Η αναμενόμενη στις αρχές Νοεμβρίου έκδοση της Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ακολούθως της αντίστοιχης για την επιλογή Συμβούλων Εκπαίδευσης (Σχολικών Συμβούλων) δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί.
Η μόνη εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας ενέργεια προς την κατεύθυνση εκκίνησης των διαδικασιών επιλογής στελεχών υπήρξε η πρόσκληση ενδιαφέροντος προς τα μέλη ΔΕΠ για τον ορισμό τους ως μελών των Συμβουλίων Επιλογής για την κατάρτιση πινάκων επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης.
Η πρόσκληση αυτή εκδόθηκε στις 10 Νοεμβρίου και η εικοσαήμερη προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει την προσεχή Τρίτη 30 Νοεμβρίου.
Καμία άλλη εγκύκλιος δεν έχει εκδοθεί και καμία επίσημη ανακοίνωση χρονοδιαγράμματος δεν έχει γνωστοποιηθεί από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας.
Ο χρόνος κυλά και οι πρώτες εκτιμήσεις για επιλογή και τοποθέτηση νέων Διευθυντών Εκπαίδευσης αλλά και Συμβούλων Εκπαίδευσης έως ή μέσα στα Χριστούγεννα δείχνουν να απομακρύνονται, χωρίς να είναι σαφές πότε θα δρομολογηθούν και θα ολοκληρωθούν οι σχετικές διαδικασίες.
Ακόμη πιο θολό παραμένει το τοπίο και ο χρόνος επιλογής των υπολοίπων στελεχών που θα ακολουθήσει, με τελευταίους τους Διευθυντές σχολικών μονάδων, που εύλογο είναι να επιλεγούν εντός του καλοκαιριού, απαραίτητο όμως να έχει προηγηθεί η επιλογή όλων των υπολοίπων στελεχών εκπαίδευσης.
Η ανακοίνωση συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης εκ μέρους της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας δεν αφορά μόνο την ανάγκη πληροφόρησης των υπηρετούντων στελεχών εκπαίδευσης ή όσων ενδιαφέρονται για τις θέσεις αυτές αλλά ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα η οποία έχοντας να αντιμετωπίσει τόσες δυσκολίες στην καθημερινή εκπαιδευτική ζωή δεν πρέπει να αιφνιδιαστεί.
@ @Συνέντευξη με webex? (29 Νοε 2021 07:21)
"Σοβαρά μιλάμε τώρα;" .....
- όταν η Βουλή κλείνει και απολυμαίνεται με ΕΝΑ κρούσμα,
- όταν και χωρίς κανένα κρούσμα, λειτουργεί με 10-20 από τους 300,
- όταν ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, ΑΝΑΒΑΛΛΕΙ το προγραμματισμένο Συνέδριο της ΝΔ (που θα γινόταν με αυστηρή τήρηση όλων των μέτρων) εξαιτίας της κατάστασης,
- όταν έχουμε 100 νεκρούς την ημέρα, 600 διασωληνωμένους και τακτικά χειρουργεία με λίστα αναμονής σε 5ψήφια νούμερα (ναι.... 5ψήφια!),
- όταν ο διευθυντής ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου (υπάρχει άραγε άλλος, που να έχει καλύτερη εικόνα της κατάστασης?) προτείνει "κλείσιμο των σχολείων, χρήση μάσκας παντού και lockdown για τους ανεμβολίαστους",
- όταν επιπλέον μας προέκυψε η Μποτσουάνα με τη μετάλλαξη "Ο", για την οποία οι πλέον ειδικοί παγκοσμίως, ακόμα "το ψάχνουν"...... και για τη μεταδοτικότητά της και για τα συμπτώματα και για τις επιπτώσεις και για την αποτελεσματικότητα των υπαρχόντων εμβολίων,
ε ναι..... τότε νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα και "όταν μπαίνει ένας εκπαιδευτικός στην τάξη απέναντι σε 25-27 μαθητές" και "να μπαίνει ένας υποψήφιος σε αίθουσα απέναντι σε μια 5μελή επιτροπή". Πολύ σοβαρά μιλώντας τώρα λοιπόν, η "αναγκαιότητα" για κρίσεις στελεχών υπό της παρούσες συνθήκες, προσωπικά νομίζω ότι καταντά κωμικοτραγική.
@Στέλεχος Εκπαίδευσης
"μια χαρά αντιλαμβάνεσαι τη συγκρότηση του υποψηφίου και από απόσταση".
Θεωρητικά.... όλα γίνονται. Στην πράξη, ακόμα και στις δια ζώσης συνεντεύξεις, έχουν γίνει πάμπολλες φορές λάθος εκτιμήσεις και "κακές" επιλογές(και δεν εννοώ αυτές στις οποίες αναφερθήκατε, που ΔΕΝ έγιναν ακούσια). Επίσης, εσείς προσωπικά μπορεί να έχετε την εμπειρία-γνώση-ένστικτο, να ανιχνεύσετε την προσωπικότητα και τη συγκρότηση 100 υποψηφίων πχ ακόμα και από την Αμερική. Είναι δεδομένο για όλα τα συμβούλια(διορισμένα....) και για όλους τους υποψηφίους? Επίσης, πώς μπορεί ειδικά στην εξ αποστάσεως, να διασφαλιστεί η αξιοπιστία και η διαφάνεια στις διαδικασίες? Εδώ ακόμα και στις δια ζώσης έχουμε κάθε φορά ενστάσεις και προσφυγές.
@Ι.Κ. (28 Νοε 2021 22:07)
Όσα περιγράφετε, ισχύουν ΚΑΚΩΣ! Αν θεωρούμε ότι η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ συνέντευξη για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης(δηλ. για τα παιδιά μας και για την παιδεία) ΔΕΝ είναι σημαντική ή αποτελεσματική, τότε μπορούμε να την καταργήσει κιόλας. Και δεν χρειάζεται καν, η επίκληση της πανδημίας.