Υπ. Παιδείας: Τηλεκπαίδευση στα σχολεία που κλείνουν λόγω κακοκαιρίας

Πρωινές ώρες η τηλεκπαίδευση και στα Δημοτικά Σχολεία

23/01/2022

Ενημερώθηκε: 24/01/2022, 07:00

Άκουσε το άρθρο

Σε περιπτώσεις που η Τοπική Αυτοδιοίκηση, κατά λόγο αρμοδιότητας, αποφασίζει την αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων εξαιτίας ακραίων καιρικών φαινομένων, προβλέπεται εφαρμογή τηλεκπαίδευσης κατά τις πρωινές ώρες και για την Πρωτοβάθμια και για τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αυτό ανακοινώθηκε σήμερα από το γραφείο του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αλέξανδρου Κόπτση.

Η τηλεκπαίδευση, τονίζεται στην ανακοίνωση,  αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για την απρόσκοπτη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας όταν για έκτακτους αντικειμενικούς λόγους δεν μπορεί αυτή να διεξαχθεί δια ζωσης.

Πρωινές ώρες η τηλεκπαίδευση και στα Δημοτικά Σχολεία

Τις πρωινές ώρες θα πραγματοποιηθεί η τηλεκπαίδευση και στα Δημοτικά Σχολεία, στις περιοχές που παραμένουν κλειστά, λόγω της κακοκαιρίας.

Την απάντηση αυτή έλαβε το esos από το υπουργείο Παιδείας σε σχετικό ερώτημα , με δεδομένο το γεγονός ότι η με αρ. πρωτ. 111525/ΓΔ4/09-09-2021 Κοινή απόφαση της Υπουργού και της υφυπουργού Παιδείας προβλέπει για τα Δημοτικά Σχολεία, τηλεκπαίδσυση από 14:10 και μετά. 

Σχόλια (59)

Μένιος
|

Λευτέρη Λευτέρη Λευτέρη
Έχω SMS στο παλιό μου το τεφτέρι

Πιτσιφλής
|

Αυτό το αυστηρό βλέμμα... κάθε φορά που το βλέπω, αμέσως στρέφω το δικό μου αλλού... δεν μπορώ!... Και γιατί μας το δείχνετε συχνά; Και ειδικά τέτοια μέρα, μέρα χαράς; Τις καλλιτεχνικές φωτογραφίες που έβγαλε σήμερα η ηγεσία, πότε θα τις αναρτήσετε;

Τσαμπουκάς
|

Αυτή η κυβέρνηση με τους τσαμπουκάδες της στους εκπαιδευτικούς έχει γίνει κουραστική.

Γιατί τι νόημα έχει εκτός από συτό του "τσαμπουκα" η σημερινή εμμονή για διήμερη τηλεκπαιδευση μέσα σε έναν από τους χειρότερους χιονιάδες των τελευταίων ετών, με σίγουρα προβλήματα ηλεκτροδότησης και επικοινωνίας χιλιάδων μαθητών και εκπαιδευτικών πανελλαδικά;

Εκπαιδευτικός λυκείου
|

Τέτοια διοικητική ανεπάρκεια στον πολιτικό μηχανισμό του ΥΠΑΙΘ ουδείς από εμάς μπορούσε να φανταστεί! Και τέτοια στοχοπροσήλωση στην ευτελή επικοινωνιακή πολιτική της διαρκούς αυτοπροβολής μάς κάνει κυριολεκτικά να ντρεπόμαστε...
Χθες το βράδυ στις 20:00 η ώρα περίπου εστάλη οδηγία στα περισσότερα σχολεία για προετοιμασία μαθήματος τηλεκπαίδευσης και ενημέρωσης των μαθητών για το πρόγραμμα της Δευτέρας! Οι άνθρωποι είναι, επιεικώς το λέω, εκτός σχολικής πραγματικότητας...

Ας τα πουμε ολα
|

Γιατί η ΟΛΜΕ δεν βγαίνει στα κανάλια να μαθει ο κοσμος τι γίνεται και την εκμετάλλευση του σπιτιου μας απο το υπουργείο;

Niki
|

@ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Φυσικά και το γνωρίζω και από πρώτο χέρι. Πολλά σχολεία τις 2 προηγούμενες σχολικές χρονιές παρέλαβαν εξοπλισμό (laptop-tablet) για τις ανάγκες της τηλεκπαίδευσης και μπορούν να διατεθούν ανά πάσα στιγμή. Όταν όμως προκύπτει μια έκτακτη κατάσταση αυτό είναι αδύνατο. Γιαυτό το έγγραφο προβλέπει "ο υπάλληλος δύναται, εφόσον το επιθυμεί, να κάνει χρήση του προσωπικού του τεχνολογικού εξοπλισμού" .
Αφού λοιπόν μπορούμε όλοι μας εδώ να συνδεόμαστε στο Internet και να σχολιάζουμε μπορούμε και να κάνουμε το μάθημά μας, έστω και με λιγότερες δυνατότητες. Ζητώ συγνώμη για το ύφος αλλά σαν εκπαιδευτικός Πληροφορικής, κουράστηκα να υποστηρίζω διαρκώς συναδέλφους που σε κάθε ευκαιρία αξιοποιούν το προσόν της πιστοποίησης Πληροφορικής αλλά οπουδήποτε αλλού εκτός από εκεί που χρειάζεται. Είμαστε εκπαιδευτικοί του 21ου αιώνα!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
|

Niki
ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;
ΝΟΜΟΣ 4807/2021
Άρθρο 12
Σταθμός Τηλεργασίας
1. Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο. Εφόσον, ο φορέας δεν έχει τη δυνατότητα να παράσχει Σταθμό Τηλεργασίας, ο υπάλληλος δύναται, εφόσον το επιθυμεί, να κάνει χρήση του προσωπικού του τεχνολογικού εξοπλισμού.

2. Ο φορέας επιβαρύνεται με το κόστος συντήρησης και τυχόν αναβάθμισης του Σταθμού Τηλεργασίας και ευθύνεται για την αντικατάστασή του σε περίπτωση βλάβης ή καταστροφής του, εφόσον διαπιστωθεί ότι η βλάβη ή η καταστροφή δεν οφείλεται σε δόλο ή βαριά αμέλεια του τηλεργαζόμενου.

3. Ο Σταθμός Τηλεργασίας που παρέχει ο φορέας χρησιμοποιείται από τον υπάλληλο αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο άσκησης των καθηκόντων του.

4. O φορέας παρέχει στον τηλεργαζόμενο οδηγίες για τη χωροθέτηση και κατάλληλη διαμόρφωση του Σταθμού Τηλεργασίας, ώστε να διασφαλίζονται σε κάθε περίπτωση οι ελάχιστες προϋποθέσεις εργονομίας και ασφάλειας.

Ελένη
|

Ναι, βέβαια, τηλεκπαίδευση για δύο μέρες, μη χαθεί καμία ώρα και μείνει πίσω η περίφημη κάλυψη της ύλης που θα την παρακολουθούν τα παιδιά από τα κρεβάτια τους. Όταν λείπουν τόσοι καθηγητές και δάσκαλοι καθημερινά με κενά που δεν αναπληρώνονται, εκεί δεν κουνιέται φύλλο. Τώρα τους έπιασε ο πανικός!

Niki
|

Μια ερώτηση-απορία για όλους αυτούς που θέλουν να κάνουν τηλεκπαίδευση από το σχολείο... όλοι οι εργαζόμενοι του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα που τηλε-εργάζονται τα τελευταία 2 χρόνια πηγαίνουν στο χώρο εργασίας τους;

Εν τη παλάμη
|

Εν τη παλάμη και ούτω βοήσωμεν... κ. Γενικέ και κ. Υπουργέ. Εάν δεν παρέχετε εξοπλισμό δωρεάν στους εκπ/κούς και δωρεάν σύνδεση διαδικτύου, δεν έχει τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας...! Ο τζάμπας πέθανε!!! Αν πάλι οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν, οι δρόμοι είναι ανοιχτοί κλπ., τότε μπορούμε να πάμε και στο σχολείο μας, για να παρέχουμε από εκεί την τηλεκπαίδευση που διακαώς επιθυμείτε. Με ανοιχτά καλοριφέρ βέβαια, κατάλληλο εξοπλισμό και σύνδεση διαδικτύου που να λειτουργεί. Τώρα, το κατά πόσο θα λειτουργήσει 100άρα γραμμή με 20 ταυτόχρονα εκπ/κούς, αυτό ας το αφήσουμε στη σφαίρα της φαντασίας...

Λία
|

@Τάσος. Διέθεσα και χρήματα και άπειρες ώρες. Δεν το ανέφερα γιατί ήθελα και το έκανα. Όμως από το Σχολείο και ΜΟΝΟ από αυτό.Το σπίτι μου και τον εξωσχολικό μου χρόνο δεν τον διαθέτω στις αυθαίρετες απαιτήσεις του υπουργείου. Και μια συμβουλή από μένα: Βγάλε τις παρωπίδες!

Δημος Βαιτσης
|

Στα Δημοτικά ποιο ωράριο τηλεκπαίδευσης εφαρμόζουμε;Το πρωινό 8και15 έως 13και15 η μισαωρα όπως είχε προτείνει το ΙΕΠ για δημοτικά παλιότερα στο απογευματινό.Παρακαλω ας απαντήσει όποιος ξέρει γιατί στο διαδίκτυο υπάρχει εγκύκλιος της καςΓκίκα από Φεβρουάριο του 21 που λέει πρωινό ωράριο σαν να είμαστε σχολείο και αναιρεί την κατεύθυνση του ΙΕΠ.

Νάσος
|

@Τάσος
Επί τουρκοκρατίας δίναμε 10% φόρο (ο κεφαλικός).
Σήμερα υπέρ πατρίδος δίνουμε όλοι 24% ΦΠΑ.
Δυστυχώς ότι δίνουμε τα λαμβάνει η κεραμέως, και τα ξοδεύει αλόγιστα, χωρίς να μας ρωτήσει. π.χ. με 200 ευρώ voucher που δίνει η κεραμέως σε κάθε καθηγητή, θα μπορούσε να εξοπλίσει τα σχολεία για τηλεκπαίδευση από τον χώρο του σχολείου. Δεν το κάνει όμως.

Οπότε στηρίζοντας την "τηλεκπαίδευση" της κεραμέως, κάνουμε κακό στα σχολεία και στην πατρίδα.

Τάσος
|

@Λια εσύ έχεις διαθέσει έστω ένα ευρώ υπέρ πατρίδας άραγε . Όλοι εμείς ναι εσύ ?

Anastasia
|

Δωρεάν δεδομένα δεν υπάρχουν πλέον και έχουμε φτωχά παιδιά που δεν μπορούν να συνδεθούν πα΄ρα μόνο στην αρχή για να μην πα΄ρουν απουσία. Με πολλή ντροπή μας λένε ότι θα βγουν γιατί δεν έχουν δεδομένα και χρεώνονται. Αλλά ποιος νοιάζεται γι'αυτά τα παιδιά που περιμένουν να μάθουν από το σχολείο; Κάποιος π΄ρεπει να γίνει εργάτης και κάποια να καθαρίζει τα σπίτια μας. Θα μου πεις για δυο μέρες κάνεις έτσι; Όχι μόνο. Γιατί εβδομάδες τώρα, όποτε εμφανίζεται κρούσμα στα τμήματα, αυτά τα παιδιά δεν μπορούν να πληρώνουν τα τεστ στα φαρμακεία και πηγαίνουν στις δημόσιες δομές όπου χάνουν όλο το ωράριο. Για να τα διαχωρίσετε από τα εμβολιασμένα δεν σας αρκεί το self test. Και το λέω εγώ, τριπλά εμβολιασμένη. Οι αγιασμοί κι εκκλησίες σας μαράνανε. Υποκριτές.

@Μάλιστα κε Κοπτσή μου.,.
|

Όλα τα λεφτά το σχόλιό σου! Γέλασα με την καρδιά μου.
Πάω να κουκουλωθώ κι εγώ...

@kvstas
|

Όταν η απόφαση λέει ότι τα σχολεία αναστέλλουν τη δια ζώσης λειτουργία τους για την ασφάλεια μαθητών ΚΑΙ εκπαιδευτικών, από που εσείς βγάζετε το συμπέρασμα ότι η διοικητική τους λειτουργία συνεχίζεται; Ποιος θα τα ανοίξει;

εεε
|

Και όλα είναι υπέροχα!μια εντολή και τελειώσαμε...και αύριο θα καμαρώνει σαν γύφτικο σκερπάνι ότι όλα πήγαν καλά...ό,τι μπορούμε θα κάνουμε κυρία Κεραμέως και ο νοών νοείτω...

Ναυαγοσώστης
|

@Σώστης

Τα σχολεία αύριο είναι κλειστά με απόφαση του δήμου.

Με κλειστά σχολεία, και χωρίς να μας παρέχει η κεραμέως τους χώρους και τους υπολογιστές για να κάνουμε την τηλεκπαίδευση, τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να γίνει.

Εργαζόμενοι είμαστε, με μισθό 750 ευρώ. Όχι κορόιδα.

Σώστης
|

@Λία, να πάτε αύριο στο σχολείο να εργαστείτε λοιπόν, όπως τόσοι και τόσοι θα αναγκαστούν να εργαστούν παρά τις αντιξοότητες! Γελοιότητες …

Kvstas
|

3. Εκπαιδευτικοί οι οποίοι/ες δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ταμπλέτα ή έξυπνο τηλέφωνο και εξ
αυτού του λόγου αδυνατούν να παράσχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υποχρεούνται να προσέρχονται
κατά τις ώρες διδασκαλίας τους στις σχολικές μονάδες,
όπου υπηρετούν, οι οποίες συνεχίζουν κανονικά την διοικητική τους λειτουργία, προκειμένου να προσφέρουν
τις εκπαιδευτικές τους υπηρεσίες κάνοντας χρήση των
υποδομών και του εξοπλισμού που διαθέτει η σχολική
μονάδα.

Γονιός & ταυτόχρονα Εκπαιδευτικός
|

Είμαστε 2 εκπαιδευτικοί και έχουμε 3 παιδιά μαθητές. Να μας πει ο κ. Γενικός που θα βρεθούν 5 υπολογιστές και internet που να σηκώνει 5 τηλεδιασκέψεις ταυτόχρονα ώστε και εμείς να κάνουμε το μάθημά μας και τα παιδιά μας να παρακολουθήσουν τα δικά τους. Έλεος πια! Με μια απλή εντολή καλύπτουν τον ανύπαρκτο σχεδιασμό και την παντελή έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής. Και από την άλλη έχουμε Δντες σχολείων που μας είπαν να πάμε να κάνουμε τηλεμάθημα από το σχολείο. Την ευθύνη για την μετακίνηση με ό,τι κινδύνους αυτό συνεπάγεται ποιος την αναλαμβάνει;

Γονεας Εκπαιδευτικος
|

δωρεαν data υπαρχουν;

Από την γ δημοτικού... αφήστε τα παιδιά να το χαρούν!!!
|

Ο Μαρκοβάλντο είχε ήδη στρίψει στη γωνία και φτυάριζε στην αυλή. Τα παιδιά της αυλής είχαν φτιάξει ένα χιονάνθρωπο.
– Του λείπει μια μύτη! είπε ένα τους.
– Τι να του βάλουμε; Ένα καρότο! Και έτρεξε το καθένα στην κουζίνα του να μαζέψει ζαρζαβατικά*.
Ο Μαρκοβάλντο κοίταζε το χιονάνθρωπο. «Να, κάτω από το χιόνι δε φαίνεται τι είναι από χιόνι και τι είναι απλώς θαμμένο μέσα του».
Απορροφημένος στις σκέψεις του, δεν πρόσεξε ότι δύο άντρες πάνω στη σκεπή τού φώναζαν:
Εικόνα– Έι, κύριος, φύγε λίγο απο κεί!
Ήταν εκείνοι που καθάριζαν το χιόνι από τα κεραμίδια. Και ξαφνικά μια μεγάλη ποσότητα χιονιού έπεσε ακριβώς επάνω του.

Τα παιδιά ξαναγύρισαν με τα λάφυρά* τους σε καρότα.
– Α! κάποιος έφτιαξε ακόμα ένα χιονάνθρωπο! Στη μέση της αυλής υπήρχαν δύο ίδια ομοιώματα πλάι πλάι.
– Να βάλουμε μύτη και στους δύο! και βύθισαν δύο καρότα στα κεφάλια των δύο χιονανθρώπων. Ο Μαρκοβάλντο, περισσότερο πεθαμένος παρά ζωντανός, ένιωσε την τροφή να του ’ρχεται μέσα από το περίβλημα* του χιονιού που τον είχε θάψει και καταψύξει. Και μάσησε.
- Μαμά μου! Χάθηκε το καρότο!
Τα παιδιά είχαν κατατρομοκρατηθεί.
Το πιο τολμηρό δε λιγοψύχησε*. Είχε μια ανταλλακτική μύτη, μια πιπεριά και την έβαλε στο χιονάνθρωπο. Ο χιονάνθρωπος και πάλι την καταβρόχθισε. Τότε δοκίμασαν να του βάλουν ένα κομματάκι κάρβουνο, από εκείνα που μοιάζουν με ραβδάκια, για μύτη. Ο Μαρκοβάλντο το έφτυσε με όλη του τη δύναμη.
– Βοήθεια! Είναι ζωντανός! Είναι ζωντανός!
Τα παιδιά το έβαλαν στα πόδια.

Σε μια γωνιά της αυλής υπήρχε μια σχάρα απ’ όπου έβγαινε ένα σύννεφο ζέστης. Ο Μαρκοβάλντο, με το βαρύ βήμα του χιονάνθρωπου, πήγε και στάθηκε εκεί. Το χιόνι έλιωσε πάνω του, κύλησε ρυάκια στα ρούχα του. Εμφανίστηκε ένας Μαρκοβάλντο με μια μύτη πρησμένη και βουλωμένη από το κρυολόγημα.

Πήρε το φτυάρι του, περισσότερο για να ζεσταθεί, και βάλθηκε να δουλεύει στην αυλή. Είχε ένα φτέρνισμα που στεκόταν στην κορυφή της μύτης, στεκόταν εκεί και δεν έλεγε να βγει έξω. Ο Μαρκοβάλντο φτυάριζε με τα μάτια μισόκλειστα και με το φτέρνισμα κουρνιασμένο* στην κορυφή της μύτης του. Και ξαφνικά το «Αααααψιού…» ακούστηκε σχεδόν σαν βροντή. Το ρεύμα του αέρα τίναξε το Μαρκοβάλντο πάνω στον τοίχο...

Όταν ο Μαρκοβάλντο άνοιξε τα μάτια του μετά τη λιποθυμία του, η αυλή ήταν εντελώς καθαρή, δίχως μια νιφάδα χιόνι. Στα μάτια του ξαναεμφανίστηκε η αυλή που ήξερε, με τους γκρίζους τοίχους, τα κιβώτια στην αποθήκη, τα πράγματα που έβλεπε κάθε μέρα.

ΤΑΣΟΣ
|

ΔΗΛΑΔΗ κ. ΛΙΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΧΩ ΤΗΛ/ΣΗ ΝΑ ΕΚΤΕΘΩ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ -ΛΟΓΩ ΠΑΓΟΥ- ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣ Ω ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ; ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΠΑΝ ΟΙ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΟΥ ΟΙΣΤΡΟΣ, ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΤΗΛ/ΣΗ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΕΣΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙΣ ΠΛΗΣΙΟΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ.....

Γονέας
|

Το κράτος έχει προβλεψει τι θα γίνει με τους γονείς των παιδιών που θα πρέπει να είναι μαζί τους στο σπίτι;

webex παντός καιρού
|

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς κ. Κόπτση, πάντως, διευθυντής σχολείου της Αττικής ενημερώνει τώρα με mail τους γονείς ότι αύριο θα γίνει webex λόγω… κατάληψης του σχολείου από τους μαθητές! (Δεν αναφέρει κάτι για λόγους κακοκαιρίας). Αναρωτιέμαι ποιοι μαθητές θα ξεροσταλιάζουν αύριο στο προαύλιο με τον χιονιά, για να κάνουν κατάληψη!

Μάλιστα κε Κοπτσή μου.,.
|

.... αλλά ξέρετε έπεσε το Internet. Πάω τώρα να κουκουλωθώ, να ζεσταθώ γιατί το αέριο ήρθε 500€.
Τα λέμε από Πέμπτη.
Χαιρετισμούς στη και Κοπτσή.

Νικος
|

Στις 15/10/2021 ο κ. Γ.Γ. έλεγε.
https://www.esos.gr/arthra/75025/kleista-simera-ola-ta-sholeia-stin-att…

Δεν θα γίνει τηλεκπαίδευση.
Όπως δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλ. Κόπτσης «δεν υποχρεούνται τα σχολεία τα οποία είναι κλειστά να κάνουν σήμερα Παρασκευή τηλεκπαίδευση. Ωστόσο εάν κάποια σχολεία το επιθυμούν μπορούν να κάνουν εξ αποστάσεως μαθήματα στους μαθητές τους.»

Τι άλλαξε τώρα;

πού είναι τα 200 ;
|

να σιάξω τον εξοπλισμό μου; αχαχαχαχαχα. προφορικά δεν θα έχει ρεύμα...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ