα προτείνονται με το παρόν έγγραφο οδηγιών.
Η επιλογή της πλατφόρμας που θα αξιοποιηθεί έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του/της κάθε εκπαιδευτικού."
Άρα αυτό δε σημαίνει πως δεν είμαστε υποχρεωμένοι να μπούμε όλοι στις πλατφόρμες του Υπουργείου; Το καταλαβαίνω λάθος; Πως αν χρησιμοποιούμε (όσοι το κάνουμε από καιρό) άλλες πλατφόρμες συνεχίζουμε με αυτές ενώ παράλληλα υπάρχουν και οι πλατφόρμες του υπουργείου; Πως το καταλαβαίνετε συνάδελφοι; Βοηθήστε παρακαλώ!

@ασ
|

Λέω να δοκιμάσουμε ctrl alt delete, να δούμε τί θα γίνει... Ε ρε γλέντια εξ αποστάσεως!

χω
|

μια σταλια χωρα ειμαστε και δεν μπορουμε να λυσουμε βασικα ζητηματα .. τα ιδια και τα ιδια καθε χρονο... επικοινωνιακα πεταμε παντως

Πραγματικότητα
|

Πολύ σωστά, θα έπρεπε εδώ και χρόνια να είχε γίνει υποχρεωτική η παράδοση ηλεκτρονικά έστω κάποιων ασκήσεων εμπέδωσης ή μιας μικρής βιβλιογραφικής εργασίας στα μαθήματα του Λυκείου. Να έχει eclass το κάθε σχολείο και να έχουν εξοικειωθεί οι μαθητές με αυτό.

Δυστυχώς έχουμε μείνει στο θεαθήναι, των "προτζεκτ" και της "4ης βιομηχανικής επανάστασης" και τώρα της "σύγρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης" αντί να επικεντρωθούμε σε 6-7 μαθήματα σε κάθε τάξη, να καλύπτεται με σοβαρότητα η ύλη ώστε να μπορούν οι μαθητές (και οι πιο αδύναμοι) να ανταποκρίνονται στοιχειωδώς στις απαιτήσεις του 21ου αιώνα.

Τα 3 και τα 4 στις Πανελλαδικές τεκμηριώνουν την αποτυχία του συστήματος: εαν οι μαθητές είχαν υποστήριξη από το Δημοτικό και το Γυμνάσιο δε θα είχαμε τόσο άσχημες βαθμολογίες.

@ Πραγματικότητα και Κανονικότητα εξ' αποστάσεως 22 Μαρ 2020 09:59

Γιάννης Χατζηδάκης
|

Είναι εντελώς αντιπαραγωγικό (έως και μαζοχιστικό) να περιμένουμε κυριολεκτικά με τις ώρες να φορτώσουν οι σελίδες της η-τάξης.

Υπάρχουν ελεύθερες άλλες πλατφόρμες μάθησης που επί χρόνια άντεχαν μεγάλο όγκο χρηστών (δεν αναφέρω ονόματα αλλά όλοι τις ξέρετε.) Όπως το υπουργείο διάλεξε έναν ιδιώτη (Cisco) για την σύγχρονη έτσι κι εμείς φρονώ ότι μπορούμε να κάνουμε το ίδιο για την ασύγχρονη τηλε-εκπαίδευση.

Ο καθένας ας κάνει αυτό που νομίζει καλύτερο για τους μαθητές του. Δεν έχει νόημα να φτιάχνεις τάξη στο "η-τάξη" αν δεν την χρησιμοποιούν οι μαθητές. Ή πιστεύετε ότι αν οι μαθητές έχουν δυσκολίες στην πρόσβαση θα συνεχίσουν να προσπαθούν ;

Αν μας ενδιαφέρει το απότέλεσμα και όχι απλώς να δείχνουμε ότι φτιάξαμε N χιλιάδες τάξεις πρέπει να καταφύγουμε σε όλα τα πρόσφορα εργαλεία.

ασ
|

δεν λειτουργει τιποτα

ΣΥΝΕΠΗΣ
|

ΓΟΛΓΟΘΑΣ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ η-ΤΑΞΗ . ΟΠΟΤΕ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ

@Ευτυχώς...
|

Το έχεις ξαναγράψει και το εμπεδώσαμε. Για όλα φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ... που ακόμα κυβερνά... εξ αποστάσεως...

Log in παρακαλω...
|

Ας δώσει το ΠΣΔ στην Υπουργό/Υφυπουργο μας κωδικούς για πρόσβαση και ας προσπαθήσει η ίδια την Δευτέρα να μπει στις πλατφόρμες που προτείνει και θα καταλάβει ίδιας ομασι τι πραγματικά δουλεύει ! Καθηγητής πληροφορικής ο υπογραφών προσπαθούσα χθες το απόγευμα (Σαββατο παρακαλώ) να συνδεθω στο e-class του ΠΣΔ ανεπιτυχώς. Αν υπήρχε στοιχειώδη λογική σε αυτή τη χώρα θα λέγαν ας ξεκινήσει η Γ ΓΕΛ / ΕΠΑΛ οπου υπάρχει το καυτό θέμα των Πανελλαδικών και ανάλογα με το αν αντέχει το σύστημα το επεκτείνουμε σταδιακά και στις υπόλοιπες βαθμίδες. Τώρα έχουμε ένα επικοινωνιακό show που θα καταλήξει σε Βατερλω.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ