Μετά το Πάσχα η ανακοίνωση 6.000 θέσεων για διορισμό μονίμων εκπαιδευτικών

Εκκρεμεί η απόφαση εάν οι διορισμοί θα γίνου μέσα στο 2022

08/03/2022

Άκουσε το άρθρο

Για αμέσως μετά τις γιορτές το Πάσχα   προγραμματίζει η Κυβέρνηση να ανακοινώσει     6.000 θέσεις για τον διορισμό μονίμων εκπαιδευτικών στην  Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Ακόμη δεν έχει αποφασιστεί εάν οι διορισμοί     θα  γίνουν  μέσα στο 2023.

Κι αυτό διότι ο κρατικός προϋπολογισμός  του 2022 δεν προβλέπει διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών.

Νέο σύστημα διορισμών

Στις εκκρεμότητες της Κυβέρνησης βρίσκεται και η  θεσμοθέτηση του νέου συστήματος   διορισμών εκπαιδευτικών , το οποίο εφόσον  τελικά γίνει νόμος να εφαρμοστεί στους επόμενους διορισμούς.

Υπενθυμίζεται ότι οι μέχρι τώρα διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών έγιναν  με το νόμο "Γαβρόγλου".

Σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας η εφαρμογή του νόμου "Γαβρόγλου" ήταν απαραίτητη,    προκειμένου:

α) να μην καθυστερήσουν οι μόνιμοι διορισμοί και

β) να συνυπολογιστεί άμεσα η προϋπηρεσία χιλιάδων εκπαιδευτικών.

Αποχωρήσεις τακτικού προσωπικού

Σημειώνεται ότι οι   τακτικές αποδοχές και οι αντίστοιχες εργοδοτικές εισφορές που επιβαρύνουν την κεντρική διοίκηση,  εμφανίζονται το έτος 2021  μειωμένες κατά 32 εκατ. ευρώ, κυρίως εξαιτίας των ιδιαίτερα αυξημένων αποχωρήσεων λόγω συνταξιοδότησης τακτικού προσωπικού του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι οποίες  υπερέβησαν κατά πολύ τις προηγούμενες εκτιμήσεις, καθώς και του ετεροχρονισμού των προσλήψεων 11.700 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Κατά τα τελευταία έτη παρατηρείται μεγάλο κύμα αποχωρήσεων  λόγω συνταξιοδότησης  από τους φορείς της Κεντρικής Διοίκησης  και  κυρίως από το υπουργείο  Παιδείας και Θρησκευμάτων  , όπου το σύνολο των αποχωρήσεων ανέρχεται  στο  44%   του συνόλου των αποχωρήσεων της Κεντρικής Διοίκησης κατά το έτος 2020.  

Επιπλέον, σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα  διαθέσιμα στοιχεία οι αποχωρήσεις από το υπουργείο  Παιδείας και Θρησκευμάτων εκτιμάται ότι θα ανέλθει στο 53%   του συνόλου των αποχωρήσεων της Κεντρικής Διοίκησης  του 2021.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (22)

Τελικά; @ esos
|

@esos Τελικά θα ανακοινωθουν διορισμοί; Ποτε; Ήρθε το Πάσχα και δεν ξανά αναρτήσατε κάτι...

Η πραγματικότητα
|

Δεν σας έχει τύχει να υπάρχουν συνάδελφοι που δεν έχουν διδάξει Γ' Λυκείου; (εδώ βάζω και συναδέφλους που απλά έχουν κάνει διδακτορικό - ενδεχομένως ήρθαν απευθείας από ερευνητικές θέσεις στο πανεπιστήμιο)
Η γραπτή εξέταση θα πρέπει να είναι υποχρεωτική, καλύπτωντας ένα ποσοστό επί των συνολικών μορίων (ή όπως αλλιώς θέλετε να τα πούμε).
Ακαδημαικά κρητήρια προφανώς και θα πρέπει να λάβουμε υπόψη, με μέτρο όμως. Ναι σε μεταπτυχιακά κλπ, όχι σε άσχετα κριτήρια (πχ 3-4 ξένες γλώσσες), όχι σε 2-3 μεταπτυχιακά άσχετα με διδακτικό αντικείμενο.
Προφανώς ΝΑΙ και σε κοινωνικά κριτήρια και πάλι με μέτρο.
Γενικά η προσέγγιση του κ.Πλαταρου Γ. είναι μια πολύ καλή αρχή.

Βαγγελης
|

Για μενα που γυρισα ολα τα συνορα της Ελλαδας και δεν διδασκα στο φροντιστηριο της πολης μου ή στα ιδιαιτερα της, ο γραπτος ειναι ενα διαγωνισμα...Αν μεσα απο 3 ωρες φαινεσαι αν εισαι ικανος να διδαξεις, τι να σου πω...ειμαι λιγοτερα χρονια απο σενα στο σχολειο (7 χρονια) και δεν συμφωνω καθολου με αυτα που λες

Πλατάρος Γιάννης
|

Εκεί που έχω κατασταλάξει χρόνια:
20% ακαδημαϊκά κριτήρια (βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά κοκ)
20% κοινωνικά (ηλικία, προϋπηρεσία, αριθμός παιδιών , οικογενειακή κατάσταση κοκ)
60% γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ
Ανένδοτη προϋπόθεση επιτυχίας, η επίτευξη της βάσης στον γραπτό διαγωνισμό.
Το «100» στα ποσοστά αναφέρεται στην μέγιστη γραπτή βαθμολογία.
Για να καταλήξω στα παραπάνω προσπάθησα να απαντήσω στο ερώτημα:
«Πρότεινε κάτι απλό, που να είναι ό,τι πιο δίκαιο μπορεί να υπάρξει πολιτικά, θεσμικά, κοινωνικά, πολιτικά, ιστορικά, για την Ελλάδα, με απόλυτη επίγνωση της κοινωνικής πραγματικότητας και απόλυτη ενσυναίσθηση.»
Σε όσους ανταπαντήσουν , ας μην απαντήσουν στην δική μου πρόταση, αλλά να διατυπώσουν την δική τους απαντώντας στην ερώτηση «Εσύ αν ήσουν Θεός τι θα πρότεινες;»

Βαγγελης
|

Πλαφον στην ποιοτητα των μεταπτυχιακων και να ειναι του γνωστικου αντικειμενου.
Εγω προσωπικα δεν βασιζομαι σαν εκπαιδευτικος στο γραπτο διαγωνισμα και β τετραμηνο βαζω εργασια στους μαθητες μου Εσυ μπορει να ακολουθεις το προτυπο που εμαθες πριν 30 χρονια στο σχολειο σου. Που βασιζονταν στο γραπτο διαγωνισμα.

Πόσο αστείο
|

Εκπαιδευτικοί οι οποίοι όλοι την ώρα βάζουν εξετάσεις και διαγωνίσματα στους μαθητές του εξανιστανται στο ενδεχόμενο να κληθούν και οι ίδιοι να εξεταστούν. Δεν πάει να υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες συνάδελφοι πτυχιούχοι χωρίς καμία ευκαιρία, αν και πιθανότατα πολύ ικανοί εκπαιδευτικοί;
Όχι! Ο γραπτός διαγωνισμός είναι κακός! (Ας βάλω όμως αύριο ένα διαγώνισμα στους μαθητές μου...)

Κριτήρια
|

Άρα εφόσον δεν δέχεστε ως αντικειμενικό κριτήριο το γραπτό διαγωνισμό, ποια κριτήρια δέχεστε; Τα μεταπτυχιακά τα οποία είναι εντελώς άνισα στην ποιότητα μεταξύ τους και στα οποία δεν παίζει καν ρόλο ο βαθμός; Την προϋπηρεσία, όταν σε πάρα πολλές ειδικότητες χιλιάδες ήταν οιονεί αποκλεισμένοι σε πίνακες μηδενικής;

@Βαγγελης
|

Περιμένεις να διοριστείς σε ένα κορεσμένο επάγγελμα (αυτό του εκπαιδευτικού στο Δημόσιο), με προσλήψεις με το σταγονόμετρο, και χιλιάδες άλλους σαν κι εσένα να περιμένουν. Αυτό το ήξερες όταν έβαζες πλώρη για αυτό το επάγγελμα. Οπότε υπομονή. Όποια κριτήρια κι αν βάλουν για τις προσλήψεις μερικές εκατοντάδες ή χιλιάδες θα θεωρούν ότι αδικούνται, έτσι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις.

Βαγγελης
|

Συμφωνω απολυτα μαζι σου. Κανεις μας δεν ειναι αυθεντια. Ολοι διαβαζουμε πριν κανουμε το μαθημα μας. Να εξεταστουμε σε τι ; Σε αυτα που εξεταστηκαμε στο σχολειο και στην σχολη μας ; Στο υπολοιπο δημοσιο γινεται γραπτος γιατι οι υποψηφιοι διεκδικουν θεσεις οι οποιες θελουν εξειδικευμενες γνωσεις, τις οποιες δεν της εχουν παρει στο σχολειο ή την σχολη τους (πχ εισαγγελες, ααδε, δημοσια διοικηση κτλ). Στις εν λογω προκηρυξεις, οι υποψηφιοι ΠΕ ΔΕΝ εχουν κανει τα εν λογω μαθηματα που εξεταζονται στον γραπτο στις σχολες τους . Για αυτο διαγωνιζονται σε γραπτο. Εμεις οι εκπαιδευτικοι θα γραψουμε στα μαθηματα που εξεταστηκαμε στις πανελληνιες ; Τι ειμαστε ; Ειμαστε ΔΕ ή ΥΕ στο Δημοσιο ;

Περίεργος
|

ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ......!!!
Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ , ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ.....ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ.
ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ....ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ .....ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ .....ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ.....!!!
ΕΡΩΤΗΜΑ: ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ .....ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ.....!!!
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ; .......ΚΑΜΜΙΑ....!!!
ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΔΥΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ; ......ΤΙΠΟΤΑ.....ΘΑ ΨΑΞΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ.....!!!
ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ......ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ......ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ.....!!!
.......ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ......ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ.....!!!
ΑΛΛΟ ΟΜΩΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΝΩΣΕΩΝ........ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.....ΓΝΩΣΕΩΝ....!!!
ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ......ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΝΩΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ ......ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΡΙΩΝ ΩΡΩΝ.
ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ.....ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗ ΖΩΗ....!!! ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ .....ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ !!!

Βαγγελης
|

Γιατι μονο ο γραπτος ειναι αξιοκρατικος ; εμεις που γυρισαμε ολη την Ελλαδα και χασαμε για ελαχιστες θεσεις διορισμο και ειμαστε σε θεσεις διορισμου ειμαστε ακαταλληλοι;

Τρέλανε μαςςςςςς
|

Εκλογές μυρίζομαι

Γραπτός ΑΣΕΠ
|

Οποιοδήποτε άλλο σύστημα για διορισμούς θα είναι αθέτηση των προεκλογικών δεσμεύσεων της ΝΔ και της Ν. Κεραμέως και θα στοχεύει στην ικανοποίηση λογής λογής συμφερόντων. Καμιά σχέση δηλαδή με τα "περί αξιοκρατίας" που λένε...

Ήταν δίκαιο έγινε πράξη
|

Κοινωνικά κριτήρια και προϋπηρεσία. Είναι δίκαιο . Το δυσάρεστο είναι ότι υπάρχει μείωση μαθητών.

Πιτσιφλής
|

Το ΠΑΣΟΚ διόρισε μια χρονιά 160.000 υπαλλήλους στο Δημόσιο, αλλά το ξεχάσατε αχάριστοι...
Αν δεν το τιμωρούσατε τόσο σκληρά, τωρα θα ήμασταν όλοι στο Δημόσιο θα....

Βαγγελης
|

Ποια χιλιαδες κενα ;;;; Στην Ειδικη εμειναν φετος ακαλυπτα ΣΜΕΑΕ και ΤΕ 985 ...και αλλα τοσα γεμισαν αναπληρωτες.

Λίγοι είναι!
|

Κυβερνούν σχεδόν 3 χρόνια και θα έχουν πραγματοποιήσει μόνο 17000 διορισμούς στην εκπαίδευση. Θα μπορούσαν 25000-30000....

Γραπτός ΑΣΕΠ
|

Οι διορισμοί αυτοί πρέπει να γίνουν με το νέο σύστημα όπως δεσμευτηκατε προεκλογικά

ABG
|

Με τους νέους πίνακες φαντάζομαι έτσι; Ποια χιλιάδες κενά; Το ότι μειώνονται συνεχώς οι μαθητές το βλέπει κανένας;

Βαγγελης
|

Φετος πρεπει να γινουν. Τα κενα ειναι τεραστια.. Και σε Ειδικη και σε Γενικη. Τα υπολοιπα για το 23 ειναι δικαιολογιες. Και περυσι ελεγαν για 5250 ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ και εγικαν 11200

Εδώ που φτάσαμε
|

Γραπτός διαγωνισμός τύπου πανελλαδικών χωρίς κοινωνικά κριτήρια.

Από τη θεωρία στην πράξη
|

Και γίνεται πράξη ο διορισμός χιλιάδων εκπαιδευτικών τα τελευταία χρονια. Μπράβο τους!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ