Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Υπ. Παιδείας: Οδηγίες για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Το έγγραφο του υπ. Παιδείας
Δημοσίευση: 20/03/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Οδηγίες για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως  εκπαίδευση εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

Η ασύγχρονη εκπαίδευση απευθύνεται σε όλους τους μαθητές και όλες τις μαθήτριες Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων.

Ειδικά για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ ́ Λυκείου οι πλατφόρμες της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης δύνανται να αξιοποιηθούν παράλληλα και επικουρικά με την πλατφόρμα σύγχρονης εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ.

Για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης, προτείνεται να αξιοποιηθούν πληροφοριακά συστήματα, δίκτυα και εφαρμογές που έχει αναπτύξει το ΥΠΑΙΘ όπως για παράδειγμα το e-class και η Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me.

Μέθοδοι και εργαλεία που τυχόν έχουν ήδη αναπτυχθεί και χρησιμοποιούνται από τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς για την ανάγκη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, είναι δυνατόν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται παράλληλα με όσα προτείνονται με το παρόν έγγραφο οδηγιών.

Η επιλογή της πλατφόρμας που θα αξιοποιηθεί έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του/της κάθε εκπαιδευτικού. Σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί και οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων θα υποστηριχθούν για την ψηφιακή πλατφόρμα e-me και για την ψηφιακή πλατφόρμα e-class από τα αντίστοιχα κέντρα εξυπηρέτησης (Help Desk).

Για τον λόγο αυτό καλούνται οι Δ/ντές Α/θμιας και Β/θμιας όλης της χώρας, μέσω των Περιφερειακών Δ/ντών Εκπαίδευσης, να συντονίσουν τη διαδικασία και να παρέχουν κάθε απαραίτητη διευκόλυνση προς τις σχολικές μονάδες της αρμοδιότητάς τους ώστε έως και την Τρίτη 24/3/2020 να έχουν ολοκληρωθεί οι προπαρασκευαστικές διαδικασίες που απαιτούνται για την υλοποίηση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όπως περιγράφονται παρακάτω.

Προγραμματισμός:

Α. Οι εκπαιδευτικοί σε συνεργασία με την ομάδα εξ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης και τον Δ/ντή προτείνεται να συνδέονται στην πλατφόρμα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τις εργάσιμες ημέρες της εβδομάδας.

Β.  Οι ώρες κατά τις οποίες οι εκπαιδευτικοί αλληλεπιδρούν στην πλατφόρμα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με τους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων στα οποία διδάσκουν προτείνεται να είναι από 08:00 έως και 14:00.

Γ.   Σε περίπτωση που εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν ωράριο σε περισσότερες από μια σχολικές μονάδες, προτείνεται, σε συνεννόηση με τον/την Δ/ντή/τρια του κάθε σχολείου, να ρυθμίζονται οι ημέρες κατά τις οποίες θα είναι διαθέσιμοι για κάθε σχολική μονάδα για επίλυση αποριών, ερωτήσεων κλπ.

Δ.   Οι εκπαιδευτικοί κάθε σχολικής μονάδας προτείνεται να αναρτούν σε κάθε ψηφιακό τμήμα το οποίο έχουν δημιουργήσει τις ημέρες κατά τις οποίες θα είναι διαθέσιμοι για επίλυση αποριών – ερωτήσεων προκειμένου να είναι ενήμεροι/ες οι μαθητές και οι μαθήτριες

Σε κάθε περίπτωση τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές, εφόσον επιθυμούν, έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται και να αξιοποιούν την πλατφόρμα καθόλη την διάρκεια της ημέρας, και πέραν των προτεινόμενων ωρών αλληλεπίδρασης.

Ενημέρωση – υποστήριξη εκπαιδευτικών:

Α. Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στο πλαίσιο των καθηκόντων τους σε συνεργασία με τους Δ/ντές των Σχολικών μονάδων των περιοχών ευθύνης τους οργανώνουν από 23/3/2020 κατά τις εργάσιμες ημέρες και κατά προτίμηση απογευματινές ώρες εξ αποστάσεως ενημερωτικές συναντήσεις με τους εκπαιδευτικούς για την υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Προτείνεται η κατανομή των σχολικών μονάδων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ενημέρωσης – υποστήριξης κατά τρόπο τέτοιο ώστε να αποφευχθεί η ταυτόχρονη είσοδος στις πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μεγάλου αριθμού ενδιαφερομένων ανά ημέρα.

Για τον λόγο αυτό συντάσσεται εβδομαδιαίο πρόγραμμα επιμορφωτικών συναντήσεων ανά σχολική μονάδα το οποίο κοινοποιείται εγκαίρως στους εκπαιδευτικούς προκειμένου αυτοί να ενημερωθούν και να συμμετέχουν.

Β. Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα καταγράφεται από κάθε συντονιστή/τρια και κοινοποιείται στον οικείο Περιφερειακό Δ/ντή Εκπαίδευσης σε εβδομαδιαία βάση.

Γ. Το πρόγραμμα εξ αποστάσεως υποστήριξης εκπαιδευτικών επαναλαμβάνεται κάθε εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων, εφόσον κρίνεται αναγκαίο, προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να υποστηρίζονται διαρκώς στο εκπαιδευτικό τους έργο.

Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου για τις ενημερωτικές συναντήσεις δύνανται να αξιοποιήσουν τη μέθοδο τηλεκπαίδευσης την οποία κρίνουν προσφορότερη και αποτελεσματικότερη (σύγχρονη ή ασύγχρονη), καθώς και να τις χρησιμοποιήσουν συνδυαστικά

Προετοιμασία υλικού:

Α.  Οι εκπαιδευτικοί της τάξης, σε συνεργασία με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου οι οποίοι έχουν την επιστημονική και παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής τους μονάδας προετοιμάζουν το υλικό το οποίο θα αναρτούν στα ψηφιακά τμήματα.

Β.  Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου υποστηρίζουν εξ αποστάσεως σε καθημερινή βάση τους εκπαιδευτικούς των οποίων έχουν την επιστημονική και παιδαγωγική ευθύνη και τους καθοδηγούν για την ομαλή διεξαγωγή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Υλοποίηση:

Α.  Οι εκπαιδευτικοί σε καθημερινή βάση αναρτούν στα ψηφιακά τμήματα το εκπαιδευτικό υλικό και το υλικό του μαθήματος, τις εργασίες και τις ασκήσεις εμπέδωσης και εμβάθυνσης προς τους μαθητές.

Β.  Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/μαθήτριες παραμένουν συνδεδεμένοι στην πλατφόρμα(online) σύμφωνα με τον προγραμματισμό της κάθε σχολικής μονάδας.

Σχόλια (50)

 
Κωνσταντίνος Ζυγούρης
20 Μαρ 2020 17:56

Εδώ και 6 περίπου ημέρες που ξεκίνησα μια προσπάθεια στήριξης των μαθητών μου μέσω των ηλεκτρικών τάξεων που έχω στο σχολικό δίκτυο, υπάρχουν σημαντικά προβλήματα συνδέσεων και κάποιων άλλων θεμάτων.

Αν δεν εξασφαλιστούν αξιόπιστες λύσεις, δυνατότητα παροχής internet και δικτύων για ΟΛΟΥΣ τους μαθητές και εκπαιδευτικούς, τα αποτελέσματα θα είναι μη ικανοποιητικά και η προσπάθεια θα απογοητεύσει!

Πρέπει να βρεθούν αξιόπιστες λύσεις αφού δεν διαθέτουν όλοι οι μαθητές και εκπαιδευτικοί δίκτυο, ούτε συσκευές σύνδεσης.

Ευχαριστώ!

 
Γιώτα
20 Μαρ 2020 19:30

Έχω μια απορία. Οι κύριοι της ΟΛΜΕ διαβάζουν τα έγγραφα του υπουργείου? Το έγγραφο μιλάει για κανονικό πρόγραμμα μαθημάτων ανα εβδομάδα και απογευματινές τηλεδιασκέψεις καθηγητών. Είναι όλα αυτά προαιρετικά?Δεν νομίζω. Εκτιμώ πως επιβάλλονται υποχρεωτικές τηλεδιασκέψεις μέσω ιδιωτικών πλατφορμών τις οποίες υποχρεωτικά θα χρησιμοποιουν οι εκπαιδευτικοί. Κάνω λάθος?

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
20 Μαρ 2020 20:36

Εκ των πραγμάτων στο τέλος θα γίνουν προαιρετικά όλα αυτά.

 
θάνος
20 Μαρ 2020 21:05

Είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει..μιλάω για τη πρωτοβάθμια..οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν είχαν καν εξοικείωση με την εφαρμογή..ζητάνε δουλειά ενός εξαμήνου να γίνει σε ελάχιστες μέρες..τρέλα!!

 
B.
20 Μαρ 2020 23:21

Επίσης πρέπει να υπάρχει ευέλικτο ωράριο... Αυτό το 8-2 προκαλεί αντικειμενικά δυσκολίες αν αναλογιστεί κάνεις ότι πλέον πολλά ζευγάρια εργάζονται από το σπίτι και πιθανόν να έχουν κ παιδιά που κάνουν εξ αποστάσεως μαθήματα. Εκτός αν θεωρεί το υπουργείο ότι κάθε σπίτι έχει τουλάχιστον 2 PC και υψηλες ταχύτητες Internet.

 
Μ
21 Μαρ 2020 07:40

Γιατι εχει καταλαβει καποιος οτι ειναι υποχρεωτικο; πως θα μπορουσε να ειναι υποχρεωτικο;; ειναι υποχρεωτικο ολοι οι εκπαιδευτικοι να εχουν γρηγορη γραμμη ιντερνετ και μηχανημα αντιστοιχο για να στηριξει τις απαιτησεις των εφαρμογων;; και αν δεν εχουν τι γινεται;; θα τους χορηγησει το υπουργειο;; επισης, ποιος θα τους εκπαιδευσει;; γιατι δεν νομιζω να ηταν υποχρεωτικη η γνωση των αντιστοιχων προγραμματων, τελος με τα προσωπικα δεδομενα τι γινεται;; ειναι υποχρεωμενος ο καθε εκπαιδευτικος να εκθεσει τα προσωπικα του δεδομενα στι ιντερνετ;; τι προστασια υπαρχει;; γιατι εννοοειται οτι το περιεχομενο που θα αναρτηθει στο ιντερνετ θα μπορουσε να ερθει στα χερια οποιοδηποτε. Και μιλαμε για προσωπικα δεδομενα, πνευματικη ιδιοκτησια, κτλ. Νομικα μηπως υπαρχουν θεματα εδω;;

 
Ευκαιριακά, επικοινωνιακά ή ΕΥΚΑΙΡΙΑ ;
21 Μαρ 2020 10:37

Παραθέτω την πιο αόριστη παράγραφο των οδηγιών :
"Για τον λόγο αυτό καλούνται οι Δ/ντές Α/θμιας και Β/θμιας όλης της χώρας, μέσω των Περιφερειακών Δ/ντών Εκπαίδευσης, να συντονίσουν τη διαδικασία και να παρέχουν κάθε απαραίτητη διευκόλυνση προς τις σχολικές μονάδες της αρμοδιότητάς τους ώστε έως και την Τρίτη 24/3/2020 να έχουν ολοκληρωθεί οι προπαρασκευαστικές διαδικασίες που απαιτούνται για την υλοποίηση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όπως περιγράφονται παρακάτω."
Παρατηρήσεις:
1. Κάθε απαραίτητη διευκόλυνση : Υπολογιστές ? Γρήγορο αξιόπιστο ίντερνετ? Κέντρο τηλεφωνικό ή ηλεκτρονικό ( help desk) τεχνικής υποστήριξης της διαδικασίας, για ερωτήματα τύπου " ποιός είναι ο προσφορότερος τρόπος να ειδοποιήσω τους γονεις/μαθητές; " ή " Για τη δήλωση στην εφορία έχω λογιστή, εδώ ποιός θα με βοηθήσει ; Εσείς ή η διευθύντρια; " ?
2.Έως και την Τρίτη 24/3/2020 να έχουν ολοκληρωθεί οι προπαρασκευαστικές διαδικασίες..... όπως περιγράφονται παρακάτω: Πρόκειται για λανθασμένη σύνταξη ? Εννοεί τα 9 βήματα ? Κάτι άλλο ? Οι οδηγίες θα φθάσουν στα σχολεία τη Δευτέρα 23/3. Τα 9 βήματα γιά τη δημιουργία λογαριασμών και ψηφιακών τμημάτων θα γίνουν σε 1 μέρα !!!?? Έχει χαθεί ο ρεαλισμός ? Αιθεροπατούντες? Θέλουν να φτιάξουμε σταυρόλεξο κοιλιακούς από τα γέλια ή να πυροβοληθούμε από το ανέφικτο ?

Ευκαιριακά, επικοινωνιακά ή ΕΥΚΑΙΡΙΑ για κάτι καινοτόμο και πραγματικά χρήσιμο όπως η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ; Δυατυχώς όλα δείχνουν το πρώτο.

 
ΠΕ86
21 Μαρ 2020 12:20

Πάλι καθηγητής πληροφορικής στην ομάδα υποστήριξης;;; Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, θα κάνουμε το helpdesk σε όλους τους καθηγητές του σχολείου μας! Ενώ παράλληλα θα πρέπει να κάνουμε και οι ίδιοι σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση. Τα παιδιά για όλες τις δουλειές... Και ρωτώ: είναι αυτή η δουλειά μας;; ΟΧΙ!! Είμαστε κι εμείς εκπαιδευτικοί. Ως τέτοιοι διοριστήκαμε. Προτείνω σε όλους τους συναδέλφους του κλάδου να ΑΡΝΗΘΟΥΝ να μπουν στην ομάδα Υποστήριξης. Και φυσικά όλο αυτό χωρίς καμία επιπλέον αμοιβή. Ο Διευθυντής παίρνει επίδομα να υπενθυμίσω.

 
ΠΟΙΟ ΠΣΔ?
21 Μαρ 2020 12:40

Αξιότιμη κ. Υφυπουργέ.
Έχετε ιδία αντίληψη του ΠΣΔ; Είναι δυνατόν να γίνει όλο αυτό το εγχείρημα μέσω του ΠΣΔ; Να συνδέονται ταυτόχρονα 700.000 χιλιάδες άτομα μέσα από αυτό; Εδώ πριν από λίγο, έχει πέσει το σύστημα των Εγγραφών μαθητών! Εσείς πιστεύετε ότι ταυτόχρονα, ασύγχρονα ή σύγχρονα θα παίζει όλο το σύστημα; Καλές είναι οι θεωρίες, αλλά μέσα σε μια βδομάδα με τόσο πολύπλοκο σύστημα που επιλέξατε, δε νομίζω να λειτουργήσει. Γιατί δεν αφήσατε τους εκπ/κούς να δημιουργήσουν ελεύθερα το υλικό τους σε όποια πλατφόρμα, ιστότοπο θέλουν και να τον κοινοποιούν καθημερινά στους μαθητές τους μέσω email; Γνωρίζουμε τις αξιέπαινες προσπάθειες των υπευθύνων του ΠΣΔ, αλλά με κλειστά ΚΕΠΛΗΝΕΤ και με κλειστά helpdesk σε όλα τα Πανεπιστήμια (πλην Πάτρας), συμβασιούχους εργαζόμενους στο ΠΣΔ, πιστεύεται ότι θα λειτουργήσει αυτό το εγχείρημα; Λυπάμαι, αλλά αυταπατάστε!

 
Gf
21 Μαρ 2020 14:23

Από το πρωί υπάρχει κατάρρευση της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης eclass η οποία δεν μπορεί να σηκώσει το φορτίο των συνδέσεων....και σέρνεται η καταρρέει....στην τηλεδιάσκεψη που προσπάθησα πετούσε διαρκώς τους μαθητές έξω.....επικοινωνιακά παιχνίδια του υπουργείου σε βάρος των ιθαγενών.....!!!!

 
Οχι στον πανικό
21 Μαρ 2020 14:56

Πρέπει να σκεφτούμε την επόμενη ημέρα, η παράταση αυστηρών περιοριστικών μέτρων μπορεί να έχει πολύ χειρότερα αποτελέσματα για το σύνολο της κοινωνίας.

Τον Μάιο πρέπει να ανοίξουν τα σχολεία και να αρχίσουν να μπαίνουν πάλι σε κανονικές διαδικασίες εκπαιδευτικοί και μαθητές, σε όλες τις βαθμίδες. Αλλιώς μακροπρόθεσμα οι επιπτώσεις θα είναι πολύ χειρότερες.

 
Ενας ακομη ιθαγενης
21 Μαρ 2020 19:09

Εδω και μερες προσπαθουμε να δουλεψουμε στο ΠΣΔ. Ολο πεφτει και η υπομονη εξαντλείται. Κι εσεις λετε απο Τριτη θα μπαινουν ολοι οι Καθηγητες και μαθητες και θα κανουν και λογαρισμό οι γονεις στο ΠΔΣ; Παλι θα βριζουν ολοι του καθηγητες... Ελπιζω το Υποργειο να προσγειωθει στην ψηφιακη πραγματικοτητα και να σταματησει να βγαζει τετοιες εγκυκλιους.

 
ΑΝΔΡΕΑΣ
21 Μαρ 2020 19:14

πρέπει να βρεθεί λύση ώστε να μην καταρρέουν οι πλατφόρμες. αλλιώς μαθητές και καθηγητές μια φορά θα μπουν και δε θα ξαναμπούν όταν πρέπει να παλεύουν μια μέρα. αυτή τη στιγμή και οι δύο πλατφόρμες είναι πεσμένες.

 
karapa
21 Μαρ 2020 21:46

Τι λέει το υπουργείο όταν υπάρχουν προβλήματα σύνδεσης την πλατφορμα e-me ;

 
Γεωργια
21 Μαρ 2020 21:51

Οι πλατφόρμες σύγχρονης και ασύγχρονης και ότι άλλο θέλετε είναι πεσμένες.Μη κοροϊδεύεται τον εκπαιδευτικό κόσμο.

 
Ποιο ΠΣΔ-2
21 Μαρ 2020 22:43

Από χθες το επισήμανα. Σήμερα χειρότερα κι αύριο τρις χειρότερα! Αξιότιμη κ. Υπουργέ ανακαλέστε την εγκύκλιό σας. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δυνατόν να αντέξει και να λειτουργήσει το σύστημα και οι 2 πλατφόρμες που επιλέξατε. ΠΣΔ, myschool, έχουν "κρασάρει". Ταυτόχρονα και όλο το Δημόσιο, λόγω του περιορισμού των πολιτών, προσπαθεί να λειτουργήσει ψηφιακά. Εάν κλειστούν μέσα τελικώς κι όλοι οι πολίτες, αναγκαστικά θα προσφύγουν σε ψηφιακά μέσα (ψυχαγωγία, ιστοσελίδες κλπ.). Θα μπορούν οι μαθητές, γονείς, εκπ/κοί να λειτουργούν. Εδώ το Netflix και το youtube, υποβάθμισε την ψηφιακή του ποιότητα, για να βοηθήσει όλο τη ψηφιακή κοινότητα. Και οι δικές σας εφαρμογές θα αντέξουν; Γιατί μας παιδεύεται όλους με τέτοιες εσφαλμένες, μονόπλευρες εκπαιδευτικές λύσεις. ΑΦΗΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ Ο,ΤΙ ΜΕΣΟ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ κρίνουν καλύτερο για τους μαθητές τους, ώστε να αποσυμφορηθεί το ΠΣΔ. Θα το καταλάβετε σε λίγες μέρες, αλλά θα έχουμε φτάσει στο Πάσχα.

 
Ένας Διευθυντής
21 Μαρ 2020 23:29

Προτείνω από Δευτέρα να δοθεί άδεια σε όλους τους διευθυντές. Το πρωί θα κοιμούνται και από τις 1 το βράδυ ως τις 7 το πρωί θα περνούν στοιχεία στο ΠΣΔ και στο myschool που έχει καταρρεύσει, γιατί μόνο τότε θα λειτουργεί. Άρε ψωροκώσταινα! Ψηφιακές εφαρμογές και πλατφόρμες μου ήθελες κα Υπουργέ!!!

 
Πραγματικότητα
21 Μαρ 2020 23:40

Ηλεκτρονικά διαθέσιμες σημειώσεις καθηγητή (απλά αρχεία κειμένου) ή σκαναρισμένες σελίδες από κεφάλαια βιβλίων που θα ανεβαίνουν σε ένα αποθετήριο. Ας δουλέψουν σε κάθε τάξη με τους 20-25 μαθητές μέσω email ή γκρουπ σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης για άμεση ενημέρωση, να έχουν ένα κοινό φάκελο για συνεργασία. Είναι αδιανόητο μαθητές 16-17 ετών, αυριανοί φοιτητές, να μην μπορούν να χειριστούν Η/Υ για τη μελέτη εκπαιδευτικού υλικού.

 
Πραγματικότητα και Κανονικότητα εξ' αποστάσεως
22 Μαρ 2020 09:59

@Πραγματικότητα
Μακριά από την πραγματικότητα το Υπουργείο. Και με όρους καθαρά και μόνο επικοινωνιακούς. Μακριά από την πραγματικότητα κι εμείς?
20-25 μαθητές ανά τάξη δεν συμμετέχουν στο διά ζώσης και υπό κανονικές συνθήκες μάθημα. Πιστεύετε ότι θα συμμετέχουν εξ' αποστάσεως-ηλεκτρονικά? Για (ή με) 4-5 θα γίνει, αν μπορέσει τεχνικά να γίνει, αυτό που λέτε (που και σωστό και χρήσιμο μου ακούγεται).
Το τί κάνουν οι περισσότεροι μαθητές 16-17 ετών, νομίζω ότι είναι κάτι πολύ διαφορετικό από το "να χειριστούν Η/Υ για τη μελέτη εκπαιδευτικού υλικού". Φοιτητές είναι αλλωστε και μαθητές που έγραψαν 3 και 4 στις Πανελλαδικές. Δηλαδή χωρίς και πολύ μελέτη "κανονικού" εκπαιδευτικού υλικού...

 
Ευτυχώς...
22 Μαρ 2020 10:59

τα χρόνια διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ ενισχύθηκαν και αναβαθμίστηκαν τα Δημόσια σχολεία και απολαμβάνουμε σήμερα τα οφέλη τους.

 
Log in παρακαλω...
22 Μαρ 2020 11:03

Ας δώσει το ΠΣΔ στην Υπουργό/Υφυπουργο μας κωδικούς για πρόσβαση και ας προσπαθήσει η ίδια την Δευτέρα να μπει στις πλατφόρμες που προτείνει και θα καταλάβει ίδιας ομασι τι πραγματικά δουλεύει ! Καθηγητής πληροφορικής ο υπογραφών προσπαθούσα χθες το απόγευμα (Σαββατο παρακαλώ) να συνδεθω στο e-class του ΠΣΔ ανεπιτυχώς. Αν υπήρχε στοιχειώδη λογική σε αυτή τη χώρα θα λέγαν ας ξεκινήσει η Γ ΓΕΛ / ΕΠΑΛ οπου υπάρχει το καυτό θέμα των Πανελλαδικών και ανάλογα με το αν αντέχει το σύστημα το επεκτείνουμε σταδιακά και στις υπόλοιπες βαθμίδες. Τώρα έχουμε ένα επικοινωνιακό show που θα καταλήξει σε Βατερλω.

 
@Ευτυχώς...
22 Μαρ 2020 12:04

Το έχεις ξαναγράψει και το εμπεδώσαμε. Για όλα φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ... που ακόμα κυβερνά... εξ αποστάσεως...

 
ΣΥΝΕΠΗΣ
22 Μαρ 2020 12:08

ΓΟΛΓΟΘΑΣ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ η-ΤΑΞΗ . ΟΠΟΤΕ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ

 
Γιάννης Χατζηδάκης
22 Μαρ 2020 13:29

Είναι εντελώς αντιπαραγωγικό (έως και μαζοχιστικό) να περιμένουμε κυριολεκτικά με τις ώρες να φορτώσουν οι σελίδες της η-τάξης.

Υπάρχουν ελεύθερες άλλες πλατφόρμες μάθησης που επί χρόνια άντεχαν μεγάλο όγκο χρηστών (δεν αναφέρω ονόματα αλλά όλοι τις ξέρετε.) Όπως το υπουργείο διάλεξε έναν ιδιώτη (Cisco) για την σύγχρονη έτσι κι εμείς φρονώ ότι μπορούμε να κάνουμε το ίδιο για την ασύγχρονη τηλε-εκπαίδευση.

Ο καθένας ας κάνει αυτό που νομίζει καλύτερο για τους μαθητές του. Δεν έχει νόημα να φτιάχνεις τάξη στο "η-τάξη" αν δεν την χρησιμοποιούν οι μαθητές. Ή πιστεύετε ότι αν οι μαθητές έχουν δυσκολίες στην πρόσβαση θα συνεχίσουν να προσπαθούν ;

Αν μας ενδιαφέρει το απότέλεσμα και όχι απλώς να δείχνουμε ότι φτιάξαμε N χιλιάδες τάξεις πρέπει να καταφύγουμε σε όλα τα πρόσφορα εργαλεία.

 
Πραγματικότητα
22 Μαρ 2020 14:13

Πολύ σωστά, θα έπρεπε εδώ και χρόνια να είχε γίνει υποχρεωτική η παράδοση ηλεκτρονικά έστω κάποιων ασκήσεων εμπέδωσης ή μιας μικρής βιβλιογραφικής εργασίας στα μαθήματα του Λυκείου. Να έχει eclass το κάθε σχολείο και να έχουν εξοικειωθεί οι μαθητές με αυτό.

Δυστυχώς έχουμε μείνει στο θεαθήναι, των "προτζεκτ" και της "4ης βιομηχανικής επανάστασης" και τώρα της "σύγρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης" αντί να επικεντρωθούμε σε 6-7 μαθήματα σε κάθε τάξη, να καλύπτεται με σοβαρότητα η ύλη ώστε να μπορούν οι μαθητές (και οι πιο αδύναμοι) να ανταποκρίνονται στοιχειωδώς στις απαιτήσεις του 21ου αιώνα.

Τα 3 και τα 4 στις Πανελλαδικές τεκμηριώνουν την αποτυχία του συστήματος: εαν οι μαθητές είχαν υποστήριξη από το Δημοτικό και το Γυμνάσιο δε θα είχαμε τόσο άσχημες βαθμολογίες.

@ Πραγματικότητα και Κανονικότητα εξ' αποστάσεως 22 Μαρ 2020 09:59

 
χω
22 Μαρ 2020 14:17

μια σταλια χωρα ειμαστε και δεν μπορουμε να λυσουμε βασικα ζητηματα .. τα ιδια και τα ιδια καθε χρονο... επικοινωνιακα πεταμε παντως

 
@ασ
22 Μαρ 2020 14:29

Λέω να δοκιμάσουμε ctrl alt delete, να δούμε τί θα γίνει... Ε ρε γλέντια εξ αποστάσεως!

 
AA
22 Μαρ 2020 14:39

Στο έγγραφο αναφέρεται: "Για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης, προτείνεται να αξιοποιηθούν...
Μέθοδοι και εργαλεία που τυχόν έχουν ήδη αναπτυχθεί και χρησιμοποιούνται από τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς για την ανάγκη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, είναι δυνατόν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται παράλληλα με όσα προτείνονται με το παρόν έγγραφο οδηγιών.
Η επιλογή της πλατφόρμας που θα αξιοποιηθεί έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του/της κάθε εκπαιδευτικού."
Άρα αυτό δε σημαίνει πως δεν είμαστε υποχρεωμένοι να μπούμε όλοι στις πλατφόρμες του Υπουργείου; Το καταλαβαίνω λάθος; Πως αν χρησιμοποιούμε (όσοι το κάνουμε από καιρό) άλλες πλατφόρμες συνεχίζουμε με αυτές ενώ παράλληλα υπάρχουν και οι πλατφόρμες του υπουργείου; Πως το καταλαβαίνετε συνάδελφοι; Βοηθήστε παρακαλώ!

 
Κρρκιδα
22 Μαρ 2020 15:00

@Ευτυχώς, έγραψα κάτι συγκεκριμένο και απαντάς σχολιάζοντας κάτι διαφορετικό. Σε αυτό που έγραψα θα απαντήσεις;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ